Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24001) V/ válasza Breki (#24000) üzenetére


V/
Topikgazda

Világos, de tényleg csak a pénz visszaadás volt eddig erre az opciójuk.

(#24002) Breki válasza V/ (#24001) üzenetére


Breki
veterán

Akkor ha mégis kell a pulcsi közben rendeljem meg újra?

Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

(#24003) V/ válasza Breki (#24002) üzenetére


V/
Topikgazda

Remélhetőleg a módosításra is lesz valami reakciója, azt esetleg várd meg.

(#24004) V/ válasza sith7 (#23997) üzenetére


V/
Topikgazda

Töröld a böngészőből az AliExpress sütiket, vagy használj másikat az érvényesítéshez.

(#24005) sith7 válasza V/ (#24004) üzenetére


sith7
nagyúr

:( ... Nem működik

(#24006) sith7 válasza sith7 (#24005) üzenetére


sith7
nagyúr

SIKERÜLT ! :C

Miért nem szerkesztette az előzőt ? :F

[ Szerkesztve ]

(#24007) SkyLine3000 válasza gingerbalm (#23994) üzenetére


SkyLine3000
addikt

Mi váltottunk Mastercard-ra. Így talán megoldódik a fizetési probléma. Nekem régebben ilyennel sosem volt gondom. Maestroval már nincs jövő online vásárláskor...

(#24008) gingerbalm válasza SkyLine3000 (#24007) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Most jöttem meg én is az OTP-ből, 8-10 nap múlva kezemben a mastercard. Elegem lett ebből. :D

[ Szerkesztve ]

(#24009) E.Kaufmann válasza E.Kaufmann (#23973) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Küldés a kézbesítő postára / Postal forwarding resumed
Gondolom ez már jót jelent :D
Aztán nehogy kiderüljön, hogy a BT hangszóró helyett egy egy WC hangyasózó érkezik :DDD

[ Szerkesztve ]

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#24010) V/ válasza E.Kaufmann (#24009) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de trükkös ez is, a kézbesítő posta is "szeret" néha lassan dolgozni.

(#24011) V/ válasza SkyLine3000 (#24007) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem talán, biztos.

(#24012) SkyLine3000 válasza gingerbalm (#24008) üzenetére


SkyLine3000
addikt

Nekünk is kb addigra lesz meg. :)

(#24011) V/: Na, igen. Régen nekem sem volt vele semmi gondom.

[ Szerkesztve ]

(#24013) V/ válasza SkyLine3000 (#24012) üzenetére


V/
Topikgazda

Én a Mastercard-ra értettem hogy biztos nem lesz gondod, arra a hsz-re válaszoltam. Mi váltottunk Mastercard-ra. Így talán megoldódik a fizetési probléma. biztos.

[ Szerkesztve ]

(#24014) SkyLine3000 válasza V/ (#24013) üzenetére


SkyLine3000
addikt

Tudom, h arra értetted. :) Én is.

(#24015) galaxys80 válasza V/ (#23984) üzenetére


galaxys80
veterán

Írtam tegnap az eladónak és ma reggelre ezt üzente:

That's weird.
We would like to resend a new one to you.
Do you agree ?

Ez most azt jelenti, hogy küldeni fog egy másikat? A rosszat vissza kell küldenem? Az újat látni fogom valahol, hogy feladta-e?
Nem voltam még ilyen helyzetben.

(#24016) V/ válasza galaxys80 (#24015) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írta újat küld, ha az neked megfelel. Nem kell újraküldeni, nem látod sehol, csak elhiszed neki.

(#24017) galaxys80 válasza V/ (#24016) üzenetére


galaxys80
veterán

Rendben. Köszönöm. Hát kíváncsi leszek. Ha tényleg elküldi, akkor le a kalappal.

(#24018) Gabi9


Gabi9
csendes tag

Sziasztok,

egy február 7-én rendelt termék nem érkezett még meg. Többször leveleztem a feladóval, mindig azt írta: "szállítás alatt van, várjak türelemmel". Az 59. napon indítottam dispute-ot (most először, eddig még nem kellett), május 2-i határidőt adott az Ali a megegyezésre. Ma a feladó ezt a javaslatot adta: "Friend, please wait for the reply from the post office. Thank you." Én ezt szívem szerint simán visszautasítanám már ma. Esetleg érdemes lenne még várnom? (Utolsó Magyar Postai tracking info március 20-án "Célországba elküldve" volt).
Mi történik, ha elfogadom, illetve ha nem?
Köszi!

(#24019) KutyiHU


KutyiHU
tag

Helló,
Ma megkaptam az egyik rendelésemet, de 3 termékből csak 2 volt a csomagban. A csomagösszesítőn is amit a csomagra ragasztanak megnevezés/súly/érték, is csak 2 termék szerepel, a 3. nem. Regsztrált csomagról van szó! Visszaigazoljam, hogy megkaptam, és vegyem ki a pipát az elől amit nem? Vagy írjak a buksinak, esetleg dispute?

Köszi

(#24020) V/ válasza KutyiHU (#24019) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel nem külön volt feladva, hanem egybe csomagolva a dispute oknak Quantity shortage Mennyiségi problémát kell választani, mert megérkezett, de kevesebb a mennyiség.
Persze lehet hogy azt külön küldte, majd a válaszában gondolom leírja, hogy mi történhetett.

Indítod a dispute-t és a hiányzó termék árát kéred vissza, újraküldés nem igazán opció. Készíts képet mindenről és csatold.

(#24021) sloja válasza KutyiHU (#24019) üzenetére


sloja
tag

megelőztek :)

[ Szerkesztve ]

(#24022) KutyiHU válasza V/ (#24020) üzenetére


KutyiHU
tag

Oké, köszi. De megerősítsem a rendelés megérkezését, és utána indítsam?

(#24023) V/ válasza KutyiHU (#24022) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem érkezik meg, akkor honnan derül ki, hogy hiányzik a csomagból valami?
A szállítás védelem ideje az lejár, ha leigazolod, de a minőségi, mennyiségi probléma rendezés meg elindulhat, amit 15 napon belül tudsz indítani, de nincs értelme várni vele.

[ Szerkesztve ]

(#24024) KutyiHU válasza V/ (#24023) üzenetére


KutyiHU
tag

Jogos :))
Már csak az a kérdés, hogy a Confirm goods received-nél pipáljam ki azt is ami nem érkezett meg?

(#24025) V/ válasza KutyiHU (#24024) üzenetére


V/
Topikgazda

Azzal küldöd el hogy nem érkezett meg viszont azt látják ellenőrzéskor a a nyomkövetési számnál hogy kézbesítve. El ehet magyarázni is, hogy ezt a külön meg nem érkezést hogy kell érteni..
Ha nem pipálod akkor egyértelműen írd oda hogy csak a másik kettő volt abban csomagban amit megkaptál és akkor ezt ne jelöld megérkezettnek, de én nem így szoktam és nem vagyok benne biztos, hogy a rendszer miként kezeli le, de legfeljebb több lesz a magyarázó szöveg.

Mikor elküldöd a dispute-t mindig az eladó az első akinek lépnie kell valamit rá, mivel itt egyértelmű hogy nem lett elküldve, nem is kell hogy az AliExpress döntsön, mert remélhetőleg az eladó is belátja a tévedését.

(#24026) E.Kaufmann válasza V/ (#24010) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Most nem, meghozták és müxik is :)

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#24027) KutyiHU válasza V/ (#24025) üzenetére


KutyiHU
tag

Egyenlőre nem tudtam disputot indítani, mert az okoknál nincs olyan, hogy hiányos, csak tracking gond, vám probléma, rossz cím.

(#24028) V/ válasza KutyiHU (#24027) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd meg az Összefoglalóban a AliExpress probléma kezelés, dispute indítás leírást, megérkezett kategóriát válaszd, mert csak ott tudnál most valamit kezdeni.
Amire utaltam hogy nem így csinálom, hogy ha nem érkezés van egy több tételes egyben szállított rendelésnél akkor a szállítás védelem ideje alatt nem indítható minden esetben a dispute, csak mondjuk a vége felé.
Ezért jobb az, hogy megérkezett de hiányos. Ha nem akarod dispute keretében az eladóval az egyezkedést akkor meg ír neki üzenetet.
A dispute-s dolgot innen keresd a leírásban:
Ha megkaptuk, de probléma van vele.
Itt két lehetőségünk van, csak pénz visszakérés vagy visszaküldés.
A pénzt kérjük vissza

[ Szerkesztve ]

(#24029) tukko1 válasza V/ (#24028) üzenetére


tukko1
aktív tag

Sziasztok! Rossz dolgot küldtek alin! 5 dolláros dologról van szó! Ha újra küldetem akkor meghosszabodik a "védelmi" idő? Vagy inkább kérjem vissza a pénzt és vegyem meg újra?

(#24030) V/ válasza tukko1 (#24029) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem hosszabbodik meg. A szállítási védelem csak az eredeti vásárlásra vonatkozik.
Nem javaslom az újraküldés kérését, ugyanannyi az esélye a meg nem érkezésnek mint az eredetinél.

(#24031) dudzsi


dudzsi
tag

Sziasztok!
Én se tudok fizetni péntekóta a Maestro kártyámmal. Eddig tökéletesen ment. Van valaki akinek szintén nem megy? Akinek volt már ilyen kb mennyi idő után müködött újra? Lecserélem a kártyámat mastercardra de addig is használnom kellene. Köszi

(#24032) V/ válasza dudzsi (#24031) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha visszaolvasol, az aki itt jelezte, annak nem javult meg. Más helyeken az a helyzet derült ki hogy esetleg hetek, hónapok múlva lehet újból fizetni, de inkább az hogy nem sikerül a későbbiekben sem.
De nálad ez most egy AliExpress fizetésnél jött elő, előjöhet más helyen is a későbbi időben.

(#24033) gingerbalm válasza dudzsi (#24031) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

Mázlid van, ha neked csak tegnap óta. Kábé egy hete szívunk itt vele többen. Nem tudni, hogy mennyi ideig nem fogod tudni használni, bármikor megjavulhat, de az ellenkezője is igaz lehet. Ha OTP-s vagy, ma éjjel lesz valami rendszerbütykölésük, de hogy ez bármire (legfőképp erre a maestro-aliexpress szenvedésre) befolyással lesz-e a jó irányba, az passz. Próbálj addig ebayen keresni termékmegfelelőt, mert a paypalon nincs gebasz.

[ Szerkesztve ]

(#24034) sloja válasza dudzsi (#24031) üzenetére


sloja
tag

Nekem sem sikerül már egy ideje. Az alin is lehet valami probléma, mert Mastercarddal elfogadta ugyan a fizetést, de hibát jelzett előszőr.

[ Szerkesztve ]

(#24035) V/ válasza sloja (#24034) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ez volt a hiba, akkor ez a böngészőtől is eredhet. Anonim böngészés, vpn használata, reklámblokkoló is bekavarhat. A Chrome is hisztisebb mostanában. AliExpress süti és böngésző gyorsítótár törlés is javíthat a helyzeten.

[ Szerkesztve ]

(#24036) atala


atala
addikt

A múltkor írtam, hogy az eladó más címre küldte a csomagot, vagy el sem küldte, csak megadott egy másik magyarnak szánt nyomkövetési számot.
Vissza akarta vonatni a disput-ot, nem ment bele a visszafizetésbe. Én sem fogadtam el a javaslatát.
Most az Ali fog dönteni. Mire számíthatok? A megadott nyomkövetési számon látszik, hogy valaki át vett egy csomagot Győrben, de az én lakcímem Nem ott van.

(#24037) V/ válasza atala (#24036) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor is írtam hogy nem lehet más címre küldeni, a rendszer a te címedet adja át, ő írt más nyomkövetési számot be.

Ha ezt a tényt -más városban kézbesítve- egyértelműen leírtad a dispute-nál, akkor a javadra fognak dönteni.
Nálam is előfordult ilyen néhány esetben, de azzal nem igazán tudott az eladó mit kezdeni, hogy Szeged az nem azonos Győrrel, egyértelmű hogy nála volt a hiba.
Ha valamelyik elkezdett volna agyalni, mint nálad, az a nagy értékelésben 1 csillag és a szöveges részbe beírva hogy hamis nyomkövetési számmal akart átverni.

[ Szerkesztve ]

(#24038) dudzsi válasza V/ (#24032) üzenetére


dudzsi
tag

Köszönöm a válaszokat. Sajnos ez nagyon nem jó hír. :( OTPs vagyok. Ti melyik Mastercardot használjátok? Mert akkor sürgösen igényelnem kell egy új kártyát.

(#24039) sloja válasza dudzsi (#24038) üzenetére


sloja
tag

Az OTP-nél a MasterCard Online kártyát javasolták. Éves díja 2915.-Ft, ha igaz.

(#24040) dudzsi válasza sloja (#24039) üzenetére


dudzsi
tag

Ez van neked is vagy még csak folyamatba van?

(#24041) sloja válasza dudzsi (#24040) üzenetére


sloja
tag

Most rendeltem meg online [link]

(#24042) V/ válasza dudzsi (#24038) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem OTP-s vagyok, de azt javaslom én is amit sloja.

(#24043) maross


maross
veterán

1) "Airline arrived at destination country"'
2) "Arrival at Destination Postal Admin (From SG/SIN to HU)"

ez vajon vámot jelent, vagy megúsztam? (mobil)

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#24044) pulutodurumo válasza maross (#24043) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Még nem. Majd ha "belföldi feldolgozásra továbbítva" lesz akkor lehet örülni.

[ Szerkesztve ]

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#24045) V/ válasza maross (#24043) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha tényleg nemzetközi postai nyomkövetési számod van, ami vagy Rx999999999SG vagy Lx999999999SG forma, szingapúri posta a szállító. Egyébként bármi lehetséges.
De többször írtam, Magyarországra mindig vámolás után kerül továbbításra a vásárolt és postai úton továbbított küldemény. Vagy lesz teljes vámeljárás, vagy csak egyszerűsített, ahol nem kérik a fizetés összegének igazolását.
Így a vám sosincs megúszva, elkerülve.

[ Szerkesztve ]

(#24046) maross


maross
veterán

koszontem az infokat

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#24047) dudzsi válasza V/ (#24042) üzenetére


dudzsi
tag

Köszi akkor majd ugy teszek. Viszont egy érdekes dolog, hogy alipay-en ha megnézem a tranzakciokat akkor azt irja hogy Order Comlet. Csak annál az egynáél amit most probáltam ott írja hogy nincs fizetve. Elvileg a számlámon elöjezésbe nem látom hogy nőt volna az összeg amit még nem könyveltek le. De f..a lessz ha megint levelezgethetek mindenkivel ha ennyiszer vonodik majd le.

[ Szerkesztve ]

(#24048) V/ válasza dudzsi (#24047) üzenetére


V/
Topikgazda

Az unpaid-al ne foglalkozz, csak te kezdeményezésedre lehet kifizetni, nincs automata.
20 nap múlva eltűnik.
De ha meg van ez külön vásárlási tételként, akkor mehet egy cancel order.

(#24049) atala válasza V/ (#24037) üzenetére


atala
addikt

Egyenlőre nem értékelek, nem szeretek 1 csillagot osztogatni, de ez az eladó megérdemli, és valószínűleg meg is kapja. Volt, hogy nem kaptam meg a terméket, szó nélkül vissza adta az eladó a pénzt. Ilyenkor megadom az 5 csillagot.

(#24050) gixxergabi


gixxergabi
senior tag

Otp webkártyára átrakva pénzt azzal már ki tudtam fizetni a rendelést...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.