Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
(tegyuk fel hogy az fontosabb hogy jo legyen mint hogy 20 rongy alatt megusszam...)
ezek szerint a mobil garage is belefér, az ódiba meg elférnek a szerszámok
[ Szerkesztve ]
Piwi
addikt
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
ßrainiac
addikt
jo video
Cheesy
őstag
MTS középső dob 13,5k-ért jó vétel? Kicserélném a foltozottat egy újra.
Vagy Pol-Mo(?) 12k-ért.
www.vakbelmutet.hu
tresh
addikt
WALKER, BOSAL,?
K Norbi
addikt
(#86201) rihi1 te is itt vagy??
faxxa a program amit küldtél még annó! jól mükszik!
[ Szerkesztve ]
degec
senior tag
ITT VAGYOOOOOOOOK !!!
Gyorsan leírom miről maradtam le amire ezeket válaszolnám úgy is:
CSAKATSI !!!!!! CSAKAGYÁRI FELNI !!! no tuning no babra.., tankba csak gázolajat..stbstb ja és nem kell adalékolni a gázolajat..
Valaki keresett ! vagyok ám csak nem volt időm nagyon de nagyon...kocsim jól van él és virul !
Tavasszal cseréljük TSI-re ! b8 1.8 tsi vagy 2.0 tsi ha lesz kéziváltós...bár kétlem. 190 lovas 2.0 egyturbós tdi sincs kéziváltóval ami azért FURA ! Mi a helyzet? még mindig oktáv2 vel a Mágus2 vezeti itt a sort? Épp autótechnikát olvastam amikor jött msg.. hogy kerestetek.. ajánlom elolvlasni az újfajta kettőstömegü lendkerék csodát ami az új bmw be van..himbás csoda! marha izgi! Kérdés van jöhet... ! elmúlt időben sokat fórumoztam GTI fórumon a németen. és sok érdekes dogot hallottam láttam olvastam.. balblaba elsősorban az új tsikről kérdezősködtem 1,8 2.0...!
[ Szerkesztve ]
degec
senior tag
igen jól mondod... TSI kollegának most hallt le éppen 350 ezer km után..eszi az olajat masszívan..4000ekm után 1 liter simán..ami eddig nem volt..na majd kiderül mi a baja !
1.4 tsi BG mosott megvan még? kaptál másik céges autót?
[ Szerkesztve ]
Rambovits
senior tag
Ha már szóba jöttél Horpadásokat is ki tudsz húzni? Pl. a kecifei szomszéd rányitotta a hátsó ajtóimra a sz@r astráját, és tavasszal szeretném megcsináltatni. Meg lenne 1-2 karcom amire mondhatsz valamit.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
degec
senior tag
errről van nagyBA-szó !! ...érdekes ez is TSI ! hogyhogynem...pfff ez sem dízel
Gondolom olvastátok mi történt SZEGÉNY fórumtárssal : Integrával.. elszomorító.. RIP NEKI ! jó arc volt itta PH-n régi motoros, benzines honda integrája volt...sajnálom Őt ! elég nagy IT szaki volt !
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Volt diesel integra is ?
K Norbi
addikt
Jó újra látni itt a fórumon!! Jól mondod!!
degec
senior tag
nem dehogy ! japók nem hülyék hogy dízelezzenek ! azoknak van eszük ! ótó benzinnel megy...euro6 tól + végképp.. ezt szoktam még mondani.. ja boccs
K Norbi: your welkám !
u.i. igyekszem itt is lenni, meg nem csak troll hozzászólásokat írni, de az én érdeklődési köröm azért más az autókkal kapcsoaltban mint hogy milyen olaj milyen gumi, milyen gyertya, hol tankoljak mit öntsek bele ami itt 80% ban szól..
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Agyadra ment a téjefesí de még mindig sz@r fos diesel-el jársz
degec
senior tag
még nyögöm ja..de remélem nem sokáig.. ezen dogozok...hogy áttérjek a normális oldalra..a sötétről..
erőssen fosok tavaszig attól hogy a koromszűrő 7,5 év után és 120 e km után megadja magát vehetek bele újjat..baromira megkéne úszni a b6 osba nezta kérdést.. ima talán segít, mega puha gáznyomkodás hogy minél kevesebbet kormolódjon bele.. aztán aki megveszi úgy is kiheréli a dpf-et
[ Szerkesztve ]
Helló!
Biztos nem kasztrolt tett a kocsiba azért eszi vagy keményen tolja neki.
Megvan a BG-s TSI, él és virul: semmi hibakód, jó fogyaszt, jól megy, nemrég viaszoltam le a télre. Vettem neki teremgarázst - csak (szó szerint) kihalásos alapon van itt a társasházban.
Céges Citrom már nincs, épp 2 munkahely között vagyok Ritka fos egy gép volt, autópályán halál, városban még OK, a cég meg egy abszolút katasztrófa.
[ Szerkesztve ]
degec
senior tag
Bréking nyúzz..:: Tarlós Sztív.. választási sikereinek örömére, az autósoknak kedvezve az alábbi intézkedést foganatosítja jan 1 től:
K Norbi
addikt
he he he
MunezXBK
nagyúr
Horpadásra van cég, karcokra jó vagyok.
Fussunk össze és megnézem.
tresh
addikt
Na ja oké hogy itt a pd nél van ez az egy nagy költség de a turbóbenya nem lesz olyan szívhez szóló fogyi terén főleg nem passat bodéba
degec
senior tag
van kettő tsi 2.0 b6 kézi a cégnél.. nem horrorrrr az átlag fogykó, valamit valamiért a dpf mentesség, nyomatékkarakterisztika és nyomatékosság, NEKEM átlagban +1,5l ert megér ! az erő és a csend is ! ilyesmi a gondolatmenet..ja és a hibamentesség de ez nem mérvadó mert a pd tdi dpf el igen egy félresikerült moci. euro5 ös tdik nyilván sokkkal jobbak..de az nem hogy nincs hanem nemvan! és nem is lesz !
tresh
addikt
Jó hát ezt te tudod mi kell neked 1.8 tfsi cc vel mászkáltam egy darabig az 8-9,5 et nyelt százon városba ami nem vészes az tény de mondjuk fél év alatti 20k nál már nem túl baráti Igaz az enyém fos sima régi sz@r téjdéi de azért az az 5,5-5,7 barátibb ha a km-t nézzük. Ha lesz céges verda állandón akkor tuti nekem is valami benya lesz a befutó
degec
senior tag
figyu b6 pd tdim 7.5 öt eszik átlagban, télen 8at simán, mert sok város van benne..most ehhhő képest a 9 féltíz nem sok.. 7.5 öt az ÉN talpammal nem tudtam lejjebb vinni, talán egyszer ment 6 alá de az Münchenig egy gázon 130 al.. dpf regenárálás ami egyre sűrűbben jön elő révén öregszik benne a cucc, az is nyel további litereket..feleslegesen ugye.. + egy időzitett bomba ez az autó dpf + pd elem.. jáááj menekülni kell már belőle ! valakinek ez még jó lesz..
tresh
addikt
Ha nem siemens a pd vezérlése akkor elvileg nagy baj nem lehet vele vagy ha igen a bosch javítható tudtommal.. dpf az sz*pó az tény.. mondjuk az a 7,5-8 nem kevés azt hittem jobb a fogyija
Akkor attól tényleg menekülni kell
[ Szerkesztve ]
degec
senior tag
siemens es ez 170 le pd tdi dpf el, ez nem készült bossal sose de itt alapvetően a koromszűrő a gáz, meg az azzal járó minden..de ezt leírtam itt már meg szerintem te is tudod.. nehezen tud utóbefecskendezni, sok városi használat mellett nehéz a dpf et kondiban tartani..főleg miután öregszik a belseje hiába regenerál ég ki rendesen.. hamutartalom nő..stbstb. olaj sokat hígul a sok regenerálás mellett 7-8 ezrenként cserélni kell mert benne van 3-4 regenerálás.. annak a kölcsége..számolj számolj.. főleg ha úgy csinálod hhogy én.. nem kakilom le a kocsimat..hanem odafigylaek rá nagyon is ! a céges tsikkel semmi nyűg nincs csak a szívó oldali van kivakarva(ortodox hengerfej szétszedés vakarás+lánc gyertya tömítések nem olcsó) meg lánc.. olaj..heló.. gyertya..10 ed ennyi nyűgje van..akárhogy is nézem.. és 200 le és nincs hangja
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
200 le és nincs hangja
200 ló és nincs hangaj kell a g*cinek ennyi lóval a motortérben nyerítsen bazzeg
a szúrós szagról mágust kérdezd csak tudja mi a rákfenéje lehet...btw add el gyorsna a csába csak előtt e fóliáztasd le sárgára taxinak jó lesz az még
[ Szerkesztve ]
degec
senior tag
ide még egy valami..nem büdös a TSI !! az enyém hidegen valami elképesztően büdös mostanában..20 éve dízelezek, van fogalmam róla, de nem tudom hogy a dpf öregedése vagy a benne maradt gázolaj dolgai miatt vagy bármi más miatt de irtózatosan büdös és rettentően szúrós szagú!!! vagy a belekerült olaj miatt..Eszement szaga van ! de tényleg !
200 lovas, de csöndes na úgy értem nincs rajta racsing dob minek ? ellenkezik az alapelvemmel, csakaGYÁRI! mindenből...
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Tényleg büdös volt az előző B6-unk, szintén a hírhedt 170 pacis PD-vel. De fogyasztásra baromi jó volt, városban sem ment 7 fölé (BP volt pedig), de a kijelző általában 5.5-6.5 közé stabilizálódott (kis csalása azért volt a tankolás alapján mérthez képest), mondjuk nem kétállásúként használtuk a gázpedált (0 vagy 1 ).
A hárombetűs ősellenség F10 váltotta a 25d-vel (218 ló), hát elsőre elég unimpresszív volt, mert bent semmi hangja nem volt.
[ Szerkesztve ]
tresh
addikt
Rühelem a peros színt de ez megint nagyon jól néz ki
brumi1024
veterán
Szép-szép, de minden parkoláskor tolatva kell kiállni, hogy az előző úton az első műanyag védővel összeszedett szemetet ne vidd tovább.
degec
senior tag
Ez a szép ! ezt kell nézni ! ehehe :
VW GOLF MK6 GTI 2.0 TSI ENGINE REBUILD (powered by JapanStyle)
[link]
Rambovits
senior tag
A végén mit köszörül a "sikítóval"? Nem vagyok szagértő, de szerintem gyárilag minden ami benne van okkal van benne
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
degec
senior tag
nem tóm, de marha nagy átépítést nem végez.. egy kis japótuning !
MunezXBK
nagyúr
Feltűnt, hogy ez VAG topik?
degec
senior tag
hm? most ezt mire érted? mi hogy mi?
Z0mbi
senior tag
ritkan mondok egy VW re ilyet: ez mocsok szep!
TaaT
veterán
"szerintem gyárilag minden ami benne van okkal van benne"
Igen, a kipufogógáz visszavezetés is azon oknál fogva van benne mert a kocsog méregzöldeknek túl nagy befolyásuk van Brüsszelben, az első dolgom lenne kiiktatni a picsába hogy ne nézzen ki így belülről a motor. [link]
Give them hell Ukraine!
degec
senior tag
ne háborogj ! az új tsi ben már nincs kipuff visszavezetés ! benzin motornak amúgy sem kell nagyon rettenetőre, és régebben IS meg lehetett volna e nélkül oldani az eus normákat csak nem lépték meg.. mostaniban már megvan lépve..egy kosárnyi csiribiri kellet hozzá de meglett !
Aki meglépte régebben is azt úgy hívják Lexus benzinmotorkája.. abban 2005 óta nincs egr ha jól sikerült kinyomoznom..kicsit sokkal előrébb jártak benzinmotor fejlesztésben..mint VW..meg van abban motorban más is amit VW csak most rakott bele VÉGRE !
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
Nem azt mondtad hogy a kettős befecsivel orvosolták, vagy ez már más?
Give them hell Ukraine!
tresh
addikt
Egyet értünk
mima1017
tag
Hahó Srácok,
HELP Meee...
Olyan hibám van hogy a kormányszög jeladó hibát jelez, annyi volt hogy kicserélték az indexkart, mert nem volt jó a tempomatom.. azóta világít az ESP... kiderült hogy a kormányszög jeladó dobja a hibát.
Az lehetséges hogy nem dugták össze rendesen? Ezt otthon megtudom nézni?
degec
senior tag
igen orvosolták ezt a koxosodást is hogyne !utánajártam böcsülettel, csak még megspékelték azzal IS hogy egr sincs ebben az új cuccban...átestek aló másik oldalára az az igazság...régi tsi egr nélkül is lehetett volna patyolat tiszta belül egy jobb karterszellőztető rendszerrel dupla befecsi nélkül,, erre most dupla befecsi no egr atom karter szellőztetés is van.. szóval eddig semmi most meg minden belekerült... érdekes! mondjuk kaptak hideget meleget emiatt a koksz miatt a juzerektől igen szépen.. ! no meg a
lánc miatt is ! Erre is van már megoldás 1.8, 2.0 tsiben van rajta kémlelő nyilás a láncfeszítőnél saját kis szemeddel meg tudod nézni hogy a lánc hány osztásnyit nyúlt meg.. ha eléri a 7 es osztást csere !! tehát 5 nél csere ! mivel mindent a lánc csinál..mondjuk így konyhanyelven...bevágom majd az autotechnika cikkét erről a motorról ahol igen szépen ki van vesézve ez a moci.holnap megcsinálom vagy még ma este..
degec
senior tag
ha a videó címére gondolsz akkor mivel feltételezem nem nézted meg. egy golf 6 gti tsit szednek szét japán precizitással egy japán bácsi segédletével..ennyi benne a nem VAG téma lezárva
zoo8800
veterán
Öröm olvasni a hsz-eidet
rip and tear, until it is done
vendingo
veterán
G4-be feljebb lehet pakolni a klíma vezérlést? Nekem kényelmetlen allul.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Ck.
addikt
Miért fél mindenki az ótomatától? (mindenki mínusz porki és én)
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
ezt már 99-től (onnan biztos) tudta az 1.8Tibor, abba sincs egér....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Morris
veterán
elméletileg igen. szabadon variálható a sorrend.
Ck.: Új vasnál én nem félnék, sőt, nagyon is kéne. Használtnál meg nem bízom az előző tulajban. Le merem fogadni, hogy a felhasználók 90%-a nem törődik a váltójával. És ha hozzá kell nyúlni (mert biztosk*vaisten, hogy hozzá kell nyúlni), akkor legalább 1 havi fizu.
[ Szerkesztve ]