Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tibi666
senior tag
az automata váltónak köze nincsen az alapjárati fordulatszám szabályozásához.
a sípolás nem olyan, mint mikor a turbó kezd el süvíteni? mert 1500as fordulatszám körül már éledezhet és annak van hangja.
én pattogni kipufogót még nem hallottam.
hideg motornál természetes, hogy magasabban tartja az alapjáratot. bár az 1500 elég magas, ahhoz tundrai körülmények kellenek inkább. én biztosan szétnéznék a motor hőérzékelői körül. nem izzít túl sokáig? nekem volt olyan gondom egyszer, hogy valami érzékelő lecsúszott, folyton -80 fokot érzékelt a motor és izzított.
ha az egr szelep a szar, akkor általában teljesítményvesztés figyelhető meg, lomhává válik az autó és füstöl nagyon.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Samsung C27F396FHU Ívelt Monitor!
- LG UltraWide 35WN75C-B Monitor! 35" / QHD / FreeSync / 100Hz / VA!
- Nikon P1000 szuperzoom szörnyeteg eladó, 50 ezer Ft extrával, 1 év TriPont garival
- Egyedi épített Arcade Vertikális Játékgép és zenegép