Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18001) Sungoo válasza V/ (#18000) üzenetére


Sungoo
addikt

Kerestem, de ezek szerint vak is vagyok.

(#18002) ANOka


ANOka
őstag

Robotporszívóhoz rendeltem 5 m öntapadós mágnesszalagot. Viszont a borítékban csak 1,2 m-nyi volt.
Írtam az eladónak, hogy az árkülönbözetet kérem vissza. A hibát elismerte, újraküldést ajánlott. (Még disput-ot nem nyitottam.)

Elfogadjam, vagy ragaszkodjak az pénzhez?
Mi a helyzet ilyenkor a vásárlói védelmemmel? :F

(#18003) Sinisi válasza ANOka (#18002) üzenetére


Sinisi
senior tag

A vásárlói védelem dispute-hoz kapcsolódik olyan formán, hogy ha nem nyitod meg akkor nem érvényesíted.
Ha elfogadod akkor a védelmi időn belül kell, hogy megérkezzen az új csomag, hogy ha azzal (is) probléma lenne akkor tudj az ali felé nyitni dispute-ot. Erre van esély?Mennyi védelmi időd van még?

Én dispute-ot nyitnék, hacsak nem kesseli vissza az eladó a kért összeget a védelmi idő lejárta előtt, amihez az kell, hogy ebbe előzetesen megegyezzetek. Majd ezután újat rendelnék tőle (ha amúgy meg lennék elégedve vele).

(#18004) ANOka válasza Sinisi (#18003) üzenetére


ANOka
őstag

Hátha látnám a védelmi idő végét, akkor valószínűleg nem kérdezgetnék itt...
2017. 02. 20-i rendelés és 2017.03.16-án jött meg.

Egyébként köszönöm a választ.

[ Szerkesztve ]

(#18005) Sinisi válasza ANOka (#18004) üzenetére


Sinisi
senior tag

My orders, a konkrét terméknél a View Detail-ben mit ír az 1-es pontnál? Valami ilyesmit keress, hogy 2017-04-21.

Szerk.: Megerősítetted már, hogy megérkezett a termék?

[ Szerkesztve ]

(#18006) Elthan


Elthan
csendes tag

Sziasztok. Nekem olyan problémám van, hogy 2x10 db ledet rendeltem az alin. Feladták megérkezett március 8.-án. Azonnal láttam, hogy nem 20 db., hanem 10 db led jött meg. Mivel 20 fizettem, egyből jeleztem az eladónak a problémát. Másnap képeket is küldtem a kibontatlan csomagról, kibontva egymás mellett a csomagoló és a csomag a tartalmával. stb. Azt írta érti a problémámat utánanéz. Na azóta semmi. Tegnapelőtt dispute-t nyitottam a képeket feltöltöttem és írtam, hogy 10 db. érkezett meg és 20 fizettem, Kérem a 10 db árát vissza. Ali elfogadta most egyezkedünk.
Ezt írta, amit nem biztos, hogy jól értettem, de nem merek belemenni, nehogy átvágjon.

"Dear buyer
I am very sorry for this kind of thing
We would like to send you 10pcs LED for you again
But I hope you can cancel the dispute as soon as possible
Please do not misunderstand, because if you do not cancel the dispute, I will send you the goods again, then I will be severely punished by our company
Please believe me, within 24 hours after you cancel the dispute, I will send you the goods and tell you the new tracking number
OK?
Looking forward to your reply
thank you
I wish you a happy life
Note: When you cancel the dispute, please click on "cancel the dispute", do not click on "agree to the dispute."

Meghosszabbította május 22-ig a védelmet.
Én azt írtam küldje vissza az egy csomag árát,
March I signaled the problem on 8. They did nothing! I ask the money. I am shopping elsewhere.

de még mindig értetlenkedik.

"Dear friends
I know it's causing you trouble, really sorry, what do you want us to do?"

Mit írjak, hogy egyértelműen értse mit akarok? Én fordítóval írkálok neki, lehet elbeszélünk egymás mellett.

(#18007) Elthan válasza Elthan (#18006) üzenetére


Elthan
csendes tag

Még csak annyi, hogy ez az első vitám. Néha voltak egyes eladókkal problémák, hiányos, vagy rossz áru, de sima üzenetekben rendeződtek a problémák. Ez viszont nem tett a probléma jelzése után semmit sem, arra várt lejárjon a védelmem.

(#18008) V/ válasza Elthan (#18006) üzenetére


V/
Topikgazda

De nem igazoltad le a megérkezést és azt választottad a dispute-nél, hogy nem érkezett meg?
Mivel azt írod, hogy a vásárlói védelmed május 22-ig él, ezért nyugodtan lehet cancel a dipsute-ra, mert újranyitható. Ha neked persze a pénz kell, akkor ez lényegtelen.
De nem világos, ha már az Aliexpress döntésére vársz akkor mindegy, hogy meddig van vásárlói védelem, mert ilyenkor már a dispute- téma ideje ketyeg.

[ Szerkesztve ]

(#18009) Elthan válasza V/ (#18008) üzenetére


Elthan
csendes tag

Valóban nem igazoltam le a megérkezést, de átvételkor aláírtam a papírt és számolta a 15 napot. Tehát az ali azt írta megérkezett.

(#18010) Elthan válasza V/ (#18008) üzenetére


Elthan
csendes tag

Dispute megnyitása után növelte a védelmet és akkor írta a belinkelt szöveget.

(#18011) Elthan válasza Elthan (#18010) üzenetére


Elthan
csendes tag

Vita indításkor azt jelöltem be, hogy hiányosan érkezett.

(#18012) V/ válasza Elthan (#18011) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ne foglalkozz az eladóval, jó eséllyel a kért összeget megkapod.

(#18013) Elthan válasza V/ (#18012) üzenetére


Elthan
csendes tag

Köszi. Akkor nem is válaszolok neki. Kb. mennyi idő mire visszautálják 2 hét? A vissza igényelt összegnél is csak az egyik csomag árát írtam be, mert úgy becsületes, hogy amit elküldött azt ne fizesse vissza. A ledek jók működnek egyébként. Az az érdekes, hogy Lett országból küldték.

(#18014) V/ válasza Elthan (#18013) üzenetére


V/
Topikgazda

Pár nap, a lettek csak tranzit ország volt a szállítónak.

(#18015) Kernel


Kernel
nagyúr

Ma délelőtt 10 órakor még volt egy sikeres vásárlásom, Budapest Bank kártyával. Félóra elteltével már nem sikerült. Próbáltam ismételni a fizetést, töröltem a tranzakciót, ismét megvenni.

Pár perce próbáltan venni teljesen más árut, ez sem jön össze:

Másnak nincs ilyen gondja?

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#18016) ANOka válasza Sinisi (#18005) üzenetére


ANOka
őstag

Nem látok már (?) 1-es pontot sem.
Leigazoltam, hogy megérkezett.

(#18017) V/ válasza Kernel (#18015) üzenetére


V/
Topikgazda

Kártya típus a meghatározó adott esetben, nem a bank. Visa és Mastarcard esetén általában nincs fizetési gond.
De ha vásároltál már vele, akkor remélhetőleg nem fogyott le róla a pénz vagy a napi vásárlási darabszám.
Van amikor késik a visszaigazolás ezért írták, hogy nézd meg a vásárlási történetet, ott látszik ha nem lenne kifizetve.

töröltem a tranzakciót van átfutási ideje az elfogadásnak, ha már akkor a linkelt képen lévő üzenetet kaptad arra is, akkor csak gy kis várakozás után a vásárlási történetbe kellett volna benézni mert esetleg nem fizetett tételként lett volna ott.

[ Szerkesztve ]

(#18018) Sinisi


Sinisi
senior tag

Akkor azért nem mutatja. Ellenben most akkor ennek kell ott látszania: Status: Finished.

Ha ez így van és mint ahogy írtad nem nyitottál vitát akkor a csaomag megérkeztének leigazolástól számított 15 napon belül indíthatsz csak vitát (végül is ha nyitottál volna akkor is ennyi az időkeret, mert ott leigazoltad volna, hogy megérkezett a termék, hiszen "termékhiba" esetéről van a szó). Szóval nem sok esélyt adnék annak, hogy meg fog érkezni ennyi idő alatt ha újraküld a csomagot. Ezért azt dönteném el, hogy van-e olyan kapcsolatom a vevővel ami miatt megbíznék benne annyira, hogy nem nyitok ilyen esetben vitát, amiben arányosan követelem vissza az összeget.

[ Szerkesztve ]

(#18019) Kernel válasza V/ (#18017) üzenetére


Kernel
nagyúr

A törlést eleve a vásárlási történetben intéztem, meg az újrafizetéssel történő próbálkozást is:

De most sem jön össze. MC debitkártya, máskor ennél több vásárlásnál is simán szokott menni a dolog.

Benéztem a Netbankba, a délelőtti sikeres vásárlás ott figyel, tartalék is van bőven, úgyhogy érthetetlen.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#18020) V/ válasza Kernel (#18019) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, erre gondoltam. Viszont annyit megpróbálhatnál, hogy törlöd a kártya adatokat és azután újból beírva az adatait úgy fizetsz, esetleg -mivel a mobil app-ban tudod törölni a kártya adatot- azzal próbálsz fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#18021) Kernel válasza V/ (#18020) üzenetére


Kernel
nagyúr

A tárolt adatokat múltkor sikerült törölni, azóta nem mentette el.

A mezőket a Roboform tölti ki, ami nem téved.

Az újrafizetéshez kézzel kell beírnom (mivel az más ablak, nincs "betanítva" a Roboform részére), de ugyanaz a végeredmény.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#18022) V/ válasza Kernel (#18021) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor nem tudni mi a gond.
Biztos jó ötlet ebben tárolni bankkártya adatokat? Lehet, hogy paranoiás vagyok, de biztos nem küldi szét a vakvilágba az adatokat? Nincs hátsó kapu beépítve? A free verzió használatából nem igazán van haszna cégnek, valami finom csábítás a fizetős irányába nincs?
Ha még az NSA készítette volna ezt a programot, akkor sem lenne biztonságos.
A saját fejem a biztonságos, amíg a helyén, azután meg úgysem tudják feltörni.
És biztonság szempontjából is jobbak az olyan banki felületek, ami nem engedi meg az automata kitöltést, abban jobban megbízom.

[ Szerkesztve ]

(#18023) Kernel válasza V/ (#18022) üzenetére


Kernel
nagyúr

Már vagy 15 éve használom, megbízhatónak tartom, több körülmény ismeretében, amit most hosszú lenne kifejteni.

Kéttagú mesterjelszóval védett, titkosított passcard fájlokban tárol a gépen, illetve lehetne a webes szerverükön is, de azt nem igénylem. Noha elvileg nem tudnának belelátni, a mesterjelszó nélkül.

Majd próbálkozom még a jövő héten, esetleg írok a banknak stb.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#18024) Money94


Money94
csendes újonc

Rendeltem valamit alin, de nem olyan mint a képen. Írtam az eladónak s küldtem is képet neki (nem akartam egyből dispute-ot nyomni, mert csak 8 dolláros a történet). Visszaírt, hogy visszautalja a pénzt, ha van paypal-om adjam meg (van, de nem fogom megadni azt neki, mert már jártam úgy, hogy visszautaltak a paypalomra, de a paypal valamiért levonta), ha meg nincs, akkor nyomjak alin dispute-ot és válasszam azt ki, hogy nem kaptam meg a rendelést, s ne azt, hogy nem egyezik a termék a képen láthatóval, mert hogy akkor az ali dönt, és akkor ő, az eladó nem tudja végrehajtani a teljes utalást. Tudom, hogy olyankor az ali dönt meg stb. de ha megnyomom azt, hogy nem kaptam meg, azt az ali úgyis látja, hogy megkaptam nem? Mert a Tracking number mutatja, hogy már megkaptam (én még nem igazoltam vissza, hogy tényleg megkaptam). Szerintetek most mit nyomjak? Nyomjam azt, amit az eladó írt?

(#18025) Makifeju válasza Money94 (#18024) üzenetére


Makifeju
tag

Ne foglakozz vele hogy mit ír az eladó. Annó én is volt hogy átírtam a disput okát,erre persze jött hogy alá van írva meg átvéve. Nyiss vitát,ha azt mondja igazad van elfogadja a te álláspontod,ezzel zárul is a dolog te pedig visszakapod a pénzed. Ráadásul őt sem éri így semmilyen hátrány vagy kár. De azt már megtanultam az évek alatt hogy a legminimálisabb összegért is képesek bohóckodni,iszonyatosan kapzsi népség. Ha nálam valami nem stimmel már nem is írok,rögtön nyitom a disputot és kész. Ha elfogadja a hibáját kap pozitívat,ha húzza a dolgot megy az 1 csillag és kész.

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#18026) Sinisi válasza Money94 (#18024) üzenetére


Sinisi
senior tag

"(van, de nem fogom megadni azt neki, mert már jártam úgy, hogy visszautaltak a paypalomra, de a paypal valamiért levonta)". Nem kérdeztél rá, hogy ugyan miért vonta le az utalás összegét?!

Hogy érted azt, hogy "nem olyan mint a képen"? Hamisítvány vagy kisebb/nagyobb stb.?

(#18027) V/ válasza Sinisi (#18026) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért vonnak le belőle, mert úgy küldték neki, hogy ő fizeti a jutalékot, figyelmeztetni kell az eladót, a küldőt, hogy azt neki kell viselni módon küldje.
Ha a teljes összeget vonták, akkor meg volt valami tartozása, de szerintem nem ez a valószínű, hanem az első.

(#18028) Kernel válasza Kernel (#18019) üzenetére


Kernel
nagyúr

Csak a "jegyzőkönyv" kedvéért: vasárnap délutánra megjavult, sikerült fizetni.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#18029) V/ válasza Kernel (#18028) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor akár valami banki "karbantartási" móka is lehetett.
A bank oldalán olvasva most épp két rendszer is megy, tesztelhető az új, meg megy a régi.
Én nem hiszek az olyan csodákban, hogy ilyen esetben nem fordulhatnak elő rejtélyes hibák.
Mi a Budapest Banknál hisszük, hogy szavaknál többet ér az élmény, ezért úgy döntöttünk, már a hivatalos megjelenése előtt kipróbálhatóvá tesszük új Netbankunkat.

[ Szerkesztve ]

(#18030) Money94 válasza Makifeju (#18025) üzenetére


Money94
csendes újonc

Rendben, köszi. Akkor nyomok dispute-ot azzal az okkal, hogy nem felel meg a képen lévővel.

(#18031) Money94 válasza Sinisi (#18026) üzenetére


Money94
csendes újonc

Nem kérdeztem, mert mikor ez volt akkor még kezdő voltam és az is csak pár dolláros tétel volt, így nem foglalkoztam vele. Egy cosplayhez vettem egy maszkot, aminek a nyakat is fednie kellene, nem csak a szájat és az orrot.. és egy olyan terméket kaptam amit használni sem tudok, mert lecsúszik az arcomról... kb rongynak néz ki, s nem mint egy maszk.

(#18032) Makifeju válasza Money94 (#18030) üzenetére


Makifeju
tag

Ennyi! A vita úgy is a te javadra dől el akkor. Nekem sem volt még így vesztes disputom,csak mikor belementem a trükközéses kérésébe.

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#18033) emin


emin
tag

Sziasztok!
Az első disputám, meg is indítottam pénz vissza kéréssel.
(A termék egyébként egy led táp. ami rendben megérkezett és vissza is igazoltam, majd egy hét után az első üzembe helyezés alkalmával egy perc után meghalt.)
Az eladó üzent újra küldené vagy paypalra utalná a pénzt (nincs paypalom így ez kiesik).
A visszaigazolás utáni 15 nap pár nap múlva letelik.
Kérdésem az lenne, hogy újraküldésnél a termék ugyanúgy megjelenik az Ali felületén és követhetem vagy csak elküldi és egy hónap után vagy megjön vagy nem?

(#18034) Laca0


Laca0
addikt

Sziasztok!

Van egy 5 dolláros kuponom "Can be used on: all items in AliExpress". Legalább 35 dodóért kell vásárolnom hozzá. Tele is pakoltam a kosarat kb. 80 dodó értékben, de nem jelent meg ez a kupon. Korábban amiket felhasználtam, már itt a kosárban ki kellett választanom. Lehet, hogy ezt majd csak később lehet? Vagy van valami egyéb trükkje?

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#18035) MittuDomain_


MittuDomain_
őstag

Sziasztok!

Az eladó folyton (már harmadszorra) kitolja a szállítási határidőt, és azt firtató kérdéseimre, miért teszi ezt és mikor lesz ebből termék a kezemben, nem válaszol. Mit tudok tenni ez ügyben?
10 különböző terméket rendeltem tőle, még a legelején írt, hogy logisztikai okokból több adagban fogja küldeni és ezért ki is tolta a határidőt, de azóta még kétszer (októberi rendelés, már 2017 júliusi határidőnél tartok), és nem válaszol semmilyen kérdésemre (miket adott eddig fel, mikor indul a többi, miért tologatja önkényesen a dátumot...).
Nem szeretnék elállni a vásárlástól, nagyon jó áron voltak, nem sürgős egyik sem, de idegesít az info hiánya.
Követési szám természetesen nincs.

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#18036) V/ válasza emin (#18033) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem jelenik meg. Nincs biztosítékod az újraküldésre.
A PP regisztráció 1-2 perc, nem kell hozzárendelned sem kártyát, sem bankszámlát és küldheti neked a pénzt, persze szólva neki, hogy a jutalékot ő fizesse. Most ezzel járnál jól.
A P-hez segítséget találsz az Összefoglalójában, de ott is megbeszélhetjük ha valami nem lenne egyértelmű.

(#18037) V/ válasza Laca0 (#18034) üzenetére


V/
Topikgazda

Van köztük legalább 1 db egész 35-ös? Néha úgy müxik.
De ez Seller vagy AliExpress Select Coupon kupon?

[ Szerkesztve ]

(#18038) Laca0 válasza V/ (#18037) üzenetére


Laca0
addikt

Van egy 60 dolláros.
Ez egy "all items in AliExpress" kupon. Baráti regisztráció után kaptam.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#18039) V/ válasza Laca0 (#18038) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha megnézed a My My Coupons-nál ott érvényes? A fizetési összesítő oldalon látszódni kell az Aliexpress coupon mezőnek. (Apply AlíExpress Coupon:....)

[ Szerkesztve ]

(#18040) Laca0 válasza V/ (#18039) üzenetére


Laca0
addikt

Érvényes, de nincs ott az az opció a fizetés felett :(((

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#18041) V/ válasza Laca0 (#18040) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt találtam: Our coupons can only be used with products from a SINGLE seller. It can’t be combined with products from different sellers.
Úgy sem jön elő ha csak azt a 60 $-os tételt fizetnéd?

[ Szerkesztve ]

(#18042) Laca0 válasza V/ (#18041) üzenetére


Laca0
addikt

Ezt jól megszívtam... kivettem a kosárból a 60 dollárost, kifizettem a többit, majd újra be akartam tenni a kosárba azt az eszközt.... most már 84 dollár :O
De így sem jelent meg a kupon. Viszont a következő oldalon már valószínűleg kiválasztható.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#18043) XmoD


XmoD
aktív tag

Egy kis helpet kernek:

Nah most ilyenkor mi van ? :U A valid, invalid reszt nem ertem. :F

[ Szerkesztve ]

(#18044) internetezoo


internetezoo
senior tag

Február 14: 2 db
Február 18: 2 db
Február 26: 1 db
Ma jött meg a február 26-i rendelés. Egy db február 18-i rendelés nem jött még meg. Elveszett akkor?

[ Szerkesztve ]

(#18045) V/ válasza XmoD (#18043) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mindegy? Kértél 2.88 $ és kaptál 2.88 $-t. Azt írnak amit akarnak.
De azért is lehet az mert nem megfelelő ok lett választva a dispute-nál.
A megérkezés leigazolása után a Quantity shortage és a Missing some goods

[ Szerkesztve ]

(#18046) V/ válasza internetezoo (#18044) üzenetére


V/
Topikgazda

április 18-ig (60 nap) ideérhet. Azután már van valószínűsége annak, hogy elveszett.

(#18047) XmoD válasza V/ (#18045) üzenetére


XmoD
aktív tag

Quantity shortage volt valasztva es az is volt a gond. Visszakapom a penzt a hianyzo cuccok miatt, de akkor se ertem miert invalid.

(#18048) Elthan


Elthan
csendes tag

Sziasztok!
Razer Abyssus OEM egeret rendeltem még december 29.-én az aliexpress-en. Egyszer már hosszabbított, mert nem jött meg. Pénteken írtam neki, hogy 2 nap múlva lejár a kiterjesztett védelem is. Nem válaszolt (igaz legutóbb is azt írta hétvégén nem dolgoznak) Tegnap este 10 körül vitát nyitottam, mert hajnal 1 órára lejárt volna a védelem. Ma ezt írta délután.
"Dear Friend,
1. We can re send for you if you can wait, please cancel your dispute.
2. Do you have Paypal account for refund?
3. Please change dispute reason to Personal Reason, such as " I no longer need the product",
We will agree your dispute and refund you"

Mit érdemes csinálni, hogy át ne verjen. Paypal számlát nem régen nyitottam az ebay miatt. De nem tudom mit kell írnom, mi a számlám címe, mit kell ott megadni, illetve valamennyit a paypal felszámol ha nekem küldik a pénzt. Ha a paypal-ra megy a pénz le tudom onnan venni? Illetve a másik két lehetőséget érdemes figyelembe venni? Kellene egér, de már lassan 3 hónapja megrendeltem.

Posta ezt mutatja

2017.03.10 19:56 (GMT-7): 【北京】Shipped by air
2017.03.10 03:56 (GMT-7): Shipped by air
2017.03.08 00:10 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad

(#18049) V/ válasza Elthan (#18048) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez azért nem világos, ha decemberben fizetted: 2017.03.08 00:10 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad egy januári dátum szebbnek tűnik, de ha tényleg ekkor lett feladva, akkor még korai az érkezés 12 napra.

Ha nem változtatsz semmit az Aliexpress a javadra fog dönteni.
Ehhez a dispute-nál nem kell elfogadnod az ajánlatot, ha ott írta, ha ott nem ír semmit, akkor automatikusan javadra zárul.
Segítség esetleg ha kell az Összefoglalóban.
Amit ajánl az a te hibád lesz -nem tartasz rá igényt- nem kellene bele menni.
Pénz vissza és vedd meg mástól.
A PP-hez:
A PayPal topik Összefoglaló segít.
Az azonosítód az az e-mail cím amivel regisztráltál és belépsz, azt kell el küldeni annak aki neked pénzt szeretne küldeni, ha refund lenne akkor azt úgy kell, illik küldenie, hogy a PP jutalékot ő fizeti a küldéskor, erre célszerű figyelmeztetni.
Az összeg rögtön látszik ha elküldi. A pénzt el is vásárolhatod vagy a bankszámládra kiküldöd.

[ Szerkesztve ]

(#18050) Elthan válasza V/ (#18049) üzenetére


Elthan
csendes tag

Itt az egész postai értesítő. Február végén reklamáltam először, akkor meghosszabbította.

2017.03.10 19:56 (GMT-7): 【北京】Shipped by air
2017.03.10 03:56 (GMT-7): Shipped by air
2017.03.08 00:10 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad

2017.03.07 18:25 (GMT-7): Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.03.07 18:21 (GMT-7): 【郑州】Export customs clearance complete
2017.03.07 18:18 (GMT-7): 【郑州】arrive export exchange
2017.03.07 02:21 (GMT-7): Export customs clearance complete
2017.03.07 02:18 (GMT-7): arrive export exchange
2017.03.06 10:46 (GMT-7): Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.01.08 10:12 (GMT-7): 【北京】arrive export exchange
2017.01.07 18:12 (GMT-7): arrive export exchange
2017.01.06 15:46 (GMT-7): 【郑州】arrive export exchange
2017.01.05 23:46 (GMT-7): arrive export exchange
2017.01.05 13:05 (GMT-7): Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.01.03 17:12 (GMT-7): Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.