Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36001) V/ válasza nullpoint (#36000) üzenetére


V/
Topikgazda

Törölni az Ali kezdetű sütiket, azért a kezdetű mert az Alibaba és Alipay-nek is menni kell nem csak az Aliexpressnek. Töröld a tárolt könyvjelzőt. Ezután a böngésző gyorsítótárat, miután újraindítod a böngészőt ezen a linken lépj be és add meg a belépési adatokat.

(#36002) nullpoint válasza V/ (#36001) üzenetére


nullpoint
senior tag

Sütik automatikusan törlődnek böngésző bezáráskor. Temp mappa tartalma szintén törlésre kerül időközönként.

Nincs Alis regisztrációm. Nem tudom miért nem lehet csak simán böngészni náluk.

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#36003) V/ válasza nullpoint (#36002) üzenetére


V/
Topikgazda

Ja szóval nincs fiókod, akkor meg nem kellene törölni a sütiket, de kérni fogja a regisztrációt. Így van beállítva.

(#36004) nullpoint válasza V/ (#36003) üzenetére


nullpoint
senior tag

Hihetetlen egy cég.....

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#36005) vandor01 válasza nullpoint (#36004) üzenetére


vandor01
őstag

ma már nézelodni sem lehet ingyen! csak regelés utan :DD
még par év és tagdijat is fizetni kell! mondjuk en benne lennek!
pl az eves vasarlas 10% a lenne a tagdij
es vammentesen 2 hetre erkeznenek a "dragasagok" :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#36006) salesman


salesman
őstag

Üdv urak!

2 megrendelésemre (autóalkatrész) visszaírtak, hogy bizonytalan ideig nem szállítanak.
Koronavírus miatt lenne? Valakinek hasonló tapasztalata van esetleg?
Köszi!

Türűűűdrááá!

(#36007) ANOka


ANOka
őstag

Jó "fej" az Ali:
A szállítási időt a kínai ünnepek és vírus miatt megnövelték, de a dispute határidejét nem.
Dispute helyett/előtt egyezkedni akartam az eladóval, felvettem vele a kapcsolatot, de mivel "szabin" (?) volt, nem reagált. Most meg már nem tudok dispute-ot indítani.
Nem nagy összeg, 2 USD körüli nyomtatószalag, ami nem müx, de akkor is... :(

(#36008) V/ válasza salesman (#36006) üzenetére


V/
Topikgazda

Többször irtam az utobbi időben erről, ahol már nincs karantén ott már dolgoznak, de ha a beszállítója a még zárt tartományban, városban van nem tud mit eladni. Van ahol nincs dolgozó mert ment a rokonokhoz és ott ragadt, mert a település még zár alatt van. Nem véleltenül emlegetik a médiában hogy nem csak egészségügyi vonatkozása volt az eddigi lezárásoknak. A vírus kifutási idejét áprilisra teszik, de a gazdasági kár is jelentős lesz.

(#36009) salesman válasza V/ (#36008) üzenetére


salesman
őstag

Köszönöm!

Türűűűdrááá!

(#36010) INGJOKE válasza V/ (#36008) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nekem csak egy cuccot nem adtak fel, nyilván azt amit a legjobban várnék... :D

(#36011) somlaik


somlaik
friss újonc

Sziasztok! Rendeltem néhány dolgot Aliról. Inkább ebay-ezni szoktam, de itt most olcsóbban megtaláltam a termékeket. Az egyik csomag meg is jött, és ahogy kinyitottam a dobozt láttam, hogy a hat rendelt termékből csak öt van benne. Írtam az eladónak, aki nem reagált, majd indítottam egy disput-ot, hogy "missing some goods". Gondoltam ez azt jelenti, hogy hiányzik néhány termék a dobozból. Ajánlott küldeményként jött egyébként a csomag. Készítettem egy videót bizonyítékként és feltöltöttem. Szemmel látható, hogy a doboz mérete pont akkora, hogy az öt terméket bele lehetett préselni, de a hatodik már nem férne bele, így akinek van szeme az látja, hogy mi a helyzet. A Seller nem adott bizonyítékot, hogy ő mind a hat terméket beletette a csomagba. Az Ali azonban nem ad egy ruppó visszatérítést sem arra hivatkozva, hogy "Some missing goods: invalid". Invalid reason: the official appraisal report from local post office or logistic company is needed, as we could not identify who is responsible for the mistake. If not, we can only release the payment to the seller. Final resolution: Full Payment Release" Ezt nem igazán értem. Most azt akarják, hogy szerezzek bizonyítékot a postán, hogy hiányzott a csomagból egy termék? Azt mégis hogyan?! Hogyan lehet bizonyítani, hogy az eladó által küldött csomag hiányos? Azért ez röhej. Ha ajánlottan küldi, akkor a Resolution Center elhiszi neki, hogy mindet beletett? A vevő meg csessze meg? Járt már valaki így?

(#36012) atala válasza somlaik (#36011) üzenetére


atala
addikt

Volt már ilyen nekem is. Első körben én az eladónak írtam, hogy hiányos a csomag. Küldte a hiányzó terméket, vagy írta, hogy indítsak disput-ot, és kérjem vissza az árárt.
Nem szeretik ha egyből disput-al indítasz.

(#36013) somlaik


somlaik
friss újonc

Írtam neki, de nem válaszolt. Viszont ez nem szeretem vagy nem szeretem kérdése. Ha egyértelműen látszik a videón, hogy abba a dobozba a hatodik termék már nem fért bele, akkor miért az eladónak adnak igazat? Milyen eljárás ez? Nem szeretik a disput-ot, de gondolom a negatívat sem.

(#36014) V/ válasza somlaik (#36013) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon egyszerű a dolog, tudod hogy mennyi 6 db súlya a hirdetésnél lévő súlyból számolod, a címkén ott hogy mennyi súllyal küldték és leírod.
Gondolom annak a képét is mellékelted és meg is magyaráztad hogy mi látható a videón, mert egy videó magyarázat nélkül semmit nem ér.
Bár a felbontási videó az egyértelműen mutatná hogy hány darabot vettél ki a dobozból. Nekem soha nem utasították el a hiányzó darabos felbontási videót után. Így nem értem ha te is ilyet küldték be akkor miért utasítanák el.
A súly kalkulációs dologgal egészítsd ki mint új bizonyítékkal a dispute-t.

[ Szerkesztve ]

(#36015) gyulazsolti


gyulazsolti
senior tag

Na nekem is befutott a jan. 13-ig rendelt utolsó termék is.
Amit azután rendeltem januárban 4 db, egy kapott számot, de nem indult meg.

(#36016) INGJOKE válasza gyulazsolti (#36015) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nekem is jött ma egy csomag meg egy megérkezett az országba... csak pont a "viccesebb" pólóm még fel sem adta a hoka moka, vagy csak most nyomják rá a kért képet és az készül lassan. :D

(#36017) kicsiPistike válasza V/ (#35947) üzenetére


kicsiPistike
tag

Videókat tettem fel a tesztről és arról amiket kértek és megváltoztatták a döntésüket, Full refund lett végül.
Köszönöm mégegyszer a segítségét mindenkinek és a hasznos tanácsait is!

(#36018) somlaik


somlaik
friss újonc

Az a baj, hogy ezek annyira minimális, néhány gramm súlyú polisztirol mini golyók (dekoráláshoz), hogy az az egy 100 db-os csomag nem hiszem, hogy annyira megdobná a doboz súlyát, hogy az kimutatható legyen, illetve az is ritka hogy két mérlegen mért adat pontosan egyforma legyen (néhány gramm eltérés sokszor előfordul). Ha dkg-okról és kilókról beszélnénk akkor ez opció lenne. Arra gondolok, hogy az a bajuk, hogy nem doboz felbontásának pillanatát videóztam (de így fogok ezentúl eljárni), hanem a felbontás után videóztam és hát utána ugye bárki kivehet a dobozból bármit, ezt én meg is értem. Azt nem értem, hogy az miért nem elég bizonyíték nekik, hogy szemmel látható, hogy nem is férne bele a dobozba a 6. csomag, mert már az az 5 is úgy van belepréselve.Ez viszont gáz ebben a formában, mert ez egy valid bizonyíték, amit nem fogadnak el, és nem kártalanítanak, magyarul, ha nem vagy észnél és videózod le a csomagodat kibontáskor akkor nem biztos, hogy kártalanítanak. Lehet, hogy igen, de példám szerint lehet, hogy nem. Én tanultam belőle mindenesetre. Még szerencse, hogy nem egy nagyobb értékű terméknél kellett megtanulnom. A pénzem sajnos elbuktam. Meglepődtem, mert az ebay-en eddig mindent flottul el tudtam intézni, ezért eszembe sem jutott, hogy egyértelmű bizonyítékommal mehetek a fenébe az Alin. Arról nem is beszélve, hogy ebay-en, ha hibás terméket kapok még sosem mondták, hogy küldjem vissza a terméket drága postaköltségért, hanem azt írták, hogy nagyon sajnálják, tartsam meg a terméket és küldik vissza a pénzt. Itt a napokban kaptam olyan terméket, amiről le volt pattogva a festék, írtam az eladónak, a válasz az volt, hogy küldjem vissza a terméket. Persze hogyne 2 USD-s terméket küldjek neki vissza (amit úgysem tud mire használni) jó néhány ezer forintos postaköltségért. És lehet, hogy csak 2 dolláros termékről van szó, de majd ha holnap is hibás terméket kapok, meg holnapután is, akkor sok kis 2 dolláros termékről lesz szó. Én ezt a hozzáállást nem tartom éppen vevőbarátnak.

(#36019) Ance válasza somlaik (#36018) üzenetére


Ance
őstag

Amíg ezt leírtad megnézhetted volna a termékek adatlapjait, hogy hány gramm a 6 darab összesen, és megnézhetted volna a csomagod, hogy azon hány gramm van. Ahogy korábban le lett írva, hogy mit tegyél. A csomagfeladásnál nem a tiedhez hasonló konyhai mérlegen mérnek, bármilyen meglepő.

(#36020) V/ válasza somlaik (#36018) üzenetére


V/
Topikgazda

Hidd el tudnék mesélni az eBay-en a vásárlói védelem anomáliáiról is, eddig nem futottál bele problémás esetbe.

(#36021) fairi válasza gyulazsolti (#36015) üzenetére


fairi
addikt

szerencsés, nekem három decemberi rendelés nem akar jönni. ezek közül kettő még fekete pénteken rendeltem és átlépte a 60 napot,.
már dispute indult egyik miatt, eladó nem válaszol pm-re, de utolsó napon elutasította a kérelmemet és sablonszöveget másolt be.
RP832051371CN, hogy a fenébe fagyhatott be ennyire ez a csomag. Wuhantól messze, és decemberben állt meg.
másik csomag ami 60 napon túl van, már a hosszabítása kezd lejárni, újabbat kértem, de nincs válasz vagyis lesz egy újabb dispute.

(#36022) cof válasza fairi (#36021) üzenetére


cof
veterán

74. nap, szép.

Nekem már ami jaunár közepén RP...CN lett 'küldemény előkészítése nemzetközi szállításhoz' most a hétvégén lett 'bejövő küldemény átvétele a kicserélőben', az egyik már itt is van.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#36023) pulutodurumo válasza fairi (#36021) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Egy tavalyi rendeléssel én is jártam így. Alig akart kijönni Kínából, aztán eltűnt valahol egy hónapra. 90 nap körül lett a vége. Nem volt őszinte a mosolyom amikor átvettem.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#36024) fairi válasza cof (#36022) üzenetére


fairi
addikt

[link] Innen vettem, nem valami tróger bolt. ha valami baj van akkor ismerjék el és adják vissza a pénzt és mivel ajánlott levél meccseljék le a kínai postával.
Erre ennyi válasz:
Proposal:Refund US $ 0.00
Comments:Hi friend, your parcel is in transit, please cancel the dispute and kindly wait some days, if you didn't receive it still, please contact us again, we will immediately solve it thank you for your understanding.

Persze én leveleztem velük korábban, de válaszra se méltattak, 1 hónap óta nem reagáltak a pm-re.

Rövid időn belül a 2. hogy egy nagy sok pontos elismert official store kritikán alul viselkedik.

[ Szerkesztve ]

(#36025) vandor01


vandor01
őstag

nekem is van egy ilyen sikeres RPxxCN mar rekerdeztem a postamnal (belga) azt irtak elvesztettek kerjem a karpotlast a kuldotol.... na szép... de még varok kertem hosszabbitast az Ali-n.... hatha megjon.... ha lejar akkor probalok egyezkedni a kereskedovel... kuldje ujra vagy vmi.... ha nem megy akkor dispute....

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#36026) fairi válasza vandor01 (#36025) üzenetére


fairi
addikt

Dispute mást nem tehetsz, eladók többsége kb ugyanazt fogja mondani: Hi friend, your parcel is in transit....
kb legtöbb arra utazik hogy kies az időpontból, enyém se akarja visszaadni a pénzt, dispute törlését akarja, de megteszem akkor többet nem nyithatók mert 75 napos a csomagom.

(#36027) Dolphine válasza fairi (#36021) üzenetére


Dolphine
addikt

Az én egyik rendelésem november 11 óta úton van, de nem akar megérkezni, valószínűleg már nem is fog soha! :W
RP812321018CN

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#36028) V/ válasza Dolphine (#36027) üzenetére


V/
Topikgazda

Van egy ilyen bejegyzés: 08 Feb 2020 Küldemény átadása nemzetközi szállításra, reménykedj.

(#36029) Akos1994


Akos1994
aktív tag

Sziasztok!

Két kérdésem lenne:
1. Ha már "ready to be picked up" üzenet van akkor felfogják adni postára a terméket, vagy mindenkinek így áll a rendelése, ha karantén alá vont területekről rendel és nem tudják feladni? (eladó címét nem találtam sehol..) KSGrowl LED store, ha esetleg valaki megtudná nekem nézni. :B
2. 43.87 dollár volt a termék amit rendeltem, volt egy 3$ couponom, tehát utána 40.87$-t fizettem. Viszont néhol a total amountot 43.87-nek írja van ahol meg 40.87-nek. Számlára ilyenkor mi van írva amit itthon néznek vámoláskor? :F

(#36030) Dolphine válasza V/ (#36028) üzenetére


Dolphine
addikt

Ha megnézed, akkor láthatod, hogy nem először írják ezt.
A terméket folyamatosan visszadobják biztonsági probléma miatt. :W
Ráírtam az eladóra, de nem akarják elismerni, hogy gond van a termékkel.

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#36031) vandor01 válasza Dolphine (#36030) üzenetére


vandor01
őstag

megpakoltak jo sok virussal..... :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#36032) V/ válasza Akos1994 (#36029) üzenetére


V/
Topikgazda

2. Nincs számla. Az általad bankkártyával kifizetet összeg banki igazolása és a Financial fül oldalon amit konkrétan fizettél, a kupon az kedvezmény, azt nem te fizeted.
A Payment Received rész és annak kell egyezni a kártyás fizetés összegével (ami = a Total Amount összeggel is)

1. Mivel elektronikusan is lehet igényelni szállítást így nem biztos hogy ténylegesen szállítják. Neked már ilyenkor ketyeg a 60 vagy akár hány napos szállítási védelmi számláló, ezért nincs jelentősége ennek, annak sem hogy hol működik a cég.
Az eladó címe ha a nevére állsz az egérkurzorral akkor a Business Information-ra kattintva olvasható kínaiul.

[ Szerkesztve ]

(#36033) V/ válasza Dolphine (#36030) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írtam reménykedj, nem pedig azt hogy úton van. :))

(#36034) Dolphine válasza V/ (#36033) üzenetére


Dolphine
addikt

Jogos! :DDD

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#36035) Akos1994 válasza V/ (#36032) üzenetére


Akos1994
aktív tag

Köszi, Shenzhen az, nemzetközi sajtóban írják, hogy 7.-én azt is karantén alá rendelték.. :( Nah mindegy. végülis belekalkuláltam már akkor amikor rendeltem.
Szerk.: most olvasom, hogy 10.-én TMhun-nak még feladták.

[ Szerkesztve ]

(#36036) V/ válasza Akos1994 (#36035) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs már karantén ott hétfőtől munka van.

(#36037) szabi__memo válasza V/ (#36036) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

A Foxconn például nem nyitott meg. Gondolom nem az egyetlen

(#36038) V/ válasza szabi__memo (#36037) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet dolgozni, ezt közölte a a cég: iPhone manufacturer Foxconn has told employees at its Shenzhen HQ not to return to work on February 10th as planned, ......Ma 11. van és dolgoznak. Én legalábbis ez olvasom.
De ők egy gyártó cég és nem az AliExpressen árúsít.

[ Szerkesztve ]

(#36039) TMhun válasza Akos1994 (#36035) üzenetére


TMhun
tag

Egyelőre nem adták fel, csak tegnap lekérték hozzá a nemzetközi tracking-et. De még ebben a pillanatban sincs feladva... Kíváncsi leszek.

(Azonban szerencsére ma megérkezett egy újabb, január 3-án rendelt csomagom.)

(#36040) Dolphine válasza vandor01 (#36031) üzenetére


Dolphine
addikt

Azt azért remélem nem :DDD

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#36041) vandor01 válasza Dolphine (#36040) üzenetére


vandor01
őstag

aggodalomra semmi ok!
olyan sokaig jon a "dragasag" hogy azt meg a virusok sem birjak ki! vagy lemenekulnek a cuccrol vagy mire ideér elpusztulnak! lehet disputot nyitni es kerni virus ujrakuldest! :DDD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#36042) Ciccuka válasza ANOka (#36007) üzenetére


Ciccuka
veterán

Itt az ilyen mindig is körülményes volt (saját magukat védik csak). A PP védelem ennél jóval többet ér, de ami azt illeti mostanság már az sem a régi.

[ Szerkesztve ]

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#36043) Dolphine válasza vandor01 (#36041) üzenetére


Dolphine
addikt

:DDD

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#36044) luciferk


luciferk
senior tag

Szevasztok, az eu priority line és a priority line közt van valami különbség? pl vámmentesség stb

(#36045) V/ válasza luciferk (#36044) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Aliexpressen nem igen van ilyen szállítás, a priority csak az elsőbbségi jelzés angol nyelvű megfelelője.

[ Szerkesztve ]

(#36046) jackbacsi87


jackbacsi87
senior tag

Sziasztok!
Most hívott a MP futár, hogy csomagot hozott és finoman jelezte, hogy legyek már oly jó és a szarjaimat inkább postán maradóra kérjem, ha lehet. :C
Múltkor már én is elgondolkodtam ezen, szóval csinál valaki ilyet? Van valami hátránya?

Illetve kuponok várhatók valamikor? pl Xiaomi hajnyírót néztem ki.

[ Szerkesztve ]

(#36047) V/ válasza jackbacsi87 (#36046) üzenetére


V/
Topikgazda

Rövid válasz. Hülyeség lenne.
Ha nem tudod átvenni akkor is postán maradó lesz, de értesítést kapsz róla, egyébként meg senki nem értesít ha oda megérkezne, ez olyan mint a postafiókra kézbesítés mindig ellenőrizned kell személyesen, van ahol eleve nem lehet az adott eladótól ilyenre kérve vásárolni.
A futár gyereknek is elmondhatod ha nem lesz amit ki kell hozni akkor őrá sem lesz szükség, az hogy te így kérnéd a munkája nem igazán lesz kevesebb valójában, csak magadat szívatnád.

[ Szerkesztve ]

(#36048) atala válasza jackbacsi87 (#36046) üzenetére


atala
addikt

Nálunk is mérgelődik az MPL futár. Egyszer hallottam a postán amint beszélget valakivel. Szidta az embereket akik Kínából rendelnek. Hogy neki mennyi Kínai csomagot kell kivinnie, amire a vevő nem is fizet szállítási díjat...stb. Csak ha ennyire nagyokos, akkor tudhatná, hogy a kínai posta, vagy ahol feladták fizet a Magyar postának a szállításért.
Meg azon mérgelődött, hogy sokan panaszkodnak, hogy nem viszik ki házhoz a kisebb csomagokat.
Ha nálunk helyettesítő postás van, akkor itt sem hozzá ki a sima küldeményt még ha befér a postaládába akkor sem.
A saját postásunk meg még azt is kihozza ami nem fér be. Ha nem vagyunk otthon berakja a bejárathoz kapunk belül.

Egyébként a postán maradónál tényleg az a baj amit előttem írtak, hogy nem tudod mikor érkezik meg, mert sokszor a nyomkövetés sem pontos. Így előfordulhat, hogy visszaküldik a csomagod.

[ Szerkesztve ]

(#36049) Inhouse válasza atala (#36048) üzenetére


Inhouse
őstag

Nálunk már párszor eljátszották, hogy be kellett menjek a postára a cuccért, mert értesítőt dobott be, hogy túlméretes. Ott meg odaadtak egy lapos borítékot, ami simán befért volna. Az meg vagy háromszor volt, hogy nagyobb csomagokat kihozott, és rágumizta postásgumival a kapukilincsre. Mázli, hogy eddig nem jutott senkinek eszébe az utcán sétálva, hogy magáévá tegye...mint a katonaság, ami gurul visszük vállon, ami szögletese, azt gurítjuk.

Üdv Inhouse

(#36050) vandor01 válasza atala (#36048) üzenetére


vandor01
őstag

MPL futar szerint akkor rendeljunk csak terveket azt nyomtassuk ki otthon ki magunknak a telefont a kulonbozo szarokat! szerintem az osszes MPL futarnak nem piiizt kene honap vegen fizeteskent utalni hanem csak 1000-eseket bescannelve azt nyomtassa ki maguknak otthon.... mert ugye a pizutalas is pizbe kerul a kartya hasznalat is etc... sokkal jobb lesz mindenkinek MPL bezar a fizukat meg csak emailben kuldi..... mar csak annak akit nem rugnak ki mert nincs tobbe postai kuldemeny kiszallitas... :DDD
problema solved! :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.