Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#32577792
törölt tag
én qz 1.5-ös Lagunat chipeltettem.
Kicsivel hamarább jön qt9z erő, 2000 körnaékén érezhetőín rúg olyan 3000-ig.
Fogyi nekem most 6l, de most szinte csak 2 biciklivel hátul. 0,5-0,7l a többlet vele.
Milo629
aktív tag
Köszi, egy ilyen leírást találtam, hát nem egy egyszerű szétpattintom-összerakom.
(#46534) @cellpeti: Nekem is ugyan ilyen autóm van, előtte 1.4 16V Clio volt és az is pörgött mintha muszáj lenne, elsőre beugrott az ittvalaminincsrendben érzés, utána a Mégane meg sem lepett, legalább nem kell visszaváltani előzésnél. De azért egy 6-os váltót én is elfogadnék, mert nem városba rohangálok vele.
Más: ha az üzemanyagszint jelző nem működik, test-mode alatt sem megy fel-le attól még lehet a jeladó vagy a csatlakozó hibája, vagy mindenképp az óracsoportban van a hiba? Továbbá ha nem a jeladó a hibás, hanem a mutató, akkor a sárga ikon fel fog villanni ha már a végét járja, jól gondolom?
gooool
őstag
Ma megjott a Mannol-tol a csomag, szoval nekifogtam a belso apolasnak. A felbor uleseket es ajtokarpitokat borapoloval atkentem 2-szer, gumikedereket szilikonnal, igazan rajuk fert es az osszes ajtozsanert es zarat letisztitottam es ujrazsiroztam. Elegedett vagyok, bar az elso hatarolok mar picit kattognak, de ennyi baj legyen.
Idenre meg a hatso szilentek csereje marad, futomuallitassal, mert hatul a gumik kulso elet nyalja a gep, meg kap hatra ket jo teli abroncsot, ami elol van az boven jo meg es fiatal is.
Aztan jovore jon a nagyobb befektetes a nyari szett gumik, vezerles csere, klima helyrehozasa(bar iden meg feltoltetem szinezett gazzal, aztan lesz, ami lesz) es lehet kap egy kisebb szoftvermodot is.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
just
aktív tag
A beázások és a pótféklámpa is széria hiba sajnos, nem egyedi. Még jó hogy "csak" az utastér ázott be, nem pedig a motortérben a biztosíték tábla..
Two things what i hate. People that can't count...
Skizz
addikt
Az a ropogás így látatlanban toronycsapágy. Nálunk annak volt ropogó/pattogó hangja kormányzáskor.
(#46546) Gabesz87: a nyomásszenzor a szeleppel van egybeépítve, egy kis gombelem működteti, aminek élettartama 5-10 év között mozog (használat függő). kb. 150.000 - 160.000km-t bír ki, ugyan is:
A jeladók az alábbi időközönként küldenek jelet:
- normál (álló) helyzetben óránként
- 15 percenként, ha csökken a nyomás
- mozgás közben percenként, ha nem csökken a nyomás
A régebbi megoldásoknál, mindegyikhez tartozott még egy vevőegység is, az újabb megoldásoknál, már közvetlen a számítógéppel kommunikál (kevesebb hiba lehetőség). Illetve mindegyik csak ahhoz a kerékhez rakaható, ahova eredetileg programozva volt (színekkel jelölik, hogy melyik - hova).
Ha lemerült az elem, akkor kuka, mert nem cserélhető és egy új szenzor 10.000 - 15.000ft körül mozog /db.
laguna fórumról: " Amikor téli vagy nyári szettre váltjuk a kerékgarnitúránk ,és csak az egyikben van jeladó akkor,az autó induláskor pár mp-ig jelezni fog hogy nincs jel,de utána eltunik,szóval nincsa folyamatos rissztás a jelodak hiánya miatt,ezért nem szukséges minden szettbe jeladót tenni"
(#46548) just: neked van komfort index a laguban?? A laguna fórumon azt olvastam, hogy ezeknél még nem volt ilyen, de ettől függetlenül az enyémben van
(#46552) Milo629: nem nehéz az. Egy nagyon éles szike/pvc vágó kell hozzá, meg kis ügyesség, hogy bele ne vágj a nyákba, csipekbe, mert közvetlen a burkolat mellett vannak. Szedtem már szét én is megane2 kártyát, sikeres volt a műtét.
Amúgy egy új megane2 kártyaházam van itthon, ha gondolod neked adom, ha valahol össze tudunk futni, nekem nem kell.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
_NCT
őstag
Az nagyon nem lesz jó, mert direkt megkérdeztem a szerelőt amikor a lengéscsillapítókat cseréltettem, hogy toronycsapágyat kell-e cserélni, erre az volt a válasz hogy jó az még... Ugyanez volt a kipufogó dobbal... Lehet ismét szerelőt váltok, ma hivogattam, fel se vette... Tegnap azzal váltunk el hogy visszahív, nem hívott ezért kerestem ma...
Itt van Zuglóban francia autótechnika/szerviz megnézem milyen.
just
aktív tag
Enyémben nincs sajnos komfort index,elég ritka. Na milyen a szekér?
Two things what i hate. People that can't count...
#32577792
törölt tag
Nekem van
Gabesz87
addikt
Én olvastam ma ezt a cikket, amikor utánanéztem ennek a nyomás ellenőrző szenzornak. De ettől függetlenül nekem még nem világos, hogy most akkor új gumiszett feltételekor (nyári télire cserélése) okoz-e bármi komplikációt, van-e valami, amire figyelni kell ezzel kapcsolatban, vagy simán fel lehet tenni a téli szettet? Ahogy mycso is írta lentebb, max. jelezni fog, hogy nincs jeladó, aztán eltűnik!?
[ Szerkesztve ]
Skizz
addikt
Hat ez nem 100% de en arra tippelnek. Mind1 mert ha valami ropog azt 1500kmrel ezelott is latnia kellett volna, tokmindegy h mi.
just
aktív tag
Ugyanoda rakd vissza azt a felnit amin a szenzor van, ahol volt. Sírni nem fog, csak "rossz helyen" méri a jó nyomást és hisztizni fog. Nekem elől 2.6, hátul 2.3, és ha megcserélem akkor elől majdnem defektet jelez.
Two things what i hate. People that can't count...
Gabesz87
addikt
És ha új felnit veszek? Mert nem akarom évszakonként cserélgetni a felnin a gumit.
Eddig nagyon tetszik, remélem így is marad.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
just
aktív tag
Elvileg fel kell tanítani, a gumisok többsége fel van erre készülve. Pár perc az egész.
Two things what i hate. People that can't count...
motoflug
őstag
Sziasztok!
Hol érdemes utángyártott hátsódobot keresnem? Valami ajánlott forrás esetleg?
Milo629
aktív tag
Sajnos az ország másik végén lakok, de azért köszönöm.
_NCT
őstag
Sziasztok!
Megane 2 hátsó pótféklámpát honnan tudnék olcsón szerezni? Vatera ilyesmi megéri?
Wiz Khalifa
addikt
(#46571) diablo1984 válasza Wiz Khalifa (#46570) üzenetére
diablo1984
veterán
egy kis ültetéssel még jó is lehetne, így az ívek máshol vannak, illetve gumiból is peresebb kellene rá!
üszök
őstag
Hát nem szép... De legalább ronda.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
gooool
őstag
Ez ritka ocsmany.
De Lion kollegahoz elgurulhatna az illeto egy lampabura polirra, legalabb.
Üdv, Balázs
(#46574) Wiz Khalifa válasza diablo1984 (#46571) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
Ültetni tervezem, de eddig ilyen 4cm-eket leltem. Szerintem még akkor is nagy rés lenne a gumi és az ív között.
Amúgy egy gumi váltó szerint a mostani 175/65R14-es felni helyére ha ez a 16-os kerék menne 195/45R16-os gumival akkor 1mm híján kevesebb lenne a komplett (felni + gumi) átmérője.
Annyi hogy hátul a dobban van egy műanyag sárfogó meg ilyesmi, ami nem hagyja hogy a lököshöz meg a tartójához menjen a kosz, sár, stb... Azt ki kell szedni és akkor hátra is gond nélkül befér a 7coll széles felni ET38-al.
(#46572) üszök:
Ez van ezt kell szeretni.
(#46573) gooool:
Miskolcról nehéz lenne elmenni hozzá (gondolom Budapesti) de aliról berendelem azt a csodaszettet amit itt fentebb linkelte egy fórumtárs.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
Mágus2
Közösségépítő
Ez a gumi nagy rá. De nem kicsit, nagyon nagy.
[ Szerkesztve ]
(#46576) speedydb23 válasza Wiz Khalifa (#46570) üzenetére
speedydb23
senior tag
Ízlések és pofonok, de ez ebben a felállásban baromi csúnya...
Azzal a gyönyörű carbon fóliás motorháztetővel megspékelve nekem tipikus hülyegyerek autó, de ne vedd sértésnek, ez csak az én véleményem.
Meg ahogy írták előttem, az a kerék nagyon leterheli a futóművet, és ha jól tudom pont most újítattad fel...
[ Szerkesztve ]
gooool
őstag
Jajj ez a Tiéd, akkor vedd úgy kevésbé nyersen szóltam le.
Szigetszentmiklósi a kolléga, végtére is Bp. környéke, igen.
Üdv, Balázs
(#46578) Wiz Khalifa válasza speedydb23 (#46576) üzenetére
Wiz Khalifa
addikt
Csak rá lett próbálva kíváncsiságból, de amúgy a gyári mérete 15", mármint az alunak. 1 coll nem oszt nem szoroz szerintem a terhelésen. Meg nem egy embert ismerek akinek pl 16"-os lenne a gyári méret és van neki rajta 18-19"-os és semmi baja sincs.
Amúgy a carbon fólia el lesz majd távolítva róla hamarosan, csak a tetején hagyom meg egy darabig mert ott bonyolult a dolog. Csak mindenhez pénz kellesz hogy végbe vigyem, így lassan haladok, de meg lesz csinálva szépre.
Smoke some weed nigga!
Urak, jól gondolom, ha a forgalmimban egy nemlétező motorkód van beírva a motorkód rublikába, akkor valami nagy szopás elé nézek???
Illetve hol találom az autón, hogy legalább fogalmam legyen róla....
Forgalmiban ez van: M9R68 (amit ugye a francia forgalmiról másolt át az okmányoló hölgy - bár nem is néztem, hogy a francián mi van, lehet benézett valamit)
És 110kw-ra ezek a létezők:
M9R613C
M9R615
M9R615C
M9R700
M9R700A
M9R721
M9R721B
M9R722
M9R740
M9R742
M9R744
M9R746
M9R748
M9R750
M9R760
M9R805K
M9R830C
M9R832
M9R832G
M9R833D
plusz még ezek után jön pár karakter.
Ilyenkor mi van???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
ühüm! valahol keresd meg a motorszámot és reklamálj! ha most nem rakatod helyre, akkor legkésőbb ha eladod, akkor lesz szívás.....
#32577792
törölt tag
Elsőre kérj RH-tól hivatalos igazolást arról, hogy mi a nyilvántartás szerinti motorkódod.
Ha így sem egyezik, akkor ezzel menj vissza az okmányirodába.
L2-vel jártam így ha jól emlékszem.
Ide írd be az alvázszámod, elég pontos adatokat az autóról
[ Szerkesztve ]
_NCT
őstag
Közben találtam egyet 4000Ft-ért vaterán
Gépháztető is kellene lehet, legalább az ne legyen annyira jégkáros
tresh
addikt
Faternak a laguna motorkódját nem is ismerte a Baumgartner majd lekérték a franciáktól és kiderül hogy semmi baj Van ami pl másképp van ha import a kocsi. Pl Belgáknál is is sok extra felszereltségű és motorú autó van amit itt nálunk soha nem kapnál
Igen, most pont ezt mondták, ha kinti akkor nincs motor szám, csak ez a pár karakteres motorkód, illetve lehetnek eltérések. Ezt el is fogadnám, de amit nekem írtak be az a világon sehol nincs, ilyen motorkód nem létezik. Így meg nehéz hozzá bármit is venni (fék, szűrők, stb.)
Amit a kolléga linkelt oldalt, ott alvázszám alapján M9R 854-nek írja, ami megint nem jó, mert ez a kód 127kw-os.
Mindjárt beszaladok a renaultba, aztán rákérdek.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
gabx76
senior tag
Eszembe nem jutott volna, hogy utánanézzek az új kocsim motorkódjának, de most kíváncsivá tettél, hátha én is valami ufót vettem. Ha kezemben lesz a forgalmi, utánakeresek.
Na, renyóban utána néztünk és 854...egyre érdekesebb.
De ott is azt mondták, hogy a franciák/belgák szinte tetszés szerint adnak meg kódokat.
Just, ha erre jársz, dobd már be, hogy neked mi van a forgalmiban.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
akkor lehet, hogy 127kw-os?
#32577792
törölt tag
nekem belgából van és amit adtam linket, teljesen jó minden, felszereltséget is azt adja mint RH.
ATC- nél volt 12x lovas 1.5-ös dizel is már...
Wiz Khalifa
addikt
Az én alvázszámomra meg nincs találat...
Smoke some weed nigga!
tresh
addikt
Jaja ezt mondom alvázszám alapján tudsz rendelni hozzá és nem lesz gond Esetleg a kinti szerviz cuccait kérd le nekik megmutatja cikkszám szerint mi ment bele pl szűrő stb stb
[ Szerkesztve ]
_NCT
őstag
Sziasztok!
Tőletek is megkérdezem, hátha valakinek volt már ilyen gondja: beázott a jobb oldala az autómnak, az alsó szőnyeg a kesztyűtartótól a jobb hátsó ülésig végig vizes, az alsó rekeszben áll a víz. Gondolom az esővízelvezetőm bedugult. Ennek mennyibe fájna a tisztíttatása?
Szia, lehet a klíma kondenz elvezetőd a hibás, arról van képes leírás: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Skizz
addikt
Meddig szerelték az 1.4 16v-t gagyi gyújtótrafókkal?
just
aktív tag
Nekem is elég egyedi van, 814 a kódja. 8 liter olajat benyelt a cserénél.
Two things what i hate. People that can't count...
tresh
addikt
ha 100.000 futás felett veszed akkor már mindegy mert szinte tuti lehalt már mind és újat kapott!
_NCT
őstag
Esőzés után vagy ha lemosom magasnyomásúval és a víz oda folyik a jobb elejéhez, akkor rendre bevizesedik az egész, szóval nem hiszem h kondenzvíz, mert klímázásnál nem jött elő.
15-18 körül mondták a javítását, felszedik a szőnyeget, kiszedik a jobb első ülést, kitakarítják, szárítják, pollenszűrőcsere.
Skizz
addikt
92 ezer van benne.
Szerintem te is megtudod csinálni. Az ablak előtt a műanyagban, a széleken látod a lukakat, ahol az esővíz lefolyik.
Ennyit találtam róla.
"Ha esős időben jelentkezik, akkor az is lehet, hogy az esővíz elvezetők dugultak el. A jobb oldalit motortérből, a bal oldalit meg a kerékjárati ív doblemezének leszedése után lehetséges."
“The Night is Dark and Full of Terrors”
_NCT
őstag
Jó, de a szőnyeg kiszárítás, tisztítás stb is megoldható házilag? Nekem azt mondták elég nagy meló., ülést kiszedni, hogy a legalásó kárpitszőnyeget, szivacsot stb kiszárítsák.
speedydb23
senior tag
Úgy fest állandósult az Immobiliser problémám, ma már egyáltalán nem lehetett indítani a Cliot.
Be kellett vontatnom itt a 15. kerületben a Renault szervízbe, hétfőn nézik meg, hogy mi a baja, de már most félek attól a javítási ajánlattól amit kapni fogok...