Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16001) Sinisi


Sinisi
senior tag

Rendeltem egy store-ból több terméket. Ezt az üzit kaptam tőlük:

"For your order,we have to inform you in advance that your order have been sent in 2 parcels and they also may come to you not the same day,so when you get one of them,pls dont worry,another one is also on the way to you."

A rendeléseimnél viszont azt látom, hogy egy csomagként adták fel. Remélem, hogy meg fog érkezni védelmi időn belül mind a kettő csomag de ilyennel még nem találkoztam.
Van ilyenre valakinek korábbról tapasztalata?

(#16002) Mr.Mercury válasza Mr.Mercury (#15952) üzenetére


Mr.Mercury
aktív tag

Sikerült megegyeznem az eladóval, hogy az első, sikertelen küldés után, most elküldi a terméket abban a színben, amit eredetileg szerettem volna. Most csak az a kérdésem, hogy ezek alapján egy új TN számot fogok kapni a rendszerben? Mert az előző, sikertelen küldés TN száma még mindig a rendszerben van.

Mercury

(#16003) MittuDomain_


MittuDomain_
őstag

Nyugi gyerekek, nem eszik olyan forrón, nálam van ami 12.21 óta az országban, 12.28 óta belföldi feldolgozásra továbbítva, de a postás szerint a helyi elosztóban sincs még...

A legviccesebb:
- a holland posta szerint (!) múlt csütörtökön sikertelen kézbesítési kísérlet történt
- a 17track és a track.io szerint dettó
- a magyar posta erről mélyen hallgat, nem kaptam értesítő szelvényt, és mivel a postás jó ismerős, tuti nem ő sumákol, inkább a magyarok ezt jelentették a hollandok felé, hogy ne üssék meg a bokájukat a késés miatt; de a magyar oldal szerint még nem történt kézbesítési kísérlet

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#16004) Werkly


Werkly
őstag

Ha ruha jön ALI-ról (hengerre csomagolt nadrág) 51 € értékben akkor arra van plusz költségem? Mi a menete? Vagy nem foglalkoznak vele? Vagy kisebb értéket kell ráíratni a föladóval a csomagra? Kösz!

(#16005) Vertigo18 válasza Werkly (#16004) üzenetére


Vertigo18
addikt

Ugyanaz, mint egyéb esetben. Van, amire jobban ugranak (mobil, tablet...), de ez az összeg már Áfaköteles. Ami azt jelenti, hogy ráteszel még az árra 0.25%-ot, meg ha posta hozza, akkor 2500 kezelési költséget.

Az teljesen mindegy, hogy mit írnak rá, már a kutyát sem érdekli.

Ha meg átcsusszan, akkor szerencséd volt. A ruhákról nehéz megállapítani, hogy mennyi az értéke, de a vámosok sem hülyék. Mondjuk elemlámpát még nem hallottam senkitől se pl., hogy megfogtak volna a vámon, pedig rengeteget rendelünk és nem ritka az 50-60 dolláros, de van 300$-s is...

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#16006) Myers


Myers
senior tag

Sziasztok!

Kerestem egy terméket és kaptam Alibaba linkeket is. Meglepően alacsony árakat írnak, és sok helyen már 1 darabot is lehet rendelni. Bár gondolom ez mellé nem jár free shipping. :DDD

Ebayen, és egyéb webshopokban vásároltam már, xpressen és pláne babán még nem. Regisztráció nélkül elindítottam a vásárlási folyamatot, csak hogy lássam, milyen. A 2. lépés az valami tárgyalás lenne, de mit kell itt tárgyalni? Egy darabot vennék és ennyi.

Vagy ha úgy nézzük, mennyiben tér el a babán egy vásárlás az expressestől?

http://www.muszaj.hu/

(#16007) Sinisi válasza Myers (#16006) üzenetére


Sinisi
senior tag

Expressre szükséges a regisztráció ahhoz, hogy rendelni tudj.
Úgy tudom, hogy az alibaba az az express nagykere (ezért furcsállom az 1 db-os rendelési lehetőséget), de ezzel kapcsban majd valaki hozzáértőbb felvilágosít (amúgy arra tippelnék, hogy a tárgyalás az az, hogy meg "kell" alkudni).

(#16008) pana0017


pana0017
senior tag

Sziasztok. Bizonyos termékeket nem találok meg Alin csak DHgate-on. Mennyire megbízható az Alihoz képest?

(#16009) vasi89 válasza Sinisi (#16007) üzenetére


vasi89
addikt

Ránéztem Én is de az jön le, hogy amiből lehet 1 db-ot azt Ők mintának küldik de utána már csak nagy tételben lehet venni onnan.

[ Szerkesztve ]

(#16010) Sinisi válasza vasi89 (#16009) üzenetére


Sinisi
senior tag

Azt a részét én is néztem miután rányomsz a Start Order-re, hogy Request sample.
Lehet, hogy ahol lehet egyet is rendelni ezt a kiiszelős opciót akarták egyszerűbbé tenn?

(#16011) V/ válasza Moncsa111 (#16000) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol nézed?
Ilyesmi szokott lenni:

[ Szerkesztve ]

(#16012) Sinisi válasza V/ (#16011) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ahogy böngészem az alibaba kínálatát nekem úgy fest, hogy azért vannak ott minőségileg jobbnak ható (legalább is fénykép alapján) termékek is az expresshez képest. Olyanok is amiket expressen nem is hirdetnek...

Nem tudom, hogy ugyanazok az eladók vannak-e jelen mindkettő forumon?

Szerk.: ezt új hsz-nek szántam

[ Szerkesztve ]

(#16013) V/ válasza Myers (#16006) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Alibaba nem magánszemélyekre specializálódott, kereskedő-kereskedő (nagyker) (B2B (business to business), míg az AliExpress mindkettő félt kiszolgálja (B2B and B2C (business to customer)
Az Alibabá-n elméletileg azért 100-as rendű a normál rendelési mennyiség, mennyiségtől függő árak -lehet alkudni- de direkt a gyártók vannak fent elsődlegesen, nem a kereskedők. A szállítási költség meg nem egészen free.
Persze előfordul, hogy szóba állnak a mezei végfelhasználóval is.
Szóval más-más kategória a kettő. Az AliExpress inkább kereskedő portál.

[ Szerkesztve ]

(#16014) Myers válasza Sinisi (#16007) üzenetére


Myers
senior tag

Persze, majd regelek expressre.

(#16013) V/:igen, pont ezért kérdeztem, hogy a baba és nem az express 1 db-ot is árul. Akkor miért ne vehetnék. Lehet, hogy megindítok egy kísérletet 1 db-bal, sokat nem veszthetek vele. Max leráznak, vagy 1 hét múlva hívnak, hogy elküldték az első 1000 darabot. :DDD

http://www.muszaj.hu/

(#16015) Moncsa111 válasza V/ (#16011) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Köszi :R Track17 és PostNL oldalán néztem. Nemrég megjelent egy bejegyzés (The item is pre-advised), úgyhogy legalább már látok valamit. :D

(#16016) Roland8622


Roland8622
aktív tag

Hali. Kis alis furcsaság :D
13-án is el lett küldve már előre, meg ma is :D
rendelés követés furcsaság

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#16017) V/ válasza Myers (#16014) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt azért nézd meg mit fogadnak el fizetési eszközként ott, ahol vásárolnál, a banki utalás szokott lenni az alap.
De van a ki elad egy darabot is.

[ Szerkesztve ]

(#16018) bulek


bulek
tag

Sziasztok

Rendeltem többek közt egy képernyővédő fóliát 11.11-n, Meizu M3 Note. Ma megkaptam. Az a gond, hogy nem ragad fel teljesen a képernyőre, 2-3 mm körben kimarad. Érdemes ezt megreklamálni?

[ Szerkesztve ]

(#16019) Sinisi válasza Myers (#16014) üzenetére


Sinisi
senior tag

Jajaja, majd nézel ha megérkezik egy halyódokkokban használatos konténer a házatok elé a protékával :U (No offense)

(#16020) vasi89 válasza bulek (#16018) üzenetére


vasi89
addikt

Attól függ mi látszik a promo képeken, ha ott teljes kijelzős akkor igen.

[ Szerkesztve ]

(#16021) Sinisi válasza Sinisi (#16001) üzenetére


Sinisi
senior tag

Írták, hogy ezért jönnek kettő részletbe a renelt áruk:

"The Reason we send your item in 2 parcel is our company have 2 housewares which are located in 2 province,so if the product been in 2 different housewares we need to send them seperated,hope you can know it and understand,thank you!"

Szóval akkor marad a bizakodás...

Gondolom addig amíg mindegyik meg nem érkezik nem is várja majd el, hogy megerősítsem a csomag megérkeztét.

(#16022) Sinisi válasza V/ (#16013) üzenetére


Sinisi
senior tag

Az aliexpress is ad kedvezményt ha nagytételben vesz tőlük az ember? (mert ha jól gondolom a gyakorlatban ezt jelenti a buisness). Csak azt látom, hogy egy-kettő store ad némi kedvezményt ha bizonyos összeg fölött vásárol az ember de azért ezt nem viszik túlzásba.

Szóval az a kérdés, hogy miért érné meg valakinek aki nagytételben gondolkodik az expesst választania az alibababa helyett?

(#16023) V/ válasza Sinisi (#16022) üzenetére


V/
Topikgazda

Most tényleg nem szeretném a a gyártó, a nagykereskedő, a kiskereskedő és a végfelhasználó kereskedelmi dolgokat elmagyarázni.
A nagy tétel -bár termék függő, hogy mit tekintünk annak és hogy hány darab az- esetén más az importálás szabálya, az Alibaba-n a cégek export-import tevékenységet folytatnak.
Más kategóriáról beszélünk.

Az AliExpressen is van nem csak árkedvezmény -akció- hanem darabszám függő is, majd mindegyik kereskedőnél, van kedvezmény ha mobil app-al fizetsz, a hirdetés tartalmazza ezeket.
Pl:
Eredeti ár- Price: US $11.65 / piece
Akciós ár - Discount Price: US $6.99 / piece 40% off 2 days left
Mennyiségi kedvezmény Bulk Price US $6.85 / piece (5 pieces or more)
Mobil kliens ár, ahol ez szöveg van kiírva: Find more deals on the app

Szóval az a kérdés, hogy miért érné meg valakinek aki nagytételben gondolkodik az expesst választania az alibababa helyett?
Nincs importálási joga, egyszerűbb kereskedőtől vásárolva elszámolni a számlát, kártyával akar fizetni, egy csomó kereskedelmi téma lehet az ok.

Egyébként nem nagy titok, hogy amikor regisztrálsz az AliExpress-re, automatikusan létrejön az Alibaba fiókod is, mivel egy cégről van szó. Bővebben a AliExpress regisztráció az Összefoglalóban.

[ Szerkesztve ]

(#16024) Sinisi válasza V/ (#16023) üzenetére


Sinisi
senior tag

Huh, hát igen ez bonyolultabb mint gondoltam...

Tehát van egy mennyiség ami felett importálási jogosultság szükséges ahhoz, hogy egy EU-n kívüli országtól rendeljek, vagy mert az már kereskedői mennyiségnek minősül és ahhoz már külön engedély kell?

Azaz ha pl. rendelnék egy konténernyi árut mondjuk ledszallagokat, led lámpákat, kacatokat mert egy notórius gyüjtögető vagyok, akkor ha azt az aliexpresstől tenném akkor beengednék e jogosultságom nélkül az országba ha az alibabáról rendelnék akkor nem?

(#16025) Sinisi válasza V/ (#16023) üzenetére


Sinisi
senior tag

"Egyébként nem nagy titok, hogy amikor regisztrálsz az AliExpress-re, automatikusan létrejön az Alibaba fiókod is, mivel egy cégről van szó. Bővebben a AliExpress regisztráció az Összefoglalóban."

Igen, ezt "sajnálatos módon" tapasztaltam meg. Pár ével ezelőtt hozzáadtam a b.kártyámat a rendszerhez, majd törölni szerettem volna. Ekkor még nem lehetett (ha jól emlékszem ma már ez a lehetőség nyitott az user számára is). Az albibaba oldalán látszott is, hogy hozzá van adva a kártyám, de egyedül az alibabás élő cseten keresztül lehetett erre segítséget kérni (az ügyintéző tudta csak törölni).

[ Szerkesztve ]

(#16026) V/ válasza Sinisi (#16024) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon extrém példa, de nagyjából arról lenne szó.

(#16027) Sinisi válasza V/ (#16026) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ezt nem tudtam, pedig volt már olyan, hogy azon gondolkoztunk, hogy valamiből "többet" rendelünk és akkor már lehet, hogy érdemesebb lenne az alibabáról.

Persze akkora mennyiséget mint amennyit az alibabán határoztak meg minimumként még megközelítőleg sem gondoltunk rendelni.

[ Szerkesztve ]

(#16028) tobias40


tobias40
veterán

Ma is kaptam 3 csomagot az ali-ról de egyiken sem látom feltüntetve a TN számot! :U

Nálatok mindig feltüntetik?

Jah, és uanazt a terméket véletlenül 2x rendeltem meg(nem tudom hogyan..) írtam az eladónak hogy ezért töröltem az egyiket,ez így rendben van igaz?
Megteheti hogy nem fogadja el a törlést?
Most történt 08.-án a rendelés 3 perc eltérés van a két rendelés között.. :W

[ Szerkesztve ]

(#16029) Juditta_56


Juditta_56
aktív tag

Ajánlanék figyelmetekbe egy NEM ajánlott eladót:
ADDKEY Electronic Store Store No.1052764
Arról az egyről nem Ők tehetnek, hogy 45 napot töltött a kábel Pudongon, de:
- "Kedves" Richard lebeszélt az arany színű kábelről, mondván, hogy túl sokáig tartana, mig beszerzik, mert elfogyott (azóta is árulja), van fekete, meg ezüst. Mondtam, jó küldjön ezüstöt (két levélváltás) - rózsaszínt küldött, amit utálok! :Y
- Szóltam december 25-én, hogy régóta nem mozdul a csomi, nézzen már utána, legyen szíves (fizettem a "gyorsabb" szállításért). Elhajtott, hogy karácsony, meg ünnepek stb.
- Január 5-én újra ráírtam, akkor többször is leírta, hogy a csomag már Magyarországon van, felhomályosítottam, hogy még Pudongon - minden track oldal azt mutatta - három levélváltás.
- Ma megjött a kábel, csicsás dobozban, amin egy hang nincs az auto-disconnect funkcióról, persze, kipróbálva, nem is tud ilyet, a teljes feltöltés után is ugyanúgy villog a ledje, mint töltés alatt - majd ki kéne mérnem valahogy.
Szóval van egy Remax kábelem $6,61-ért, eddig még nem égett le miatta semmi. :F Ha mód van rá, ne rendeljetek Tőlük!

"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"

(#16030) V/ válasza Sinisi (#16027) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézzél már egy példát. Lehet hogy csak utalással tudsz fizetni, ők $-t várnak tőled, a szállítás pénzbe kerülhet, mert nem szoktak ingyenest biztosítani, nem biztos, hogy postával küldik. Lényeg az, hogy van arra is esély, hogy nem éri meg.
De lehet próbálkozni, kalkulálni.

(#16031) V/ válasza tobias40 (#16028) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen tn számot keresel, ha van, akkor rá van rakva, nyomtatva.
A még untracked-nek jelölten is van egy számsor, vonalkód, ami a küldemény azonosító, ami a Logistics Information: Tracking Number oszlopba be van írva. Nem kaptam olyan csomagot, küldeményt ami nem tartalmazott volna, az elmúlt 2 évben.

[ Szerkesztve ]

(#16032) Sinisi válasza V/ (#16030) üzenetére


Sinisi
senior tag

Már letettünk az alibabás ötletről.

Hallottam olyat is, hogy berendeltek valamilyen építkezéshez megannyi anyagot (pl. márvány(lépcsőhöz) meg ilyen nehezebb cuccosokat) mert így sokkal olcsóbbra jött ki az anyagköltség mintha más nemzetközi beszállítókat választottak volna.
A kínaiak úgy megpakolták a konténert, hogy bérelniük kellett egy speckó eszközt amive ki tudták szedni az árukat (annyira telezsúfolták, hogy koppon volt az egész, de totál-brutál). Majdnem kötbért kellett fizetnük mert a gép megérkezése is időbe telt, és így éppen határidőre fejezték be a kipakolást (a konténer meghatározott ideig áll a megrendelő rendelkezésére).

(#16033) SP!T válasza SP!T (#15999) üzenetére


SP!T
addikt

2017.01.10 - Belföldi feldolgozásra továbbítva :DD

There's a device that I've been using called a whoop.

(#16034) pébé válasza MittuDomain_ (#16003) üzenetére


pébé
csendes tag

Én is így jártam 9.-én belföldi feldolgozásra átadva ma reggel meg a 17track és a trackitonline.ru szerint ma reggel sikertelen kézbesítési kísérlet történt, ami nem lehet mert itthon voltam és értesítő sem volt a postaládában. Érdekes mert a magyar oldal szerint még nem történt kézbesítési kísérlet.

(#16035) peestike


peestike
senior tag

alin rendeltem paracordhoz ráfűzhető bisz-baszt, 2 db, 10 mm-es volt hirdetve, ezt vettem meg, 8,99 usd volt.
most jött meg, 1 db, 14 mm-es hosszúságú volt a borítékban. fényképet csináltam, tolomérőbe betettem a cuccost. nyitnék dispute-ot, de fogalmam sincs, hogy mit kérjek. :F
alin ilyenem még nem volt, hogy rossz terméket kapjak. ebay-en simán full refund-ot kérnék visszaküldés nélkül, de nem tudom itt mi "szokás". full refund, partial refund, de mennyi usd-vel?
tippek, javaslatok esetleg tapasztaltabbaktól? köszönöm!

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#16036) Sinisi válasza pébé (#16034) üzenetére


Sinisi
senior tag

Úgy látszik, hogy megvan az öszhang a nyomonkövetési rendszerek között!

Én eddig nem is hittem ,hogy ha átadja a futár az árut akkor az nem kerül be a rendszerbe ha regisztrált küldeményről van szó (mert a postásunk eddig mindig lecsipattonta amikor átvettem az árut).

De amikor nem a csomagos postás hozza az alis dolgokat (mindig a leveles postás hozza) akkor Ő nem csippantja le a vonalkódot...

Szóval most már el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy átvételkor nem kerül be a rendszerbe a státuszváltozás. De amit írsz azon megint meglepődtem (hacsak nem kamu a TN szám)

(#16037) pébé válasza Sinisi (#16036) üzenetére


pébé
csendes tag

Nem kamu a TN szám RQ.........MY (Pos Malaysia) volt már több rendelésem és mind végig tudtam követni, de ez az első aminél ezt írta ki. 2017-01-10 06:27 Hungary, Unsuccessful delivery due to Others due to Action: Others

[ Szerkesztve ]

(#16038) tobias40 válasza V/ (#16031) üzenetére


tobias40
veterán

Köszi szépen,nem gondoltam hogy vonalkód alatt levő számsor a TN szám,külön rublikát kerestem rá!
Eddig nem akartam azonosítani csomagot de most uanattól az eladótól uanazt a terméket rendeltem újra és nem tudtam eldönteni hogy melyik csomag jött meg!kb. 2,5 hónap volt a két rendelés között)

(#16039) baandii


baandii
senior tag

egy megvásárolni kívánt termékhez lehet vhogy megjegyzést írni az eladónak? nem találok megjegyzés rovatot vagy bármi mást :F

(#16040) V/ válasza baandii (#16039) üzenetére


V/
Topikgazda

Kérdezni akarsz? Azt lehet, jobb szélen a hirdetésnél vannak az elérhetőségi lehetőségei a Contact Seller alatt felsorolva. görgetni kell a képernyőn lefelé.

[ Szerkesztve ]

(#16041) baandii válasza V/ (#16040) üzenetére


baandii
senior tag

az oké, de én úgy gondoltam ha megrendelek egy terméket akkor ahhoz fűznék hozzá megjegyzést de akkor ezek szerint ilyen nincs?

[ Szerkesztve ]

(#16042) Flashget válasza Vertigo18 (#16005) üzenetére


Flashget
félisten

a ruha nem baromfi vagy net így az áfája nem változott 27% még mindig :)

Realme GT Master Edition

(#16043) Digitalpimp válasza baandii (#16041) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Mikor rendeled, lesz szövegbox és ott csatolhatsz üzenetet.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#16044) Sinisi válasza pébé (#16037) üzenetére


Sinisi
senior tag

Még én sem találkoztam ilyennel de amit írnak okként az nem az, hogy nem tartózkodott otthon a címzett, mert gondolom akció alatt nem a kézbesítés megkísérlésére kell asszociálni.

Hacsak nincs jobb ötlet én lehet, hogy felhívnám holnap a postát és rákérdeznék, hogy a nemzetközi rendszerben azt látom, hogy sikertelen kézbesítési kísérlet történt de a magyar rendszereben ennek nyoma sincs. Mit mutat a posta rendszere arra, hogy hol tart a csomag?

(#16045) V/ válasza baandii (#16041) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt kérdezted: egy megvásárolni kívánt termékhez lehet vhogy megjegyzést írni az eladónak
A vásárlás után amikor megérkezik adhatsz szöveges és csillagos értékelést.
És persze mielőtt kifizetnéd van az is amit Digitalpimp írt, de az már igazából a fizetés közvetlen első lépése, pl. beírni hogyan milyen színű legyen ha ott kell ilyet jelezni,.

[ Szerkesztve ]

(#16046) Norby86


Norby86
őstag

Esetleg ebben a topikban tudtok az Alibabával kapcsolatban is segíteni? Mert sajnos az Alibabás topik eléggé kihalt, pedig sűrgős segitségre lenne szükségem. :( Aki esetleg tudna segíteni ezügyben, kérem jelezze. Köszönöm!

Apropó, aliexpresszel kapcsolatos kérdésem is lenne.: Még november 14.-én, immáron lassan 60. napja rendeltem aliexpresszen egy forrasztópákát. Nem volt egetverően nagy összeg, de azért 3 ezer ft igy is volt. Azóta is várom hogy megérkezzen... A státusz szerint még szállítás alatt van, célországba elküldve. Postán is voltam, ott sem látnak többet és az eladónak is irtam mi van már a csomaggal aki ahelyett hogy irt volna választ, a szállítási határidőt kitolta először január 14-re, majd pár napja tovább tolta február 14.-re. Szerintetek ezt a csomagot temethetem, vagy ilyenkor mennyit érdemes még várni? 60 napot sosem vártam még egyetlen küldeményemre sem. :/

[ Szerkesztve ]

-Norbi-

(#16047) V/ válasza Norby86 (#16046) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi lenne a kérdés? Annyira nem eltérő a kettő, mivel ugyanaz a regisztráció itt is és ott is.

[ Szerkesztve ]

(#16048) #16729600 válasza Norby86 (#16046) üzenetére


#16729600
törölt tag

Itt van 2 vérprofi, segítőkész topikgazda, kérdezz bátran. :K

(#16049) Norby86 válasza V/ (#16047) üzenetére


Norby86
őstag

Előre is köszönöm a segítségetek! :)

Copy-zom alibabás topikban leirt kérdésem ide:

Még sosem rendeltem Alibabáról, csak aliexpresszről. Az expresszel meg is vagyok többé-kevésbé elégedve, de a babáról mik a legfrisebb vélemények? Mert kinéztem egy terméket aminek nagyon baráti ára van, szemben más oldalakkal ahol brutál sokba kerül. Furcsálom is hogy itt ilyen olcsón árulják, ezért is kezdtem el gyanakodni és inkább tőletek kérdezném meg: Mi a pontos menete a vásárlásnak? Van e plusz szálíltási költség stb.? Mert én azt látom a hirdetésben hogy US $8-10 / Unit és alatta Start Order. Ha erre rámegyek bejön egy ablak hogy hozzáadta a terméket a listához, de alatta semmilyen postaköltséget nem ír, még azt sem hogy free shipping vagy bármi.
Hogyan lehet ilyen esetben megtudni a postaköltséget? Vagy bátran rámehetek alul arra hogy Start Order és akkor adnak valami ajánlatot amit vagy elfogadok vagy nem? Hogyan működik ez pontosan? :U

[ Szerkesztve ]

-Norbi-

(#16050) V/ válasza Norby86 (#16049) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyezkedni kell a céggel, megadod nekik, hogy mennyit akarsz belőle venni és írnak egy költséget.
Persze vedd figyelembe a minimum rendelési mennyiséget.
De pár hsz-el feljebb már írtam néhány dolgot, nézz rájuk.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.