Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  ThinkPad (NEM IdeaPad) (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-06-17 21:32:33

LOGOUT.hu

Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110301) bacsis válasza Tikakukac (#110300) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

köszönöm az infót :R

(#110302) storm3


storm3
senior tag

Sziasztok!

Hátha itt tudtok segíteni: van egy W530-am, a "pöckös" töltőcsatlakozóval, viszont a dokkolóm a sima kör alakú történet. Hol találok rá átalakítót emberi áron,amivel tudnám a dokkolót is használni? (Laikus vagyok a "wattokban" és a szakszavakban :-) )

“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” pixel8

(#110303) azbest válasza storm3 (#110302) üzenetére


azbest
félisten

Ha nem félted a dokkolót (egész olcsón kapni), akkor a műanyagot szögletesítheted a dokkban. Legjobb tudomásunk szerint pontosan ugyanaz a két dokkoló, csak szopatásban van más csati téve a ws dokk változatba. Most is van aprón 4338 dokk, ami ha minden igaz ws csatis [link] [link]

Régebben kerestem, de nem találtam kerek-ről kerek ws csatira alakítót. Lehet mert mindenki kivágja, mert csak a műanyag a különbség.

[ Szerkesztve ]

(#110304) storm3 válasza azbest (#110303) üzenetére


storm3
senior tag

Nekem a töltőm vége szögletes és a dokkoló kerek,bedugni sem tudom a dokkolóba így a töltőt - amúgy a töltő drágább muri mint a dokkoló, bár ebből se vennék másikat,ha igazából ez is tökéletes(lenne). :) Mivel vágjátok ki? :D Nem egyszerűbb a töltő csatlakozójából azt a két műanyagot lefaragni valamivel? Vagy félreértettem valamit?

[ Szerkesztve ]