Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33001) atala válasza V/ (#33000) üzenetére


atala
addikt

Sajnos mostanában egyre hosszabb, nemhogy rövidebb. Régebben 3-5 nap volt az átlagos, hogy postára adták (elviekben) a terméket. Az utóbbi 1 évben pedig azt látom, hogy ez 5-15 nap között mozog.

(#33002) V/ válasza atala (#33001) üzenetére


V/
Topikgazda

11.11-kor mindig több szokott lenni, viszont most 3 eladónál 2 napos volt, ezért a figyelmeztetés. De inkább az a jellemző amit írsz.

(#33003) havri1


havri1
félisten

Nagy nehezen sikerült 11-én megvennem egy telefont.
Kiderült, 42 napos feladás van rá. Mivel az eladó még csak nem is olvassa üzenetem, törölném az egészet, és megvenném itthon.
Hol tudom ezt megtenni? Nincs cancel, pedig processing statuszba van még..

havri

(#33004) Flashy válasza havri1 (#33003) üzenetére


Flashy
veterán

lehet hogy kicsit még korai, még nem telt el két nap és 11-én minden normális eladó kapott egy vagon rendelést, amelyeket épp most próbálnak feldolgozni. a 42 napot talán pontosan azért írták be, mert teljesíteni szeretnék a rendelésedet, nem akarják hogy véletlenül lejárjon a feladási idő, mert akkor magától törlődik a rendelés. ha 2 napot nem bírsz ki a feladáshoz, mi lesz amikor feladják és semmi hír róla? :)

(#33005) V/ válasza havri1 (#33003) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem ezeknél amely még nincs szállítva ott a Cancel gomb az Extend... alatt lásd a #33000 Firefox amit használok, neked is ott kell lenni. Mobil app-ban nézted már?

[ Szerkesztve ]

(#33006) pn4hvq válasza havri1 (#33003) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Ugyanabban a cipőben járunk, én ugyaninnen vettem telefont. Írtam neki én is, hogy mi a helyzet. De elvileg mindketten spanyol raktárból vettük készletről, vagyis indokolatlannak tartanám a 42 napos shipping time-ot annak függvényében, hogy szerepelt az oldalon egy ilyen: "If you finish the payment today, your order will arrive within the estimated delivery time." És ugye kifizettük mindketten a telefont. Várok 1-2 napot a válaszra (gondolom, el vannak havazva), és ha nem lesz vagy várni kell addig, míg Kínából beér Spanyolországba, majd onnan ide, akkor lemondom. Az már vagy ideér karácsonyra, vagy nem. A hétvégére kell egyértelmű válasz tőlük, mert ki fogok futni az időből.
Elnézést, hogy az a store, amit ajánlottam, így szállít, nem tudtam én sem és ugyanebbe a helyzetbe kerültem :(. Átnéztem az oldalt, nincs olyan rajta, hogy max 42 nap a feladási idő. Van róla képmentésem, ha kötekedni szeretnének.
(#33004) Flashy spanyol raktárból jön 4PXES_ESPOST_EU-val. Remélhetőleg követhető lesz. A 42 nap szerintem azért van, ha készletről nem tudják adni, akkor Kínából ideér addigra, és onnantól indul a feladás. De ez a max 42 nap nem szerepelt az oldalon, csak a rendelés után látszódott.

[ Szerkesztve ]

(#33007) havri1 válasza Flashy (#33004) üzenetére


havri1
félisten

Én kalkuláltam egy 30 napos kézbesítéssel, ezzel nincs baj, csak ez a 30 business day a feladásra inkorrekt.
11.11 előtt ez 72 óra volt ennél a terméknél, 11.11 után ugrott 30 munkanapra, ezt nem figyeltem..

V/: Itt nincs, ezt furcsállom..
pn4hvq: Ne viccelj, erről nem Te tehetsz :) Készleten volt igen, ezért nem tartom korrektnek ezt a 42 napot.

[ Szerkesztve ]

havri

(#33008) V/ válasza pn4hvq (#33006) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát...mert ki fogok futni az időből. Milyen időből? Ez nem a sarki fűszeres hogy leugrasz és megveszed. :)) A raktári készlet folyamatos aktualizálása, nem jellemző az AliExpress eladókra, még ha lenne ilyen funkció.

(#33009) havri1 válasza V/ (#33008) üzenetére


havri1
félisten

Én igenis ezzel kalkuláltam, tudatosan. 11.11 már CN/HK-ból nem mernék karácsonyra rendelni, de Spanyol, Olasz stb még bőven. Sokat rendelek így, és 1 hét alatt (1-2 munkanap) itt szokott lenni. Így nyilván belefér még pár nap a feladásra, de ez a 42 nap erős túlzás.

havri

(#33010) V/ válasza havri1 (#33007) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt látom hoyg nincs, de ha Chrome-t használsz akkor az oldalk nem mindig helyesek.
A böngészőben Ali kezdetű sütik és a böngészőhgyorsítótár törlése és böngésző újraindítás előszedheti.
pn4hvq neked sincs Cancel gomb?
Csak a mobil appban látható a vásárlás előtt a processing time: Átnéztem az oldalt, nincs olyan rajta, hogy max 42 nap a........
Van amikor pl: 11.11-én, az AliExpress automatikusan rádob 15-20 napot, ha a központi rendszer frissítést engedélyezte az eladó

[ Szerkesztve ]

(#33011) havri1 válasza V/ (#33010) üzenetére


havri1
félisten

FFoxot használok :)
Többi rendelésnél ott van a cancel. Mobilon nincs fent az app, ott nem tudom megnézni.

[ Szerkesztve ]

havri

(#33012) pn4hvq válasza V/ (#33008) üzenetére


pn4hvq
senior tag

A ki fogok futni az időből arra vonatkozik, hogy ha ez a rendelés nem jön össze a vásárláskori feltételek szerint ("If you finish the payment today, your order will arrive within the estimated delivery time.", ami max 10 nap lenne), akkor meg kell rendelnem máshonnan, hogy karácsonyig ideérjen. Van mögöttem párszáz kínai rendelés, így tudom, hogyan működik a dolog ;).
A raktárkészlet pedig folyamatosan csökkent az adott termékből a kifizetett vásárlások után. Legalábbis mikor én kifizettem, eggyel csökkent az "in stock".
(#33010) V/ nálam sincs Cancel, csak Extend Processing Time. A többi rendelésnél van. Telefonról sincs Cancel.

[ Szerkesztve ]

(#33013) Fr@nkieWilde


Fr@nkieWilde
senior tag

Helló!

1.)
Had kérdezzem már meg, hogy tracking numbert lehet ellenőrizni a magyar posta nyomkövetési oldalán kívül is?

2.)
Illetve van egy rendelésem, ahol a dispute-ot cancelloztam, mert megkért az eladó, hogy várjak még pár napot.
Pár napja semmi kommunikáció, csak megy a várakozás, majd ma reggel küld a fószer egy üzenetet, hogy ne aggódjak, megsürgette a postát, a közeljövőben nálam a termék.
Ezt nem értem miért küldte. Vasárnap jár le a dispute lehetőségem, viszont max pénteken tudja kézbesíteni a postás, hisz hétvégén nincs posta. Én úgy terveztem, hogy péntek este, max szombat reggel ismét megnyitom a vitát.

Erre van valami ötlet, hogy akkor ez most mi, mikor járok a legjobban stb.?
Köszönöm.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#33014) havri1 válasza Fr@nkieWilde (#33013) üzenetére


havri1
félisten

Meg fogod tudni újra nyitni? :F
Ez tök kamu. Odaszólt telefonon, hogy lépjen oda a gázra? :DDD
Mennyi idő telt el? Mikor jár le a vedelem?
Sose zárunk ügyet, ez alap sztem.
Ha megerkezik, visszautalod.

[ Szerkesztve ]

havri

(#33015) V/ válasza Fr@nkieWilde (#33013) üzenetére


V/
Topikgazda

1.) Igen például itt. De azt vedd figyelembe, hogy nem minden tracking number-nek megadott dolog valóban követhető is és nem mindig igazak a bejegyzések, ha nem igazi nyomkövetési szám
2.) Úgy jó ahogy eltervezted, de figyelj az idő eltolódásra.

[ Szerkesztve ]

(#33016) V/


V/
Topikgazda

Nem tudom hogy ez a megszakíthatatlan vásárlás milyen újításuk. De inkább hibára gyanakszom, hiszen az általános tájékoztatójuk nem változott ebben a témában.
7 éve vásárolok, de ilyennel soha nem találkoztam.
Nagyon durva lenne, hogy kifizeti valaki és aztán több mint egy hónapig várjon az elküldésre és nem gondolhatja meg magát, ráadásul ez nem előrendeléses dolog.
A dolog pikantériája hogy ha Spanyolországban van, így onnan árusít, akkor bizony EU Fogyasztóvédelmi szabályok érvényesek rá, nem csinálhat olyat hogy a vásárlást nem lehet lemondani.
Az AliExpressnek jelezni kellene, hogy ez az eladó megsérti az eladásra előírt AliExpress szerződési feltételeit azzal, hogy letiltotta a Cancel order lehetőséget.

Amit spanyolból küldd ott 30 napon belüli a processing time amit megadott, valószínűleg erre kapott még 12 napot.

[ Szerkesztve ]

(#33017) havri1 válasza V/ (#33016) üzenetére


havri1
félisten

És ezt hol, hogyan tehetem meg?

havri

(#33018) V/ válasza havri1 (#33017) üzenetére


V/
Topikgazda

Az adott hirdetésnél az alábbi képernyő résznél a végén a Report item .

és a Search Related Violations

(#33019) havri1 válasza V/ (#33018) üzenetére


havri1
félisten

Köszi, jeleztem.

havri

(#33020) V/ válasza havri1 (#33019) üzenetére


V/
Topikgazda

Remélem hogy a dobozolás miatt nincs reakció, gondolom nem igazán látsz panaszt rájuk az értékeléseiknél.

(#33021) havri1 válasza V/ (#33020) üzenetére


havri1
félisten

Szerintem ez egy véletlen egybeesés, és minden rendben lesz. Én bizakodó vagyok.

havri

(#33022) Fr@nkieWilde válasza havri1 (#33014) üzenetére


Fr@nkieWilde
senior tag

Igen, cancel után is meg lehet nyitni a dispute-ot, a 15 napon belül ismét újra megteheted.
Nem tudom, hogy hogy kell értelmeznem ezt a postai dolgot... ezért is állok értetlenül a dolog előtt, ilyenem még nem volt, pedig már jó párszor vásároltam (ettől az eladótól is)
A dispute lehetősége most vasárnap jár le.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#33023) Fr@nkieWilde válasza V/ (#33015) üzenetére


Fr@nkieWilde
senior tag

Köszönöm, akkor jól gondoltam. Pénteken még várok, ha nem jön meg, ismét megnyitom a vitát aztán meglátjuk mi lesz a vége.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#33024) pn4hvq válasza havri1 (#33021) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Egyelőre én is várok, abban bízom, amit V/ is írt, hogy ma 9től nekiálltak csomagolni.

(#33025) Fr@nkieWilde válasza V/ (#33015) üzenetére


Fr@nkieWilde
senior tag

Az egyik ilyen szeptember 2-ai csomagom a legutolsó nemzetközi adat szerint október 13-án Pekingben volt a szortírozó centerben, ez kerek egy hónapos sztori, azóta semmi.

A másik szeptember másodikai csomagom pedig szeptember 4 után nem mutat semmit, valószínűleg ez false track szám. It ezt is írja:
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#33026) petymek válasza V/ (#32907) üzenetére


petymek
senior tag

Ahogy jeleztem, alátámasztom. A DHL nem engedte a saját vámkezelési ügyintézést, kifejezett ezirányú levélben leírtak ellenére sem. Előbb töbszöri írásban foglaltak ellenére sem, válasz nélkül hagyták, majd később effajta válaszokat adtak:
"A Nemzeti Adó- és Vámhivatal közös megállapodása és az Általános Szállítási Feltételeinkben foglaltak szerint magánszemélyek részére az Európai Közösségen kívülről érkező áruk vámkezelését a DHL végzi, mely tevékenység teljes mértékben jogszerű".

Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

(#33027) Caliber92


Caliber92
csendes tag

Ha küld az Ali egy üzenetet, hogy az árú kézbesítve, (csak nem nekem) és igazoljam az átvételt, ez nem befolyásolja a "kézbesítésre vár" időpontját?
Marad esetemben a még 26 nap, a visszaigazolásra/zárásra?

(#33028) V/ válasza petymek (#33026) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké. A vámkezelés és a vámeljárás az két különböző dolog, arra írtam hogy hagyjuk.
De nem ez a lényeg, mert nem innen indult a kérdésem, azt írtad nem fogadták el az adott vásárlásról értékigazolásként az adott vásárlás AliExpress-es vonatkozó oldalainak másolatát.
Tehát a kérdés amire választ várok akkor a DHL mit fogadott el értékigazolásnak, mert ez az információ az amit esetleg beépítenék a vámolásról szóló összefoglalói anyagba.

(#33029) V/ válasza Caliber92 (#33027) üzenetére


V/
Topikgazda

Pár napja írtam és előtte is tárgyaltuk, rátalálszu a keresővel hogy mi a teendő. Te rossz nyomkövetési számot -kamu nyomkövetési szám- kaptál az eladótól, tehát nem érkezett meg neked a termék.
Ezért dispute indítandó most, ahol igazolod valami angol nyelvű nyomkövetési felülettel hogy máshol lett kézbesítve, ha akarod cifrázni akkor leírod azt is hogy az ottani posta megerősítette, hogy egy ottani címzett jogszerűen vette át. (A nevedre és címedre szólót máshol nem kézbesítenek tévesen).
Vagy elhiszed ezt nekem, vagy tényleg felhívod őket, de ezt én eddig mindig megtettem ilyen szituációban és mindig ezt mondták.
Ha vársz a dispute-al 26 nap múlva hogy magyarázod hogy azt megleőzően nem neked lett kézbesítve? Amikor friss a probléma akkor rendezzük.

[ Szerkesztve ]

(#33030) INGJOKE válasza V/ (#33029) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nálam is volt ilyen egy termékkel, és mivel a magyar posta nyomkövetési oldala elérhető angol nyelven is nem kell másik oldal. Egyébként nyitottam disputot és egyből tudott reagálni a csávó, hogy ez nem jó az üzletének és kéri, hogy töröljem. Én meg írtam neki, ha a számlámon van a pénz, akkor egyből törlőm. :D
Meg egyébként is megrendeltem már az árút máshonnan és nem kell a termék, a pénzem kell. :D

(#33031) fairi válasza Fr@nkieWilde (#33022) üzenetére


fairi
addikt

kamuznak, ha sima untracked csomag akkor ő se tud semmit róla. Több millió icipici levél megy át a kínai postán szted pont az kis levelét fogják titokban nyilvántartani???

egyszerűen azt szeretné hogy kies a védelmi időből és megkapja a pénzét. nekem is van ilyen ügyem 90 nap után cancelt akar, de mondja hogy nézzem meg a postán, utána meg minden nap más okot talál ki...

[ Szerkesztve ]

(#33032) fairi válasza Fr@nkieWilde (#33025) üzenetére


fairi
addikt

https://t.17track.net/en#nums=RP742049879CN
ez az én vicces csomagom. kínai is tudnak alkotni nem csak a magyar posta

(#33033) pn4hvq válasza V/ (#33016) üzenetére


pn4hvq
senior tag

Rendelésnél hiányzó Cancel margójára: ma reggel szóba került itt, hogy egyik store-nál ketten is belefutottnuk abba, hogy nincs Cancel gomb a rendelés lemondására.
Érdekességképpen megjegyzem, hogy egyik rendelésem most indult el részlegesen (Partial Shipment), és míg reggel ott volt a Cancel gomb ennél, mostanra eltűnt.
Lehet, hogy a store az Ali felé jelezni tudja (és a vásárlók felé ez nem látszik), hogy pl. elkezdte összekészíteni a terméket? Vagyis már megindult a termék küldésének a folyamata és azért nem lehet lemondani? :F

(#33034) Caliber92 válasza V/ (#33029) üzenetére


Caliber92
csendes tag

Köszi!
Gyakorlatilag nem is kellett volna nyomkövetési számot kapnom mert a nélkül lett rendelve. A kis kínai válaszolt a megkeresésre, hogy rossz számot adtak. Pesti címem van és Pécsváradon vették át, így elég egyértelmű hogy nem én vettem át.

(#33035) V/ válasza pn4hvq (#33033) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint már írtam az alap dolgokban nincs változás, ott kell lenni a Cancel gombnak. Ugyanis jogod van amíg a fizetés ellenőrzés meg nem történik a Cancel-re és akkor automatikus a törlés, a Awaiting Payment or Payment Being Verified, állapot.
Ezután amíg nem kerül szállításra, Awaiting Shipment állapot kérhető az eladótól.
Ha szállítás megkezdve Awaiting Delivery állapot akkor nincs törlési lehetőség.
Ha nincs gomb akkor üti az összes szabályukat.
Ezek a rendelkezésünkre álló lehetőségek a szerződési feltételeik szerint.
Az hogy valamiért ennél az eladónál eltűnt annak az okát nem tudom, mert teljesen értelmetlen.
Ha pre-order lett volna még ott is van lehetőség a legtöbb esetben lemondani, de ti azt láttátok hogy raktári készlet, bár én nem igazán veszek észre ilyen kijelzést, de majd figyelem. Van amikor nincs az eladónak belőle és még is megvásárolható, csak a következő üzenetben árulja el hogy nincs is.

[ Szerkesztve ]

(#33036) havri1 válasza pn4hvq (#33033) üzenetére


havri1
félisten

Nem hiszem, mert nekem első pillanattól nincs cancel. Már fizetés után (vagy 20 terméket vettem akkor) átnéztem, és akkor feltűnt. Ugye először a payment pending ment, majd ez.

havri

(#33037) havri1 válasza Caliber92 (#33034) üzenetére


havri1
félisten

Ahogy V/ is írta, ezt meg tudom erősíteni. Vita alkalmával elkerül egy tn, aminek egyezik a feladás dátuma, és az ország. (itt érdemes megegyezni, hogy kínai nagyvárosok akkorák mint Mo, tehát ez nekik..).
Sajnos sokszor bedobják ezt az eladók, annak érdekében, hogy nem vizsgálják, és javukra dönt a pp/ali.

havri

(#33038) Fail3D! válasza fairi (#33031) üzenetére


Fail3D!
addikt

2 problemas csomagom van. Mind2 esetben cancel ordereztem. Az 1ik nel 5k hibas alaktrez amivel tobb mint fel orat szorakoztam.. A lenyeg 2,honapot vartam ra most lehet megint 2 honapig varok, johiszemuen bizva benne hogy feladta. A kerdes: pofatlansag a penz 1 reszet ilyenkor visszakerni? Ezt alis segitseggel erdemes vegig vinni vagy ha o azt mondja elutalta, ujra kuldte hogyjek neki? Masik dolognal szerintem meg atvertek.. Kis osszeg es mas jott.. Szinten cancel es elvileg kaptam uj trackszamot, de a hirdetes ugyan ugy hibas van felrakva mint eddig, pedig azt mondta veletlen es kijavitjak.

[ Szerkesztve ]

(#33039) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Most hogy nekiálltam olvasni az ali fórumot is sokkal jobban parázok, mint eddig hisz elég sokat vásároltam régen innen, de mostanában nagyobb értékű dolgokat is veszek. Általában másik oldalról vettem őket, (GB, Banggood) mert ott volt áfa és vámmentes szállítás. Tök megörültem, hogy a két cucc (xiaomi jimmy jv 51, Stratos 3) itt volt a legolcsóbb és a kuponokkal még olcsóbb, és hogy spanyolból jön max 1 hét alatt. Most meg ahogy olvasom a sok problémás gagyi nyomkövetős (ilyenbe én is most belefutottam szvsz) hozzászólást már jobban izgulok. :D

(#33040) SSlyTR


SSlyTR
aktív tag

A cancel-ezett rendeleseket mennyi idon belul fizetik vissza?

(#33041) havri1 válasza SSlyTR (#33040) üzenetére


havri1
félisten

Az csak egy kérés az eladó fele azt hiszem, amint jóváhagyja, kapod vissza pár munkanapon belül.
De lehet keverem az ebay-el..

havri

(#33042) anonymus89 válasza anonymus89 (#32570) üzenetére


anonymus89
addikt

No sajnos továbbra sem jött meg 18-án lejár a 15. nap, hogy tudjak dispute-ot nyitni.
Most már nyithatok dispute-ot vagy írjak az eladóra?

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#33043) Domestos


Domestos
tag

Sziasztok!

Ha partial refundot szeretnék, mert az eladó nem azt a változatát küldte az árunak, amit rendeltem (felíratos billentyűzet kupakot blank helyett), és partial refundot szeretnék, akkor egyből nyissak dispute-ot, vagy előbb confirm goods received, és csak utána dispute?

(#33044) V/ válasza Domestos (#33043) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha már itt van akkor leigazolom, az értékelést alul a Cancel-el kihagyom és dispute, most isígy fogok eljárni 2 esetben is.

(#33045) V/ válasza anonymus89 (#33042) üzenetére


V/
Topikgazda

Még esetleg várd meg a holnapi vagy pénteki postát, aztán mehet a dispute, úgy sem tud újat mondani az eladód.

[ Szerkesztve ]

(#33046) V/ válasza SSlyTR (#33040) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól függ , de ha el van fogad akkor 24 órán belül indul vissza, aztán 3-5 nap mire a bankszámládon.

(#33047) petymek válasza V/ (#33035) üzenetére


petymek
senior tag

A vásáról szempontjából lényeges, mert maga nem intézhet semmit. Konkrétan, ami a postánál működik az itt nem, függetlenül attól, hogy mit takar a sablon válasz. Hogy mi jó nekik igazolásnak, biztos az is benne van a hivatkozott általános szerződési feltételeikbe.
Mikor megérkezik a csomagod, sms-ben utasítanak, hogy írj nekik elektronikusan -megjegyzem ezt is úgy tették, hogy az üzenetből nem derült ki, hogy ki, és mi okból kéri- majd ha ezt megtetted, küldenek rá egy automata üzenetet az "instrukciókkal" , amiből nem válik világossá mit kell tennie a vásálónak, különösen, ha az az első eset, hogy ilyen csomagot kap.

Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.

(#33048) pulutodurumo válasza V/ (#33046) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Az én legutóbbi részleges visszatérítésem kevesebb mint 12 óra alatt megjött a dispute indításától számítva, és még SMS is jött a bankomtól. Utóbbi újdonság. Nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan megtörténik.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#33049) V/ válasza petymek (#33047) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne haragudj de elbeszélünk egymás mellett, részemről akkor lezártam a témát.
Ismerem mind a posta, mind a futárcéges vámeljárásokat, nekem nem kell róla információ..

Csak emlékeztetőül az idézetek:
Kérdezted: Ha a vásárolt tételekből valamelyiknél áfa fizetés merül fel, hogy lehet hitelesen igazolni, annak az egy tételnek az értékét?
Én írtam: A vásárlási tétel fizetési oldalaival. És ha banki igazolásra szükség lenne akkor magyarázattal.
Erre te ezt írtad:
A DHL pl. tavalyi tapasztalatból tudom, hogy newm fogadja el.
Biztos megfordult már a fejükben, hogy photoshop csodákra képes.

Ha nem fogadják el akkor te mivel igazoltad, mert az írtad hogy tapasztaltad, ez volt a kérdés lényegében.

(#33050) V/ válasza pulutodurumo (#33048) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vonom kétségbe de ennyire megtáltosodtak volna az AliExpressnél? Azt a nyavalyás e-mail értesítőket meg az Istenért nem akarják kijavítani. Azért a legtöbb banknál a refundról nem érkezik sms, mert az egy kártyás vásárlás sztornó a lekönyvelés után, de legalább a te bankodnál korrekt a pénzforgalom ellenőrzése.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.