Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67151) macilaci78 válasza gabe_ (#67150) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Ajánlott típus van? Az autó szélvédőjére cuppantott verzióból a csipeszes például nem vált be, nagyon rázkódott, míg a mágneses nem.
Ennek a nyaka szerintem rázkódna, illetve a nyélről lepattintható tokért sem lenne kedvem a Hungárián visszafordulni.
Ennek merev a nyaka, de a telefont nem tudom, megfogja-e rendesen, illetve az Ipaky tok nem-e nagy neki.

Alin is van, illetve ez.

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#67152) gabe_ válasza macilaci78 (#67151) üzenetére


gabe_
őstag

Sajnos én nem tudok ajánlani semmi konkrét tipust, mert én is csak kacérkodom a gondolattal, hogy rendeljek egyet...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#67153) siti válasza gabe_ (#67150) üzenetére


siti
senior tag

kimarad sajna idén is, pedig évek óta tervezem, hogy kinézek egy 24órás versenyre.
még robogóval se lenne messze, bár hazafelé nem lenne őszinte a mosolyom :D

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#67154) gabe_ válasza siti (#67153) üzenetére


gabe_
őstag

Ketten már megyünk a kolegámmal, megnézzük a rajtot meló után...
(Monduk én helyi vagyok, nekem könnyű)

Sovány szakácsban sose bízz!

(#67155) siti válasza Telda (#67149) üzenetére


siti
senior tag

Ezt néztem én is, tetszik hogy vékonyabb az állvédője, de nem tudom mennyivel jobb, mint a nyitott, mert itt sincs kipárnázva az áll rész és mennyire harapok bele, ha arccal szállok le aszfaltot nézni.

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#67156) Telda válasza siti (#67155) üzenetére


Telda
addikt

Megnéztem a többi sisakjukat is, konkrétan a felnyithatókat, jól néznek ki, csak egy a bajom, hogy ugyan olyan árban vannak mint pl. az MT. Az MT-röl viszont vannak töréstesztek, de erről a márkáról semmit nem találtam a minősítéseken kívül.

(#67157) csongi válasza Telda (#67149) üzenetére


csongi
veterán

Cseh, vagy szlovak gyartmany, Eus minositesel, es robogora teljesen rendben van .
Volt a fejemen a baratomnak ilyen van.

siti.
Sokat fog vedeni az allvedo. sokkal merevevbb a sisak tole. Persze nem olyen mint zart sisak, de van panorama :). Teljesen mas ezekbol kifele nezni, mint zart tarsaikbol. Megis jobba vedelme mint egy nyitottnak.

[ Szerkesztve ]

(#67158) blu79


blu79
addikt

Sziasztok? Nekem ilyen sisakom van . Nagyon tetszik. Mint külsőre mint belsőre, belseje teljesen kivehető 3 részes, ha szükséges kimosom és utána vadi újnak tűnik :) . A külsejét is lewaxoztam és az is gyönyörű lett. Viszont volt egy nagyobb gond vele... ami tartja a plexit egy idő után elengedett... megnéztem mi lehet a gond, ezután úgy megcsináltam hogy az életbe nem fog többet szétjönni ... hacsak el nem törik :) . Na meg a méretről ne feletkezzetek meg... nem árt ha nem lötyög a fejen... :)

¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »

(#67159) siti válasza Telda (#67156) üzenetére


siti
senior tag

amúgy kísértetiesen hasonlít a jet és w-tec sisak egymásra még típus számban is :D

http://www.shox.hu/jet-617-bukosisak/?p=2380940100200L
https://www.shoppa.ee/p/w-tec-mootorratturi-kiiver-nk-617/4004952

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#67160) Rellind válasza siti (#67159) üzenetére


Rellind
senior tag

Én pont a Jet-et használom. Szeretem. 16K volt akcióban. :D

(#67161) siti válasza Rellind (#67160) üzenetére


siti
senior tag

nekem is ilyen jet van, azért tűnt fel :)
de mióta megvan nézegetem milyen állvédős legyen helyette. eddig a w-tec 850 jön be árban, nolan n43 air.pedig kinézetben :)

[ Szerkesztve ]

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#67162) x1port


x1port
addikt

Üdv. !
Egyik pillanatról a másikra elkezdett a robogóm rángatni álló helyzetben.
Mint ha egy bakkecskén ülnék.Mászik előre.
Ha sztenderre teszem akkor vadul hajtja a kereket előre.
Mi lehet ez ? Variátor hiba ?

(#67163) gabe_ válasza x1port (#67162) üzenetére


gabe_
őstag

Szerintem inkább kuplung

Sovány szakácsban sose bízz!

(#67164) blu79 válasza x1port (#67162) üzenetére


blu79
addikt

Szerintem is kuplung... lehet beragadt...

¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »

(#67165) x1port válasza blu79 (#67164) üzenetére


x1port
addikt

Azzal mit tudok kezdeni ?
Köszönöm

(#67166) gabe_ válasza x1port (#67165) üzenetére


gabe_
őstag

Szét kell szedni, vagy szedetni, hogy látni lehessen ha van rugótörés, vagy kilazult csavar...

Én úgy jártam múltkor, hogy a városban kilazult a nagy, talán 32es csavaranya, ami a kontrasztrugót tartja a helyén, szinte állandó volt a hajtás, tehát ha megálltam egy lámpánál, lefulladt a motor is. Muszáj volt hazamenni vele...
Azt hittem nagyobb lesz a baj, de megúsztam ennyivel :)

Sovány szakácsban sose bízz!

(#67167) demars


demars
addikt

Üdv!

Motowell Magnat RS -ről lehet tudni valamit? Olvastam tesztet és pár cikket de érdekelne olyan véleménye aki használja, használta.
Lenne a szomszédban egy 2011-es példány, párezer km-rel, 175 k induló árral ( alkudni persze lehet )
Alkatrész is érdekelne, hogy kapható e hozzá?

Köszi

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#67168) x1port válasza gabe_ (#67166) üzenetére


x1port
addikt

Kuplung volt.
Eltört az egyik rúgó.
Most cseréltem.
Egyelőre jónak tűnik a gép.
Köszi a tippet!

(#67169) dtsdexter válasza x1port (#67168) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Ez gyors volt :) Én 2 napot gondolkodtam rajta, hogy is álljak neki anélkül, hogy nagyobb kárt okozzak mint amekkora hasznot hoz :)

(Bár az enyémnél volt még egy olyan "trükk" [Ha nem hallom el sem hiszem ilyen van] ... ezen a kuplung anya a 6 oldalból kb 1-et produkált az összes többi vagy szét volt törve, vagy le volt csiszolva tárcsáig. Szóval a sztori annyi, hogy eldobta a korábbi tulajdonos a vasat, és mivel már a deknit amúgy is csak nagyjából 4 csavar tartotta egy az egyben letépte az aszfalt a deknit, és a kuplung tárcsán csúszott majd a sztenderd meg akadt valamiben és egy tripla szaltó után becsapódott az árokba. (Úúr isten én meg ezzel mentem majd 90-et a soroksári úton ...). Ezzel az infóval sok mindent meg is magyaráztak, pl, miért volt körbe hegesztve (a hátsó rugó kiszakadt a blokkból) meg azt is, miért rángatott egy kicsit a hátsó kerék nagyobb tempónál ... hát nem, nem centirózni kellet a felnit, csak a komplett hátsó hajtást részt kellet volna cserélni, ill, hogy miért nem lehetett beállítani a sztenderdet pár lerakás után eldőlt a motor)

Szóval sok mindent megélt már ez a moci. Még szerencse, hogy ismerőstől van, mi lett volna ha vakon veszem meg ... nem!? :D

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67170) runner 125 válasza demars (#67167) üzenetére


runner 125
nagyúr

Van aki szerint jó, szerintem nem. :D

Hanyagolnám. Első körben azt mérlegeld, h mire kell a robesz. Városba, rövid távokra a 600-as mellett elsírod magad egy 50-een. Másodiknak szaladgálni 125-200 ccm alá ne add. Akkor inkább kicsit várj, 300k körül már nagyon korrekt rendszámosokat találni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#67171) demars válasza runner 125 (#67170) üzenetére


demars
addikt

Sejtettem, hogy ez lesz a válaszod :DDD
Rendszám nélküli kellene, öcsém és bátyám is használná. Malaguti f18? Rengeteg szaladgál rendszám nélkül. Mekkora rizikó ilyet behúzni? Nem néz ki túl nagynak.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#67172) sityupityu válasza demars (#67171) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Szerintem évről évre egyre nagyobb.
Ha baleset van, akkor lesz egy okirat hamisítás és egy biztosítási csalás amivel megvádolnak, ha meg olyan vezeti akinek még nincs is jogsija rá, akkor az még csak a "bónusz" rá.

szerk: Van egy ismerősöm aki pont ezek miatt az igen jó állapotban lévő 180-as Runner-ét már el sem merte adni egyben, inkább kiárulta alkatrészenként. A vázat el sem adta inkább feldarabolta.
Egyébként még mindig nem értem, hogy a hatóságok miért nem szálnak rá arra a rengeteg hirdetésre ahol ötvenesként árulják ezeket.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67173) csongi válasza sityupityu (#67172) üzenetére


csongi
veterán

A hatosagokra lassan a biztositok fognak nyomast gyakorolni, vagy egyszer remelhetoleg a birosagok, a megszaporodott peres ugyek miatt. Bar utobbi.... igen futurisztkus lenne :)

(#67174) dtsdexter válasza sityupityu (#67172) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Hát ja ez egy jó kérdés, pedig a Facebook használt robogo adok veszek csoportba csak egy pillantást kellene vetni, 250/50 es 125/50 es hirdetéssel van tele.

Bónusz: egy olyan kérdés, hogy a gyújtás alaplapon levő lendkerék, illetve a dugattyu elhelyezkedése okozhatja azt, hogy rosszkor adja le a szikrát? Tehát a dugattyu és a henger fej közt a legnagyobb távolság kor adja a szikrát, amikor már kipufognia kellene. Ez lehetséges, Ill ezt össze kellene hangolni ugye?

Sajnos csak most említettek és nekem eddig eszembe sem jutot pedig tényleg mintha láttam volna valahol erről egy videót.

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67175) Tegla80 válasza csongi (#67173) üzenetére


Tegla80
addikt

Sztem meg nem kellene itt senkinek senkire nyomast gyakorolni,hanem szimplan "b"-s jogsival engedni 125/250ccm el is kozlekedni.....

Sony® & PlayStation®

(#67176) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

A karburátor fűtés mennyire kritikus elem egy robogóban?

Van egy Suyuki AY-50 robogóm. Nem akart beindulni és annyit találtam, hogy a karburátornál lóg egy sárga vezeték egy fura "csatlakozóval" a végén. Kerestem a helyét és kiderült, hogy a karburátor fűtés tört ketté és a fele lógott a vezetéken.

Ez okozhatja, hogy nem indul be? (Pár napja pincében áll a motor, szóval viszonylag hideg)

A másik dolog, hogy kerestem a neten cserealkatrészt, de csak nagyon drágán találtam. Sok helyen komplett suzuki karburátort adnak olcsóbban, mint amennyibe ez a kis biszbasz alkatrész kerülne. Tud valaki olyan netes boltot, ahol nem kerül ez egy vagyonba?

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#67177) csongi válasza Tigerclaw (#67176) üzenetére


csongi
veterán

Az inkabb az automata szivato, es ha nem jo bizony nem indul.

Tegla80:
Lehet megoldodna bizonyos %ban a problema.
De nem hiszem, higy ez a gond. Egy 125 jogsi 30k kb.
Akinek autora van jogsija es bliccel egy 50/xxxcmm- el, egy idiota .
Bocsanat, de ez van, mert ugrik minden kategoriara a jogsi egy bakinal.
Szerintem az ado a rendszam a muszaki es egyeb koltseg ami miatt ven ennyi blicceles.
De minden fele kepen, egyik szelete a megoldasnak, ha felemelik a vezetheto kw szintet, persze azt egy vezetes technimai vizsgahoz kotnem, mert egy125-os mar nem moped szin, es a kozuton megtanulni menni, megallni kanyarodni vele nem ugyan az, mint egy 3Le cucal.

[ Szerkesztve ]

(#67178) Tigerclaw válasza csongi (#67177) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Amennyire be tudtam azonosítani, az a fűtőpatron. A lenti képen: fent az a sárgaréz színű hatlapfejű alkatrész. Érdekes módon a csatlakozása messze nem épp a szokásos elektromos csatlakozó, de arra volt kötve a vezeték. (A test adja a másik pólust) Nálam a hatlap fej felett eltört és a fenti rész csüng a vezetéken.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#67179) Tigerclaw válasza csongi (#67177) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Ilyen nagyjából maga a patron, de 9k-ba kerül, míg ettől olcsóbban komplett karburátor is kapható patronostúl, mindenestűl:

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#67180) csongi válasza Tigerclaw (#67178) üzenetére


csongi
veterán

A hideg oldali indulasnal ha nincs csatlakozas, gondolom nincs jelentosege.
A meleg oldali uzemnel mar lehet, illetve nem ezen keresztul van zarva az automata szivato aramkore?
Abbol a celbol, hogy a mar meleg rendszernel le kapcsolhassa az automata szivato tekercset?
Hmm otletelek csupan , de ha szikra van es benzin is akkor ettol a futoszal hianyatol csak be kellene indulnia.
Mennyi idot allt a pincebe? Akkumlator rendben van? Benzin miota allt a tankba?

[ Szerkesztve ]

(#67181) sityupityu válasza Tegla80 (#67175) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

A 125 még csak csak, de 250-re már senkit sem engednék vizsga nélkül. :N

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67182) Tigerclaw válasza csongi (#67180) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Pár napot állt. Kipufogót szereltünk le majd vissza tömítéscsere miatt. Elvileg semmi más olyat nem csináltunk, ami miatt gond lehetne az indításával. Külsőleg ezt találtuk hibásnak.

Arra gondolok, hogy a karburátor fűtésre akkor és addig van szükség, amíg nem elég "meleg" a benzin ideális keveréséhez, de nem tudom, hogy ez csak pl. téli időjáráskor áll-e fenn, vagy pl. nyáron egy hűvös pince esetén is szükség lehet-e rá.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#67183) blizzrd


blizzrd
aktív tag

Sziasztok!
Keihin karburatorhoz honnan tudnek uszohaz es karbihaz kozotti tomitest szerezni? Felturtam a netet, sehol semmi. Motorosboltok sem valami segitokeszek :/
Meg ami meg erdekelne, amit korabban is kerdeztem, az a gumia vegu deknicsavar. Ha valaki tud ezekrol valamit, halas lennek az otletert :)

(#67184) csongi válasza blizzrd (#67183) üzenetére


csongi
veterán

Milyen a csészébe a tömítés alakja?
Dekni csavar esztergályos és egy kis ügyességgel már a gumit te is megoldod.

Tigerclaw:
Van starter spay? ha nincs vedd le a szívócsonkot a levegő szűrő és a karbi között, és fogd be a torok a 2/-át,
ha beindul, akkor karbi takarítás.

(#67185) runner 125 válasza demars (#67171) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nem szabad venni így semmit.
Akkor vegyen valamilyen nagytestű japan vagy olasz 50-est.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#67186) mumtaz


mumtaz
senior tag

Nos. Hengerszett csere és csapágycsere a jetforce-on megtörtént. A nyers henger szokásosan nehezen indult be. Mikor beindult, 2 órán át járattam: fél órát csak alapjáraton, néha egy kis WD40-et permetezve a beszívott levegőhöz, majd leállítás, hülés. Utána újra beindítás és újabb másfél óra járatás, néha emelt fordulaton. Itt még egy darabig melegedett, de aztán 1 óra múlva szépen esett a hőfok a normális érték közelébe.
Na aztán uccu neki kis gázon át akartam gurulni kb. 300 méterre a benzinkútra és pont a benzinkúton megállás közben megragadt. Már pont állítottam volna le.

Már kijöttem a benzinkútról és most egy árnyékos helyen járatom egyhelyben úgy, hogy szemből fúj a szél, így pont éri valamennyire a hűtőt.

Fura, hogy korábban ilyen gondom nem volt még a másik jetforce-on ugyanilyen hengerszettel.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#67187) csongi válasza mumtaz (#67186) üzenetére


csongi
veterán

Mit permetesztel a levegohoz? :)
Sok mindent hallottam, de ilyet nem . Szerintem a leheto legrosszabb valasztas volt

(#67188) mumtaz válasza csongi (#67187) üzenetére


mumtaz
senior tag

Mivel egy jetforce-ról van szó, ahol nincs lehetőség többletkenést adni neki, így sok választás nincs. Ennek kicsit más a kenési rendszere, mint egy karbis robogónak. A WD ugyebár nagyon híg kenőanyag és ráadásként tökéletesen elég, így a leg jobb választás, mivel olajat önteni a fojtószelephez kb. semmit nem ér.
A régi jetforce-nál ugyanez volt a menet. Pár apró fújás, különben kb. 10 perc járatás után alapjáraton megragadt.

Ezek ismeretében nem hinném, hogy a legrosszabb választás volt

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#67189) blizzrd válasza csongi (#67184) üzenetére


blizzrd
aktív tag

Szia!

Kör alakú, és ilyet nem találtam csak négyszögletűt :S

(#67190) nyogo83 válasza mumtaz (#67188) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Es ha egy nagyon pici aranyban a benzinhez raktal volna egy kis olajat?
Szerintem WD40 igazabol halottnak a csok ilyen formaban, mert nem tiszta olaj, hanem egheto/egesgyorsito anyagot is tartalmaz, ami meg az oljafilm reteget is megtori.

(#67191) mumtaz válasza nyogo83 (#67190) üzenetére


mumtaz
senior tag

Injektorosnál a benzinbe kevert olaj semmit nem ér, mert szinte a gyújtás pillanatában fecskendezi közvetlenül az égéstérbe. A WD meg mindegy, hogy elég, mert gyorsan átmegy a rendszeren és közben némileg ken. Egyébként végülis jó lett. Még kicsit kellett járatnom egyhelyben, aztán már gond nélkül haza jöttem vele. Közben egyébként rájöttem, hol csesztem el. Két garnitúra gyűrűt adnak ehhez a szetthez, amiből az egyik szett picit nagyobb (gondolom a kopáshoz adják egy újragyűrűzéshez). Na nekem sikerült ezeket bele rakni. :)

Nem sok a méretbeli különbség, de elég.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#67192) dtsdexter válasza dtsdexter (#67169) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

A kérdésemre a válasz, nem lehet máshogy felrakni a főtengely ék miatt :). Most, hogy szedtem le már láttam is a bevágást a lendkereken akkor jutott eszembe.

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67193) csongi válasza mumtaz (#67188) üzenetére


csongi
veterán

Én nem tennék hozzá WD40-at az biztos. olyan hitvány a vizkozitása hogy nagyobb kárt okozhat mint hasznot. Illetve az égés után nem tudom mit hagy hátra.

blizzrd:
Biviszed egy szimmering boltba csészét, és kerestek bel egy O gyűrűt.

(#67194) mumtaz válasza csongi (#67193) üzenetére


mumtaz
senior tag

A viszkozitása szar, viszont ennek a szarnak gyakorlatilag nyomó olajzása van, szinte, mint egy négyüteműnek így, ami bekerül a légáramba az tényleg csak a hengerfalat keni. Más meg nincs olyan híg, amit be lehet permetezni a légáramba. Talán a benzin+olaj keverék, de akkor meg le is állna a motor. Az meg nem túl kivitelezhető, hogy fél órán keresztül percenként kiveszem a gyertyát, fecskendővel benyomok egy kis olajat, aztán megint járatom egy percig.
Egyébként már fasza. Nem melegszik és megy.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#67195) blizzrd válasza csongi (#67193) üzenetére


blizzrd
aktív tag

Rendben, köszi :)

(#67196) csongi válasza mumtaz (#67194) üzenetére


csongi
veterán

Akkor jo :). A lenyeg, hogy ossze all :)

(#67197) mumtaz válasza csongi (#67196) üzenetére


mumtaz
senior tag

Jahh. Sajnálom egyébként, mert a másik jetforce-ról levettem az alig 30 km-t futott hengerszettet és átraktam erre. Gyönyörűen mentem vele kb 600km-t. Aztán lett egy brutális gyűrűtörésem.
Mikor múlt vasárnap szétkaptam a blokkot, hogy akkor meg is csapágyazzam, meg ugye, hogy kiszedjem az edetleges gyűrűdarabokat, akkor találtam a forgattyúsházban pl. egy pici felkenődött/beékelődött alátétet is. Olyat, ami egyébként az egész motorban nincs.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#67198) macilaci78 válasza nyogo83 (#67143) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Na, Kék Hold üzletet felhívtam, Metzeler és Michelin gumik vannak raktáron a méretemben. Kb 1,3k a különbség darabonként, melyiket válasszam? A Michelin az olcsóbb.
Városi használat, semmi gyorsulgatás, vagy mély döntögetés, mert a hab testemet Párom minden este hazavárja.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#67199) nyogo83 válasza macilaci78 (#67198) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Gondolom Michelin City Grip vagy Power Pure van raktaron. Mindenkepp Michelint valasztanam, barmelyik tipus ajanlott belole.

(#67200) sityupityu válasza mumtaz (#67197) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Milyen hengerszett ez egyébként?

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.