Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16751) Sinisi válasza kirkri (#16749) üzenetére


Sinisi
senior tag

Mindig akkor szokott fennforgás lenni ha az ember kiteszi a lábát otthonról... :D
Amúgy szerintem ez egy igen kulturált topiknak számít, persze az csak jó ha ez így is marad és nem harapódznak el az indulatok. :B

(#16752) Sinisi válasza vityax82 (#16748) üzenetére


Sinisi
senior tag

Mo.-n a plázákba szokott lenni ilyesmi, általában valamelyik folyosóra kihelyezett stand formájában. De ha találsz (vagy mások ajánlanak) ilyet alin és rendelsz is akkor pl. én kíváncsi lennék, hogy mennyire leszel elégedett a végeredménnyel.

[ Szerkesztve ]

(#16753) kirkri válasza Vertigo18 (#16750) üzenetére


kirkri
addikt

:DDD

21 éve a Prohardveren! ™

(#16754) kirkri válasza szmyky (#16745) üzenetére


kirkri
addikt

Jól mondod, ezt irkáljuk folyamatosan V/ kollégával, hogy a védelem kitolása és a reklamáció lehetősége egymástól független dolgok. Pontosabban annyiban nem, hogy amennyiben nem tolja ki, akkor csak az eredeti időpont áll rendelkezésre reklamációra, ellenkező esetben pedig a rendelkezésre álló idő is hosszabb. Szóval a védelem kiterjesztése a vevő szempontjából mindenképp hasznos.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16755) V/


V/
Topikgazda

A vásárlások ütemezése érdekében figyelmetekbe ajánlom hogy január 27-től február 2-ig tart a hivatalos Kínai Újév a kakas jegyébe.

Az eladók és szállító szolgáltatók részéről érdemi megnyilvánulásra ne számoljon senki. Üzenetekre válasz, postára sietés, csomag elindulás stb korlátozott lesz.

[ Szerkesztve ]

(#16756) beg válasza V/ (#16755) üzenetére


beg
veterán

Hacsak nem kapsz egy ilyet az eladótól aki már ünnepel :D

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#16757) V/ válasza beg (#16756) üzenetére


V/
Topikgazda

Természetesen ez is igaz. Köszi a kiegészítést :R

Én hivatalos akartam lenni. :)

(#16758) #16729600 válasza beg (#16756) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nah jah, én abban reménykedem, hogy hétvégiig elvánszorog a 2 még repcsin nem lévő csomagom a vasig, de mondjuk lehet, hogy nem lesz belőle semmi. :N Az egyik még a rendszerbe se került be.[link]

[ Szerkesztve ]

(#16759) batai15


batai15
félisten

sziasztok! kb 2. hete várok a lezárult dispute refundomra, nem lehet valamit tenni az ügyben?

(#16760) V/ válasza batai15 (#16759) üzenetére


V/
Topikgazda

Konkrétan mi a dátum a refund sor végén? Onnan számolva 3-5 nap és a bankszámládon kell lenni a pénznek.

[ Szerkesztve ]

(#16761) batai15 válasza V/ (#16760) üzenetére


batai15
félisten

refund processing státusba van még január .7 dátummal .

[ Szerkesztve ]

(#16762) V/ válasza batai15 (#16761) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor az még nem került lezárásra. A My Orders, Refunds & Disputes, Arbitration ID View Detail-nél ennél mi az utolsó állapot?

(#16763) Flashget


Flashget
félisten

Ezt olvastátok?

Senki sem lopja el a munkahelyeiket

Jack Ma kínai milliárdos az Alibaba alapítója beolvas Amerikának!

Realme GT Master Edition

(#16764) Sinisi válasza Flashget (#16763) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nálunk is költehetnének többet ránk :)

(#16765) batai15 válasza Flashget (#16763) üzenetére


batai15
félisten

Order No:
79737080340470
Dispute Reason:
Missing some goods
Status:
Dispute Finished
Refund Only US $ 3.39

(#16766) V/ válasza batai15 (#16765) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt az van hogy lezárva, akkor a vásárlásnál miért ír mást? Ezt nem értem. Ennek nincs dátuma? Az azt követő 2-4 munkanapot nézd meg a bankszámla történetben.
De előfordulhat, hogy nem tudták még az eladón bevasalni az összeget, mert már megkapta a vételárat. Bár akkor sem tart 15 napnál tovább.

[ Szerkesztve ]

(#16767) Sinisi


Sinisi
senior tag

Ma érkezett meg annaka rendelésnek az uccsó csomagja amit úgy adtak fel, hogy kettőt a 3-ból egy helyről (ezek érkeztek meg hamarabb) és egyet egy másik helyről (ez érkezett meg most). Most már engedte az értékelés leadását mindháromra (amíg csak kettőt erősítettem meg a 3-ból, hogy megérkezett addig arra a kettőre sem engedte az értékelést)

(#16768) batai15 válasza V/ (#16766) üzenetére


batai15
félisten

és akkor mi legyen? mondjuk 5 dollár nem nagy tétel..

(#16769) V/ válasza batai15 (#16768) üzenetére


V/
Topikgazda

Passz, ha nincs számládon akkor vársz még egy kicsit.
Ha beléptél erre a linkre kattints.
Ott válaszd az 5.-et I haven't received my refund on my credit card yet. What can I do? és alul ott lesz a
Please select a question first so we can connect you to the right agent. The Customer Service Team is online 24/7. alatt a Chat Now gomb, kénytelen leszel csetelni, de biztos kérni fogja az Order ID:-t

[ Szerkesztve ]

(#16770) kirkri válasza batai15 (#16768) üzenetére


kirkri
addikt

Kérdezz rá chat-en az Aliexpress Customer Service-nél. (Az esetek nagy részében mondjuk semmi hasznosat nem mondanak)

Mi csak azzal az infóval szolgálhatunk, hogy mennyi időbe telik hivatalosan. Konkrét ügyről az Ali tud neked információt adni.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16771) Sinisi


Sinisi
senior tag

Létezik olyan, hogy az aliappal való megrendelésnél nem engedi a free shippinges opciót amit böngészőben elérhető választásként látok?

(#16772) Sinisi


Sinisi
senior tag

Melyik a "jobb" a kettő közül?
POS Malaysia vagy a China Post Ordinary Small Packet Plus?
Vagy mindegy is? mert pár napot leszámítva ugyanannyi időt ír a megérkezésre.

(#16773) 2N válasza Sinisi (#16772) üzenetére


2N
csendes tag

Nekem a maláj posta november 21. óta utazik valahol a nagyvilágban... De ahogy olvasom, (l. tegnapi hozzászólásomat), van kolléga akinek szintén. Mindkettőnké 11.11. rendelés.
Ezek után én(!) biztos nem választanám a maláj postát. (Most sem én választottam, hanem az eladó szerintem.)

(#16774) Sinisi válasza 2N (#16773) üzenetére


Sinisi
senior tag

Értem, köszönöm.

(#16775) szmyky válasza Sinisi (#16772) üzenetére


szmyky
aktív tag

Tök mindegy....szerencse kérdése!

(#16776) Sinisi válasza szmyky (#16775) üzenetére


Sinisi
senior tag

Most néztem, hogy egy napon adtam fel a rendeléseket, és amelyek ma érkeztek azok közül volt amelyik a kettő közül az egyikkel és volt amelyik a másikkal érkezett. Szóval igen, már látom, hogy tényleg mindegy...

(#16777) pirosvilamos válasza Sinisi (#16772) üzenetére


pirosvilamos
tag

Postai ismerős szerint rengeteg maláj csomag(postazsák) eleve kifosztva érkezik meg Ferihegyre, én tuti kerülném őket. Eddig két maláj postás csomagom landolt az ismeretlenben, nem nálam :( Mondjuk nem aliról, de ez szerintem mellékes.

--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...

(#16778) Sinisi válasza pirosvilamos (#16777) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ok! Köszi :R ! Most akarok leadni egy adag rendelést és akkor át is állítgatom mindet a China Post-ra.

(#16779) Sinisi válasza Sinisi (#16778) üzenetére


Sinisi
senior tag

Akkor mi lenne a történet, hogy ha egy eladótól több terméket rendelek és az egyiket POS Malaysia a másikat a China Post-al kérném? :D

(#16780) V/ válasza Sinisi (#16779) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmi, bármelyik elveszhet szállítás közbe, hosszú az út a lakóhelyedig.

(#16781) Sinisi válasza V/ (#16780) üzenetére


Sinisi
senior tag

Arra lennék kíváncsi, hogy külön csomagban adná-e föl ténylegesen, vagy mindet bepakolná egybe (ahogy ilyenkor alapból szokták)?

(#16782) szmyky válasza Sinisi (#16781) üzenetére


szmyky
aktív tag

Eladója válogattja, nekem volt példa rá, hogy minden egyes tételt külön küldött és volt példa az ellenkezőjére is!
Amilyen a kedvük éppen!
Volt, hogy el akartam kerülni a túl magas értéket ezért kifejezetten kértem, hogy külön postázza, úgy is tette.
Velem eddig mindig rugalmasak voltak, csak szépen kell kérni őket.

[ Szerkesztve ]

(#16783) Sinisi válasza szmyky (#16782) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ok. köszöi. Igen, most, hogy "mondod" ez valóban a magasabb összegnél számíthat igazán. Nekem eddig mindig egy csomagban küldték ha egy aldótól rendeltem több terméket, kivéve a mostanit, de arról értesített előre, hogy számíthassak rá.

(#16784) z2solti


z2solti
tag

A fenébe! :W
Beleszaladtam a kínai ünnepekbe. 20.-án rendeltm, aztán jobban elolvasva az eladó oldalát, látom ám, hogy
18.-i rendeléseket még feladják az ez utánival meg február 5.-ig egyáltalán nem foglalkoznak. De, jó nekik
2 hétig fesztiváloznak!

(#16785) Vertigo18 válasza z2solti (#16784) üzenetére


Vertigo18
addikt

Ne aggódj, nem te vagy az egyetlen... Ez egy ilyen időszak.

Türelem...

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#16786) Sinisi válasza z2solti (#16784) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ha valamit akkor ezt az elnyújtott szokást hozzánk is bevezethetnék. :)

[ Szerkesztve ]

(#16787) KutyiHU


KutyiHU
tag

Ez azt jelenti, hogy kevésbé lesz leterhelve a China Post, és a Magyar Posta és végre megkapom a 2016.11.25-én célországba elküldött csomimat???? :((( :W :F

(#16788) #16729600 válasza KutyiHU (#16787) üzenetére


#16729600
törölt tag

Épp ellenkezőleg, a fű sem nő ilyenkor arrafelé. :Y :D ( de nem tudom, drukkolok neked )

(#16789) Sinisi


Sinisi
senior tag

Nekem egy termékkel sikerült kifognom egy olyan boltot amivel mázlim volt mert pár órával a rendelés után már fel is adta (e-hó 11.-én nyitot, így lehet, hogy csak pedálozik). Bár a boldogsághoz még kell a logisztika is!

[ Szerkesztve ]

(#16790) Flashget


Flashget
félisten

Tegnap médiában az hangzott el, hogy az Ali, Bulgáriába (ezt tudtuk) vagy Szlovákiába épít raktár bázist.
Utóbbi jobb lenne. ;)

[ Szerkesztve ]

Realme GT Master Edition

(#16791) manu75


manu75
aktív tag

Vagy 10 napja érdeklődtem az alábbi track után RS503046345CN ami úgy tűnik visszament Kínába. Írtam az eladónak aki szállítási problémákra hivatkozik, egyszer már lett hosszabbítva az idő rajta és most megint kitolta 35 nappal. Nem sürgős nekem ha idén karácsonyig ideér :) de ez a magánakciója nem igazán nyerte el a tetszésem. Egyébként meddig tologathatják a napokat, lehetne emiatt dispute-t nyitni?

(#16792) -ZeeZee-


-ZeeZee-
senior tag

Valaki tudna abban segíteni, hogyan lehet bankkártyát törölni, vagy újat felvinni az accountomhoz? A régi kártyámmal "regisztráltam", ami azóta lejárt, és minden vásárlásnál újra be kell adnom az új kártya adatait. Hol tudok új/másik kártyád hozzárendelni?

(#16793) Criminal017 válasza -ZeeZee- (#16792) üzenetére


Criminal017
őstag

Ha van Alipayed (kell, hogy legyen), akkor az Alipay.com-on bejelentkezve tudod kezelni őket.

(#16794) kirkri válasza -ZeeZee- (#16792) üzenetére


kirkri
addikt

Törölni pedig így tudod a régit.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16795) Sinisi válasza Flashget (#16790) üzenetére


Sinisi
senior tag

Arrafelé tetccik lakni? ;)

(#16796) Norbi29


Norbi29
tag

Siasztok.

11 napja vásároltam egyedi méretű ruhát.3 napot kért az eladó a postázásra.1 nap múlva át is állította ,hogy feladta. TN számot is kaptam,de persze még nem volt aktív.Azóta eltelt 10 nap és semmi változás.Nyitottam vitát,hogy nézzen utána..
Ez a válasz jött:
Dear customer,do not worry,Now the logistics company holidays, we packed, but can not be mailed out, because of Chinese New Year,

Most engem hülyének néz? Direkt megnéztem,hogy csak január 28-tól van ünnep

TN szám: RS748337286NL

Köszi.

(#16797) #16729600 válasza Norbi29 (#16796) üzenetére


#16729600
törölt tag

27.-étől van ünnep és sok helyen valóban már ezen dátum előtt nem csinálnak semmit a csomagokkal.Ez egy ilyen időszak sajnos. :K

(#16798) Sinisi válasza Norbi29 (#16796) üzenetére


Sinisi
senior tag

Azért nézd meg a konkrét boltot is, hogy mit ír az ünneplés idejére, mert nálam volt olyan, hogy azért nem rendeltem az egyiktől mert hamarabb kezdték az ünnekre való ráhangolódást mint a többiek nagy átlaga.

(#16799) -ZeeZee- válasza Criminal017 (#16793) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Köszönöm, így már sikerült. Egyébként nem volt még AliPay-em. :(

De megoldódott, úgyhogy még egyszer köszi! :R

(#16800) Norbi29 válasza Sinisi (#16798) üzenetére


Norbi29
tag

Az eladó ezzel kapcsolatban semmit nem jelez,hogy szünetelnének.
A vásárlói védelmet viszont kitolta március 9-ig.
Most akkor nyomjak egy cancel disputét? Mást nagyon úgyse tehetek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.