Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17951) herrká


herrká
senior tag

Sziasztok! Ez mi? Payment being verified. Tegnap este rendeltem és most ezt irja ki az Order Status.
Köszi!

(#17952) V/ válasza herrká (#17951) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, 24 óra. De ezt írja is egyébként az e-mailben. Gondolom kaptál a fizetésről ezzel a témával: Your order 9999999999999999 has been paid successfully

Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.

[ Szerkesztve ]

(#17953) herrká válasza V/ (#17952) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm! Azt hittem nem fogadta el a fizetést...
Ezt látom csak:

Ha rányomok a View Store-ra, ott pirossal számol visszafelé. Még valami 5óra 40 perc van hátra. A számlán mindíg csak annyi lóvé van, amennyi kell nagyjából. Arra gondoltam, esetleg nem volt rajta elég pénz. Bár mikor este fizettem, azt írta rendben.

[ Szerkesztve ]

(#17954) V/ válasza herrká (#17953) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez van az e-mailben is írva. Azok is tartalmaznak hasznos információkat.

[ Szerkesztve ]

(#17955) herrká válasza V/ (#17954) üzenetére


herrká
senior tag

E-mailt nem kaptam... Vagy hol kellene lennie? Mert a New Message-nél nincs semmi.

Megvan! Nem néztem még ma az Outlookot!

[ Szerkesztve ]

(#17956) V/ válasza herrká (#17955) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor jó.

[ Szerkesztve ]

(#17957) GeryPc


GeryPc
senior tag

Akit esetleg érdekel a storym az vissza tudja olvasni ((#16899) dárenbézer)
Elég tanulságos :((

Most néz ki úgy hogy kezd megoldódni a dolog 1.5 de inkább 2 hónap után, mai nappal kaptam egy levelet az alitól hogy ténylegesen visszautalták a pénzt (200E ft-ról van szó kb)

Mondjuk én már letettem róla legbelül el is könyveltem hogy bebuktam ezt a pénzt.
Többször írtam nekik az ügyfélszolgálati cseten, korrekt kielégítő választ sosem adtak, várjak 10 napot, várjak 15 napot....
Utolsó beszélgetés során mondtak annyit hogy felemelik magasabb szintre az ügyem hogy FELGYORSÍTSÁK :)) Ez volt kb 1.5 hete....

Arra sem kaptam választ hogy mi tart ennyi időbe egy visszautaláson, sőt az sem derült ki hogy most az eladótól vagy alitól kapom vissza a pénzt, semmire nem válaszoltak.

Na ezek után mindenki döntse el maga, hogy akar e ilyen nagy összegben az aliról rendelni vagy sem, én még egyszer biztos nem fogok. :U

Ha fontos inkább telefonon keress! tel:70/530 4958 (h-p-ig 10-18 között) | http://www.gerypc.hu

(#17958) V/ válasza GeryPc (#17957) üzenetére


V/
Topikgazda

Maradjunk annyiban hogy nálad az is probléma volt amit itt írtál.
Ha úgy küldöd el a dispute-t hogy nem érkezett meg, az nem logikus, hogy mégis csatolsz a nem működésről videót.
A normál dolog az, hogy leigazolom a megérkezést és ha van gond, akkor 15 napon belül indítom a dispute-t. Ez az eljárás rendje, hogy ez nálad miért nem működött -esetleg csak a videó feltöltés miatt nem, az más dolog megint- azt nem tudom.

(#17959) GeryPc válasza V/ (#17958) üzenetére


GeryPc
senior tag

Igen csak ezek szerint te sem értetted 100%ban amit anno írtam
Leigazolás megtörtént hogy megkaptam, maga az ügy nyitás már nem úgy működött ahogy kellett voltna...

De nem is ez a lényeg, utána írtam nekik ali cseten, hogy ez a probléma,itt megint csatolva lett az összes bizonyíték, és akkor mondták (ez volt kb 1.5 hónapja) hogy minden rendben javították az ügyem most már ne aggódjak bla bla bla.

Szal ezt hagyjuk már hogyha mindent úgy csináltam volna kezdetű dolgot.... :(

[ Szerkesztve ]

Ha fontos inkább telefonon keress! tel:70/530 4958 (h-p-ig 10-18 között) | http://www.gerypc.hu

(#17960) gingerbalm


gingerbalm
aktív tag

Sziasztok!

Hétfőn rendeltem egy terméket, de még aznap meggondoltam magam, cancelt kértem. Erre ma jön egy levél, hogy az eladó visszautasította a kérelmemet. Indok az, hogy a mai napon feladta. A levél 11:32-kor érkezett, azzal a tartalommal, hogy ha még mindig törölni akarom a rendelést, tárgyaljak az eladóval, mielőtt feladná. És a következő percben, 11:33-kor jött az újabb e-mail, hogy fel van adva. Ha már feladta és a feladás volt a 11:32-kor érkezett elutasítás indoka, akkor hogy a manóba lett volna esélyem írni az eladónak, hogy én még mindig kérem a törlést, és ne adja fel, ha eleve nem vette figyelembe a hétfői kérésemet? Mit lehet ilyenkor tenni? Nem először kértem törlést az alin, de még egyszer se kerültem ilyen kényszervásárlásos helyzetbe.

(#17961) V/ válasza gingerbalm (#17960) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha 1 órán belül kéred akkor oké, azután csak ha az eladó elfogadja, sajnos az sem működik, ha még nem adta fel. Én is így jártam, könyörögni kellett, hogy elküldje, miután kértem a törlést rögtön feladta. Már elkönyveltem hogy ha megjön akkor majd eladom és megfelelő értékelést fogok neki adni.
Megjöt, kapta az 1 csillagot, de kénytelen voltam dispute-t nyitni mert nem azt küldte amit kifizettem.
Részéről könyörgés az értékelés megváltoztatására, nem elnézést a cancel átverés, a nem megfelelő termék küldése miatt.
Végeredmény: maradt a negatív értékelés és az Aliexpress visszaadta a pénzem visszaküldés előírása nélkül.

(#17962) gingerbalm válasza V/ (#17961) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Fura, mert máskor meg másnap kértem a hosszú processing time-re hivatkozva, és nem volt zűr. Itt is hosszú volt a processing time, ezzel indokoltam a kérést pár percen belül. Ami még furább, hogy most felnéztem a termék oldalára, és már nem is elérhető, tehát rám sózták az utolsót. A tranzakciós lenti részhez pörgetve meg ott van, hogy fél éve nem vett ezektől senki, én vagyok az egyetlen. Lehet, hogy szépen át fognak verni, ha már így belesétáltam? Meg kell várnom, hogy megérkezzen, és lehet dispute-ot nyitni? Mert most akartam rögtön, de nem engedi, 10 napot kell várni a shipping naptól. Nagyon nem bánnám, ha elveszne. :D

[ Szerkesztve ]

(#17963) V/ válasza gingerbalm (#17962) üzenetére


V/
Topikgazda

Minimum 10 napot várnod kell, de azután mehet a dispute, bár legtöbbször meg kell várni, hogy megérkezzen.

(#17964) joergie


joergie
őstag

Most nézem: egy 50-60euro-s kütyün gondolkozok, hogy megvegyem e, és bármelyik eladónál nézem, free DHL-el akarják küldeni, a lassabb kínai postának a felára 20 euro alsóhangon. De hát tudjuk hogy a dhl vámkezelése drága, és nem igazán csúszik át rajta a vámköteles áru.
Ezt miért csinálják? 1 hónapja még simán küldték volna aliexpress prefered vagy chinaposttal, vagy bármi más olcsósággal.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#17965) A texasi


A texasi
aktív tag

Az AliExpress szállítás nyomkövetési számát (LP14szám)
hogy / hol tudom "átkonvertálni"
nemzetközi (2betű9szám2betű) formátumúvá?
(A global.cainiao.com oldalon nem látom, hogy írná.)
:(

(#17966) szmyky válasza A texasi (#17965) üzenetére


szmyky
aktív tag

Sehol nem tudod átkonvertálni, az egy olyan nyomkövető, ami csak a feladó országában történő mozgást mutatja.

A Te általad említett oldalon majd tudod követni a Kínán belüli útját, ha bekerül a rendszerbe.
[kép]

[ Szerkesztve ]

(#17967) proradeon válasza szmyky (#17966) üzenetére


proradeon
őstag

"ami csak a feladó országában történő mozgást mutatja."

Ez így ebben a formában nem igaz. Én is LP14szám formátumú tracking numbert kaptam, és szívok is most vele. Az aliexpress trackingje ezt írja:

2017-03-14 17:48:00 Unsuccessful delivery due to Others due to Action: Retour
2017-03-14 11:41:00 Undeliverable in destination country
2017-03-13 23:29:00 Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting
2017-03-13 02:12:00 Arrive at destination country
2017-03-13 02:12:00 Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2017-03-03 01:10:00 Célországba elküldve / Item sent abroad

Mivel a posta.hu nyomkövetője nem tudott mit kezdeni ezzel a tracking number-rel, így felhívtam őket, de úgy sem tudtak róla információt adni, mert nem megfelelő formátumú az azonosító. A nemzetközi tracking number formátuma 2betű9szám2betű.

Szóval remek. Megérkezett a csomagom az országba, "kézbesíthetetlen"-nek nyilvánították, és "sikertelen kézbesítés" címszóval visszaküldték kínába. :((( (Miközben egyszer sem próbálkoztak a kézbesítéssel.)

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#17968) szmyky válasza proradeon (#17967) üzenetére


szmyky
aktív tag

Ezért mondtam, hogy csak a feladó országában követhető!!!
Amit utána generál bejegyzést az csak kamu sajnos!
Az itthoni posta nem tudja, hogy hol van éppen a csomag, mert nem ajánlott küldemény!

Az itthoni kereső éppen ezért nem lát semmit!
:K

Eleve ilyen rövid időtáv alatt nem küldik vissza a feladónak, ez nem tűnt fel?
Általában, azt hiszem 10napig átvehető a postán a csomag!
Nyugodj meg, hogy a csomagod még úton van éppen!

[ Szerkesztve ]

(#17969) V/ válasza proradeon (#17967) üzenetére


V/
Topikgazda

"ami csak a feladó országában történő mozgást mutatja."
Ez így ebben a formában nem igaz.

De pontosan igaz.

Nem érkezett meg, ezeket senki sem írhatja be Mo-n, a posta szállít, de nem könyveli tőlük senki, akkor hogy lenne igaz?
A kínai nem látja a magyar posta tevékenységét. Csak azok a bejegyzések igazak, amíg Kínában van, a többi az kamu.
Ha nem hiszel nekünk, menj be a postára, a nem kézbesítettek közt szívesen megnézik neked, hogy van-e a neveden, minimum 15 napig a kézbesítő hivatalban van, azután fognak visszaküldésben gondolkozni.

[ Szerkesztve ]

(#17970) proradeon válasza szmyky (#17968) üzenetére


proradeon
őstag

Köszönöm a megnyugtató választ! (V/ kollegának is)

Elég furcsa, hogy ilyen random követési státuszokat bekamuznak. Volt már olyan csomagom, ami kínát elhagyva olyan státuszt hagyott maga után, hogy onnan már nem lesznek követési státuszok. Ez sokkal korrektebb megoldás lenne az aliexpress részéről is. :U

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#17971) V/ válasza proradeon (#17970) üzenetére


V/
Topikgazda

Nemzetközi postai nyomkövetési szám. A kínai vám visszafordította a feladónak, aki meg is kapta. Az Aliexpressen, meg a global.cainiao.com-on még mindig jön ide. Ennyire lehet adni a pontosságra.

(#17972) pulutodurumo válasza A texasi (#17965) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Idővel írja a rendes számot is, ha olyan postával jön. Csak el kell érkeznie addig a pontig a láncban. Én is a cainiao-t használom.

15-től látszik az RQxxxxxxxxxxMY csak.

[ Szerkesztve ]

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#17973) proradeon válasza V/ (#17971) üzenetére


proradeon
őstag

global.cainiao.com az én LP+14szám formátumú tracking numberemből is csinált egy global tracking number-t, amire rákeresve posta.hu-n az alábbit dobta:

Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.02.28. | 15:08
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.03.01. | 11:42
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.03.03. | 01:10
Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2017.03.13. | 02:12
Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting
2017.03.13. | 23:29
Postán átvehető
2017.03.14. | 11:41
Budapest 62 posta
Postán átvehető
2017.03.14. | 17:48
Budapest 62 posta
Utánküldve / Reforwarded
2017.03.14. | 17:48
Budapest 62 posta

Nem tudom mit jelent az utánküldve, de megpróbálom ma átvenni a 62-es postán.

Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.

(#17974) V/ válasza proradeon (#17973) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem csinált, hanem Kuala Lumpurban kapott egy nemzetközi postai nyomkövető számot az ottani postától. Akkor már a nem LP...-t követed.
De a postaládádban lenni kellett volna 14-én egy értesítőnek a küldeményről, azt is kérd számon a postától.

[ Szerkesztve ]

(#17975) A texasi válasza pulutodurumo (#17972) üzenetére


A texasi
aktív tag

Köszönöm a kompetens választ!
:R

(#17976) herrká válasza V/ (#17939) üzenetére


herrká
senior tag

Szia! Ma sikerült átvenni a csomagot. Valóban nincs rajta cím! Felül ott a nevem a Ship To-nál, a Phone-nál alul a telefonszámom. Ennyi. Közötte 2cm üresség! Nem kopott le, nem kenődött el, üres! Mindegy, megjött.
Arra azért volt gondja, hogy a csomagba tegyen egy nyomtatott cetlit, hogy értékeljem mindenképp 5 csillaggal, plusz még oda írta, hogy milyen szöveget is írjak hozzá az értékeléshez... A vicc az, hogy a 3xl-es póló nagyjából a fiamra lesz jó...
Megkapta az 5 csillagját, de a szöveges üzenetben a címzés hiányosságára hívtam fel a figyelmét. Plusz, hogy a mérettáblázatuk alapján 3xl-esnek kiválasztott póló, nagyjából xl-nek felel meg...

(#17977) V/ válasza herrká (#17976) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az infót, nem gondoltam volna. Végül is akkor kapott az a postai dolgozó tőlem egy piros pontot aki felhívott téged. Nagyon ritka az ilyen dolgozó.
A koreai méretezésnek felel meg.

(#17978) herrká válasza V/ (#17977) üzenetére


herrká
senior tag

Igen, én is arra gondoltam rosszmájúan, hogy ha ez nem egy 8 dodós póló, hanem mondjuk egy 200-as telefon... Akkor is keresték volna a gazdáját? :-)
Azt nem tudom. A hirdetésben volt egy mérettáblázat, különböző test méretekkel, az alapján 3xl, de itthon is ilyen méretet hordok. De sajnos kicsi. Az a szerencse, hogy a nagyfiam le is csapott rá! :-)

(#17979) Pros


Pros
tag

Sziasztok. Valaki tudna segíteni, hogy ilyenkor mi lesz? Eltünt a termék, és semmit nem tudok most csinálni vele :) :((

[ Szerkesztve ]

Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes. Tőle féljetek. Aki tud, és nem tudja hogy tud, az bölcs. Tőle tanuljatok. Aki nem tud, és tudja hogy nem tud, az okos. Őt tanítsátok. Aki nem tud, és nem tudja hogy nem tud, az hülye. Őt hagyjátok ..

(#17980) A texasi válasza Pros (#17979) üzenetére


A texasi
aktív tag

Automatikusan visszautalta az AliExpress a bankkártyádra a pénzed;
kb. 1 hét és megjelenik a bankszámládon!
:K

(#17981) Pros válasza A texasi (#17980) üzenetére


Pros
tag

Köszi a gyors segítséget, választ. Így még nem jártam, de megnyugtattál! :R

Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes. Tőle féljetek. Aki tud, és nem tudja hogy tud, az bölcs. Tőle tanuljatok. Aki nem tud, és tudja hogy nem tud, az okos. Őt tanítsátok. Aki nem tud, és nem tudja hogy nem tud, az hülye. Őt hagyjátok ..

(#17982) adamkk


adamkk
csendes tag

Ujabb rekordom ePackettel:
Feladastol szamitva 5 napon belul nalam volt a csomag. 😁
Ha rendelestol szamoljuk akkor is rekord 6 nap.

(#17983) vgyuri


vgyuri
őstag

Frissült az Aliexpress androidos program, eddig a napi indításért adott pár pontot, az új verzióban nem találom ezt a funkciót. Kivették volna?

(#17984) vgyuri válasza vgyuri (#17983) üzenetére


vgyuri
őstag

Tárgytalan, megjelent az ikon. Korábban szürke volt, ha aznap már megkaptam a pontokat, most elrejtik.

(#17985) kippedli


kippedli
tag

Mennyire kezelik biztonságban a kártya adatainkat ezek az oldalak? Nem lehet gond abból ,hogy megadjuk a kártyán lévő adatokat? Akár itt, akár más hasonló kínai siteon. Köszi :R

(#17986) V/ válasza kippedli (#17985) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik oldalak? Itt csak az Aliexpress fizetési kezelője az Alipay kezeli. Annyira biztos, hogy évek óta nem hallani problémát. Ugyanazt a rendszert kell használni mint amit a bankok is biztosítanak. Pontosabban a kártyakibocsájtó cégek.

[ Szerkesztve ]

(#17987) vasi89 válasza V/ (#17986) üzenetére


vasi89
addikt

a többi meg tudtommal működik paypallal, az meg szintén eléggé biztonságos. Mondjuk Én ahol nincs paypal ott simán beírom a kártya adatokat. Évek óta így használom az alit is, de azt a keveset sem vitte el soha senki ami a számlámon szokott lenni :DDD

(#17988) kippedli válasza V/ (#17986) üzenetére


kippedli
tag

Gondoltam itt a hasonló kínai oldalakra amik vannak. Nekem se volt problémám csak beugrott ,hogy ezt mennyire kezelhetik jól. Köszi a választ. :R

(#17989) Sungoo


Sungoo
addikt

Első buktatóm az alin: "2017-03-16 10:35:00 Kézbesítés regisztrálva" A nyomkövetésben ez van, viszont én nem vettem át semmit. Ilyenkor dispute, de hogyan tovább?

(#17990) szmyky válasza Sungoo (#17989) üzenetére


szmyky
aktív tag

Mi a nyomkövető számod?
Azt rakd be a TRACK17 vagy a Magyar Posta oldalán a nyomkövetőbe és nézd meg, hogy ott mit mutat?

(#17991) Sungoo válasza szmyky (#17990) üzenetére


Sungoo
addikt

Érd, 1-es posta. De én ceglédi vagyok, azzal a címmel is vagyok regisztrálva. :D

(#17992) szmyky még 9 nap....

[ Szerkesztve ]

(#17992) szmyky válasza Sungoo (#17991) üzenetére


szmyky
aktív tag

Akkor írsz, az eladónak, hogy adjon helyes nyomkövetőt, mert másét adta meg neked!
Képkivágás bekarikázod, hogy rossz a város, tehát ez nem a te track számod volt!

Mennyi nap védelmed van még?

Egy ilyet csinálj(ha nem tudsz én csinálok neked):
[kép]

Akkor indíthatod is a disputot azzal a címmel, hogy nincs adat a csomagról!

[ Szerkesztve ]

(#17993) szmyky válasza Sungoo (#17991) üzenetére


szmyky
aktív tag

Dispute nyitás :

"No tracking information"

És bizonyítéknak feltöltöd a képet a rossz nyomkövetőről, beleírva, hogy az nem a te városodba ment, tehát nem a te trackingod volt!

[ Szerkesztve ]

(#17994) Sungoo válasza szmyky (#17992) üzenetére


Sungoo
addikt

Csináltam, írtam neki. Kíváncsi vagyok, mit válaszol.

(#17995) szmyky válasza Sungoo (#17994) üzenetére


szmyky
aktív tag

A 9 nap nehogy leteljen, figyelj!

Pont nemrég volt egy ilyenem nekem is!
Simán adta vissza a pénzem!
Az én eladómnál többen is panaszkodtak erre(utólag néztem), igazából nem értem, hogy miért teszi ezt valaki!
Talán abban bízik, hogy van aki elfelejt vitát nyitni?

[ Szerkesztve ]

(#17996) Sungoo válasza szmyky (#17995) üzenetére


Sungoo
addikt

Nekem csak ez van dispute-nál.

(#17997) szmyky válasza Sungoo (#17996) üzenetére


szmyky
aktív tag

Arra mész, hogy "Refund Only"

Majd utána beírod a teljes összeget

Majd a refund okát kiválasztod! - No tracking information

(#17998) Sungoo válasza szmyky (#17997) üzenetére


Sungoo
addikt

Aháá! Értem, köszönöm! :R

(#17999) szmyky válasza Sungoo (#17998) üzenetére


szmyky
aktív tag

Szólj, ha elakadsz!

[ Szerkesztve ]

(#18000) V/ válasza Sungoo (#17998) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont ilyen okból van az Összefoglalóban, hogy miként kell dispute-t indítani. :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.