Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Alap dolgokat érdemes ellenőrizni. A gyertyát mindenképp kicserélném, azzal rosszat semmiképp nem teszel. A végáttételnél az olajat sem árt kicserélni, mert nemigen szoktak erre odafigyelni. Ha nem tapasztalsz rendellenességet mást így hirtelen nem tudok mondani. Arra figyelj még, hogy az olajtartályban mindig legyen olaj. Inkább legyen mindig csordultig, mint hogy egyszer baj legyen. A visszajelző lámpára sose hagyatkozz, az bármikor meghibásodhat.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
blizzrd
aktív tag
Hajtomu olajat mar lecsereltem, es az olajzo le van kotve, igy mindig a bemzinhez keverem Majd tavasszal meg akarom csinalni az olajpumpat. Van valami oldal esetleg ahol a gyari alkatresz meretek fent vannak? Szij hosszusag, gorgo meret, ilyesmik?
Egyebkent megneztem, es 737 mm a gyari szijhossz de a legtobb helyen vagy 736-os vagy 742-es van
Szíjról hirtelen nem tudok, görgőkről itt van egy. Bár a te típusod sajna nincs benne.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
syler123
veterán
Igen, az alapjárat állító csavar volt. Megtaláltam az alkatrész listában.
Egyébként most visszaolvasgattam, és a gyapotos dologra visszatérve nem biztos, hogy az lenne feltétlen a baj, hogy sok olajat kap a motor ami aztán a gyapotban köt ki. Mármint a végeredmény ez, de más is lehet az oka. Milyen olajat használsz? Ha rossz olajat használsz (adott esetben nevezhetjük akár túl jónak is) amit nem tud rendesen elégetni a motor, akkor az bizony a kipufogóban fog kikötni. Ha kevesebbet kapna belőle a motor, akkor azt ugyanúgy nem tudná elégetni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
syler123
veterán
Ezt használom:
Nem kizárt hogy váltani kellene. Most nem nyomja a kormot, légszűrőt is kitisztítottuk. De lehet csak azért nem kokszol, mert most van hely a gyapotban
[ Szerkesztve ]
Szerintem ez az olaj nem ég el rendesen nálad. Hiába full szintetikus, ha nincs meg az a hőfok ahol el tudna égni. Ez inkább (ahogy írják is) láncfűrészek és hasonlókba való. Ott azért van fordulat. Ez a kis kiszerelés is ezekre jellemző. Jó olaj, de nem neked. Egy 70-es aluhenger ami 15 ezret pörög már biztos elégetné. Helyette használd ezt, vagy ezt. Ezek is teljesen szintetikusak, viszont tuti biztos, hogy el is fognak égni a motorodban.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
blizzrd
aktív tag
Cikkszamra nekem ugyanazt hozza mint amina Dio-ban is van.
syler123
veterán
Köszi, le fogom cserélni.
Theory66
aktív tag
Sziasztok!
Hozzám került egy robogó, és egy kis segítséget szeretnék kérni vele kapcsolatban.
Elvileg Explorer Spin GE50 a típus németektől, de ugyan ilyen kinézettel van francia Generic Cracker, és tajvani CPI Popcorn néven. Ezek csutkára ugyan azok a motorok, csak más néven forgalmazva, vagy van köztük különbség? A GE50 mellé szeretnék egy manual-t találni, német van is, de nem tudok németül. Van esetleg valakinek ilyen típusú robogója, és tud küldeni angol manualt hozzá? Esetleg meg tudom valami alapján nézni hogy pontosan milyen típus? VIN azonosító oldalakon Keeway motornak írják, már teljesen el vagyok tévedve ...
slayer006
addikt
Olajok (teljesség igénye nélkül):
Repsol Moto Scooter 2T - ez egy bevált nagyon jó olaj
Husqvarna XP 2T - ha nem sajnálod rá a pénzt
ENEOS Max Performance 2T - erre egyik haverom esküszik, következő olaj ez lesz
[ Szerkesztve ]
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
Az a Husqvarna XP 2T szerintem az életben nem fog rendesen elégni egy 50-70-es vashengernél ahova neki kell. Természetesen ez csak az én véleményem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#67564) Tothgera30 válasza sityupityu (#67563) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Évekig azt használtam, sohasem volt vele problémám. Nagyobb köbcentis láncfűrészben, fűkaszában is azzal keverem, azok se pörögnek túl sokat (max. 8400rpm), és fél-háromnegyed gázkarálláson eldolgozik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#67565) sityupityu válasza Tothgera30 (#67564) üzenetére
Elfogadom amit mondasz, de ettől függetlenül feleslegesnek tartom az ilyen olaj használatát.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
slayer006
addikt
Lehetséges.
A puding próbája mindig az evés.
A többi pusztán pénz és szimpátia kérdése. A gyári Yamahák a MotoGP -ben ENEOS-al mennek, mégis valamiért tart tőle a nép.
[ Szerkesztve ]
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
Jók az Eneos olajok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
BlackPriest
őstag
a fojtás kivétel még várat magára, viszont elkezdtem figyelni a fogyasztást. az első tapasztalat, hogy a műszer fél tanknál már üreset mutat, ha hihetünk a gyári adatlapnak és tényleg 6 literes a tank. ami viszont nekem nagyon soknak tűnik, az a 4 literes fogyasztás, mások inkább 2.5-3-at írnak erre a motorra. van ebben szívató (keeway focus), ami esetleg későn kapcsol ki? ma feltűnt, hogy alapjáraton is néha nagyon pörög
[ Szerkesztve ]
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
forandor
tag
Egy kutya az összes. Amúgy mire vagy kíváncsi? Vagy mihez kell a manual?
Amúgy a Keeway az alap márka, ezért írják alvázszám alapján a VIM-mágus oldalak.
Ebből a távol keleti csodából gyártanak rengeteg márkát. Amúgy egész jó gépek. Köszönhető annak, hogy lényegében fekvő minarelli blokkos. Nem egy 90-es évekbeli olasz blokk, de hordoz némi hasonlóságot, jó pár alkatrész kompatibilis az eredeti olasz konstrukcióval. Mondhatnánk, hogy mocskos kínai koppint, de most kivételesen nem, de erről nem akarok regélni .
Amikor még volt Keeway-em, a hozzá kapott kézikönyvből néztem ki, hogy milyen gyertya kell bele. Erre az rövid menetes gyertyát ír, pedig hosszú van benne. Na én itt zavarodtam össze.
(#67570) macilaci78 válasza BlackPriest (#67568) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Alattam 5,2 literes fogyi jön össze, de én 150 kg vagyok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Theory66
aktív tag
Csak jó lenne ha lenne, ha valamihez hozzá kell nyúlni legyen valami a kezemben ami alapján elindulhatok
Tehát ugyan az a motor másik elnevezéssel, és nyugodtan használhatok Generic vagy CPI kézikönyvet hozzá ha abból van angol (vagy magyar ) Keewayből mi a pontos típus ami ugyan ez a moci?
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Hülye kérdés lehet, de: a jelenleg fent lévő középsztender rugóm baromira el van gyengülve, folyamatosan lötyög menet közben, nagyobb bukkanónál üti a földet. Gyári rugót égen földön nem találok.
Mennyire lehet az probléma ha a jelenleg fent lévő rugónál ~1 centivel rövidebb rugót teszek fel? Mert igazság szerint abban sem vagyok biztos, hogy jelenleg a gyári rugója van fent. Robbantott ábrán megnéztem, de méretet nem találtam hozzá.
Köszi
BeZol
őstag
Sziasztok!
Már 2 éve hajtok egy Honda Forza 125-öst. Ezzel jártam anno diákmelóba, meg be egyetemre, de 3ezer km sincs benne még , viszont nem ez a lényeg.
Megvettem a motoros boltban az elvileg nagyon király meleg kesztyűt, meg rakattam markolatfűtést is a kormányra, viszont mivel 2-3 ujjam folyamatosan a féken van, ezek az ujjaim kb. pont áthűlnek a 15perces robogózás során, és már idén kezdtem azt is érezni, hogy már fájnak a kezeim, ergo meg kell gátolni, hogy áthűljön a kesztyű ezen része, ezért ilyen belebújós cuccra gondoltam, mint pl. ez itt.
Nem tudom mennyibe kéne ezeknek kerülnie, biztos akad köztetek olyan, aki télen is nyomul mint én (nem kérek a sok göthös beteg emberből a bkv-n), szóval ajánlhatnátok vmi megoldást a kézáthűlésre.
Természetesen olyan kéne, amit nem tudnak lelopni egykönnyen, és belefér a kezem kesztyűstől.
Ha van valami bevált cuccotok, azt írjátok már le légyszi, mert szépen lassan be szeretném szerezni ezt a kiegészítőt, gyárilag pedig nincs ilyen.
Ilyen lábtakarós cucc nem kell, mert nagyon király a ruházatom, még a térdeim sem hűlnek át, egyedül a kézfejemmel, azon belül is inkább az ujjaimmal van probléma, és nem akarok reumás lenni.
Remélem tudtok segíteni
forandor
tag
Theory66
aktív tag
Köszi, ez így már szerintem elég is lesz
misu
aktív tag
Hy!
Lenne egy "érdekes" kérdésem:
Volna egy szett: Stage6 R/T Oversize komplett hajtás( minarelli)
Jó állapot, nem sokat futott.
Egy hosszúblokkos fekvő, vizes Malaguti F12-ben futott, én pedig szeretném áttenni egy rövid, fekvő AC Malaguti F10-be.
A kérdés: Működik-e a dolog, vagy inkább engedjem el?
Köszönöm előre is!
Szép napot!
Bye!
[ Szerkesztve ]
Bűn az élet.
forandor
tag
A rövid és hosszú minába különböző hosszúságú szíjak vannak. Illetve az alátétezés is más, ha jól tudom.
Majd sityupityu megmondja a tutit.
misu
aktív tag
Hy!
Na igen, a szíjra én is gondoltam, de ugye az még nem egy nagy tétel, ráadásul kopó.
Talán még az alátétezés sem olyan nehéz...1x megcsinálja az ember és utána béke.
A többi az izgi, ráadásul beépíteni sem egyszerű, mert a blokkot is kell némileg fúrni-faragni...
Szóval nagy a dilemma..
Szép napot!
Bye!
[ Szerkesztve ]
Bűn az élet.
Én az Malossi MHR Overrange variószettről tudok egyértelműen nyilatkozni, de ugye elég hasonló mind a kettő.
A Malossi-nál igen, át tudod tenni. Ha boltban veszed meg a két fajta szettet (rövid mina, hosszú mina) ott is teljesen ugyanaz van benne az ékszíjat leszámítva.
Viszont arra készülj fel, hogy a hosszú minarellivel ellentétben nem csak a a variátor mögött a blokkban kell "reszelgetni", hanem a dekli belső merevítéséből is kicsit le kell venni a rövid minarellinél.
A Stage6 R/T-nél is jó eséllyel ugyanez lesz a helyzet, de ha mégsem, akkor az csak jó. A lényeg, hogy Stage6-nál is tuti, hogy csak a szíjban van eltérés. Az alátételezéssel Oversize cuccoknál nagyon nem kell foglalkozni, így is ki kell rámolni mindent a robogóból (önindító, szabadonfutó stb), de ha még, akkor az a legkevesebb.
(#67572) blizzrd Én már biztos, hogy belepróbáltam volna egy rövidebb rugót is. Amúgy egy jó tanács, ne rendelgess rugókat látatlanban, még ha egy katalógus pont azt a típust javasolja is. Nagyon sokszor hülyeségeket írogatnak, ráadásul az sem mindegy, hogy gyári-e még a sztendered vagy sem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
macilaci78
nagyúr
Ezt most csak úgy itt hagyom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
(#67581) sityupityu válasza macilaci78 (#67580) üzenetére
Én autósba láttam hasonlót a neten.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
misu
aktív tag
Hy!
Köszönöm a választ.
Reszelgetni nem akarok annyira, így lehet, hogy kihagyom.
Megéri egyébként betenni?
70-es henger+combosabb karbi+stage6 replika kipu mellé menne.
Köszönöm!
Szép napot!
Bye!
Bűn az élet.
Persze, hogy megéri. De csak akkor az igazi, hogy ha megfelelő cuccokat szolgál ki (henger, kipufogó). Az aluhengerek közül is egy combosabb kell hozzá, hogy igazán ki lehessen használni, és mellé egy jó cső is. Pl a stage6 replika csak egy középkategóriás cső. Egy középkategóriás cuccnál is ki lehetne használni, és természetesen érezni is lehetne a hatását, de komolyabb cuccok mellett még jobban.
A motorban a reszelgetés alatt azt értettem amiket már írtam, hogy ki kell szedni az önindító és szabadonfutó részt, hogy elférjen. Hosszú minarellinél nem kéne a deklihez hozzányúlni, de a rövidnél valamennyit le kell venni a hozzá közel eső belső merevítő bordából. Nem sokat, csak egy minimálist. Nem egy nagy mutatvány.
Persze ez a megéri dolog relatív, hiszen újonnan egy közel 100 ezer forintos hajtásláncról beszélünk, valaki ennyiért vesz robogót.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
misu
aktív tag
Hy!
Én csak a közép-beugró kategóriát karcolom.
Feljebb már egyrészt nekem nagyon elugrik az ár, másrészt a tartósság-megbízhatóság is kezd a homályba veszni..
Az anyagi részben egyet értünk, lehet én is először olcsóbb megoldásokat veszek számításba.
Mondjuk egy tuning kuplung, vagy egy gyorsabb kihajtás már jó kezdőpont lehet.
Nem kell (nekem sem) egyből vadulni...
Köszönöm még egyszer!
Szép napot!
Bye!
Bűn az élet.
blizzrd
aktív tag
Szia!
Akkor azt mondod menjek be a motorosboltba, es vegyek a jelenlegi rugonal rovidebbet, hasonlo atmerovel? Ez volt az eredeti elkepzeles, de az elado szerint nem lett volna jo...Laikus vagyok persze elhittem. 1 centivel rovidebb az sok? Egyebkent gyari a sztender.
Hát ha annyira laza mint amit írsz, akkor nyugodtan vehetsz 1 centivel rövidebbet szerintem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
gabe_
őstag
Rövidebb lehet, majd kinyúlik...
Sovány szakácsban sose bízz!
F1r3b1rd
tag
Én is úgy jártam a nyáron h elhagytam a rúgót (gyárilag 2 db egy vékony és egy vastagabb volt egymásba tolva, fűzve)és csak a csattanásra figyeltem fel amikor leesett a középsztenderem 50-nél az aszfaltra.
Megrendeltem a gyárit, kifejezetten típushoz, és amit elküldtek az kb 3 cm-vel volt rövidebb.
Visszavetettem a boltba, ott mondta az egyik szerelő hogy Lada v Trabant fékpofa rúgót vegyek mert kb az a méret. Igaza lett, harmad annyiba került mint amit megrendeltem ráadásul sokkal vastagabb, maszívabb, 6mm volt hosszban az eltérés.
Kicsit erősebben lehet lenyitni, de nem is moccan meg felhajtva se.
[ Szerkesztve ]
blizzrd
aktív tag
Koszi mindenkinek a tanacsokat
jeszi
tag
Sziaszok!
Érdről Budapest 2. kerületbe járok dolgozni. Csökkenteni szeretném a bejárási időt robogóval. Minél többet olvasok, annál inkább nem tudom, hogy milyet vegyek Egy olcsóbb, de megbízható típust tudtok ajánlani? Egyébként túl veszélyes lenne robogóval utazgatni? Van aki ilyen útvonalon ingázik? Mi a tapasztalat? Elsősorban max. 50-est vennék, amire elég az autós jogsim. Köszönöm!
Nem félek a haláltól, majdcsak túlélem valahogy!
Dtomka
veterán
Bátor vagy...
Én ~8-10 km -re lakom a melóhelytől és forgalmas úton szinte letolnak....pedig óra szerint van, h ~65-70 km/h val megyek.. (50cm3)
Jelenleg Aprilia Sr Factory-m, korábban Yamaha Aerox-om volt. Ezt a kettő-t tudom ajánlani. Kínait nem vennék
(Kár, hogy nem lehet 125cm3 vezetni B -s jogsival...)
macilaci78
nagyúr
Halni készülsz?
Én csak a városban tekergek, csúcsforgalomban nem is nagyon lehet haladni, nem cikázok az autók közt, mert kiszámíthatatlan, mikor húzzák rám az autót. Amikor meg gördülékenyen halad a forgalom, a külső sávba biztos felkanyarodik valaki mellékutcáról, belső sávból meg kiszorítanak a besorolók. 30-as övezetben mintha ott se lennék, minek a jobb kéz szabály, stb.
Ha te is 8-16-ig munkarenddel vagy megáldva, a reggeli, délutáni forgalom csúnya mélytorkos, robogón meg még veszélyes is.
Ha gondolod, XI. kerületben van egy 50 ccm robogóm, kölcsön adom egy próba erejéig.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Dtomka
veterán
Sajnos hazánkban az autós kultúra kritikán aluli...nem azért mondom mert robogózom. De pl lassan a zebrán sem lehet átmenni...Sokaktól hallom h a Babakocsi előtt még inkább rálép a gázra....Emberek szörnyű...
A minap Csepel elütöttek a motorost...nem hiszem, hogy mindig a motoros vétkes\hibás...
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Mentős a felső szomszéd. Azt mondja, az esetek 20%-ában vétkes a motoros, futárt meg alig-alig ütnek el, főleg a szabálykövető motorosokat, robogósokat.
Gyalogosként offenzív vagyok, ahol a gyalogosnak járna az elsőbbség, ott lelépek, de hagyok helyet a paraszt autósnak. Gyakorló autóvezetőként tudom, mennyi a féktávolság. Teherautó és busz elé nem lépek le, nem a tehetetlensége miatt, hanem emberbaráti szeretetből, mert ha dől-borul az áru, utas, akkor gond van.
Robogóval azt szeretem, hogy magasan ülök, előre látok, illetve van egy hangsúlyos motorfék, így azért komfortosabb, de annyi idióta, kapkodó, figyelmetlen, rutintalan autós van, hogy szörnyű. Nagyon figyelnem kell a környezetemre, mert a mögülem érkező robogós sávon belül suhan el mellettem, az autós leszorít, a biciklis szabálytalanul főúti úttesten megy akár a piroson is át... Én 50 km-t nem robogóznék Budapest-agglomeráció viszonylatban napi szinten egy 50 ccm-s kávédarálóval a seggem alatt.
Akkor már inkább egy B125, amivel mehetsz 60-as, 70-es tábláknál is a forgalom ritmusában.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
BeZol
őstag
Engem ma majdnem összepréselt egy csuklós busz. Jobbra kanyar lámpával. Piros volt, szóval szépen megyek előre a lámpához a busz mellett, és mikor még több mint a busz fele hátra volt, akkor váltott a lámpa. Ha ott azonnal megállok, szerintem akkor is leszorít, szóval mennem kellett tovább, de szerintem a kezem se fért már be a végén a se jobbra, se balra, mikor végre feltűnt neki a belső ívet nézve h hoppá. Ja és troli volt, szóval nem gyök2-vel indult el, ezért is volt ciki, de szerencsére megállt és szénné dudált engem
JoinR
senior tag
Szerintem nem olyan szörnyű a helyzet, pedig szoktam menni dugóban bőven (azért vettem robogót elvégre).
Emlékszem régen (10 éve) mondjuk egy vidéki városban (Debrecen) tényleg mindenki meg akart ölni, ahhoz képest itt Bp-en teljesen komfortos
Persze 50-essel én se járnék be Érdről, max ha valami tuning 70-es, ami tud 80-at GPS szerint. Persze akkor már akkora a fogyasztás meg az alkatrész, hogy lehet egy B125 olcsóbb (mondjuk én szeretem, hogy nincs rendszámom).
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Én Szegeden robogóztam ugyanezzel a géppel azt követően, hogy mindenhonnan levették a várostáblán belül az 50 km/h-nál magasabb táblákat. Egyedül a 30-as övezetben a jobb kéz szabály okozott nehézségeket az autósoknak, de 30 km/h-ról gyakorlatilag egy kocsihosszon belül állt meg alattam a motor, szóval biztonságban éreztem magam.
Budapesten ez nem így van. Váci úton kifelé a sok sávon, Budai alsó rakparton Árpád híd felé, vagy Rákóczi hídon nem épp leányálom. Macskaköves utak, terek... Ha csak 20 méter hosszú is, fordulok meg, kerülöm kifelé.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
jeszi
tag
"kölcsön adom egy próba erejéig" Nagyon rendes vagy, de nem szeretném véletlen összetörni másnak a motorját. Hú, jól éreztem, hogy van "némi" kockázat a robogózásban Köszi a tapasztalatokat.
Nem félek a haláltól, majdcsak túlélem valahogy!
macilaci78
nagyúr
Aki a közlekedésben részt vesz, az veszélynek teszi ki saját magát és a többi résztvevőt is. Aki ezzel nincs tisztában, az nem odavaló.
Ha összetöröd, veszel túlárazva egy roncsot, ennyi. Kötöttem rá kötelezőt, bár nem kötelező és úgy van megírva a biztosítás, hogy a tulajdonoson kívül még egy ember jogosult vezetni, aki nincs nevesítve, nem kérte a biztosító. Ez nyilván drágább, de így például Párom is hajthatja. A csomagtartóban van is egy betétlap, illetve a kötvény másolata.
Vannak cégek, ahol lehet bérelni is. Komolyan, bérelj egyet 1-2 napra, hajtsd, próbáld ki. Nekem életvitelszerűen nincs szükségem a robogóra, te viszont így kívánod használni. Ne a toronydaru tetején jusson eszedbe, hogy tériszonyod van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
BlackPriest
őstag
én kb egy hónapja robogózok, külső kerületek, de eddig 3* próbáltak átmenni rajtam. nagy motorral nem volt gondom. talán jobban hallani, meg jobban tisztelik a népek. a robogóst sz@rba sem veszik sokan. sokan viszont elengednek, ez tök jó, de az 50-es robogó fojtásokkal szerintem életveszélyes, főleg ott, ahol 50-nél több a megengedett.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5