Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22001) fdisk válasza V/ (#21997) üzenetére


fdisk
őstag

Félre értesz.
Nem vagyok türelmetlen.
Csak még nem találkoztam ilyennel.

A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤

(#22002) V/ válasza fdisk (#22001) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont azért került az Összefoglalóba ez a rész: Vásárlás folyamata az AliExpressen, Röviden összefoglalva, hogy egy vásárlás folyamata hogyan történik. A leírás itt olvasható., hogy legyen elképzelése az egészről annak, aki az AliExpressen vásárol.

(#22003) kerxy


kerxy
senior tag

Sziasztok!
Már kérdeztem korábban ezzel kapcsolatban, de azóta sem történt előre lépés.
11.11-én rendeltem ezt az egeret spanyolból, ahol Estimated Delivery Time: 2-5day van megadva, pont ezért is rendeltem mert viszonylag hamar szükségem volt rá. Elvileg 15-én feladták, de azóta semmi. Az adott követési szám nem él a Correos szállítócég honlapján. Írtam nekik, és azt válaszolták, hogy ne aggódjak, és hogy "Because it is the Spanish post, it will update when it was received, but please don't worry, the parcel is in the transit normally." Mikor reklamálhatok az alinál? Mert nekem tényleg sürgős lenne...
Köszi!

(#22004) V/ válasza kerxy (#22003) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor ez a számlálod a vásárlásnál az Order Status oszlopban a 1-2 napnál tart: Your order will be closed in: 50 days 17 hours 52 minutes

A Correos a spanyol posta. Ezen az oldalon nézed? A csomag vagy a levél különszámon fut.
Nekem egy osztrák postás küldeményt nem hozott még ki a magyar posta, pedig 21-én már itt volt, nem biztos hogy a spanyolok a hunyók.
Mit szeretnél reklamálni, mert legfeljebb a pénzt kéred vissza, de akkor sem lesz egered, a sürgősséget írod felül.

[ Szerkesztve ]

(#22005) vittorio7


vittorio7
őstag

Sziasztok!

Rendeltem két tokot az aliról. Nem nagy összeg.
Az egyik tökéletes, a másik nem ahhoz a telefonhoz való, amihez rendeltem.

Írtam az eladónk, hogy küldjön újat a rossz termék helyett, különben kénytelen leszek negatív értékelést adni.

Erre visszaírt, hogy töröljem a vitát, és akkor küld 2 tokot.

"Hello, Dear customer, I'm really sorry, if you cancel the dispute, we can send you 2PCS as a compensation for you, and look forward to your reply"

Most mit kell lépnem? Egyelőre nem akarom törölni a Dispute-t.

[ Szerkesztve ]

(#22006) V/ válasza vittorio7 (#22005) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem szoktunk fenyegetőzni negatív értékeléssel, hogy nyomatékosítsuk a kérésünket. Minek?
Ha dispute-nál az Aliexpress felé ezt elküldi az nem fog téged pozitív hozzáállásúnak minősíteni és az ilyen tiltott is a szerződési feltételek szerint.
Jelzed a problémát az eladónak és egyezkedtek, ha nem megy akkor indítasz dispute-t. Mivel az egyik nem jó annak kéred vissza az árát és azt, hogy ne kelljen visszaküldeni, mert ő küldött nem megfelelőt.
Mert esetleg ragaszkodhat ahhoz, mivel nem szándékos volt a hiba, ő természetesen visszaadja a pénzt, küld másikat, miután ezt visszakapta.
Ha nem akarod zárni, akkor nem fogadod el ezt az ajánlatot és így majd az AliExpress dönt.
Azt gondolom tudod, hogy amíg nem igazolod le a megérkezést, addig az AliExpress kezeli a vételárat, az eladó addig nem kap egy fillért sem, így majd ők adják vissza a pénzed.

[ Szerkesztve ]

(#22007) kerxy válasza V/ (#22004) üzenetére


kerxy
senior tag

Köszi a választ. Itt az orders statusnál még 13 napot ír!

Igen, az általad linkelt oldalon néztem, illetve van egy shipment tracker oldaluk is. Egyiken sem látok semmit.
(Tracking number: DD17111603004)

Közben a német amazonról rendeltem másik (logitech m330) egeret, mert az nagyon jó árban volt, az hétfőn meg is fog jönni, ez valószínűleg meg nem... Szóval azt sem bánom, hogy ha pénzt vissza tudom kérni, de erre gondolom csak a 13 nap után van lehetőségem.

(#22008) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Itt mi alapján megy a kis repülő a csíkon lefele? csak úgy nagyjából? Minden nap lejjebb van.

(#22009) Turbobacsi válasza -secret- (#22008) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

az idö telik....

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#22010) vittorio7 válasza V/ (#22006) üzenetére


vittorio7
őstag

Szia!

Köszönöm a gyors választ, és a tanácsokat.

[ Szerkesztve ]

(#22011) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Sziasztok.

11-én mikor voltak az akciók akkor rendeltem pár dolgot Aliról. Ez mind oké, fel is adták őket. Van olyan ami hajón jön, van olyan , ami repülön. Nos itt van a gondom. Ami repülőn jött csomag ( hála isten ilyen csak 1 van ) ott annál azt írja hogy kézbesítve.

Ezeket írja :

2017.11.23 10:38 (GMT-7): Successful delivery
2017.11.18 08:36 (GMT-7): Shipped by air
2017.11.16 16:12 (GMT-7): Export customs clearance complete
2017.11.16 13:39 (GMT-7): arrive export exchange

Ebben az a vicces, hogy nekem meg sem jött a csomag, tehát nincs is itt nálam, postás sem jött. Ilyen volt már másoknál is? Mi a teendőm ilyenkor?

Köszönöm.

(#22012) V/ válasza zeus_2k14 (#22011) üzenetére


V/
Topikgazda

Add már meg a nyomkövetési számot, mert ez a szöveg itt bármi lehet. De ennyi nap alatt nem ér ide.
Hajóval nem jön, annak minimum 52 nap a szállítási ideje. Gondolom nem egy 50 kg-os dolgot rendeltél. 22 kg-i légi szállítás.

[ Szerkesztve ]

(#22013) Flashget válasza Garold (#21978) üzenetére


Flashget
félisten

Nekem is penteken 23-an ami nalam 12 napot jelent es ujabb rekordot. :)
es ez nem is annyira az ali dicserete....csaladba van postai dolgozo akit atcsoportositottak masokkal egyutt rovid idore a beerkezett csomagok elosztasara Budaorsre elkerukendo a tavalyi botranyt.

Realme GT Master Edition

(#22014) V/ válasza Flashget (#22013) üzenetére


V/
Topikgazda

Tavaly sem Budaörsön volt a botrány, hanem a vecsési Nemzetközi Posta Kicserélő Központban. Ha ott nem dolgozzák fel időben a küldeményeket, a Budaörsiek semmit sem tudnak gyorsulni, mert meg sem kapják.

[ Szerkesztve ]

(#22015) Flashget válasza V/ (#22014) üzenetére


Flashget
félisten

en csak azt irtam amit o mondott.

Realme GT Master Edition

(#22016) V/ válasza Flashget (#22015) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, de most épp bővítették a csomag feldolgozó kapacitást Budaörsön is, hogy a belföldi csomag szállításban ne legyen gond, ez közvetve érinti az AliExpress-es csomagjainkat, tavaly nem utaltak arra, hogy ott gond lett volna.
Egyébként meg most a helyi postákon lesz kézbesítési gond, ha a vecsésin és a budaörsin gyorsabb lesz a feldolgozás. Akár 1 órát is várhatunk, ha rossz időben megyünk a csomagért, mert nem fognak mindent kihozni. Ha egyáltalán megkapjuk az értesítést, hogy van csomagunk.

[ Szerkesztve ]

(#22017) frovery


frovery
senior tag

Egy igen ritka problémám adódott.
Több mint 500 rendelésen már túl vagyok, november legelején volt 19 rendelésem. Lassacskán ideér az összes, még 6 van hátra. Pénteken jött egy csomag, csak postaládába bedobós, nejem kicsomizta, aztán be a cserépkályhába. Mire hazaértem, látom, hogy egy E cigi van töltővel. No, én ilyet nem is rendeltem. ( szegény nejemet jól összeszidtam, este kellett vennem neki csokit békítés jeléül) :U
Hogyan lehetne kideríteni, hogy valaki rosszat küldött, vagy más helyett kaptam meg én. Már megnéztem a meg nem érkezett csomagok eladóinak cuccai között, hogy árul e ilyen e cigit, de nem találtam.
Várjam meg, hogy megjön az összes és ha megvan minden, amit én rendeltem, akkor ez egy bónusz nekem kínából??? :Y
Bár senki nem bagózik az egész rokonságomba, így max elajándékozom valakinek.

(#22018) HXY


HXY
addikt

Valaki le tudná írni, hogy a $4-os kupont hogy lehet szerezni, ami >$5-os rendelésekre váltható be?

(#22019) V/ válasza frovery (#22017) üzenetére


V/
Topikgazda

Az utolsó mondat amit tehetsz, viszont valakinél te lettél a Grincs, nem lesz karácsonyi ajándéka. ;]
Bár nem tud róla hogy te voltál.
Nem, nem bónusz a postás rossz helyre dobta az értesítőt vagy bent a kislány nem a te csomagodat adta ki a az asszonynak.
Én azért még ott megszoktam nézni, hogy a nevem rajta van-e, meg az értesítőn lévő átvételi dátum egyezik a csomagra ráírttal. (Ezek a nem könyvet küldemények)

(#22020) citkar


citkar
addikt

Kis segítséget kérnék. Rendeltem egy fejhallgatót tőlük, meg is érkezett, működik, de a kábelével gond van, a headset gombjai nem megfelelően működnek. A kábel külön cserélhető, a fejhallgató nélkül. Azonnal jeleztem nekik, de az üzenetemre 3-4 napig nem reagáltak így egy Open disput-ra mentem. Leírtam, videot feltöltöttem, majd ma válaszoltak. Nem fieztnek, hanem küldenek egy új kábelt. Teljesen meg is felel a dolog, rányomtam valamiféle Accept gombra, hogy megfelel a megoldás, de a dispute be is zárult. Vissza sem tudom nézni.
Ez így szokott működni? Az a problémám, ha mégsem küldenek jó kábelt, vagy másfélét küldenek, vagy semmit se, akkor mit tehetek? A rendelésnél azt írja még 4 napig indíthatok új dispute-t, de nyilván addig nem ér ide.

[ Szerkesztve ]

(#22021) V/ válasza citkar (#22020) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha elfogadod, Accept, akkor dispute vége. Ez így működik.

(#22022) citkar válasza V/ (#22021) üzenetére


citkar
addikt

Alapvetően jó az ajánlat, csak ezek szerint biztosítékot nincs, nem is lehet, hogy be is tartja.

(#22023) V/ válasza citkar (#22022) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak a bizalom a biztosítékod.

(#22024) citkar válasza V/ (#22023) üzenetére


citkar
addikt

Ettől féltem, na mindegy, nem nagy összeg, csak bosszantó, ha aztán mégsem teljesíti.

(#22025) bulek válasza V/ (#22012) üzenetére


bulek
tag

Saját példámon tudom, hogy ideérhet.Nekem 5! nap a rekordom augusztusban, szombaton adta fel, hétfőn repülőn volt, szerdán feldolgozták, csütörtökön hozta a postás. Track17-n még mutatja: RG860008290CN

[ Szerkesztve ]

(#22026) V/ válasza bulek (#22025) üzenetére


V/
Topikgazda

A példáddal egy apró gond van Küldemény postai feladása / Item accepted by postal operator 2017.08.26.
Most meg azért a 600 millió csomagos 11.11-i vásárlások után vagyunk pár nappal. Még hozzáadódik a back friday csomagmennyisége is. Némi csúszások lesznek. Mert a szállítási kapacitás nem erre van méretezve, de tényleg ideérhet 5 nap alatt.

[ Szerkesztve ]

(#22027) bulek


bulek
tag

Tudom, hogy most megnövekedtek a csomagok száma, de nagy szerencsével meg lehet kapni rövid időn belül. Gyorsan eljut a repülőtérre ill itthon hamar sorra kerül. Ezt akartam csupán szemléltetni

(#22028) V/ válasza bulek (#22027) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem és előfordul bár nekem más példáim vannak:
21.11.2017 20:10 Posta Célországban feldolgozva ma még mindig a Nemzetközi Kicserélő Központban van
Az elmúlt 2 hónapban csak ott dekkolt 3-6 nap időtartamba az összes küldeményem és onnan a legrövidebb idő 2 nap de 4 nap is volt a kézbesítési idő a címemre. Ez csak a magyar posta kezelése. És ez több mint a te teljes szállításod.

(#22029) bulek válasza V/ (#22028) üzenetére


bulek
tag

Tudom, nekem is ezek a tapasztalataim, amit írtál. Hiába jut el pár nap alatt hazánkba a csomag, ha lassan dolgozzák fel. Úgy néz ki most is lesz egy szerencsés egy csomagom: egy hete rendeltem, szerdán feladta. Péntek repülő, ma hajnalban belföldi feldolgozásra továbbítva. Holnap akár ide is ér.

Van egy 11.11-s rendelésem RG671890690CN. Annyi az infó, hogy "11.16. Logisztikai sorrend jött létre", de azóta semmi. A célország is ismeretlen. Nyilván (remélem) nem fake, de szerintem még fel sem adta. Írtam neki,, hogy mi a helyzet? A válasz legyek türelemmel, majd frissül.

[ Szerkesztve ]

(#22030) kásás


kásás
tag

Sziasztok!

Nem igazán vagyok tájékozott külföldi rendelésekkel kapcsolatban.
Egy nov.02-i rendelésemre az Ali-n a nyomkövetésnél 9 napja ez az
utolsó információ: Arrived at destination country--2017-11-18 14:27:00
A fórumon ajánlott többi csomagkövető is ezt írja.

A posta nyomkövető rendszerében viszont a csomag: Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.11.15. | 10:10 infó az utolsó.

Tudok/kell nekem lépni a posta felé?

(#22031) phenomHUN válasza kásás (#22030) üzenetére


phenomHUN
aktív tag

Nem, viszont alin a vásárlói védelmet meg tudod hosszabbítani (ha szükséges).
Lassan meg fogod kapni a csomagod.

[ Szerkesztve ]

(#22032) kásás válasza phenomHUN (#22031) üzenetére


kásás
tag

Ennek mi a menete?

(#22033) V/ válasza kásás (#22032) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol tart ez a számláló?

Ha 2 nap van hátra belőle akkor ha gondolod hosszabbítást kérhetsz. Összefoglaló, Gyors tippek, Néhány tipp a könnyebb kezelhetőség érdekében 2.pont.

(#22034) kásás válasza V/ (#22033) üzenetére


kásás
tag

Köszönöm a segítséget!
Még 35 nap van hátra.
Én csak azt nem értem, a termék már az országban van 9 napja,
és nem történt vele semmi? Ezek szerint ez megszokott?

(#22035) citkar válasza kásás (#22034) üzenetére


citkar
addikt

Nálam is volt ilyen, nem szokatlan.
A nyomkövetési számot néztem több oldalon. Mikor az Ali szerint beért az országba még napokig nem látta a magyar posta, aztán egyszer ott megjelent s végül ki is hozták.

[ Szerkesztve ]

(#22036) V/ válasza kásás (#22034) üzenetére


V/
Topikgazda

RX999999999CN formátumú? Mert azoknál azért 6 napnál tovább nem szokott a Nemzetközi Kicserélő Központban pihenni, kivéve ha kértek a vámoláshoz igazolásokat.

(#22037) kásás válasza V/ (#22036) üzenetére


kásás
tag

RB999999999SG

14,04 $-os tétel

(#22038) V/ válasza kásás (#22037) üzenetére


V/
Topikgazda

Az SG-s küldeményeknél van egy anomália, nekem is azt írta hogy megérkezett 22-én (a Posta nyomkövető most nem lényeg). 2017-11-22 14:20 Arrival at Destination Post (Country: HU)
Viszont tegnap frissült ez az alábbiakra:
22.11.2017 14:20 Érkezés a nemzetközi átvételi helyre
26.11.2017 03:23 Import (Megérkezett a célországba) Hungary
26.11.2017 03:23 Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
26.11.2017 03:23 Import (Megérkezett a célországba)
Lényeg az hogy a könyvelési adatok nem pontosan követik a valós helyzetet. most a Magyar Posta is ezt mutatja:
2017.11.26. | 03:23 Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
De ez még bent van a Nemzetközi Központba.

A tiédnél is lehet ilyen eltérés.

[ Szerkesztve ]

(#22039) kásás válasza V/ (#22038) üzenetére


kásás
tag

Közben a Track17.net-en változás van:
2017-11-27 14:23 - Processed in the destination country

Mindenesetre mindenkinek köszönöm a segítséget!

(#22040) DSPx


DSPx
tag

[link] 10darabost válaszottam, még 11.én meg lett rendelve.. ma meg is jött de viszont csak 5db.. Írtam az eladónak ezügyben. Mennyi eséllyel küld még plusz 5 darabot? Tisztán látszik is hogy 10pcs(pieces) tehát én nem néztem el semmit, mivel többet is fizettem érte..(nem nagy pénz de na, azért még sem azt kaptam amit rendeltem.)
[kép]

[ Szerkesztve ]

Huawei P10

(#22042) citkar válasza kuyarashi (#22041) üzenetére


citkar
addikt

Emellett megmaradhatnak a jelenlegi egyéb postai útvonalak.

(#22043) Exelsior


Exelsior
senior tag

Sziasztok.

Ami most velem történt lehet óriási szerencse a fekete péntek miatt nem tudom de leírom.

Rendeltem egy okosórát $ 135.46-ért DHL Express szállítással kiná-ból. 2017.11.11 akcióban.

Most hozták meg. Ami a meglepi se Vám kezelési költség se áfa. Semmi. Semmit nem kértek be.

Létezik ilyen? Most ez szerencse vagy mi? :D

[ Szerkesztve ]

Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935

(#22044) citkar válasza Exelsior (#22043) üzenetére


citkar
addikt

Szerencse szerintem, legalábbis gondolom az (okos)órák nem kivételek.

[ Szerkesztve ]

(#22045) nyisziati válasza Exelsior (#22043) üzenetére


nyisziati
veterán

Órát szerencsére nem(igen) vámolnak, mintha feltételeznék a 10-20 dollár körüli értéket. Gondolom ~95%-ban ilyenek jönnek.
Ellenben telefonra/tabletre/laptopra ugranak, még az unokahúgomnak rendelt gyerektelefont is meg akarták vámolni... :))

(#22046) Venyera7


Venyera7
senior tag

Sziasztok!

Szeretnék vásárolni pár dolgot egy eladótól. A bajom az ,hogy minden terméknél számol fel postaköltseget, pedig az eladó ugyan az... Mi a baj ilyenkor?

(#22047) V/ válasza Venyera7 (#22046) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs baj. Minden terméknek van szállítási költsége. Meg lehet kérdezni, ha több külömböző dolgot veszel tőle egyszerre akkor egyben feladja-e. Természetesen többet fogsz fizetni mint ha egy valamit veszel, mert a szállítási díj az súlyalapú, de így nem egyenként adódik össze.
Ekkor majd külön "számlát" kell majd fizetned.
De erre nem kötelezhető az eladó.
Arra azért figyelj, ha egy küldemény 5 különböző dolog van akkor annak az értéke ha meg fogja haladni szállítási költséggel együtt a 22 €-t (ma 26,29 $) akkor áfa fizetési kötelezettség állhat fent.

(#22048) nyisziati válasza Venyera7 (#22046) üzenetére


nyisziati
veterán

Aliról vagy Wishről akarsz vásárolni?

(#22049) V/ válasza nyisziati (#22048) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom az AliExpress-ről, mert ha nem akkor a Wish topikba írt volna :F

(#22050) V/ válasza Exelsior (#22043) üzenetére


V/
Topikgazda

A DHL futár vitte? Mert ők szoktak csalni, aztán ha lebuknak, majd utólag beszedik. Félreértés ne essék, nem tőled sajnálom a szerencsét.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.