Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17301) peestike válasza #16729600 (#17299) üzenetére


peestike
senior tag

ezen én is csodálkoztam, volt már ali által lezárt vitám.

V/ :az aliexpress@notice.aliexpress.com küldte az email-t:
The dispute (order id: 81568490767) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=400271885437> to check the details.

Your claim is accepted. We have refunded to you and your bank transfer is in process now. Normally it would take 3 to 20 business days. If you did not get your refund after 20 days, please contact our online customer staff and get our help by clicking "Online Customer Service" on https://icshall.alipay.com/hall/index.htm. Your understanding and cooperation will be appreciated. Have a nice day.

Problems with the order Judgement from AE Invalid Reason
No tracking information Valid -

Package Information
AliExpress Shipping RB155136748SG Not Found
Final resolution: Full refund 3.49 USD

Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.

Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

AliExpress Case Management Team

ennyim van, nem tudom, hogy esetleg mit kellene még figyelnem. :F

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#17302) herrká


herrká
senior tag

Sziasztok! Február 7-én rendeltem pár dolgot. A napokban 3 kivételével már fel is adták. Ennél a 3-nál - más más eladók - az Extend Processing Time vagy a Cancel Order látható. Processing Time-knél egy és 3 nap között van a visszaszámlálás. A pénzt viszont levonták a kártyámról a rendelés pillanatában!
Mit tegyek? Várjak még? Vagy ha a Cancel Order-re nyomok, mikorra vagy hogyan kapom vissza a pénzem?
Köszi!

(#17303) Andralin


Andralin
aktív tag

Valaki aki már átesett ezen a biztonsági ellenőrzésen meg tudná írni, hogy mennyi idő volt? Tényleg betartják az 1-3 napot?

Nálam az ellenőrzés státusza "Being Verified" állapotban van. Kicsit gugliztam és sokan írják a neten, hogy van akinél hetekig, hónapokig ebben a státuszban marad, nem történik semmi, hiába küldtek be minden kért dokumentumot szkennelve! :Y :Y

Nektek milyen tapasztalataitok vannak az ilyen ellenőrzéssel, nyugtassatok meg, hogy nem ilyen durva a helyzet. :O

[ Szerkesztve ]

(#17304) Sinisi válasza Andralin (#17303) üzenetére


Sinisi
senior tag

Már nem emlékszek, hogy mennyi időt vett ez igénybe de nem volt olyan vészesen sok. Szerintem megpróbálhatnád felvenni velük a kapcsolatot (élő cseten) keresztül, ott hátha megtudod, hogy mennyi lesz pontosan az annyi, még az is lehet, hogy így sürgetni is tudod.

(#17305) szmyky válasza herrká (#17302) üzenetére


szmyky
aktív tag

Szerintem várd meg nyugodtan a 3napot... ha addig sem adja fel akkor az Ali zárni fogja és visszautalja a pénzed pár 4,5,6,7,8,910,11,12...stb. napon beül.
:)

(#17306) herrká válasza szmyky (#17305) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm!

(#17307) V/ válasza peestike (#17301) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez rendben lévő tűnik, ők is érvénytelennek tekintették a szállítási információt, nyomkövetési számot, így majd kapod vissza a pénzed. Ez most nagyon gyors döntés volt, megszokták várni, hogy az eladó reagáljon, azért szokatlan egy kicsit. Nyilván ők tudnak valamit ami nem publikus.

(#17308) V/ válasza Andralin (#17303) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol mutatja ezt a "Being Verified" státuszt?
Nem ezt látod a vásárlás detail-nál:

Ha elfogadják a fizetést akkor pedig megindul egy számláló a feladási idővel

[ Szerkesztve ]

(#17309) V/ válasza herrká (#17302) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártyás fizetés abankiszabályok alapján mindig végrejóhajtódik, zárolják azt az összeget, ha meghiúsul a fizetés akkor minimum 24 óra elteltével -banktól is függ 2-3 nap is lehet- a zárolt összeg felszabadul, visszakapod a pénzed.
Ha letelik a visszaszámláló a feladásra akkor automatikusan megy vissza a pénz.
A Cancel order amíg fel nem adja, az addig élő gomb, ha kell amit megvettél akkor várd meg feladást, egyébként meg az előző mondat.

(#17310) herrká válasza V/ (#17309) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm szépen! Akkor várok türelmesen! Csak nem tudtam a pénzem, hogy jön vissza? Azt hittem rá kell kattintani a Cancel-re...

(#17311) peestike válasza V/ (#17307) üzenetére


peestike
senior tag

köszönöm szépen a segítséget!
közben már valóban zárult a vita, az alkalmazásban megjelent, hogy értékeljem az eladót.
valójában pár napja írtam az eladónak, hogy nem mozog a tn, erre reagált is, hogy persze szerinte minden rendben van (csak a szokásos hülyítés persze...)
így, hogy kábé semmit nem lehet tudni, milyen értékelést illik adni?

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#17312) V/ válasza peestike (#17311) üzenetére


V/
Topikgazda

Két lehetőség:
1. nem értékeled
2. az alábbiak szerint 1-2 csillag negatív, 3 csillag semleges, 4-5 csillag pozitív
A szöveges részhez pár szó.
Az alrész értékelések:
- termék leírás ez nem igazán lehet negatív (How accurate was the product description?)
- az eladó kommunikációja (How satisfied were you with the sellers communication?)
- szállítási idő (How quickly did the seller ship the item?) Ide mindenképp kell csillag, még akkor is ha nem lett szállítva, mert nem engedi elmenteni. Persze ez ebben az esetben csak 1 csillag.

(#17313) peestike válasza V/ (#17312) üzenetére


peestike
senior tag

köszönöm szépen a részletes leírást! :C

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#17314) Zin


Zin
senior tag

Üdv!Ha rendelni akarok majd 1-2 dolgot valaki megtudja azt csinálni nekem?

░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░

(#17315) Sinisi válasza Zin (#17314) üzenetére


Sinisi
senior tag

Hogy érted azt, hogy megcsinálni?

(#17316) Dluinet válasza Zin (#17314) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Winner_hun -t keresd

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#17317) V/


V/
Topikgazda

Ami nem kifejezetten illik a topic témájához azt kérjük off-ba tenni.
Mi a téma? Az AliExpress használatával kapcsolatos információk

[ Szerkesztve ]

(#17318) Zin válasza Dluinet (#17316) üzenetére


Zin
senior tag

Olyan lenne jo aki haszon nelkul rendel gyakorlatilag....

░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░

(#17319) Dluinet válasza Zin (#17318) üzenetére


Dluinet
nagyúr

-ez most nem értem
-puszira csinálja meg valaki?

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#17320) V/ válasza Zin (#17318) üzenetére


V/
Topikgazda

Látom nem egyértelmű, keresel valakit, aki megcsinál neked valamit, minimum off-ba tedd a hozzászólásodat.
Kezdem úgy gondolni, hogy a szakma fórumot te hirdetési felületnek gondolod. Nem az és itt nincs keres-kinál hozzászólásnak helye. Köszönöm a megértésed.

(#17321) Shkiz0


Shkiz0
nagyúr

Sziasztok

Információra lenne szükségem, hogy járt e már így valaki, vagy hogy ilyenkor mi a teendő.
A történet ott kezdődik, hogy rendeltem egy ilyen lámpát aliexpressről.

Innen az egyszerűség kedvéért időrendben írom a dolgokat.

2017.01.06
Megrendeltem a terméket pénzt le is vette a kártyámról. [kép]

2017.01.11
Írtam az eladónak, mert láttam, hogy azt írja az oldal nincs készleten, és érdeklődni akartam, már akkor se volt mikor én rendeltem, vagy nekem még jutott e, és mondom ha nincs akkor úgy voltam vele rendelek máshonnan. [kép]

2017.01.12
Mivel az eladó nem válaszolt az oldalon, írtam neki emailt. [kép]

2017.01.16
Jött egy email, hogy az eladó feladta a csomagomat (ez a rész fontos lesz később) [kép]

2017.01.27
Mivel nem érkezett válasz egyik megkeresésemre, és 11 nap elteltével is még mindig nem változott a tracking sem, (waiting for pickup-ot írt az oldal miközben ugye 16-án meg az volt hogy feladta) és az oldal még mindig visszafelé számolt, és már csak pár óra volt az extended processing time-hoz, és mivel nulla válasz érkezett több héten keresztül visszavontam a megrendelést mielőtt lejárt volna az idő, mert közben megnéztem az eladó értékeléseit, és többen is panaszkodtak hasonló dologra, hogy nem kapták meg az árut, és az eladó sem válaszolt nekik, így open dispute lett a vége. [kép]

2017.01.30
Ismét írtam az oldalon az eladónak, hogy akkor most mi a csecs van, feladta vagy sem, mert ha nem akkor legyen szíves a pénzt visszautalni. Természetesen erre sem érkezett válasz. [kép]

2017.02.03
Meguntam a picsába a várakozást, és open dispute lett ebből is, ahogy sok más embernek is.
Itt leírtam, hogy az eladó nem válaszolt egyik megkeresésemre sem, sem az oldalon, sem emailben, valamint a pénzemet se kaptam meg és a terméket sem. [kép]

2017.02.12
Már csak pár óra volt hátra, hogy az eladó válaszoljon a nyitott ügyre, és mielőtt az aliexpress vegye kezébe a dolgokat, jött egy email, hogy a gyökér eladó válaszolt. [kép]

2017.02.12
Ahogy a képen is látszik azt írta "no refund & no return" mert hogy én visszavontam a megrendelést.
Utóbbi valóban igaz, de mindezt azok után, hogy elvileg 01.16-án azt írta feladta és érdekes módon 10 nap múlva mikor visszavontam akkor sem indult még el a csomag. Még ez se lenne baj, mint ahogy már az sem idegesít, hogy a megrendelést követően, ahogy levette tőlem a pénzt, 10 nap kellett ahhoz is, hogy elvben feladja. De a lényeg, hogy annak ellenére, hogy visszavontam, és ő elvileg így el se küldte, még se utalta vissza a mai napig sem a kifizetett összeget. Így én élből rányomta, hogy elutasítom amit írt. [kép]

Ezek után ha felajánlaná, hogy küld másikat se fogadnám el, mert elb@sztam egy csomó időt így is a semmire, és ki tudja ebből is mikor látok pénzt.
Mire lehet számítani, vagy mi van ilyenkor a továbbiakban? Visszakapom a pénzem?

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#17322) V/ válasza Shkiz0 (#17321) üzenetére


V/
Topikgazda

még se utalta vissza a mai napig sem a kifizetett összeget
Mivel amíg nem igazolod le a megérkezést, addig az AliExpressnél van a vételár, ő nem tud semmit sem visszautalni.
1-2 napon belül döntenek, mivel a nyomkövetési szám mögött nincs szállítás, vissza fogod kapni a pénzed.

[ Szerkesztve ]

(#17323) Shkiz0 válasza V/ (#17322) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

:R

De ettől függetlenül érdekes, hogy 01.16-án írta hogy feladta, majd 27-én visszavontam a megrendelési igényem. Most meg az eladó azt mondja fel se adta mert hogy én visszavontam. Elég furi ez is.
Meg az is, hogy eddig egy levélre vagy kérdésre sem reagált, most meg érdekes módon erre már tudott.

[ Szerkesztve ]

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#17324) Andralin válasza V/ (#17308) üzenetére


Andralin
aktív tag

Nálam a csatolt képeken látható a helyzet.
Szerintem nem a payment van ellenőrzés alatt, hanem én magam, vagyis az új accountom. :U

Dupla megrendelés van, mert megpróbáltam másodszor is, hátha, de ugyanúgy az Appeal oldalra vitt ahol a doksik feltöltését kérte, így a második megrendelést töröltem később.

A kártyámról még nem próbáltak leszedni semmit, nincs rajta terhelés.

It ha rákattintok a "view appeal" linkre, akkor jön ez be, itt írja, hogy "Being Verified":

[ Szerkesztve ]

(#17325) V/ válasza Andralin (#17324) üzenetére


V/
Topikgazda

Még nincs kifizetve a dolog azért nem vontak le semmit. Ki kellene fizetni, azért van az első tételnél a Pay Now gomb

A második tétel az a törölt.
Ha nem törölted volna ki a semmi személyes információt nem hordozó vásárlási számot, akkor látható lenne, hogy az Appeal a törölt vagy a fizetendő tételre vonatkozik.
Ez a vásárlás nem egészen a normális rendben folyt le.
Nem említetted hogy 2* egymásután akartál valamit megvenni és az első törölve lett.

[ Szerkesztve ]

(#17326) Andralin válasza V/ (#17325) üzenetére


Andralin
aktív tag

Bocs, lehet, hogy kicsit túl óvatos voltam a számok törlésével. :B

Felül a fizetendő tétel volt, alatta a törölt. Szerintem mindkettőre vonatkozhat, mert törlés előtt mindkettő megrendelés ugyanerre az Appeal oldalra vitt.

Most ha az előbb csatolt első oldalon a "Pay Now"-ra kattintok az elő megrendelésnél, akkor is ez az üzenet fogad:

És innen a My Appeal linkre jön be ugyanaz az oldal ami fentebb a második képen volt.
Szóval akár meglévő rendelést akarok kifizetni, akár új megrendelést nyitok, mindig ezt a security-s figyelmeztetést dobja fel majd visz az Appeal oldalra.

Na mindegy, most már kivárom a 3 napot, remélem ennyi idő alatt tényleg rendezik a dolgot.

> Nem említetted hogy 2* egymásután akartál valamit megvenni és az első törölve lett.

Először megrendeltem, próbáltam fizetni, megadtam a kártyaadatokat majd bejött ez a security-s warning és vitt az Appeal oldalra, ahol az ID és bankkártya scan-ek feltöltését kérte.
Ezután csináltam mégegy próbát naívan, hátha másodjára engedi a fizetést és megrendeltem a terméket mégegyszer, de ugyanazt a figyelmeztetést kaptam és ugyanarra az appeal oldalra vitt.
Ezután látva, hogy nincs más lehetőségem, feltöltöttem a kért dokikat, azóta látszik az "Appeal submitted" státusz és a Being verified.

Ezután úgy gondoltam, jobb, ha törlöm a második megrendelést, ha váratlanul jóváhagynák az ellenőrzést, akkor nehogy hirtelen mindkettő rendelés fizetése átmenjen és kettő terméket küldjenek, nekem csak egyre van szükségem. Ez volt a teljes történet.

[ Szerkesztve ]

(#17327) internetezoo


internetezoo
senior tag

Három hónapja volt a 11.11. nap. Vkinek megjött SunYou postával?

(#17328) V/ válasza internetezoo (#17327) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, a 89. napon

(#17329) havri1


havri1
félisten

Hali!

November 11-én vettem terméket, 3.08US$ értékben. Kértem rá 15 napos kiterjesztett védelmet, mert csúszott. Ennek leteltekor nyitottam dispute-ot, megírtam, lejárt az is, és nem érkezett meg, kérném vissza a pénzt.
Nem volt olyan opció, hogy nem érkezett meg. Ni Tracking information, custom problame, és wrong address. Elsőt választottam.
Erre most ezt kéri az eladó. Ha ezt elfogadom, ugrik a dispute? Nem akarok már várni, hol van már november 11..

:R

havri

(#17330) V/ válasza havri1 (#17329) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem akarsz várni akkor Reject és még annyit szoktam írni, hogy mivel a normál szállítás 30 napon belüli, így nagy a valószínűsége hogy elveszett a csomag és nem fog már megérkezni. Így az idő kiterjesztés értelmetlen.

[ Szerkesztve ]

(#17331) pébé


pébé
csendes tag

Üdv!

Rendeltem egy töltőt és hozzá egy kábelt ami megérkezett viszont a kábel nem jó írtam is az eladónak szeretnék valami megoldást és ő felajánlotta ,hogy paypal számlámra elküld 3 dollárt amibe a kábel került. Ennek lassan 2 hete de még nem érkezett meg. Az lenne a kérdésem ez kb mennyi idő mert ő 3-5 munkanapot írt? A vevővédelem még él 35 napig nálam ha nem küldené erre hivatkozva is nyithatom a disputét?

(#17332) #16729600 válasza pébé (#17331) üzenetére


#16729600
törölt tag

Paypal utalás és annak számlán megjelenése annyi kb. míg rákattint a küldés gombra, konkrétan úgy 0.25-0.30mp között lehet valahol. :D

(#17333) pébé válasza #16729600 (#17332) üzenetére


pébé
csendes tag

Nyomok neki egy dispute-ot ,hogy azt írta utal vissza pénzt és mégsem történt meg. Ő majd gondolom arra hivatkozik átutalta nekem meg várjak stb.

(#17334) havri1 válasza pébé (#17333) üzenetére


havri1
félisten

PayPal, alin?
Erre nem hivatkozhat...

V: köszi!

havri

(#17335) V/ válasza pébé (#17333) üzenetére


V/
Topikgazda

Elég lett volna megkérni az utalás tranzakció azonosítóját, lehet, hogy elfelejtette és így rögtön az eszébe jut. Gondolom megadtad neki a PayPal azonosító e-mail címedet.

[ Szerkesztve ]

(#17336) pébé válasza V/ (#17335) üzenetére


pébé
csendes tag

Persze megadtam neki a PayPal azonosító e-mail címem.

Utána ez a válasz jött tőle:

Dear buyer,
Thanks for your email.
We have arranged to refund the money to your paypal account already, please check it in 3-5 working days.
Any question, please feel free to let us know.
Have a nice day!
Best wishes

(#17337) z2solti válasza pébé (#17336) üzenetére


z2solti
tag

Ezt egy eladó velem is meg akarta etetni, hogy a paypalra utal nekem, de az disput alatt volt.Úgy, hogy nem zártam a disputot ,mert természetesen az időt akarta húzni. Végül az Ali döntött a refundról az alipayen keresztül a bankártyámra. Szerintem a paypal emlegetése külön rosszpont volt a boltnak. Én mégegyszer már nem foglalkoznék olyan eladóval aki az Alin a paypalra hivatkozva akar refundolni!

[ Szerkesztve ]

(#17338) PhilBrick válasza z2solti (#17337) üzenetére


PhilBrick
őstag

Nem az időt akarja húzni: amíg nem okézod le a rendelést, addig az Alinál van a fizetett összeg.
Egyszerűen a minősítésén nem akar dispute-al rontani, ezért küldene pénzt paypallal.

(#17339) V/ válasza z2solti (#17337) üzenetére


V/
Topikgazda

Legtöbb eladó árusít az eBay-n is és természetesen van nekik PayPal. Gyorsabb a pénzmozgás és legtöbbje utalja is a pénzt rendesen. És úgy van ahogy PBrick is írta.
Egyébként meg nem kell a küldéshez zárni a dispute-t, ha van még pár nap a vásárlói védelemből a Cancel dispute is megteszi és küldheti a pénzt, ha nincs 24-48 órán belül a PP-n, akkor újból dispute az AliExpress döntésével.

[ Szerkesztve ]

(#17340) pébé válasza PhilBrick (#17338) üzenetére


pébé
csendes tag

Még nem okéztam le a rendelést és a dispute-ot sem indítottam el. Írtam neki ,hogy semmi nem jött megvárom mit válaszol max utána az alira bízom a döntést.

(#17341) pébé


pébé
csendes tag

Rendeltem egy üvegfóliát az eladó azt írja elküldte , ma reggel láttam még a vevővédelmet is módosította 2017-04-14-ig de addig nem akarok várni. A szállítási információ meg sem mozdult 2017.01.26 -től. Ilyen esetben is lehet dispute-ot indítani?

(#17342) szmyky válasza pébé (#17341) üzenetére


szmyky
aktív tag

Ott van, hogy feladta, ott a száma a küldeménynek!
Egyébként ez olyan csomagszám(olcsó postás), amit nem fogsz tudni követni, majd egyszercsak megjön.
Ha ennyire sürgős valami, akkor itthon kell beszerezni, vagy olyan eladótól vásárolni, aki regisztrált postával küldi!
Arról az eladó már nem tehet, hogy 50-60napot is utazhat egy küldemény!
Hidd el, hogy feladta semmi érdeke abban, hogy ne adja fel, hiszen abból pénze úgyse lesz és az Ali is büntetni fogja a dispute-ok miatt.

Ha ennyire sürgős, akkor rendeld drágábban, ahol felszámolnak +2-3$ Hongkong Post, CN Post -ért.
:K

Disputot akkor indíts, ha letelt már min. 50nap még 30nap sem telt el a feladás óta.

[ Szerkesztve ]

(#17343) Andralin válasza Andralin (#17326) üzenetére


Andralin
aktív tag

Ma telik le a saját maguk által kitűzött 1-3 napos határidő az ellenőrzésre.

Az előbb felmentem a live chat-re ahogy fentebb Sinisi javasolta és rákérdeztem, hogy mégis mire számítsak. Megadtam a rendelés és az ellenőrzés sorszámait, a hölgy azt ígérte, hogy megsürgeti a dolgot az illetékes osztálynál és 24 órán belül válaszolni fognak.

Kíváncsi vagyok, hogy ez egy sablon lekoptató válasz volt-e, vagy tényleg intézkedik-e valamit akivel beszéltem.

Ne haragudjatok, de azért mégiscsak egy nagy röhej ez az Aliexpress oldal! Regisztrál az ember, hogy költse náluk a pénzét és napokon át szívatják? Majd a végén még én érezzem magam megtiszteltetve, ha lesznek kegyesen engedélyezni, hogy a nagyságos Aliexpress ügyfele legyek és vásároljak tőlük, vagy mi? :W

Ha ennyire nem kell nekik a megrendelő, hogy napokig nem engedik használni az oldalukat, akkor minek nyitnak online boltot, húzzák le a redőnyt aztán foglalkozzanak valami mással... :(( :(( :((

[ Szerkesztve ]

(#17344) V/ válasza Andralin (#17343) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a normál módon vásároltál ezért van a hercehurca.
Többen megtudják itt erősíteni, hogy simán regisztrál, figyelembe veszi azokat a dolgokat amit a topikban írtak a hozzászólásokban a többiek, esetleg elolvassa az Összefoglalót és vásárol probléma mentesen.
Így a véleményed nem egészen megalapozott, de olvassuk. :((
2012 óta vásárolok az AliExpressen és nem volt semmi nehézség benne.

[ Szerkesztve ]

(#17345) Benoe77 válasza Andralin (#17343) üzenetére


Benoe77
őstag

"minek nyitnak online boltot, húzzák le a redőnyt aztán foglalkozzanak valami mással... :(( :(( :(("

Nemá', én még akarok ott vásárolni! :)

(#17346) A texasi válasza Andralin (#17343) üzenetére


A texasi
aktív tag

mint a durcás kisgyerek, kinek elvették a játékát
:C

(#17347) Andralin válasza A texasi (#17346) üzenetére


Andralin
aktív tag

Most komolyan személyeskedni kell, vagy itt ez a módi?

Te ennyire nem érzed a felháborodás jogosságát? Nyit a szerencsétlen kínai egy online boltot, de jajjj, nehogy egy új ügyfél vásárolni merészeljen tőlem, mert lehet, hogy csaló, lopott a kártyája, meg akar károsítani így hát napokig szívatom egy biztonsági ellenőrzéssel, mielőtt vásárolni engedem.

OK, kérje be az ID és kártya scan-eket, ez megszokott dolog, máshol is előfordul de ha megkapta őket ne üljön rajta napokig. Nincs semmi olyan infó rajtuk, amit fél óra alatt nem tudna kideríteni, de 3/4/5 vagy akár sok nap alatt meg igen. Nem a magyar belügyminisztériumtól kérik le az adatokat, hogy valós személy vagyok-e.

Ráadásul az angol nyelvű fórumokon olvasott dolgok, hogy az ilyen ellenőrzések hetekig, hónapokig eltarthatnak, úgy, hogy semmit visszajelzést nem adnak közben elég aggasztóan hangzik. Megadom nekik a legrészletesebb információkat a személyazonosságomról plusz a bankkártya másolatát és nem reagálnak az adataimmal meg ki tudja mit csinálnak? Jó, igaz, ennek a félelmemnek még nincs valós alapja az esetemben, de ma este letelik a maguk által szabott 3 napos határidő.

Ha máshol is kapható lenne ez a cucc már rég hagytam volna őket a francba, szórakozzanak mással. :(((

(#17348) Andralin válasza V/ (#17344) üzenetére


Andralin
aktív tag

Ne haragudj, de nem érzem életszerűnek, hogy ha úgy külföldi on-line boltba új vásárlóként regisztrálok, előtte megkeressem a neten lévő összes (vagy legalábbis az általam megértett nyelveken írt) róluk szóló fórumot, topikot, mindegyiket egyenként átolvassam és a leírt tanácsokat mind figyelembe vegyem.

Ide azért jöttem, mert ezen a fórumon már regisztrálva vagyok, gondom akadt az Aliexpressel, találtam róluk ezt a topikot és kíváncsi lettem volna a tapasztalatokra, másnál hogy megy ez az ellenőrzés, mennyi ideig tart, stb.

Te egyébként átestél már ugyanilyen security check-en? Írtad, hogy előbb-utóbb mindenki átesik rajta.
Ugyanaz volt a történet, hogy feltartották a fizetést, amíg el nem küldted nekik az ID, bankkártya és bankszámla kivonat scan-eket? És ha igen, nálad hány nap volt az átfutása, emlékszel rá?

Ha van még más is, aki a fenti kérdésben megírná nekem a saját tapasztalatait, azt megköszönném, igazából ezért jöttem ide. :R

(#17349) V/ válasza Andralin (#17347) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem személyeskedés a módi. De te az AliExpressről leírt véleményedben szintén "személyeskedsz". Nincs igazad egyébként.
Mielőtt más fórumokon olvasgatnál, célszerű lenne megismerni az AliExpress szerződési szabályait.

Mivel én alapból a szabályok szerint regisztráltam, megadtam minden szükséges információt. Mind az AliExpress profilom, mind az Alibaba profilom teljesen kitöltve.
Amikor az Alipay-hez beregisztráltam a kártyámat elküldtem nekik az igényelt okmányokat, így megtörtént a teljes biztonsági ellenőrzésem.
Mivel szabályosan használom és vásárolok, így soha nem volt visszatartás.
Így nincs tapasztalatom, elnézésedet kérem, hogy illetéktelenül válaszoltam a kérdésedre. Tekintsd tárgytalannak.
Nincs személyes tapasztalta senkinek, mert szerintem nem lesz olyan, akit már a regisztráció utáni fizetés pillanatában a rendszer a biztonságát veszélyeztetőnek érzékelte.

[ Szerkesztve ]

(#17350) A texasi válasza Andralin (#17347) üzenetére


A texasi
aktív tag

kérlek, mesélj még nekem az AliExpress-ről

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.