Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Josi
aktív tag
Mi az a forgókapcsoló?
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Zaji
őstag
Köszönöm. Megnézem bár egy kicsit gyakorolnom kell a holland nyelvet.
Akkor kell szereznem első lépésként egy kiszedőt, amivel a fejegységet ki tudom venni a helyéről.
(#46644) Sanyo77 Megosztom, ha találok valamit. Már találtam is.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ezen én is megakadtam.
Talán a bajuszra gondolhat azoknak a végén vannak tekerhető gombok.
De lövésem sincs.
Renault power
Josi
aktív tag
A fűtéskapcsolók is tekerhetők, meg a műszerfal fényerőszabályozó, meg a rádió kormányvezérlője.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
Igen de azok nem drágák.
Majd meglátjuk előbb utóbb mire gondolt.
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Milyen gyújtógyertyákat ajánlottok?
Beru, Denso vagy Bosch? A Denso a legolcsóbb, aztán a Beru és úgy a Bosch, de az ára annyira nem lényeg. Hanem inkább az a lényeg hogy jó fajta legyen.
Hézagot itt is kell állítani igaz?
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
Kell hézagot ellenőrizni.
Nekem Denso van bevált.
Ngk jó, beru jó.
Bosch-t én messzire kerülném.
Renault power
(#46658) LamerGyuri válasza Wiz Khalifa (#46656) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
Denso Iridium
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Wiz Khalifa
addikt
Akkor marad Denso.
Már tervben volt a csere de ma hogy három hengerrel mentem haza mert a harmadik gyertya kábel megadta magát úgy döntöttem hogy akkor cseréljünk egybe.
De nem baj, legalább tudom hogy a gyertyák is meg a kábelei is le vannak tudva.
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
Kábel?
A trafó szokott tönkre menni nem a kábel.
Nehogy feleslegesen vásárolj.
Renault power
gooool
őstag
Üdv!
Igaz most anyum 206-osáról van szó, de erre biztos Ti is tudtok választ adni, a PSA topic nem igazán pörög sajnos.
Nos a hétvégén aláfeküdtem a kicsinek és a hátsó traktuson elszörnyedtem. Kipufdob elrohadva és a gátlókról is le van porladva a gumiharang.
Először a gátlók lennének cserélve, na most a gyári ilyen gumiharangos megoldás, viszont a legtöbb találat már ezt a fajtát hozza ki, mint ami nekem is van hátul a Laguna-ban.
Nem probléma, ha a gumiharangos helyett az utóbbi kerül a gépbe? Mondjuk lehet tartósabb is lenne épp annak hiánya miatt.
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
rob210
Topikgazda
Ugyan az
Az a gumiharang kb. Dísz
Renault power
gooool
őstag
Akkor okés, rendelhető az áru.
Lesz munka a kicsivel, a hátsó traktuson több a korrózió, mint a tiszta felület, szóval gátlót és dobot cserélni kell, pótkeréken abroncscsere és felnifestés, meg a tartókonzolok és padlólemez csiszolás, rücsivel lefestés.
Csak hogy szemléltessem mik a problémák.
Üdv, Balázs
Csabee.
nagyúr
Elvileg azt mondták a Renault-ban hogy azt kéne cseréni. Igazság szerint a kormányban lévő légzsák kábel szakadt meg.. Viszont nem tudom hogy melyik kompatibilis az én verdámba.
Találtam egy videót, amelyiken pont olyan a cucc mint az én kocsimon. [link]
Videó alapján szerintetek ez a légzsák szalagkábel jó ehhez a kocsihoz? [link]
Üdv: Csabee.
Wiz Khalifa
addikt
Hát az a kábel ami a kezembe van a "kupakja" meg a gyertyán szerintem erősen csereérett.
Smoke some weed nigga!
eXtase
tag
Az EGR hibától nem kellene lomhább legyen az autó?
Van aki a felső holtponti jeladót emlegeti, de az nem csak a benzines "nem indul" probléma forrása lehet? Ha a jeladó rossz, akkor el sem indul, vagy ez tévedés lenne?
eXt.
Sly189
senior tag
Sziasztok autó vásárlás előtt állok.
A kiszemelt egy 2011 es megane CC 1.6 benzines modell k4m 858 motoros.
Mit tudni ezekről?
eXtase
tag
1-2 kis buborék vannak a csőben, de kollégám autójában is ilyen... szerelő szerint soha nem lehet totálisan légmentesíteni... keressek másik szerelőt?
eXt.
rob210
Topikgazda
Várjunk csak neked 8 szelepes ugye? Mert akkor minden ok.
Renault power
rob210
Topikgazda
Én nem javaslom, szép, de kicsi és többet fogyaszt mint a hasonló motoros társai.
Renault power
dhgm
tag
Kicsi bubi nem gond.
Motortéri jobb felső motortartó milyen állapotban van? Nálam az volt a gond, igaz nem vagyunk típusazonosak...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
eXtase
tag
Megnézem... motortartóbak miatt is lehet ez az alapjárati "le akar fulladni" probléma? Hogy kapcsolódik össze a kettő?
eXt.
üszök
őstag
Úgy látom te még nem láttál szétrohadt autót. Az a pár rozsda folt lóf@sz. Nem nagyon járt ott mostanában senki.
Viszont mozgasd meg a hátsó hidat nem e lóg, a korai példányok betegsége volt. Ha lóg akkor kösd fel a bugyit az lesz meló meg pénz.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Wiz Khalifa
addikt
Nekem.8 szelepes igen.
Annál trafó gond nincs?
Smoke some weed nigga!
gooool
őstag
Ott lett elkurva, hogy mindig kint all az auto es alvazmosast meg eleteben nem kapott. Kicsereltem par doblemez tarto csavart is, mert szetrohadtak.
A hatso hid jonak tunik, meg a kerek es a kerekjarati iv kozott boven van hely, nem ul be a segge. Meg ez 2007-es gep, nem az elso szeriak, de ettol persze szoktam figyelni.
Üdv, Balázs
speedydb23
senior tag
Renault ajánlata csak nekem csak ma!
300-400e ft-ért tudnák megcsinálni a Cliomat...
Kábelköteg + biztosítéktábla csere.
Úgy fest gazdasági totálkáros a Cliom, szóval kezdődik a fejvakarás, hogy hogyan tovább...
rob210
Topikgazda
Nincs.
Az még nem hengerenkénti trafós.
Renault power
rob210
Topikgazda
A biztosÍték tábla csere nem nagy munka, ha az egész kábelköteget cserélni kell az mondjuk szop@s de az se 300ezer.
ezt egy jó villamosságisnál 100ból megúszod bontott kábelkorbáccsal.
(de egyébként miért kell a teljes kábelköteget cserélni kigyulladt?
Vagy mi a t@k@m van a kocsiddal? )
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Neki van hogy az immo leblokkolt.
MÁS:
Trafótól a kábelek a gyertyáig cserélve újakra, és a gyertyák is ki lettek cserélve. Még mindig szar az alapjárat, bár most mintha már mind a 4 henger menne. Az lenne a gond hogy egy kicsit meg kellene járatni a kocsit úton a csere miatt vagy más lesz a baja?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
Tudom de egy immo miatt nem kell kábelköteget cserélni.
Az hogy szar az alapjáratod mit jelent azon a 8 szelepes motoron nem sok minden van ami szabályozza az alapjáratot.
Hamar ki lehet deríteni mi a hiba okozója.
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Remeg, gyorsításkpr nem remeg vagy talán kicsit se hallani hogy nincs rendben minden, illetve nagyon érezni valamit. Nem benzint érezni hanem annál valamivel savanyúbb szagot.
Pénteken csurig toltam a kocsit az OMV-be Super 95-el és vasárnap egyszer volt hogy ilyen volt az alapjáratom de akkor kicsit jobban nyomtam utána hátha kitisztúl a motor (4-5000-ig kihúhzam vele 1-2be és utána megjavult. Aztán hétfőn újra előjött akkor már tudtam nagyobb a baj. A 2-ik gyertya kábele (ha sorrendbe mondom akkor az, amúgy balról a harmadik gyertya) megadta magát, beletettem ma 4db újat, és 4 gyertyát. De nem javult meg. És a nagyobb fordulatszám (4-5000) sem tett semmit sem.
Ötlet így?
Smoke some weed nigga!
speedydb23
senior tag
Sajnos az előző tulaj annyira lexarta szegény kocsit, hogy mikor megnyomták a bal oldali sárvédőt és helyre rakták, nem került vissza a dobbetét... Ezáltal szépen szétrohadt a kábelköteg és a biztosítéktábla alja is...
Azt mondták ezt csak cserélni lehet, de értelemszerűen a Renault ajánlata 1 pillanatig sem volt komoly alternatíva számomra...
Viszont sima szervízben is megkérik az árát, nem beszélve az alkatrész beszerzéséről, aminek az esélye, hogy ugyanolyan kábelköteget találok mint ami az enyémbe van és nincs szétdarabolva, egyenlő a 0-val.
Sajnos belefáradtam ebbe, hogy folyamatosan valamit csinálni javítani kell a Clion, így valószínűleg szabadulok tőle ár alatt. Majd akinek lesz idegrendszere és pénze az helyre rakja.
tresh
addikt
Ha gyújtás+gyertya rendbe akkor ott van még a trafó de azt érzed ha 3 hengerezik.
Ezeket nézd meg:
-Pillangószelep
-Lambdaszonda (bár ennél erőtlen is lenne az autó)
Wiz Khalifa
addikt
Egy laikus mit tudna nézni a pillangó szelepen?
Illetve a lambdaszonda merre található.
Smoke some weed nigga!
dhgm
tag
Nálam a hidegebb reggeleken vettem észre piros lámpánál állva alapjáraton forcsa rázkódás, mintha le akart volna állni. Induláskor nem vettem észre.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Renault Thalia 2002 1.4
Ma nem indult az autó, csak nyekkent indításnál! Hivtam a szerelőt eljött értem meghallgatta mondta hogy indítómotor halott. Betoltuk a kocsit a műhelybe a lábán ment el de az akku led pirosan világított.
Rámért az akkura ok volt, rámért a generátorra ok volt, és azon nyomban megszűnt az akku visszajelző lámpa. Valami testkábel hibát beszélt nekem hogy azt kell megnézni majd.
Indító motort fel tudja újítani. Azt mondta max 20.000ft ( szénkefe, persely stb. )
Vagy vegyek újat de milyet? Egyáltalán érdemes újat vagy elég felújíttatni?
dhgm
tag
inditómotoron általában a bronzkefék szoktak kopni, kis ügyességgel a Te is meg tudod oldani... kefék és a kefetartó egyben van M2. a nyáron cseréltem, közben megtakarítottam mindent. Mintha új lenne.
A kefék és a kefetartó 6000 ft volt...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
SG3rg0
őstag
Szia!
Értem amit mondasz, valószínüleg a szerelő is ilyesmire gondolt vagy ilyet eszközöl amit Te mondtál!
Mindenképpen megvárom mit mond utána lépek.
Csak arra voltam kíváncsi ha újat kell venni milyet vegyek. ( márka )
dhgm
tag
Hát szerintem nagyon nem tudsz válogatni... Valeo, bosch
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Wiz Khalifa
addikt
Na kiszedtem egyesével az új gyertyákat meglesni hogy milyen a végük. A második gyertya (jobbról is a második) teljesen érintetlen, ugyan olyan mint amikor betettem. Amásik hármon a benzin és a használat megjelent, de a másodikon nem. Ez akkor trafó lesz?
Vagy attól hogy nem kapna a trafóból semmit attól a benzinnek ugyan úgy rá kéne verődni és akkor a trafó kizárható?
Smoke some weed nigga!
rob210
Topikgazda
Próbáld meg hogy a gyertya szikrázik-e tudod hogy kell?
Ha igen akkor benzin ha nem akkor trafó.
Mondtam, hogy ott sok hiba lehetőség nem lehet, kezdesz belejönni
Renault power
Wiz Khalifa
addikt
Gondolom úgy kéne hogy kitekerem a gyertyát, rádugom a kábelt, és a gyertyát valahova letestelem igaz? csak gondolom nem ajánlatos a kábelt olyankor fogni, vagy az a gumi a kábelen ad akkora védelmet hogy nem húz át?
A kérdés hogy a másik végét egy fém részhez kellene tartani igaz hogy szikra képződik-e, vagy az magán a gyertyán is látható-e? És ha a trafó jó mert szikrázni fog akkor a kérdés az hogy a benya mitől lehet rossz? És hogy hogy a többi hengerrel jó?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
eXtase
tag
Detto ugyanezt csinálja, de a motortartók jónak tűnnek.
rob210
Topikgazda
Fémhez kell érinteni.
Fogd meg egy fogóval.
És igen a gyertyánál kell nézni.
A testelés kell, különben nem fog szikrázni.
A benzin lehet, hogy bejut.
A kérdés az, dolgozik-e az a henger egyáltalán.
Ha megvan a szikra megyünk tovább.
Renault power
tresh
addikt
Azért a belejövés erős mert ha az egyik gyertya off akkor szép 3 hengeres hangja lehet, azt meg csak illik hallani
[ Szerkesztve ]
FerNandor
őstag
Mycso, indexen olvastam, amiket írtál. Milyen amúgy az autó? Halkabb sokkal, mint a megane? Jobban szigetelt? Mi jobb benne, mi nem? Pakolórekeszek vannak? Hogy megy? Csibalhatnal egy húsz képet kívül-belül
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
_NCT
őstag
Sziasztok. Lehet hogy lassan megválok a Megane-omtól, kezd sok lenni a kiadás. 14 éves, jégkáros, kb 600ezret ér. Az elmúlt 3 hónapban közel 320ezret locsoltam rá. Most a beázásom javítására és tisztítására 3 munkaórát mondtak, 30-35 ezer lesz a vége. Azt mondták lejött a szőnyegből, szivacsokból közel 10 liter víz. Lehetséges? Ráadásul mikor odavittem 15-18 ezer körül adtak ajánlatot, most hogy kitisztították, 30-35 körül mondta. Kicsit átb@szva érzem magam.... Se munkalapot, se árajánlatot nem kaptam. Ennyiből szerintem márkaszerviz is megcsinálta volna....
Elmúlt 3 hónap történése:
-komplett hátsó féktárcsa+fékbetét+kerékcsapágy+ABS jeladó csere jobb hátul + olajcsere, pollenszűrő , benzinszűrő, levegőszűrő csere = 170 ezer Ft
- komplett első lengéscsillapító, féktárcsa + fékbetét, jobb alsó kormányösszekötő csere = 120ezer Ft
- beázás miatti tisztítás 35ezer Ft
Szia, halkabb, jobban szigetelt, viszont itt is előfordul a műszerfal felől 1-1 zörej (nem olyan durván mint a megane-nál, de nem is olyan, mint egy A6-os audi).
Összességében minden jobb benne, a kényelem, a kialakítása a belső térnek, a minősége, minden.
Sajnos a pakoló rekeszek megszűntek, ez az egy ami nagyon hiányzik, mert hozzászoktam az ajtó könyöklő és a padlóban lévő rekeszekhez.
Menni megyeget, de nem verseny autó. Viszont egész dinamikus, lehet forgatni 4000-ig vagy felé is, nem lusta, vidám, pörgős motor.
Pár kép van már, ITT találod.
Majd ki kellene takarítanom, meg lemosni, aztán körbelövöm úgy rendesen.
“The Night is Dark and Full of Terrors”