Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17701) Sinisi válasza CarrGomm (#17699) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nincs sok választás 6 nap alatt, főleg ha nem hajlasz arra, hogy írj neki.
Én dispute-ot nyitnék full refund-ra, max írnék az eladónak is, hogy kettő frontról is értesüljön róla. Mert ha ennyi idő alatt nem lépett, úgy, hogy Ő kezdeményezte a kapcsolatfelvételt akkor nem hiszem, hogy azt a verziót választanám, hogy újra Ő küldje el nekem. Szóval full refund-oznék és ha ezután megérkezik (esetleg a csomag) akkor felvenném vele a kapcsolatot, hogy hova utaljam a lóvét.

(#17702) szmyky válasza #16729600 (#17683) üzenetére


szmyky
aktív tag

Szeretnék erre reagálni:

"...de az egész topik szinte csak ( gondolom olvasod Te is :) ) a hamis TN ekről, az eltűnt, meg nem érkezett csomagokról, a tré csomagolásról és az ócska használhatatlan árukról, vitákról, pénz visszakövetelésekről szól. "

Szerintem természetes, hogy ilyenről szól a topik, hiszen az emberek nagy része csak akkor veszi a fáradtságot az írásra, ha valamilyen problémaja adódott, ebben gondolom egyetértünk.
Ezért ezen lemérni egy webshop megbízhatóságát eléggé szubjektív dolog, egyáltalán nem ad valós képet!
Ha mindenki leírná ide, amikor valamilye megérkezett, akkor hidd el nem lenne energiád kikeresni a negatív kommentek, olyan ütemben jönnének a hozzászólások a topikba!

A másik dolog a "kamu tracking" téma!
Egyébként nem kamuk, mert ha a csomagot megnézed(ha megjött), amit kamunak gondoltál, akkor ott a "kamutracking" rajta, láss csodát ott az a szám, amit az az aljas eladó adott neked, hogy átverjen téged!
Az, hogy itt Magyarországon nem követhető egy tracking, ami csak a kínai történéseket mutatja az nem azt jelenti, hogy kamu, meg, hogy nem adta fel!
Mindenkinek van lehetősége a fizetős postákat választani!!!
Gyerekek, válasszátok azt ... és lesz tracking! Annyi tracking lesz, hogy a mátrixban nincs annyi szám!
Senki ne gondolja már azt, hogy 3-6$-os dolgokat majd 3$-os CN Post-tal fog küldeni az eladó!
Ha pedig fizettél a trackingért és nem úgy küldi, akkor dispute és már utalják is vissza a postáért fizetett plusz költséget.
:K

[ Szerkesztve ]

(#17703) #16729600 válasza szmyky (#17702) üzenetére


#16729600
törölt tag

Egyetértek veled, a probléma fellépésekor írnak az emberek, ennek ellenére nem kellene relativizálni a meglévőket. Amúgy azt azért halkan megjegyzem, hogy a pályafutásomban, olyan hely még nem volt, mint az ali, ahol 10- ből 4 dispute lesz.( és ez boritékolható ) Ellenben mondjuk Amazonról vett dolgoknál 10 év alatt egyetlenegy vita sem volt. És még sorolhatnám a pozitív példákat.....

(#17704) szmyky válasza #16729600 (#17703) üzenetére


szmyky
aktív tag

Erre mondhatnám azt, hogy ez megint csak szubjektív, mert nekem pl. több mint 400 a rendelésem és kb.10-15 vitám volt és ebből kb. 8 a posta miatt(eltűnés).
Meg mondhatnám azt is, hogy rossz terméket vagy eladót választassz ... vagy én vagyok túl szerencsés!
:)
De félre a tréfát, én értem azt is, hogy egy ember nagyrészt a saját tapasztalatait állítja hadrendbe, ha vitára kerül sor, ez egyértelmű.

[ Szerkesztve ]

(#17705) #16729600 válasza szmyky (#17704) üzenetére


#16729600
törölt tag

Ez az eladó választás nehéz dolog, legutóbbi vitám egy olyan bolttal volt, ahol már évek óta vásárolgatok és elköltöttem náluk egy halom lét, de mégis a legutóbbi rendelésemnél kamu / érvénytelen ePacket számot tudtak küldeni..Ennek ellenére nekem mindig van folyamatban rendelésem, ennek tudatában vásárolgatok, nincs is ezzel baj, ez egy ilyen hely, csak amikor leírom a véleményemet, ne ugorjanak már a vérfanok rá a nyakamra eret átharapni. :Y :D Ha ez nincs én rendben megvagyok a hellyel. :K

(#17706) CarrGomm válasza Sinisi (#17701) üzenetére


CarrGomm
aktív tag

Írtam neki, hogy mi legyen, de jobban belegondolva nincs más megoldás, mint a full refund, mert ha azt is mondaná, hogy küld még egyet, azt én honnan fogom tudni, hogy tényleg elküldte? Vagy addig megint meghosszabbíttatom a protection-t?
Meddig lehet azt egyáltalán hosszabbítani? Van erre valami korlát?

(#17707) gorje


gorje
senior tag

Sziasztok!

Vásároltam 2db Rock Zircon fülest, az egyik "hibás". Írtam az eladónak, de nem válaszolt és sürgetett a dispute idő is, nyitottam 1 vitát.
Az eladó ezt küldte:
kép
Majd vitára az eladó válasza: Nem lát problémát a fülesen és az Ali is ezt írta...

Mit javasoltok? Csináljam azt ami képen látható (Ha igen, akkor hogyan kell)?

(#17708) V/ válasza CarrGomm (#17706) üzenetére


V/
Topikgazda

90 nap.

(#17709) V/ válasza gorje (#17707) üzenetére


V/
Topikgazda

Ami a képen látható azok egy része már nem választható, ezek mindegyike a te hibádból történő dispute ok.
De milyen konkrét okkal nyitottad?

[ Szerkesztve ]

(#17710) gorje válasza V/ (#17709) üzenetére


gorje
senior tag

Azzal, hogy a hibás füles sokkal halkabb, kevesebb a mély és a magas tartománya "túl sok".

(#17711) Sinisi válasza CarrGomm (#17706) üzenetére


Sinisi
senior tag

Az esetedben már annyi idő eltelt, hogy ha újraküldős ígéretet is tesz neked, hogy zárd a dispute-ot már csak tényleg a vak szerencsében bízhatsz, hogy megérkezik és rendben is lesz a termék. Szóval ha eljutnátok idáig ezt a verziót semmiképpen nem választanám.

(#17712) V/ válasza gorje (#17710) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát ez nehéz eset. Ha megváltoztatod az okot és még sem kapod meg a pénzt, akkor 50% az esély, hogy a javadra döntenek.
Ha nem változtatod meg és ezzel az okkal kerül az AliExpresshez, akkor is 50%.
Vagy visszaküldést határoznak meg.

[ Szerkesztve ]

(#17713) Sinisi válasza V/ (#17712) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ilyen esetben mennyi az esélye, hogy ha nem változtatja meg az okot, akkor az ali csak visszaküldés mellet ítéli meg a füles teljes árának visszatérítését?

Szerk.: látom, már, hogy azóta volt szerk. :D

[ Szerkesztve ]

(#17714) gorje válasza V/ (#17712) üzenetére


gorje
senior tag

Az aliexpress már közbelépett... Annyit írt, hogy vegyem fel videóra a hangját kb...

AliExpress' Proposal
Proposal: No return & No refund
Seller accepted proposal

Hogyan tudom az okot megváltoztatni? (A javaslatokat ne fogadjam el? Az eladó is ezt küldte.)
Ha írok egy üzenetet, hogy belegyezek abba amit az eladó írt és majd változtatom az okot és a javaslatokat nem fogadom el, úgy "jó" lehet?

szerk: Még ilyet küldött az eladó: kép

[ Szerkesztve ]

(#17715) Sinisi válasza gorje (#17714) üzenetére


Sinisi
senior tag

És, hogy tudod a hangját egy fülhallgatónak felvenni?!(vagy ez csak nekem új?)

(#17716) gorje válasza Sinisi (#17715) üzenetére


gorje
senior tag

Mikor megláttam ezt a válaszban... Na jóó..

Végül módosítottam arra amit az eladó írt és a My proposal-ba beleírtam amit javasolt.

(#17717) Sinisi válasza gorje (#17716) üzenetére


Sinisi
senior tag

Az uccsó képen miért szól a fáma lcd-ről nem fülhallgatót vettél? vagy valamit félreértek?
Tehát elfogadtad az eladó által felkínált lehetőséget?

(#17718) V/ válasza gorje (#17714) üzenetére


V/
Topikgazda

A 17,84 az 1 darabnak az ára? Vagy mi ez? Most akkor mire változtattad meg? De mindegy, majd írd már meg az eredményét.

[ Szerkesztve ]

(#17719) gorje válasza Sinisi (#17717) üzenetére


gorje
senior tag

A kep amit kuldott az 1 pelda csak. Az elado nem adott meg lehetoseget, csak kerte a modositast amit az elso hozzaszolasomban linkeltem.
V/: a javaslatokat nem fogadtam el(ali, seller), a leirast modositottam personal-i no longer need. (Personalban nem sok lehetoseg volt..) A reason leirasomban beleirtam, hogy azt akarom amit az elado ajanlott uzenetben es varom..
Kivancsi leszek mi kovetkezik

[ Szerkesztve ]

(#17720) gorje válasza gorje (#17719) üzenetére


gorje
senior tag

Elfogadta az elado az ajanlatom es zarult a dispute (1 fulhallgato-full refund-visszakuldes nelkul). Respect a Rock Official Store-nak!

[ Szerkesztve ]

(#17721) Sinisi válasza gorje (#17720) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ebben az esetben az eladó fogja utalni a lóvét miután megkapta az alitól?

(#17722) gorje válasza Sinisi (#17721) üzenetére


gorje
senior tag

Azt nem tudom. Elado annyit irt, hogy 3-7 napon belul megkapom.

(#17723) A texasi válasza Sinisi (#17721) üzenetére


A texasi
aktív tag

Az AliExpress utalja vissza a pénzt.

(Egészen addig nem kerül az eladóhoz az összeg;
míg a vevő vissza nem igazolja a termék átvételét:
csak az AliExpress kezeli a pénzt - az eladónak nincs köze hozzá.)

[ Szerkesztve ]

(#17724) V/ válasza A texasi (#17723) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyival egészítem ki, mert ez új információ, hogy a megérkezés leigazolása után a 15 nap dispute lehetőség miatt az eladó csak akkor kapja meg a pénzt, ha az is letelt.

(#17725) Sinisi válasza V/ (#17724) üzenetére


Sinisi
senior tag

Gondolom ez az új szabályt azért találták ki, hogy ha valamilyen nem szembetűnő probléma merülne fel a rendelt termékkel.

(#17726) V/ válasza Sinisi (#17725) üzenetére


V/
Topikgazda

A szabály mely szerint a megérkezés leigazolása után még lehet dispute-t nyitni régóta így van, az hogy pénzt csak azután az idő letelte után kapja meg az lenne az új információ.
Bennünket csak annyiban érint, hogy a pénz biztos visszakapható addig, nem az eladóra kell várni.

[ Szerkesztve ]

(#17727) Sinisi válasza A texasi (#17723) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ezek szerint ha az eladó és a vevő között létrejön egy üzenet formájában megkötött egyesség akkor ha a korábban linkelt példa alapján meg is változik az oka a dispute-nak akkor is küldi az ali a megállapodás szerinti összeget? Ilyenkor a dispute order total (a kép alapján az összeget) nem kell megváltoztatni (illetve nem is szabad)? csak az okot amiért nyitottuk a vitát különben az ali nem utal?

Szerk.: (#17726) V/ : igen, nem voltam egyértelmű de erre a pénzes részére gondoltam.

[ Szerkesztve ]

(#17728) gorje válasza Sinisi (#17727) üzenetére


gorje
senior tag

Szerintem az üzentbeni megállapodás csak 1 "pecsét". Azt fogja utalni az ali/seller ami a kért/megegyezés alapján módosított (vagy eredeti) proposalban szerepel. Én alapból azt kértem, hogy full refund (1) termékre és nincs visszaküldés. Miután módosítottam az okot személyesre, az eladó elfogadta.

(#17729) Sinisi válasza gorje (#17728) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ez így Ok.-nak tűnik. Már csak az a kérdés merült fel bennem, hogy ilyen esetben az értékelésnél, hogy mennyi az annyi amennyi csillagot érdemes adni. Mert ez így 50-50% a jóra és a rosszra is, de gondolom csak egyszeri értékelést és nem a kettő termékre külön-külön lehet leadni.

(#17730) gorje válasza Sinisi (#17729) üzenetére


gorje
senior tag

En + ertekelest fogok adni es a leirasban szerepelni fog, hogy az egyik hibas volt/nem szolt ugy (hogy masok is tudjak) es visszakaptam a teljes arat visszakuldes nelkul. Egyebkent ilyen fulesekbol mindig 2db-ot rendelek, hogy tudjam valojaban milyen is hangja.

(#17731) Sinisi válasza gorje (#17730) üzenetére


Sinisi
senior tag

Megéri így rendelni(még így is olcsóbb mintha itthon vennéd)? mármint mit csinálasz azzal amelyik rosszabb a másikhoz képest? mert úgy veszem ki a hszed alapján, hogy az egyik kb. mindig érezhetően gyengébb. Illetve az emlyeik jobb hozza a várt minőséget?

(#17732) V/ válasza Sinisi (#17731) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez engem is érdekel. Ami rossz, azt rosszként a beszerzési áron el tudod adni? Mert ha nem, akkor ez egy elég veszteséges üzlet lenne.

[ Szerkesztve ]

(#17733) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Rendeltem egy IP camerát (25K volt), kipróbáltam, működött, ezért visszaigazoltam.
A kamera tud sd kártyára is rögzíteni, én direkt emiatt vettem.
Kipróbáláskor az sd kártyás dolgot nem néztem meg, és hát természetesen NEM működik.
Elvittem egy helyi üzletben, próbálták ők is beállítani, de nem sikerült, azt mondták, hogy valszeg hibás a kamera.
Dispute-ot már nem tudok nyitni, ilyenkor mit tudok csinálni!?
Van valami központi oldal, ahova ilyenkor is fordulhatok?

(^)(>.<)(^)

(#17734) gorje válasza Sinisi (#17731) üzenetére


gorje
senior tag

Nem azért rendelek 2db-ot mert biztosan gyengébb lesz az egyik. Hanem azért, hogy ne könyveljek el 1 "jó" fülest, ami valójában rossz (benne van a pakliban hogy 2 darab nem tökéleteset kapok:D). Ha esetleg az egyik "hibás" és működik, de nem szól úgy mint a hibátlan és van rajta mikrofon akkor használom headsetnek vagy barátnak rokonnak oda adom használja valamire. Pl unokahugom örült neki múltkor, a 300Ft-os kínai boltoshoz képest. Olyan is volt múltkor, hogy tablethoz adtam ajándékba, feltüntetve hogy nem szól jól. A vásárló örült neki.
Esetleg akkor van "bukó" ha nem kapok kártérítést.

[ Szerkesztve ]

(#17735) V/ válasza vacs (#17733) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igazán. Írhatsz az eladónak a problémáról és közösen kerestek megoldást.
Az hogy egy üzletbe elvitted nem jelent semmit, néhány helyen a hozzáértést én szoktam hiányolni, az sd kártyára nincs valami előírás, pl, csak fat32-re formázva, vagy a kamera által megformázva használható, típus előírás. Pl: Micro SD Card record, up to 64G. (only support FAT32 file system),
Lépésről lépésre beüzemelni a használati utasítás alapján. Átnézni a beállításokat stb. Pont a felvétel ne működne? Ha megy online a jel, akkor előfordulhat hogy nem rögzít kártyára.

[ Szerkesztve ]

(#17736) vacs válasza V/ (#17735) üzenetére


vacs
veterán

Ismerem a srácot, a környéken rengeteg helyre ő telepített kamerákat.
Ha hálózatra van kötve a kamera, akkor tökéletesen rögzít.
A kamera 4 különböző sd kártyával lett próbálva, egyikkel se működött. Annyira nem, hogy mikor a kamerával formáztuk a kártyát, akkor valójában teleírta ismeretlen fájlokkal a kártyát!
Írtam már az eladónak, azt mondta, hogy másik szoftvert nem tud adni, küldjem vissza a kamerát (saját költségen) és ha nekik se működne, akkor visszakapom az árát.
De mi van, ha (visszaküldés után) azt mondják, hogy náluk jó a kamera!?
Ilyenkor kamerám se lesz, és a szállítást is én fizettem! :(

(^)(>.<)(^)

(#17737) Sinisi válasza gorje (#17734) üzenetére


Sinisi
senior tag

Így már érthető, hogy miért rendelsz kettőt. :K

(#17738) V/ válasza vacs (#17736) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha hálózatra van kötve a kamera, akkor tökéletesen rögzít. Akkor el lehet menteni az anyagot? Az Alin lévő linkjét nem adnád meg?
Vagy visszaküldés, vagy kérsz valami kompenzációt.

[ Szerkesztve ]

(#17739) vacs válasza V/ (#17738) üzenetére


vacs
veterán

Igen, hálózatra kötve tökéletesen menti az anyagot!
Olyan épületet szeretnék megfigyelni vele, ahol nincs internet, ezért kellene az sd kártya.

[link]

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#17740) szmyky válasza vacs (#17736) üzenetére


szmyky
aktív tag

Ne akarom magam ismételni, de ilyen drága dolgokat csak olyan helyen vegyél, ahol tudsz paypalel fizetni!
Egyrészt fél év védelem, másrészt kifizetik a visszaposta árát, ha mondjuk vissza szeretnéd küldeni!
Az, hogy az Alin 4-5dolcsival olcsóbb volt, mint egy webshopban szerintem nem ért ennyit...

Az ebay-en is van 81$-ért ez a kamera, ott tudtad volna paypalel fizetni!
;)

[ Szerkesztve ]

(#17741) V/ válasza vacs (#17739) üzenetére


V/
Topikgazda

Használati utasítás szerint ha nincs net akkor menne a rögzítés sd kártyára.
Egy default-ra történő visszaállítás után kipróbálni az sd-s tárolást egy fat32-es full formázott ( nem gyors form) kártyára.
Ez nem befolyásol valamit, két helyen tárolja a két féle videót?
Save record files to: Set the saving path for the manually recorded video files.
Save downloaded files to: Set the saving path for the downloaded video files in playback mode.

Mondjuk 32 Gb-ra nem igazán sok idő vehető fel.

[ Szerkesztve ]

(#17742) V/ válasza V/ (#17741) üzenetére


V/
Topikgazda

Elnéztem, ez tud 128Gb-os kártyára rögzíteni, de az ANR-t engedélyezve csak akkor ment sd-re ha nincs net hozzáférése a kamerának

[ Szerkesztve ]

(#17743) Sinisi válasza szmyky (#17740) üzenetére


Sinisi
senior tag

Csak hallomásból de állítólag egyre több eladó írja ebay-en, hogy a postát a vevő állja a termék visszaküldéskor (bár lehet, hogy ez inkább a használt termékekre értedndő?).

(#17744) V/ válasza Sinisi (#17743) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal visszaküldési költségtérítésre gondolt. De valójában a postát a vevőnek kell állni általában.

[ Szerkesztve ]

(#17745) Sinisi válasza V/ (#17744) üzenetére


Sinisi
senior tag

Gondolom van erre statisztika, ami alapján be van építve a posta költsége a fogyasztói árakba (azokban az esetekben ahol a cég "állja" a visszaküldési összeget).

Az alin meg jó nagy lutri, hogy ha hibás a termék akkor fizetheti-e az ember a postát. Ezért abban egyet "kell" értenem, hogy olyan helyről célszerű drágább eszközöket venni ahol "minden" rendben van ilyen téren (is).

Na majd egyszer belevetem magam az ebay-es vásárlás rejtelmeibe is, főleg, hogy látom, hogy ki a TG. ott is ;). Nem fenyegetésként :) , de majd ott is adogatom a jobbnál, jobb kérdéseimet :DDD

[ Szerkesztve ]

(#17746) V/ válasza Sinisi (#17745) üzenetére


V/
Topikgazda

A PP adja a pénzt erre, saját kedvezmény évi 12 alkalom, max alkalmanként 9300 Ft.

(#17747) Dluinet válasza vacs (#17739) üzenetére


Dluinet
nagyúr

általában a kamerával kell formázni a kártyát

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#17748) szmyky válasza Sinisi (#17745) üzenetére


szmyky
aktív tag

Visszaküldöd a terméket, te kifizeted a postát, majd az erről szóló bizonylatokat(fotó a csomagról, blokk a postaköltségről, a rendelés bizonylatai) benyújtod a paypal által megadott email címre.
Ott elbírálják és ha minden rendben, akkor a bankszámládra utalják a visszaposta költségét.
Ahogy feljebb írták a max értéket és egy évben 12-szer élhetsz e lehetőséggel.

Tavaly kétszer kellett használnom, egy angliai és egy kínai visszapostám volt, aminek a költsége -16ezer Ft lett volna, ha nincs ez a lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#17749) cucimaciq válasza Dluinet (#17747) üzenetére


cucimaciq
csendes tag

Nem akarok hülyeséget írni de nekem volt ilyen problémám és ott egy hetes keresgélés és vmi kinai oldalon de találtam hozzá másik szoftot a kmerához :)

(#17750) Sinisi


Sinisi
senior tag

Ok! Akkor ez annyiban kötött a konkrét webshophoz, amennyiben ott PP.-on keresztül lehet rendezni a fizetést, mert ez egy PP.-os szolgáltatás?! Miért éri ez meg nekik? Bár ha jól tudom pl. az ebay 10% (sztem ez nem kevés) von le az eladótól (sikeres eladás esetén) és gondolom ebből jattol a PP.-nek stb.-stb...

Hát ha ez így van akkor az Ali is bevezethetné ezt a PP. nem?! Miért nem teszi? (bár a limitált visszaküldési térítési (db szám) keret lehet, hogy itt kevés lenne)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.