Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16801) Sinisi válasza Norbi29 (#16800) üzenetére


Sinisi
senior tag

Szerintem igen, nyomjál nyugodtan egy cancelt. Ha a 60-napot meghaladja a szállítási idő bár a te javadra dönthetnének full refund ügyben (amibe amúgy nem vagyok biztos az ünnepek miatt, másrészről ünnepek ide, ünnepek oda ha 60 napos on time a rendelés akkor miért ne ítélnék meg a full refundot) de az nem lenne fer az eladóval szemben ha az ünneplés után meg megérkezik a csomagod, nem?

(#16802) V/ válasza Sinisi (#16801) üzenetére


V/
Topikgazda

Elolvasnád amit írt? 11 napja vásárolta. Nem igazán kellene 60 napos témát ide bevinni.

(#16803) Sinisi válasza V/ (#16802) üzenetére


Sinisi
senior tag

Igen, a 60 nap valóban nagyon ráérős még. Cancel dispute (a védelmi időn beül ezt újra lehet nyitni).

Mindjárt ránézek az én csomagomra mert most kaptam egy értesítést, hogy feladtak még egyet a tegnapi rendelésemből. Kíváncsi vagyok, hogy ez pontosan mit jelent. Gondolom azt, amit neki is válaszoltak, hogy az ok., hogy beadja a feladó a logisztikára de ha azok nem továbbítják akkor ott fog rostokolni az ünneplés alatt.

[ Szerkesztve ]

(#16804) wentworth


wentworth
tag

Sziasztok.

Miért rak egyre több eladó pár center postára?
Mi az oka? Ez igy is fog maradni?
A poén hogy darabonként van áremelés

[ Szerkesztve ]

Vi10 32G Q32G221510...

(#16805) Criminal017 válasza wentworth (#16804) üzenetére


Criminal017
őstag

Profit, ők is pénzből élnek. :B

(#16806) wentworth válasza Criminal017 (#16805) üzenetére


wentworth
tag

Ez tartós lesz? Mert lassan nem éri megvenni, mert drágább a posta mint a cucc. 1 honapja még ingyenes volt, most pofátlanul felemelték sokan

[ Szerkesztve ]

Vi10 32G Q32G221510...

(#16807) #16729600 válasza wentworth (#16806) üzenetére


#16729600
törölt tag

Talán rájöttek, hogy az sem árt, ha odaér a megrendelőhöz az árú. :)

(#16808) nyisziati


nyisziati
veterán

Sziasztok. Most jött meg a lapbook-om, Yepo márkájú. 170$+áfa+DHL vámkezelési díj. Forintban 50.000+15.400+6000.

Nem igazoltam vissza az Alin a megérkezést, mivel ki akartam próbálni. Sajnos beigazolódott a sejtésem, elindult, pár dolgot feltelepítettem rá, aztán leakadt. Kikapcs-bekapcs után mindig ez a képernyő fogad:

Nem reagál semmire a gép, a Windows gombra sem. Egy idő után kikapcsol.

Mit csináljak?
Indítsam most a dispute-ot, vagy előbb vegyem át a terméket és utána indítsam?

Ez volt az egyébként.: [link]

[ Szerkesztve ]

(#16809) Vertigo18 válasza nyisziati (#16808) üzenetére


Vertigo18
addikt

Ez nem lehet driver-hiba? Nem próbáltad meg helyrehozni valahogy?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#16810) vasi89 válasza nyisziati (#16808) üzenetére


vasi89
addikt

Rakd újra a windowst, simán lehet h valami vacak kínai agyonvírusozott verzió van rajta.

Más:

Van olyan akinek még nem érd ide novemberi csomagja? Nekem van 2 november végi de semmi hír róluk, de amiket decemberben rendeltem ideértek. :F

[ Szerkesztve ]

(#16811) #16729600 válasza nyisziati (#16808) üzenetére


#16729600
törölt tag

Vegyed át, miután már átvetted ( ? ) , vagy arra gondolsz, hogy az alin visszaigazolod a cucc megérkezését? Ha nem teszed, akkor is tudják / tudni fogják , hogy megkaptad...

(#16812) nyisziati válasza #16729600 (#16811) üzenetére


nyisziati
veterán

A DHL-től vettem csak át.

Persze, tudni fogják, hogy átvettem, csak úgy tudom, hogy a pénz addig az Alinál pihen, amíg nem igazolom vissza az Aliexpress-en az érkezést. Ezért vagyok dilemmában, nehogy az Ali a visszaigazolás után átutalja a pénzt, aztán én meg futhatok utána.

(#16813) nyisziati válasza Vertigo18 (#16809) üzenetére


nyisziati
veterán

+vasi89

Nem értek a Win10-hez.
Meg nem is akarom piszkálni.
Egyébként rendelés után több nappal vettem észre egy videón, hogy nem eredeti Win van rajta. :Y
Ez fel se tűnt a termékoldalán. Amit láttam videót róla elsőre, abban nem volt szó crackelt rendszerről. Pedig független oldal volt, nem az eladóé.

(#16814) vasi89 válasza nyisziati (#16813) üzenetére


vasi89
addikt

Pedig ez alapján sajnos az lenne a legjobb megoldás. Egyébként amit feldob annak az eset-hez van köze, de elvileg hogy ez hiányozzon ahhoz törölni kell a vírusírtót. Illetve a leírásokban írja valaki h másold ki ezt a sys filet egy olyan gépről amin van nod32.

[ Szerkesztve ]

(#16815) kirkri válasza nyisziati (#16813) üzenetére


kirkri
addikt

Teljesen mindegy mikor indítod a dispute-ot, de én első körben írnék egy üzenetet az eladónak, mert a korrektség azt diktálja. Azonban sok jóra ne számíts az ügy kimenetelét illetőleg. Ha vissza kell küldened, akkor az sokba fog kerülni és az eladó nem fogja állni a visszaküldés költségét.

Inkább abba az irányba lesz érdemesebb elindulni, hogy amennyiben belemegy az eladó, akkor itthon valakivel rakatsz rá egy win-t. (de ez már topik-idegen tanács és nem akarom én elindítani az OFF folyamot)

21 éve a Prohardveren! ™

(#16816) nyisziati válasza vasi89 (#16814) üzenetére


nyisziati
veterán

Igen, a NOD32-t telepítette, amikor lefagyott.

(#16817) vasi89 válasza kirkri (#16815) üzenetére


vasi89
addikt

Szerintem az eladónak ahhoz már nincs köze mit telepít rá mert tudtommal az oprendszer törlés még itthon se jár garanciavesztéssel, pedig nálunk aztán mindent megragadnak hogy ne kelljen garanciába javítani bármit is :DDD viszont offolni nem akarok én sem többet. Szerintem valamennyi pénzt érdemes visszakérni. Én tavalyelőtt rendeltem egy ZTE blade telefont, elég vacak volt rajta az android és írtam az eladónak h nem ezért fizettem és a többi, majd kértem 40 dollár refundot úgy h a telefon 160 volt. Szó nélkül visszautalta.

[ Szerkesztve ]

(#16818) nyisziati válasza kirkri (#16815) üzenetére


nyisziati
veterán

Rendben, köszi, átgondolom.

A "sok" az egyébként olyan 5-10 e Ft?
Illetve a vámot visszakapom?

Illetve átnéztem az eladói termékoldalt, ahol írja, hogy más oprendszer felrakása esetén ugrik a gari. Tehát akkor a hardveres garinak is búcsút inthetek.

Valamint a második videó, amiről írtam, azon azt mondja a fickó, hogy ő visszaküldte, mert nem engedett USB-ről telepíteni a rendszer (más csati meg nincs hozzá, hisz tulajdonképpen ez egy 13.3"-os tablet, érintőképernyő helyett billentyűzettel). Tehát esélytelen más rendszert rárakni.

(bocs a kapkodásért, csak még sose jártam így, és pont a legnagyobb értékű rendelésnél :O )

[ Szerkesztve ]

(#16819) kirkri válasza vasi89 (#16817) üzenetére


kirkri
addikt

Az elmélet sajnos nem mindig áll meg egy Kínából történt vásárlás esetén. Én azt javaslom, hogy az eladó jóváhagyása nélkül ne csináljon semmit, ha nem akarja kockáztatni a garanciát.
Ha az Ali elé kell vinni az ügyet, akkor ott könnyen dönthetnek úgy, hogy a vevő a hibás, mert szoftveresen piszkálta a terméket.

Persze kicsit körülményeskedő a javaslatom, de a fórumtárs hozzászólásából úgy gondolom, hogy nem szeretne kockáztatni. Nekem az lett volna az első, hogy szűz Win-t teszek a gépre, mert nem szeretném, hogy kis kínai progik lopják az adataimat, de nem vagyunk egyformák. :)

21 éve a Prohardveren! ™

(#16820) RoSSo3


RoSSo3
senior tag

Sziasztok! OTP-s topikba is írtam, de hátha itt tapasztaltabb topiklalkók vannak a témával kapcsolatban.

Igényeltem OTP webkártyát, végre megérkezett az üzenet, hogy megvan. Tettem is rá összeget a főszámláról, látszik is, mikor belépek. Ma vásároltam volna Aliexpress-ről, de ezt az üzenetet kaptam:

"Payment failed

Oops, something went wrong there!Before attempting the purchase again, we recommend you to check your order history to see if the payment successfully processed."

Mi lehet ennek az oka? Esetleg aktiválnom kellene előbb egy itthoni webáruházban a kártyát, vagy hasonlók? Köszönet a segítségért!

(#16821) internetezoo


internetezoo
senior tag

11.11-i rendelés és/vagy SunYou féle postával jött vkinek termék?

(#16822) herrká válasza vasi89 (#16810) üzenetére


herrká
senior tag

Igen van.. :(( November 21-én rendeltem (szilveszterre szerettem volna :) ) egy lámpát... November 23-tól "Célországba elküldve". Múlt héten hosszabbítottunk 20 napot. Semmi változás...

(#16823) Vertigo18 válasza kirkri (#16819) üzenetére


Vertigo18
addikt

Tökéletesen egyetértek!

Abban a pillanatban, ahogy kézhez vettem, azonnal format C! Aztán megy fel rá egy általam preferált rendszer, de Windows-t tuti nem hagytam volna rajta az új, kínai laposon!

Szerintem első körben tegyen rá valami linuxot, használja azzal pár napot, ha minden jól megy, akkor mehet rá olyan rendszer, amilyet szeretne.

Egyébként érdemes végigolvasni a hirdetést, kész katyvasz!

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#16824) V/ válasza nyisziati (#16808) üzenetére


V/
Topikgazda

Van Windows 10 kódod a géphez, gondolom azt is kifizetted és kaptad a licensz igazolást.
Akkor lehet reklamálni szoftver probléma miatt, ha nincs akkor nem igazán.
A pár dolgot feltelepítés előtt ha működött, akkor az rendben van a dolog, user beavatkozás nem igazán garancia probléma. Szerintem.
Ha figyelmesen megnézed a hibaüzenet driver gondja van, rá kellene keresni eelam.sys-re hogy mi az. Már előttem rákerestek. Az is benne volt az árban Eset Nod? De ez nem hardver hiba, nem igazán jogos a dispute.
Egyébként meg az Eset-t én nem ajánlom. Régebben a jogtiszta fizetős változatban az volt az itthoni családi gépeken, de sajnos a hibás működése miatt kénytelen volt szerződést bontani a céggel. Nem javlt meg azóta sem, pont ilyen móka volt hiányolt valami programrészt ami ott volt a megfelelőhelyen, csak éppen hasonló kék halállal nem működött, amikor már 3. gépen kellett rendszer visszaállítást csinálni, az elég volt.
De ez az én egyéni véleményem, bizos vannak akik elégedettek vele. Win 7 és Win 8 volt a gépeken, azok is fizetett liceszszel.

[ Szerkesztve ]

(#16825) 206 cc válasza nyisziati (#16808) üzenetére


206 cc
senior tag

Szia!
Már bocs ,de ha nem értesz a winhez miért telepítéssel kezdtél...azt már nem is kérdezem miért ilyet rendeltél??!! Nem lett volna értelmesebb átnézni a gépet,tanulmányozni,megmutatni esetleg valakinek aki ért hozzá?!Ezután,kicsit megtanulni az oprendszert és ezek után belenyúlni?!
Mellesleg én most is azt javasolnám vidd el egy olyan szakihoz aki vágja az oprendszert és annak rendbehozását....esetleges újratelepítését,mert nagy valószínűséggel rendbehozható a hiba! Nem kell rögtön kínáig szaladni, fóleg,hogy a gari valószínűleg nem vonatkozik a szoftveres hibákra!...ez pedig szinte biztosan az! Mellesleg kaptál licence kódot,hogy azt mondod eredeti winnel volt hirdetve..???

[ Szerkesztve ]

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#16826) Vertigo18 válasza V/ (#16824) üzenetére


Vertigo18
addikt

Írta korábban, hogy az Eset Smart Security feltelepítése közben kifagyott a gép. Valószínűleg ott történhetett valami bibi, hiszen maga az emlegetett eelam.sys fájl is az Eset-hez tartozik. Szerintem egy nagyon sikertelen telepítés történhetett, meg kellene próbálni elindítani a gépet Csökkentett módban, ha nem megy, akkor egy USB-s live CD-ről.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#16827) nyisziati válasza kirkri (#16819) üzenetére


nyisziati
veterán

"Nekem az lett volna az első, hogy szűz Win-t teszek a gépre, mert nem szeretném, hogy kis kínai progik lopják az adataimat, de nem vagyunk egyformák"

Igen, eredetileg én is ezen gondolkodtam (sőt, Android is eszembe jutott), de ez a fickó a youtube-on azt írta (az első komment a videó alatt), hogy problémás az USB telepítés (gondolom nem sikerült), ezért visszaküldte.
Mivel ugye csak 2db USB port a készüléken.
És bocs az offért, privátban adok választ a fórumtársaknak, hogy ne a topikot terheljem.

[ Szerkesztve ]

(#16828) renegat1 válasza nyisziati (#16827) üzenetére


renegat1
tag

Szia!
Valószínűleg user hiba miatt nem ment a telepítés. Kb 1 hónapja volt nálam egy ilyen. Simán felment rá a Windows 10. De csak az USB2-es csatlakozó a nyerő.

(#16829) V/ válasza nyisziati (#16827) üzenetére


V/
Topikgazda

Ment a privát, szerintem orvosolható a problémád, nem kell dispute.
De nem nagy titok. Amit Kínából veszünk Windows-os valamit azon az angol-kínai Win verzió van, nekünk kell magyarítani. Így a helyreállítás, javítás nem magyar alapokon működik.

[ Szerkesztve ]

(#16830) V/ válasza V/ (#16829) üzenetére


V/
Topikgazda

Kiegészítés. Megnéztem a hirdetését. Ez jogtiszta Windows 10 és írja Languages: Windows OS is built-in English, and other languages need to be downloaded by WiFi

[ Szerkesztve ]

(#16831) ANOka válasza nyisziati (#16827) üzenetére


ANOka
őstag

"Mivel ugye csak 2db USB port a készüléken."

Az USB HUB meg ritkaságszámba megy...

Egyébként a Windows-os bulit inkább itt kellene folytatni, de lehet, hogy van még ennél is jobb topik...

(#16832) 4ron


4ron
senior tag

Sziasztok!

Nyitottam nem rég egy vitát, az eladó nem válaszolt, így automatikusan vissza fogom kapni a teljes összeget (mivel nem érkezett meg a termék). Melyik számlámra fogják utalni? Több kártyát is szoktam használni fizetésre, fogalmam sincs melyikkel fizettem akkor. Alipay fiókom egyébként van.

⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!

(#16833) V/ válasza 4ron (#16832) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kártyára utalják vissza, mert oda nem lehet, arra a bankszámlára kerül, amelyikhez tartozik a kártya.

(#16834) RoSSo3 válasza RoSSo3 (#16820) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Valakinek ötlet esetleg? :( Végigolvastam minden erre vonatkozó kérdést, de sajnos nem lettem okosabb, hogy mi miatt nem megy a webkártya :(

(#16835) 1amarr válasza RoSSo3 (#16834) üzenetére


1amarr
tag

Mindenképpen az OTP-t kérdezném először. Hátha valami lépés kimaradt, ami kell a webkártya használatba vételéhez, vagy bármi korlátozás van rá, ami miatt nem mehetett át a tranzakció.

(#16836) RoSSo3 válasza 1amarr (#16835) üzenetére


RoSSo3
senior tag

azt hittem, ennél profibban megy a dolog náluk! először bemegyek, igényelem, mondják, 1-1,5 héten belül meg is küldik az adatokat. nem történt semmi, újra bementem, mondják, hogy itt nem történt igénylés. mondom de jó :) most végre megküldték az adatokat, de nem működik :D mi jön még? :D

(#16837) V/ válasza RoSSo3 (#16836) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a topik témája ez, de a netbankban aktivált állapotú és van rajta pénzt?

(#16838) RoSSo3 válasza V/ (#16837) üzenetére


RoSSo3
senior tag

bocs, mivel a másik kártyámmal vitte, ezért fordultam Hozzátok! az OTP semmit nem fog ehhez érteni, sanszos :(
Egyébként igen, a direkt rendszerben minden ok, látom a kártyát, aktív és van rajta pénz!

(#16839) V/ válasza RoSSo3 (#16838) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem Maestro lenne ugye?
Viszont megnézted a vásárlási történetben, hogy nincs-e kifizetve, mert azt írták, hogy mielőtt újból fizetnél ellenőrizd.
A másik kártyát használod? Ha nem, akkor azzal kellene kezdeni, hogy törlöd a kártyát-(kat) a tárolásból.

[ Szerkesztve ]

(#16840) RoSSo3 válasza V/ (#16839) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Nem, MasterCard.
Köszi a tippet, kerestem, hogy hol lehet eltávolítani a kártyát, de nem találtam, Google pedig az Alipay-t keverte be a történetbe, azon nem vagyok regisztrálva. A profiloldalnál az Account settings-ben nem találtam ilyen opciót, csak email, jelszó csere, ilyesmi.
Néztem a számlatörténetet, semmi, megmaradt a 20.000 Ft. Még várok holnapig, hátha csak a banki idő miatt késik? Bár a másikkal is este fizettem, azt hiszem, az azonnal ment - elvileg egy boltban is tudunk fizetni bármikor.

(#16841) 2N válasza internetezoo (#16821) üzenetére


2N
csendes tag

11.11. Maláj posta, meg mindig nem érkezett be az országba sem.

(#16842) Flashget válasza Flashget (#15222) üzenetére


Flashget
félisten

A TN szám nélkülit már rég megkaptam.
A drágább TN számos csomag dec.22. óta "célországba elküldve" állapotban volt egészen tegnapig amikor már "célországba megérkezett" váltott.

Realme GT Master Edition

(#16843) V/ válasza RoSSo3 (#16840) üzenetére


V/
Topikgazda

Tegnap itt írta kirkri 2017-01-24 11:00:38-kor a törlést

(#16844) RoSSo3 válasza V/ (#16843) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Köszi! Nincs fent az app, de ezt akkor ma kipróbálom, hátha!

update: működött!! mobilon letöröltem az előző kártyát és ha már feltettem az appot, megpróbáltam mobilról kifizetni a rendelést. sikerült, befogadta! most várok 24 órát, és ha nem jelenik meg a tegnapi két sikertelen próbálkozásom, akkor kifizetem a második rendelést is.

köszönet!!!!!

[ Szerkesztve ]

(#16845) V/ válasza RoSSo3 (#16844) üzenetére


V/
Topikgazda

Már írtuk azt is, ha a mobil app-al fizetsz akkor általában van +kedvezmény, célszerű használni.
Így javaslom: böngészőn keresel, beteszed a kosárba, azoknál ahol a hirdetésben az ár alatt ez olvasható: Find more deals on the app még lesz árkedvezmény, azután a mobil app-ba belépve kifizeted.

[ Szerkesztve ]

(#16846) RoSSo3 válasza V/ (#16845) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Szuper, még új vagyok ebben a témában, köszönöm az extra infót! Egyébként lehet tudni valamit arról, hogy mi ennek az oka? Miért éri meg, hogy én mobilról adom le a rendelést? (Megkapnak valami plusz adatot, vásárlási szokást, böngészési előzményt, vagy hasonlókat)? Valami előnyük biztos származik abból, ha erre invitálnak . laikusként gondolom.

(#16847) V/ válasza RoSSo3 (#16846) üzenetére


V/
Topikgazda

Üzletpolitika, marketing, ha mobilon mindig elérhető vagy -bekapcsolva a kliens- jönnek a a friss akciós üzenetek, hamarabb és esetleg többet vásárolsz.
A bankod mennyit keres a kártyás vásárlásaid alapján összeállított profil elérhetővé tételével? Ha egy adott helyen van hűségkártyád, a vásárlási szokásaid a fizetéskor megismerhetőek és kapsz célzott ajánlatot, kupont, nincs ezzel gond, nem tiltja a törvény, amíg ez a tied és a szolgáltató, kereskedő "titka", kivéve ha nem engedélyezed a megosztását és akkor már nem titok.

[ Szerkesztve ]

(#16848) RoSSo3 válasza V/ (#16847) üzenetére


RoSSo3
senior tag

á, szóval értesítéseket fog küldeni az alkalmazás. az nem probléma. persze, a hűségkártyás történet teljesen oké, ismerem is, használom is. de mivel marketinget tanultam és nap mint nap használom is, ezért érdekelt a részlet, hogy Ali-n hogy működik a dolog :) köszi!

(#16849) Sinisi válasza V/ (#16847) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nem vagyok abban biztos, hogy mobilappra van szükségük ahhoz, hogy felmérjék, hogy hogy vásárolok. Amikor ki vagyok jelentekzve is ott van a nevem sign innél. Az ip alapján tudják bejelentkezés nélkül is, hogy én vagyok a túlvégen?

(#16850) pulutodurumo válasza Sinisi (#16849) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nem, cookie. Az alapján tudják.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.