Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55001) laskr99 válasza LouiS22 (#55000) üzenetére


laskr99
addikt

Az emlékeztetés passz hol lehet, mert csak az a forma dolog van amit online kellett kitölteni,hogy szarul vámoltak.

(#55002) bombibmw válasza LouiS22 (#54998) üzenetére


bombibmw
veterán

Eleve rosszul írtam.
Szóval a vámkezelési díjat mindenképpen felszámolja a DHL, vagy sem?
Biztos, hogy Csehországból jön a cucc.
Vagy csak akkor számolják fel, ha EU-n kívüli országból jön?
Még nem küldték el, csak processing van.

[ Szerkesztve ]

(#55003) LouiS22 válasza bombibmw (#55002) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha unión belülről rendelsz és történik a szállítás, nincs VÁM és következésképp vámkezelési DÍJ sincsen. Ha unión kívülről rendelsz, vagy unión kívülről történik a szállítás és vámeljárás alá kerül a cucc, akkor fizeted a vámkezelési djat és a kirótt vámot.

Honnan rendeltél (melyik oldal)? Mennyit fizettél a szállításért?

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55004) V/ válasza bombibmw (#55002) üzenetére


V/
Topikgazda

Vám nincs az EU-ban, tehát vámkezelés sem, így felszámolt díja sem. Amit egy EU-s országból vásárolsz és onnan küldik az EU-n belül beszerzés, szállítás.
Az előttem írók egyértelműen erre utaltak.

[ Szerkesztve ]

(#55005) bombibmw


bombibmw
veterán

Rendben.
Bocs, hogy degenerált vagyok.
Köszi a segítséget!

(#55006) LouiS22 válasza bombibmw (#55005) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem vagy az :)

De nem hagy nyugodni az az apróság, hogy azt írtad: CH DHL Express.

Melyik oldalról rendeltél és mit? Mennyit fizettél a szállításért? Van link esetleg?

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55007) V/ válasza LouiS22 (#55006) üzenetére


V/
Topikgazda

CZ lesz az.

(#55008) LouiS22 válasza V/ (#55007) üzenetére


LouiS22
veterán

A vámmentesség érdekében reménykedjünk, hogy tényleg az :D

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55009) bombibmw válasza LouiS22 (#55006) üzenetére


bombibmw
veterán

CZ, igen. :D
LouiS22: :R

[ Szerkesztve ]

(#55010) LouiS22 válasza bombibmw (#55009) üzenetére


LouiS22
veterán

Akkor pipa, jók vagyunk :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55011) headhunter


headhunter
addikt

2021.09.02 10:36 (GMT-7): Received by the delivery company
2021.08.29 18:24 (GMT-7): Arrived at destination country
2021.08.28 22:00 (GMT-7): Departed country of origin
2021.08.26 08:18 (GMT-7): Accepted for linehaul transportation
2021.08.25 22:29 (GMT-7): Dispatched from sorting center
2021.08.25 16:53 (GMT-7): Arrived at sorting center
2021.08.25 16:23 (GMT-7): Parcel dispatched

Ez még mindig csak a Belga szállítást jelenti?

(#55012) V/ válasza headhunter (#55011) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez valamelyik U-s? Mert akkor az a jóslatom hogy ez akár Postánál vagy egy másik itteni szállítónál is lehet.
De kaptál már U-s belgát, ha annak az adataival összehasonlítod abból nem derül ki semmi?
Nem véletlen kértem azt hogy ne a litánia legyen írva, hanem a nyomkövetési azonosító.

[ Szerkesztve ]

(#55013) Vibalazs


Vibalazs
tag

Sziasztok!

Pár hónap szívás után végre kaptam csomagot. Igaz ezt nem a posta hozta. :C

Express One (fizetés napját számítva) 5 munkanap alatt a kezemben volt a csomag.
Posta 20 munkanap. Igaz ez egy sokkal kisebb csomag volt. Biztos elkavarodott. :D

Másik dolog. A legelső csomagomra LD039498079BE azt a választ kaptam, hogy technikai okok miatt nem lehet vámolni. Tettem panaszt. Van rá esély, hogy a csomagot kiszállítják? Esetleg az értékét megfizetik?

(#55014) veze válasza veze (#54787) üzenetére


veze
őstag

Az adathiány miatt ki nem adható csomag sorsa a következő lett:
visszavitték Budapestre, ott kapott az LTxxxNL szám helyett egy magyar, ajánlott leveleken szokásos RLxxxx számot , és azzal következő napon visszahozták és kiadták--

(#55015) LouiS22 válasza Vibalazs (#55013) üzenetére


LouiS22
veterán

És ez látszik a tracking adatokból is: nem kaptak a feladótól információt, annak hiányában meg nem tudnak előzetesen semmit csinálni.
Az átvétel pillanatáig a csomagod a feladó tulajdona, én nála reklamálnék (remélem ezt tetted te is), illetve szépen refundoljon a rendelési oldal szabályai szerint.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55016) V/ válasza Vibalazs (#55013) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a technikai ok hogy ezt nem kell vámolni. Meg fogod kapni, csak a helyi posta hülye visszaküldik az NPKK-ba ahol beleírják az elektronikus adatokhoz (nálad megnézve a nyomkövetést nem ez van) azt amit mindenki tud, hogy a Belgiumban feladott küldeményeket nem kell vámolni, majd visszaküldik a helyi postára és kézbesítik neked.
De neked ezt már júliusban beírták:
19 Júl 2021 16:18 A vámkezeléshez szükséges dokumentumok bekérése (ügyfélre vár) NPKK Vam
Miért nem küldtél be valamiket nekik? Függetlenül attól hogy ezt nem kellene vámolni, ilyen selejtesek.Van az oldalukon ilyen menüpont.
Ha már nincs a Postánál mert visszaküldték akkor persze indíthatsz dispute-t hogy nem kaptad meg, de csak kérdezz már rá a vámolásos számukon hogy ott van-e még náluk.
06-1-421-7235 telefonszámon 3-as és 4-es gomb. Lehet hogy 5 percnél többet kell várni az emberre.

[ Szerkesztve ]

(#55017) V/ válasza veze (#55014) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnézted a címkét milyen adat nem volt rajta?

(#55018) veze válasza V/ (#55017) üzenetére


veze
őstag

néztem de számomra nem derült ki semmi
egy ragasztott címke volt rajta, amit akkor szoktak rá tenni egy küldeményre amikor visszaküldésre kerül valami ( azt még itt tették rá , be volt rajta "X"-elve a visszaküldés oka: "Egyéb" és kézzel mellé írták, hogy adathiányos
Aztán visszajött a ráragasztott ajánlott leveles küldeményszámmal és semmilyen más kísérő okirata nem volt ( utólag sem volt ráragasztva) Akkor már nem is a korábbi számával kellett lecsippantani hanem az új számmal. Mondta is a hivatalvezető amikor előhozta, hogy most már ezzel kell nem a korábbival
más: egy ujabb 400 forintos reklamációmat ( online fizetés hiánya miatt) most a sablon szöveggel elutasítottak. ( nem küldték meg aza datokat , vagy nem értelmezhető formában) csatoltam a cimkefeliratot, meg hogy ugyanezeket kapták meg online is, és kértem hogy hogy az állításukat bizonyítsák és küldjél el azt amin láthatom hogy hiányos, / nem értelmezhető az adat, továbbá irkjál meg hogy akkor mi az értelmezhető formátum számukra egy telefonszámra, ha a nemzetközileg elfogadott +36 xx xxxxxxx nem az...
valamint javaslatot tettem hogy ha a rendszerük nem tudja értelmezni az összes többi más szállito/ futárcég által értelmezhető adatokat, annak 400 forinttal továbbítsák a postára a küldeményét, mert az nem kapott lehetőséget másra, és csak annak számlázzák a 800 forintot akinek volt lehetősége de nem élt ezzel - persze tudom hogy ez falra hányt borsó és nem is remélek tőle semmit, de azért a hülyének nézett ügyfél se teljesen az. Ha mindenki szembe jön velem az autópályán, akkor nem biztos, arra kéne gondolni hogy az összes többi a hülye....

[ Szerkesztve ]

(#55019) V/ válasza veze (#55018) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy értettem hogy neved, a címzés, e-mail, telefonszám stb az eredeti címkén.

(#55020) mzso


mzso
veterán

Hello!

02 Sze 2021 10:36 Departure to country of destination Belgium Post - Bpost
02 Sze 2021 02:36 Departure to country of destination Cainiao

Ilyen állapotfrissülés után kb mikorra várható, hogy ideér a csomag?

(#55021) Debilon válasza mzso (#55020) üzenetére


Debilon
addikt

Lehet akár 3 hét is

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#55022) veze válasza V/ (#55019) üzenetére


veze
őstag

nem
az eredeti címkéhez hozzá sem nyultak
de nem is kellett volna, hisz azon minden jó volt..

(#55023) V/ válasza veze (#55022) üzenetére


V/
Topikgazda

Tudod innentől kezdve nem értem. A feladó rendesen kitölti és azután képtelenek kézbesíteni, a hazudozásuk nem indok. 2021 júliusig ha a borítékon ott voltak a cím adatok 1867-től képesek voltak az adott személynek kézbesíteni a küldeményt akár honnan (belföld, külföld) érkezett. Annyira rá vannak kattanva az elektronikus adatokra -amit képtelenek jól feldolgozni- hogy a legegyszerűbb tevékenységben is megakasztja őket.

[ Szerkesztve ]

(#55024) laci.bp


laci.bp
csendes újonc

Sziasztok!
Tapasztaltak segítségét kérem, a sztori hosszú nem részletezném.
A posta válaszlevele a vergődésemre:
"Elnézését kérjük, hogy a LTxxxNL azonosítószámú Prime levelet nem kézbesítettük Önnek.
A 2021.július 20-án tett, valamint 27-én és augusztus 5-én kiegészített panasza megalapozott. Küldeményét adminisztrációs hiba miatt 2021. július 20-án visszaküldtük a feladónak.
A Prime levelek értéknyilvánítás és ajánlott többletszolgáltatás nélküli küldemények, melyek esetében nyomkövetés biztosított a kézbesítési kísérletig vagy kézbesítésig, azonban elveszés vagy téves kezelés esetén – mivel nem minősül könyvelt küldeménynek – a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség.
Tekintettel arra, hogy küldeményét postai hiba miatt küldtük vissza a feladónak. a feladási díj összegét megtérítjük Önnek. Ehhez kérjük, küldje meg részünkre – MPR-xxxxxx iktatószámra hivatkozva – a feladóvevényt vagy a rendelésről készített képernyőképet, amely tartalmazza a feladási díj összegét. Felelősségünk nem terjed ki a közvetett kár és az elmaradt haszon összegére."
A kérdésem hogy érdemes-e tovább reklamálni vagy elégedjek meg a felajánlott összeggel(10$), a csomag 60$ volt.

(#55025) V/ válasza laci.bp (#55024) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értelek. Ha nem kaptad meg, akkor miért nem kérted az árát vissza az eladótól? Mivel visszaküldték neki eleve jelezni illene neki azt hogy visszakapta, hiszen ez esetben már jogtalanul tartja magánál a vételárat, az is és a termék is egyszerre nem lehet nála.
Ha adnak ennyit, mert egyébként sajnos nem adnának, akkor fogadd el.

[ Szerkesztve ]

(#55026) laci.bp válasza V/ (#55025) üzenetére


laci.bp
csendes újonc

Majd kérhetem az Aliexpresstől a vételárat(az eladó azonnal 35 nappal kitolta a védelmi időt), de nem biztos hogy megkapom.(egyértelmű jogos esetben sem adták vissza a pénzem, csak a bankkal tudtam visszaszereztetni 10 papír, igazolás, beadása után)

(#55027) V/ válasza laci.bp (#55026) üzenetére


V/
Topikgazda

De visszakapod, akkor legfeljebb az idő lejárta után. Vagy elküldte újból és azért lett emelve.
Nekem sosem volt azzal gondom hogy azoknál amelyek nem érkeztek meg visszakapjam a pénzem. Biztos ilyen eset volt az a dispute és a szállítási védelem lejárta után 15 napon belül lett indítva?

[ Szerkesztve ]

(#55028) Winzsolt


Winzsolt
aktív tag

Üdv. újra!:)
07.22-én megérkezett a csomagom magyarországra, jeee!

Sajnos tájékoztattam a postát, hogy ne ők intézzék a vámot (félre értettem az összefoglalót)
eVÁM oldalon jelentettem. Ez vár ha belépek oda:

Itt több napja próbálom megnyitni a részletek/megnyitás gombbal, de mindig az a vége 20 mp gondolkodás után, hogy a "kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt"
Most az eVÁM-al vegyem fel a kapcsolatot, vagy inkább a postával? Vagy van esetleg egy haramdik opció?
Köszi!

(#55029) Beni2360 válasza Winzsolt (#55028) üzenetére


Beni2360
félisten

3. Opció várod és majd be dobják a ládába, vagy a kezedbe. Át engedték, gondolom BG végű volt mivel a ny.sz. kihagytad.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#55030) V/ válasza Winzsolt (#55028) üzenetére


V/
Topikgazda

A legnagyobb gond hogy mikor értesítetted a Postát, annak az értesítőnek július 22 előtt - ha az nap akkor már nem jó - kellet hozzájuk megérkezni, tehát július 20 a biztos időpont.
Az e-Vámon a 07.23 is necces.
A fizetési oldalon az eVám-on mennyi volt az összeg? Ha ki is fizetted, akkor már rég a Postával kellet volna felvenned a kapcsolatot.Ha nem lett kifizetve akkor pedig az a gond.
Látod vám-árúnyilatkozat azonosítót, ezen a számon (szerintem munkanap) +36 (1) 297-2400 azt megadva a Reptéri vámosokkal tudsz beszélni, de szerintem ez már aPosta oldlán pattog

(#55031) laleeee


laleeee
őstag

Visszaküldtem egy csomagot az Alira, ilyenkor mi van, mikor ez az utolsó bejegyzés ? [link]

(#55032) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.
Ha ennél a terméknél a Lengyel raktárat választom, akkor erre jön még itthon a postán extra költség, vagy ezt lehetetlen megmondani?

(^)(>.<)(^)

(#55033) V/ válasza vacs (#55032) üzenetére


V/
Topikgazda

Lengyelországból küldve emég EU-n belüli szállítás és ezért nincs importálási dolog. A 7 napos szállítás az legrosszabb esetben Európa+ csomag ha posta, de inkább futár szállításra gyanakszom mert ez van írva: CAINIAO WAREHOUSE EXPRESS SHIPPING

(#55034) V/ válasza laleeee (#55031) üzenetére


V/
Topikgazda

CN23 vámárúnyilatkozatot mellékeltél a küldeményhez és az eladóval megvolt beszélve hogy átfogja venni? Mert nekem úgy tűnik visszaküldik.
Ez az utolsó bejegyzés Aug 26, 2021 04:30 Carrier (szállítva) Guangzhou International Mail Exchange Station és előtte kifelé történő vámolást van említve: Export customs

(#55035) laleeee válasza V/ (#55034) üzenetére


laleeee
őstag

Persze , töltöttem ki cn23-at, meg volt beszélve. Szerinted szándékosan nem vették át ?

(#55036) V/ válasza laleeee (#55035) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom, náluk is hasonlóan működik a vámeljárás, de az idővonalat figyelve szerintem nem az eladó kezdeményezésére történt ha vissza lett fordítva. Minden vámnál előfordulhat hogy találnak okot a visszafordításra.

[ Szerkesztve ]

(#55037) laleeee válasza V/ (#55036) üzenetére


laleeee
őstag

Nekem néha ez az utolsó bejegyzés ,ez mit jelent ?
Nem a Kínán belüli szállítónak adták át a csomagot ?

(#55038) LouiS22 válasza laleeee (#55037) üzenetére


LouiS22
veterán

Az egy tartomány és egy város neve. De a google megmondta volna kb 5 mp alatt.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55039) laleeee válasza LouiS22 (#55038) üzenetére


laleeee
őstag

Nagyon okos vagy de nem ez volt a kérdés. Hanem a Delivery to Carrier mit jelent esetünkben ?

(#55040) LouiS22 válasza laleeee (#55039) üzenetére


LouiS22
veterán

Akkor miért nem azt jelölöd? :D De egyébként azt jelenti, amit írtál: a helyi szálltóhoz tart a cucc. Regisztrált a küldeményed, szóval célba fog érni.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55041) laleeee válasza LouiS22 (#55040) üzenetére


laleeee
őstag

Miért nem olvasod el a kommentemet rendesen ?
De nem baj ha nem érted amúgy mert nem téged kérdeztelek

[ Szerkesztve ]

(#55042) LouiS22 válasza laleeee (#55041) üzenetére


LouiS22
veterán

További jó kínlódást.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#55043) laleeee válasza LouiS22 (#55042) üzenetére


laleeee
őstag

További jó értelmifogyatékos létezést.

(#55044) #04441088 válasza laleeee (#55043) üzenetére


#04441088
törölt tag

Normálisan válaszolt neked. Gratulálok.

(#55045) V/ válasza LouiS22 (#55040) üzenetére


V/
Topikgazda

Van előtte egy export vámolásos bejegyzés, ha befelé menne akkor import lenne. Utálom ha képként jön a litánia, de akkor érthetőbb lesz.
19-én befelé jöveteli vámolás (import Customs), majd 22-én kifelé történő vámolás (Export customs), ez alapján írtam hogy ez úgy néz ki visszafelé jön.

Delivery to Carrier Megérkezett a szállítóhoz, az irány ebből nem derül ki, mert ki és be is szállítja valaki.

[ Szerkesztve ]

(#55046) laleeee válasza #04441088 (#55044) üzenetére


laleeee
őstag

Gyönyörűszépen értelmesen tényleg. Most látom hogy javította a bejegyzését, hogy szerinte odafelé tart a csomag, ami sokkal jobb mintha újra Magyarország felé tartana, de várjuk már meg V/ mester válaszát és utána nyugodtan emberkedhet tovább a srác...

(#55047) fairi válasza laleeee (#55039) üzenetére


fairi
addikt

Annyit jelent átadták egy helyi csomagszállítónak. Gondolom azért mert megy vissza egy központi raktárban és azoknak van saját futárhálózatuk. Raktárba százával küldenek vissza dolgokat és gondolom egyszerre viszik be.
Rossz jel, mert innentől lehet több visszajelzés nem lesz és átadás ténye se kerül bevitelre.
Ritkán szemét kereskedő letagadja, hogy megkapta és nem akarja teljesíteni a visszafizetést. Készülj a szívásra. remélem Paypal védelem alatt állsz, vagy Alin védelmi időn belül állsz.

(#55048) laleeee válasza V/ (#55045) üzenetére


laleeee
őstag

Pff, ez nem túl jó hír, az a baj hogy most egy két hónapig nem is leszek itthon ,úgyhogy nem is tudnám átvenni, de elég sok pénzt várnék vissza ezért a cuccért :( Mit javasolsz ,mit csináljak ?

(#55049) laleeee válasza laleeee (#55048) üzenetére


laleeee
őstag

Paypal már el is utalta visszaküldés díját, de az Ali védelem már lejárt .

(#55050) V/ válasza laleeee (#55048) üzenetére


V/
Topikgazda

Meg kell várni a következő bejegyzést, ha tévedek és nem ide küldik, akkor pár napon belül látszódni kellene egy valahova megérkezésnek, de augusztus 26 az csütörtök volt és 9 nap alatt Kínában is kézbesítenék. De semmi nyoma.
Ez a kínai központi logisztika: Beijing International Mail Treatment Center
Ez az egyik nemzetközi kicserélő központ: Guangzhou International Mail Exchange Station

A PayPal-on a védelem a vásárlás napjától számolt 180 nap, ha az AliExpress-es lejárt akkor sincs gond.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.