Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Csak rekuperációra képes a gennyese
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kickass
őstag
Sziasztok!
Kineztunk egy 3as Oktavot, 2016, 1.4TSI (CZD, 150LE) manual 6 valtoval.
Van barmi ellenvelemeny ami miatt ne vegyuk meg? Nyilvan nem a szubjektiv kulso/belso alapjan. 168k km van a kocsiban, egy diozas osszeget a kotelezo csereken (folyadekok illetve vezeles) kivul meg azert felreraktuk. Mas amit esetleg tudni kell rola?
Ehhez kapcsolodo kerdes, hogy egy kedves kereskedo ugy hirdette hogy a kettostomegu is cserelve az autoban, de sajat kutatas alapjan a manualban ilyen nincs csak a szaraz kuplungos DSG-ben. Jol tudom?
Lassan vege fele kozeledik az auto keresos saga, volt itt mar hasznalt dizel/hybrid meg minden, de arra jutottunk csak valami igazi fiatalitast kell.
Reggie0
félisten
Fekpad kell otthonra, azon tudod tolteni
zoo8800
veterán
Akkor minek van az a nagy kígyó a kocsi bal hátsó felénél? T'án póráz?
rip and tear, until it is done
Doki16
addikt
A dízelmotorról nem tudja tölteni saját magát. Schuko-ról lehet
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
valaki linkelt itt egy novoth tibis 1.4 tsi tesztet, kb hasonló futással, és nem volt vészes a kokszlerakódása a motornak. én bátran venném, de azért próbáld ki előtte. nálam most a fl van az 1.5 tsi-vel, nagyon barátságos kis motor, de azért érzésre nem ugrik úgy, mind a dízel proceed.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Kickass
őstag
Igen, egyebkent ugyanott van a kiszemelt peldany ahonnan O hozta, az otlet is a cikk alapjan fogalmazodott meg. A konkret peldany nem pont az amit O vitt el, de meg az is bent van egy kicsivel dragabban, lehet inkabb azt kellene elvinni ott mar a diozas is megvolt
mennyi egy ilyen művelet? mert ha a különbség kisebb, akkor inkább arra menjetek rá
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
6030D
Ármester
Car Next?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Kickass
őstag
Novothnal dragabb mint a kulonbseg a ketto kozott, egyebkent kb araban van, annyi hogy ez mar kesz van, meg jarkalni se kell vele. Sot a kompresszio/vesztesegmerest is megcsinalta.
6030D: nem nehez kitalalni, igen
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Menj rá arra, ha az idődet is beárazod akkor már jól jártál. Az meg a bónusz, hogy lesz egy celeb autód.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
6030D
Ármester
Na mindegy, azért leírom... Öcsém haverja ott szerel, ők már kétszer vettek onnan autót (cégre) az elmúlt fél évben. Nincsenek nagyon rejtett hibák, mindent megcsináltak, ami a leírásban van. Ha valami gond előjön fél vagy egy éven belül (nem tudom melyik az érvényes), akkor szó nélkül cserélik az alkatrészt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
nekem szimpatikus a cég, ha nem kaptam volna cégest akkor valószínűleg én is onnan vagy a das welt autótól vettem volna valamit, szeretem ha van hova visszamenni a problémámmal.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Zizmand
aktív tag
Én is úgy tudom, hogy a 6-os manuálban nincs kettőstömegű.
Diózást, pedig már láttam 80 ezer körül.
zoo8800
veterán
Áha. Annak amúgy se lenne sok értelme.
rip and tear, until it is done
Dika22
tag
Sziasztok! 1999-es Vw Borának nem tudja valaki véletlenül hanyas a gyári porlasztó csúcsa? Vagy esetleg egy cikkszámot hozzá? Ahf, 110 lovas.
"Samsung s23 ultra®
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello, kis segítség kellene, hosszabb utat kell megtennem, 400km, kiolvastam az autót, hibát talált, kettőt. (töröltem) (nem olvastam ki újra, hogy vissza jön-e)
Golf 1.9 pdtdi 101le axr 2003
Ha benne marad, mi törtenhet, legrosszabb esetben?
17552 - Légtömegmérő -G70- szakadás/testzárlat
P1144 - 35-00 -
18263 - Hajtás-adatbusz
P1855 - 35-10 - szoftver verzió figyelő - időszakos
Készenlét: 00 X X X
[ Szerkesztve ]
Kickass
őstag
& mindenki mas:
Koszonom! Ha lesz mirol akkor beszamolok.
Gyb001
senior tag
Sziasztok.
Adott egy 2012 es A5 ami otthoni akku csere után nem indul.
Az alábbi hibákat írja ki:
Stabilisation control (ESC)faultsee owner's manuál
Ignition lock defective
Tire pressure system malfunction
Be aware of door safelock. Seeowner's manual.
Több infóm nincs, ennyit mondtak. Valami ötlet?
[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
zsoleszkai
tag
Sziasztok,
Olyan kérdésem volna, hogy 3ajtós Golf 4-ben(2000évj) az első ajtónak a kilépőfény világítását mi vezérli?
Mi lehet az oka hogy a soffőroldali néha nem működik?
Égő jó benne, biztit nem találtam kimenve (a másik oldai működik), az ajtózár pedig már volt cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Esetleg van olyan oldal ahol az autóval kapcsolatos robbantott ábrák megtalálhatóak?
Előre is köszönöm mindenki segítségét!
/KneeBy/
Czimby
addikt
Szerintem megört a kábele az átvezetőben.
Próbálgasd, hogy nyitogatod az ajtót, be sem kell csukni teljesen csak kinyit vissza.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Tönkrement a gyújtás elektronikus zára.
Vagy kókányolsz vagy szerelőt hívsz. VCDS-sel meg lehet próbálni az "Ignition lock defective" hibát törölni és akkor elméletileg elfordul a kulcs és indítható lesz egészen a következő alkalomig.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Gyb001
senior tag
Köszönöm, Továbbítottam az infót.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
molnarpeter
nagyúr
Most nézem, akad bypass megoldás a kormányzárhoz [link]
[ Szerkesztve ]
zsoleszkai
tag
Szia,
Próbálgattam azt is, de amikor működik akkor bármit is csinálok neki, akkor se pilákol mintha kontaktos lenne. Ugyan ez igaz arra is amikor épp nem működik, hogy sehogy nem tudom előcsalni.
Esetleg azt lehet tudni, hogy a tápot honnan kapja?
/KneeBy/
F_Zolee
veterán
Nagy eséllyel az ajtózár kezdi megadni magát. Komplett csere, nem éri meg külön mikrokapcsolót cserélni.
Egy vezeték elvágásával kiiktatható nyitott állásban, de hát én ilyet nem is hallottam
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Czimby
addikt
Ha így nem produkálható akkor valószínűleg mikrokapcsoló mint F_Zolee is írta.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Ez egyben végleges megoldás?
(Agyfrászt kapok az elromló és horror áron javítható, feleslegesen komplikált "prémium megoldásoktól".)
Ha elkopott cserélni kell - vagy elvágni a vezetéket. Ha utóbbi attól még nem javul meg az előbbi sajnos Bizonyos modellekben mintha cserélhetőnek rémlene, de pl tehén magasságában már kormányoszloppal kell cserélni mert egyben van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Á, szóval ha még jó a szerkezet, akkor elég kiiktatni és mindenki boldog? Ebay-es megoldás gondolom akkor azoknak jó, akiknél már hibát dob...
Ampera klubban valamikor nekiláttak felújítani a dolgot, de nem tudom, sikerült-e nekik.
[ Szerkesztve ]
Azt jól értem, ez valami túlgondolt kormányzár?
De ha elvágjuk a vezetéket, akkor a továbbiakban nem működik, azaz nyitott állásban marad?
Számomra ez tökéletesen elfogadható megoldás. Ha el akarják lopni az autót, akkor abban nem egy kormányzár fogja megakadályozni a tolvajt.
JA nyitott állapotban marad. Nincs ez túlgondolva, csal elektronikus rásegítést kapott a régi mechanikus. oszt oljan jaúl sikerült h megkopik mint szar és szorul a nyelv. és ha szorul akkor a hiba beíródásával egyidejűleg letiltja az immo a kocsit mert ugye fix kormánnyal nem túl biztonságos vezetni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Primary92
senior tag
Idén szeretnék venni egy II-es Octavia Scout-ot, vagy legalább egy normálisan felszerelt 4x4 kombit. Jön a baba, plusz építkezésnél utánfutót is cibálnék majd, erdei utakon is járunk néha. Maximum 15000 km futás lenne vegyesen évente, dugóban ritkán áldogálnánk vele. Munkába nem ezzel járnék.
Benzines lenne jó, de ezek elvileg CDAA 1.8 TSI-vel vannak szerelve, vagy 2.0 FSI-vel. Az előbbi gondolom tud mosolyt csalni az arcomra, de kicsit fázok tőle. A kokszosodást mindkettőt érinti. Jól tudom?
A dízelesnél vagy 2.0 8v PD 140 ló (BMM), vagy 2.0 16v CR 140 ló (CFHC) van a Scout-okban. Ezeknél elsősorban a DPF-től tartok, lennének rövidebb kis városi távok, az országút és autópálya mellett.
A sima összkerekes 1.9 PD 105 lovas sehogy se menne gondolom. Most egy 96 lóerős TDCI kisautót használok, meg volt 110 lovas 1.9 TDI kombi I-es Octaviám, ebből indulok ki.
Ti melyiket javasoljátok, melyiket nem?
molnarpeter
nagyúr
Szerintem 2.0 CR valószínű a legkevésbé problémás korból eredendően, utána 1.9 PD, és legkevésbé a 2.0 PD-vel venném Hajtás szerintem ugyanaz alapvetően, hasmagasságon és kartervédőn meg lehet segíteni.
[ Szerkesztve ]
Czimby
addikt
+ a 105 lovas amellett, hogy gyenge hajlamos a csapágyasodásra.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Rigormortiis
addikt
Sziasztok!
Adott egy VW Bora 1.6-os SR benzinmotorral. Pár hetente szoktam nézni az olajszintet, és tegnap azt tapasztaltam legnagyobb boldogságomra, hogy a nívópálcán víz is van. Na gondoltam hengerfej...
Azonban nincs összekeveredve az olajjal, és azóta voltam szerelőnél is, de itt is megkérdezem: mitől lehet kondenzvíz az olaj mellett? Nem hűtővíz, annak a szintje betonstabil. Holnap lesz egy olajcsere biztos ami tuti alapon, 1 éves, bár jó minőségű motorolaj van benne.
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
Czimby
addikt
Sok rövidtáv, úgy, hogy nem melegszik be rendesen a motor?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
vzsryl
nagyúr
Ha a városi kis távok után viszonylag sűrűn el tudod lőni hosszabb távon, amiben tudod 2000-es fordulat felett járatni tartósan, akkor a DPF-nek nagyon hosszú lehet az élettartama.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Primary92
senior tag
Úgy érted, hogy a 8 szelepes PD-hez képest is előbb vennél benzineset?
Egyébként a 8 szelepes az Bosch PD-s?
CR-rel az a baj, hogy maximum a kíválat alja férhet bele.
molnarpeter
nagyúr
Benzin nekem hátrébb lenne a sorban, korai TSI-re van mit költeni, de én dízelre ütöttem be a fejem Talán ha lenne egy szívó motoros példány, amin rendbe van téve bizonyíthatóan minden is, akkor megfontolnám, bár a turbós sem nagyban tér el hibákat illetően talán...
Rigormortiis
addikt
Így van! Bár figyelek rá, hogy ne erőltessem a motort, nincs széttaposva.
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
Czimby
addikt
Akkor ne csodálkozz a kondenzvízen, ha üzemmelegen menne mindig legalább 20-30 percet akkor elpárolog és távozik a kartergázzal, de így bent marad.
Sajnos ez a jelenség télen hatványozottan előjön.
Gyakori olajcsere, és próbáld úgy használni hogy bemelegedjen rendesen.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
(#188345) molnarpeter válasza Rigormortiis (#188343) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
1 év után már úgyis cserés az olaj
Rigormortiis
addikt
Köszi mindkettőtöknek, egy kicsit megnyugodtam
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
Qru
MODERÁTOR
A 2.0 CR a legkevésbé problémás ezek közül. Az 1.8 TSI szeret hengerfejesedni is, az semmiképpen sem venném meg. Vagy ha nem csak VW játszik akkor ránézhetsz a Volvo XC70-re is.
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
Amugy ja. Az en kocsimban a DPF ugy kb 450-500ezer km-et fog megelni a jelenlegi adatok alapjan.
molnarpeter
nagyúr
Jó, hogy említetted! Ott az összkerékhajtásra, automatára vagy lendkerékre érdemes figyelni.