Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17201) Sinisi válasza V/ (#17198) üzenetére


Sinisi
senior tag

Hááát nem kapkodták el az biztos! Visszafele tendál a gyorsaság mert Willy Fog annak idején 80 nap alatt utazta körbe a földet :DDD

(#17202) #16729600


#16729600
törölt tag

Jáááj, ennek a szegény eladónak ( ill. alkalmazottnak? ) etetnie kell a családját, ráadásul még büntit is kap, nem semmi szövegek jönnek manapság. :Y :)

"I am just a staff. Because of your dispute, I will be punished 9$. I have to feed my family. Would you please cancel the dispute? I would appreciate you very much. An,d I promise you can get your parcel,if no,we will refund you or resend you the parcel"

(#17203) V/ válasza internetezoo (#17199) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, lehet hogy még addig befut.

(#17204) Sinisi válasza #16729600 (#17202) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ez nem semmi, érzelmi zsarolás!

(#17205) vestaxxx1 válasza V/ (#17197) üzenetére


vestaxxx1
csendes újonc

Csak request order cancellation gombot .

(#17206) V/ válasza vestaxxx1 (#17205) üzenetére


V/
Topikgazda

cancel ordert kérdeztem az = request order cancellation.
Nyomj rá, mert nem fogják tudni, hogy nem akarod kifizetni. Ez 20 napig látható, ha hamarabb nem akarod befejezni és addig pénz sincs vissza

[ Szerkesztve ]

(#17207) gabeszakem77


gabeszakem77
csendes tag

Sziasztok eljutottam a Dispute Escalated - Processing állapotig. Az Estimated time Feb. 05 2017 de nem történik semmi. Van valakinek tapasztalata arról, hogy meddig tart míg az Ali döntést hoz. Vagy hogyan lehet felgyorsítani a folyamatot?

(#17208) V/ válasza gabeszakem77 (#17207) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyilvánvalóan a vizsgálódásukat te nem tudod felgyorsítani.
Az Összefoglalóba beírtak a következőek:
Az eladónak a megindított dispute-ra 5 napon belül kell reagálnia, ha nem teszi meg, akkor automatikusan megkapjuk a refundot 3-15 munkanap alatt.
A dispute leírás pedig tartalmazza az idővonalat.

[ Szerkesztve ]

(#17209) gabeszakem77 válasza V/ (#17208) üzenetére


gabeszakem77
csendes tag

Köszi. Ezek szerint 15-60 nap. Nem kevés.

(#17210) peestike


peestike
senior tag

Szingapúri posta január 24 óta waiting for pick up. Nem szokott ez a posta azért gyorsabb lenni? :)
Vagy ezeknek is zavart okozott az erőben a kínai ünnep?

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#17211) Sinisi válasza peestike (#17210) üzenetére


Sinisi
senior tag

Lehet, hogy egy kis ráadást tartanak, vagy a jól sikerült bulit heverik ki. :)

(#17212) Turbobacsi


Turbobacsi
senior tag

jan. 31.-i rendelés (fa nedvesség mérő), ma átvéve! nagyon gyors! CN posta...

[ Szerkesztve ]

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#17213) #16729600 válasza Turbobacsi (#17212) üzenetére


#16729600
törölt tag

Grat.Én pont gondolkodom rajta, mivel áll egy bevállalt vízhűtés projektem, hogy hanyagolom kicsit az alit, mert teljesen vállalhatatlan időre érkezik random pár cucc.Ugyanattól rendelt, ugyanakkor feladott csomagnál az egyik már megérkezett a másik még a fasorban sincs. Megint feltettem magamnak a kérdést, hogy tizenX € spórolása miatt érdemes e várni néha hónapokat? :) Jelenleg az a válaszom, hogy legközelebb várjon az akinek ' nyócannyavót. :D

(#17214) pulutodurumo


pulutodurumo
őstag

A nagy decemberi roham után nagyon felgyorsult a szállítás. :D

Célországba elküldve / Item sent abroad
2017-02-11 01:10:00

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#17215) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Nah, ilyet még sosem láttam...

2017.01.17 10:00 (GMT-7): Package is undeliverable due to ACT airline accident
2017.01.12 02:12 (GMT-7): 【8,BEIJING】Outbound clearance completed successfully and loaded to airline
2017.01.11 22:12 (GMT-7): Received by line-haul

2017.01.11 10:12 (GMT-7): Security check success
2017.01.11 10:12 (GMT-7): Outbound clearance completed successfully and loaded to airline
2017.01.11 02:09 (GMT-7): Outbound in sorting center
2017.01.06 21:51 (GMT-7): Inbound in sorting center
2017.01.06 14:56 (GMT-7): Accepted by carrier
2017.01.05 15:01 (GMT-7): Waiting for pick up
2017.01.04 00:14 (GMT-7): Shipment confirmation

Baleset? :F Nem akarok bunkónak tűnni, de ilyenkor visszakapom a zsémet?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#17216) V/ válasza Vertigo18 (#17215) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennél még mindig nem értem, hogy Isztambulból hogy a fenébe hozták volna Mo-ra a küldeményt, nem ezen az útvonalon szokott érkezni.
Pekingben adták fel a csomagodat az itt írtak szerint 2017.01.12 02:12-kor.
Az a repülőgép szerencsétlenség meg a Hong Kongból indult géppel 07:19 local time (01:19 UTC) 16 January 2017 történt amikor Kirgizisztánban túlfutott a kifutón.
És aznap szállt fel.
4 napig dekkolt volna a csomag egy nem Mo-ra tartó gépen? Valamikor Pekingből Hong Kong-ba kellett volna kerülni, mert a gép nem járt ott.
Dispute-t indítsd, mert maguktól nem lépik meg.

[ Szerkesztve ]

(#17217) Vertigo18 válasza V/ (#17216) üzenetére


Vertigo18
addikt

Hát ez az! Ráadásul a legérdekesebb az az, hogy NEM LEHET dispute-ot indítani, nincs ott semmi már, csak az "orders" alatt a kuka, meg ha kicsit beljebb nézek, akkor "Add to cart". Semmi más lehetőség!

Mág, ha a Financialra kattolok, ott ott van a refund processing, node január 29 óta? :F

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#17218) V/ válasza Vertigo18 (#17217) üzenetére


V/
Topikgazda

A 15 napban még benne vagy, jön az.

(#17219) Sinisi válasza #16729600 (#17213) üzenetére


Sinisi
senior tag

A kolléga csomagjának a megérkezési ideje pedig ha stabilan számítható lenne ez, akkor kb. rekordnak minősülne (a karácsonyi ünnepek örnyékén még itt MO.-n is).

(#17220) #16729600 válasza V/ (#17216) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nincs ebben semmi meglepő, viszik azt össze - vissza amelyik járatra épp befér, a lényeg az olcsóság.Ha a déli sarkon jön ki árban jobban, akkor azon keresztül küldik. :)

Multi-hop routing:
Routing is a whole separate matter, but suffice it to say that "lowest cost" tends to win out over "fastest speed". Mail shipments may transit many countries enroute to their destination
[link]

(#17221) #04441088


#04441088
törölt tag

Sziasztok!
Alin vettem egy egeret még decemberben, január elején érkezett meg. Egy hete elkezdett játék közben felső sarkokban ugrálni a kurzor, másnapra teljesen meghalt, meg se mozdul. Irtam az eladónak, aki videót kért a hibáról, ezt meg is kapta. Azóta(4-5 napja) nem képes válaszolni, ráírtam tegnap előtt és tegnap is, de semmi.
Dispute-ot nem tudok nyitni, mert lejárt a rendelés visszaigazolásától számított 15 nap. Mi ilyenkor a teendő?
Alipay-el fizettem. :R

(#17222) Faterkam


Faterkam
addikt

sziasztok!
Nyitottam vitát egy eladóval, nem működő termékről. Képet tettem fel, Alinak nem elég, ezért elutasították, Az eladó elfogadta, én elutasítottam, de videót az istennek nem tudok feltenni. 26Mb Mp4. A kép felmegy általában. A gondom az, hogy a Submit gomb nem lesz aktív! Most mit csináljak? :F

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#17223) V/ válasza Faterkam (#17222) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kiírja a 100%-ot kell egy kis idő míg aktív lesz. Annyit megtehetsz egy újabb próba előtt, hogy törlöd az Ali kezdetű sütiket és üríted a böngésző gyorsítótárat. Esetleg használj Firefox-ot.

(#17224) Faterkam válasza V/ (#17223) üzenetére


Faterkam
addikt

Firefox, Chrome, IE. Mindent végigzongoráztam. A rókát itt hagytam 20 percre, semmi :(

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#17225) V/ válasza Faterkam (#17224) üzenetére


V/
Topikgazda

Előtte minden piros csillagos kitöltve? Esetleg a videó minőségen ronts egy kicsit.

(#17226) Faterkam válasza V/ (#17225) üzenetére


Faterkam
addikt

Előtte minden piros csillagos kitöltve?

Ezt nem értem, ez már folyamatba lévő vita, olyan van, hogy Upload Evidence, ez nyílik meg, kép felment, de a videó nem. Mit kellene kitöltenem még? :F

Ez az első ilyen vitám.

Szerk. ha törölni szeretném a videót, ezt írja: System error, Please Try Again (11)

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#17227) V/ válasza Faterkam (#17226) üzenetére


V/
Topikgazda

Bocsánat igazad van, elbambultam.
Az elutasításodat akarod alátámasztani? Mit szeretnél?

[ Szerkesztve ]

(#17228) Faterkam válasza V/ (#17227) üzenetére


Faterkam
addikt

Persze, nem működő memóriakártya, 3-ból 2 rossz volt, besokaltam. 1,88$ kértem vissza, 1db-nak az árát. Nevetséges...

Ali ezt írta:
AliExpress' Judgment
Does not work properly Invalid
Product or packaging is damaged/broken Invalid

[ Szerkesztve ]

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#17229) V/ válasza Faterkam (#17228) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, viszont ha az eladó elfogadta, akkor nincs kötve az AliExpress-hez, visszaadhatja a pénzt. Vagy azt fogadta el, hogy te nem kapsz semmit?

(#17230) Faterkam válasza V/ (#17229) üzenetére


Faterkam
addikt

Persze, azt fogadta el, hogy nincs Refund, nincs gond!

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#17231) V/ válasza Faterkam (#17230) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy régebbi hsz-ben írták: Végil mégiscsak a chrome nyert,kb 5-ik próbálkozásra felment a 25 megás videó kb 40 perc alatt,és a submit gomb is működött.
Akkor próbáld ki a Chrome-t. Csak türelem kell hozzá.

[ Szerkesztve ]

(#17232) Faterkam válasza V/ (#17231) üzenetére


Faterkam
addikt

Jah, közben az megoldódott épp most Ff-ből. A 25Mb-os videót lekonvertáltam 2mb-ra, persze így felment rögtön! :(((

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#17233) #16729600 válasza Faterkam (#17232) üzenetére


#16729600
törölt tag

Szerintem nem érdemes ilyenekkel foglalkozni, nekem legutóbb egy SC-600-as pumpa elkezdett ereszteni, mint az állat, de nem rongáltam az idegrendszeremet, hogy írjak miatta az eladónak. "Aki hulladékot vészen, az a hulladék által vészen el" Jaj, hogy nincs ilyen mondás ( ?? ), na nem baj akkor a magaménak tudom. :Y :D

[ Szerkesztve ]

(#17234) #04441088


#04441088
törölt tag

Sziasztok!
Alin vettem egy egeret még decemberben, január elején érkezett meg. Egy hete elkezdett játék közben felső sarkokban ugrálni a kurzor, másnapra teljesen meghalt, meg se mozdul. Irtam az eladónak, aki videót kért a hibáról, ezt meg is kapta. Azóta(4-5 napja) nem képes válaszolni, ráírtam tegnap előtt és tegnap is, de semmi.
Dispute-ot nem tudok nyitni, mert lejárt a rendelés visszaigazolásától számított 15 nap. Mi ilyenkor a teendő?
Alipay-el fizettem. :R

(#17236) nyisziati


nyisziati
veterán

Sziasztok.
Az eladó 21 nap után sem adta fel a cuccomat. A termékoldalon az van, hogy "Status: closed" ill. "Reminder: Seller did not ship goods".

"Dispute" gomb nincs. Ilyenkor az Ali automatikusan visszautalja a vételárat? Ha igen, akkor kb. mennyi idő?

@V/: köszi.

[ Szerkesztve ]

(#17237) V/ válasza nyisziati (#17236) üzenetére


V/
Topikgazda

Szokásos átfutási idő, 7-14 nap

(#17238) Faterkam válasza #16729600 (#17233) üzenetére


Faterkam
addikt

Na jah, de ez már hibásan is jött, háromból kettő teljesen rossz. Én már csak azért is :K

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#17239) Moncsa111 válasza Vertigo18 (#17217) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Nekem 10 csomagomnál volt ilyen bejegyzés. Ebből 2 már megjött, úgyhogy lehet megkapod még. Amúgy nemrég automatikusan lezárták az összes ilyen bejegyzéssel rendelkező rendelésemet és visszautalták az árát nekem is. :P

[ Szerkesztve ]

(#17240) joergie


joergie
őstag

Sziasztok.
Rendeltem egy aránylag öreg telefonhoz egy kijelzőt, aminek több hibája is van, csíkos, van egy égésnyom, nyomásra villog a háttérvilágítás.
Elsőre rugalmasnak tűnt a tag(nő), aztán azt mondja kontaktolja vele whatsappon. felvettem, aszondja:
"we agree with refund to you. can you please change the dispute reason as: send to the wrong address? and then we will refund your payment at once."
Csak én érzem ezt átverés szagúnak?
Úgy nézne ki, hogy elvileg nem kell visszaküldeni, és kapnék full refundot(~20eur). De ha egyszer ez a hibája...képet is töltöttem fel a disputeban. videót is.
dec 30-án rendeltem, jan 20 körül már megérkezett, estimated deliver 20-31 nap, asszem 45 napon túl lehetne refund azért, hogy rossz címre ment, de az még nem telt le. meg azt honnan tudnám hogy rossz címre ment. egyszerűen nem érkezett meg.

Egy szóval gyanús, hogy whatsappon, olyan felületen akar oylanra rávenni erre, amit nem lát az aliexpress.
Ha hibás a termék, kvázi használhatatlan, mert nem képes betölteni a funckióját, akkor a full refundhoz vissza kéne küldenem a kütyüt(mi ennek a költsége)?

mod: 20 óra van vissza a dispute-ból.

[ Szerkesztve ]

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#17241) #16729600 válasza joergie (#17240) üzenetére


#16729600
törölt tag

Eladóval nem szabad haverkodni, kirándulásra menni, közös zsákfutásban, lepényevésben részt venni, pláne ha moslék cuccot küldött. Max elküldeni a picsáb@. :) Ali elé kell vinni az ügyet és beinteni a kis ravasz okkernak. :K

(#17242) kazsmerlaca válasza hevizms (#16095) üzenetére


kazsmerlaca
senior tag

Helló!

Ezt a felületet én sem értem.
Kéri az Alipay jelszót amit megadok
Ezután miért kéri, hogy változtassam meg? Miért kell új? :U
Jó lenne regisztrálni a kártyámat de itt nem tudok továbblépni.

Saját gyártású zenéim: https://www.jamendo.com/album/73598/music-in-the-fire

(#17243) joergie válasza #16729600 (#17241) üzenetére


joergie
őstag

Nagyon szépen megfogalmaztad, köszönöm :R
Másik. Hogy véletlen se legyen egyszerű. A bankkártya/bankszámlaszám, amiről fizettem a cumót megszüntettem(bankot váltottam, miért nem pont ilyenkor?!), és ilyenkor vajon tudja máshova tenni az ali a zsetont, amit visszakapok?

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#17244) #16729600 válasza joergie (#17243) üzenetére


#16729600
törölt tag

Hát ha már nem él se a kártyád, se a bankszámlaszámod az sztem szivacs a négyzeten, de a TG-k ebben sokkal profibbak, várd meg a véleményüket / segítségüket ebben a konkrét szituban.

(#17245) V/ válasza kazsmerlaca (#17242) üzenetére


V/
Topikgazda

1. Minden kártyának külön van fizetési jelszó kódja.
2. Ha neked most még nem 6 számjegyből álló Alipay jelszavad van, akkor azt is cserélni kell.

(#17246) V/ válasza joergie (#17243) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyenkor azt célszerű tenni, hogy amikor már valószínűleg megérkezett a refund összege (refundnál szereplő dátum +5 munkanap) bemész a volt bankodba az adott vásárlás kinyomtatott refundos oldalával, az eredeti vásárlásod banki kivonatával (remélem minden hónapban letöltötted, vagy megkaptad) és megkéred őket, hogy a bejövő nem könyvelt deviza számlájukon keressék meg és utalják az új bankszámládra.

[ Szerkesztve ]

(#17247) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Megosztanám veletek utolsó "Aliexpress tapasztalat"-omat, egy hülye eladóról.

Elég sokat vásároltam már Alin, de ekkora barmot még nem láttam. Megrendeltem EZT a terméket és ugye ahogy feladta a "kedves, drága" eladó, rögtön tudtam, hogy maga a TN kamu, hiszen egyszerűen csak 10 szám volt. Ugye ez még nem is lenne olyan nagy baj, mind tudjuk már, hogy hogyan működnek ezek a dolgok, mi az a TN, ami követhető nálunk is és mik azok, amik max. Kínán belül, aztán a mi rendszerünkbe már nem kerül felvezetésre. Dehát hátradőltem, hiszen a "free shippinges" cuccok 90%-a "kamu" TN-nel jön, mi baj is lehetne.

De hát a cumó csak nem jött... és csak nem.

Ráírtam az eladóra, hogy még nincs itt a cucc, jött a válasz, hogy nézzem át a helyi postát, meg egyeztessük az adatokat, amit meg is tettem. Aztán ÉN maga kértem, hogy hosszabbítsa meg a védelmemet, ne fussunk ki az időből. Ezt meg is tette. KÉTSZER, másodszor már magától. Aztán a második lejárta előtt szóltam neki, hogy ez biza már nem fog ideérni, (HA feladta egyáltalán), ezért full refund. Elutasította, hogy Ő márpedig feladta, kérte, hogy várjak még tovább, és a dispute-ot lőjem ki. Természetesen nem tettem meg és ismét ugyanazt kértem: nem jön a cumó, a TN nem követhető, így full refund. Erre beírja megint, hogy nem hajlandó egy fillért sem fizetni, mert feladta, és bevág egy EGÉSZEN más TN-t. De a marha nem nézte, hogy az a TN is "megrekedt" Kína határában, pedig az már formátumra kissé nemzetközibbnek, követhetőbbnek tűnt. Aztán persze röhögtem egy jót, le is írtam neki az anomáliát és vártuk, hogy belépjen az Ali (mondjuk, hamár ekkorát hibázott, akkor nem tudom, mire várt, a helyében belementem volna a refundba...).

Ali belépett és azonnal a javamra döntött. :R

A marha!

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#17248) #16729600 válasza Vertigo18 (#17247) üzenetére


#16729600
törölt tag

Én valahogy nem vagyok ilyen elnéző a kamu TN-ekkel szemben. Pláne, ha lét is bekaszálják érte. :U Aki eleve átveréssel indítja az üzletet, azt legszívesebben máglyára küldeném. :Y :D

[ Szerkesztve ]

(#17249) kazsmerlaca válasza V/ (#17245) üzenetére


kazsmerlaca
senior tag

Köszi!

De egy 6 számjegyből álló kód nem gyengébb mint betűkből és számokból álló kombináció?
Vajon miért így találták ki ezt a felületet?

Saját gyártású zenéim: https://www.jamendo.com/album/73598/music-in-the-fire

(#17250) V/ válasza kazsmerlaca (#17249) üzenetére


V/
Topikgazda

A 3 jegyű csc és a négy jegyű pin kódnál több.
Egységesítették, vagy bármi okuk megvolt rá..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.