Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
dtsdexter
csendes tag
Nem 100% de valahol mintha olvastam volna, hogy a CDI egy fura szerkentyű ... a nem típus azonos CDI-al előfordulhat, hogy hibásan rósz ütemben adja le a gyújtást túl korán vagy túl későn sül ki, ilyenkor megtorpan, vagy dadog. Szóval lehet ez a probléma.
Jól emlékszem skacok, vagy legalább is közel járok?!
... esküszöm, gyári főnök ;)
x1port
addikt
Nem lehet hogy a gyújtást kell utána állítani ?
Vagy ez baromság ?
Én nagymotorozom is, tehát magával a sebességgel nekem nincs problémám, de aláírom azt amit mondasz. 90 fölött már nem életbiztosítás ezekkel menni. Egyszerűen egy semmit sem érő futómű van alattad ennél a sebességnél.
Volt tuningrobogónk 10"-os kerekekkel ami 127-e t ment GPS szerint. Nagymotoron nem félek 200 fölött sem, de ezen kicsit be voltam sz@rva. Tehát szerintem teljesen jogosak az aggodalmaid-félelmeid. Ez ilyen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
nyogo83
Topikgazda
Valahogy nagyon el van menve a gyujtasod. Tul nagy elogyujtasnal csinalja ezeket a tuneteket (visszafele forgas).
[ Szerkesztve ]
huniross
tag
Érdekes. Nem gondoltam volna, hogy beindulhat fordítva... Valami régi szoci motorról hallotam ezt, de azt hátrafelé tolva lehetett fordítva "betolni" és akkor forgott fordítva a motor.
larpi
tag
A 250-es ETZ hajlamos volt a visszarugásra ha az ember nagyon lagymatagon rugta meg, ha sarokra kapta az ember, lezsibbadt a lába egy kis időre.
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy Sym Jet 2t 50 ccm robogó. A következő jelenségre keresem a megoldást: pár hete mentem a motorral, aztán menet közben hirtelen erőtlen lett, nyél gázra is alig akart gyorsulni. Megtankoltam,de a jelenség továbbra is fent állt. Majd menet közben hirtelen újra normálisan kezdett működni.
Most ismét előállt a hiba: reggel hibátlanul elmentem vele, este pedig indulás után ismét erőtlen lett. Egyenletesen gyorsul, de baromi lassan. Lefulladni nem fullad, egyenletes az alapjárat.
Napi használatban van, csak prémium üzemanyagot kap. Hol kéne nekiállnom keresgélni a hibát?
dtsdexter
csendes tag
Nem állítottál mostanában a keveréken (karbi benzin/levegő)?
... esküszöm, gyári főnök ;)
blizzrd
aktív tag
Nem. Karbihoz egyáltalán nem lett nyúlva. És mindkét alkalommal menet közben jött elő ez a probléma. :S
És kicsit tanácstalan vagyok, mert tök random jön ez elő. Mindezmellett a kipufogónak is mélyebb a hangja.
[ Szerkesztve ]
Tikakukac
titán
Japán belpiacos AF-12-es Honda DJ1 feltámasztása folyik, muter kapta ingyen melóhelyen, szépen megtörtént festés és minden egyéb, most értünk oda, hogy megy a gép gyönyörűen, de villanyos részt azt meg kell zabolázni.
Alapból semmilyen elektromos dolog nem megy. Akksival a hátsó féklámpa már okés, duda fixen megy, minden más halott.
10V körül alapjáraton jön a generátorból a delej, gázra felmegy az egekig. Tippre ez a gond, ilyet mértem gyújtásnál is.
Fesszabályzó lesz a ludas, jól tippelek?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
dtsdexter
csendes tag
Feszültség szabályzó is, de a többi elektromos hibára valószínűleg, kábel javítás, vagy csere fog csak megoldást nyújtani.
... esküszöm, gyári főnök ;)
Tikakukac
titán
Igen, lett rajz, ma akkor méricskélek, meg megnézem egyenként akksira kötve minden fogyasztó megy-e. Ha igen akkor valóban van kábel is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
dtsdexter
csendes tag
Ezzel csupán csak egy baj van, hogy (Lásd Aprilia SR-ek és sok más) nem elég egy akkumlátort bekötni, mivel a fogyasztók többsége, közvetlen kapcsolatban állnak az akkumlátorral és generátorral. Ergó a kábel kötegen ahova a gyújtás alaplapot kötöd ill a feszültség szabályozót (2x +/-) szintén áram alá kell helyezni.
... esküszöm, gyári főnök ;)
tooolz
tag
szép napot.. Yamaha Aerox 2004 Cat2 probléma h bele költözött a tücsök sz val nagyon visít valami a meghajtás körül kb 3000 fordulat felett minden gázadásnál-gyorsításnál-egyenletes tempónál is+vissza lassításnál is szakaszosan hallható..
eddig kicserélve az összes csapágy kerék-hátsó kihatásban-kuplung szval az összes létező ami a környékben van..+ új ékszíj-hátsó kerék tengely stb
igy sem szunt meg minden ugyan az.. 2 felvonásban kicseréltem a kompl.hátsó kihajtást + dekni+kompl kuplung+tárcsa és igy is maradt mi lehet a köv lépés vagy a hiba oka..nem okoz gondot szépen megy semmi hiba a menet tulajdonságában ..egyszerűen nagyon idegesítő ill szóvá teszi mki.a csúnya hangja miatt..
A főbb alkatrészek kb 1 évesek a jelenlegi felállásban Stage6 sport pro variátor zsir uj görgök csuszka-stage6 szíjtárcsa-stage6 kupl harang-malo xspec ékszij-polini 2g kupl.-top perf nardo kihatás dekni-de mint írtam a gyári nál is megvan a hang ugyan ugy.. stb köszönöm..
[ Szerkesztve ]
Tikakukac
titán
Ez alap, ez már az elején megvolt, hogy simán akksiról nem oké. Kormányon az elosztó dugaszba lesz rakva 12V aztán onnan visszafele haladok
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
dtsdexter
csendes tag
Nem lehet, hogy van benne egy hézagoló, ami nem szorul meg rendesen, és az adja ezt a hangot, pl a hátsó hajtás tengelyénél van 2 ill (ha van ebben) vagy a varriátor környékén szokott még lenni.
Egyébként az SR-ben is van egy ilyen ciripelő hang ami állítólag normális, bár ott ez csak alapjáraton hallatszik, utána elnyomja a többi asszem ott az önindító adja ezt a hangot
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
dtsdexter
csendes tag
Onnan lehet fals eredmény fogsz kapni, bár az is egy kiindulási pont, ha ott jó, akkor egy része kizárva a kábelkötegnek.
... esküszöm, gyári főnök ;)
Tikakukac
titán
Ha az első fele jó, akkor már elég csak a hátsó triót megnézni, az a lényeg ne össze-vissza keressek mindent, mert finoman szólva sem akarom sokáig atomjaira bontva látni már ezt a valamit.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
tooolz
tag
igen a gyári kompl. kihajtásban 2 db van 1 picit kúpos ill alatta 1 sima..a nardo kihajtás tűgörgős csapágya picit kb1-1.5 mm kilóg és emiatt ennél nem kell behelyezni..de próbáltam már anélkül is 1 db is min2 is ugyan az..
+ a gyárinál is eljátszottam már..
nem tudom de már aggasztó és unalmas is..
ez inkább visít mint a malac..
[ Szerkesztve ]
Tegyél fel videót róla, akkor jobban be lehet határolni, hogy honnan jöhet a hang.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
blizzrd
aktív tag
Erre esetleg ötlet?
dtsdexter
csendes tag
Talán meg az lehet, hogy eldugult a kipufogó, szezononként nem árt kiégetni (azt hiszem). Mint ahogy a légszűrőt is tisztítani.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
blizzrd
aktív tag
Köszi
Fúvóka esetleg nem dugulhatott el, hogy a tankból/benzinből valami koszt felszedett? :/
dtsdexter
csendes tag
de az is lehet, egy próbát meg ér, ezek még annyira nem is bonyolult műveletek, simán megcsinálható otthon is, bár a kipufogóhoz nem árt egy kompresszor karbit meg kényelmesen akár lakásban is.
(Néha pár évente ha van rá érkezésed és kedved, a tankot is ki lehet takarítani, én legutóbb egy csillag csavart találtam benne valószínűleg az előző tulaj felejtette benne, gondolom nem tankolás közben a pisztolyból esett ki )
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
blizzrd
aktív tag
Ma még megyek vele egy kört, hátha helyreállt, ha nem oké, akkor első körben kap egy karbitisztítást. Mondjuk még sose csináltam, de hát gyakorlat teszi a mestert ugyebár
dtsdexter
csendes tag
Mielőtt kiszeded a keverék csavarokat, jól jegyezd meg hol álltak, mert aki nem ért hozzá annak hatalmas szop@s újra beállítani! (meg is jelölheted, vagy fotózd le aztán számold a negyed vagy fél fordulatokat.)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
blizzrd
aktív tag
Koszi a tippet. Erre oda fogok figyelni
tooolz
tag
Számomra eggyértelmű h a végáttétel ..csak mint említettem több db is van teljesen kompl és bármelyiket szerelem be változatlan..
... zsír új csapágyak minden hol kuplung stb..+ ma 1 gyári vario is felment de minden megmaradt..
köszönöm ..
szép napot.. Yamaha Aerox 2004 Cat2 probléma h bele költözött a tücsök sz val nagyon visít valami a meghajtás körül kb 3000 fordulat felett minden gázadásnál-gyorsításnál-egyenletes tempónál is+vissza lassításnál is szakaszosan hallható..
eddig kicserélve az összes csapágy kerék-hátsó kihatásban-kuplung szval az összes létező ami a környékben van..+ új ékszíj-hátsó kerék tengely stb
igy sem szunt meg minden ugyan az.. 2 felvonásban kicseréltem a kompl.hátsó kihajtást + dekni+kompl kuplung+tárcsa és igy is maradt mi lehet a köv lépés vagy a hiba oka..nem okoz gondot szépen megy semmi hiba a menet tulajdonságában ..egyszerűen nagyon idegesítő ill szóvá teszi mki.a csúnya hangja miatt..
A főbb alkatrészek kb 1 évesek a jelenlegi felállásban Stage6 sport pro variátor zsir uj görgök csuszka-stage6 szíjtárcsa-stage6 kupl harang-malo xspec ékszij-polini 2g kupl.-top perf nardo kihatás dekni-de mint írtam a gyári nál is megvan a hang ugyan ugy.. stb köszönöm..
[ Szerkesztve ]
Így van, ez végáttétel hang. Az egyenes fogazás miatt van ami benne van, nem tudsz vele mit csinálni. A többi amit kipróbáltál, azok is módosított áttételek voltak? Mert elvileg csak azok lehettek, gyárilag ugyanis nem szerelnek egyenes fogazással. Ez ilyen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
tooolz
tag
dtsdexter
csendes tag
Szerintem pedig ez a varriátor görgőknek a hangja nekem egy időben egy fémes zörgést is kiadott emellett a hang mellet, az meg a varriátor ventilátor miatt volt, nem volt feszes.
De egyébként sityupityu-nak igaza van, ez alapvetően fogazás hang (és nem az útszéli 3000 ért bármit féle )
Egyébként f@sza kis gép szépen egyben van.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
Predator2
addikt
Helló
Egy Simson-hoz milyen papírok kellenek, hogy közúton is használhassam?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
dtsdexter
csendes tag
Segédmotor, kb egy biztosítás, meg egy jogosítvány (hivatalosan) ... a lámpák meg működjenek. Ennyi!
Ha normális rendőrbe futsz bele, és elsírod az életed, még csak jogsi sem kell, biztosítás legyen.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
Telda
addikt
Végáttétel, enyém is ugyan ilyen. Cserélgettem csapágyat, olajat, fogaskereket, de nem szűnt meg csak halkabb lett.
Jelenleg ilyen van benne, ezzel elviselhető a hang.
Primer 13/44 Malossi
Szekunder 14/43 gyári
Nekem ilyen volt korábban, a fejem szétszakadt rajta...
A fülbedugós fülhallgató nagyon jól kiszűri ezt a hangot, úgyhogy zenét vagy valamit hallgatok menet közben.
larpi
tag
Csak ötletelek: Megfelelő az olaj a hajtásházban? Ide erősen viszkózus tipus kell.
A hátsó fékkel minden rendben? Az is tud fura zajokat produkálni.
forandor
tag
Az enyémben eleinte csak egy kis iszap volt, de nem volt semmi hangja. Nem szabad elhinni egy használt járműnél, hogy leszervizelt!
Na, ez érdekes, mert ilyen hangot eddig csak egyenes fogazásútól hallottam és ott még normális is lenne. Pedig valami nem jó ott, mert onnan jön a hang.
dtsdexter Hidd el, ez végáttétel hang.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
veterán
Megnottek a fogaskerekek kozott a hezagok, ezert elojon a hang. Csupan par szazadrol vanbszo.
Rendszerint a koszos olaj csere utan jon elo a hang, addig a surubb cucc csendesitette.
Xado valto adalek es lehet csokkeni foga visitas, vagy valami ehhez hasonlo.
dtsdexter
csendes tag
Igen igen, írtam is, hogy egyet értek veled, nekem csak egy egyedi esett miatt adott hasonló hangot (össze szerelési hiba)
Ha lett volna zsigulija tolóváltóval most nem panaszkodna ...
Már csak az a kérdés, hogy ez okoz-e problémát?
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
Telda
addikt
Hidegen mikor még sűrűbb az olaj, valóban sokkal halkabb.
Lehet kísérletezni sűrűbb olajjal vagy adalékkal, esetleg fűrészport rakni az olajba .
De nekem már nincs hozzá türelmem, én használom így.
gabe_
őstag
Esetleg egy új alkatrész beszerzése?
Sovány szakácsban sose bízz!
De nálad egyenes fogazású van benne, az mindig fog sivítani valamennyire. Mondjuk az is igaz, hogy nálad valamiért jobban hallani a kelleténél.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Rellind
senior tag
Sziasztok.
Adott egy Yamaha Jog Artistic Special (3KJ)
Pöcc-röff.
Lerakom pár napra nem indul utána.
Volt cserélve a benzincsap,ki lett takarítva a karburátor,ki lett mosva a benzintank szakember által.
Pöcc röff.
Pár nap után szintén nem indul.
Valakinek hasonló esetleg? Ötletek?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
tooolz
tag
köszönöm a hasznos infókat.. sz tem most már igy marad max még beszerzek zár szóként 1 megfelelö kompl gyári végáttételt hátha mind3 szett strapás ..utána meg így marad.. végül is csak engem zavar de nagyon ..ha lehetne halk is miért ne..
75-80 olaj van bent 80-90 és sima sae 80 egyfokozatú is ugyan ez... nem csillapitja...85-140 már sűrűnek találnám lehajtásokban alkalmazzák csak nehéz gépekben ha jól tudom..
hátha meg szokom.. én mindent megtettem már v nem tudom egy biztos zsír új most miden hátul baja nem lehet..
tooolz
tag
ui .. próbáltam már másik gyári kompl variátoral is ugyan ez ..
tooolz
tag
sajnos már próbáltam azt is fék nyereg nélkül is maradt..
csongi
veterán
Ha vakumos a benzin csap, leragadhat, de megneznem az akksi allpotat, illetve mekkora fordulaton tud inditani.
Rellind
senior tag
Zsír új a benzincsap. Ezt cserélték mert a szerelőnek is ez volt gyanús.
Rugással indítanám,de gombról is tökéletesen ment. Kompressziót is mértek, rendben van.
Nagyon szépen ment,minden ok volt vele. Amíg le nem rakom pár éjszakára és utána nem indul.
Olyan infot is kaptam, hogy a benzintank oxidálodik belülről és a rozsda eltömíti a rendszert.