Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-24 06:09:13

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17001) fubu


fubu
újonc

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy visszatéritették a pénzemet mert a csomag 3 hónap alatt nem érkezett meg (30 Euró).

És láss csodát megkaptam a csomagot, pár napra utaánna. Mi tévő legyek:
- Átvegyem a csomagot (alá is kell írni a postásnál hogy átvettem)
- Ne vegyem át

Köszönöm

(#17002) A texasi válasza fubu (#17001) üzenetére


A texasi
aktív tag

Átveszed, felveszed az eladóval a kapcsolatot
és ő majd informál, hogy tudod rendezni vele az anyagiakat.
(Feltéve, hogy szükséged van még a termékre.)

(#17003) fubu válasza A texasi (#17002) üzenetére


fubu
újonc

Igazából már nincs szükségem a termékre!

(#17004) V/ válasza fubu (#17003) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem veszed át az eladó bebukta, mert nem fogják neki visszaküldeni.

(#17005) fubu válasza V/ (#17004) üzenetére


fubu
újonc

Köszi ! :R

(#17006) KutyiHU válasza V/ (#17004) üzenetére


KutyiHU
tag

Mi az hogy nem küldik vissza a feladónak a csomagot, ha nem veszi át? Akkor mi lesz a sorsa szerinted????

(#17007) Moncsa111 válasza V/ (#17000) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Köszi :R

A view detail oldalon a Reminder résznél az áll hogy 'ordered closed', de megnéztem a financial fület és ott azt írja, hogy visszakapom a pénzem, úgyhogy nincs para. :DD

(#17008) V/ válasza KutyiHU (#17006) üzenetére


V/
Topikgazda

Kuka, mert ha nem fizette ki a visszaküldési szolgáltatást, akkor ki finanszírozná a külföldre történő postát, vámolást?
Ráadásul ez nem a posta hibája. Egyébként Magyarországon is akkor kapod a kezedbe az át nem vett küldeményt, ha kifizeted a vissza út árát. Külföldre ha kiküldi hogy fogja megkapni ezt?

[ Szerkesztve ]

(#17009) fubu válasza V/ (#17008) üzenetére


fubu
újonc

És akkor mi történhet, ha átveszem a csomagot, átvételt aláírom?
Kérhetik utólag a pénzt?
Nem akarok szarakodni, mert a termék (kapucnis pulóver) már nem is igazán kell.

Mellékelem az alis oldalt.

(#17010) V/ válasza fubu (#17009) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem igazán jellemző, de ne vedd át és talán visszaküldik.
Igaza is lehet KutyiHU-nak mert ezt írogatják, hogy visszaküldik. De ha megkapja az értesítést, hogy visszajött és fizessen érte X összeget, ami több mint amennyiért ő elküldte, hát nem is tudom. A kínai posta árai alacsonyabbak, mint a magyar posta külföldre menő árai.

[ Szerkesztve ]

(#17011) Moncsa111


Moncsa111
csendes újonc

Na közben végignéztem az összes eddigi rendelésemet és feltűnt hogy az összes olyan rendelésemet lezárták/fagyasztották amelyiknél az állt, hogy nem kézbesíthető a repülőgépes baleset miatt. 10 csomi, mindegyik más eladótól. Valamelyiknél már megítélték a refundot, valahol még folyamatban van. Az ali nézi a nyomkevetős infót vagy honnan látták? Gyanítom hogy ez a bejegyzés lehet az ok, mert csak ezeket zárták. Az összes eladó megbízható volt eddig és a boltjuk is üzemel még.

(#17012) V/ válasza Moncsa111 (#17011) üzenetére


V/
Topikgazda

Az még azért számomra rejtély, hogy miként kerültek a csomagjaid egy törökös repülőgépre, ami nem abból a városból indult, ahol megvetted termékeidet és nem Magyarországra tartott. És mind pont ott és egy időben került a gépre, annak ellenére hogy különböző eladóktól, különböző időpontokban vásároltad.

[ Szerkesztve ]

(#17013) herrká


herrká
senior tag

Sziasztok! Kérdésem lenne ismét. Megjött két különböző eladótól, két különböző rendelésem. Mind a kettőt leigazoltam, hogy megérkezett. Az egyiknél ott is van a szokásos "Finished", viszont a másiknál azóta is a "Fund Processing" kiírás szerepel. Ez mi? Az ünnepük miatt lehet? Ez az a termék, ami november óta nem érkezett meg, és a múlt héten kértem rá 20 nap hosszabbítást, amit meg is adott az eladó. Esetleg ezért?
Köszönöm!
MOD: nem tudok angolul, a gugli meg hülyeséget fordít...

[ Szerkesztve ]

(#17014) V/ válasza herrká (#17013) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi, van egy hiba, ez beragadt ezzel a bejegyzéssel, majd úgy 20 nap múlva megjelenik a kuka gomb.
Ez akkor is előjön ha megérkezett és leigazolod, nincs köze a meg nem érkezéshez.

[ Szerkesztve ]

(#17015) herrká válasza V/ (#17014) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm! De ettől akkor rendben van? Megkapja az eladó az árat, ugye?

(#17016) V/ válasza herrká (#17015) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha visszaigazoltad, akkor igen.

(#17017) Moncsa111 válasza V/ (#17012) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Szerintem sehogy. Sőt tuti hogy nem volt rajta, mert volt 3 csomag amit az előző héten kaptam meg és ilyen bejegyzés virított utoljára nála. Úgyhogy tuti kamu, ahogy azt a múltkor mondtad. Csak arra gondoltam emiatt a bejegyzés miatt zárhatták, mert semmi más közös nincs a csomagokban és 2 napon belül fagyasztották az összes ilyet. Azért kíváncsi vagyok megkapom-e. Szerintem igen. :DD
Amúgy nekem csomószor egyszerre jönnek a csomagok, mert egy hónapban csak egyszer rendelek és nem keveset. 3 rendelésem(november, december, január) több mint 150 tételt tartalmazott. Amióta elkezdtem majdnem mindennap jár ide szegény postás. :DD

(#17018) V/ válasza Moncsa111 (#17017) üzenetére


V/
Topikgazda

Szóval akkor a postások kedvence vagy. :C . Amikor hidegbe is caplat hozzád, adj már neki egy kis forralt "vizet", akkor nem fog haragudni rád. :K

(#17019) beci


beci
őstag

Sziasztok.
Itt mi lehet a gond?Mar 1 hete megrendeltem azota csak szamol vissza...

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#17020) V/ válasza beci (#17019) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi, ketyeg a feladási idő, de mivel nemzeti ünnep van még náluk 4.-nél korábban nem foglalkozik vele senki, a 7 nap az jó.
Kifizetsz valamit 24 órán belül elfogadják a fizetést, ezután elindul az az idő amit az eladó megadott postára adási időnek, ha nem adja fel, akkor automatikusan visszakapod a pénzed, ha igen akkor pedig a vásárlói védelmi időd indul attól a naptól.

[ Szerkesztve ]

(#17021) beci válasza V/ (#17020) üzenetére


beci
őstag

Akkor megnyugodtam koszi.😊

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

(#17022) P.mini válasza V/ (#17020) üzenetére


P.mini
aktív tag

Ha jan. 2-ig van ünnepi szünet, akkor miért 4.-e? Józanodás? :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#17023) V/ válasza P.mini (#17022) üzenetére


V/
Topikgazda

Volt aki már 20-án ünnepelt pedig 27-től indult. Több kereskedő ezt a dátumot írta. Gondolom 3-án csomagolja a motyókat és másnap viszi postára.

[ Szerkesztve ]

(#17024) P.mini válasza V/ (#17023) üzenetére


P.mini
aktív tag

Így már érthető. Főleg, hogy most mennyi minden gyülemlett fel nekik...

(#17025) peestike


peestike
senior tag

Van, aki már lomolgat, számot legalábbis kikérte, feladottnak jelölte. Banggood support is válaszolt, lassan magukhoz térnek. :)

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#17026) Dávid9305


Dávid9305
csendes újonc

Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy az ingyen posta mellet egy x van de ha ezt a postázási lehetőséget választom akkor is hagyja hogy megrendeljem a terméket megfogom így kapni?

(#17027) V/ válasza Dávid9305 (#17026) üzenetére


V/
Topikgazda

Megadnád a linket, mert így nem világos a kérdés. Nem tudom hol lenne x.
Ilyeneket lehet látni:
Shipping: Free Shipping to Hungary via........
Ha szállít Magyarországra, akkor akár fizetős, akár ingyenes elküldik.
Ha nem szállít, akkor ez olvasható: Shipping: Can not deliver to Hungary

[ Szerkesztve ]

(#17028) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Hello! Alin büntetlenül visszavonhatok egy rendelést még nem adja fel? Olyan hete ül rajta és még tud van 12 napot. Nekem elég volt.

Processing Time remaining: 12 days 3 hours 10 minutes

[ Szerkesztve ]

(#17029) V/ válasza Kolondrum (#17028) üzenetére


V/
Topikgazda

A processing time-ok az Ünnep miatt meg lettek emelve. Nálad hol tart? Ha azon belül nem adja fel, automatikusan visszakapod a pénzed. Nem kell visszavonni. Írtuk egyébként 27.-e előtt, hogy 1 hétig nem lesz mozgolódás.
De ott van a Processing time alatta a Cancel order., kattints rá.
Rosszkor fizetted ki.

[ Szerkesztve ]

(#17030) Kolondrum válasza V/ (#17029) üzenetére


Kolondrum
félisten

Jó hát nem sürgős csak idegen a jelenség. 2.66 dodo nem vészes. Köszi.

(#17031) V/ válasza Kolondrum (#17030) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy a nemzeti ünnepnapjaik alatt nem dolgoznak? Nekem ez nem szokatlan, én sem szoktam, amikor nekünk van ünnepünk.

[ Szerkesztve ]

(#17032) Benoe77 válasza Benoe77 (#16917) üzenetére


Benoe77
őstag

Az összefoglaló ezt írja:
"A leigazolt megérkezés után 15 napon belül is lehet dispute-t indítani."

Muszáj leigazolni a megérkezést, vagy automatikus lejárat esetén is igaz, hogy onnantól kezdve 15 napon belül lehet dispute-t indítani?

(#17033) V/ válasza Benoe77 (#17032) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért várnád meg a lejárati időt?
A mondat a leigazolt megérkezés utáni dispute lehetőségre vonatkozik, ami nem érkezik meg arra nem.
De akkor pontosítom az összefoglalót azzal hogy dispute csak a vásárlói védelem ideje alatt kezdeményezhető, kivéve ha leigazoljuk a megérkezést ami után még 15 napig lehet dispute-t indítani.
Úgy gondoltuk ha 2x is leírjuk azt hogy: esetén lehet másikat indítani, ha a buyer protection (vásárlói védelem) ideje még nem járt le. Adja az alap felállást: buyer protection (vásárlói védelem) ideje alatt lehet.
Egyébként ha lejárt, akkor meg nem dispute indul, hanem fel kell venni velük a kapcsolatot és majd lesz valami belőle:
If you didn’t receive your order and you Buyer Protection is about to end, please click the Chat Now button (at the bottom of this page) to chat with our Customer Service Team.

[ Szerkesztve ]

(#17034) Benoe77 válasza V/ (#17033) üzenetére


Benoe77
őstag

Itt írtam le, hogy miért:

[link]

Az árú megérkezett, csak hibás. Az eladó 15-ig szabin van. Ha megvárom, hogy lejárjon a védelem, akkor a 15 nappal még ki tudom húzni, hogy visszaérjen és reagáljon.

(#17035) V/ válasza Benoe77 (#17034) üzenetére


V/
Topikgazda

Jogilag te jársz jobban, ha indítod. Sosem várjuk meg azt, hogy az "alperes" elérhető legyen, észleled a problémát és jelzed. Mindig a kezdeményezés idő pontjának kell a határidőbe beleesni, nem a folyamatának.
Ha nem válaszol, akkor az AliExpress automatikusan a javadra dönt.
A kérdésed furmányos volt. :) Le kell igazolnod, mert akkor logikátlan a hibás működés jelzése, ami nincs nálad az nem lehet hibás, szó nélkül azt a választ kapod, hogy várd meg amíg nem érkezik meg.
27-én erre kértél kiterjesztést?

[ Szerkesztve ]

(#17036) Benoe77 válasza V/ (#17035) üzenetére


Benoe77
őstag

Nem teljesen világos amit írtál :)

Szóval az eladónak már küldtem üzenetet, meg a deliveri protection-t is kértem, hogy hosszabbítsa, mintegy puha nyomásként, hogy a dispute-t elkerüljük.

Azt mondod, hogy jelezzem most, hogy megérkezett az árú, és azonnal indítsam a dispute-t? Ha 15-ig nem néz rá, akkor 5 nap múlva az Ali dönt, és jóváírja a pénzt. Ez ok, de nem feltétlenül akarom ilyen helyzetbe hozni.

Ha lezárom most (vagy lejár), és 15-én sem reagál, akkor még mindig tudok dispute-ot indítani, nem?

[ Szerkesztve ]

(#17037) Dávid9305 válasza V/ (#17027) üzenetére


Dávid9305
csendes újonc

Szia köszi hogy válaszoltál küldtem a képet

(#17038) V/ válasza Dávid9305 (#17037) üzenetére


V/
Topikgazda

Az oszlop megnevezése Tracking, ami az jelenti, hogy van hozzá nyomkövetési szám vagy nincs. Ahol x van ott nincs, normál postával jön.
De ha bejelölöd ennél például a POS Malaysia-t adnak számot de attól függetlenül olyan lassú lesz a szállítás -Kínából elviszik Kuala Lumpurba és onnan indul ide- hogy a feletti választás -nincs nyomkövetési szám, Seller's Shipping Method- akár 2-3 héttel hamarabb ide ér.
Lehet hogy véletlen az € kijelzés, ha megveszed $-ban fizess, az ő €-$ árfolyamuk rosszabb. Még akkor is átkonvertálják, ha te €-os elszámolású vagy.
Pl: November 16-én vásároltam 2 dolgot, ami nem Pos M szállítású volt, hanem Seller shipp az 24 nap alatt megérkezett, a malájost tegnap kaptam meg 76 napra.

[ Szerkesztve ]

(#17039) V/ válasza Benoe77 (#17036) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha ma leigazolod akkor 17-e a vége a vásárlói védelmednek. Hol tart most az igazi védelem? Ha adni akarsz neki lehetőséget, akkor az utolsó előtti napon igazold le és onnan ketyeg a 15 nap.

(#17040) Benoe77 válasza V/ (#17039) üzenetére


Benoe77
őstag

Ok, tehát ma leigazolom: :)

" Your order will be closed in: 1 days 5 hours 6 minutes"

A megérkezés dátumnak a mait írjam be?

Gondoltam még egy pár napot nyerek, ha megvárom míg lejár, de így is bele kell férjünk...
Köszi a megerősítést.

[ Szerkesztve ]

(#17041) Dávid9305


Dávid9305
csendes újonc

Sziasztok ha az ingyen posta mellet egy x van mint ahogy a képen is látható mi a teendő akkor csak fizetős postával tudom rendelni vagy így is megfogom kapni a terméket mert tovább hagy lépni így is és fizetni is tudok.
És még annyit szeretnék ha egy eladotól rendelek ugy hogy fizetek a postáért és további terméket rendelek tőle és igy hagyom bekelőlve mint a képen akkor egy csomagban elküldi és csak egyszerkel fizetni vagy külön külöm?

(#17042) pulutodurumo válasza Dávid9305 (#17041) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Te olvasol is, vagy csak írsz? Az X-es kérdésre kaptál választ. Az hogy hány csomagban küldi, csak az eladón múlik. Kisebb motyókat összepakolnak, ők sem hülyék.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#17043) V/ válasza Dávid9305 (#17041) üzenetére


V/
Topikgazda

A (#17038)-ban válaszoltam a kérdésedre. :F
Nem valószínű hogy egybe csomagolja, a szállítási díj visszatérítés a csomag darabszám alapján vehető igénybe az ő részéről, nem fog kiszúrni magával, hogy egybe tegye azt, ami 2 db-nak számol, de rá lehet kérdezni.
Ha nem vesz ilyet kedvezményt igénybe, akkor az is igaz amit pulutodurumo ír.

Ha többet vásárolsz egytől azt egyszerre is fizetheted, de külön-külön is lehet.

[ Szerkesztve ]

(#17044) Criminal017 válasza Criminal017 (#16993) üzenetére


Criminal017
őstag

Na, megérkezett a refund, annak ellenére, hogy alin nyoma sincs. Kereken egy hét volt.

(#17045) V/ válasza Criminal017 (#17044) üzenetére


V/
Topikgazda

Az idő az jó.Hogy érted hogy nyoma nincs? Nincs ott a My Orders, Refunds & Disputes listájában?

(#17046) Criminal017 válasza V/ (#17045) üzenetére


Criminal017
őstag

Nincs ott egyelőre és az ábra sem futott még végig.

(#17047) A texasi válasza Criminal017 (#17044) üzenetére


A texasi
aktív tag

Én megmondtam! :B

(#17048) Criminal017 válasza A texasi (#17047) üzenetére


Criminal017
őstag

Meg bizony! :D :B

(#17049) kirkri válasza Benoe77 (#17040) üzenetére


kirkri
addikt

Nem teljesen világos, hogy hova szeretnél dátumot írni.

Kipipálod a termék mellet a négyzetet és megnyomod a confirm gombot.

21 éve a Prohardveren! ™

(#17050) Compika


Compika
aktív tag

Sziasztok ha valamit regisztrált postával rendelek ès az eladó nem azzal adja fel akkor mit kell tenni.

Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.