Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67301) üszök válasza macilaci78 (#67295) üzenetére


üszök
őstag

Én régen mikor még szereltem kertész áruházakban vettem sima műanyag csöveket van sok méret. Kikeményedett a benzintől,de használható volt. Egyet ne vegyél meg, fekete cső,made in japan felirattal. Na ez 2 hét után tört darabokra a benzintől.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#67302) BossBoss


BossBoss
őstag

Elképzelhető, hogy 4T scarebeo 1000 km alatt megette az olajat? Folyást nem vettem még észre. Csak nézek rá a indikátorra látom semmi. Megdöntöttem kicsit akkor látszott hogy van benne egy kevés. Frissen szervizelve vettem 2 hónapja. Bosszantó lenne ha 1000 alatt ennyi olaj fogyna. Vagy ez normális? :F

(#67303) gabe_ válasza macilaci78 (#67295) üzenetére


gabe_
őstag

Nekem kolegám adott szilikonos benzincsövet, valami webshopból rendelt 2 métert, nagyon bevált...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#67304) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Szilikonos csövet vettem végül.

Na, a sztori még a múlt évezredből: Szegeden használtam a motort, hídon felfelé erőtlen volt, a híd tetején meg is állt alattam. Sztenderre fel, berúgtam és ment tovább, immáron lefelé. Ezt minden egyes hídra mászásnál előadta.
Az ok: a karburátor és a légszűrő közti rövid gumicső eltört, a szakszerviz ezt ragasztással csinálta meg, ami 100 km-en belül újra tönkrement, így letettem a motort.
Kb 8-10 év padláson állást követően át lett nézve, az üzemanyagrendszer, karburátor, légszűrő kipucolva, szűrők, folyadékok cserélve. Megy, mint új korában.
Tegnap gumicsere a Kék Holdnál, kb 12 km-es út oda, ugyanennyi vissza. Állt vagy fél órát a motor, majd újra nyeregbe pattantam és azt tapasztaltam, hogy gázadásra rendkívül lassan, kb 3 másodperc alatt reagál álló helyzetben és menet közben is. Allee-tól indulva Petőfi hídra fel, onnan le, majd a Mester utcai lámpánál meg is állt, se önindítóval, se berúgással nem indult, úgyhogy járdára feltoltam.

Észrevettem egy gumicsövet a dekni felett, aminek az egyik vége lógott és az utolsó 10-15 mm el volt feketedve. Azt hittem, hogy a benzincső esett le, de nem. Az Sracing-nél mondták, hogy méret alapján ez bizony olajcső és ha az esett le, akkor esélyes, hogy kenés híján besült a henger...

Mutatott a srác egy típusazonos porlasztót, elmagyarázta, melyik cső hova való. Szétszedtem a motort, minden cső a helyén, a karburátor legaljára csatlakozott a másik végén szabadon lógó cső. Amilyen messzire elért, sehol nem láttam csatlakozási lehetőséget. Tippre ez a visszaömlő benzinnek való, ami a tank felé menne, de a tankon nincs is ilyen fogadó. A dekni tetején viszont van egy pici patkó, amivel a dekni elé vezethető a cső vége, szerintem ide engedi a felesleges üzemanyagot a karburátor.
Minden más cső is a helyén, olaj kb 3/4-ig feltöltve, stb.

Mindegy, légszűrő nélkül rápróbáltam, pöccre indul, gázadásra reagál. Leállítottam, összeraktam, próbálom, pöccre indul, járattam vagy 10 percig alapjáraton, míg elrámoltam a szerszámokat, alapjáratot szépen tartja, így 10 perc után is reagál gázadásra. Leállítom, felmegyek megmosakszom, 20 perc múlva nyeregben megyek, szépen megy, húz, reagál a gázadásra, Petőfi hídra fel, onnan le, el haza, fürcsi, majd el ebédért, meg még erre-arra kb 10 km-t, most meg letettem a garázsba, mintha mi sem történt volna.

Mi a fene történhetett? Zajra, hangra, szagra nem figyeltem fel, úgy viselkedik, mint a hiba előtt, vagy mint új korában.

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#67305) wolf13


wolf13
őstag

Sziasztok.

Fókuszba került egy Piaggio NRG MC3 robogó. A tulaj 3 hónapja használja.

Kívülről pofás jószág. Viszont túl sokat így nem tud róla. Annyit elárult , hogy a végsebessége
90 km feletti, és a víz betöltő résznél könnyezik néha. Ez mondjuk lehet csak szimering vagy tultoltes. Ez akkor már kizárható , hogy nem sima 50cc? Így is érdemes vele foglalkoznom ?

Hozzáteszem nem hobbimotornak kell, hanem munkába járni vele.

ez lenne.

[ Szerkesztve ]

(#67306) macilaci78 válasza wolf13 (#67305) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Engem a halálfélelem kerülgetne egy ilyen kis motoron 90 km/h tempónál.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#67307) wolf13 válasza macilaci78 (#67306) üzenetére


wolf13
őstag

Elhiszem, ezért írtam nem hobbimotor lenne, tehát nem igen érdekel a tuning, sőt , jobb ha nincs. Csak igazából nem tudom , ezt hogyan tudnám 100% helyszínen kiszűrni.

(#67308) üszök válasza wolf13 (#67305) üzenetére


üszök
őstag

2004-ben már rég így nézett ki az NRG amit te néztél az k.b. 98-99 környékéig volt. Ülj fel rá ha megy 90-et óra szerint,és érzésre is akkor olyan 5 liter körüli fogyasztással számolj,és nem széria 50-es.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#67309) wolf13 válasza üszök (#67308) üzenetére


wolf13
őstag

Köszi, de mire írtad, már el is hoztam. Úgyhogy innentől kezdve "puding próbája az evés". Igen megy 90 simán. Viszont gondolom, ha nem megyek vele eszeveszettül , akkor azért kevesebb lesz a fogyasztás. Ha úgy is benyakalja, akkor megy a háztól.

(#67310) sityupityu válasza wolf13 (#67309) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Azért ellenőrizd le GPS-el azt a 90-et. :) Szinte tuti, hogy nem lesz annyi.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67311) wolf13 válasza sityupityu (#67310) üzenetére


wolf13
őstag

Rendben. Igazából nekem nem kell a 90. Simán 50-60 al is beérek melozni. Nekem a legfontosabb
A megbízhatóság. Másod sorban a fogyasztás.igy ha megáll a fogyasztás 3.5-4 l között nekem az már jó.
Mégsem az autót koptatom.

(#67312) siti válasza BossBoss (#67302) üzenetére


siti
senior tag

Normális nagyjából. Az enyémbe 100km után már kellett egy deci és még csak nem is füstölt. Amikor naponta töltöttem utána és hidegen telefüstölte a várost, akkor lett fúrva meg új dugó. Most 800km-re kellett másfél deci, dea szelepek környékét nem piszkáltuk, főtengely se lett újra rakva, szóval van még hol elmenni az olajnak, de ha mindent megcsináltatok, akkor már vehettem volna egy új motort.

Wolf13
A mennyit fogyaszt sz egy örök vita lehetne. Bejáratáskor a 2l/100km súroltam alulról. Most meg kicsit több 3-nál, de nem is 30-as tempóban

[ Szerkesztve ]

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#67313) sityupityu válasza siti (#67312) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Hogy lenne már normális olyan olajfogyasztás?

(#67302) BossBoss Ott valami nagyon nem oké.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67314) demars válasza wolf13 (#67305) üzenetére


demars
addikt

Szia. Hirdetést már nem látni. Én is egy nrg t néztem ki. Bár kicsit sokallom érte amit kérnek. Ha végzek ma a melóval lehet felhívom és megnézem. Mennyiért sikerült elhoznod?
Erről van szó.
Vélemény?

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#67315) wolf13 válasza demars (#67314) üzenetére


wolf13
őstag

Szia.

Így közel 150km megtétele után nagyon meg vagyok vele elégedve.

Kicsit féltem tőle , igaz minden használt dolog esetében így érzek , nem bántam meg. Erős,
Masszív és rettentő fürge. És ami meg fontos volt , hogy halk. 110 ért hoztam el , úgy , hogy akkumulátort
Hétvége révén már nem tudott bele venni. Az első gumival a jövő szezont kihúzom.

Ami meglepett, hogy nincs reflektor. Ez hiányzik , bár szóbeszéd alapján ez pótolható. A kapcsoló helye
Megvan, lehet szezon végén ezt az updatet megkapja.

[ Szerkesztve ]

(#67316) BenQhunria


BenQhunria
tag

Sziasztok!
Nem vagyok biztos a robogóm tipusában.
Amit találtam az alvázon: Aprilia LF-DGM 53700 OM
LF*08230113
Annyit tudok , hogy fekvő minarelli blokk.

[ Szerkesztve ]

Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.

(#67317) siti válasza sityupityu (#67313) üzenetére


siti
senior tag

Egy kopott motornál? Teljesen ok. Mondjuk nem írta a kollega, hogy a kb 8 decit ette meg, vagy csak a min-max között az egy decit.

Abból indultam ki, hogy nálam a parkoló lejtése min vonal alá (kémlelő ablakos) viszi az olajszintet. Ha fordítva parkolom le, akkor meg maxon.

[ Szerkesztve ]

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#67318) sityupityu válasza siti (#67317) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Mindig egy pozícióban kell nézni az olajat, hogy valós képet kapj nem pedig úgy, hogy egyszer így áll egyszer meg úgy :)
Tehát pl ha az ő esetében mondjuk a max-ról lement a minimumra 1000 km alatt akkor ott már gáz a helyzet.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67319) üszök válasza demars (#67314) üzenetére


üszök
őstag

Száznyócvanezer egy majd 20 éves fosért? Még jó,hogy kapni lehet. Tegnap linkeltem az NRG kinézetét 2004 ben,hát ez sem az. Szó nélkül hazudnak az emberek.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#67320) siti válasza sityupityu (#67318) üzenetére


siti
senior tag

Mennyi a normális olajfogyasztás? Nekem az ezer kmen 1 deci belefér egy 18 éves világot megjárt robogónál, ami nyélgázon megy. Persze akinél nem fogy, mert benzin víz kipótolja, az se jobb.

[ Szerkesztve ]

Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

(#67321) sityupityu válasza siti (#67320) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Hát minél kevesebb annál jobb.
Az egyik haverom nemrég vett egy 180-as 4T runnert 25 ezer km-el. Én szervizelem neki. Elment 1500 km-ert az olajcsere óta, és kb semmi sem hiányzik belőle. És persze nem benzines és nem is vizes (szép is lenne ha az lenne)... A színe is tökéletes az olajnak, nem változott meg. Ráadásul 5-40-es olaj van benne. A robogó a meghajtást leszámítva tuti, hogy még gyári, nem volt szétszedve. A 4T 125-150-es Kymco Agility-ik is simán elmennek normál esetben 70-80 ezer kilométert ha rendesen cserélik az olajat bennük. Ezt a tényt bármelyik robogószerviz aláírja.

szerk: visszatérve az eredeti problémára, szerintem neki jóval több fogyott ezer km alatt mint egy deci.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67322) demars válasza üszök (#67319) üzenetére


demars
addikt

Én is sokallom érte. Április óta hírdeti, nem véletlenül.
Egyszerűen nincs itt a környéken egy értelmes robesz se. :(

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#67323) üszök válasza demars (#67322) üzenetére


üszök
őstag

Menj messzebb ne vegyél meg valamit mert közel van.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#67324) dtsdexter válasza macilaci78 (#67306) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Azt hiszem, mentem már kb ennyivel az SR-el (bár 100% hogy nem volt 90, az óra 120 felett volt) ... nagyon jó érzés volt ... halálfélelmem csak akkor volt amikor a tűzforró aszfalton megkellet állni ... hiába a 13" a vastag gumi az első tárcsa hátsó dob ... rendesen elkellet engednem a féket, mert a dobfék annyira befogott, hogy éreztem blokkol a kerék és meg meg csúszik ... 90-nél próbáld már meg megfogni ... ezt egy 10-11"-s kerékkel virsli gumikkal ... soha!! :)

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67325) dtsdexter válasza gabe_ (#67296) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Az igen :( Mielőbbi jobbulást! :)

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67326) üszök válasza macilaci78 (#67306) üzenetére


üszök
őstag

Semmi félelmetes nincs benne,a Runner is megfutja az óra szerinti 130 tempót ha jó kedve van,és annak 12" kerekei vannak. Mióta hátul Bridgestone gumi van,nem is nagyon csúszkál nagyobb tempójú kanyarokban sem.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#67327) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Segítenétek? :)

Szembe szomszéd vett egy Keeway Hurrikánt .
4000km van benne, és még fojtva van tuti.
Addig jutottam vele, hogy a kipun a vakcsőbe került egy 8-as csavar, így már megy 60-65-öt.

Van ebben még valahol fojtás? Kipufogó könyöknél nem találtam.
Esetleg görgőknél valami kifutásgátló?

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#67328) gabe_ válasza Micsurin (#67327) üzenetére


gabe_
őstag

Simán előfordulhat, hogy van a variátor házagoló gyűrűi miatt nem engedi kifutni a szíjat a tárcsa külső pereméig. A hajtás burkolatát levéve a szíjtárcsán látni lehet, hogy meddig van kifényesedve.

Sovány szakácsban sose bízz!

(#67329) Tikakukac


Tikakukac
titán

Szakikhoz kérdés:

japán belpiacos, 89-es Honda DJ1 robiban milyen a hajtóműolaj? Cserélni kellene, a gép elég gyárias állapotban lett feltámasztva a por alól, totál újrafújva és felújítva, viszont égen földön nem tud senki semmit, mit kell önteni bele. AF09-es kódos, elég sokban hasonlít a Dio-kra, de ahhoz sem találtam semmit, hogy milyen olajat kér a hajtómű. Valakinek tuti forrása?

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#67330) sityupityu válasza üszök (#67326) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Egyébként leellenőriztük, a gyári gumimérettel ezek a runnerok kb 14-15 km/h-t csalnak.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67331) dtsdexter


dtsdexter
csendes tag

Sziasztok, szerintetek melyiket lenne érdemesebb?
Aprilia habana
Malaguti ciak
4 ütem 125 ős mind a 2 120e-ért

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67332) gabe_ válasza dtsdexter (#67331) üzenetére


gabe_
őstag

Nekem a ciak jobban bejövős, a nagy kereke miatt is előnyösebb.

Sovány szakácsban sose bízz!

(#67333) wolf13


wolf13
őstag

Sziasztok.

Eddig nem volt problémám a nem rég vásárolt (Piaggio NRG MC3, ez a fajta) robogómmal , viszont most 2 is jelentkezett. Eddig mindig elsőre indult. Ma reggel viszont kb 2 percet is önindítóztam mire beröffent. Akkor viszont úgy okádta a füstöt , látszott , hogy több olajat dolgoz el mint kellene. Igazából azután, hogy melegedett és elfogyott a többlet már megfelelően működött, Egy dologgal tudtam összekapcsolni, mivel semmi változás nem történt a motorral, hogy este nem középállványra támasztottam, hanem az oldal döntéshez használatos standartre. Lehetséges, hogy valahogy így beszivárgott az olaj? Most próbáltam, igaz még csak 6 órát állt garázsba , egyből elindult, és nem is füstölt jobban mint más indításnál. A másik, hogy az üzemanyag szint jelző kb a skála feléig jól működött, most pedig 15 km alatt leesett szinte az üresre a mutató, és néha fel is villant az üzemanyag visszajelző lámpa. Ezzel itthon tudok valamit kezdeni? Az a baj, eddig egyszer kannából töltöttem rá, és nem is engedtem akkor lejjebb, és így nem tűnt fel. Valaki esetleg tudja , hogy kb mennyi nafta van még a tankba ha felvillan a lámpa? Pálcával néztem, még 5-6 cm felért rajta, csak nem tudom, hogy mekkora a tank alja, sem azt , hogy hány L-es.

Választ előre is köszönöm.

(#67334) üszök válasza sityupityu (#67330) üzenetére


üszök
őstag

Ezt nem is vitatom. Ezért is írtam az óra szerintit. Másfél év alatt még lusta voltam megmérni mennyit csal,de érzésre legalább tizet. A gyári adat a 180-nak valami 115 ha jól emlékszem.


dtsdexter
(újonc)

Gondolom rendszámos mindkettő. :DDD A Habana nagy fílihg, de papírost is nehéz találni nem rendszámost.
2 féle blokkal van,2000-ig a régi Piggio,utána a Leder.
A Ciakban meg emlékeim szerint a Kínai blokk van 125-ben.

[ Szerkesztve ]

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#67335) dtsdexter válasza üszök (#67334) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

Természetesen mind teljesen ... olasz papiros :) igen a ciakrol én is azt hallottam, hogy full kínai a belselye ... ez van. Az sr szervizben talán szeptemberben lesz idejük rá. Ez meg most van ismerősnek ennyiért.

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67336) Vasshammer


Vasshammer
tag

Sziasztok!

Kymco Top Boy 50-es (2t, fekvő Kymco henger) az alábbi hibát produkálja:
Hidegen csak úgy akar beindulni, ha az ember befogja a kipufogót (igen, a kipufogót)

ez mitől lehet? Nincs elég ellenállás a kipufogásnál? (tömítés hiba?)

Köszönettel

Üdv, VH

(#67337) Grafiqs


Grafiqs
őstag

Van egy Simson S51-es gépem. Alaposan fel lett újitva, nemrégiben készült el.
A felújítás során került bele egy Ducati Energia gyújtás (olyan mint sok olasz robgóban van).
Ennek a beállításában tud nekem valaki segíteni?

G

[ Szerkesztve ]

És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss

(#67338) dtsdexter válasza Grafiqs (#67337) üzenetére


dtsdexter
csendes tag

1

[ Szerkesztve ]

... esküszöm, gyári főnök ;)

(#67339) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Érdeklődésképpen, milyen 100ccm 2t AC Minarelli blokkos robogók vannak? Mert úgy rémlik hogy sok 100-ast szereltek Morinivel.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#67340) takacsbotond


takacsbotond
őstag

Sziasztok! Futárkodáshoz hol tudnék robogót/kismotort bérelni sürgősen és olcsón? Eddig akárhol kérdeztem az összes gépük ki volt adva. :(

Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?

(#67341) macilaci78 válasza takacsbotond (#67340) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Mielőtt elárasztanánk jobbnál jobb hazai és külföldi vállalkozások elérhetőségével, legalább egy tájegységet megjelölhetnél! :U

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#67342) nyogo83 válasza takacsbotond (#67340) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nem tudom mostanaban mennyi a futar fizu, de biztos jo otlet havi legalabb 40k-t otthagyni berlesert?
Legolcsobb helyen is minimum 10k korul van a heti berlese egy futarrobogonak.
Lehet inkabb keresnek valami csotany kinezetu dio/jog/barmit apropenzert.

De hogy valaszoljak is, amit ismerek, az az SOS robogo [link]

(#67343) takacsbotond válasza macilaci78 (#67341) üzenetére


takacsbotond
őstag

Jogos, Budapesten, vagy vonzáskörzetében lenne a legjobb.
nyogo83: Nincs sok választási lehetőségem, mivel mindkét motorom meghalt. :( Egy Yamaha XT125X-em van, ami hajtókaros lett, és minimum egy hónap mire újra hadrafogható lesz, a másik gépem pedig egy Simson S51, amihez már tavasz óta keresek szerelőt, de senki sem vállalja el.
Őket már próbáltam, de az összes gépük ki van most adva.

Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?

(#67344) csiziktomi


csiziktomi
senior tag

Hölgyek /Urak !
Esetleg van itt győri ,olyan valaki aki ért a Malaguti F12-höz? Léghűtéses.A gondom annyi lenne ,hogy 5.6 l eszik meg százon:( Kissé soknak tartom...
Ezt szeretném ,ha valaki orvosolni tudná.Köszi előre is.(természetesen nem ingyen :) )

(#67345) blizzrd


blizzrd
aktív tag

Sziasztok!

Egy érdekes hangra lettem figyelmes (50ccm, 2t robogó). Hidegen, sebességtől függetlenül, 1-1 másodpercre olyan hangja van a motornak, mint amikor az autóban csúszik az ékszíj.
Egyszerűen nem jövök rá hogy honnan jön. A motor szépen fut, nincs teljesítménycsökkenés, csak ez a hang.

LEginkább előről hallom a fejidom/első kerék felől, de nem jövök rá mi lehet.

Valaki tapasztalt már hasonlót?

(#67346) macilaci78 válasza blizzrd (#67345) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Talán beleér a kerék valamibe? Idom, fékcső?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#67347) blizzrd válasza macilaci78 (#67346) üzenetére


blizzrd
aktív tag

Azokat megneztem, ott minden rendben van. Melegen eltunik ez a hang. Szoval rejtely. Gondolom variator szijnak nem lehet ilyen hangja.

(#67348) sityupityu válasza blizzrd (#67347) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Miért, állóhelyzetben is hallani? Fordulatszámfüggő? Csak azért mert először azt írtad, hogy elölről hallod a hangot.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#67349) macilaci78 válasza blizzrd (#67347) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Forgalomfüggő? Tudom is én, sebesség, kanyarodás, huppanó...

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#67350) BenQhunria


BenQhunria
tag

Sziasztok!
Hol találok használt alkatrészeket, sehol nem találok APRILIA SR 50 LÉGHŰTÉSES 1994-1996 (FEKVŐ MINARELLI HENGER) 12-es kaburátort.

Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.