Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Asbee
veterán
704km után regenerált, pedig ebből most kb 150 város futkozás, 4x 50 km országút, többi 20-25 km város+ gyorsforgalmi távok. 8%-ra regenerálta vissza, oil ash az még 0,1% az nem reális. Ezek alapján megérte a pucolás szerintem, még időben volt, persze majd kiderül azért hosszabb távon.
imyourfriend
őstag
Azon gondolkozom mikor féket, csillapítást befejezi a szerelő akkor megemlítem a DPF-et is, lényegében délelőtt kiszerelik elviszem tisztíttatni és legkésőbb másnap reggel már lehet is visszaszerelni persze ott a nyomásérzékelők cseréje ahogy itt megírtátok de az részletkérdés. Azért gondolom, hogy előnyös lenne mivel van benne 233ezer, 58g környéke így ha most megcsináltatom jó eséllyel már nem kell foglalkozzak vele.. és előbb utóbb meg kell majd. Nálam van hogy 300km környékén, picivel alatta regenerált télen, ősszel megvolt a 400km feltétlen meg kell csináltatnom nyár végén.
Asbee
veterán
Nekem is volt, hogy 300km körül regenerált már ilyen felhasználánál, sok pályázással mondjuk sokkal tovább elment. Pedig most is hideg volt a napokban, egész héten reggel minuszban is volt használva rövid útra, mégis dupláját elment. Azzal számolj ezen már nem csak pikk pakk lekapják és vissza, kell azért vele melózni, mindenki azt mondja. Márkaszervízben is 7-8 órát ír, célszerszámokkal stb. Amíg nem kuka a dpf érdemes ilyen gépi mosásra vinni szerintem, a te esetedben is.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
Köszi, ezt nem tudtam. De itthon nincs Moll. legalábbis én nem találtam.
Szóval akkor Varta és Exide felejtős (jó, csak drága)?
slett27
addikt
A vezető oldali küszöbnél állandóan vizes az autó. Nem csak eső után hanem a párás hajnalok után is. Mit kell szerintetek kicseréltetni ? Félek hogy a 22 éves Seat ami eddig szinte rozsda mentes most elég gyorsan rohadásnak fog így indulni. A többi három oldalon nem, csak a vezető oldali résznél.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
imyourfriend
őstag
TayRol
veterán
Még mindig nincs itthon Moll (és az Amazon nem is szállítja ezt ide).
A többi linket természetesen megtaláltam, csak érdekelt, melyik az ajánlott.
F_Zolee
veterán
Ettől nem fog. Ajtó panel szigetelést kell lecserélni D profilú gumiszalagra.
slett27
addikt
Köszi ! Ezt karosszériás csinálja vagy inkább autószerelő ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
F_Zolee
veterán
Te magad leginkább. De autószerelő elég lehet ha vállalja.
simonjoe
senior tag
Pariban van a MOLL-al:
[link]
Joe
Qru
MODERÁTOR
Akkor megis csak a Mann-t kellett volna venned.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Yuasa.
#nincsbennetarcsi
grizlisandor
addikt
Nekem Volkswagen Economy akkumulátor van 5 éve a kocsiban és egy rossz szavam nincs rá.
JZW915105, 12V 61Ah 540A Jobb+ 26k volt akkor.
Mondjuk most ugyanennyiért adnak Exide Premium EA612, aminek nagyobb a kapacitása: 61Ah és inditóárama: 600A (EN), de meddig bírná nem tudom.
(#206750) imyourfriend:
Egy levegőszűrőnél nem hiszem, hogy nagy csodák vannak.
(#206762) Qru:
Írok a szerelőnek, hogy vész esetére rendeljen be egy Mann szűrőt.
3x Mann, 1x Purflux és 1x gyári olajszűrő volt már Piroson.
Morris
veterán
Lehet meglepnm magam névnapomra egy chipsel.
Kihez forduljak ezügyben?
Az alany ugye egy Sportsvan 1.4TSi CZCA 125Le/200Nm manual
Néztem a rigotech oldalát, ahol 140Le/230Nm lenne belőle de
a LAchip oldalán meg 155Le/270Nm lesz belőle, illetve ez a max. Ez alatti értékeket is lehet választani?
Melyiket érdemes? Árban kb egy kutya.
Qru
MODERÁTOR
Nalam Mann vagy Mahle ment eddig. Egyikkel sem vt gondom.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
LA az profi, en inkabb azt valasztanam. Sok jo tapasztalat van veluk. Az ertek az kb ertek nem biztos, hogy pont annyira loheto be a tied is.
Amugy van eco tuning, ott csak a nyomatekot emelik a loerot nem, ugy a fogyiasztas nem no meg (sztem ertelmetlen, ha nem nyomod jobban nem eszik tobbet de sarkos szituban jol johet az extra ero).
#nincsbennetarcsi
Morris
veterán
Mindenképpen szeretném ha kicsit erősebb lenne. Jó az ha van. Nem kell mindig kinyomni a szemét, de van helyzet amikor igen.
Akkor írok nekik.
Köszi!
vlevi
nagyúr
Látni kellene a diagramot, nyomaték gorbet, mert a loerő az a fordulatszám és a nyomaték szorzata. Emiatt simán lehet, hogy alsóbb, közepes fordulatszámon erősebb a motor, de a felsőbb fordulatszám tartományokban csökken a nyomaték, és emiatt nem mérhető a loerőben mert teljesítmény növekedés.
Egyszerűre lefordítva 4-5-ben, 80-rol jobban megindul, de 6-ban 190-nel már nem érzel különbséget
[ Szerkesztve ]
A legfontosabb, hogy EFB helyére EFB menjen. A cserét követően célszerű feltanítani (VCDS).
(Ezek szerint a Moll is beszarik. Nem kell elájulni tőle.)
Qru
MODERÁTOR
Egyszer minden. Erősen függ, hogy hogyan van használva/kondicionálva. Nálam a Rocket akksi 7 éves és még bírja.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Igen, ezért lesz egyedi minden autón. Sok függ a kiindulási alaptól, meg hogy milyen egészségnek örvend a motor.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Szerintem meg lehetne nézni, szívó oldal mennyire kokszos, az is beleszól a dolgokba.
Morris
veterán
Nincs információm erről
imyourfriend
őstag
Mikor vettem az akkumulátort a bódéba, az eladó megemlítette jó dolog ha mindig 12.5V felett van a feszültsége így nem indul meg a szulfátosodás. Van benne valami abban is hogy fel kell rakni töltőre olykor és akkor bírja 5 évnél tovább is akár.
Morris
veterán
Ahhoz gondolom le kellene venni a szelepfedelet. Ha meg már lent van, akkor mehetne neki egy kis dió ha kezdődő bajság van.
Ha viszont nincs, akkor feleslegesen lett megbontva. Van erre egyszerűbb megoldás?
Nem kell túlaggódni, feleslegesen ezen parázni. Ha valami baja van, szólni fog.
Mennyi km van benne, negyvenikszezer? Annak semmi baja nem valószínű.
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
68ezer.
Szerinten sincs gond vele.
A Plus-t 87k-val vettem, tettünk bele 74 ezret és nem dobott hibát soha. 160+k-val adtam el.
Qru
MODERÁTOR
150k km elott total felesleges megbontani.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Igen egy kis odafigyelessel es okostoltovel meg lehet hosszabbitani az elettartamat.
#nincsbennetarcsi
Szolnokon tudunk jót, ha esetleg erre jársz.
imyourfriend
őstag
Valami úton módon hibára futott a motorvezérlő megint, szintúgy mint előzőleg:
15898 - Üzemanyaghőmérséklet 1 jeladó (G81)
P0183 00 [032] - szakadás/rövidzár pluszra időszakos hibát jelez.
Kérdésem az lenne ez melyik elem, megkérem valaki linkel egyet hozzá hogy milyen összeggel kell számolnom ha gyárit veszem?
Amúgy működik a bódé semmi gondja emellett, egyszer indításnál bedobta ilyenkor leállítás újraindítás megoldja de szeretném megjavítani.
K Norbi
addikt
molnarpeter
nagyúr
Ja, az a futás még nem tétel, csak mondom legyen minden tuti, illetve ilyentől is lehetne gyengébb érzetre
grizlisandor
addikt
Szűrőkialakításokat fejtsd meg nekem.
Más:
Haver ráizgult egy A3 1.6 CR DSG autóra, remélem megértette, hogy nem kell neki.
(#206786) molnarpeter válasza grizlisandor (#206785) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Melyik gen/év/motorkód?
Qru
MODERÁTOR
Ha nem, akkor az draga moka lesz.
#nincsbennetarcsi
Dani9307
friss újonc
Sziasztok! Alany egy 2014 ckf 2.0crtdi octavia.
Van egy olyan problémám, ha járó motornál leveszem a kupakot(új) 0 szisszenés ès tolja ki a lassan a vizet 1-2 buborék van de nem számottevő . Nem fogy a víz normálisan 90 fokig megy a viz(mutato), van fűtés. Gèpen volt lègtelenìtve. Volt Co szivárgás vizsgálat nem szineződött el.
Válszokat előre is köszönöm.
molnarpeter
nagyúr
Hagyd rajta a kupakot de tényleg, ha sapkával a helyén nem mozdul a szint, szvsz ezt használni kell.
[ Szerkesztve ]
Dani9307
friss újonc
Sajnos ùgy is feljön.
Morris
veterán
Nem gyenge most sem érzetre, de legyen csak 150 lovas.
Manapság ez sem olyan sok.
K Norbi
addikt
(#206793) grizlisandor válasza molnarpeter (#206786) üzenetére
grizlisandor
addikt
A3 8V típus, 2016 évi talán ~180k kilométertert futott.
(#206787) Qru:
Preztízsre megy a srác, mert hogy milyen jól felszerelt, S LineMpowerAMG.
Igaza van, mennyivel jobban esik belelapátolni egy halom pénzt egy gyengébb/"rosszabb" motoros konstrukciós jól felszerelt autóba ismerőstől, mint vadászni egy normálisat a piacról.
(#206792) K Norbi:
Következőleg megnézek meg Mahle szűrő szettet.
Meglestem a Purflux olajszűrő francia, levegőszűrő lengyel és a pollenszűrő szlovén gyártmány.
Szép merítés!
Qru
MODERÁTOR
Keressen egy 2.0 tdi-t. Jobban megy es sokkal kevesbe nyugos.
#nincsbennetarcsi
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Golf mk7 2014 2.0 cr tdi, 110kW crbc.
Motortartó bakkal kapcsolatban kérdezném, hogy a szerelési útmutatóban írt 10mm mennyire problémás, ha több?
[kép]
Felmerült a gyanú, hogy anno a vezérléscserénél nem jól lett visszafogatva a bak, és ferdén lehet benn a motor, ami miatt ráz a kocsi.
Namármost tényleg ferdén volt a motor és a váltótartó bak is. Megigazítottuk őket, bár nem fellógattuk a motort, hanem emelő tettünk alá. Most párhuzamosan állnak, csak a távolság több, mint 10mm. Olyan 15 körül van.
Ez okozhat gondot?
Ha igen, akkor mit kéne még fellazítani / levenni, hogy közelebb kerüljön egymáshoz a motor és a nyúlvány?
Pár kép :
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Ja, most még jobban ráz amúgy.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Járó motornál ne vedd le a kupakot, főleg üzemmeleg motornál.
Szívesen.
Doktor úr, ha itt megnyomom, akkor fáj, ne nyomja ott...20 000 lesz.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Fel kell lógatni a motort és minden motortartó rögzítőt meglazítani, középre igazítani és úgy mindent nyomatékra húzni, ha biztosra akarsz menni, cseréld ki a motor és váltó tartó bakokat, az megoldja a gondot. Ha most rosszabb, akkor meglett az oka, csak kijavítva nem lett.
(#206798) imyourfriend válasza imyourfriend (#206782) üzenetére
imyourfriend
őstag
[link] úgy tűnik ilyen problémába futottam, át kell pucoljam ezt a csatit ami itt van a szemem előtt az üzemanyagszűrő és a nagynyomású környékén majd vcds-el megnézem mi a helyzet ezt követően.
Mágus2
Közösségépítő
Cserélted a jeladót?
imyourfriend
őstag
Még nem nyúltam hozzá csak megkerestem hol van és megnéztem mi a helyzet vele egy szürke tüskét kell benyomjak és szétjön. Valami oknál fogva kétszer bedobta.. vagy kontaktos vagy nem kap áramot az ECU-tól, utóbbit kétlem mivel ekkor mindig dobálná. Holnap megbontom a csatit kifújom levegővel majd összepakolom megint.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- DDR3 BAZÁR! Kingston Samsung Crucial 8GB/16GB DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A22 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 2TB Intel DC P4510 2.5 SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Asrock H97M PRO4 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HP Spectre x360 14-eu0895no - ÚJ - 14" OLED 2-IN-1 ultrabook (Intel Core Ultra 7 CPU)