Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40001) Turbobacsi válasza kormi0312 (#39999) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

ez nem az unióból jön

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#40002) agroman válasza kormi0312 (#39999) üzenetére


agroman
senior tag

nem az szamit a tracking oldal mit ir, hanem hogy tenylegesen honnan kuldtek!
nem fogalmatlan idiotak dolgoznak a NAV-nal...

------

(#40003) V/ válasza cof (#39997) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Amazon azért nem, mert náluk a regisztrációs adatok és a cím a fontos azonosítás (még), az hogy miként szedik le a pénzed nem lényeges, csak fizess.

(#40004) V/ válasza bcl (#39998) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha megnézed a PayPal kártyahozzáadást, frissítést igencsak ott a mező. Valóban volt szerintem olyan hibájuk, hogy azonos kártyaszám esetén valahogy az új banki CVV kódot is megkapták, de ez nem volt normális. Akkor a dátumot minek írnánlk be, de pl legutóbb a furmányos Ersténél mindkét azonos számú kártyát a régit és az újat is egyszerre aktívként adta fel, ami viszont elméletben nem lehet.

(#40005) V/ válasza kormi0312 (#39999) üzenetére


V/
Topikgazda

38,78 USD-ig használhatod, de nem "kiskapu", hiszen törvényben van leírva. Ami törvényes azzal nem kerülsz meg semmit.

(#40006) kormi0312 válasza V/ (#40005) üzenetére


kormi0312
senior tag

Köszönöm szépen a választ :R
Az ilyen NL végű RAG számok azt jelentik, hogy Hollandiából indult útjára a csomag jelen állás szerint, igaz? Ilyen RAG számokat szoktak kapni azok a csomagok is többnyire amik EU Priority Line-val kerültek megrendezésre, ugye?

(#40007) V/ válasza kormi0312 (#40006) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen, Shenzenben is lehet holland postai azonosítót igényelni, így Kínából jön és Hollandia a tranzit ország, ha ők nem vámoltatják akkor ezt jelölve küldik tovább Mo-ra és akkor itt fog történni. Nálad is ez van most.
A BG EU Priority Line viszont úgy van hogy Kínából jön egy logisztikai konténer és azt felbontva a holland reptéri postán küldik tovább és ott kapja meg a számot, lényegében ott kerül feladásra.

(#40008) bigdady


bigdady
nagyúr

Hali
Imdotottam egy disputeot mert nem jött meg a termek de megérkezett végül. Ha törlöm akkor tudok újat másikat indítani miszerint nem azt a színt küldték amit rendeltem?

[ Szerkesztve ]

(#40009) V/ válasza bigdady (#40008) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen. De az okot is lehet módosítani.

[ Szerkesztve ]

(#40010) bigdady válasza V/ (#40009) üzenetére


bigdady
nagyúr

Nem látok rá lehetőséget lehet appban nem lehet? Koszi

(#40011) V/ válasza bigdady (#40010) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd már meg a böngészős felületen, az app kevesebb tudású.

(#40012) bcl válasza V/ (#40004) üzenetére


bcl
senior tag

Lehet, lehet, régen volt... :) (Amúgy én is Erste)

(#40013) Inhouse válasza V/ (#40011) üzenetére


Inhouse
őstag

Van két dispute-om:
LP00173613073933
S00000125457842
Az első rimánkodik, hogy meg fog jönni, ha nem, akkor küld pénzt, vagy újraküldi...csak töröljem a dispute-ot.
Szerintem ezeknek már kakukk, mit gondolsz?

[ Szerkesztve ]

Üdv Inhouse

(#40014) fairi válasza Inhouse (#40013) üzenetére


fairi
addikt

Nekem LP00173613073933 típusú csomagból a legrégebbi március 20-ai "érkezésű", vagyis lassan már a maximális 120 nap is le fog járni. Eladó képtelen hosszabbítani, vagyis nemsoká dispute.
Máskülönben igaza van, ez a csomagtípus szinte mindig 40 napot késik, vagy 1-2 hét és tényleg megkapod vagy mint én sose. Biskekből jön és mindig kamu a nyomkövetés!

S00000125457842 meg tényleg probléma van, már át kellett volna érnie Tajvanra. Tényleg elveszett átkelés közben.

(#40015) montyx


montyx
aktív tag

Próbáltam utánajárni, hogy hol lehet követni, de vagy nem tudok olvasni, vagy egyszerűen béna vagyok.
Szóval lenne ez a tracking:
LT040943158NL

Hol lehet ezeket a holland végződésű csomagokat látni, hogy merre jár? Persze a magyar posta appnak lövése sincs róla, gondolom nem rajtuk keresztül jön. a postnl nem is hallott erről a tracking idról. Sok ilyen csomagom van és idegesítő, hogy eddig csak Rx.........CN csomagok jöttek szinte csak, amiket mindig láttam, hogy merre jár, de az utóbbi kb 20-30 rendelésem szinte mind ilyen holland IDt kapott. :W

Aláírás

(#40016) vandor01 válasza montyx (#40015) üzenetére


vandor01
őstag

pedig holland postan is fent van.... lehet vmi "OKOS" megoldas?

https://postnl.post/

aztan itt is
meg itt is https://postal.ninja/en/track/gma2VZ

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40017) V/ válasza montyx (#40015) üzenetére


V/
Topikgazda

Még a Magyar Posta nyomkövetőjében is tudod majd követni. A Kínából jövő, de más ország postáinak a nyomkövetési számával rendelkező küldemények bejegyzései hivatalosan akkor láthatóak ha az érintett országba megérkeznek és az adott posta kezelésébe kerülnek.
Az Összefoglalóban benne a javasolt nyomkövetői oldalak linkjei, 5. Ajánlott nyomkövetési oldalak
Ez most már Hollandiában van és arra vár hogy elindítsák ide.


(#40018) tobias40


tobias40
veterán

Hogyan tudok panaszt tenni az Aliexpress-nél ha már nincs dispute gomb és eltelt 1-2 hónap?
Tehát nem tudunk megegyezni az eladóval,és az ali felé szeretnék közvetlenül panaszt tenni!
Van erre mód egyáltalán?

(#40019) nyisziati válasza tobias40 (#40018) üzenetére


nyisziati
veterán

Nincs, nekem is ez a bajom.
Felpúposodott aksit kaptam, de egyből továbbküldtem a vevőnek bontatlanul, így mire kiderült, kicsúsztam a 14 napból. Az eladó felé benyújtottam a panaszt ("contact seller"), képeket is mellékeltem, megjelent a "read" felirat is mellettük, tehát elolvasta, de semmit se reagált. :((

[ Szerkesztve ]

(#40020) maestro87


maestro87
őstag

Sziasztok!
Egy 4,99$-os termékért 1,25$-t fizettem, a többi Aliexpress kupon volt, és nem érkezett meg a termék.
Dispute esetén ha beírok 1,25$-t, akkor mennyit fogok vissza kapni? Mert azt tudom, hogy ha 4,99-et írok be, akkor is csak 1,25$-t kapok, meg elvileg a kupont vissza ha még nem járt le (de lejárt).
Ilyenkor PayPal-on szoktam kérni refund-ot, hogy az eladó legalább kapja meg a kupon értékét de van hogy csak dispute-tal akarnak visszatéríteni.

(#40021) Inhouse válasza fairi (#40014) üzenetére


Inhouse
őstag

Jártam már úgy kétszer, hogy már le is zárult a dispute, és mégis megérkezett, meg is kerestem a vevőt és rendeztem. Viszont, ha én visszavonom, akkor nem hinném, hogy tartják a szavukat és mégis rendeznék... Illetve így semmilyen rossz értékelést nem adtam, mivel nem én zártam le, hogy megérkezett. Lehet írok neki, hogy bízzon ő bennem, ha mégis megjön a termék, akkor rendezem, de most ez marad így. Nem adtam rossz értékelést, viszont én most elvileg visszakaphatom a pénzem.

Üdv Inhouse

(#40022) V/ válasza maestro87 (#40020) üzenetére


V/
Topikgazda

Kupon szabályzat szerint nem minden kupon jár vissza, az lejárt vagy nme lejárt még az néha nem számít. Azt a PayPal utalást meg nem értem, mivel neked a kínaiak csak úgy tudnak küldeni hogy te jutalékot fizetsz, ha pénzednél ajkarsz maradni akkor az eladónak többet kellene küldeni, végül mindketten vesztetek ha kupon kedvezményt akarsz visszaadni. Nem is értem hogy miért kell a dispute-t az AliExpressen kívülre vinned, nem a te érdeked.

(#40023) V/ válasza Inhouse (#40021) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha rendszer zárta akkor csak a zárás dátumától számított 15 napon belül lehet a dispute-t zárni, újranyitni. Szóval nem sok idő van rá. Ilyenkor már hiába variálna, ha megjön akkor majd kifizetjük, nem zárom le.

[ Szerkesztve ]

(#40024) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
Nem egetverő probléma, de kezd egyre érdekesebb lenni (főleg mert a párom sürget, hogy már dobálhassa a nyilakat). Egy kis darts készletről van szó, 3 ezer körül volt az ára. Legelőször június 5-én láttam a nyomkövetésnél, hogy célországba érkezett, azóta ma már harmadszor kapok email értesítést az Alitól a jó hírről, hogy megérkezett az országba a csomagom. Minden nap várjuk a postást, de csak nem akar érkezni a cucc.
A tn a Magyar Postánál is látható, de ott május 14. az utolsó dátum, miszerint a küldemény átadva nemzetközi szállításra. A 17track oldalon pedig június 5-én, 8-án, 10-én és 15-én ugyanaz a státusz szerepel kínaiul, hogy megérkezett a célországba. Vajon a valóságban hol járhat szegény? Elakadt valahol? Vagy valami rendszerhiba miatt jöhet ennyi értesítés több napos eltéréssel ugyanarról a státuszról?

(#40025) maestro87 válasza V/ (#40022) üzenetére


maestro87
őstag

Nem először kértem már PayPal-ra refund-ot és eddig mindig többet küldtek a jutalék miatt. Így az eladó is meg én is jobban jártam mint Aliexpress dispute-tal. 75%-os kuponról van szó, szóval ha 2$-t küldene még úgyis kapna 3$-t Aliexpress-től én meg kb. 1,5$-t.
Csak dispute-nál nem tudom, hogy lehet-e ilyen partial refundot csinálni, hogy én megkapjam a teljes fizetett összeget (1,25$), de az eladó is a kupon értékét. Szóval nem egyértelmű, hogy mennyit kapok vissza ha 4,99$-nál kevesebbet kérek. Lehet most kipróbálom ha senki nem tudja. De valószínű, hogy a kuponnal arányos összeget adja akkor is.
Ilyen kis összegekkel meg szerintem nem célszerű gyarapítani a refund-ok számát, mert nagyobb értéknél nem biztos, hogy neked fog ítélni az Aliexpress. :)

(#40026) V/ válasza Voice24 (#40024) üzenetére


V/
Topikgazda

A csomagod vonattal van szállítva ezért van több érkezés.
Ha azt látod hogy megérkezett az itt van, de azzal még van munka átveszik a konténert, fel kel bontani konténert és a küldeményeket kezelésbe venni, az MP esetén ez lesz majd az első hivatalos bejegyzés, mivel elméletben 1 napja érkezett meg még korai a dolog.
Türelem. Az adatbázisok frissülés nem percenként történik.
De valójában csak egy tranzit országba érkezett meg, még nincs nálunk.
Jun 15, 2020 14:12 A feldolgozó központba megérkezett Vilnius, Litvánia a pontos fordítás.
Előtte pedig Jun 8, 2020 17:13 Dostyk, Kazahsztán
Neme sokára itt van, türelem.

(#40027) fagylalt


fagylalt
senior tag

Sziasztok,

Még január 29-én vásároltam egy terméket Alin (25,66$ értékben), amit elméletileg nemzetközi ajánlott csomagként adtak fel, viszont ez azóta sem érkezett meg. Nyitottam egy dispute-ot, amibe full refundot kértem még máj. 24-én. Az eladó az utolsó (5-dik) napon (máj. 29-én) beköpött egy 0$-os ajánlatot, aminek a magyarázatát/indoklását értelmezni sem tudom (valószínűleg nem angol nyelvű).

Nyilván ezt elutasítottam, amire az AE közbelépett: elutasítottak, mivel szerintük hibás a dispute reason, mert transitban van, ami részben igaz.

Csakhogy amikor bejelentettem, a tracking szerint az utolsó státusz megjegyzésébe security return volt beleírva.

A tracking szerint jelenleg pingpongozik, illetve a csomagszám is lejárt. Elképzelhető, hogy fake? RE027739634CN

Az Ali azt írta várjak 3 napot, hátha megérkezik...nos vártam eleget és természetesen még most sem érkezett meg. Május 31-e óta semmilyen visszajelzést nem kapok. Mit javasoltok mit tegyek? Indítsak charge back-et a bankomnál?

A vásárlói védelmet az eladó kb. már 3x meghosszabbította önkényesen. Türelmesen vártam szerintem elég sokat, de most már betelt a pohár.

Szerk.: A három napos ajánlatukat május 31-én kaptam, szóval több 2 hete.

Előre is köszönöm a segítségeteket!

[ Szerkesztve ]

(#40028) nyisziati válasza fagylalt (#40027) üzenetére


nyisziati
veterán

Szerintem várd ki a 3 napot, 5 hónap mellett ez nem tétel. Aztán teljes joggal kérheted az azonnali full refundot, az Ali se magyarázhat.

(#40029) V/ válasza maestro87 (#40025) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell ezt túl agyalni, ha AliExpress-en belül megy a dolog és nem az eladó adta a kupont hanem be lett számolva az eladási árba akkor az eladó a teljes összeget kapta, ha ő adta volna akkor az ő vesztesége lenne az eredeti árhoz viszonyítva, de kedvezmény ami a
Szóval nem kell foglalkoznod vevőként hogy miként kap vissza valamit. Van amit visszakap, van ami üzleti kockázat.

Ha valami nem érkezik meg akkor a dispute számától függetlenül jogos lesz, olvasok meséket én is nem nem adtak neki igazat, de a sumákolós vásárló esetén van így, normális vevőnél nem volt még ilyen.
A magasabb értékű valamit azt meg nem küldik nyomkövetés nélkül, szóval igazolni is tudom hogy nem kaptam kézhez, miért utasítanák el?

(#40030) galaxys80 válasza Voice24 (#40024) üzenetére


galaxys80
veterán

Ha megnyugtat ugyanezen a vonaton zötyög az én csomagom is. :) De már közeledik. Litvánia már nem a világvége. :D Bár ha azt vesszük, hogy Hollandiából 3 hete meg sem mozdul a másik csomagom....

[ Szerkesztve ]

(#40031) V/ válasza fagylalt (#40027) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyenkor mielőtt dispute-t indítasz megnézed a böngészős felületen hogy hol tart a szállítási védelmi számláló, ha még van belőle , nem idítasz dispute-t.
De Jun 12, 2020 17:52 elindult vasúti szállítással ide Csungking-ből
Kantonból nem tudták légi úton elküldeni.

[ Szerkesztve ]

(#40032) Voice24 válasza V/ (#40026) üzenetére


Voice24
őstag

Köszi, de nem világos a dolog. Írod, hogy ha azt látom, hogy megérkezett, akkor az itt van, csak még van vele meló. Utána meg írod, hogy a 15-i bejegyzés az igazából Litvániába érkezésről szól. Akkor most hova érkezett meg? Azt hol látod, hogy Litvánia és Kazahsztán?
De ha ezekről az országokról van szó, miért arról értesít az Ali, hogy az én országomba érkezett meg a cucc? Az én országom, a célország Magyarország, nem a volt szovjet tagköztársaságok. "Your order has arrived in your country". És ezt írják nekem június 5. óta immár harmadszor.
De amúgy érdekes ez a nyomkövetés, a héten két olyan megrendelést is megkaptam, aminél a státusz az volt, hogy elhagyta az eredeti országot. Ez meg már papíron 11 napja itt van, és még mindig semmi.

(#40033) V/ válasza Voice24 (#40032) üzenetére


V/
Topikgazda

Az első mondat az lenne ha azt látod hogy megérkezik ide, akkor még itt akár 1 hét is lehet mire elkezdi a feldolgozást a MP.
A vasúti szállításnak ez a folyamata, vannak tranzit állomások ahova megérkezik és ezt a Cainao logisztikai cég könyveli, mivel ők az AliExpress szállítója ezért te kapod ezeket az értesítéseket is. Egységes a szöveg a megérkezésre ezért van ...arrived in your country
Ez meg már papíron 11 napja itt van, és még mindig semmi. és ennek hivatalos nemzetközi postai nyomkövetési száma van, mint ennek a vonatosnak? Ha nem az a 11 nappal ezelőtti megérkezés nem igaz.
Nem kell összekeverni a könyvelt és a nem könyvelt küldeményeket, a logisztikai cégek aztán írnak mindenféle hülyeséget.
Az Összefoglalóban (5. pont) ott vannak a normálisabb nyomkövetési oldalak, a Postal Ninja mutatja vonatosok teljes "életútját".

[ Szerkesztve ]

(#40034) fagylalt válasza V/ (#40031) üzenetére


fagylalt
senior tag

Értem, mondjuk ez nem teljesen fair, főleg, ha az eladó végtelenszer kitolhatja a védelmet.

Magyarán nem tudok mást tenni, mint várni tovább? Jelenleg 07.04-éig van védelem rajta, de valószínűleg megint ki lesz tolva, tehát tehetetlen vagyok.

Ilyenkor arra sem tudok hivatkozni, hogy letelt a 90 napos szállítási garancia? "Full refund if product is not received in 90 days"

[ Szerkesztve ]

(#40035) V/ válasza fagylalt (#40034) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez volt az alap, ha letelt és a 91.-napon indítod akkor elméletben így van, de ez igaz azokra is ami 90 napon túl van, senki nem azt írta hogy nem kapod meg a Full refund-ot.
És az is igaz hogy járvány miatti késés dolgok ezen garancián felül vannak, nem számolnak a 90 napba bele.

(#40036) Voice24 válasza V/ (#40033) üzenetére


Voice24
őstag

Ez a 11 napos ugyanaz, amiről eddig beszéltem, a 17track és az Ali emailjei szerint ez van az országomban június 5. óta. De akkor megnyugtatom a páromat, hogy már csak Vilniusból kell ideérnie a vonatnak, és már darts-ozhat is. :)

(#40037) V/ válasza Voice24 (#40036) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nincs Magyarországon.Van egy kód a érkezésre ahhoz ez a szöveg van társítva: Your order has arrived in your country.
Ez jelenik meg mindig ha ezt kódot alkalmazzák. Dostykba megérkezik, ott ezt feljeygzik mert ott teszik át a konténert a kínai vasúti nyomtávról az "oroszra" majd ezt is át kel rakni análunk használatosra, így ezért van több megérkezési bejegyzés.
Azt hogy miért nem használják a tranzit országba való érkezés megnevezést (ilyen is van) annak okát nem tudom, tehát nem szó szerint kell venned a fordítás.
Ha kétségek merülnek fel akkor nézd meg a Postal Ninja-n egyébként meg nézed a megszokott nyomkövetési oldalon, de inkább Parcelsapp-ot javaslom.

(#40038) fairi válasza fagylalt (#40027) üzenetére


fairi
addikt

Végre vonatra tették és tényleg meg fog érkezni.
2020-06-12 17:52
Leaving Chongqing Unity Village Central Station, China

Nekem is van egy Guangzhou-s csomagom, már vonaton zakatol, állandó return volt.

(#40039) fairi válasza Voice24 (#40024) üzenetére


fairi
addikt

https://t.17track.net/hu#nums=RV411243401CN

Jössz velem, együtt zakatol a vonatunk :)

(#40040) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

A függőben lévő márciusi rendeléseim közül ma egy megérkezett, China Postos. 12-én landolt Ferihegyen, ma kézhez kaptam. A többi márciusi még sehol, az S00000 stb stb..-s cuccokkal meg aztán végképp semmi nem történik. Mindegy, várok tovább türelemmel. :)
A május közepe-végi rendelésekkel nálam semmi gond nincs, hamar landoltak Budapesten.

(#40041) fairi válasza djsunstealer (#40040) üzenetére


fairi
addikt

Nekem két márciusit kaptam meg, 100 napot vártam de megjöttek:
UW534486523CN és UJ168238670CN

(#40042) djsunstealer válasza fairi (#40041) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Az szuper! :) Nálam a prímet a "Departed from Yanwen Facility"-s cuccok viszik, március 31-e óta semmi. :D
S00000128063494

[ Szerkesztve ]

(#40043) vandor01


vandor01
őstag

LT003876255NL nekem ez mar 90napos valahol megakadt 6hetre....
de mar itt van a kanyarban MA mar hozza a postas..... remélem!! :DDD :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#40044) dzsi23 válasza xy.zsolt (#39913) üzenetére


dzsi23
addikt

Változatlan a helyzet. :(((

(#40045) KRoli92


KRoli92
tag

Sziasztok!
Ez már valószínűleg elveszett, vagy van még esély, hogy megérkezzen? Másoknak ahogy olvastam, pár nap után itt szokott lenni az országban pickpack ponton a left transit hub után.

(#40046) V/ válasza KRoli92 (#40045) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló 11. Egy rövid összefoglaló...... az elérhetőségük leírva kérdezz rá.

(#40047) KRoli92 válasza V/ (#40046) üzenetére


KRoli92
tag

Már múlt héten írtam nekik. Nem kaptam választ azóta sem. Sprinternek is írtam, ők sem válaszoltak.

(#40048) spileraaa


spileraaa
senior tag

ilyenkor mi van?
hogy tudom begyűjteni?
a heten ez mar a második ilyen
a másik pedig 7-8 személyt is meg kell hívjak hogy meglegyen a 3 mert sok után nem érkezik semmi

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#40049) Zoli-bácsi válasza spileraaa (#40048) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Ilyenkor semmi, így jártál(jártunk). Nekem is dobott ilyet, nem is egyszer... :W

(#40050) KRoli92 válasza V/ (#40046) üzenetére


KRoli92
tag

Magyarul szoktak válaszolni? Mert én magyarul írtam, de nem kaptam választ. Írjak megint nekik angolul? Csak forditóval tudok.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.