Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16201) V/ válasza Werkly (#16199) üzenetére


V/
Topikgazda

Nemrég írtam erről, úgy 1-2 napja, van kép is. Attól függ, hogy melyik okot választod. Lapozz egy kicsit vissza.

[ Szerkesztve ]

(#16202) kirkri válasza Flashget (#16200) üzenetére


kirkri
addikt

Lehet, hogy nem jól látom a dolgokat, de ahogy V/-nek is írtam, nem látom reálisnak, hogy a kis forgalmú eladók, akik tegyük fel kulcstartót, evőpálcát, egyéb vicket-vackot árulnak, logisztikai kapacitást bérelnének az Alitól azért, hogy direktben az EU-ból tudjanak szállítani.

Szerintem ez arról fog szólni, hogy azok a nagy cégek, akiknek nincs az EU-ban forgalmazójuk, igénybe veszik az Alibaba szolgáltatását és lerakják ebben a logisztikai központban a termékeiket. Aztán amikor rendelés érkezik hozzájuk, akkor csak kiadják az Alinak, hogy direktben szállítsanak ki X raklap terméket a vevőnek.

Ugyanis több raklapos megrendelésnél az a nagy hátránya Kínának, hogy rohadt messze van. Mivel repülőn brutális ára lenne a szállításnak, a hajó meg hetekig/hónapig jön, így egy olyan vevő, akinek sürgős a termék, biztosan nem fog rá várni. Ezt a szállítási időt lehet töredékére csökkenteni egy ilyen bértárolással. Jelen esetben szerintem mindössze arról van szó, hogy az Alibaba ebben a szegmensben is fog szolgáltatást nyújtani.

Félreértés ne essék, ez is nagyon nagy üzlet, kár, hogy nem nálunk csinálták meg, de nekünk mezei végfelhasználónknak ez semmit nem fog számítani, mi ebből a központból egy kulcstartót sem fogunk kapni.

Persze nem biztos, hogy igazam van, csak a logika szerint igyekeztem értelmezni a hírt.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16203) #16729600 válasza kirkri (#16202) üzenetére


#16729600
törölt tag

Egyetértek veled. :K Ráadásul az összes elektro cuccukra akkor le kellene folytatniuk a CE jelölés validációját is az unióban.

(#16204) kirkri válasza #16729600 (#16203) üzenetére


kirkri
addikt

Ja, igen azt még nem is gondoltam végig. :K

21 éve a Prohardveren! ™

(#16205) kuthim válasza kuthim (#15862) üzenetére


kuthim
tag

Vegre megjott a november 13-an feladott csomagom. Januar 10-en kaptam meg, malaj postaval jott es majdnem 2 honapig utazott :(
De vegulis minden rendben volt vele, sertetlenul kaptam kezhez.
Azert kivancsi lennek hol allt ilyen sokaig...

(#16206) Flashget válasza kirkri (#16202) üzenetére


Flashget
félisten

Akár az is lehet amit írsz és innen terítik majd a kínai féltéglákat, tabokat (xiaomi és társai) majd kialakul mi célt is szolgál.

Realme GT Master Edition

(#16207) Pophair


Pophair
csendes tag

Sziasztok!

Szeretnék az aliexpressről egy Xiaomi telefont rendelni. A kérdésem az lenne hogy számítanom kell vámra vagy vmi egyéb plusz költségre? A termék ára kb.140$ lenne.
Lehet már más is feltette a kérdést korábban, de sajnos nincs időm az összes hozzászólást átolvasni :(
Előre is köszönöm a válaszokat!

(#16208) Turbobacsi válasza Pophair (#16207) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

szállítástól függően vámügynöki díj: 2500-6000ft, plusz még a 27% áfa, erre kell számítani, persze lehet hogy jön anélkül (de erre van kisebb esély)

[ Szerkesztve ]

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#16209) V/ válasza Pophair (#16207) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig a keresővel megtalálhatod a hsz-kben az a két helyet az AliExpressen, akik EU-n belülről küldik. Lehet, hogy érdemes lenne ránézni.

(#16210) Flashget válasza Flashget (#16065) üzenetére


Flashget
félisten

TN számost 12.22.-én célországba elküldve.
[link]
Your order should arrive within 22-43 Days,
jött az üzi, hogy a védelmet kitolta a kínai 03.07-ig én nem kértem rá!
ilyenkor jön az, hogy eddig nem is adott fel semmit?

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#16211) Norbi29 válasza Pophair (#16207) üzenetére


Norbi29
tag

Én itt vásároltam:
[link]

free szállítás,vámot ők intézik,és 2 év eu garanciával.

(#16212) internetezoo válasza Flashget (#16210) üzenetére


internetezoo
senior tag

18.12.2016 10:34
Elektronikus értesítés a szállításról

20.12.2016 14:12
Átvéve a feladótól

Ült rajta a China Post

(#16213) South Velen válasza V/ (#16209) üzenetére


South Velen
addikt

goldvéj és trendreszorsziz, ugye? vagy van egy harmadik is amiről nem tudok?

[ Szerkesztve ]

(#16214) Flashget válasza internetezoo (#16212) üzenetére


Flashget
félisten

de ez csak 2 nap amit írsz ez nem tragédia..
dec.22. óta "célországba elküldve" még volt a védelemből bőven, erre már most megtoldotta mint aki tudja, hogy nem kapom meg, mert fel sem adta..

Realme GT Master Edition

(#16215) 2N válasza kuthim (#16205) üzenetére


2N
csendes tag

Szia!

Az enyém is nagyon régen utazik a maláj postával, de még a célországba sem érkezett meg. 2016.11.21. óta célországba elküldve a státusza.
HunGary
Destination Country 2016-11-21 19:10:00 Célországba elküldve / Item sent abroad
2016-11-21 14:54:13 Departed from transferring country
2016-11-21 14:25:06 Arrived at transferring country
2016-11-19 17:19:40 Airline inspection succeeded in HK
2016-11-19 09:53:52 Leave the processing center and shipped
2016-11-18 20:19:00 Célországba elküldve / Item sent abroad
2016-11-18 13:44:00 Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2016-11-17 22:46:06 Item sorting by shipper in shenzhen
2016-11-17 16:37:43 Item received by shipper in shenzhen
China
Original Country 2016-11-17 09:51:22 Successful departure from warehouse
2016-11-16 13:22:56 Warehouse processing complete
2016-11-15 20:29:28 Successful package pick-up

Neked meddig volt úton a célország felé? Leírnád részletesen?
A 60 nap már eltelt rendelés óta, de az eladó, miután rákérdeztem mit tud a csomagomról, meghosszabbította a buyer protectiont. Egyenlőre nem nyitottam vitát, de érik a dolog nagyon.

Szerinted, szeritetek van még esély rá, hogy megjön a csomag (levél), vagy ez már elveszett?

2N

(#16216) CSAVI38


CSAVI38
tag

Egy kis segítség kéne.
Az mitől lehet, hogy alipay-yel szeretnék fizetni a kosárba tett cumóért és fizetésnél a confirm & pay-re nyomva azt kéri, hogy adjam meg újra a kártya adataimat?
"For verification, please fill in your card information again!"
Kéri az összes adatot amit anno aliplayen megadtam, a security code-ot is. Meg szabad ezt így adni? Miért kell megadni, hiszen alipayen meg van adva minden!

Eddig ezt nem csinálta, valami változott 2017-re vagy elállítottam valamit? Utoljára decemberben használtam , akkor még ilyet nem kért.

[ Szerkesztve ]

(#16217) Sinisi válasza CSAVI38 (#16216) üzenetére


Sinisi
senior tag

Én még nem fizettem alipay-el de mostanában adtam hozzá a kártyámat. Látod a manage your cards menüben a korábban hozzáadott kártyádat?

(#16218) kirkri válasza CSAVI38 (#16216) üzenetére


kirkri
addikt

Véletlenszerűen csinálja, nekem évente több alkalommal is feljön.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16219) V/ válasza CSAVI38 (#16216) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell beírni, ez valami hiba. Lehet továbbvinni a fizetést a Cancel-l
Itt írtunk róla egy és kettő

[ Szerkesztve ]

(#16220) Sinisi válasza V/ (#16219) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nekem is furcsanak tűnt, mert korábban amíg hozzá volt adva a karim nálam ilyet soha nem kért.
De azt nem mertem zártam ki, hogy azóta esetleg egy ilyen időszakos biztonsági ellenőrzést vezettek be. Bár ha ez így lenne akkor arra gondolnék, hogy csak nem olyan biztonságos a kártyahozzáadósdi.

Szerk.: most már látom, hogy csak szerencsém volt, hogy elkerült ez az ablak...

[ Szerkesztve ]

(#16221) V/ válasza Sinisi (#16220) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért írom, hogy hiba, mert a kártya normálisan be van regisztrálva az Alipay-re, akkor mi értelme van az egyébként a képernyő is ott látható Alipay listás kártyát megerősíteni a fizetésnél, nem az Alipay felületen?

(#16222) Sinisi válasza V/ (#16221) üzenetére


Sinisi
senior tag

Arra gondoltam (bár ennek nem sok értelme ha random a jelenség), hogy ezzel azt lehetne kivédeni, hogy ha belépve hagytad a pl. munkahelyi :) gépeden az áruházadat (és mondjuk eltelik valamennyi idő kattintás nélkül de még nem léptet ki) és a kollégák nagylelkű kedvükben berendelnek (jobb) esetbe neked (rosszabba maguknak) valamit kedvességből.

[ Szerkesztve ]

(#16223) V/ válasza Sinisi (#16222) üzenetére


V/
Topikgazda

A fizetés az nem állandó tevékenység, nem "maradhatsz" belépve hosszabb ideig, persze csapot-papot elhagyva elrohansz és nem fizeted ki, amit épp megakartál venni mert nem kattintasz rá és úgy marad a kijelzőn a dolog, az lehetséges, csak épp nem logikus dolog. Általában a fizetést végig léptetjük.

(#16224) Sinisi válasza V/ (#16223) üzenetére


Sinisi
senior tag

Igen, így többedjére végiggondolva ebben az esetben nem működik a matek.

(#16225) csavi43 válasza V/ (#16219) üzenetére


csavi43
csendes újonc

Hát hiába nyomok cancel-t, nem engedi el és újra kéri az adatokat. Lehet tényleg valami gebaszuk van, majd megpóbálom holnap újra

(#16226) SP!T


SP!T
addikt

Ti mit tennétek a helyemben?

Rendelem on-time delivery-vel ígért terméket, ami 60 napon túl érkezett. Eredeti alkatrészként hirdette, amit sejtettem, hogy nem lesz igaz de nem probléma, ha illeszkedik az alkatrész a helyére. Nos hát illeszkedik, de csak úgy hogy tákolnom kellett rajta. Pl csavarmenetek nem voltak jók, egyik tartófül letört egy sima bepattintástól rajta. (eredetin milliószor lehet csinálni) Az igazság végül hogy, megoldottam, szóval ellátja a dolgát. Csak ha ezt tudom nem veszem Aliról. Nem a pénzt akarom vissza, mert nem drága dolog (2.000 Ft), de egyszerűen nem érdemli meg az eladó. Tudom adjak negatívat... Én vagyok gonosz ha refundolom csak azért, hogy ilyen silány xarért ne kapjon pénzt, főleg ne eredetinek árulva? Vagy már túl igazságosztó akarok lenni?

There's a device that I've been using called a whoop.

(#16227) kirkri válasza SP!T (#16226) üzenetére


kirkri
addikt

Hamis termékért full refund jár.
A dispute nyitásnál lehet is olyat választani, hogy hamis a kapott termék.

Ha valakinek fontos, hogy eredeti legyen a termék és úgy volt hirdetve, azt igazából kár éri, szóval mindenkinek vérmérsékletére van bízva, hogy miként jár el.

Ugyanakkor az ember tudja, hogy fele/negyede áron nem lehet ugyanazt az eredeti terméket megkapni, szóval reálisan gondolkodva mindenki tudja, hogy nem azt fog kapni.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16228) Turbobacsi válasza kirkri (#16227) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

full refund --> csak ha vissza is küldöd!

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#16229) kirkri válasza Turbobacsi (#16228) üzenetére


kirkri
addikt

Hamis terméket nem kell visszaküldeni a full refundért, mivel az egy tudatos megtévesztés. (Feltéve, hogy bizonyítani tudod fotókkal, hogy hamis) Ráadásul attól félnek az eladók is mint a tűztől, mert bünti jár érte az Alitól, így általában inkább maguktól visszaadják a pénzt.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16230) Sinisi válasza SP!T (#16226) üzenetére


Sinisi
senior tag

Szerintem függetlenül attól, hogy utángyárott-e vagy eredeti a termék a rendeltetését amire legyártották el kell(ene), hogy tudja látni! +1 kirkri full refund indokára, kiegészítve a fentivel (lepattan letörik valami mert csatlakoztatod?!). Főleg ha írnak olyat is a leírásba, hogy jó minőség (tartós vagy ilyesmi)...

(#16231) Sinisi válasza SP!T (#16226) üzenetére


Sinisi
senior tag

Amúgy nekem sokáig lenullázta a lelkesedésemet az utángyárott termékek terén szerzett rossz tapasztalatom(aim) (telós kiegészítők konkrétan, töltőkábel, dokkoló ilyesmik) az e kategória vásárlásában... mert ha az embernek a kezébe csak a kábel marad és a csati a telóban figyel, az azért az elfogadhatatlan kategória. Bmilyen megértő is legyen valaki az olcsóbb, ezért egy "kicsit" gyengébb minőséggel szemben egy szintet hozniuk kell(ene).

[ Szerkesztve ]

(#16232) tobias40 válasza csavi43 (#16225) üzenetére


tobias40
veterán

A telefonos app-ban próbáld ott tuti megy a cancel-el,én már pc-n nem is fizetek,ráadásul egy picivel olcsóbb is általában ha a telefonon vásárolsz az Ali-n! :Y

(#16233) Sinisi válasza tobias40 (#16232) üzenetére


Sinisi
senior tag

A telóról rendelés olcsóbbságának lehet tudni az okát?

(#16234) #16729600 válasza Sinisi (#16233) üzenetére


#16729600
törölt tag

Lehet. Így jutalmazzák az app használatát az elterjedése érdekében.

(#16235) V/ válasza csavi43 (#16225) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint írtam 2*3 nyomtam. Azt is írtam már hogy böngészőn keresel, be teszed a kosárba, azoknál ahol a hirdetésben az ár alatt ez olvasható: Find more deals on the app még lesz árkedvezmény, azután a mobil app-ba belépve kifizeted.

[ Szerkesztve ]

(#16236) Sinisi válasza V/ (#16235) üzenetére


Sinisi
senior tag

A 2-3*-i cancel-nél gondolom az kizárt, hogy 2-3* vonja le. Bár nálam van smsőr állítva és ha minden esetben egyből levonja az összeget akkor azt láthatom

(#16237) V/ válasza Sinisi (#16236) üzenetére


V/
Topikgazda

A fizetést megkezdését vonod vissza, mégis mit vonna le, el sem jutsz a bankkártya "megnyitásához". Frissül képernyő és újból választod a fizetés kezdetét.

[ Szerkesztve ]

(#16238) Sinisi válasza V/ (#16237) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ok, leesett :K

(#16239) #16729600


#16729600
törölt tag

Ááááá elkurvult az eladóm, ahol szoktam vásárolni, 4 nap kellett az elektronikus infótól a tényleges feldolgozásig [link]. Mi ez, rizsünnepek vannak, vagy mi a szösz ? :D

(#16240) Vertigo18 válasza Sinisi (#16236) üzenetére


Vertigo18
addikt

Nekem is feldobta kb. 2 hete ugyanezt. Nagyon örültem, amikor benéztem ide és láttam, hogy nem én vagyok az egyetlen, rögtön ki is próbáltam az itteni tagok tanácsait. Nyomogattam én, nem 2-3 alkalommal, hanem vagy ezerszer és semmit sem csinált, nem tudtam megvenni a terméket. Ezek után óvatosan, figyelve, hogy biztosan Alis felületen legyek, amikor eljutotam megint odáig a vásárlásnál, hogy adjam meg ( a már kb. másfél éve megadott és azóta rendszeresen használt) bankkártya adataimat, akkor megadtam azt, ami már el volt mentve. Elfogadta elsőre, azóta is ezen "fura ellenőrzés" nélkül használom.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#16241) P.mini


P.mini
aktív tag

Sziasztok! 4 nap múlva lejár a "védelem", ezért indítottam egy dispute-ot. Ezt az üzenetet kaptam:

"Dear
Dont worry about your parcel please
The tracking showed it has reached your country
and we have helped you extended the delivery date
I reckon you would receive it in 2-3weeks
can you cancle the dispute please ?
it really affects us a lot
can you wait for it please ?
any problem
let me know
Look forward to hearing from you soon.
Best Regards"

Töröljem a dispute-ot, vagy ne?

(szerk: nem tudom, hogy ő milyen tracking-et néz, de amit én kaptam, azzal még bőven kínában van a cucc 56 napja.)

[ Szerkesztve ]

(#16242) Sinisi válasza Vertigo18 (#16240) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ezek szerint az is kizárható, hogy ha többen(akár milliós nagyságrendben) fizetnének egyidőben azt nem bírja a rendszer és akkor dobálja be ezt az ablakot.

(#16243) V/ válasza P.mini (#16241) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha megemelte a védelmet, akkor nyugodtan Cancel dispute gomb.

(#16244) Vertigo18 válasza Sinisi (#16242) üzenetére


Vertigo18
addikt

Nyugodtan, tiszta szívvel, minden tudásomat beleölve kijelenthetem, hogy fogalmam sincs, mikor és miért csinálja ezt! :)

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#16245) V/ válasza Sinisi (#16242) üzenetére


V/
Topikgazda

November 11-én is csak a visszaigazoló e-mail-ek késtek, de rögtön kaptunk üzenetet, hogy nyugi ki van fizetve.
Viszonyításhoz:
A platform az első 5,5 percben egymilliárd dollár, míg az első 8 órában 9 milliárd dollár bevételt termelt. Az első órában másodpercenként 120 000 tranzakciót jegyeztek fel.Az végösszeg 24 óra alatt elérte a 17,8 milliárd dollárt, összesen 1,05 milliárd tranzakciót regisztráltak.

Ez egy rendszer bug.

(#16246) Sinisi válasza V/ (#16245) üzenetére


Sinisi
senior tag

Atya ég! ezek az összegek! Valaki(k) a számomra felfogható tartományon túl keresnek lóvét ezzel az üzlettel.
Amúgy, ez így meggyőző. Akkor skippelem is a témát.

(#16247) Turbobacsi válasza kirkri (#16229) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

hát nekem a 14 dodó csak akkor járt volna vissza ha visszaküldöm a hamis autóskamerát, visszaküldés nélkül 3.5 dodó járt, a kamera használhatatlan szar, megy a kukába: ali döntése volt!

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#16248) Sinisi válasza Turbobacsi (#16247) üzenetére


Sinisi
senior tag

Lassan megéri nekik egy bizonyos összegig tudatosan mást árulni mint amit hirdetnek?
Mert ha a legyártási és a bünti együttes költésge után is marad nekik a vételárból haszon akkor miért ne?!Még ha vissza is tudják igényelni az államtól a postaköltséget, az csak a hab a tortájukon.

(#16249) V/ válasza Sinisi (#16248) üzenetére


V/
Topikgazda

Én úgy jártam, hogy a logisztikai központban cserélték meg a címkét, nem mindig az eladó tudatos tévedése.

(#16250) pébé válasza Sinisi (#16044) üzenetére


pébé
csendes tag

Nehezen de végül meglett a csomagom itt helyben a logisztikai ponton és nem a helyi postán hagyta a kézbesítő. A lényeg majd 2 napos telefonálgatás , keresés után ma átvettem személyesen a postán igaz a nemzetközi nyomkövetésben már az szerepel, hogy visszaküldték. :D A lényeg ,hogy nálam van.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.