Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74001) jojoando válasza yogibear (#74000) üzenetére


jojoando
senior tag

Ettől még fényéveknyire vagyok manapság, 4 nap alatt ideért a rendeléstől, de ez más világ ez a 1990-s évek jönnek vissza
#73999 yogibear ne menjünk bele részletekbe a lényeg érthető :D
A minőségre leszek kíváncsi, mert darabja annyi, mint ahogy küldték gyorsba

[ Szerkesztve ]

(#74002) gyulazsolti válasza cof (#73993) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Asszony csak telefonon ügyködik. A jelszót meg nem tudja így PC-n nem tudok belépni neki.

V/

Köszönöm.

(#74003) cof válasza V/ (#73998) üzenetére


cof
veterán

Amiket írsz az mind choice tétel vagy 10$-nál drágább szerintem. Nekem sok apróság van, de ez nem ért meglepetésként mert ha ünnepelnek akkor mindig leveszik ezt a lehetőséget. Csak elsőre lepett meg tavaly, mikor azt hittem megszűnt.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74004) V/ válasza cof (#74003) üzenetére


V/
Topikgazda

De hogy tudod megállapítani? Megjegyzed hogy ami a kívánság listán (kosárban) van annál volt garantált szállítás? Ha leveszik akkor ugye nem látszik.
A 7 napos minta az nem az, direkt olyat kerestem ami nem Choice tétel és akkor találtam.
De annak mi az értelme hogy ezeknél marad a kiírás, más tételeknél meg eltüntetik aztán 18-án visszarakják?
Hiszen úgy szól a leírás hogy az ünnepek, munkaszüneti napok nem tartoznak bele, munkanapra vonatkozik a a garantált kézbesítés, értelemszerűen ha van 4 nap ünnep akkor tolódik a vége, de az akkor is 15 nap marad.
Get a US $1.00 off coupon if order arrives after Feb 29. 13-day delivery includes only working days.

Ráér valaki ilyen marhasággal bíbelődni, mert értelme nincs, az ünnep miatt nem kell hozzányúlni.

[ Szerkesztve ]

(#74005) cof válasza V/ (#74004) üzenetére


cof
veterán

De hogy tudod megállapítani? Megjegyzed hogy ami a kívánság listán (kosárban) van annál volt garantált szállítás?

Igen, sok kacatom van a kosárban, szinte mindig 100 mert az a max. ami lehet. Mindig össze szoktam legózni legalább 10$-os pakkot. Most eltűnt mindenről, csak a choice maradt garantált idős, bár már külön kategóriája van, ami szerintem tök idegesítő, hogy szétszedték így a kosarat.

Amit befotóztál 7 napos szállítás az lengyelből jön. Én is rendeltem ma egy 13 naposat nem choice csak spanyol raktárból.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74006) V/ válasza cof (#74005) üzenetére


V/
Topikgazda

Biztos vagy benn hogy csinálnak olyat hogy a garantált szállítás az ünnep miatt eltünteti az eladó? De miért tenné amikor az semmit nem befolyásol?
Egyszerűen nem hiszem hogy vannak ilyen hülyék akik ráérnek értelmetlen dolgokat csinálni több száz termékük esetén.
Eleve ilyen garantált szállításúakat teszel a kosárba és azután azt látod hogy megváltozik a szállítási mód, én 5 tételnél már nem tudom megjegyezni hogy melyiknek mi a szállítása.

Az hogy lengyel vagy spanyol raktár attól függetlenül az eladó kínai. Akkor szerinted ezeknél karácsonykor tűnik el?

[ Szerkesztve ]

(#74007) Dzsolo válasza V/ (#74006) üzenetére


Dzsolo
senior tag

Sziasztok,

Az egyik megrendelésem hiányos, az alkatrész hiánya lehetetlenné teszi a használatát. Írtam az eladónak, hogy kérem küldje el a hiányzó alkatrészt, kb. a harmadik levelemre válaszolt, mégpedig azt, hogy elnézést kér és küldi. Ezután kérdeztem tőle mi a garancia, hogy valaha megkapom az alkatrészt viszont azóta sem jött válazs kérdésemre. Tudom, hogy ünnep van, de nem szeretném a feledés homályába veszni hagyni a dolgot mert 140$ volt. Gondoltam nyitok vitát de ott csak visszatérítést tudok kérni viszon én mindenképp az alkatrészt szeretném hozzá, de ilyen lehetőség nincs, hiába kérek visszatérítést az nem segít, visszaküldeni meg baromi drága lenne mert 16kg és a doboz sem kicsi. Igazából azt szeretném, hogy nyoma legyen a dolognak. Gondoltam, hogy értékelésbe leírom problémámat, szerintetek mit tegyek? 12. napnál tartok

(#74008) V/ válasza Dzsolo (#74007) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnos úgy működik hogy azt az opciót tudod megnyitni, de azon belül meg lehet mást kérni, mint visszaküldés és teljes vételár

(#74009) cof válasza V/ (#74006) üzenetére


cof
veterán

Biztos vagy benn hogy csinálnak olyat hogy a garantált szállítás az ünnep miatt eltünteti az eladó? De miért tenné amikor az semmit nem befolyásol?

Tavaly már beszéltünk róla a kínai holdújévnél [link]. Miért ne befolyásolná? Én pl. ezért nem rendelek, kicsit megcsúsztam mert nem 10-én tűnt el hanem már 3 napja. Aztán nem mindegy, hogy ha visszajön melóba az eladó 1000 feladásra váró csomagja lesz, vagy csak 600 egyszerre.

Itt van pár tétel aminél 10$ kosárérték felett a legolcsóbb szállítással is összecsomagolósra minősítették. Most ugye ez nincs. [link] [link] [link] [link] [link]

De azért a teljes kosaram tartalmát nem linkelem be, majd ha vége az újévi ünneplésnek meg lehet nézni, hogy visszaállnak kombinált 15 napos szállításra 10$ kosárérték felett.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74010) V/ válasza cof (#74009) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne vedd sértésnek, de egyszerűen nem hiszem el hogy csinálnak ilyet hogy kilép az AliExpress által biztosított szállítási promócióból, amikor már többször elmagyaráztam hogy semmi értelme.
A munkaszüneti napok nem számítanak bele a vállalt 13 vagy 15 napba így nincs jelentősége annak hogy erre az 1 hétre leszedetné a hirdetéseiről, arról nem is beszélve hogy ezt az AliExpress biztosítja és az eladó vagy csatlakozik vagy nem csatlakozik ehhez. Én azt feltételezem hogy az AliExpress-nél dolgozó emberek nem hülyék, szerinted azok? Pontosan milyen ok miatt kellene ezt a az ünnepük miatt megszüntetni annak idejére? Neked mi az ötleted?

Egy dolognak lenne értelme az eladó szempontjából, a feladási határidő emelésének, a többi változtatás szükségtelen.
Azt hogy észleltél ilyet még nem biztos hogy az ünnephez kötődik.

Az első linkednél az AliExpress Standard shipping március 6-i kézbestés ami 14 napos kézbesítési vállalásnak felel meg, mert ha van az értékhatáros kézbesítés akkor ugye az AlIexpress Selection shipping néven fut és így lesz mindkettő EO vagy MPL kézbesítésű, az hogy nincs kiírva ez akkor benne maradt, van a 15 naposban.
De eltárolom és megfigyelem, aztán ha előjön megkérdezem az eladókat a hülyeségükről.

[ Szerkesztve ]

(#74011) cof válasza V/ (#74010) üzenetére


cof
veterán

Nem veszem sértésnek de nem az a lényeg, hogy te mit hiszel.

Az Aliexpress állítja ezt be szerintem globálisan, hogy levette. Biztos nem az eladók szórakoznak vele. Tavaly nyáron-ősszel is volt ilyen amikor egy hosszabbat ünnepeltek, most nincs előttem a kínai naptár.

Én azt feltételezem hogy az AliExpress-nél dolgozó emberek nem hülyék, szerinted azok? Pontosan milyen ok miatt kellene ezt a az ünnepük miatt megszüntetni annak idejére? Neked mi az ötleted?

Már írtam, hogy szerintem miért. Mivel ilyenkor minden áll, így pl. én sem rendelek. Ezért amikor visszamennek dolgozni nem fogja őket elárasztani egyszerre hirtelen rengeteg csomag. Plusz ezeket ugye be is kell várni a logisztikai központban amik összecsomagoltak lesznek, és addig tárolni kell.

Azt hogy észleltél ilyet még nem biztos hogy az ünnephez kötődik.

Tavaly is ugyanez volt, linkeltem is. Biztos csak véletlen egybeesés.

Az első linkednél az AliExpress Standard shipping március 6-i kézbestés ami 14 napos kézbesítési vállalásnak felel meg, mert ha van az értékhatáros kézbesítés akkor ugye az AlIexpress Selection shipping néven fut és így lesz mindkettő EO vagy MPL kézbesítésű, az hogy nincs kiírva ez akkor benne maradt, van a 15 naposban.

Ezt hogy számoltad ki? Mert ma 11-e van, plusz 15 nap az 02.26, amit te írsz meg becsült szállítás 03.06-11, köze nincs a 15 naposhoz.

Most a 16 napos choice vállalása ez:

16-day delivery by Feb 27 - Mar 05

Nem értem ha neked nincs tapasztalatod valamiben akkor miért kötöd az ebet a karóhoz mindig, én nem a hitem alapján írtam amit írtam, hanem tények.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74012) V/ válasza cof (#74011) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem indokoltad meg hogy miért kell a hirdetéseknél eltüntetni egy olyan vállalást aminél nem számít az hogy munkaszüneti nap van. Semmiféle tényt nem adtál elő. A szerintem megfogalmazás nem tény.
A Chois szállításnál miért nem lett levéve? Annál is fenn áll a több csomag probléma, de korántsem annyi csomagról van szó mint 11.11-én és azt is megoldották.
Egyszerűen nincs oka annak amit te írsz.
Nem az Aliexpress-nél dolgozol szóval az utolsó mondatod azt rád is vonatkozik.
De tudod ha nincs észérve valakinek az akkor másikba rúg bele, minek kellet ez a személyeskedő megjegyzésed?
Mikor sértegettelek téged? Elvárom hogy te sem tegyed.

Onnan indult a dolog hogy meg lett kérdezve hogy vásároljon ezen időszak alatt vagy ne vásároljon én javaslatom az volt hogy igen, legfeljebb később küldik le. Erre írtad hogy érdemes várni. Továbbra sem várható a forint erősödése így várakozni nincs értelme és nem tudhatod hogy amit megszeretne vásárolni annál volt, van vagy lesz kézbesítési vállalási idő.
Kezd értelmetlenné válni a dolog, egy biztos hogy egy négy napos ünnepre itthon én nem nyúlok semmiféle szállítás változtatáshoz, még azt sem írom ki hogy az ünnepek miat a vállat postázási időm nö9vekedni fog mert az mindenki tudja hogy sem a futár cégek, sem a Posta nem kézbesít ünnepnap. Kínában is hasonlóan gondolkozik a kereskedők többsége.

[ Szerkesztve ]

(#74013) cof válasza V/ (#74012) üzenetére


cof
veterán

Nem ez az első eset, hogy "összekapunk" mert szerinted nem úgy van valami, mivel veled még adott dolog nem történt meg.

De többet is foglalkoztam a témával mint kellett volna, majd ránézhetsz a linkekre az ünnepek után. Miért kellene megindokolnom, hogy szerintem miért szüntették meg, nem érdekel, de megszüntették és ezt állítottam be tényként. Se boszorkány, se gondolatolvasó nem vagyok, hogy belelátok az igazgató fejébe.

nem tudhatod hogy amit megszeretne vásárolni annál volt, van vagy lesz kézbesítési vállalási idő

Ez nyilván igaz, ha nem sürgős akkor érdemes várni.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74014) V/ válasza cof (#74013) üzenetére


V/
Topikgazda

Én meg azt állítottam tényként hogy nem szüntették meg, mert értelmetlen munka lenne és adtam rá logikus indoklást is.
Továbblépek.

(#74015) cof válasza V/ (#74014) üzenetére


cof
veterán

Akkor nézz meg az elmúlt 1-2 hónap vásárlásaidból pár filléres tételt ami nem choice hanem összecsomagolt, hogy az összesnél eltűnt a 15 napos kézbesítéses vállalás. Mivel neked a kosárban nem volt ilyen vásárlásra váró tételed, ezért nem is vetted észre. És még mindig ott van az a tény, hogy tavaly is lekapcsolták az újévi időszakra. Én is továbbléptem.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74016) KRoli92


KRoli92
tag

Tudna valaki segíteni, ez mitől lehet?
Expired We had to close this order due to account security concerns. Please place an order again later, or remove the coupon and try again.
Digitaling Storetól szeretnék rendelni a Choice akcióban. De valamiért nem engedi. Móltkor is ezt csinálta, utána jó volt, most megint nem enged rendelni. Eva chaten azt írták az alkalmazást töröljem és telepítsem újra, előtte meg valami kupont írtak, de nem használtam semmilyen kupont. Sajnos nem beszélek angolul, csak fordítóval tudok írni nekik. Digitaling Storeral tudok valahogy chatelni? Tiltott volna a Digitaling Store, vagy mi ez? Sajnos mostanában kaptam pár hibás terméket, 2 db okosóra sem volt jó, és egy headset sem, vissza kértem az árát. Lehet a refund miatt tiltottak?

[ Szerkesztve ]

(#74017) V/ válasza KRoli92 (#74016) üzenetére


V/
Topikgazda

Kupon felhasználás vagy banki fizetési probléma a leggyakoribb ok.
De indulásnak a böngésző és a mobil app csere lehet hogy a másikon megy, kilépni az AliExpressről mindkettőn, törölni a böngésző Ali kezdetű sütiket, majd a böngésző gyorsítótárat, a mobill app gyorsítótárat és újból belépni. A mobil app újratelepítése előtt még a réginél törölni a gyorsítótárat , úgy eltávolítani és azután újratelepíteni
Gondolom egy fiókod van, nem csináltál többet az új vevő kedvezményért ahol valami adatod egyezne és más AliExpress fiókban sincs a bankkártyád használva, ha már a kupont kizártad, más kedvezmény sem merül fel és nem is fogyott el közben amit ki akarnál fizetni.
Tegnaptól jövő hét szombatig hivatalosan munkaszüneti napos ünnep van náluk, szóval az elérhetőség némileg korlátozott, de a chat robottól kell kérni ügynököt. (agent)
Tényleg volt már olyan hogy valaki közvetlenül egymás után sok reklamációt indított és volt fiók felfüggesztés.

[ Szerkesztve ]

(#74018) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
Néha számomra meglepő gyorsaságot érnek el egyes csomagok van egy rendelésem Feb 5, 3+ vásárlás 9 tétel lehetséges hogy ez 4 nap alatt ideért volna ? 158271900260131913602235
másik vásárlás Feb 10 feladták 11 Feb 2024 Arrived at departure transport hub

(#74019) KRoli92 válasza V/ (#74017) üzenetére


KRoli92
tag

Az app adatok törlésén és az újraratelepítésen túl vagyok. Sajnos nem oldotta meg a problémát. Laptopról soha nem rendeltem, csak androidos telefonról appon keresztül. Sajnos volt több account, illetve édesanyámnak és nagynénémnek van most is ugyan ezen a címen, ami az én nevemre volt azt töröltem már. Csak choice 3+ termék 1.99$-ért termékeket rendeltem, mivel eddig egy vevő csak egy db-ot rendelhetett egy féle termékből, és erre használtam több accountot, de árban nem volt olcsóbb, csak annyi hogy több accountról egyszerre tudtam rendelni pl ugyan olyan headsetet. De eddig semmi probléma nem volt, működött elég sokáig. Károsítani nem károsítottam őket, csak többet tudtam rendelni mint egy accountról. Mostmár lehet ugyan abból a termékből ebben a Choice 3+ termék akcióban akár 10db-ot is rendelni, eddig csak egyet engedett. Szóval nem értem, hogy miért pont most. Jelenleg már csak egyet használok az én nevemen,Édesanyámnak és nagynénémnek van,de nem rendelnek mostanában. múltkor ugyan ezt csinálta 2024.02.01-én, utána töröltem a nevemen lévő accountot, és azóta volt 5db rendelésem kb 63$ értékben, amiből 3 rendelés Digitaling Store 3+ termék akciós rendelés volt, szóval nem nagyon értem. Ha valakinek van ötlete megoldásra nagyon örülnék, mert eleg fontos lenne, hogy tudjak továbbra is rendelni... :R

Viszont mostanában volt 3 refundom sajnos a Digitaling storenál ugyan abban a rendelésben, mert sajnos 2db óra és egy headsetnek a bal oldala nem működött. Ali adta vissza a pénzt 2x kb 1 nap után 1 alkalommal meg egyből automatikusan, szóval azt a refundot ember nem is látta, mert automatikus volt pár másodperc után döntés született. Illetve múlt hónapban volt egy törött laptop állvány, de mindent képekkel és videókkal igazoltam, amiból megállapítható volt hogy valóban hibás termékek, nem kamura kértem vissza a pénzt. Előtte nagyon sokáig nem volt refundom, de rendelésem viszont elég sok. Akkor lehet hogy a rövid időn belül viszonylag sok refund miatt tiltott a Digitaling Store? Ez átmeneti vagy végleges? Köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#74020) dzf007


dzf007
aktív tag

Innen akarok egy 64 GB-os microSD kártyát rendelni. Megbízhatónak tűnik. Emagon sokkal drágább. Érdemes? [link]

[ Szerkesztve ]

(#74021) KRoli92 válasza KRoli92 (#74019) üzenetére


KRoli92
tag

Sajnos nem tudom, hogy csak a Digitaling Store rendelések nem sikerülnek vagy más sem, de most nincs semmi amire szükségem lenne más eladótól. Napokban volt más eladótól rendelésem, az még sikerült, már fel is adták.

(#74022) jojoando


jojoando
senior tag

Van egy vásárlásom egy 1060Ft-s zuhanyfej ami megérkezett, de nem az, mint amit az eladó hirdet. [kép] ezt kaptam, ilyet vettem már de rossz, [kép] ezt rendeltem. Lényeg az Aliexpressz megoldásnak adta a visszafizetést, vagy a visszaküldés-visszafizetést, amivel több 1280Ft.t ad vissza amit a leírás szerint a feladó fizet, a harmadik lehetőség az elállás az egésztől. Az ár miatt a sima visszatérítést választottam, ez jó döntés lehet? Mit küldjek vissza egy ilyet és kínlódjak vele? Az oldal: [link]

#74020 dzf007 ALZÁBAN van garancia rá ha behalna, jobb idehaza drágábban megvenni, szerintem, vagy itt a hardveraprón. ilyen árban itt is megkapod.

[ Szerkesztve ]

(#74023) V/ válasza dzf007 (#74020) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem javaslom hogy ilyet az AliExpress-ről vásárolj, én két webshoptól szoktam vásárolni van garancia is most ráadásul akciós is
Egyik itt 990 Ft-tól indul a szállítási költség másik 1590 Ft a szállítási költség és mindkét helyen 128 Gb-os van ennyiért mint ez amit linkeltél. Az elsőtől vásároltam többet és semmi gondom nincs a kártyákkal.

(#74024) cof válasza jojoando (#74022) üzenetére


cof
veterán

Jól értem, hogy 200 Ft miatt kínlódsz a visszaküldéssel? :U

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74025) V/ válasza KRoli92 (#74019) üzenetére


V/
Topikgazda

Bizonyos problémákra nem tudunk megoldást javasolni. Ha nem megy a mobil app akkor használom a böngészőt vagy fordítva. A kártyás fizetés banki dolgaira sem tudunk megoldást.
Nem vagy tiltva csak a rendszer talált valami anomáliát. A fiók tartalmazza a refund dolgokat akár látta ember, akár nem.
Esetleg egy tiszta regisztráció akár egy új e-mail címmel, az eddig használtból eltávolítani a bankkártya adatokat, esetleg egy új más címet megadni és azután töröltetni.
Nekem 2012 óta csak a bankkártyáim száma változott és nem volt ilyen problémám.

(#74026) jojoando válasza cof (#74024) üzenetére


jojoando
senior tag

Nem a 200 ft miatt, hanem a macera vele, keress egy pl GLS átvevőhelyet, csinálj CN23 papirt, ami vagy jó vagy nem...illetve sosem küldtem vissza semmit sem és a listán volt olyan lehetőség hogy nem kell visszaküldeni ezt a műanyag vackot.
Teleszkópos hasonló hosszabbító 3 hónapig maradt egybe, a szilikon hamar elfogyott az elemekből, majd el is tört.A másiknak az elejétől kezdve nem volt tartása, a víz folyás megszűnésével összecsuklott az egész, de a feje ennek és a véknyabb szár talán használhatóbb lett volna

[ Szerkesztve ]

(#74027) KRoli92 válasza V/ (#74025) üzenetére


KRoli92
tag

Értem, köszönöm szépen a segítségedet!

Most chateltem a Digitaling Store munkatársával, de mivel nem tudok angolul, elég nehézkes fordítóval megértetnem magam velük.

Csak a sablont küldik állandóan, már ma elég sok ügyintézővel chateltem Eva és a Digitaling store chatjén is.
Ezt írta utoljára: Oh here customer in this case would you please try to wait a few more days customer so that you may try to reorder the items again please.
Since there's A system update as of now please do try to wait for a few more days please

Előtte ezt:
After checking customer ,I'm sadden to inform that I found that your order has been closed due to security reason In case you've been deducted money from your account, refund will be returned to your payment card within 3-20 business days as per to your bank processing time. But no worries, for most cases like yours, refunds can settle within a week. And if you still need the item(s), you may order again. Thank you so much ❤️

Nem a pénz miatt írtam nekik, mert azt sztornózták, a számlámon van. Hanem az érdekelne, hogy mi az oka de konkrét okot nem írnak. De multkor is ez volt, és azóta volt 3 rendelésem tőlük.

Expired Order date: Feb 1, 2024Order ID: 3030016489872206

Awaiting delivery Order date: Feb 1, 2024Order ID: 3030123782752206

Awaiting delivery Order date: Feb 2, 2024Order ID: 3030119535172206

Awaiting delivery Order date: Feb 5, 2024Order ID: 3030257684722206

Expired Order date: Feb 11, 2024Order ID: 3030937115832206

Valami kupon miatt problémáznak. De Nincs kupon amit én beírnék, kedvezmény van mivel jóval olcsóbb mint ha nem ez a 3+ item 1.99$ akcióban venném.

Megpróbálom laptopról rendelni, hátha onnan engedi.

[ Szerkesztve ]

(#74028) redhunter


redhunter
senior tag

Sziasztok,az lenne a kérdésem teljesen laikusként hogy szeretnék egy fejegységet rendelni.A terméklapon 56034ft ingyen szállitás ,eu raktárból.A fizetésnél viszont már dollár pénznem van ,alul pedig azt mutatja hogy 57903 Ft a fizetendő.Miből adódik a különbség?Gondolom az átváltás miatt ,de Ft van beállitva így eleve nem értem.
[link]

[ Szerkesztve ]

PSN - RedFoxHun

(#74029) V/ válasza redhunter (#74028) üzenetére


V/
Topikgazda

Link esetleg?
De ennyit ne HUF-ra állítva fizessél ki.

[ Szerkesztve ]

(#74030) redhunter válasza V/ (#74029) üzenetére


redhunter
senior tag

Mindjárt aátülök gép elé,mert telóról v.miért nem megy
4gb/32
[link]

[ Szerkesztve ]

PSN - RedFoxHun

(#74031) cof válasza jojoando (#74026) üzenetére


cof
veterán

Azért kérdeztem, hogy miért nem azt választottad, hogy kapsz vissza egy ezrest és semmi dolgod. Plusz 200 Ft-ért meg csomagolni, postára menni papírt kitölteni... Hát te tudod. Ha elfogadtad a visszatérítést akkor jól választottál. Plusz 200 Ft-ért ebbe nulla energiát szabad csak fektetni.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74032) V/ válasza redhunter (#74030) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak USD vagy EUR amit elfogadnak. De rossz az értékelése , nem kellene vásárolni ettől.
Az árfolyamot ugyan kiírja információként, de a piaci USD árfolyammal az 56861 Ft.

és EUR lenne az alap az EU-s raktár esetén de az is sok, az AliExpress EUR árfolyama 390,1 Ft, míg a piaci árfolyam 387.13 forint

[ Szerkesztve ]

(#74033) redhunter válasza V/ (#74032) üzenetére


redhunter
senior tag

Nem biztos hogy innen lesz de kb mindenhol ugyanezzel találkozom,hogy ami nekem megjelenik a terméklapon ár az drágább lesz a pénztárban.

PSN - RedFoxHun

(#74034) KRoli92 válasza KRoli92 (#74027) üzenetére


KRoli92
tag

Laptopról úgy néz ki sikerült. Engedett egy rendelést. Abban tudnátok segíteni, hogy laptopon böngészőből van arra lehetőség, hogy a Choice 3+ items from us 1.99$ akcióban lehet valahogy keresni adott termékre? Sehol nem látok ott keresőt, úgy mint a mobil appban.

(#74035) V/ válasza KRoli92 (#74034) üzenetére


V/
Topikgazda

Már írtuk hogy sem az app-ban, sem a böngészőben ennél nincs keresési lehetőség.

(#74036) cof válasza KRoli92 (#74034) üzenetére


cof
veterán

Laptopról úgy néz ki sikerült.

Ugyanazok a tételek amik mobilappon nem?

Mobil appon se a kacatos kereső, hanem ez az általános kereső. Annak nincs külön keresője.

Amúgy asztalin is van mobil nézet, Firefox alatt biztos. CTRL+SHIFT+M

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74037) V/ válasza redhunter (#74033) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha EU-s akkor ott az EUR-t várják elsődlegesen és persze lehet USD-ben is, mert az EUR árfolyamot is ők kalkulálják USD-ről.
Valamiért ezt most így állították be az eladók.

(#74038) KRoli92 válasza cof (#74036) üzenetére


KRoli92
tag

Nem ugyan azok, mert az egyik terméket nem találtam. De direkt ketté is szedtem, ha esetleg megint elutasítja ne zároljon akkora összeget. Lehetséges, hogy elfogyott, és azért nem engedte a rendelést appon? Egy baba body lett volna, amit jelenleg nem találok. Mobil appon mégis megtaláltam, szóval nem hiszem hogy elfogyott volna , és azért nem sikerült appról rendelni.

Értem köszönöm. Viszont appon úgy vettem észre hogy csak ebben az akcióban lévő termékeket teszi előre.

[ Szerkesztve ]

(#74039) jojoando válasza redhunter (#74030) üzenetére


jojoando
senior tag

Nem szeretnélek elkeseríteni, de ezek a "vékony" tabletek" nyáron hamar megpukkadnak. Az a kocka nagyobb nem volna inkább? Van rá hely a járműben? 1 év alatt 2 bolondult meg a melegben. A kocka jobban bírja, van neki hely benne. Az a kis venti meg csak dísz.
Gari 15 nap után felejtős.
Inkább: [link] vagy a HIZPO márka jobb.

(#74040) cof válasza KRoli92 (#74038) üzenetére


cof
veterán

Nem ugyan azok, mert az egyik terméket nem találtam.

Akkor meg is lehet a closed oka. Keresőből minden cachelve van, és már nem elérhető vagy megdrágult közben. Jártam már így én is, hogy closed lett bizonyos tételekkel a rendelés. Ha a kacatos oldaláról válogatok közvetlen, akkor sose.

Ha nincs elmentve a kártyád akkor csak klikk a checkout után a place orderre úgy, hogy még nem adtad meg a kártyaadatokat csak a címet. Ha closed lesz, nincs fölösleges bankkártya terhelés, amúgy meg ki tudod fizetni mert megjelenik az orders részen awaiting paymens tételként. Mobil appon és böngészőben is működik ez a módszer mobil nézetben.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#74041) KRoli92 válasza cof (#74040) üzenetére


KRoli92
tag

Köszönöm a segítségedet. Végül megtaláltam, leadtam még egy rendelést és eddig úgy néz ki nincs gond. To ship. Szóval nem tudom mi a gond mobil appon.

(#74042) kingabo


kingabo
őstag

Sziasztok!

Az összefoglalóban a szállítási módokat szét lehetne választani ajánlott, ok, kerülendő opciókra? Akarnék megint rendelni, de a Cainiaoval eddig 3ből csak 1 jutott el hozzám (van ami több, mint 1 hónapja az országban van elvileg...) és olyan szállítást választanék, amivel biztosan ideér.
Ahogy látom elég sokaknak van gondja a ECSCCA00... azonosítójú küldeményekkel. Lehet valamit tenni, hogy az Ali meg a Cainiao tudjon róla, hogy elég sokan nem kapjuk meg a rendelésünket?

(#74043) redhunter válasza jojoando (#74039) üzenetére


redhunter
senior tag

Amit linkeltem azok sem azok a vékony tablet formátumu fejegységek,én nem szeretnék olyat ami tényleg ugy nézki mint egy tablet.Viszont azóta már néztem és is másikat és nagy valószinüséggel HIZPO lesz.

PSN - RedFoxHun

(#74044) jojoando válasza redhunter (#74043) üzenetére


jojoando
senior tag

kb 3 centi [link] és a háta a vastagabb aluminium, van a pincében 2db megnyekkent ott porosodnak :(

[ Szerkesztve ]

(#74045) redhunter válasza jojoando (#74044) üzenetére


redhunter
senior tag

[ Szerkesztve ]

PSN - RedFoxHun

(#74046) redhunter


redhunter
senior tag

Néztem jó pár márkát, kb mindegyik ez a kategória,ez a képén pl egy HIZPO szval ez sem tünik nagyon mélynek.Néztem őket itthon is csak az a baj hogy ugyanezeket a gépeket árulják itthon autohifi boltban ,csak kb dupla áron.100 ezerért árulják a 4/32 cuccokat.

PSN - RedFoxHun

(#74047) jojoando válasza redhunter (#74045) üzenetére


jojoando
senior tag

Az ilyen jónak tűnik!
Az újak sajnos ilyenek bár a proci újabb, jobban pörög, tré a hűtése?: [link] [link]
Az Emagon sokat láttam, mind a régi széria nagy dobozzal, drágán adják.

[ Szerkesztve ]

(#74048) dzf007


dzf007
aktív tag

Visszaküldésnél GLS csomagponton kell leadni, ha jól emlékszem, nem csomagautómatába dobni!? Csak akkor jár vissza a pénz, ha visszaérkezett? Spanyol cím van a feladási címkén!

[ Szerkesztve ]

(#74049) V/ válasza dzf007 (#74048) üzenetére


V/
Topikgazda

Az automatába történő feladásról nem lesz igazolásod és elkeveredhet, de érte is mennek ha lebeszéled velük, nem kell GLS felvételi helyre vinned.

(#74050) dzf007 válasza V/ (#74049) üzenetére


dzf007
aktív tag

Akkor kinyomtatom a matricát, a csomagpontra elviszem, ott igazolják az egyik felén van a feladást igazoló a másikat kell ráragasztani. Mivel? Cellux jó? Ennyi? Majd várni, hogy visszaérjen... :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.