Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16451) Zoty4 válasza kirkri (#16450) üzenetére


Zoty4
őstag

Nem tudom hogy mennyi lehet belole, mert mar alapbol kertem novelest, mivel 11.11-i rendeles, es jan 13 korul hozta ki csak a posta.
Dispute alatt allo termeknel is ki lehet tolni ezt?

(#16452) V/ válasza Zoty4 (#16451) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, a kérés nincs hozzá kötve a disputehoz. Ott a Reminder 2. pontnál a link. max 60 nap amit kérhetsz, de az sok lenne, a 30-40 nap alatt illene megjönnie.

[ Szerkesztve ]

(#16453) Sinisi válasza Moncsa111 (#16422) üzenetére


Sinisi
senior tag

Hamarabb kellett volna értekeznünk ez ügyben. Megérkezett az első eddigi leggyorsabb csomagom (bár nem nyolc nap) de nálam egyértelmű rekord.12 nap!

Flashget: :D

(#16454) 1amarr válasza V/ (#16442) üzenetére


1amarr
tag

Érdekes, arre nem gondoltam, hogy egy másik áru miatt lehet a fennakadás. (Akksi nincs benne, Raspberry Pi 3 plusz hozzá tartozó alkatrészek.) A visszafordulást erre a bejegyzésre alapoztam:
Shenzhen Transit Station import customs cleared (domestic transit ),
az import és a domestic transit miatt. Az új küldemény bejegyzéseiből pedig nem tudtam világosan következtetni, mert ezeket a formulákat még nem ismerem, ez a ritkábbik féle. Köszi szépen!

[ Szerkesztve ]

(#16455) Sinisi válasza V/ (#16449) üzenetére


Sinisi
senior tag

Gondolkoztam akksi vételen de mindig csak haolgatom. Eu-s shopot tudnál ajánlai?

(#16456) Matthisa


Matthisa
tag

Sziasztok bocs az offolásért.Biztos kérdezték már többen is,csak nem nagyon van időm visszaolvasgatni.Hogy tudom vissza kérni a pénzem? Tudom, hogy refund csak mi a menete,nem volt még rá példa hogy refundoljak!

Lejár:

If your order does not arrive on 2017-01-18 , you can apply for a refund by opening a dispute.

Mire kattintok?Holnap tudok csak refundolni?
Előre is köszi!És még1x bocs az OFF-ért! :R

(#16457) Roland8622


Roland8622
aktív tag

Sziasztok. Rendeltem egy kábelt és 2 héten belül meg is jött.
Rákattintottam a Confirm Goods Received gombra és ment a feedback full 5 csillaggal, meg írtam is hogy gyors volt a posta, meg a fájl másolási sebesség is okés. Ja meg képet is raktam be a megérkezett csomagról.
Most akkor nem vágom, hogy mi baja van :(((

order message

És a rendelési listában így néz ki:
rendelési lista

[ Szerkesztve ]

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#16458) kirkri válasza Matthisa (#16456) üzenetére


kirkri
addikt

Nem visszaolvasnod kell, hanem az összefoglalót elolvasni. Abban mindent megtalálsz.

Reklamációs rész.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16459) kirkri válasza Roland8622 (#16457) üzenetére


kirkri
addikt

Valamiért nem látja, hogy már értékelted. Ha akarsz vele foglalkozni, akkor írd meg neki, hogy már megtörtént az értékelés. Esetleg egy print screen-el megtámogatva, amin látszik, hogy miként értékelted.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16460) V/ válasza Roland8622 (#16457) üzenetére


V/
Topikgazda

Néha elbambulnak és akkor is üzennek, ha már értékelted.
Ilyenkor megkeresem, hogy mikor értékeltem és vissza írok hogy ekkor megtörtént és ha nem látok tőle értékelést, akkor emlékeztetem rá, hogy ő tartozik vele
A My Orders, Manage Feedback és a Published Feedback az adott vásárlásnál, ha már értékelted.
Az övé lenne a Feedback I received:

(#16461) Roland8622 válasza kirkri (#16459) üzenetére


Roland8622
aktív tag

(#16460) V/ válasza roller0123 (#16457) üzenetére

Köszönöm ;) Közben megtaláltam azt a részt. Kikerestem mit írtam és nyomtam róla neki egy monitor képet.
Innentől már az ő dolga.

Ezen felül van még 6 tételem, amiből a diver órát és az előlapi usb3-as panelt várom a legjobban :DD

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#16462) Matthisa válasza kirkri (#16459) üzenetére


Matthisa
tag

A bizonyiték mi az ilyen esetben?

(#16463) Sinisi válasza V/ (#16460) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ezzel most is tanultam valami újat.
Az eladó engem nem értékel csak megerősíti, hogy megerősítettem, hogy megérkezett a termék és minden rendben van?

(#16464) kirkri válasza Sinisi (#16463) üzenetére


kirkri
addikt

Miből gondoltad, hogy nem értékel? Megtalálod a kapott értékeléseket a My Aliexpress>Manage feedback> Published Feedback útvonalon.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16465) kirkri válasza Matthisa (#16462) üzenetére


kirkri
addikt

Csinálsz egy képernyőmentést, az értékelésről.

pl.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16466) Sinisi válasza kirkri (#16464) üzenetére


Sinisi
senior tag

Meg sem fordult a fejembe, hogy utánanézzek. De most már látom. Sablonszövegeket alkalmaznak. Ott is ahol rossz értékelést adtam azt írta, hogy excellent :D

(#16467) Sinisi válasza Sinisi (#16466) üzenetére


Sinisi
senior tag

Most nézem, hogy itt ( a published feedback menüben) még utólagosan meg is lehet tolni (jópárszát napig) az értékelést, tapasztalati téren... :C

Ez gondolom már nem oszt/szoroz az eladó %-os minősítésben, csak azoknak lehet informatív akik a termék használhatósága miatt böngészik a hozzászólásokat.

(#16468) Matthisa válasza kirkri (#16465) üzenetére


Matthisa
tag

Köszi! :R A tracking infot print screeneltem!www.17track.net-ről!Az elég nekik?

[ Szerkesztve ]

(#16469) kirkri válasza Matthisa (#16468) üzenetére


kirkri
addikt

Nem tudom mi a problémád a rendeléseddel, mert azt nem írtad le, csak azt, hogy nem tudod miként kell dispute-ot indítani. :) Ráadásul utána szerintem nem a neked küldött válaszomra reagáltál, így még teljesen lényegtelen infóval is láttalak el. :D

21 éve a Prohardveren! ™

(#16470) Sinisi válasza Matthisa (#16468) üzenetére


Sinisi
senior tag

Abból mi az ami látszik arra vonatkozóan amit kirkri írt?
Be is linkelheted ide, hogy mit küldél el pontosan, és abból egyértelműen meg tudja mondani, hogy jó lesz-e.

[ Szerkesztve ]

(#16471) Roland8622


Roland8622
aktív tag

Jött is pm tőle, megköszönte. Lehet tényleg benézte a visszajelzésemet elsőnek.

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#16472) Matthisa válasza kirkri (#16469) üzenetére


Matthisa
tag

Nem kaptam meg a rendelésem!Nem válaszolnak az üzeneteimre.Ideig azt írta arrived local post Hungary 12.26. De semmi...remélem nem ez a f.a.a jó Magyar Postánk rontott el vmit! Holnap meg lejár a purchase protection.

(#16473) kirkri válasza Matthisa (#16472) üzenetére


kirkri
addikt

Akkor mindenképp nyiss dispute-ot.
Ne titkold már azt a szerencsétlen TN-t, semmi személyes adatod nem látszik benne és legalább nem csak találgatunk itt. ;)

21 éve a Prohardveren! ™

(#16474) Matthisa válasza kirkri (#16473) üzenetére


Matthisa
tag

Okés!RO034073015CN :R

(#16475) kirkri válasza Matthisa (#16474) üzenetére


kirkri
addikt

Sajnos ez itt tévedt el valahol. Gyaníthatóan a helyi postán lehet, csak nem könyvelték be.

Kérj az eladótól védelem hosszabbítást és próbálj rákérdezni a posta telefonos ügyfélszolgálatán, hogy merre lehet a csomag. (Ha a határidő lejáratig nem hosszabbítja meg az eladó, akkor én megnyitnám a dispute-ot)
Lehetséges, hogy csak az eladónak adnak információt, akkor viszont nem marad más hátra, mint a refund és majd az eladó megpróbálja behajtani a pénzét a postától.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16476) Sinisi válasza Roland8622 (#16471) üzenetére


Sinisi
senior tag

Az a jó ha jó a vége!

(#16477) V/ válasza Matthisa (#16474) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem akarok okoskodni, de ha ilyet látunk, 05.01.2017 15:29 Sikertelen kézbesítési kísérlet. akkor séta a postára másnap, hogy a nem kézbesítettek közt keressék meg a nevemre szólót és az ilyen nyomkövetési számút. Előtte esetleg a telefonos ügyfélszolgálatnál megérdeklődni, hogy konkrétan melyik posta próbálta kézbesíteni.
Ha csomag volt akkor a sima kézbesítő 6-án vagy 9-én vitt volna értesítőt, ha pedig ő kézbesített akkor értesítőt kellett volna hagynia 5-én.
15 napig tárolják azután vagy visszaküldik vagy kuka.

A magyar posta nyomkövetője meg a pontatlan bejegyzések miattt csak kontroll legyen
Ezt és ezt javasoljuk többen is.

[ Szerkesztve ]

(#16478) kirkri válasza V/ (#16477) üzenetére


kirkri
addikt

Valóban, a trackitonline egy státusszal többet mutat, itt már látható a sikertelen kézbesítési kísérlet.
A 17track csak idáig mutatja:

2016-12-26 23:57 - Belföldi feldolgozásra továbbítva

21 éve a Prohardveren! ™

(#16479) Matthisa válasza V/ (#16477) üzenetére


Matthisa
tag

Nővéremnek rendeltem! A postással folyamatos kapcsolatban állnak,mert ő veszi át a cég leveleit,szóval mindent!Céghez rendeltük,de nem ez volt az első már vagy 20 cucc ide lett rendelve,mind megérkezett!Aztán bement a postára.Ott is tagadtak mindent.Ők nem tudnak ilyen Tracking számról!Nah királyság én már elindítottam a disputét. :F

(#16480) kirkri válasza Matthisa (#16479) üzenetére


kirkri
addikt

A dispute törölhető minden nyom és következmény nélkül. Cancel dispute és kész. :)

21 éve a Prohardveren! ™

(#16481) V/ válasza kirkri (#16478) üzenetére


V/
Topikgazda

Mutatja a kézbesítési kísérletet is. :)
2017-01-05 15:29 匈牙利, 邮政局试投

[ Szerkesztve ]

(#16482) Camembert


Camembert
tag

Sziasztok,

először nyítottam disputot termék nem megérkezése miatt, viszont közben megérkezett a termék, kicsit figyelmetlen voltam és zártam a disputot.

Kérdésem, hogy ezután már nincs lehetőségem új disputot nyítni (nem él a 15 nap lehetőség) más okból?

(#16483) kirkri válasza V/ (#16481) üzenetére


kirkri
addikt

Nem érteni kínai, így azt a szekciót nem is néztem, ezért nem tűnt fel, hogy ott van egy januári státusz is. :)

21 éve a Prohardveren! ™

(#16484) Sinisi válasza V/ (#16477) üzenetére


Sinisi
senior tag

Minden esetben 15 napig marad a postán? (akár levélként akár csomagként van, ((hogy szakszakszerűen idézzek az általad linkelt cikkből)) postatechnikailag :) feladva, elkönyvelve amint belép az országba)?

(#16485) Sinisi válasza kirkri (#16483) üzenetére


Sinisi
senior tag

Múltkor én is benéztem a kínai tudásom miatt, hogy már visszaküldték a feladónak valamelyik nemzetközi színtérről (a magyar része csak azt mutatta, hogy nemes országunk irányába tart már egy jó ideje)

(#16486) Matthisa válasza kirkri (#16480) üzenetére


Matthisa
tag

Nyomok egy cancel disputot!Hogy lehet hosszabítást kérni?

(#16487) V/ válasza Matthisa (#16486) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, Gyors tippek 2. pont

(#16488) V/ válasza Sinisi (#16484) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó hogy rákérdeztél pontosítom:
Posta a postai küldemények átvételét a kézbesítési kísérlet és az értesítés elhelyezésének napját követő munkanaptól számított 10 munkanapig teszi lehetővé.
Bármely vámeljárás alá tartozó postai küldemény esetében 15 nap.
A "postán maradó"-ként a külföldről Magyarországra érkező nemzetközi postai küldemények esetében 15 napig tartja az átvételre jogosult rendelkezésére

[ Szerkesztve ]

(#16489) Matthisa válasza V/ (#16487) üzenetére


Matthisa
tag

Köszöntem a segítségeteket!Hát holnap erélyesebben rákérdezünk a postán! :R

(#16490) Sinisi válasza V/ (#16488) üzenetére


Sinisi
senior tag

Értem, és köszönöm. Lehet, hogy nem helyénvaló a kérdés de a vámeljárás az hol történik meg fizikailag, helyileg (melyikországban)?

(#16491) V/ válasza Sinisi (#16490) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindkét helyen van vámolás. Kimenő és a beérkező országban. A tárgya ugyanaz a termék csak más az alanya. Te kint vásároltál, "importálsz" téged a beérkezési érint. Ha kiküldesz valamit akkor meg a "exportálsz" a kimenő vámolás érint. Nem EU-s országok viszonylatába.

[ Szerkesztve ]

(#16492) Sinisi válasza V/ (#16491) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ok. Akkor ezek szerint itt Mo.-n végzik a vámolást. Tehát ha lekapcsolják a csomagot vámeljárás címszó alatt akkor az azt jelenti, hogy már fizikailag bent van az országban az alis csomag.

(#16493) hakydakillah


hakydakillah
senior tag

Sziasztok,
egy kis tanácsra lenne szükségem, mert még dispute-szűz vagyok. 2hónapja sehol a csomag, nyitottam disputet, mert védelmem 12nap múlva lejár. Elég gyanús ajánlat jött - "No return & No refund", és arra kér töröljem a disputet, cserébe kitolja a védelmet 15nappal - de csak ha törlöm, azután.
Jelen esetben nekem rendszer azt írja, hogy ali Január 23án lép be a vitába, ha addig nem egyezünk meg. Most ha törlöm a jelenlegit, és nem kapok +15napot, akkor kifuthatok a védelemből, nem? Mi lenne a helyes döntés? Elutasítani az ajánlatát, és várni Jan.23ig?

(#16494) V/ válasza Sinisi (#16492) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen ezt írtam, minden EU-n kívülről jövő kereskedelmii küldeményt a vám helyez szabadforgalomba.
Nyomkövetők egy része jelzi hogy vámon azoknál aminek van nemzetközi postai nyomkövetési száma, a többieknél értelemszerűen nem is tudsz róla, de ugyanúgy átesnek az eljáráson.
De a kiléptetési vámolást is írják egyébként.

(#16495) kirkri válasza hakydakillah (#16493) üzenetére


kirkri
addikt

Ha törlöd a dispute-ot (nagyon fontos, hogy nem elfogadod az eladó ajánlatát, hanem törlöd) akkor bármikor újra tudod nyitni a rendelkezésre álló 12 napban, ha nem toldaná meg az ígért 15 nappal.

Amennyiben elfogadod, akkor buktad a későbbi dispute lehetőségét, szóval jól nézd meg mire nyomsz!

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16496) V/ válasza hakydakillah (#16493) üzenetére


V/
Topikgazda

Közben már válaszoltak, így ez csak kiegészítés.
Nem sokat kellene visszaolvasni. A dispute törlés, felfüggesztés független a védelem kiterjesztésétől.
Mivel a védelmi időn belül újra indítható, ha most Cancel Dispute-t nyomsz rá és nem emeli az időt akkor indíthatod újból.
De nem igazán kell agyalni, kérj 20 napot, neki arra dispute ide, dispute oda 2 napon belül reagálni kell.

[ Szerkesztve ]

(#16497) Sinisi válasza V/ (#16494) üzenetére


Sinisi
senior tag

Na majd visszanézem, hogy az enyéim közül korábban volt-e olyan amelyik ilyen eljrás alá esett.

(#16498) V/ válasza Sinisi (#16497) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem sok értelme van utána nézni, ami után nem kell fizetni valamit, azt fel sem jegyzik sehol és ha nem kell fizetni érte akkor nem mindegy? Bélyegzőt is csak a felnyitásra kerülőkre kell tenni.

[ Szerkesztve ]

(#16499) hazafy


hazafy
csendes újonc

Sziasztok

Olyan gondom van hogy beraktam a kosárba Alin terméket rámentem a fizetésre majd utána rájöttem hogyy a méretet elcsesztem és rámentem a rendelés visszamondására... az eladó írt mondtam neki megrendelem a másikat... Viszont zárolták az összeget a bankártyán ...majd láttam hogy a pénzügynél e visszatérítés folyamata elindult.. de közbe le is vonta a London Ali a pénzt .. most ilyenkor mi van a pénzem visszakapom ugye? Kérlek segítsetek az ideg szétvet... :O :Y

Waiting Refund volt szombaton közbe változott meg Refund Processing és méga Refund vissza van csak azért ijedtem meg mert most változott a zárolt összeg utaltá...

[ Szerkesztve ]

(#16500) ALgore2 válasza hazafy (#16499) üzenetére


ALgore2
tag

Visszakapod, 2-3 nap!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.