Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16851) Sinisi válasza pulutodurumo (#16850) üzenetére


Sinisi
senior tag

Akkor megnyugszok és legátolom a paranoiámat, (de azért biztos ami biztos, kitörlöm a sütiket) :)

[ Szerkesztve ]

(#16852) quicky98


quicky98
csendes tag

Új :D A meg nem kapott maláj postás ures visszakuldott csomagos dispute vége :D ( ez eleg hulyen hangzott)
Az lett a sztori vege ,hogy megvaltoztattam mindent ,es semmi mast nem irtam be csak annyit ,hogy a 60nap lejart + a disputeval egyutt 80 nap es nem kaptam meg semmit.Tn-rol kepet csatoltam,meg megmagyaraztam,hogy nem en kuldtem vissza .
Ma nezem : Dispute finished - Refund Only
(Bocsanat az ekezetek hianya miatt)

(#16853) kirkri válasza Sinisi (#16851) üzenetére


kirkri
addikt

Annyi digitális lábnyomot hagysz magad után napról-napra, hogy ez a kis "kémkedés" már nem oszt, nem szoroz. :N

21 éve a Prohardveren! ™

(#16854) kirkri válasza quicky98 (#16852) üzenetére


kirkri
addikt

Így kell ezt. :K
Tapasztalatnak jó volt, hogy ne adj több infót, mint amennyit kérnek tőled. :)

21 éve a Prohardveren! ™

(#16855) Sinisi válasza kirkri (#16853) üzenetére


Sinisi
senior tag

Paranoia rulez :D

(#16856) V/ válasza Sinisi (#16849) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Aliexpressről volt szó és arról hogy a mobil app-al folyamatosan el tudnak érni az a ajánlatokkal, az első mondat után a többi csak kiegészítő infó volt, nem az AliExpressre vonatkozott.
IP-t egy szóval sem írtam.

(#16857) Sinisi válasza V/ (#16856) üzenetére


Sinisi
senior tag

Igen, azt én irtam mert nekem úgy tűnt (amíg meg nem kaptam az infót), hogy nagyon hasonló a jelneség, csak azzal a különbséggel, hogy így még az ember beleegyezését sem kell feltétlen kérniük. Mert ha úgy látják, hogy mit böngészek az adott ip-ről, hogy nem vagyok bejelentkezve akkor tudnak célírányosan reklámokat, termékeket megjeleníteni számomra. Nem akarok mert off lenne, de tudnék ilyen magyar áruházra példát hozni. Nem kell belépni, csak böngészni az oldalán és amiket az ember megnéz ahhoz hasonló kis reklám popup-ok jelennek meg más oldalak böngészése közben (gondolom össze vannak kötve ezzel a webáruházzal ezek az oldalak...)

(#16858) nincsnév007


nincsnév007
őstag

sziasztok, szeretném kérdezni, hogy mit jelent az hogy "Awaiting Shipment"? Erre kb meddig kell várni?

(#16859) V/ válasza nincsnév007 (#16858) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott van mellette a számláló. Nem látsz napokat kiírva? a Reminder után

[ Szerkesztve ]

(#16860) nincsnév007 válasza V/ (#16859) üzenetére


nincsnév007
őstag

De, 18 napot ír.

[ Szerkesztve ]

(#16861) V/ válasza nincsnév007 (#16860) üzenetére


V/
Topikgazda

Majdnem soknak tartottam, mert 6-7 nap szokott lenni, viszont akkor, akitől vásároltál az is megkezdte az újévi mulatságot. Február 6 lesz a valószínű postázási nap.

(#16862) 1amarr válasza nincsnév007 (#16860) üzenetére


1amarr
tag

Minden eladó feltünteti a termék lapján, hogy mennyi időt szán Processing time-ként a postázásra. Ez nem szokott egyébként ilyen sok lenni, csak most új évi ünnepség miatt munkaszünet van, és ezt is belekalkulálta az eladód. (A munkaszünet idejét megtalálod pár oldallal visszább.)

Szerk.: és meg is lett válaszolva előttem közben :D

[ Szerkesztve ]

(#16863) Sinisi válasza nincsnév007 (#16860) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nekem sem jött össze minden rendelésnél az, hogy szorgosan minden rendelésem feladják még az ünneplés előtt. Van egy bolt ahonnan több terméket is rendeltem és remaining: 14 days 22 hours 32 minutes-t ír a feladásig... Szóval ennek a megérkeztére (sóhaj) van esély, hogy még (sokat) kell várnom...

[ Szerkesztve ]

(#16864) nincsnév007


nincsnév007
őstag

Akkor jó köszönöm a válaszokat, csak kíváncsi voltam hogy az mit jelent. :R

(#16865) 1amarr


1amarr
tag

Nem hiszem el, hogy ennyire kifogtam egyébként... Semmi tiltott nincs a csomagomban, az eladó már egyszer sikertelenül feladta, aztán felajánlotta, hogy újra feladja, de az sem mutat normális aktivitást. RS367705019CN track-chinapost.com szerint még el sem hagyta Kínát. Ünnepség után elkezdek reklamálni.

(#16866) Sinisi válasza 1amarr (#16865) üzenetére


Sinisi
senior tag

Hát pedig úgy néz ki, hogy valamiért veri a biztonságiaknál a biztosítékot, és ha másodjára akkor...
Vagy csak rossz kalapba esett mindkettőször a csomagod.

(#16867) RoSSo3 válasza Sinisi (#16863) üzenetére


RoSSo3
senior tag

igen, nekem is! tegnap sikerült kifizetni mindkét rendelést, 19 illetve 13 nap van a feladásig. nem is reklamálok, had ünnepeljenek szorgos barátaink :)

(#16868) Flashget válasza Flashget (#16842) üzenetére


Flashget
félisten

Elvileg ma hozza is a postás.
Egy ideig nem rendelek most semmit kínából. ;)

Realme GT Master Edition

(#16869) Sinisi válasza Flashget (#16868) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ez még a 11.11-es?

(#16870) vasi89


vasi89
addikt

Van egy ilyen NL post küldeményem de természetesen kínából jön. Jól sejtem hogy ez már csak a kínai újév után indul útnak? Igaz már a múlt héten átvették de azóta semmi mozgás.

RS764255254NL

[ Szerkesztve ]

(#16871) Criminal017 válasza vasi89 (#16870) üzenetére


Criminal017
őstag

Kína és Hollandia között van, lassan meg kellene érkeznie a hollandokhoz.

(#16872) vasi89 válasza Criminal017 (#16871) üzenetére


vasi89
addikt

Jah ebben az esetben ezt jelenti? Abban a tudatban voltam, hogy ez azt takarja, átvették de még nem indult el.

(#16873) Flashget válasza Sinisi (#16869) üzenetére


Flashget
félisten

:N
12.16.-i rendelések ami egy teszt is volt az egyik TN számos a másik anélküli. Heteket vert a TN számosra a nem követhető csomag.
Ma váltott belföldi feldolgozásra továbbítva a követés.
Ha visszafejtetted volna ahogy magamnak válaszolgattam :D eljutsz ide és a megközelítő dátumhoz. 12.18.

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#16874) V/


V/
Topikgazda

Kérnék mindenkit, hogy mivel a csak szállítással kapcsolatos dolgokat tartalmazó hozzászólás nem egészen a topik alaptémája, az legyen már off, ha itt kerül bejegyzésre.
Inkább ebbe a topikba tartozik. Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás

[ Szerkesztve ]

(#16875) Benoe77


Benoe77
őstag

Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni az alábbiakban:

Rendeltem egy lámpát egy (nem csak az Aliexpress-en) jó hírnévvel rendelkező eladótól, ami a héten meg is érkezett. Van egy hibája, ami miatt nem működik teljes kőrűen (valószínűleg a vezérlő áramkört kell csak kicserélni, amit amúgy is megtettem volna egy másik lámpáéra). Tegnapelőtt írtam neki első körben üzenetet, viszont:

A boltra kiírta, hogy január 11-től február 15-ig zárva van (most a termékek is le vannak szedve, én még előtte rendeltem)
8 nap van még hátra a védelem lejártáig (Még nem nyomtam se arra, hogy megérkezett az áru, se a Dispute-ra)

Biztos meg lehet beszélni vele dolgot (de az szeretném, hogy ő ajánljon előbb megoldást), megértem, hogy nekik most van az éves szabadságuk, viszont az időkből sem szeretnék kicsúszni.

Az időzítésben segítsetek kérlek, hogy ha nem válaszol az üzenetre, akkor mit tegyek?
Nyomjak rá most, hogy megérkezett az árú, és 15 napon belül (amikor még mindig nem lesz vége a szabadságának), nyomjak dispute-t?
Ne nyomjak a megérkezésre, viszont nyomjak dispute-t most? Vagy csak a védelem lejárta előtt?

(#16876) Sinisi válasza Flashget (#16873) üzenetére


Sinisi
senior tag

Pedig visszakattintgattam dehh... szerintem az zavart be nekem, hogy ott volt egy 11.11-es komment is. Mindegy a lényeg, hogy ez nem az :)

[ Szerkesztve ]

(#16877) Faterkam


Faterkam
addikt

Sziasztok!
Tapasztaltabbak tanácsát kérném!
Nov. 11-én rendeltem egy csomagot (kb. 30$) a kedves elad dec. 26.-án feladta. A csomag státusza célországba elküldve, ma kaptam e-mailt, hogy a vevővédelem kifutott. A rendelésem 4 nap múlva zárva lesz! Az eladónak már 2x írtam, hogy mi is van, válasz semmi! :/ Ilyenkor mit lehet tenni?

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#16878) V/ válasza Faterkam (#16877) üzenetére


V/
Topikgazda

Vagy kéred a vásárlói védelem növelését vagy indítasz dispute-t.

(#16879) Faterkam válasza V/ (#16878) üzenetére


Faterkam
addikt

A védelem növelését az eladótól kell kérni? (mert eddig sem válaszolt a 2 kérdésemre) a vitát milyen címen? mik a lehetőségeim? Még sohasem vitáztam :/

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#16880) V/ válasza Faterkam (#16879) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, az Összefoglaló Gyors tippek 2. pont védelmi idő növelés és a Összefoglaló AliExpress probléma kezelés, dispute indítás a kérdésed második részéhez.

[ Szerkesztve ]

(#16881) #16729600


#16729600
törölt tag

Elkezdték ezt az "Item ready for international transport" státuszokat nyomatni a sárga reptereken, ami után kell még vagy 2 hét mire el is küldik a csomagokat. Valahogy egyre szarabb kezd lenni a logisztikájuk, ahelyett, hogy fejlődnének kicsit. Ali monggyooon le a picsáb@ már, de tényleg. :Y :D

[ Szerkesztve ]

(#16882) Faterkam válasza V/ (#16880) üzenetére


Faterkam
addikt

Köszönöm, nézem! :R

"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3

(#16883) Benoe77 válasza Benoe77 (#16875) üzenetére


Benoe77
őstag

Vagy kérjem én is a vásárlói védelem növelését? Elvileg ők (az Ali) is látják, hogy megérkezett a csomag, nameg ezt is az eladónak kell jóváhagynia... Viszont ez talán egy enyhébb lépés, mint a Dispute...

(#16884) Sinisi válasza #16729600 (#16881) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nem lehet, hogy csak az ünnepek miatt?

"Ali monggyooon le a picsáb@ már, de tényleg." Nagy arc volt ezekkel a beszólásaival :D ! nyugodjék békében.

(#16885) #16729600 válasza Sinisi (#16884) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nem, mindkettő jóval a hepaj kitörése előtt lett rendelve [link] Arról nem is beszélve, hogy a beígért ünnepek előtti ePacket csomim még az elektronikus fasorban se tűnt fel. Írtam is az ügyben egy kedves levélkét a csajszinak, de valamiért se a 'crap, se a 'shit jelző nem jött be neki. :D

(#16886) Sinisi válasza #16729600 (#16885) üzenetére


Sinisi
senior tag

Szóval nem azt válaszolta, hogy: excellent(ül egyetért veled)? :) Mert nálam az értékelés lehúzására jött már ilyen válasz :DDD , (de azt biztos nem olvasta el, vagy nem értette)...

(#16887) do3om


do3om
addikt

Már régebben kérdeztem de akkor is elbasztam:
Hogy van amikor kapok engedményt amit privátba beszéltünk meg?
Megrendeltem megint a kiírt áron, aztán töröltem, most megint megrendelem (add to card), és Buy from this seller aztán ? Confirm & Pay már nem de hol jelzem az kért árat?

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#16888) Benoe77 válasza do3om (#16887) üzenetére


Benoe77
őstag

Nem szabad fizetni, és üzenetben (Comments) kell jelezni.

[ Szerkesztve ]

(#16889) do3om válasza Benoe77 (#16888) üzenetére


do3om
addikt

Még ez előtt valahol?
Confirm & Pay
Vagy még utána van a lehetőség.

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#16890) Benoe77 válasza do3om (#16889) üzenetére


Benoe77
őstag

Én is csak ennyit írtam fel magamnak. Üzenetben kell megírni, hogy miről volt szó, az eladó módosítja az árat, akkor lehet csak fizetni.

(#16891) do3om válasza Benoe77 (#16890) üzenetére


do3om
addikt

Írtam neki meglátjuk.

Azt hogy jó résznél vagyok e nem tudom, de volt ott üzenet.

[ Szerkesztve ]

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#16892) Sinisi válasza do3om (#16891) üzenetére


Sinisi
senior tag

Még nem csináltam ilyet de a place order után még nem kell egyből fizetni, tehát én azt próbálnám meg, hogy amikor ahhoz a részhez érek, hogy adjam meg a kártyá adatait, vagy ha el van mentve a kártya akkor a fizetés megerősítésre kattintás előtt megszakítanám a folyamatot. Pl. bezárnám az ablakot.

(#16893) do3om válasza Sinisi (#16892) üzenetére


do3om
addikt

Confirm & Pay
Ez van már csak, de most ezzel már megveszem nem?
(már ott az elmentett cím meg kártyaadat)

Leave a message for this seller:
Van egy ilyen ablak de itt csak beírhatom és azután kapja ha rányomtam a fenti gombra.

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#16894) Benoe77 válasza do3om (#16893) üzenetére


Benoe77
őstag

A rendelést fel kell adni, úgy emlékszem, csak a fizetés marad ki.

(#16895) Sinisi válasza do3om (#16893) üzenetére


Sinisi
senior tag

Akkor menj biztosra. Átmenetileg töröld a kártyádat. Majd ezután vidd el a rendelést újból a Confirm & Pay-ig és nyomj is rá. Így tuti nem fogja lekapni a lóvét.

(#16896) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Sziasztok,

valami ünnep van most Kínában ? Egy vásárlásom 3 napja már awaiting shipment állapotban van, a másik meg 1 napja, az eladók meg nem válaszolnak. Eddig max fél nap alatt postára adtak mindent.

(#16897) ANOka válasza VinoRosso (#16896) üzenetére


ANOka
őstag

Igen, az van: újév.
Ott van a topik összefoglalóban a naptár.

[ Szerkesztve ]

(#16898) Sinisi válasza VinoRosso (#16896) üzenetére


Sinisi
senior tag

Most vagyunk így ezzel egy páran :)

(#16899) GeryPc


GeryPc
senior tag

helo

Futott már bele vki olyanba hogy a termék sajnos nem működött megfelelően, nyitottam egy disputot, ugye az eladó ilyenkor kéri hogy küld vissza a terméket hogyha nem vagy megelégedve, ezzel nincs is semmi gondom .
Rá kellett nyomnom arra is hogy elfogadom hogy csak akkor téríti vissza az áru értékét ha visszaküldöm.

Miután erre rányomtam termék mellett az jelent meg hogy dispute finished
Alatta az van hogy your refund in progress, ha fölé megyek a kurzorral akkor azt írja hogy dispute still in process, no refund information...

Többszörös a gond mert, közben már a csomag visszaérkezett kínába viszont a kézbesítés sikertelen volt.

Mivel egy 200E ft-os dologról van szó, nem kifejezetten vagyok boldog.

Dispute Survey-t már kitöltöttem erre sem jött semmi reakció ali-tól.

Van vkinek vmi ötlete hogy mit lehetne csinálni? Nem szeretnék ennyi pénzt elbukni.

köszi

Ha fontos inkább telefonon keress! tel:70/530 4958 (h-p-ig 10-18 között) | http://www.gerypc.hu

(#16900) V/ válasza GeryPc (#16899) üzenetére


V/
Topikgazda

A címet az eladótól kaptad meg? Ha kézbesítik, akkor a refundot küldeni fogják. Mivel tudod igazolni hogy nem vette át, vagy hogy nem sikerült a kézbesítés?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.