Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Puretrak Valor
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/mushroom.gif)
Paxker315
addikt
Többet látottaktól kérdezem, egy DSG&TSI kombináció mennyire kockázatos használtan? Ugyan tologatom nagyon a döntést, de körvonalazódik, mik a fő szempontok.
Méretbeli praktikum miatt kompakt kategóriában nézelődök, maximum 4.4 méter hosszú bódékat. Manuális váltóval nem szeretnék autót venni. A belső zajszint a legfontosabb kritérium, erőgép nem kell, mert, 120-125km per óra körül én elvagyok a külső sávban, egy 3-as prius menetteljesítménye már bőség. Ilyen tempónál 67.5-68 dBel zajszintet merre keressek? Nem bánnám, ha a fenntartási költség azért nagyon masszív nem lenne. Benzines preferált, évente kb 12 ezer km-hez.
Más gyártóknál a CT200-ast, de, nem halk menésben, és fel van fújva az áruk. Auris hasonló, túlárazottnak tartom, meg, hiába pakolja tele az ember utólagos zajszigeteléssel, a vékony üveg lesz a szűk keresztmetszet. Legszimpibb kinézetre a 308, de itt a robotizált váltóját nem dicsérik általában, illetve, ott a benzines motorokat sem szeretik sokan.
Egy A3 mennyire élhető-észszerű elgondolás? Teljesítményre nekem több, mint elég lenne, de nem tudom, mennyire zsákbamacska& fenntartási költségek-szervizköltségek hogy alakulnak. TSI motorokat 2013-tól gondolom "gatyába rázottnak", a DSG-nél rémlik, hogy 250newtonméter nyomaték alatt nem olajos változatokkal szerelik az autókat, s a szárazzal kapcsolatban is sokan szkeptikusak. Vagy felejtsem el egyelőre az egészet?
Nem életbe vágó, csak, eszembe jutott, hogy 13 éve nem voltam utazni semerre, és a mostani autómmal már fél óra után szenvedek a zajtól, ülésektől. Keretet szándékosan nem írtam, de, nagyonmax 5m körül terveztem. Mi férhet ebbe bele?
Golf v Leon belső zajszintje A3-hoz képest? a rövid hossz miatt az oktávia kevésbé játékos most. Tudom "problémás" ez a hozzáállás, de, még specifikusabb is tudnék lenni, de azzal vlszg "nem teljesíthető" elvárások kerülnének listázásra : ) : )
Koszonet az esetleges visszajelzésekért, hátha még jelen ínséges helyzetben is van valami kis kompromisszumos megoldás.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tablet állvány: Vivalla (IKEA) hibátlan, karcmentes, mint az új
- Eladó iPad Air 11' (2024) - 128 GB / szürke (starlight)
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal
- FHD 15.6" 300Hz/I7 10870H/16GB 3200MHz/3060 6GB 95W/1TB
- iphone 15 Pro Max 256gb White Titanium,független,garanciális