Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#206751) Asbee válasza imyourfriend (#206425) üzenetére


Asbee
veterán

704km után regenerált, pedig ebből most kb 150 város futkozás, 4x 50 km országút, többi 20-25 km város+ gyorsforgalmi távok. 8%-ra regenerálta vissza, oil ash az még 0,1% az nem reális. Ezek alapján megérte a pucolás szerintem, még időben volt, persze majd kiderül azért hosszabb távon.

(#206752) imyourfriend válasza Asbee (#206751) üzenetére


imyourfriend
őstag

Azon gondolkozom mikor féket, csillapítást befejezi a szerelő akkor megemlítem a DPF-et is, lényegében délelőtt kiszerelik elviszem tisztíttatni és legkésőbb másnap reggel már lehet is visszaszerelni persze ott a nyomásérzékelők cseréje ahogy itt megírtátok de az részletkérdés. Azért gondolom, hogy előnyös lenne mivel van benne 233ezer, 58g környéke így ha most megcsináltatom jó eséllyel már nem kell foglalkozzak vele.. és előbb utóbb meg kell majd. Nálam van hogy 300km környékén, picivel alatta regenerált télen, ősszel megvolt a 400km feltétlen meg kell csináltatnom nyár végén. :R

(#206753) Asbee válasza imyourfriend (#206752) üzenetére


Asbee
veterán

Nekem is volt, hogy 300km körül regenerált már ilyen felhasználánál, sok pályázással mondjuk sokkal tovább elment. Pedig most is hideg volt a napokban, egész héten reggel minuszban is volt használva rövid útra, mégis dupláját elment. Azzal számolj ezen már nem csak pikk pakk lekapják és vissza, kell azért vele melózni, mindenki azt mondja. Márkaszervízben is 7-8 órát ír, célszerszámokkal stb. Amíg nem kuka a dpf érdemes ilyen gépi mosásra vinni szerintem, a te esetedben is.

[ Szerkesztve ]

(#206754) TayRol válasza Qru (#206742) üzenetére


TayRol
veterán

Köszi, ezt nem tudtam. De itthon nincs Moll. legalábbis én nem találtam.

Szóval akkor Varta és Exide felejtős (jó, csak drága)?

(#206755) slett27


slett27
addikt

A vezető oldali küszöbnél állandóan vizes az autó. Nem csak eső után hanem a párás hajnalok után is. Mit kell szerintetek kicseréltetni ? Félek hogy a 22 éves Seat ami eddig szinte rozsda mentes most elég gyorsan rohadásnak fog így indulni. A többi három oldalon nem, csak a vezető oldali résznél.

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#206756) imyourfriend válasza TayRol (#206754) üzenetére


imyourfriend
őstag

[Moll] [Varta] [Exide] [Banner] EFB jobb+ 12V 70Ah kell bele.

(#206757) TayRol válasza imyourfriend (#206756) üzenetére


TayRol
veterán

Még mindig nincs itthon Moll (és az Amazon nem is szállítja ezt ide).
A többi linket természetesen megtaláltam, csak érdekelt, melyik az ajánlott.

(#206758) F_Zolee válasza slett27 (#206755) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ettől nem fog. Ajtó panel szigetelést kell lecserélni D profilú gumiszalagra.

(#206759) slett27 válasza F_Zolee (#206758) üzenetére


slett27
addikt

Köszi ! Ezt karosszériás csinálja vagy inkább autószerelő ?

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#206760) F_Zolee válasza slett27 (#206759) üzenetére


F_Zolee
veterán

Te magad leginkább. :D De autószerelő elég lehet ha vállalja.

(#206761) simonjoe válasza TayRol (#206735) üzenetére


simonjoe
senior tag

Pariban van a MOLL-al:
[link]

Joe

(#206762) Qru válasza grizlisandor (#206749) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor megis csak a Mann-t kellett volna venned. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#206763) Qru válasza TayRol (#206754) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Yuasa.

#nincsbennetarcsi

(#206764) grizlisandor válasza TayRol (#206735) üzenetére


grizlisandor
addikt

Nekem Volkswagen Economy akkumulátor van 5 éve a kocsiban és egy rossz szavam nincs rá.
JZW915105, 12V 61Ah 540A Jobb+ 26k volt akkor.
Mondjuk most ugyanennyiért adnak Exide Premium EA612, aminek nagyobb a kapacitása: 61Ah és inditóárama: 600A (EN), de meddig bírná nem tudom.

(#206750) imyourfriend:
Egy levegőszűrőnél nem hiszem, hogy nagy csodák vannak. :)

(#206762) Qru:
Írok a szerelőnek, hogy vész esetére rendeljen be egy Mann szűrőt. :D
3x Mann, 1x Purflux és 1x gyári olajszűrő volt már Piroson.

(#206765) Morris


Morris
veterán

Lehet meglepnm magam névnapomra egy chipsel.
Kihez forduljak ezügyben?
Az alany ugye egy Sportsvan 1.4TSi CZCA 125Le/200Nm manual

Néztem a rigotech oldalát, ahol 140Le/230Nm lenne belőle de
a LAchip oldalán meg 155Le/270Nm lesz belőle, illetve ez a max. Ez alatti értékeket is lehet választani?

Melyiket érdemes? Árban kb egy kutya.

(#206766) Qru válasza grizlisandor (#206764) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nalam Mann vagy Mahle ment eddig. Egyikkel sem vt gondom.

#nincsbennetarcsi

(#206767) Qru válasza Morris (#206765) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

LA az profi, en inkabb azt valasztanam. Sok jo tapasztalat van veluk. Az ertek az kb ertek nem biztos, hogy pont annyira loheto be a tied is.

Amugy van eco tuning, ott csak a nyomatekot emelik a loerot nem, ugy a fogyiasztas nem no meg (sztem ertelmetlen, ha nem nyomod jobban nem eszik tobbet de sarkos szituban jol johet az extra ero).

#nincsbennetarcsi

(#206768) Morris válasza Qru (#206767) üzenetére


Morris
veterán

Mindenképpen szeretném ha kicsit erősebb lenne. Jó az ha van. Nem kell mindig kinyomni a szemét, de van helyzet amikor igen.
Akkor írok nekik.
Köszi! :)

(#206769) vlevi válasza Qru (#206767) üzenetére


vlevi
nagyúr

Látni kellene a diagramot, nyomaték gorbet, mert a loerő az a fordulatszám és a nyomaték szorzata. Emiatt simán lehet, hogy alsóbb, közepes fordulatszámon erősebb a motor, de a felsőbb fordulatszám tartományokban csökken a nyomaték, és emiatt nem mérhető a loerőben mert teljesítmény növekedés.
Egyszerűre lefordítva 4-5-ben, 80-rol jobban megindul, de 6-ban 190-nel már nem érzel különbséget :)

[ Szerkesztve ]

(#206770) focvis válasza TayRol (#206757) üzenetére


focvis
veterán

A legfontosabb, hogy EFB helyére EFB menjen. A cserét követően célszerű feltanítani (VCDS).

(Ezek szerint a Moll is beszarik. Nem kell elájulni tőle.)

(#206771) Qru válasza focvis (#206770) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Egyszer minden. Erősen függ, hogy hogyan van használva/kondicionálva. Nálam a Rocket akksi 7 éves és még bírja.

#nincsbennetarcsi

(#206772) Qru válasza vlevi (#206769) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, ezért lesz egyedi minden autón. Sok függ a kiindulási alaptól, meg hogy milyen egészségnek örvend a motor.

#nincsbennetarcsi

(#206773) molnarpeter válasza Morris (#206765) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szerintem meg lehetne nézni, szívó oldal mennyire kokszos, az is beleszól a dolgokba.

(#206774) Morris válasza molnarpeter (#206773) üzenetére


Morris
veterán

Nincs információm erről :(

(#206775) imyourfriend válasza Qru (#206771) üzenetére


imyourfriend
őstag

Mikor vettem az akkumulátort a bódéba, az eladó megemlítette jó dolog ha mindig 12.5V felett van a feszültsége így nem indul meg a szulfátosodás. Van benne valami abban is hogy fel kell rakni töltőre olykor és akkor bírja 5 évnél tovább is akár.

(#206776) Morris válasza molnarpeter (#206773) üzenetére


Morris
veterán

Ahhoz gondolom le kellene venni a szelepfedelet. Ha meg már lent van, akkor mehetne neki egy kis dió ha kezdődő bajság van.
Ha viszont nincs, akkor feleslegesen lett megbontva. Van erre egyszerűbb megoldás?

(#206777) focvis válasza Morris (#206776) üzenetére


focvis
veterán

Nem kell túlaggódni, feleslegesen ezen parázni. :R Ha valami baja van, szólni fog.

Mennyi km van benne, negyvenikszezer? Annak semmi baja nem valószínű.

[ Szerkesztve ]

(#206778) Morris válasza focvis (#206777) üzenetére


Morris
veterán

68ezer.
Szerinten sincs gond vele.
A Plus-t 87k-val vettem, tettünk bele 74 ezret és nem dobott hibát soha. 160+k-val adtam el.

(#206779) Qru válasza Morris (#206778) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

150k km elott total felesleges megbontani.

#nincsbennetarcsi

(#206780) Qru válasza imyourfriend (#206775) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen egy kis odafigyelessel es okostoltovel meg lehet hosszabbitani az elettartamat.

#nincsbennetarcsi

(#206781) fojtviki válasza Morris (#206765) üzenetére


fojtviki
senior tag

Szolnokon tudunk jót, ha esetleg erre jársz. :R

(#206782) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Valami úton módon hibára futott a motorvezérlő megint, szintúgy mint előzőleg:

15898 - Üzemanyaghőmérséklet 1 jeladó (G81)
P0183 00 [032] - szakadás/rövidzár pluszra időszakos hibát jelez.

Kérdésem az lenne ez melyik elem, megkérem valaki linkel egyet hozzá hogy milyen összeggel kell számolnom ha gyárit veszem?

Amúgy működik a bódé semmi gondja emellett, egyszer indításnál bedobta ilyenkor leállítás újraindítás megoldja de szeretném megjavítani. :R

(#206783) K Norbi válasza grizlisandor (#206749) üzenetére


K Norbi
addikt

Ajánlom figyelmedbe.
És a többieknek is.

[link] [link]

Köze nem lesz a gyárihoz soha.
Hiába ugyanaz a gyártó gyártja.

[ Szerkesztve ]

(#206784) molnarpeter válasza Morris (#206778) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ja, az a futás még nem tétel, csak mondom legyen minden tuti, illetve ilyentől is lehetne gyengébb érzetre :R

(#206785) grizlisandor válasza K Norbi (#206783) üzenetére


grizlisandor
addikt

Szűrőkialakításokat fejtsd meg nekem. :B

Más:
Haver ráizgult egy A3 1.6 CR DSG autóra, remélem megértette, hogy nem kell neki. :D

(#206786) molnarpeter válasza grizlisandor (#206785) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Melyik gen/év/motorkód?

(#206787) Qru válasza grizlisandor (#206785) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha nem, akkor az draga moka lesz. ;]

#nincsbennetarcsi

(#206788) Dani9307


Dani9307
friss újonc

Sziasztok! Alany egy 2014 ckf 2.0crtdi octavia.
Van egy olyan problémám, ha járó motornál leveszem a kupakot(új) 0 szisszenés ès tolja ki a lassan a vizet 1-2 buborék van de nem számottevő . Nem fogy a víz normálisan 90 fokig megy a viz(mutato), van fűtés. Gèpen volt lègtelenìtve. Volt Co szivárgás vizsgálat nem szineződött el.

Válszokat előre is köszönöm.

(#206789) molnarpeter válasza Dani9307 (#206788) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hagyd rajta a kupakot ;] de tényleg, ha sapkával a helyén nem mozdul a szint, szvsz ezt használni kell.

[ Szerkesztve ]

(#206790) Dani9307 válasza molnarpeter (#206789) üzenetére


Dani9307
friss újonc

Sajnos ùgy is feljön.

(#206791) Morris válasza molnarpeter (#206784) üzenetére


Morris
veterán

Nem gyenge most sem érzetre, de legyen csak 150 lovas.
Manapság ez sem olyan sok.

(#206792) K Norbi válasza grizlisandor (#206785) üzenetére


K Norbi
addikt

Mann mehet mindenből. :K
Főleg ha Germany
Azok faszák.

Levegőszűrődet, szerintem most a Mahle gyártja. [link]
Ahw shop on Mahlet látom [link] [link]
De előtte volt kiadva pár gyártónak ez a levegőszűrő. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#206793) grizlisandor válasza molnarpeter (#206786) üzenetére


grizlisandor
addikt

A3 8V típus, 2016 évi talán ~180k kilométertert futott.

(#206787) Qru:
Preztízsre megy a srác, mert hogy milyen jól felszerelt, S LineMpowerAMG.
Igaza van, mennyivel jobban esik belelapátolni egy halom pénzt egy gyengébb/"rosszabb" motoros konstrukciós jól felszerelt autóba ismerőstől, mint vadászni egy normálisat a piacról. ;]

(#206792) K Norbi:
Következőleg megnézek meg Mahle szűrő szettet. :D

Meglestem a Purflux olajszűrő francia, levegőszűrő lengyel és a pollenszűrő szlovén gyártmány.
Szép merítés! ;]

(#206794) Qru válasza grizlisandor (#206793) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Keressen egy 2.0 tdi-t. Jobban megy es sokkal kevesbe nyugos.

#nincsbennetarcsi

(#206795) 1stVikman


1stVikman
senior tag

Sziasztok!
Golf mk7 2014 2.0 cr tdi, 110kW crbc.
Motortartó bakkal kapcsolatban kérdezném, hogy a szerelési útmutatóban írt 10mm mennyire problémás, ha több?
[kép]
Felmerült a gyanú, hogy anno a vezérléscserénél nem jól lett visszafogatva a bak, és ferdén lehet benn a motor, ami miatt ráz a kocsi.
Namármost tényleg ferdén volt a motor és a váltótartó bak is. Megigazítottuk őket, bár nem fellógattuk a motort, hanem emelő tettünk alá. Most párhuzamosan állnak, csak a távolság több, mint 10mm. Olyan 15 körül van.
Ez okozhat gondot?
Ha igen, akkor mit kéne még fellazítani / levenni, hogy közelebb kerüljön egymáshoz a motor és a nyúlvány?
Pár kép :
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]

Ja, most még jobban ráz amúgy. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#206796) Mágus2 válasza Dani9307 (#206788) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Járó motornál ne vedd le a kupakot, főleg üzemmeleg motornál.

Szívesen. ;]

Doktor úr, ha itt megnyomom, akkor fáj, ne nyomja ott...20 000 lesz. :C

[ Szerkesztve ]

(#206797) Mágus2 válasza 1stVikman (#206795) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Fel kell lógatni a motort és minden motortartó rögzítőt meglazítani, középre igazítani és úgy mindent nyomatékra húzni, ha biztosra akarsz menni, cseréld ki a motor és váltó tartó bakokat, az megoldja a gondot. Ha most rosszabb, akkor meglett az oka, csak kijavítva nem lett.

(#206798) imyourfriend válasza imyourfriend (#206782) üzenetére


imyourfriend
őstag

[link] úgy tűnik ilyen problémába futottam, át kell pucoljam ezt a csatit ami itt van a szemem előtt az üzemanyagszűrő és a nagynyomású környékén majd vcds-el megnézem mi a helyzet ezt követően. :o

(#206799) Mágus2 válasza imyourfriend (#206798) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Cserélted a jeladót?

(#206800) imyourfriend válasza Mágus2 (#206799) üzenetére


imyourfriend
őstag

Még nem nyúltam hozzá csak megkerestem hol van és megnéztem mi a helyzet vele egy szürke tüskét kell benyomjak és szétjön. Valami oknál fogva kétszer bedobta.. vagy kontaktos vagy nem kap áramot az ECU-tól, utóbbit kétlem mivel ekkor mindig dobálná. Holnap megbontom a csatit kifújom levegővel majd összepakolom megint.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.