Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
K Norbi
addikt
Legközelebb itt a helyem [link]
The DJ
addikt
Bezony, én is csatlakozom közétek az új szerzeménnyel, ami egy Audi A6 2.5 TDI Tiptronic
Egyelőre még ismerkedünk, de elég sok kérdésem lesz, úgyhogy készüljetek majd fel a fárasztásra
Nagy szerencsém volt vele (legalábbis egyelőre úgy tűnik), mivel ismerőstől van, szinte szó szerint a szomszédban találtam rá, magyar autó, nem osztrák import, nincs rajta rohadás, kívül-belül is szép, megkímélt és az ára is kedvező volt, ráadásul beszámolta az előző autóm, úgyhogy két legyet ütöttem egy csapásra.
Rögtön kellene is tanács/segítség: Az egyetlen hiba, amit így elsőre felfedeztem az az, hogy a fedélzeti komputer kijelzője halott. Nem a szokásos pixelhibás/csíkos, hanem egyáltalán nem mutat semmit, ez pedig elég zavaró, úgyhogy meg szeretném javíttatni. Google barátom már segített és tudom, hogy lehet külön kapni bele kijelzőt, amit aztán be kell forrasztgatni, de nem lenne egyszerűbb (és olcsóbb) cserélni az egész óracsoportot és betenni egy olyat, amiben hibátlan a kijelző? Ezt a műveletet még én is meg tudnám ejteni itthon. Ahogy olvasom itt még az immobiliser se kavarhat be, mivel ez egy 99-es autó és ebben tudtommal még nincsen immo. De javítsatok ki, ha tévedek. Szóval lenne értelme keresgélnem egy belevaló műszeregységet hibátlan kijelzővel, vagy rendeljek kijelzőt és tetessem bele? Melyik az olcsóbb és gyorsabb megoldás?
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
MunezXBK
nagyúr
Gratula!
Szvsz az összesben rossz a kijelző, úgyhogy javíttasd meg inkább.
Ja és azt hiszem már immos a tied is.
mmdms
addikt
Passatom is 99-es, immos. Szerintem ezt előbb biztosan tudakold meg. Óracsoportot cserélnék a helyedbe, mielőtt valami mekkelek nekiesik pákával.
Ja és gratu! písz!
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
ßrainiac
addikt
Valaki valahol ezt ajanlotta, talan pont ebben topicban.
Macka
veterán
Kutakodok Octavia II-be (ha jól tudom, ezek mennek Golfban és Passatban is) 2 dines multimédiás fejegységet, amin van navi is, illetve fontos lenne, hogy a gyári tolatóradart is kezelje. Használ ilyet itt valaki? Milyet lenne érdemes megvennem?
Rick4
félisten
mmdms
addikt
Eladja mer nincs benn tartalék...
(#101610) tomcsi23 : fasza a szejcsento rendszáma!
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
tomcsi23
veterán
Mindenkinek megvan a maga baja.
mmdms: ja.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
freaghill
őstag
kiváncsi lennék a caddy személy változatának a hátsó utastere is így összecsuklana-e mint itt a raktér, vagy ott megvan-e erősítve?
ha lett volna abban a raktérben 400 kiló tégla azt megtartotta-volna a 2 személyes utastér hátfala?
cryptot minden termékemért elfogadom
tomcsi23
veterán
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
The DJ
addikt
EZEN leírás szerint az enyémben elvileg nincs immo. A képeken szereplő első műszeregység az enyém, tehát a 98-99 között gyártott analóg órával rendelkező. Ha kivenném, akkor a sorozatszám alapján biztosra lehetne tudni, de egyelőre nem bontanám meg.
Jó lenne, ha sikerülne találni bele egy komplett műszeregységet működő kijelzővel.
Más: Komplett vezérlés csere + olajcsere mennyit kóstál? Csak hogy tudjam hány napig nem fogok enni az elkövetkezendő hónapokban
Ja, és köszi mindenkinek
(#101605) ßrainiac: Köszi, dobok nekik is egy üzenetet, hátha okosabb leszek.
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
Nem tudom, de ezt tapasztalom. Ha nem ez lenne, nem írnám.
@(#101585) VR6-Fan : Opel is padlón gyorsít. Nyugodt autópályán szoktam használni, gyorsítás szinte nincs benne.
Sajna nem tudok cikkszámot mondani.
VWSanyinál egyszer néztem utángyártott sebváltógombot, nagyon csúnya volt :-( Nézd meg élőben, szokott Várpalotára járni, én is ott találkoztam vele, Szfvár útba esik neki.
Enyém plug and play volt + gyári műszer.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Vezérlés 2 kiló körül, olaj + szűrők + csere 25 körül.
brumi1024
veterán
Drága, tartalékmentes, sokat eszik, hangos, visszatekert, ja és nem dízel és nem Audi.
A viccet félretéve az a beletett 26k km nem lehetett egy olcsó mulatság.
hdman
őstag
Majdnem ilyen az én gyári opel felnim
Sopron city :)
Lehet tologatták annyi kilométeren át.
Vagy vontatták.
Rick4
félisten
Tiptronic 5-ösben készülök olajat öblögetni. Tényleg nem lehet ezekben szűrőt cserélni? Kapható, tehát elvileg cserélni is kellene..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
TaaT
veterán
Nézd meg az ajtó alján a kifolyókat, esetleg a párazáró lemez tömítettségét.
Give them hell Ukraine!
Ajtót kinyit, slaggal, vödörrel a felhúzott ablakra engedni a vizet és nézni hogy az ajtó alján a leengedő likakon gyön-e, vagy a kárpit alól. Első körben.
(#101622) Rick4: lehet. Az alján a kádat levéve elméletileg ott van. A multitronicban van kettő és a belsőhöz le kell venni a váltót ha jól tom.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kiskokó
veterán
Hosszu story. A lenyeg. Beazott az audi de sztem eleg veszesen. Elso ket labterbe allt a viz meg a hatso uleseken allt a viz. Nehol latszott hogy ajton belul is a hangszoroknal. Amennyire tudtam kitoroltem. De szar ido esik az eso nem nagyon birtam meg szelloztetni... Szerintetek okozhat ez vmi elektronikai bajt :/ ?? Holnap remelem jo ido lesz kitudom nyitni szaradni... Egyebkent lellen vagyok itt tortent.
Meg azota nem mertem gyujtast adni ra de pl a motoros ules megy de csak pillanatra kiprobaltam. Akksit gondkoztam lekossem e de hosszu tavra nem akarom. Lekene zarni remelem az se okoz bajt. Szerintetek?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Piwi
addikt
nem tűnt 11 szélesnek,kb mint az én 18-om olyan széles lehet..de mivel nyaral a csávó és nem szedi le a felnit,addig csak találgatni tudok hogy mi is lehet ez
MunezXBK: az hittem vagy olyan profi hogy fejből tudni fogod melyik felni is ez
rihi1: hm..valami ilyesmi lesz
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Rick4
félisten
Sajna nem lesz szűrőcsere, a váltóharangot le kellene csavarozni a váltótestről, és akkor lehet cserélni. Bolondok.... Majd kap egy külső szűrőt...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
A C5ben nekem is beázott, annyira hogy ott van az anyósülés alatt a vátó vezérlő és be is ázott. Márlim volt h ki lehetett szárítani és ment, mert ha nem akkor ezeöccá ojró.
(#101627) Rick4: ennyire más ami neked van? Csak mert a passaton lehetett simán.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Rick4
félisten
Az még a régi A01-es 4 sebességes volt, ez meg az újabb A08-es 5 sebességes.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Kiskokó
veterán
Elso ulesek alatt szaraz csak a labter. A labter feletol az ules fele mar szaraz teljesen. De jo.. Meg a gep sincs nallam... Holnap szaritom amennyire tudom aztan este rarakom a gyujtast remelem nem fogad hiba!!! Vezeto oldali labteben allt egy fel centi a viz de az ules ala ott se ert fel..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Kiskokó
veterán
Amugy okos haveromek vihar elott pledet raktak a jeg miatt a kocsira es telibe becsuktakaz ajto ra a pledblol vagy 30centi bentr logot. Persze ahogy atazott szepen folyt be bentre a viz belole..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Rick4
félisten
Mikori gép volt?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
kk831228
addikt
Köszönöm, ezt nem tudtam... Csak 7 éve van automatám ...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Üdv Urak,
Sokat töprengtem mi legyen. A találkozóval kapcsolatban is vegyes érzelmeim vannak. Egyrészt jólesett a magas részvételi arány, másrészt megint akadtak tagok, akiknek csak a billentyûzet volt nagy, az ember nem is látszott mögötte. Itt azokra gondolok, akik ígérték, hogy jönnek, de mégsem tették. Igazság szerint hiányzik a topik, és szomorúan látom mivé lett, viszont a sok nyaggatás privátban nem hiányzik. Próbálok valami arany középutat találni, de valahogy nem sikerül, mert vagy rendesen csinálok valamit, vagy nincs értelme. Talán az lenne a legjobb, ha maradnék, de szigorúan a topikban, privátban zaklatni a szerelési kérdésekkel tilos.
[ Szerkesztve ]
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Skoda Octavia I 1.8T 150LE.
Vag-com hiba itt:17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
Ha jol ertem hibas lehet ket szelep: Boost Pressure Control Valve (N249) es Diverter Valve, ez az N75-os?
Elmondana valaki magyarul, hogy pontosan mi a nevuk, illetve milyen osszekoto csoveket, vezetekeket kell ellenorizni?
Nem gyult ki a check engine, amit eszrevettem, hogy 2-es fokozatban ha nem gazolok durvan, mintha megfogna valami a motort. Illetve, ha hirtelen leveszem a gazrol a labam (barmelyik fokozatban), hallszik egy suhogo hang.
Koszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
kk831228
addikt
Ave Mágus2 !! Pü ment...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
VR6-Fan
veterán
N249 Whut?!
mi a motorkod? ha AGU, akkor olyanod nincs elvileg, ha van dobd ki...!
Ez a hiba, arra utal hogy valahol a turbo és folytó szelep közt tőltő nyomás szivárgásod van
Ross-tech-ék arra felé probálják terelni az embert hogy nyitva maradt a dv (lefújó szelep, és nem az n75 ami a turbo nyomás szabályozza)
-lehet szar a dv
-lehet szar a dv vezérlése (n249, ha van)
-és a dv vezérlése ugyan jó, de a vezérlő jel nem jut el a dv-ig (vákum csövek)
ill még azt mondják nézd meg milyen a folytó szelep ha nagyon retkes akkor is problémázhat.
kb dió héjjban ennyi.
Mágus2: hello hello, nem lehet letiltani a priviket mi ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
De hát oda van írva
Leaking Hoses and/or Pipes between Components - szivárgó csöveket keresni
Boost Pressure Control Valve (N249) faulty - trunyó töltés szabályozó szelep hiba
Diverter Valve faulty - váltószelep hiba
Throttle Body dirty - folytószelep -"-
Vacuum leak - ezt meg nem hiszem h kell mondani. Minden vákuumcsövet kell nézni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
kk831228
addikt
Ck. : Tiéd a megtiszteltetés hogy feltedd az 1. kérdést Mágus2-nek...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Ck.
addikt
Há' mit Te parkolsz ottan a Kereszttöltés utca hátuljában a paszullyal?
Mágus2:
Várunk vissza és egyúttal megembereljük mindannyian magunkat.
kk831228:
Most miért engem oltasz? Meg se szólaltam, mi a bajod velem?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Hát nem.
Szétkaptuk az audit quattrot(1.8T ABE), amiről beszéltem. És új a pumpa, mégis kerepel, meg lusta. De már tudom miért nincs benne tartalék. 3 hengerezik a szentem, mert az ecu gynege jelet ad a 2. henger trafójának. . Úgyhogy ha valakinek van raktáron 8D0987557, az szóljon. Be lett izzítva az oscilloscop is, anélkül nem volt esély megtalálni, mi a gond.
Nem csak a szelepdekni volt lent, hanem a hengerfejet is levettük, meg a kádat. Alul szép tiszta volt, némi karbon van a kádon, meg a hengerfejen is van valami lerakódás, de nem vészes. Azért kerepel, mert csak 3 henger jár.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
a lustaság egy dolog... erre vonatkozólag volt amugy valami hiba kód?
kerepelés megint egy másik, ha csak nem a kopogásos égés miatt hallatszik kerepelésnek
szelepdekni alá bekukantottatok?
aljába mennyi retek volt?
Csaby25:ritka egy állat faj , abból kis beruházásból lehet gyorsan 220-230le-t csinálni
nyomócsövek-cooler/vákum csövek/dv/n249 (ezt ki is iktathatod a vákum körből, csak hagyd fent a szelepet a csatin)/folytó szelep, ebbe a sorrendbe.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Csaby25
senior tag
AUM a motorkod.
Koszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Mágus2
Közösségépítő
Most vagy te írtad rosszul, vagy a fényképen csúszik a szemem : AEB v ABE
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
VR6-Fan
veterán
azt hiszem a kerepelés oka meg van....
meg tegyek bele rendes gyertyát majd.
érdekes amugy, elpukkant volna a vezérlő végfok az ecu-ba?
másik gyujtás végfokot probáltatok? a régi fajta bowdeneseken az szeret elpukkani.
görbék voltak a szelepek v mi? inkább tökéket vegyetek
meg ha így szét rántottátok, a turbo felső olajzó csövét vegyétek le és áztassátok be valami nagyon intezív olaj/zsíroldóba pár napra, esetleg ultrahangos moso után.
a sok egyenes rész miatt a hossz motorosok csöve szeret kokszolodni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
VR6-Fan
veterán
japp egyik hulladékon sincs szerintem EGR, szekunder levegősek.
szvsz, még a hidrotöke fészkeket nézzétek meg, ugyan úgy kiszoposodik mint a régi 16v-ken
szerk.: a régi bowdenesekbe nem pfr6q volt....?
jó hír hogy részben normálisan szervizelték
Az oké hogy a töke, új lesz, de mi van a fészkével? Azt tudtommal itthon nem nagyon csinálja senki, nálatok felfúrják (jól...) és kap túl méretes tökét?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Gyári gyertya van benne. A vezérlő végfok az ECU-ban csak 1,1V-ot tol a 2. hengerre. 3,3 helyett.
Minden új lesz a hengerfejen. Tőkék, tömítések, szelepek. Egyiknek el volt kalapálva a teteje. Turbó a csövekkel együtt volt cserélve, most csak kitakarítjuk. Egyenlőre a gyári 150 ló a cél, ha az megvan, lehet faragni.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
ingyenes kategóriában
- Ritka! Gyönyörű! Arany tollazott Zsolnay desszertes készlet!
- Abit alaplap Abit videókártyával
- Újszerű Macbook Pro 16 Retina (2019) i7-9750H 32GB RAM 512GB SSD Radeon Pro 5300M 4GB GDDR6 Garancia
- Philips 22PFH4000 eladó!
- Dell Vostro 3590/15.6"FHD/10.generáció i5/8GB/256GB SSD/Kiváló akku/Magyar billentyűzet!