Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11001) molvany válasza V/ (#10999) üzenetére


molvany
senior tag

Nem nagy valami az egész.
Az árú értéke 1,67 euro. Erre fizettem Regisztrált szállítási költséget 1,32 eurot.
De xxxjjjkkk fórumtárs mond valamit :C

WhatsApp :+491737182060

(#11002) V/ válasza xxxjjjkkk (#11000) üzenetére


V/
Topikgazda

Volt olyan eladó aki 3 üzenetváltás után sem tudta megérteni, hogy a nyomkövetős és a sima küldemény szám közt mi a különbség, én visszamondtam és 1 csillagokkal és némi "magyarázó" szöveggel értékeltem.

[ Szerkesztve ]

(#11003) busman


busman
addikt

Sziasztok! Rendeltem egy 15 dolláros cuccot.Május24.-én egy ilyet kaptam a trackingre"held by custom".erre az összegre elvileg nincs vám...

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#11004) V/ válasza busman (#11003) üzenetére


V/
Topikgazda

Minden Unión kívülről jövő küldeményt a vámosok léptetnek be Magyarországra, így láthatsz ilyen szöveget ott is, ami után nem kell áfát, vámot fizetni.

(#11005) busman válasza V/ (#11004) üzenetére


busman
addikt

Jah értem én ,de mit kotlanak rajta ennyi ideig?

I'm not talented, I'm skilled.PS5

(#11006) V/ válasza busman (#11005) üzenetére


V/
Topikgazda

Akár 1 hétig is vesztegelhet, a max 21 napos ügyintézéshez viszonyítva az nem is olyan probléma, kevesen dolgoznak ott és sok a meló.

[ Szerkesztve ]

(#11007) Linda1


Linda1
aktív tag

Sziasztok.Nem érkezett meg az egyik rendelésem, 49 nap volt a szállítási idő,4 nap maradt hátra, ezért disputot nyitottam. Ezt a választ kaptam:

Dear Merai Melinda
We are so sorry to see that you open dispute on the aliexpress order.
If you don't recieve your package,we will refund to you or resend again.
If you are not satisfied with the item,we will give you some discount or talk to fix that.
Please cancel the dispute here and contact us, we will give you a satisfactory answer .
Thanks,best regards!
Jobban örültem volna,ha meghosszabítja a szállítást,small packet plussal tette fel,április 24-n indult ki az országból, de azóta már nem követhető.
Erre mit illik válaszolni? Ne zárjam a vitát, ugye?

[ Szerkesztve ]

(#11008) V/ válasza Linda1 (#11007) üzenetére


V/
Topikgazda

Dispute helyett kérhetted volna a határidő hosszsbítást, ott volt a lehetőségrd. Még üzenetben kérheted, de a dispute lezárása esetén nincs újra nyitás. Nekem ilyen csomag 50 nap volt

(#11009) Linda1 válasza V/ (#11008) üzenetére


Linda1
aktív tag

Hát igen, azt kellett volna kérjem előbb, de már késő. Több csomagom jött már ilyen szállítással, 20 nap alatt ide érkeztek. Ez meg bújócskázik valahol. De, érdekes, mert nem erősítette meg, hogy Ő bizony feladta!!!
Full refund lesz, ha meg mégis megérkezik, újra ki fizetem neki.
Csak az az idegesítő, hogy amelyiket a legjobban várom, az veszik el útközben...

(#11010) celeron


celeron
senior tag

Sziasztok, óriási balf*szságot csináltam. Berendeltem az imént egy telefont aminek benéztem a nevét, tehát ki lett fizetve bankkártyával. A rendelés státusza még "Payment Waiting Confirmation" volt. Ekkor rányomtam hogy "Cancel Order", kiválasztottam hogy "I don't want this anymore". Rá pár percre a rendelés átkerült "Finished" státuszba. Mire számíthatok ilyen esetben? A pénz meg lesz utaztatva, majd ha lefocizom a dolgot az eladóval, és ő jóváhagyja akkor hosszú napok-hetek alatt visszakerül a számlámra, vagy én vagyok a legszerencsésebb balfék a mai nap? :D Köszönöm a válaszotokat előre is!

(#11011) V/ válasza celeron (#11010) üzenetére


V/
Topikgazda

Mielőtt még szállítási állapotba kerül kérheted a törlést, úgy ahogy írtad, a szabályok szerint 7-10 napon belül visszakapod a pénzed, de a Visa, Mastercard és Maestro esetén max 15 nap is lehet. Általában azért 1 héten belül, de akkor munkanapon lett indítva a törlés.
A pénzed az Aliexpressnél van, az eladó csak a megérkezés leigazolása után kapta volna meg.

[ Szerkesztve ]

(#11012) kirkri válasza celeron (#11010) üzenetére


kirkri
addikt

Szerintem nem lépett tovább a folyamat, hanem elindult a refund, ezért van finished státusz.
Ha tovább ment volna a kiszállítási folyamatra, akkor az "awaiting shipment" státusz látszana.

21 éve a Prohardveren! ™

(#11013) celeron


celeron
senior tag

Köszönöm a válaszokat :)

(#11014) 22balu


22balu
aktív tag

sziasztok

Ha Budapesti vagyok kell megyét is (province) beállitanom? vagy elég a Budapestet beírnom oda is..mondjuk most Pest megye van beirva

(#11015) xxxjjjkkk válasza 22balu (#11014) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Ird mindkét helyre hogy budapest.
De azt már a magyar posta intézi, kinát, csak hungary érdekli.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#11016) Flagg


Flagg
csendes tag

Sziasztok! Ez a szállítási mód "China Post Ordinary Small Packet Plus" mit jelent?
Sima levélként jön nyomkövetés nélkül?
Telefontokot rendeltem $ 0.99-ért.

(#11017) A texasi válasza Flagg (#11016) üzenetére


A texasi
aktív tag

Nem regisztrált küldemény,
átvételkor nem aláírós.
(Ameddig elhagyja Kínát, csak addig lehet követni!)

(#11018) V/ válasza 22balu (#11014) üzenetére


V/
Topikgazda

Én egy darab . -ot írtam. A Magyar Posta tényleg be tud azonosítani megye nélkül is és kisebb lesz a postai címkén a szöveg.

(#11019) zazenke


zazenke
őstag

megszeretném kérdezni hogy mi van olyankor ha felidegesített ez az áfa meg postai ügyintézési díj mivel így egy 8000 ft os tételből 13 ezer is kijön. szóval mi van olyankor ha nem fizetem meg az áfá-t stb inkább nem kérem a megérkezett terméket. visszaküldik az aliexpressre az árút a saját költségükön és engem nem ér semmi baj vagy megpróbálnak valahogy megbüntetni ?
válaszokat előre is köszönöm

(#11020) V/ válasza zazenke (#11019) üzenetére


V/
Topikgazda

Véleményem szerint a vásárlásod előtt tudott volt a dolog, hogy a Kínából érkező termékekre a Magyar Állam felszámítja az Áfát, vámot és ez vámeljárási költséget von maga után. Erről az eladó nem tehet.
Amit írsz azzal megszívatod.
Ha nem veszed át egyáltalán nem biztos hogy visszaküldik, az sem biztos, hogy ingyen küldenék vissza.
Hogy gondoltad a pénzed visszakapását?
A refund jogszerűen nem járna, mert megérkezett és nincs vele probléma -mert ez nem derül ki az át nem vétel miatt- és te nem vetted át.
Ha nincs nyomkövetés becsapod azzal az Ali-t és az eladót, hogy nem kaptad meg és mivel nincs garancia hogy visszaküldik ez veszteség és fekete pont lesz neki, amiről nem ő tehet.
Ha van nyomkövetés és így tudja igazolni, hogy te nem vetted át, nem kapod vissza a pénzed, legalábbis pofátlanság lenne elvárni. De mondjuk az Aliexpress visszaadja, mert az eladó nem akar rossz minősítést, de nálam az lenne az első, hogy a magyar vásárlókat nem engedném vásárolni tőlem, de minimum téged zárnálak ki és jelezném, hogy szerintem ez a vásárló problémás.
Ha ráfogjuk azt hogy nem kell neked, akkor meg vissza kellene küldened, de ezt csak az átvétel után lehetséges.
Röviden ez az hozzáállás amit vázolsz nem korrekt. Sajnos nem fognak kirúgni az Aliexpressről, mert abból élnek, hogy vannak vásárlók.

[ Szerkesztve ]

(#11021) zazenke válasza V/ (#11020) üzenetére


zazenke
őstag

több mint 400 vásárláson vagyok túl ali és ebay és gearbest stb. félreértesz én nem kérem vissza a pénzt sőt pozitív értékelést kap és leigazolom hogy az árú megérkezett. egyszerűen arról van szó hogy megsértődtem és elvi káérdést csinálok belőle .a 8000 et elbukom de az állam is bukik a visszaküldési költségen és nem nyer rajtam. pusztán arra vagyok kiváncsi mi ilyenkor az eljárás ha megtagadom az árú átvételét

(#11022) V/ válasza zazenke (#11021) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az Állam küldi vissza. A magán cég ami a Magyar Posta néven fut.
De mivel a kifelé menetel is vámolás, a fogadó félnél is vámolás, nem fogja visszaküldeni, ha nem itt semmisítik meg, akkor a kínai vámon mert a költségeket az eladónak kéne állni.
Egyszerű példa régebben országon belül utánvétellel küldtem el egy dolgot. A kedves vevő meggondolta magát nem vette át, -nehezen beszélt rá az utánvételre, én hülye mégis elküldtem- a visszautat nekem kellett kifizetni, csak azután kaptam vissza a postától a csomagot. Persze fizettem az odautat is.
Ha te a magyar államra haragszol akkor nem a kínai eladót kellene szívatni.

[ Szerkesztve ]

(#11023) zazenke válasza V/ (#11022) üzenetére


zazenke
őstag

akkor most szív az eladó avagy sem. mert előtte azt írtad megsemesítik mielőtt vissza menne. azt se értem miért az alis cuccaim akadtak eddig fel és miért nem az ebay-es csomagok. na lehet ez véletlen

[ Szerkesztve ]

(#11024) malomszék


malomszék
csendes tag

Minden vitához kell mellékelni fotót vagy videót?

(#11025) V/ válasza zazenke (#11023) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha visszakapod a vételárat és ő meg nem kapja vissza az árút, akkor ez neki veszteség. A posta költsége egyértelműen bukta, mert csak a vevőnek ingyenes.
Az a lényeg, hogy nincs egyértelműen leszabályozva, hogy külföldre ilyen esetben -vámolás, készíteni kell okmányokat- a visszaküldést ki végzi és hogyan finanszírozza, persze van üzletszabályzat, de azt ki ellenőrzi?

[ Szerkesztve ]

(#11026) V/ válasza malomszék (#11024) üzenetére


V/
Topikgazda

Célszerű, mert akkor a probléma egyértelműen látszik, de ha meg nem érkezés a vita, ahhoz nincs mit, illetve az esetleges nyomkövetési információ képernyő, amelyen nem látszik a mozgás vagy nem jó, az még mehet.

(#11027) zazenke válasza V/ (#11025) üzenetére


zazenke
őstag

nem értem miért kapnám vissza a vételárat ha lemondok róla .leigazolom neki hogy megjött az árú stb

(#11028) V/ válasza zazenke (#11027) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, akkor persze nem lesz neki veszteség. De ez miért lenne jó neked? Önként kidobsz az ablakon 8000 Ft-ot :F

(#11029) lukdov


lukdov
csendes tag

Projektorrokkal kapcsolatban vélemények?
UC-28 a kiszemelt példány, tudás alapján tudom, hogy korlátolt, de olimpiát nézni és filmezni tökéletes, emellett hordozhatóság elsődleges, mivel tervbe van, hogy rengeteget fog velem utazni.
Beszélgettem az eladókkal, főleg a dugótípus volt, ami érdekelt, egyiknél van CEE 7/7-es másiknál Type C, ami szintén megfelelő, persze 7/7-es jobbnak tűnik.
Kérdésre visszatérve, mi a véleményetek általánosan, illetve szállítás során sérülésnek van-e esélye? Vám számítás ha jól értem úgy történik 2000+áfa, vagy csak áfa, ha több, mint 2000? Bár lehet nem fog kellene, van kuponom is az egyiknél, de ezt sose értettem hogy működik, első komolyabb tételem alin.

(#11030) V/ válasza lukdov (#11029) üzenetére


V/
Topikgazda

Vételár+szállítási költség forintra átszámítva, ha több mint 6000 Ft akkor 27%-al szorozva, ha posta vámoltat akkor 2000 Ft vámeljárási költség.
Nem sérül, rendesen csomagolva szállítják.
Gyenge a fényerő (40 Lux), teljesen be kell sötétíteni a szobát, a Native Resolution: 320 x 240 az igazi, az interpolált 1280x1080dpi ez értelmezhetetlen.
Nem ezt venném meg. 150 LUX fényerőnél kisebbet ne.

[ Szerkesztve ]

(#11031) lukdov válasza V/ (#11030) üzenetére


lukdov
csendes tag

Tehát kerek számot mondva, 7000-nél 2000+1890, tehát 3890?

(#11032) V/ válasza lukdov (#11031) üzenetére


V/
Topikgazda

7000 Ft+1890 Ft és 2000 Ft a posta vámeljárása. Összesen 10890 Ft körül.

[ Szerkesztve ]

(#11033) lukdov válasza V/ (#11032) üzenetére


lukdov
csendes tag

Akkor jól gondolkoztam. Tudom, hogy fényérő gyenge, de nem kültéri használatra szánom, sötétítés megoldható teljesen, lényeg hogy olimpia jön és a laptopom kijelzője nem túl nagy, tévém nincs és nincs is hely (kicsi a szoba) így ez tökéletesen megfelel.Kb 2 és fél méterre lesz a fal tőle, de lehet annyi sem. Laptopom 1024*768-at tud max, így okés az egész. Tényleg attól félek, hogy szállítás közben eltörik, semmi mástól.

(#11034) Linda1 válasza V/ (#11008) üzenetére


Linda1
aktív tag

Szia. Megint írt az eladó, hogy mi lenne ha meg hosszabbítaná 20 nappal a védelmet? Ha ez alatt nem kapom meg,akkor refundol, vagy újraküldi...de zárjam a vitát!!! Ha kérem a hosszabítást, akkor mi van, lezárul a vita, vagy ennek így semmi értelme? Ha lezárom, már nem tudom újra nyitni és lehet ezután sem kapom meg.

(#11035) xxxjjjkkk válasza zazenke (#11021) üzenetére


xxxjjjkkk
senior tag

Ne áruljuk el neki, hogy minden kinai termekre van a bótba vám + áfa.

"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"

(#11036) V/ válasza lukdov (#11033) üzenetére


V/
Topikgazda

A projektor csak 320 x 240-t tud, erre utaltam. Mindig konvertálgatnom kellett lefelé a videókat. Szánj rá egy kicsit többet. Nagyobb fényerő, nagyobb felbontás.

(#11037) V/ válasza Linda1 (#11034) üzenetére


V/
Topikgazda

A View Detail-nál tudod kérni a hosszabítást? ha igen akkor kérd, visszaírhatsz hogy ha zárod akkor nem lehet újat nyitni, bár ezt ő is tudja, csak próbálkozik.

3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click ' Request to extend Purchase Protection ' to ask for the seller's approval.

[ Szerkesztve ]

(#11038) lukdov válasza V/ (#11036) üzenetére


lukdov
csendes tag

UC30?
http://www.aliexpress.com/item/Mini-LED-Projector-UC30-LED-Projector-Portable-Home-Theater-Projector-F17073-F17074/32668891666.html

(#11039) Linda1 válasza V/ (#11037) üzenetére


Linda1
aktív tag

Igen tudnám kérni, de akkor zárul automatikusan a vita?Ezt nem értem.
Nem nagy érték ,csak zavar,hogy nem kaptam meg.

(#11040) V/ válasza lukdov (#11038) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen ez már jobbnak tűnik.

(#11041) lukdov válasza V/ (#11040) üzenetére


lukdov
csendes tag

Köszi, bár feedbackje ennél a terméknél neki nincs, de 98,5% 6640 feedback score után biztató. Elküldtem neki a szokott kérdéssort a dugóról, illetve hogy csomagolja. 150 Lux ennél megvan, amit említettél?

(#11042) V/ válasza lukdov (#11041) üzenetére


V/
Topikgazda

Keress rá így UC30 akkor több találatod lesz, ennél elfogadható a fényerő
Itt van kép is az eltérésről, utolsó kép
Ez is jó, csak figyelni kell, hogy ne futáros szállítással kérd, mert ők általában mindig vámoltatnak és drágábban.
Ha mobil app-al fizetsz még olcsóbb is az első link 48,39$ a másik 44,78$+ a szállítás amelyiket választod

(#11043) Linda1 válasza V/ (#11037) üzenetére


Linda1
aktív tag

Azt írja, ha kijavítom,hogy megkaptam, de nem kérem, akkor azonnal refundot ad. Miért jobb ez neki? Idegesítő egy alak!!!

(#11044) V/ válasza Linda1 (#11043) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne zárd le és ne foglalkozz az eladóval, ha visszakapod a pénzed és közben mégis megjön majd kifizeted neki.

(#11045) Linda1 válasza V/ (#11044) üzenetére


Linda1
aktív tag

Ok, köszi. Hogy milyen kis szaralakok tudnak lenni egyesek, már mint az eladók.

(#11046) Molk


Molk
tag

Üdv,

Ezt egy dispute-ra kaptam válaszkén az eladótól.
Let's reach an agrement at refund $10+ 5 stars,is that ok my friend?
Mi ez az 5 csillag? Persze értem, hogy minél magasabbat szeretne, de annyit adok amennyit szeretnék nem?
in order to save your time and make you satisfied, we can refund you via dispute, but could you please kindly help us change the dispute reason to Shipping method was not as described to save our store?
Neki miért jó, hogyha megváltoztatom (nem szeretném) a dispute okát?

Köszönöm a magyarázatát előre is. :R

(#11047) V/ válasza Molk (#11046) üzenetére


V/
Topikgazda

Az értékelése, az 1-2 csillag negatív értékelésnek számít, a 4 jó, az 5 kiváló ezek pozitív értékelések.
Ha nem az ő hibájából nem teljesül a dolog akkor javasolt az 5 csillag ha visszakapod a pénzed. De persze le is húzhatod az értékelését.
Mi volt a dispute oka?

(#11048) Molk válasza V/ (#11047) üzenetére


Molk
tag

Köszönöm a gyors választ. :K

Szóval rendeltem egy kijelzőt egy telefonhoz (pont veled beszéltem róla, ha emlékszel), meg is érkezett időben. De beszereléskor kiderült, hogy hiányzik az értesítsés led "fény továbbító bizgentyű" a kijelző keretből (a hirdetésben benne van), két alsó csavar mérete más -WTF?- (a hirdetésben jónak tűnik), a kapacitív gombokhoz nem jut el a led fénye, ezért tök sötétek.
Úgy látszik, hogy nekem sikerült az összes olyan dologgal találkoznom amit már mások is leírtak az értékelésükben... :(((
Full refund-ot kértem. (Ja és mindent bizonyítottam képpel ill. videóval)

Most ezt a választ írtam neki (még nem küldtem el). Esetleg változtassak meg valamit?:
The screen has great colors and no dead pixels. It works as expected. The case is that if I wanted to buy only a screen then I would bought only a screen. But I bought it with a frame to make sure that everything is going to be as the original.
As I mentioned this frame is missing the notification led "thing" which is on the picture (on aliexpress). There are two screws which has different size port as the original and these are the ones which would hold the usb port. The capacitive buttons light is really low, the only thing from I know that it should work is because it allows thought some light if I use a really strong flashlight.
The case that you contacted with you supplier is a great thing, but it's not going to solve my issues.
I proved you all the issues with pictures, video and you did not question any of these. This is not the item which is advertised.
I will of course give you five stars as soon as I'll get my money back (full refound).

Could you please explain why should I change my dispute reason to "Shipping method was not as described" when I had no issues with shipping?

[ Szerkesztve ]

(#11049) V/ válasza Molk (#11048) üzenetére


V/
Topikgazda

A szállítási mód eltérése nem olyan nagy hiba, ami befolyásolná full refundot, arra csak rész térítést adna az Ali is, de amit leírsz azt röviden azt jelenti, hogy használhatatlan és nem a hirdetésben szereplő leírásnak felel meg.
Nem is kellene nagyon ragozni azt hogy mi a jó rajta, nem írnák annyit amit te beírtál, a lényeget: használhatatlan és nem a hirdetés szerinti amit küldött.

(#11050) Molk válasza V/ (#11049) üzenetére


Molk
tag

Értem, köszönöm. :R
Gondoltam, hogy nem nekem szeretne ezzel jó, hogy változtassam meg a dispute okát.

Akkor csak egy utolsó kérdés, hogy elsőre "Does not work properly"-t választottam mint ok.
Ezt érdemes lenne "Functions are not as described"-ra megváltoztatni vagy jó a mostani és miután látják, hogy engem nem fognak refund $10+ 5 stars,is that ok my friend?-al meggyőzni, akkor valószínűleg megkapom a full refund-ot?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.