Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17351) Andralin válasza V/ (#17349) üzenetére


Andralin
aktív tag

Elég meredeknek érzem egy online szolgáltatóról negatív vélemény megfogalmazását a róla szóló topikban személyeskedésnek bélyegezni (sőt szerintem értelmezhetetlen), de ha te ezt annak érzed, akkor hívd annak. :D

Nem tartom valószínűnek, hogy én bármilyen szabályt megszegve regisztráltam volna.
A szerződési szabályokat hiába olvasnám el, abból nem derülne ki, hogy mi a többség tapasztalata ezekkel az ellenőrzésekkel és mennyi ideig tartanak.

A válaszod köszönöm. Az okmányok feltöltése után azonnal tudtál is vásárolni? Vagy eltelt egy idő, mire jóváhagyták a profilod? Bár a 2012-es eljárások mára már biztosan nem aktuálisak, csak kíváncsi vagyok.

(#17350) A texasi:
Nem mesélek, mert nem ismerem őket. Azért jöttem ide, hogy tőletek kérjek tapasztalatokat ezügyben. ;)

(#17352) V/ válasza Andralin (#17351) üzenetére


V/
Topikgazda

Az okmányok feltöltése után azonnal tudtál is vásárolni?
Mivel ez folyamatában ment előtte is tudtam vásárolni és utána is, nem érzékeltem idő problémát, szerintem 1 napon belül feldolgozták.

(#17353) manu75


manu75
aktív tag

Lenne egy vitás ügyem ami már az ali döntésig ment. Az eladó váltig állítja, hogy a csomag úton van nov. 11-ei rendelésről van szó. Csináltam egy képernyőképet megnéznétek mit kellene csinálnom, mert nekem ez már magas. A kép nem túl jól sikerült de olvasható.

track info

dispute

(#17354) V/ válasza manu75 (#17353) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem semmit, várd meg az Aliexpress döntését, most ott tart a dolog.
Amikor az eladó ajánlatára Reject lett nyomva, ment az Aliexpress elé.
Bár ez szállítás alatt van ez az utolsó bejegyzés:
21.01.2017 14:43 Elhagyta a postázót Shēnzhèn International Place Of Exchange 51805300
Valószínűleg 2 héten belül megkapod. Újból el lett küldve. http://trackitonline.org-on nézve

[ Szerkesztve ]

(#17355) kirkri válasza A texasi (#17350) üzenetére


kirkri
addikt

Ne legyünk tiszteletlenek egymással! :R

Én mellesleg megértem Andralin fórumtárs felháborodását. Az Aliexpress customer service szerintem is meglehetősen lassú, egy-egy döntés meghozatala indokolatlanul sokáig tart. Világos, hogy rengeteg ügyfelük van, ebből következően rengeteg claim is, de mindössze erőforrás kérdése. Ha növekszik az ügyfelek száma X százalékkal, akkor növelje az ügyfélszolgálat létszámát is ugyanolyan arányban, hogy legyen akik kiszolgálják azokat a vevőket, akik hozzák a pénzt. Persze erre kitalálták a különböző szintű ügyfeleket és aki sok pénzt költ náluk, annak az ügyeit kiemelten kezelik, de nem vagyok benne biztos, hogy ez egy jó politika. Azonban valószínünek tartom, hogy kiszámolták, hogy mi éri meg jobban nekik, így belefér, hogy pár csalódott ügyfél nem vásárol többet 1-2 alkalomtól, ha nem érzi kielégítőnek a segítséget, amit kap.

Személy szerint én az eBay ügyfélszolgálatot jobbnak tartom az Aliexpress ügyfélszolgálatánál.

21 éve a Prohardveren! ™

(#17356) Vertigo18 válasza Andralin (#17351) üzenetére


Vertigo18
addikt

Nem hiszem, hogy megnyugtatlak ezzel, de nekem is egy napon belül ment a dolog. Jogsim scannelt példányát küldtem be nekik, semmi zökkenő nem volt.

Nem tudom nálad mi lehet a gány... Remélem, kívánom, hogy mielőbb megoldódjon!

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#17357) V/ válasza kirkri (#17355) üzenetére


V/
Topikgazda

3-5 munkanap a normál esetben az ilyen jellegű ügyintézés. A probléma 11-én szombaton keletkezett. Szerintem időben vannak.

[ Szerkesztve ]

(#17358) #16729600


#16729600
törölt tag

Megosztok egy jó tapasztalatot, a pár napja indított vita után visszaítélt lé már a számlámon van.( lásd kép ) Igaz ez bug is, mert az ali oldalán még javában refund processed a státus. A fentiekhez annyit, hogy én megértem, aki kiakad az alira, nekem legutóbb 3 rendelésemből 1 megérkezett, egy valahol a galaxisban kering, egyet meg fel se adtak. ( dispute ). Azért az nonszensz, hogy állandóan dispute-okat kell nyítni, meg levelezgetni az eladókkal. Egy üzletnek nem erről kellene szólnia, summa summárum igencsak gyenguska egy lehetőség ez az aliról való vásárlási kínlódás, csak mazochistáknak, unatkozóaknak ajánlott, akik röficsezgetni akarnak az eladókkal, meg vitákat baszkurálni, nyitogatni. :Y :D

[ Szerkesztve ]

(#17359) kirkri válasza V/ (#17357) üzenetére


kirkri
addikt

Te nem találod soknak?

Mondjuk a fentieket nem konkrétan ilyen esetre értem, hanem általánosságban. Főleg eszkalált disupte-ok esetén fordul időnként elő extrém hosszú idő, amíg döntést hoznak. Abban gondolom egyetértünk, hogy az eBay-en sokkal gyorsabban megtörténik mindenféle ügyintézés. (Bár mostanában már 90-10% arányba tolódott el az Ali irányába a vásárlásaim száma, így értelemszerűen a reklamációs tapasztalatom is sokkal kevesebb az eBay kapcsán, de korábbi tapasztalataim nagyon pozitívak voltak.)

21 éve a Prohardveren! ™

(#17360) kirkri válasza #16729600 (#17358) üzenetére


kirkri
addikt

A Kínából történő rendelés mindig is ezzel járt. Megmondom őszintén, (bármi bántó szándék nélkül) ezért nem tudom megérteni, hogy egyesek nulla angol tudással hogyan mernek belevágni Alis/eBay-es vásárlásokba. Addig nincs gond amíg szépen megjön minden, de egy reklamációt fordítóval lebonyolítani nagyon szenvedős feladat lehet.

Igazából nagyon sok szereplője van az ilyen jellegű vásárlásoknak, én nem tudom az Alit hibáztatni azért, hogy sokszor akadozik a vevők védelme. Hiszen neki az eladót is védenie kell az inkorrekt vevőkkel szemben, hiszen az eladók hozzák a pénzt a kasszába.

21 éve a Prohardveren! ™

(#17361) manu75 válasza V/ (#17354) üzenetére


manu75
aktív tag

Így most már kezdem érteni, tehát mikor reject-re nyomtam, onnan a febr 14 volt az a dátum amíg várni kellett, hogy az ali döntsön majd valamit addig van még idő egyezkedni az eladó és a vevő között. Azt hittem febr 14-ig fog az ali dönteni. Az eladó csak azt írogatta, hogy ez normális és várjak még, már kétszer hosszabbított időt, de én meguntam a várakozást.

(#17362) #16729600 válasza kirkri (#17360) üzenetére


#16729600
törölt tag

Igazad van, nyelvtudásban meg főleg. Én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy arányaiban nagyon sok a gebasz az alinál. Egy vásárló kicsengeti a lét, nem nyomkövetőket kellene nézegetnie, az eladók magyarázatait dekódolgatnia és vitákat nyitnia. Egy sörrel a kezében kellene a kedvenc foteljében ücsörögve várni a cuccokat és nem mindig állandó készenlétben állni és parázni a fejleményektől. A rettentően gyenge kínai logisztikát meg továbbra is tartom ( vs. fogadó nemzeti posták ). Jó példa erre a legutóbbi repcsi szerencsétlenség, ami a Marson zuhant le, rengeteg olyan cuccal, ami útvonalban minimum hatalmas vargabetű volt a megrendelőknek, de persze felb@szták a legolcsóbb járatra, ahol még volt hely, aztán a paraszt meg majd megkapja valamikor a távoli jövőben 'egyszercsak.....

[ Szerkesztve ]

(#17363) V/ válasza kirkri (#17359) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze gyorsabb az eBay, (bár a lényegesebb dolgokban kapásból átpasszolnak a PayPal-re) de mások a nagyságrendek. eBay 167 millió aktív felhasználó, ebben vásárló és eladó egyben. Az Aliexpress-t is az Alibaba keretében kezelik, ott 434 millió vásárlót és 8,5 millió eladót kell kezelni.
A chat 24/7-es.
Azok a dolgok amiket ellenőrizni vizsgálni kell egy kicsit tovább tartanak. De például a PayPal-n is a limit eltörléshez az igazolások feldolgozás 10-21 nap szokott lenni.
Közben megtaláltam az összehasonlításról a cikket, itt olvasható

[ Szerkesztve ]

(#17364) 206 cc válasza Andralin (#17351) üzenetére


206 cc
senior tag

Bocs csak egy kérdésem lenne....Alipay-en is regisztráltál vagy saját bankkártyával akartál fizetni?

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#17365) vityax82


vityax82
tag

Gyerekek!
Ez mit jelenthet?
The item is pre-advised
2017-02-13 18:43:00

(#17366) pulutodurumo válasza vityax82 (#17365) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Azt, hogy az eladó jelezte a szállítónak, hogy ezzel az azonosítóval fog küldeni valamit. Magyarul lefoglalta a TN-t.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#17367) z2solti


z2solti
tag

Srácok nem akarom ujra generálni a vitát, de engem érdekelne ez a biztonsági ellenőrzés vagy mi szösz?
Én simán beregisztrálta, aztán az alipayon is. Nem kértek jogsit meg bankszámla kivonatot vagy más iratot.
Több disputom is rendeben lezajlott.Most amit leírtatok pro és kontra azt jelenti , hogy egyszer csak kérni fogják ezeket az iratokat?

(#17368) V/ válasza z2solti (#17367) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Alipay-n hogy a fiókod Verified legyen, szokták kérni.
Nationality HUNGARY
Identification doc type ID Card
Identification doc no. 9******A

Ez a feltöltési oldal:

Ha valami gubanc lenne a fizetés körül, akkor kérhetnek igazolásokat, nincs jelentősége.

[ Szerkesztve ]

(#17369) z2solti válasza V/ (#17368) üzenetére


z2solti
tag

Kösz!
Szerintem az enyém "Verified" :Y

(#17370) V/ válasza z2solti (#17369) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha a felső sorban az első zöld kockára kattintasz kiderül.

[ Szerkesztve ]

(#17371) Benoe77


Benoe77
őstag

Most érkezett meg egy november 11-én rendelt csomagom, ez az egyéni csúcs: 95 nap! :)

[ Szerkesztve ]

(#17372) 2N válasza Benoe77 (#17371) üzenetére


2N
csendes tag

Milyen postával jött? Volt követési szám? Az mutatott valami mozgást?

(#17373) Benoe77 válasza 2N (#17372) üzenetére


Benoe77
őstag

China Post szám volt, három esemény volt rajta, az utolsó november 17-én: "Bulk mail acceptance processing centre"
De már lejárt, ha most keresek rá erre a számra, nem mutat semmit...

(#17374) 2N válasza Benoe77 (#17373) üzenetére


2N
csendes tag

Köszönöm! Az én 11.11-es rendelésem maláj postával (nem) jön. Az utolsó, hogy feladták a célországba. 11.21-én.

(#17375) z2solti válasza V/ (#17370) üzenetére


z2solti
tag

És tényleg ..... nem "Verified"!
Na ezt jó tudni! Érdemes ezzel foglalkoznom , vagy csak akkor ha kérik?
Kösz a segítséget

(#17376) V/ válasza z2solti (#17375) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyiból lenne hasznos, hogy ne egy fizetésnél kelljen megadni. Én simán beszkenneltem a szig két oldalát, csináltam belőle egy képet és feltöltöttem. Sokra úgysem mennek vele, de ugyanúgy védik mint a kártya adatokat. Bár eddig nem jött elő, hogy ez miért is jó.

[ Szerkesztve ]

(#17377) z2solti válasza V/ (#17376) üzenetére


z2solti
tag

Hát ezt én is meg tudom csinálni, a biztonság kedvéért. (na ez a jelzős szerkezet még illik is ide. :) )
De valamit a lakcímmel is akarnak, arra nem töltöttél semmit fel?

(#17378) V/ válasza z2solti (#17377) üzenetére


V/
Topikgazda

2015-ben volt, én a lakcímkártyát szoktam küldeni, csak a címes oldalt, ha valahol kérik, tényleg nem emlékszem.
Mondjuk abba bízok, hogy az Alibaba jobban nyitni akar Európa felé és tényleg lesz olyan funkciójuk, mint a PP-n, hogy lehet pénzt küldeni, nem csak vásárolni az Alipay-el.

[ Szerkesztve ]

(#17379) z2solti válasza V/ (#17378) üzenetére


z2solti
tag

Ok! Kösz!
Feltöltők két fényképet a személyimről, aztán majd meglátom elég lesz-e nekik. :Y
Az lenne az igazi ha a raktáruk (vagy bármi is amiről a hírek szólnak ) itt lenne nálunk.

[ Szerkesztve ]

(#17380) #16729600


#16729600
törölt tag

Hehe, most off leszek ( vagy talán mégsem annyira ) és maréknyi nyugtató bevételére késztetem a TG-ket, megtaláltam a mintát, amihez ezentúl hasonlítani fogom a kincsik nagyívű logisztikáját. :C :D Ugyebár tegnap berendeltem egy kábelt az USA-ból ingyenes szállítással a Digikey-től, és holnap a kezemben lesz. Innentől ez lesz a hivatkozási alapom. :))

(#17381) Benoe77 válasza #16729600 (#17380) üzenetére


Benoe77
őstag

Milyen árszintről van szó?

(#17382) vasi89 válasza #16729600 (#17380) üzenetére


vasi89
addikt

A cég ahol dolgozom nagyon sokat gyárt kínai vevőknek és azért általában 3 nap alatt kint van náluk vagy ha ők küldenek vissza valamit az is ideér ennyi idő alatt. Persze nem 2ft-ról van szó és nem postával de azért aliról a 4dolláros telefontokot csak nem fogják DHL-el küldeni :DDD

(#17383) #16729600 válasza Benoe77 (#17381) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nem olcsó az tény, de hát máshol nem lehet kapni gen3-ban biztosan működő riser kábelt és ez a 3M gyártmány csak az államokból érhető el. Amúgy 50€ felett ingyenes a szállításuk ( UPS ) és mindent a rendelés napján feladnak 2-3 napos beérkezési határidővel.

(#17382) vasi89 Jó ebben igazad van, de nem mindenki vesz csak és kizárólag filléres cuccokat. :) Amúgy meg jórészt poénből írtam amit, nem kell teljesen mellre szívni a dolgot és túl komolyra venni.

[ Szerkesztve ]

(#17384) vasi89 válasza #16729600 (#17383) üzenetére


vasi89
addikt

Én nem is kötekedésből írtam csak annyi h számít az értékhatár is :)

(#17385) V/ válasza #16729600 (#17380) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az információt.
Bár én valóban nem látom az összefüggést a a topik alap témájával, amely az AliExpress-n történő vásárlásról szólna. Persze lehet írogatni off-ban néhány más hsz-t is, nincs azzal gond.
De az a baj, hogy egyszerűen nem veszel tudomást a tényekről.
Nézzük pl a szállítást.
Number of packages delivered from Alibaba China retail marketplace transactions: 5 milliárdLast updated 5/6/14
Number of packages delivered globally via UPS from Alibaba marketplace transactions: 4,3 milliárdLast updated 5/6/14
2016-ban egy "kicsivel" több lett a mennyisége a csomagoknak.
Gondold már át, hogy milliárdos mennyiséggel való foglalkozás mennyi munka, persze hogy van, ami lassú. De mutass egy jobban teljesítő céget, ennyi csomag esetén.

Szóval nem biztos hogy jó a mintád és majd annyit osszd már meg, hogy akkor 16-án mikor kaptad meg a kábeled ha jól emlékszem Ausztriában lévő címedre, ami bennünket magyarokat nem igazán érint.

[ Szerkesztve ]

(#17386) #16729600 válasza V/ (#17385) üzenetére


#16729600
törölt tag

Amazon lényegesen nagyobb cég alinál, éppenséggel lehetne ő is a minta. Arról nem is beszélve, hogy a Digikey / Mouser páros sem éppen törpe cég. Előbbi 2015-ben 50M csomagot szállított ki a végfelhasználók felé [link]. A Mouser pedig lassan eléri a milliárdos számot ( sajnos erről most nem találok adatot, de olvastam pár hete róla ) De persze ali sokkal nagyobb tőlük, azért egy olyan adatra kiváncsi lennék, hogy ebből mennyi a lokális kereskedelem és mennyi a légi szállítás. Ebből az elképesztő csomagszámból amúgy sem érdekes számunkra a céges tengeri szállítás. Minket a privát felhasználóknak szánt ( leírhatatlanul ócska minőségű ) légiszállítás lehet érdekes.

Ez a minket magyarokat nem érint felvetésre meg nekem kell bevenni egy marék nyugtatót. :) Uniós polgár vagy, európai közösség tagjaként, nem csak az itteni adófizetők segélyként küldött pénzét kell benyelni, hanem az itteni tapasztalatokat is figyelembe venni, vagy pedig a lé felvételekor is ősmagyarkodni kellene és visszautasítani. ;)

[ Szerkesztve ]

(#17387) V/ válasza #16729600 (#17386) üzenetére


V/
Topikgazda

Továbbra is köszönöm az információt. Az utolsó bekezdésedre bármely reakció még off-ként sem a topik témája.

[ Szerkesztve ]

(#17388) #16729600 válasza V/ (#17387) üzenetére


#16729600
törölt tag

Tudom köztünk ebből van egy rendszeres pengeváltás (ám, ettől még én juszt is profi TG-nek tartalak ), komoly ismeretekkel. :K Talán a szemléletünk más csak, ráadásul elég sok magyar él itt, [link], aki miért ne lehetne PH! olvasó és tájékozódna szívesen? Tudom otthon a kerítésépítés meg a bezárkózás most a módi, de azért vannak sokan olyanok is akik egységként szeretnek tekinteni a unióra és nem feltétlenül csak mint nemzetállami szigetekre. :R Azért, ha erre jársz egy sörre a vendégem vagy. :) Ott függ össze, hogy az alis rendelés éppenséggel szintén lehet unios érintettséggel bíró téma, pláne hogy a jogharmonizációs törekvések miatt az esetleges jövőbéli megállapodások nem (csak) kormányközi szinten lesznek, hanem brüsszeli szinten.

[ Szerkesztve ]

(#17389) gyuri81


gyuri81
veterán

Tudtok ajánlani H7-es izzót? Nagyon unom már a kocsiban a sárga színű fényt! ( benne van még az utolagosan beepitett xenon izzo, csak most kikotottem mert a rendőr bacsi nem szereti...) milyet érdemes venni ami tenyleg fehér fényt ad? Ledeset?

[ Szerkesztve ]

(#17390) pulutodurumo válasza gyuri81 (#17389) üzenetére


pulutodurumo
őstag

LED-et semmiképp, azért is megrugdossák a púzódat. Csak olyat ami eredetileg benne volt. Emelt fényerejű változatot ha nem elég ami van.

[ Szerkesztve ]

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#17391) V/ válasza gyuri81 (#17389) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezeket sem lehet a vonatkozó előírások szerint beépíteni!!! Ezek jó minőségűek és elfogadható árúak.
Ez pedig egy ilyenek eladásával foglakozó üzlet.

[ Szerkesztve ]

(#17392) malisonX válasza gyuri81 (#17389) üzenetére


malisonX
aktív tag

[link] Ez tényleg fehér. Persze a kék bevonat csökkenti valamelyest a fényerőt, de szerintem teljesen jól lehet vele látni. Max. 2 hét alatt megjön. Élettartama nálam kb. 1 év. De hogy ON is legyek, Aliról ezt a típust próbáltam, hasonlóan világít, fele annyiba kerül, cserében az élettartama is kb. fél év.

(#17393) gipsztigris


gipsztigris
addikt

Sziasztok!
Van egy kis gondom, szeretnék tanácsot kérni!

Rendeltem az aliról egy bőr óraszíjat, majdnem 15 USD volt akciósan. Az a baj, hogy feketét rendeltem és valami rusnya barna színben küldték. :Y
Ez a két választható szín volt, a fekete és barna.
Lefényképeztem a szíjat, írtam az eladónak, hogy nem jót küldött. Vagy adja vissza a vételárat, vagy küldjön egy fekete szíjat. Erre visszaírt, hogy akciósan 8 USD-ért tud küldeni fekete szíjat. :W
Nem a 8 dollárral van a bajom, hanem azzal, hogy a barna szíj kuka! Nem fogom használni, ergo feleslegesen adtam 15 dollárt érte.
Mit javasoltok? Fogadjam el és vegyek még egy szíjat 8 dollárért, vagy nyissak egy disputát? És akkor talán visszaadják a pénzemet.

Köszi!

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#17394) V/ válasza gipsztigris (#17393) üzenetére


V/
Topikgazda

Eladod, hátha másnak tetszik.
Ha teljes árat akarod visszakapni dispute során, akkor valószínűleg a saját költségeden vissza kell küldened, ami úgy 1885 Ft. Azt nem kapod vissza Kérhetsz újraküldést is vagy kompenzációt adnak 12-30%
Az eladótól függ, hogy a dispute-ra mit reagál.

[ Szerkesztve ]

(#17395) Kernel


Kernel
nagyúr

Üdv, mostanában van ez a 1 Click Checkout.

Eltárolta a kártyaadataim, noha én nem emlékszem, hogy azt a bizonyos pipát engedtem volna, illetve továbbra sem vett fel az Alipay-re (ha jól látom, de azt nem is ismerem közelebbről).

Viszont nem is találom, hogy ezeket az adatokat hol tárolja a fiókomban? Hogyan lehetne törölni, ha akarom?

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#17396) #16729600


#16729600
törölt tag

Hehe, amire visszakaptam a lét, az ma megérkezett. Ellenben a pótlását már helyben megvettem és szintén megkaptam ugyanazon cuccokat. Eladni itt, mivel spéci vízhűtéses dolgok nem igazán fogom tudni. Ti mennyit adnátok vissza a balfasz eladónak? Mert a teljes összeget tuti nem fogom, pláne, hogy mezei küldeményként érkezett meg, én meg ePacket ért is csengettem.

[ Szerkesztve ]

(#17397) V/ válasza Kernel (#17395) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Alipay a fizetési rendszerfelület, akár hozzárendeled a kártyát az Alipayhez, akár nem.
A belépés után és fizetéskor érhető el a tárolt adat, tehát ez védve van.
Ha még is törölni akarod és a következő vásárláskor beírni,. majd utána megint törölni és a következő vásárlásnál megint......... akkor az Összefoglalóba beírtak szerint lehetséges a törlés. Gyakran ismételt kérdések 5. pont

(#17398) V/ válasza #16729600 (#17396) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel teljesítette a vásárlói szerződést a teljes összeget. Ha nem a fizetett szállítási móddal küldte, akkor lehet visszakérni a különbözetet dispute keretében.
Az ePacket és a mezei küldemény miként van megkülönböztetve egyébként, mert a szám alapján én nem igazán látom a különbözőséget. Még nem kaptam ePacket-t, csak láttam olyan számot, ezért kérdezem.

[ Szerkesztve ]

(#17399) #16729600 válasza V/ (#17398) üzenetére


#16729600
törölt tag

Az ePacket ( EMS ) L kezdetű +9 szám a vége pedig CN, a konkrét esetemben ez LX258091677CN, van külön nyomkövető rendszere is [link], de a többi trackerben is házig követhető. EMS címkézéssel van ellátva a csomag, helyi postásnál aláírós, ellenben a ma megérkezett cucc sima csomag volt, ugyan a postás ( mivel ismerem és házi magyar pálesszel itatom :) ) becsöngetett és a kezembe adta, de elektronikusan nem kellett aláírni.

[ Szerkesztve ]

(#17400) #16729600 válasza #16729600 (#17399) üzenetére


#16729600
törölt tag

Jah és a legfontosabb, mivel prioritással kezelendő küldemény, 7-10 nap alatt még mindig a kezemben voltak az így küldött cuccok. Illetve hazudok, volt már ami 20 nap alatt jött meg, ahogy nézem a rendeléseimet.:) [link]

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.