Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67001) tlala válasza V/ (#66941) üzenetére


tlala
addikt

Ha már írtam a problémát, írom a "megoldást" is.
20 router- és net újraindítás (kihúzott szolgáltatói eszközzel), más hálózatra váltás, stb. nem segített, ezért elment a kedvem és hagytam pár napig, mondván, hogy "mobilon úgyis megy".
Aztán ma az asztali gépen szinte csak épp a "Sign in" fölé húztam az egeret, és hosszú idő után azonnal a "Wellcome back, tlala" üzenet fogadott, anélkül, hogy bármilyen bejelentkezési ablak feljött volna.
Misztérium.

(#67002) Asbee


Asbee
veterán

Lehetséges, hogy azt írták 2 csomagom összevonják de aztán mégsem? Mindegyik külön mozog. 3 csomagom van abból 1 már Expres Onenál, 1 elvileg oda tart az országban, meg 1 még Kínában. Mégis amelyik kínában van, ott 2 csomagot mutat. Express One keresőjével is rájuk keresve 3 külön csomagot hoz ki, külön súllyal, stb. Valami itt megvan keverve. :D

1.:

2.:

3.:

[ Szerkesztve ]

(#67003) V/ válasza Asbee (#67002) üzenetére


V/
Topikgazda

Előfordulhat, ilyen is.
Egy másik cégnél pont ilyennel szívtam, mert a az egyiket a 3-ból a mérete miatt nem tudták egybe rakni, összevonni a másik kettővel és ezért két csomag lett belőle.

(#67004) easmamc1


easmamc1
csendes tag

Sziasztok, olyat hogyan is lehet csinálni, hogy meggondoltam magam egy rendeléssel kapcsolatban, de már úton van, szeretném visszaküldeni és refundot. Köszönöm :W

(#67005) Hopkins_001 válasza easmamc1 (#67004) üzenetére


Hopkins_001
tag

Add el itthon akármi is az. Egyszerűbb :)

(#67006) Jar


Jar
tag

Tudja valaki, milyen módon adja az Aliexpress a szállítási idő túllépése miatti kupont ?

Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.

(#67007) V/ válasza Jar (#67006) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt leírják:

Keresd az Estimated delivery date tájékán, ha már lejárt az idő, de csak akkor ha vásárlásnál van ilyen szöveg: On-time guarantee és a dátum lerjárta után 2 munkanapig.
Az app-on esetleg ezek a lépések:
Account --> My orders --> Click on your delayed order --> There is Service On-time guarantee click on View all --> View more --> There is Get Coupon or Apply for Coupon

[ Szerkesztve ]

(#67008) Jar válasza V/ (#67007) üzenetére


Jar
tag

Olvastam én is, gyenge angol tudásommal azt vettem ki, hogy automatikusan jár.
Mint ahogy máskor is leírtam már, kupont elvileg többször is kaptam, de soha nem találtam meg.

Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.

(#67009) V/ válasza Jar (#67008) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt semmi nem jár automatikusan, igényelni kell mindent. A claim = az igénylés és azzal indul a mondat és a you can apply sem automatizmus, hanem igénylés.

(#67010) Jar válasza V/ (#67009) üzenetére


Jar
tag

:R

Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.

(#67011) V/ válasza Jar (#67010) üzenetére


V/
Topikgazda

Képet nem tudok adni mert nekem mind megérkezik időben.

(#67012) sonar


sonar
addikt

Sziasztok,

Rendeltem egy távirányítót, de nem működik. Csináltam róla videót, de azt a gmail csak linkként küldte el amit nem tudnak megnézni.
Hogyan volna célszerű videót küldeni nekik?
Üdv: s

A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

(#67013) V/ válasza sonar (#67012) üzenetére


V/
Topikgazda

Feltöltöd a dispute-hoz videó csatolásként vagy egy kínai videó megosztó oldal.

(#67014) sonar válasza V/ (#67013) üzenetére


sonar
addikt

most még nincs dispute, csak a bolt-tal levelezek.
Mondast egy kinai megosztó oldalt légyszives?

A tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!

(#67015) V/ válasza sonar (#67014) üzenetére


V/
Topikgazda

TikTok és Youku, de ezt át kell állítani angolra a regsiztráció után, mert úgy kényelmesebb használni.

[ Szerkesztve ]

(#67016) headhunter válasza V/ (#66976) üzenetére


headhunter
addikt

ExpressOne követés oldala nálam nem ugyanolyan mint régebben.

Régebbi csomagnál a postázás után egyből megjelent egy ilyen beírás:

SHIPMENT HISTORY 05-05-2023 07:03:00
DLS Shipment (pan) data uploaded
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jelenlegi rendelés már az országban és semmi nem látszik.

(#67017) V/ válasza headhunter (#67016) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom, nálam magyarul írnak mindent a nyomkövetési oldalukon.
Amíg nem kerül itt Magyarországon hozzájuk addig ez olvasható: 05.12 16:03:00 DLS Adat bekerült a rendszerbe (Ez egyezik a nálad írt angol nyelvű szöveggel)
05.12-én ez a bejegyzés látható majd 05.19-én 18:23:17 INB Központi raktárba érkezett (HU - Budapest) de az országba 05.17-én érkezett meg
És stimmel, mert 05.12-én lett az azonosító igényelve a vásárláshoz. Szóval nem igazán változott.
Nem azonnal kapják meg, még a Cainiao logisztikai megbízottjának vámolnia kell és csak azután megy az Express One-hoz, ez több nap is lehet. Nálam a 3. nap kapták meg, egy másiknál meg 05.14 a feladás majd 05.19 az érkezés és 05.23-án kapta meg az Express One kézbesítésre

[ Szerkesztve ]

(#67018) djsunstealer válasza Jar (#67008) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Akiknek nem érkezett meg on-time guarantee, estimated delivery date-ig, azoknak azt javasolta a Customer Service Agent, hogy indítsunk refundot a megérkezés és leigazolás után. Mivel nálam Budapestről Balatonra lesz az átszállítás, így kértem 2 nappal későbbre. De ha megérkezik, akkor lehet REFUND és igényelni a kupont a késés miatt.
Ezt írták:
I think normally, when you do get delayed like this, you can open a dispute, and once the item is received, you do get issued the coupon.

[ Szerkesztve ]

(#67019) V/ válasza djsunstealer (#67018) üzenetére


V/
Topikgazda

Aztán az ami a képen van írva az oldalukon az nem él? Miért nem említik a dispute szót?
Az sem élő amit leírtam hogy miként kell igényelni az app-on?
És milyen indokot kell választani a dispute-nál?
Mert ezzel indul Item received in part or whole vagy Item not received és nagyon nincs az altémáknál sem 1 USD-s kupon igénylés vagy kérés a On-time guarantee nevében.
A refund a termékre kifizetett árra van, ha van valami probléma.
Egyébként meg ez a szöveg sem dispute-ra utal:
On-time guarantee - Claim a US $1.00 coupon if your order doesn’t arrive by the estimated delivery date.
Ráadásul az estimated delivery date az nem is a 15 napos kézbesítéses téma, amit utoljára vettem ilyet annál 60 nap volt megadva úgy hogy Full refund if product is not received in 90 days.

Szerintem valami zavar van az Erőben.

[ Szerkesztve ]

(#67020) Jar válasza V/ (#67019) üzenetére


Jar
tag

Refund: kiválasztottam az Expiry date issues - t.

Megjegyzéshez azt írtam :
I asked compensation because On-time guarantee was not realized.

Nem kupon jött, hanem refund.

Részleteket, ha érdekel, küldöm privátban.

Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.

(#67021) V/ válasza Jar (#67020) üzenetére


V/
Topikgazda

1 $-os kuponról volt szó. Az hogy Full refund if product is not received in XX days. lép működésbe az teljesen más dolog.
Ha visszaadták a teljes pénzt akkor ugye nem On-time guarantee működött és csak jó fejek voltak, vagy a dispute volt jogtalan ha megérkezett és ez még a 60 vagy 90 napon belül volt

[ Szerkesztve ]

(#67022) Jar válasza V/ (#67021) üzenetére


Jar
tag

Sajnálom, a fentebb leírtak szerint jártam el. Kompenzációt (=kupon) kértem, nem visszatérítést.

[ Szerkesztve ]

Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.

(#67023) V/ válasza Jar (#67022) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyértelmű az AliExpress tájékoztatása nem dispute keretében adják az 1 $-os kupont. Az hogy a chat robot vagy az ügyfélszolgálat keveri a dolgokat, nem ismeri az üzletszabályzatukat az megint egy másik dolog.
Ezzel is az lesz hogy megszüntetik nekünk mint a PayPal fizetést, mert sokan visszaéltek vele, ha az 1 $-os kupon helyett mindenki visszakéri és kapja a teljes vételárat, néhány eladó ezt nem fogja eltűrni, mert semmi jogalapja nincs ennek és miért fogadnák el a veszteséget?
1 $ kupont ígér az AliExpress, aztán mindent pénzt elvesznek (nem adják oda) az eladótól? Elég rossz vicc.
Arról nem is beszélve hogy egyidő után a felhasználót kivágják a sok indokolatlan dispute miatt, mert azt lehet hogy egy másik chat robot vagy ügyfeles intézi.

[ Szerkesztve ]

(#67024) Jar válasza V/ (#67021) üzenetére


Jar
tag

Ezen az úton még senki nem járt, ezek szerint én sem. Amikor a fórumon kérdeztem, érdemi választ vártam volna. Jó lenne előre okosnak lenni, ez legtöbbször csak utólag sikerül.

Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.

(#67025) V/ válasza Jar (#67024) üzenetére


V/
Topikgazda

Bemásoltam a leírást, szerintem azon nincs mit magyarázni, egyértelmű, az érdemi válasz volt. Persze nem járt ezen az úton senki (persze nem igaz) mert vagy megkapta időben a estimated delivery date-ig vagy egy 1$-os kuponnal amit 60 napon belül fel kell használni nem akart vacakolni.

[ Szerkesztve ]

(#67026) Jar válasza V/ (#67025) üzenetére


Jar
tag

Elfogadom, bár azt a leírást én is láttam, akkor most kérek gyakorlati segítséget.

Better today a swimming pool than tomorrow a gallows pole.

(#67027) V/ válasza Jar (#67026) üzenetére


V/
Topikgazda

Van olyan vásárlásod ahol lejárt a várható érkezési idő (estimated delivery date) és két napon belüli? Annál amit már írtam az app-on esetleg ezek a lépések:
Account --> My orders --> Click on your delayed order --> There is Service On-time guarantee click on View all --> View more --> There is Get Coupon or Apply for Coupon

(#67028) Wolfram


Wolfram
aktív tag

Megjött a cucc, elfogadtam a beérkezést (confirm receipt) és utánna vettem észre hogy részben nem működik a termék. Ilyenkor mi a teendő? Beszélek az eladóval, de az csak azt ismételgeti hogy minden rendben, Ők csak tesztelt terméket küldenek stb.
Hol van valami dispute vagy refund request?

(#67029) V/ válasza Wolfram (#67028) üzenetére


V/
Topikgazda

Vásárlási lista, ennél a vásárlásnál jobb oldalt Order details és a következő képernyőn a Refund/Return gomb

(#67030) Wolfram válasza V/ (#67029) üzenetére


Wolfram
aktív tag

"Disputes can only be opened up to 15 days after you have confirmed receiving your items. If you have any questions about the order, please contact the seller."

Nem gondoltam hogy a confirm receipt gomb ilyen veszélyes :((( , marad a negatív feedback?

(#67031) V/ válasza Wolfram (#67030) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi értelme, mert kérni fogja a törlését és törlik neki. De persze adhatsz neki mert nem kezeli megfelelően a problémát.
Itt kezdetektől 15 nap áll rendelkezésre reklamálni.

(#67032) A214


A214
aktív tag

Tiszteletem, most valami kupon használható Alin ?
30 usd felett . :R
Hol lehet az éppen aktuális kuponokat elérni?

(#67033) V/ válasza A214 (#67032) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt egy aktuális kupon gyűjtési promóció
Az Összefoglalóban írt ezen az oldalon is nézz körül.

(#67034) direwolf válasza direwolf (#66995) üzenetére


direwolf
őstag

Végre az én csomagom is megmozdult. Így 24 nap után...

"I've seen things you people wouldn't believe"

(#67035) pibácsi


pibácsi
senior tag

V/ Topikgazda. Kérdeznélek, hogy amikor megrendelem az árút és napokig csak a "Top Ship" jelenik meg, akkor mi a teendő. Természetesen befizettem és le is emelte a számlámról az összeget.
Írtam az üzletnek az üzenőn, hogy várom a szállítást, de nem válaszol. Persze egyelőre várok. Várnám válaszod.
Üdv. Pibácsi

(#67036) attiati


attiati
veterán

Ez bevett gyakorlat Alinál?

3 különböző eladótól rendeltem
Mindháromnál kifizettem a szállítási díjat
Tök egyszerre jött meg a 3 cucc, ugyanaz a futár hozta házhoz.

Minek fizetek akkor háromszor szállítást?
Több db-ot is rendeltem mindhárom helyről, így darabonként egyébként is emelkedett a szállítási díj.

[ Szerkesztve ]

(#67037) V/ válasza attiati (#67036) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert ez szerencsére így működik.
Mindegyik AliExpress standard szállítás volt? Mennyi volt a összerakott csomagok össz súlya és mérete? Mennyi volt a 3 szállítási költség együtt.
Ezek alapján megmondom a hogy a futáros szállítás amit 15 napon belül megkaptál sok volt vagy nem.
Itt még azonos eladónál is külön szállítási költség van egy egy termékre.
Többen igencsak elfogadjuk ha egybe rakják akár az olcsóbb szállítású termékeket és gyorsan, nem postai szállítással megkapjuk, úgy hogy nem kell itt kezelési díjat, vagy újból áfát is fizetni.

Több db-ot is rendeltem mindhárom helyről, így darabonként egyébként is emelkedett a szállítási díj. Ezt lehet csökkenteni, csak meg kell rá kérni az eladót, ha akarja és az összeadódó súlyokkal nem vált szállítási díj kategóriát akkor kisebb lesz a szállítási díjad.

Ha ingyenes szállítást választasz akkor nem lesz ilyen gondod ha véletlenül egybecsomagolnák, ami persze nem valószínű, mert az már esetleg más szállítási mód lesz ahol ilyen nem szokott történni.

[ Szerkesztve ]

(#67038) V/ válasza pibácsi (#67035) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha jól emlékszem max 14 napja van feladni, ha nem teszi meg akkor automatikusan visszakapod a pénzed, ehhez nem kel csinálnod semmit. Egyébként meg vársz.

(#67039) pibácsi válasza V/ (#67038) üzenetére


pibácsi
senior tag

OK. Köszi.

(#67040) Wolfram válasza V/ (#67031) üzenetére


Wolfram
aktív tag

Mi szokott történni a 15 napon belüli refund requestnél ha a termék ára alacsony? (5 euro)
Gondolom visszaküldeni kész ráfizetés?

(#67041) V/ válasza Wolfram (#67040) üzenetére


V/
Topikgazda

Az ára nem szokott szempont lenni, elsőként ahogy az eladó dönt elfogadja és vagy kéri a visszaküldést vagy nem, ha ezután az AliExpress döntését kéred mert nem tudtatok megegyezni akkor is két esélyes a dolog. Érdemes beírni amikor indítod a dispute-t hogy mennyi lenne a visszaküldése és megfontolásra ajánlod hogy ne legyen visszaküldve, azért vedd figyelembe hogy még akkor is problémás az hogy az eladó fizesse a a visszaküldést ha hibás (van aki nem hajlandó kifizetni), de ha te gondoltad meg magad akkor neked kell fizetni. Magyar vásárlókra az ingyenes visszaküldés promóció sajnos nem vonatkozik.

(#67042) Bönde


Bönde
csendes tag

Sziasztok!

Miért van az hogy nem a kiválasztott szállítási móddal küldte az eladó a rendelést? Nyilván azért választok másik szállítási módot, mert nem szeretnék plusz postai díjat fizetni. Próbáltam írni neki, de mindig "message recalled"-ot ír. Ez miért van?
Előre is köszönöm!...

(#67043) V/ válasza Bönde (#67042) üzenetére


V/
Topikgazda

Pontosan mit fizettél és mivel lett küldve? Lehet hogy félreértve van vagy a logisztika változtatott nem az eladó.

(#67044) Bönde válasza V/ (#67043) üzenetére


Bönde
csendes tag

Cainiao Super Economy Global volt alappól free shipping-el, amit megváltoztattam Cainiao Super Economy-ra valamennyi felárral. Friss küldés, hamar észre vettem...

(#67045) V/ válasza Bönde (#67044) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen azonosító számot kaptál? De lehet hogy nem kellene reklamálnod. Én biztos nem tenném, hiszen kedvezőbb móddal küldték el.

Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-n kívüli postai azonosító, postai díjas.

Cainiao Super Economy - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-s postai nyomkövetési azonosító és így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj.A termék 150 € nettó értéke felett teljes vámolás történik, akkor változik a küldemény szállítási, kézbesítési folyamata, fizetőssé válik.

[ Szerkesztve ]

(#67046) Bönde válasza V/ (#67045) üzenetére


Bönde
csendes tag

ECSCCA002496**** Az azonosító szám miatt talán nem lesz postai díjas, de az zavar hogy nem az általam választott móddal küldte.

Nem a sima CSE a kedvezőbb és a CSEG amelyik-re pluszban fizetni kell postai költséget?

Szóval nem értem ha az alapból felajánlott free shipping-es CSEG-t megváltoztatom némi feláras CSE-re akkor miért küldi el mégis CSEG-vel?...A másik, hogy miért nem lehet neki írni a "message recalled"? Az eladóknak létezik olyan opciójuk hogy nem fogadnak üzenetet?...

(#67047) V/ válasza Bönde (#67046) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne zavarjon, mert ha az eredetivel küldik akkor nem csak a minimum 399 Ft-ot (lehet hogy 799 Ft lesz) hanem még az áfát is fizetheted újból, mert ez postai azonosítót fog váltani és annál előfordul hogy sem az elektronikus elérhetősége (ezért lesz 799 Ft a kezelési díj) sem az hogy fizetted az áfát nem kerül a küldeményhez és a Magyar Posta ezért kénytelen az áfát is beszedni.
Az hogy neked mi a kedvezőbb azt honnan tudná az eladó, az kedvezőbb ahol nem kell postai díjat, esetleg áfát fizetned és hamarabb itt van, ez a jobbal lett küldve. Ez a CSE.

Természetesen nem kötelező üzenetet fogadnia a vásárlóktól, van ilyen opció, bár van aki csak véletlenül hagyja ezen a beállításon.

[ Szerkesztve ]

(#67048) Bönde válasza V/ (#67047) üzenetére


Bönde
csendes tag

Szerintem kevered :) . Én azt írtam, hogy CSE-t ("Cainiao Super Economy - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-s postai nyomkövetési azonosító és így nincs vámolás, áfa beszedés és postai kezelési díj.A termék 150 € nettó értéke felett teljes vámolás történik, akkor változik a küldemény szállítási, kézbesítési folyamata, fizetőssé válik.")
választottam, ő pedig CSEG-vel ("Cainiao Super Economy Global - Nyomkövetés nincs biztosítva a kézbesítésig, EU-n kívüli postai azonosító, postai díjas.") küldte mégis. Akkor most a kettő közül melyik a kedvezőbb a vásárlónak?...

(#67049) V/ válasza Bönde (#67048) üzenetére


V/
Topikgazda

Félreértettem amit írtál. Az jött le hogy a jobbik módra változott, de rosszul gondoltam.

[ Szerkesztve ]

(#67050) Bönde válasza V/ (#67049) üzenetére


Bönde
csendes tag

Oké. Így akkor hogy a CSEG ellenére kapott egy ECSCCA002496**** azonosítót, van esély rá hogy nem lesz fizetős?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.