Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Dot
őstag
Így használva: Míg az olaj hideg(amit én 10km városi autókázásnak tekintek melegnek) addig ~1600-2200 as fordulat tartományba próbálom használni. Természetesen ilyenkor nem nyomok padlót sőt szerintem olyan 50%-ot max. Ebben nagy segítség a turbó hangja.
Néha indulásnál esik ez alá(még nem vezettem őt 300km-t se), illetve váltásnál gázelvételkor ugrik meg +150el a fordulat. Ez amúgy miért van?(próbálja pörögve tartani a turbót? ) vagy későn venném le a lábam a gázról?
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!