Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16351) Turbobacsi válasza Zoty4 (#16350) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

nekem is így volt, azt hittem nálam a hiba....

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#16352) Sinisi válasza Zoty4 (#16350) üzenetére


Sinisi
senior tag

Pedig elméletileg ott kell lennie a please upload your evidence browse gomb alatt az add videonak.
Készíts egy képet, hogy lássuk, hogy mit látsz.

(#16353) manu75


manu75
aktív tag

Megnéznétek nekem ezt a számot, fordító szerint mintha visszakerült volna. RS503046345CN
Már lett rá idő hosszabbítva, nem bánnám ha nem jönne meg, mert karácsonyi csillag világítós cucc, ami még novemberben lett megrendelve. :)

Még egy kérdés, tudna valaki megbízható 18650-es akkut esetleg töltővel együtt. Fejlámpába kellene.

(#16354) Sinisi válasza manu75 (#16353) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nem küldték vissza, még nem érkezett meg Mo.-ra a nyomkövető szerint, de én még nem aggódnék ha kaptál + védelmet. Mennyivel tolta ki a védelmi időt?

(#16355) Sinisi válasza manu75 (#16353) üzenetére


Sinisi
senior tag

Itt érdeklődj akksi ügyben.

(#16356) #92888064


#92888064
törölt tag

ezzel kapcsolatban irányítottak ebbe a témába.
szóval szerintem nem korrekt az eladó reakciója, és nem akarnám besározni a viszonylag új fiókom úgy, hogy még a lényeg meg sem érkezett.

(#16357) Laca0


Laca0
addikt

Sziasztok!

Nem kaptam meg november közepe óta egy terméket, nyitottam rá egy disput-ot. Végetért a várakozási időszak és jelezték, hogy visszafizetik a vételárat. Fizettek is, de nem annyit, amennyit kellett volna. Valamivel több, mint a felét.
Mit lehet ilyenkor csinálni?

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#16358) Sinisi válasza #92888064 (#16356) üzenetére


Sinisi
senior tag

Szóval ezzel jöttél.

Az szokott lenni a javaslat, hogy kérj full refundot és rendeld meg mástól ugyanazt a terméket, mert ha újraküldeted akkor nem biztos, hogy védelmi időn belül érkezik meg a termék. (megrendelheted ismét tőle is ha visszaadta az árát és akkor új védelmet kapsz).

"i no longer need the product": ez azt jelenti, hogy nincs szükséged az árura, de neked az árud hibás, ami felülírja a nincs szükséged a termékre okot (még akkor is ha magától értetődő, hogy ha egy termék hibás akkor arra nincs többé szükség). Tehát ezt változtasd meg, nem ér emiatt semmilyen hátrány.

Képet, vagy inkább videót küldtél arról, hogy mi a baja a terméknek? (bár úgy tűnik abból amit ír az eladó, hogy ezt nem igényli, de azért én küldenék biztos ami bitos alapon).

Nem fog semmilyen hátrány érni ha jogosan követeled vissza a pénzed, és ha hibás a termék miatti pénzvisszatérítési igény jogos.

(#16359) manu75 válasza Sinisi (#16354) üzenetére


manu75
aktív tag

30-35 nappal ha jól emlékszem, de már eltelt 10 nap belőle, furcsálltam azt a jan. 13-ai bejegyzést amiatt kérdeztem rá

az elemes topicot köszi

(#16360) #92888064 válasza Sinisi (#16358) üzenetére


#92888064
törölt tag

csináltam képet a mindegyik hibáról, viszont háromszor szerkesztettem a reklamációt részben a karakterlimit miatt, és az utolsónál csak a lejárt kártyaszám szerepel, amire külön írt az eladó, hogy küldjek videót a kicsomagolásról. az első két írásra a bemásolt sablon szöveget írta. kidobtam a csomagolást, illetve jeleztem, hogy a csomagolás hibátlan volt, szóval nem abból adódott a probléma.
köszönöm a választ, akkor megváltoztatom a "reason"-t.
nem eredetit rendeltem, mert abból nem volt fekete (most sincs). ettől az eladótól értelemszerűen nem akarok még egyszer rendelni, mert alapból nem jó a méretezés.

[ Szerkesztve ]

(#16361) Sinisi válasza manu75 (#16359) üzenetére


Sinisi
senior tag

Akkor még van időd. Nekem eddig mindegyik olyan csomagom megérkezett végül aminél nem működött rendesen a nyomkövetés és határidő lejártának a közelsége miatt hoszabbítást kaptam.

[ Szerkesztve ]

(#16362) quicky98


quicky98
csendes tag

Sziasztok! A csomag meg nem érkezése után( üres csomag jött az országba) nyitottam dispute-ot. kérdésem az lenne ,hogy ha meghatározott az Ali egy napot akkor nem addig kell lezárnia az ügyet? itt azt irja 13.-án van vége,de 16. van már...Ilyenkor mi van? Köszönöm előre is!

(#16363) Sinisi válasza #92888064 (#16360) üzenetére


Sinisi
senior tag

A lejárt kártyaszámmal szerintem nem lesz gond mert nem a kártyaszámot hanem a számlaszámodra utalják az összeget. Arra ami ahhoz a kártyához tartoik amiről utaltad a vételárat.

(#16364) #92888064 válasza #92888064 (#16360) üzenetére


#92888064
törölt tag

ismét ránéztem a dolgokra, és mintha egy fillért sem akarna fizetni az eladó. jól gondolom?
csináltam képet az ügymenetről. (sry a fordítós angolért, összesen fél évig tanították :B )
itt látszanak a szerkesztések is (először lemaradt a karc, cseréltem fotót is), utána beírtam a kártyaszámos dolgot, mivel rendelés után járt le a kártyám, és ilyen most történt először.
egymás után jöttek a válaszok a szerkesztésre, és az első két esetben a változtassam meg a reason-t sablont kaptam, csak az utolsó kártyás megjegyzésre írtak mást, viszont most csak ez látszik.
utólag belegondolva már most több időt szúrtam el ezzel, mint amennyit ér a dolog. ez a saját bénaságomnak és tapasztalatlanságomnak köszönhető.

[ Szerkesztve ]

(#16365) Sinisi válasza #92888064 (#16364) üzenetére


Sinisi
senior tag

Kéri, hogy küld el neki azt a videót amit a kibontásról és az felhelyezésről csináltál.

(#16366) #92888064 válasza Sinisi (#16365) üzenetére


#92888064
törölt tag

de előtte kétszer is ezt írta:

"Dear friend,have a nice day
Under normal circumstances we need buyer to provide unpacking video and install video,
but the dispute will affect the product rankings,
so
i can re-sent or full refund you
if you need re-sent ,please cancel the dispute
if you need full refund ,please change dispute reason" Does not work properly "into"i no longer need the product"
if you cancel or change it
please let me know
i can fast re-sent or full refund you
awaiting for your reply"

most viszont csak a 0$-os accept vagy reject-re lehet nyomni.
a feltöltött bizonyítéka valami ciril betűs helyre ment, szóval nem az én csomagomról készült a kép.

viszont ennyit már tényleg nem ér a dolog, úgyhogy köszönöm a segítséged:R

[ Szerkesztve ]

(#16367) V/ válasza Zoty4 (#16350) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt linkeltem a képet bal alsó sarok

(#16368) Zoty4 válasza V/ (#16367) üzenetére


Zoty4
őstag

Igen, tudom, mindig figyelem a hozzaszolasokat e topikban, de nalam ilyen

[ Szerkesztve ]

(#16369) Laca0 válasza Laca0 (#16357) üzenetére


Laca0
addikt

Nekem ebben tudna valaki segíteni?

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#16370) V/ válasza Zoty4 (#16368) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze, mert mobilról nem épeszű megoldás akár 500 Mb-os videó feltöltése, ezért nincs ott a lehetőség. A böngészős verzión ott kell lenni.

(#16371) V/ válasza Laca0 (#16357) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint ahogy az Összefoglaló Dispute-ra vonatkozó része is tartalmazza, van lehetőség fellebbezni a döntés ellen.( Appeal)
De ha nem küldöd vissza, akkor nem szoktak 100%-ot megítélni.
Ha meg nem érkezett, akkor pedig mindig 100%.
Valami nem egészen jó a dispute feltételeknél nálad.

(#16372) V/ válasza #92888064 (#16364) üzenetére


V/
Topikgazda

Teljesen feleslegesen kavartad meg a dolgokat a kártya témával. De a reject vinné tovább a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#16373) Turbobacsi válasza V/ (#16370) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

ott van, csak feltöltés után nem él a "confirm" gomb!

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#16374) Sinisi válasza V/ (#16370) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nem tudom, hogy mennyire általánosság de amikor mobilnetről (akár wifivel csatlakozva egy hálózathoz), ha a mailhoz képet, vagy videót csatolok valamiért nem akarja elküldeni a címzettnek. Vagy ha el is küldi akkor van, hogy napok múltán ér oda... lehet, hogy ez az jelenség (bizonytalanság) az oka, hogy az alis mobilappban nincs ott a feltöltési lehetőség?!

(#16375) Laca0 válasza V/ (#16371) üzenetére


Laca0
addikt

Nem kaptam meg az árut. Nincs appeal lehetőség (ilyen gomb).
Status:
Dispute Finished
Refund Only US $ 13.62
Reminder:
Appeal If you are not satisfied with the result of your case or the way we have handled it, you may appeal within 7 days.
Dispute Survey
AliExpress' Judgment
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Valid
(AliExpress' Judgement Details)

Csak a "Dispute Survey" gomb van.
Lent meg üzenhetek az eladónak. Megírtam neki a problémát és ő azt válaszolta, hogy a rendszer végezte a visszafizetést, neki már nincs kontrollja az események felett.
A history-ban ez az utolsó bejegyzés:
Jan. 15 2017
AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund Only US $ 13.62

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#16376) Zoty4 válasza V/ (#16370) üzenetére


Zoty4
őstag

Es jogos, tenyleg ott van :) :R

(#16377) V/ válasza Turbobacsi (#16373) üzenetére


V/
Topikgazda

100%-os feltöltés után lesz élő. Ne Chrome-ban töltsd fel.

(#16378) Sinisi válasza Laca0 (#16375) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ez nagyon offos, de had kérdezzem már meg, hogy az ilyen ablakos bejegyzések (ahol csúszka is van a hsz-en belül) hogy készülnek?

(#16379) Turbobacsi válasza V/ (#16377) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

firefox, 100%-os feltöltés után vártam még 10 percet, akkor se élt: sima 26MB-os AVI volt

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#16380) V/ válasza Laca0 (#16375) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyi volt az eredeti ár? És mennyit kértél?
A Dispute survey mire visz tovább? (you can tell us your problem though Dispute Survey within 15 days or click Appeal to appeal the result within 7 days of the case closing. )

(#16381) V/ válasza Sinisi (#16378) üzenetére


V/
Topikgazda

A rendszer nem tördeli, így jeleníti meg. Írjál hosszú sorokat és lesz neked is. :)

(#16382) Sinisi válasza V/ (#16381) üzenetére


Sinisi
senior tag

Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj----Mukodj

Nekem nem működik, peidg nem nyomtam entert sehol! :(((

[ Szerkesztve ]

(#16383) V/ válasza Turbobacsi (#16379) üzenetére


V/
Topikgazda

Kokányold át mp4-re, akkor valószínűleg elviszi, de volt már, hogy a második próbálkozásra meg valamelyik piros *-os maradt le nálam.

(#16384) Laca0 válasza Sinisi (#16378) üzenetére


Laca0
addikt

A válasz írásakor látsz egy ilyen formázót: programkód

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#16385) quicky98 válasza quicky98 (#16362) üzenetére


quicky98
csendes tag

erre valaki? :B :))

(#16386) Sinisi válasza Laca0 (#16384) üzenetére


Sinisi
senior tag

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Na ez már döfi! THX

[ Szerkesztve ]

(#16387) Laca0 válasza V/ (#16380) üzenetére


Laca0
addikt

A survey csak egy véleménykutatás.
De basszus... nagyon vagy vagyok... a reminder: után az appeal egy link :B
Bocsi! :)
Megírtam, hogy csak 8 dollárt kaptam 13 helyett.

Xiaomi 11 Lite 5G NE Dual 8/128 | Redmi Note 8 4/64 | MikroTik hAP AC2 | Sony KD-55XH8096 | LG 47LM620S | Denon AVR-1612 | Eltax Experience 5.0 | Egreat R6S

(#16388) Zoty4


Zoty4
őstag

Na most valaszolt az elado:
Hi,
We can resend a new product and you pay for the extra fee 5$,ok?
Wait for your reply.
Fizessek meg 5$t hogy ujra elkuldje a 40$os de akciosan 35-ert vett cuccomat?
Ez komoly?

(#16389) adamkk


adamkk
csendes tag

A 8 napja feladott epacketes csomagom ma beerkezett az orszagba.
Szoval ha tehetitek csak epackettel rendeljetek. 😁

(#16390) Sinisi válasza adamkk (#16389) üzenetére


Sinisi
senior tag

Biztos, hogy jót mutat a nyomonkövetési renszer?! Mert ez kb. rekordnak számít.

(#16391) adamkk


adamkk
csendes tag

100%, magyar posta oldalan is megjelent. EMS Chinaval jott szoval ertheto.

(#16392) Sinisi válasza adamkk (#16391) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ez is egy ingyenes shipping lehetőség?

(#16393) beg válasza Sinisi (#16392) üzenetére


beg
veterán

Nem, de megéri azt a pár dollárt. Eladótól függ a mértéke.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#16394) juhlaci


juhlaci
tag

Order No:
79862616826073
Dispute Reason:
No tracking information
Status:
Dispute Finished
Refund Only EUR € 8,71
Reminder:
Dispute Survey A kérdésem az, hogy ezek után várhatom, hogy visszautalják a zsét?

Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"

(#16395) Sinisi válasza beg (#16393) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ha tényleg pár az a pár akkor elgondolkoztató! mert ez így tényleg nagyon gyorsnak számít!

(#16396) Sinisi válasza juhlaci (#16394) üzenetére


Sinisi
senior tag

Javítson ki valaki ha tévdek de itt azt írják, hogy 8,71euró üti a markodat.

(#16397) KutyiHU


KutyiHU
tag

Hali,
20-án lejár a buyer protectionom. Ilyen még nem fordult elő, de ahogy visszaolvastam hosszabbítani kell. Hány nappal szokás??? Köszi

(#16398) Sinisi válasza KutyiHU (#16397) üzenetére


Sinisi
senior tag

Mikor rendelted a csomagot? A nyomonkövető mit mutat hol tart jelenleg?

(#16399) V/ válasza juhlaci (#16394) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglalóba is beírtuk és tegnap is írtam, hogy amikor a vásárlásnál a Refund dátum megjelenik onnan számítva, banktól függően 3-5 nap. Az Aliexpress is küld neked értesítőt 7-10 napot írva bele.
Ebben a hsz-ben látod, hogy hol kell ezt a dátumot keresni.

[ Szerkesztve ]

(#16400) V/ válasza KutyiHU (#16397) üzenetére


V/
Topikgazda

Maximum 60 napot kérhetsz az eladótól. Ebben a 9-i hsz-ben a leírás hogy miként

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.