Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16951) V/ válasza Land (#16950) üzenetére


V/
Topikgazda

A fizetési rendszer az Aliexpressen kártyák esetén az Alipay, akár regisztráltál rá, akár nem.

(#16952) Sancza válasza Sancza (#16934) üzenetére


Sancza
tag

Erre valakinek valamilyen ötlet?

(#16953) V/ válasza Sancza (#16952) üzenetére


V/
Topikgazda

Csináld azt amit írnak, várj 10 napot. Még mindig a kínai újév van, ők sem dolgoznak, mármint az Aliexpress ügyfélszolgálat emberei, függőben a dolgok.

(#16954) internetezoo


internetezoo
senior tag

Megjött a január 2-án ebayen rendelt termékem. (China Post Small Packet by Air)
Az alin rendelt 11.11-i még sehol. Egyáltalán várható?

[ Szerkesztve ]

(#16955) kirkri válasza internetezoo (#16954) üzenetére


kirkri
addikt

Igen. :D

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16956) bulek válasza internetezoo (#16954) üzenetére


bulek
tag

Én pont ma kaptam meg egy 11.11-s csomagomat, 78 nap alatt ért ide. Eszerint még van rá esélyed.

[ Szerkesztve ]

(#16957) KutyiHU


KutyiHU
tag

RE: RS808948631CN
Köszönjük, hogy megkeresésével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult.

A küldeményt 2016 november 25-én indították el Kínából, amely a Magyar Posta kezelésébe még nem érkezett be, így annak a jelenlegi hollétéről nem rendelkezünk további információval.

A nemzetközi megállapodások értelmében kézbesítésig a küldemény a feladó tulajdonát képezi. Javasoljuk, hogy a feladó a feladóvevény bemutatásával kezdeményezze a küldemény hivatalos kerestetését (Inquiry). Amennyiben a keresés alapján a China Post nem tudja kimutatni a küldemény hollétét a feladót erről írásban tájékoztatja, melyet követően a feladó tud kárigényt érvényesíteni a China Post szabályzatának megfelelően.

Szíves megértését köszönjük.

Tehát még az országban sincs .... :W

(#16958) V/ válasza KutyiHU (#16957) üzenetére


V/
Topikgazda

Mégis miből gondoltad? A keresők is ezt mutatják amit ők válaszoltak.

(#16959) KutyiHU válasza bulek (#16956) üzenetére


KutyiHU
tag

Regisztrált küldemény volt?

(#16960) KutyiHU válasza V/ (#16958) üzenetére


KutyiHU
tag

Hát 11-én küldtem az emailt a Magyar Postának, és most sikerült válaszolniuk. Hátha sumákolnak a csomagommal, és lecsippantás nélkül félre van dobva?!?!

(#16961) kirkri válasza KutyiHU (#16960) üzenetére


kirkri
addikt

Ugyanazt az adatbázist használják, mint a keresők, így ők sem tudnak többet mondani.
Ha meg tegyük fel "félre van dobva", azt az ügyfélszolgálat sem fogja látni.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16962) vityax82


vityax82
tag

Sziasztok!
Megakadt a szemem ezen a 10" tableten!
Azt látom hogy az aksija nem valami izmos de azt leszámítva elég erősnek tűnik!
Van esetleg valakinek ilyen, kérhetek róla valami tapasztalatot/ észrevételt?

[link]

(#16963) ádám1889


ádám1889
újonc

sziasztok! sokszor rendeltem már Aliról, de ilyen még nem fordult elő és tanácstalan vagyok.

először próbáltam megrendelni a cuccokat, de nem volt elég pénz a számlámon, így nem tudtam megrendelni, de az eladók látták a rendelést, aztán 5 perccel később elutaltam nekik a pénzt (32 000ft), ami el is ment, de azt írták többen, hogy látják a rendelést, de küldjem a pénzt is, hogy postára adhassák. Ebben kérnék segítséget, mi ilyenkor a teendő? előre is köszönöm.

(#16964) V/ válasza ádám1889 (#16963) üzenetére


V/
Topikgazda

02.02-ig ünnep, nem adnak postára semmit. Ha megkapod a fizetésről az értesítő emailt: Your order xxxxxxxxxxxxxxx has been paid successfully azt ők is megkapják.
Ha terméknél 24 óra után is az van hogy fizetetlen, akkor az nem lett kifizetve.
Amíg nem igazolod le megérkezését annak, amit megvettél, a pénz addig az AliExpress kezelésében, nem szoktak az eladók fizetést kérni, de egyébként 20 napig kell kifizetni.
Teendő? Vár meg amíg végig fut a fizetés. Ami nem lesz kifizetve azt majd rendezed.

[ Szerkesztve ]

(#16965) nyisziati


nyisziati
veterán

Sziasztok.
Inkább visszaküldöm a lapbookot, az eladó elfogadta és várja a TR-t.
Elolvastam az összefoglalót, de a biztonság kedvéért megkérdezem, ami nem tiszta.

1) Kell CN 23-as lapot kitölteni, ha nem jön vissza a termék? Vagy bármilyen hivatalos papírt ezen kívül.
2) A Magyar Posta a legolcsóbb?
3) Kb. mikor utalják vissza a pénzt?
4) A befizetett vámot hogy tudom visszaigényelni?
Válaszokat előre is köszi.

(#16966) V/ válasza nyisziati (#16965) üzenetére


V/
Topikgazda

1. Igen, mindig kell kiviteli vámárúnyilatkozat, a fogadó országban valami alapján vámolni kell.
2. Általában, súlytól függ.
3. Ha átvette, azután.
4. Sehogy

(#16967) ádám1889 válasza V/ (#16964) üzenetére


ádám1889
újonc

köszönöm a választ! akkor másodikától várom, hogy küldjék.

(#16968) bulek válasza KutyiHU (#16959) üzenetére


bulek
tag

Nem volt regisztrált. 11.21. volt az utolsó bejegyzés, miszerint feltették egy repülőre. Meg lett hosszabbitva q vásárlói védelem, már le is mondtam a csomagról. Aztán ma hozta a postás :)

(#16969) Sancza válasza V/ (#16953) üzenetére


Sancza
tag

Köszi, várok 10 napot, úgyse tudok mit csinálni
Csak nagyon furcsa ez az eljárás, mert a reason-re azonnal jött a válasz, hogy nem valós (invalid) az ok amit megadtam. Ezek szerint az újévben inkább automatikusan 10 napot várakoztatják a dispute-okat?

Egyébként ha nem érkezik meg a csomag, akkor még a vevővédelem lejárata előtt kell dispute-ot nyitni?
Azért kérdem, mert az általam megadott reason azonnali invaliddá tétele elbizonytalanított, főleg, hogy az invaliddá tétel indoklásában ALI azt írja (ha jól értem), hogy a vevővédelem még aktív, és elég időm van a csomag megérkezésig, miközben a védelem lejárta előtt 9 órával nyitottam a disputot. Ráadásul most fog 2 napon belül lejárni egy másik termék vevővédelme (ami már szintén hosszabbított)

(11.11-ből még 5 csomagom továbbra is úton valamerre ...)

Más kérdés:
Rendeltem egy 15w -os GU10-es led-es lámpát, kaptam egy 4W-os ! totál karcos lámpát (a termék oldalon nem is volt 4W-os lámpa, 9W-os volt a legkisebb amit rendelni lehetett, ráadásul a termék dobozán is 5W a legnagyobb ami lehetséges abba a típusban amihez a doboz tartozik). Egyértelműen átverés amit küldött. A bolt csak 30%-ot akar visszaadni, vagy 100%-ot ha visszaküldöm.

Szerintetek mennyi az esélye 100%-os visszatérítésnek disput esetén ha nem akarom visszaküldeni, mivel a visszaküldés díja több lenne mint maga a termék ára (4.81$), azaz még többet buknék ebben az esetben rajta (ha az eladó állná a visszaküldést, akkor ő bukna még többet).

(#16970) wentworth


wentworth
tag

Sziasztok.
Kaptam egy ragszámot: RFxxxxxCN
Miért van ennyi célországba elküldve?
A dátum is hülyeség... Még nincs 31-e sem. Ha rászámolnám a kinai időzónát, akkor sem...
A posta oldala hozza ki.

2017.01.14
21:57
Küldemény információ:
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.01.15
10:57
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.15
11:22
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.16
03:21
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.19
14:54
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.20
02:24
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.30
12:20
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.01.31
22:11
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

Vi10 32G Q32G221510...

(#16971) peestike válasza wentworth (#16970) üzenetére


peestike
senior tag

volt már nekem is hasonló.
valószínűleg jól megjáratták pár reptéren még kínán belül. a 31 az meg azért valós, mert a posta néha már hozza, hogy mikor is lesz a tényleges indulása a járatnak, így az sem kamu.
esetleg nézz valami külföldi követős oldalt, már nem emlékszem mit néztem anno, ami kirészletezte a kínai mozgást, így abból derült ki, hogy mi is a helyzet valójában.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#16972) V/ válasza wentworth (#16970) üzenetére


V/
Topikgazda

Adatbázis hiba, előfordul.

(#16973) Zoty4


Zoty4
őstag

az létezhet hogy 1.21-i dispute ami vége refund lett, még nem jött meg az újévjük miatt?

[ Szerkesztve ]

(#16974) wentworth válasza peestike (#16971) üzenetére


wentworth
tag

Koszonom. Trackitonline.ru ugyanazokat a helyeket irjak lecsippantasnak. Ezert sem ertem. Ugyanaz a hely kinan belul. 2 vagy 5 vagy 10 naponta. Kivancsi leszek a vegere

[ Szerkesztve ]

Vi10 32G Q32G221510...

(#16975) P.mini


P.mini
aktív tag

Ilyenkor a posta is ünnepet tart? Tehát amit még a nagy szünet előtt átadtak a postának, az pihenget, vagy úton lehet?

(#16976) V/ válasza P.mini (#16975) üzenetére


V/
Topikgazda

A mi újévi ünnepünkön, vagy más nemzeti ünnepen melyik posta dolgozik nálunk?

[ Szerkesztve ]

(#16977) P.mini válasza V/ (#16976) üzenetére


P.mini
aktív tag

Más nemzeteknék más-más szokások. Fura népség ezek a kínaiak. Nem tudhatom biztosan :)

(#16978) kmisi99


kmisi99
addikt

Heló! Ismerős rendelt egy telefon LCD kijelzőt, hibásan érkezett, 90% os halott volt. Nyitott case-t én nem tudom, hogy s mi történt de huza vona után azt írja a Case nél, hogy a vevő elfogadta az eladó 0$ os ajánlatát. Nem tudom ez hogy történt.

Valamit még lehet vajon tenni? Van valami aliexpress contact? Neten nem találtam semmi elérhetőséget.

[ Szerkesztve ]

(#16979) V/ válasza kmisi99 (#16978) üzenetére


V/
Topikgazda

Be kellett volna dispute indításkor írni a teljes összeget.
Azért lett az Összefoglalóba beírva, hogy ilyen hibát ne kövessen el senki. Lehet a dispute-nál fellebbezni a döntést. Az elérhetőségi chat ott van az oldalon alul, Help, Customer Service, ott tudod akár tematikusan (feljebb a linkek közül választva) elérni őket

[ Szerkesztve ]

(#16980) kmisi99 válasza V/ (#16979) üzenetére


kmisi99
addikt

A case-t megnyitva kell a fellebezés opciót keresni?

(#16981) V/ válasza kmisi99 (#16980) üzenetére


V/
Topikgazda

Dispute.
My Oders
Refunds & Disputes és az adott dispute View Detail
De ha nem folyt bele az AliExpress, akkor előfordulhat, hogy ez végleges döntés. De lehet írni az eladónak, talán pénzt is ad vissza.

[ Szerkesztve ]

(#16982) szemmelver


szemmelver
aktív tag

Sziasztok!

Van ra esely, hogy a heten megkapom?
TN: RS817609146CN

Koszi! :)

(#16983) MittuDomain_ válasza szemmelver (#16982) üzenetére


MittuDomain_
őstag

Normális esetben igen.
Ám mivel Magyar Posta, sok szerencsét hozzá. ;]

Sajnos tényleg a jövő hét a valószínű csak...

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#16984) szemmelver válasza MittuDomain_ (#16983) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Amúgy a posta oldalán azt írja már, hogy sikertelen kézbesítés....
Ez most akkor mi??

[link]

(#16985) V/ válasza szemmelver (#16984) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt, hogy ma 8:41-kor nem voltál otthon és nem tudták átadni. Ha te Kétújfalu-n laksz. De az előző hsz-ben a képen ezt volt a vége: Belföldi feldolgozásra továbbítva így csak arra tudott reagálni MittuDomain_

[ Szerkesztve ]

(#16986) szemmelver válasza V/ (#16985) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Valóban nem voltam itthon, de ilyenkor szokta jelezni a postás ha van csomagom.
Na mindegy, majd holnap bemegyek rákérdezek.

Köszi!

(#16987) V/ válasza szemmelver (#16986) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ez csomag méretű, akkor lehet, hogy holnap viszik az értesítőt, mert nem szoktak ott hagyni a gjműves kézbesítők.

[ Szerkesztve ]

(#16988) szemmelver válasza V/ (#16987) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Igen csomag méretű.
Rászokta írni egy levélre, ha van valami csomag, és ma kaptunk levelet. :D
Bringás kézbesítő. ;]

(#16989) Criminal017


Criminal017
őstag

Jól saccolok, hogy ez körülbelül péntek magasságában vissza kell jöjjön?

(#16990) 2N válasza bulek (#16956) üzenetére


2N
csendes tag

Milyen postával jött? Mert nekem a 11.11-es maláj, 11.21-én volt infó utoljára róla, hogy "célországba elküldve".

[ Szerkesztve ]

(#16991) A texasi válasza Criminal017 (#16989) üzenetére


A texasi
aktív tag

A héten a számládon lesz az összeg; szerintem.

(#16992) V/ válasza Criminal017 (#16989) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem jól saccolsz, azután lesz belőle valami, ha a Refund-nál is lesz dátum és onnan számítva 5-10 nap.

(#16993) Criminal017 válasza V/ (#16992) üzenetére


Criminal017
őstag

Ahá! Köszi, akkor türelemmel várok.

(#16994) Moncsa111


Moncsa111
csendes újonc

Sziasztok!

Lehet emlékeztek, múltkor kérdeztem a repülőgépes baleset TN bejegyzéssel kapcsolatban és most nem teljesen tudom mit kéne csinálnom. Akkor mondtátok ne foglalkozzak vele, mert ezek nem valósak, ami tényleg valószínű, mert azóta már kaptam olyan csomit, ami ilyen bejegyzést kapott. Ma beléptem a fiókomba, hogy megnézzem hol tart a többi csomagom és visszajelzéseket írjak ahhoz amik megjöttek, erre azt látom, hogy három ilyen rendelésem mellet is a 'closed' - 'ordered completed' felirat virít és várja hogy visszajelzést írjak. Mindegyik másik eladótól van és lett volna még vissza több mint egy hónap a számlálóból. Elvileg január 29-én lett lezárva a rendelés, de én aznap nem is voltam gépközelben, így kizárt az egyszeri félrenyomás veszélye is, nemhogy háromszor. (Az ünnep előtt direkt megnéztem nehogy kifussak a védelmi időkből, ahol kellet kértem hosszabbítást, bár ezeknél pont nem kellet.)
Most nem látok semmilyen lehetőséget csak visszajelzés írását. Ezt most az eladó zárta le, esetleg a bejegyzés miatt? Ha igen, ilyenkor automatikusan visszakapom a pénzem vagy van valami varázsgomb amivel tudok disputot elővarázsolni? :DD Ahogy nézem amit én igazoltam vissza ott 'finished' felirat látható nem 'closed'. Előre is köszönöm ha valaki végigolvasta és egy kicsit segít mit kell ilyenkor tenni. :))

(#16995) Sinisi válasza Moncsa111 (#16994) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nálam is volt korábbról egy closed termékem, amit a feladó zárt mert nem fizettem érte ki a váltságdíjat :DDD (dupla rendelés esete forgott fenn). Szóval jó eséllyel az eladó zárta nálad is és nem az volt, hogy valaki feltörte a fiókodat ;). Azt a részét nem tudom, hogy mi ilyenkor a metódus a pénzedet illetően, mert ugye én nem fiztettem... Írtál már az megérdeklődő üzit eladóknad a jelenséggel kapcsolatban?

(#16996) Tomek0108 válasza Moncsa111 (#16994) üzenetére


Tomek0108
csendes tag

Szia!
Szerintem kifizetett, postázott, folyamatban lévő szállítást nem tud lezárni az eladó.
Én inkább arra gyanakszom, hogy ha van mobil appod, akkor abban mókolt valaki és leigazolta a csomagok megérkezését. :F

A dolgok bonyolultsága abban áll, hogy nem bírjuk felfogni egyszerűségét...

(#16997) vasi89 válasza V/ (#16976) üzenetére


vasi89
addikt

Nálunk ehhez ünnepnap sem kell :D

(#16998) Sinisi válasza Tomek0108 (#16996) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nekem is az jutott előszőr az eszembe, hogy valaki bejutott a fiókjába, de ha Ő nyom rá akkor nem close hanem finish státusztba kerül a termék. Legalább is nálam eddig mind abba került amit megerősítettem, hogy megérkezett...

(#16999) V/ válasza Moncsa111 (#16994) üzenetére


V/
Topikgazda

Lejárt a vásárlói védelem. A rendszer automatikusan zárja.
De a vásárlásnál középen ez olvasható: Confirmation Received vagy Confirmation Timeout
Ha ez látod Order Cancelled és rányomsz a View Detail-ra kiírja hogy ki zárta le. Pl: Reminder: The buyer has cancelled this order.
Visszanézve jó pár vásárlást, a csalásos esetben találtam ilyet: Suspicious Order Closed.
Reminder: Order has been closed by the system, due to suspicious seller.

[ Szerkesztve ]

(#17000) V/ válasza V/ (#16999) üzenetére


V/
Topikgazda

És erre az esetre ezt írják:
Dont worry, it seems Aliexpress found something suspicious about the seller.
You will be refunded by Aliexpress to your card usually in 7-10 days.
If you have waited more days, email directly to buyer@aliexpress.com and ask them.

Hasznos lett volna, a closed szó előtti részt is beírni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.