Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10691) tibi666 válasza Kiskokó (#10690) üzenetére


tibi666
senior tag

az automata váltónak köze nincsen az alapjárati fordulatszám szabályozásához.
a sípolás nem olyan, mint mikor a turbó kezd el süvíteni? mert 1500as fordulatszám körül már éledezhet és annak van hangja.

én pattogni kipufogót még nem hallottam.
hideg motornál természetes, hogy magasabban tartja az alapjáratot. bár az 1500 elég magas, ahhoz tundrai körülmények kellenek inkább. én biztosan szétnéznék a motor hőérzékelői körül. nem izzít túl sokáig? nekem volt olyan gondom egyszer, hogy valami érzékelő lecsúszott, folyton -80 fokot érzékelt a motor és izzított.

ha az egr szelep a szar, akkor általában teljesítményvesztés figyelhető meg, lomhává válik az autó és füstöl nagyon.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.