Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) Vertigo18 válasza chatran (#13000) üzenetére


Vertigo18
addikt

Valaki írta itt a minap, hogy a dispute-ot ismét meg lehet nyitni, ha már bezártad.

Viszont én maradi vagyok és maradok a már jól bevált szokásnál az általam ki nem próbált út helyett. Ugyan minek zárnád le?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#13002) KamuMazsola válasza Vertigo18 (#13001) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Amíg számol visszafelé a vásárlóvedelem addig újra lehet nyitni.

Üdv.: KamuMazsola

(#13003) Vertigo18 válasza KamuMazsola (#13002) üzenetére


Vertigo18
addikt

Legyen így... Még sosem próbáltam újranyitni.

De ugyan miért kellene bezárni, amíg nem teljesül az adás-vétel?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#13004) KamuMazsola válasza Vertigo18 (#13003) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Nem kell, de ez lehet egy gesztus az eladó felé, hiszen ha nem kapod meg a terméket úgyis tudsz újra dispute-t nyitni.

Üdv.: KamuMazsola

(#13005) V/ válasza Vertigo18 (#13003) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert ha megegyezünk, ő kiterjeszti a vásárlói védelmet és én elfogadom, a vita lezárva közös megegyezéssel.
Akkor ésszerű lépés lezárni.
Ha lesz más gond, akkor arra nyitunk másikat.
Az eladóra megnyitott és nem lezárt -annak ellenére hogy volt megegyezés- számít az eladói rangban és anyagi vonzata is van.

[ Szerkesztve ]

(#13006) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Még sosem zártam le így dispute-ot. Mindig nyitva hagytam, elmondtam szépen, hogy lezárom, amint teljesíti az alku ráeső részét. Sosem volt még vita utána ebből, mindig tudomásul vették.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#13007) V/ válasza Vertigo18 (#13006) üzenetére


V/
Topikgazda

Én azt írtam ha megegyeztek, tehát a hogy lezárom, amint teljesíti az alku ráeső részét. az teljesül.
Kérdés ilyenkor az egyezség témája.
Tudomásul veszik, mert nem tud kényszeríteni a lezárásra, ha még is megtenné az fekete pont lehet, jelzi a vevő az Aliexpressnek és akkor már nem csak megnyitott dispute-ja, hanem egy panasz is van ellene, az meg mondjuk úgy duplán számít.
Én így értelmezem:
Nem érkezett meg, azt írja újra küldi és kiterjeszti a védelmet, oké elfogadom. Egyezség megvan, zárom.
Az újra küldött nem érkezik meg a kiterjesztett védelem -1 napig, új dispute, mivel még benne vagyok az időben.

[ Szerkesztve ]

(#13008) viktorhu válasza FreedomHUN (#12997) üzenetére


viktorhu
veterán

Kártyás chargebacknél nekem nem szokott sms jönni, hiába kapok amúgy minden tranzakcióról sms-t. Én is volt hogy azt hittem, nem kaptam vissza a pénzt (még az ali előtti időkben), mert az sms-t vártam :)

(#13009) FreedomHUN válasza viktorhu (#13008) üzenetére


FreedomHUN
senior tag

Alacsony összegre gondolok. Ha 2$ feletti akkor mindig jön sms.

(#13010) viktorhu válasza Vertigo18 (#12999) üzenetére


viktorhu
veterán

"Mondjuk az az üzenet eléggé érdekelt volna, amiben leírják, hogy mivel kevés az összeg, ezért nincs refund. Kár, hogy már nincs meg."

Valószínűleg nem ezt írták. Ők látták, hogy a pénzt visszaküldték, a vevő meg nem kapta meg, akkor legvalószínűbb okként azt feltételezték, hogy ez olyan kicsi összeg, hogy ha a bank tesz kezelési költséget a tranzakcióra, akkor az elvihette az egészet. Simán lehet, hogy más országokban van ilyen (tudok olyan országról, ahol a külföldről érkező utalásokból 20 dollárt mindjárt eltesz magának a bank), ezért jobb ötlet híján ezt feltételezték.

(#13011) #04441088


#04441088
törölt tag

Sziasztok!
Lenovo Z500-as laptophoz valaki rendelt már kinabol laptop töltőt vagy akksit?
Mindkettő érdekelne, ha valaki tud megbízható helyről, jó árban, írjon. Koszonom.

(#13012) V/ válasza viktorhu (#13010) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez csak azért nem jön, be mert írta hogy OTP-s és ők sztornózott vásárlásként írják vissza, az pedig 0 Ft költségű. A 10 centet is.

[ Szerkesztve ]

(#13013) Genova1983


Genova1983
tag

Sziasztok!

Idén várható a tavalyihoz hasonló 11.11-ei akció?

(#13014) viktorhu válasza V/ (#13012) üzenetére


viktorhu
veterán

Így van. De ezt a kínai ügyfélszolgálatos nem biztos, hogy tudta.

(#13015) A texasi válasza Genova1983 (#13013) üzenetére


A texasi
aktív tag

11. 11-én lesz a Shopping Festival;
akciók, kuponok ...
:K

[ Szerkesztve ]

(#13016) Met


Met
nagyúr

Tegnap megérkezett egy 07.15.-én rendelt cucc, 09.14.-én nyitottam dispute-ot mert nem érkezett meg a megadott időn belül, a refundot megkaptam szó nélkül. 2,54 dollár
Örülök neki, hogy mégis megjött, annak is hogy ingyen volt, de azért kicsit mégis "szar" hogy vissza kaptam az árát és mégis megkaptam. Szóval értitek. :U

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#13017) Silent77 válasza Met (#13016) üzenetére


Silent77
veterán

Írj neki, hogy megérkezett, és kiszeretnéd fizetni.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#13018) Turbobacsi válasza Silent77 (#13017) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

+1

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#13019) Met válasza Silent77 (#13017) üzenetére


Met
nagyúr

Ja, ez jó ötlet :)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#13020) cekkk


cekkk
veterán

Sziasztok!

Az aliexpresszre lehet videót feltölteni amikor gondom van egy termékkel?
Dispute-t akarok nyitni. Felöltöm a videót és megnyomom a submit gombot.

Chrome alatt fel sem tölti. :W

[ Szerkesztve ]

(#13021) V/ válasza cekkk (#13020) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom mi a gond nálad, mondjuk avi és mp4 az felment ha 100%-os volt a kiírás.
De nem itt az Ali-n azt tapasztaltam, hogy a net szolgáltatóm némely szervere valamit rosszul csinál és nem küldhető el az anyag, kapcsolatbontás után normális az új ip címmel a feltöltés.

(#13022) Beni2360 válasza Silent77 (#12955) üzenetére


Beni2360
félisten

Imádom amikor önkényesen tologatnak, de jobban szeretném ha nálam a taligát tologatnák. :DD

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#13023) Silent77 válasza Beni2360 (#13022) üzenetére


Silent77
veterán

Tegnap is lejárt volna egy, dobott rá röpke 30 napot.
Várok még hátha beesik. :(

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#13024) Beni2360 válasza Silent77 (#13023) üzenetére


Beni2360
félisten

És az milyen érzés amikor nekem 60 napra rátol 30 napot. :F nem a déd unokáknak vásárolok.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#13025) frovery válasza Beni2360 (#13024) üzenetére


frovery
senior tag

"nem a déd unokáknak vásárolok."

Pedig ha előre látó lennél. :C

(#13026) atala


atala
addikt

Vettem egy kártyaolvasót, ami meg is jött, de a leírásával ellentétben nem olvassa az XD kártyát. Én éppen ezért vettem ezt a típust.
Jeleztem az eladónak, de Ő most húzza az időt, állítólag a szállító válaszára vár.
4 nap 10 óra van még hátra a visszaszámlálásból.
Nekem addig kell disput-ot nyitnom míg le nem tellik az idő?

Mivel vissza küldeni nem akarom, így valószínűleg kérek valamennyi kártérítést. Mennyi kártérítést lehet ezért kérni? 15 dolláros a készülék.

(#13027) Beni2360 válasza frovery (#13025) üzenetére


Beni2360
félisten

Ne idegelj 23. ban van a nagyobbik leány unokám. :DD

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#13028) Beni2360


Beni2360
félisten

Alibaba.com oldalán milyen vásárlói védelem van?

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#13029) molvany válasza Beni2360 (#13028) üzenetére


molvany
senior tag

Gyakorlatilag a legtöbb eladónál tudsz PayPal - al fizetni. Tehát ez már adva van mint védelem.

WhatsApp :+491737182060

(#13030) V/ válasza Beni2360 (#13028) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugyanolyan mint az eBay-n (Alibaba vagy Aliexpress a megfelelője) és a Paypal-n (Alipay a megfelelője)
Bővebben az oldalon

[ Szerkesztve ]

(#13031) TaaT válasza molvany (#13029) üzenetére


TaaT
veterán

Egy bizonyos autó alkatrészt akartam anno vásárolni az aliexpress-en, 10 eladóból 1 (egy) fogadta el a paypal-t.

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#13032) 206 cc válasza TaaT (#13031) üzenetére


206 cc
senior tag

Mivel az Alin az Alipay az elfogadott...most írták le.....

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#13033) TaaT válasza 206 cc (#13032) üzenetére


TaaT
veterán

Nézd meg melyik kommentre válaszoltam. :)

Give them hell Ukraine!

(#13034) molvany válasza 206 cc (#13032) üzenetére


molvany
senior tag

Mint elöttem a fórumtárs írta ( más szavakkal ):
Olvasni és értelmezni :K
Máris könnyebb az élet.

TaaT

Nem tul sokat, de azért volt " egynáhány vásárlásom ". Mindegyik eladónál megoldható volt a PayPal.
Lehet csak szerencsém volt :F

[ Szerkesztve ]

WhatsApp :+491737182060

(#13035) viktorhu válasza TaaT (#13031) üzenetére


viktorhu
veterán

De itt most az alibabáról volt szó, az nem ennyire szabályozott, mint az express verzió. Az Aliexpressen nem fogadhatnak el más fizetési módot, az Alibabán igen, de ott is csak az alipay-es fizetés esetén jár az ali-féle védelem.

(#13036) V/


V/
Topikgazda

Az zavarja meg az embereket, hogy az Aliexpress-ről elsődlegesen kiskereskedőktől vásárolunk, mint mezei vevő vagy kártya vagy Alipay fizetéssel, míg az Alibabán, ahol a cégek nem elsősorban magán végfelhasználóknak hirdetnek, (Manufacturers, Suppliers, Exporters & Importers from the world's largest online B2B marketplace-Alibaba.com) van lehetőség más fizetési eszköz használatára, az hogy szóba állnak 1-2 darabos vagy kisebb mennyiségű árú magánszemélynek történő eladásra az más dolog.
A Payment-nél írják

This supplier also supports T/T,Western Union,MoneyGram,Paypal payments for offline orders.

Az utolsó két szót sokszor látom egyébként. Ha a Paypal-l fizetünk, annak a védelme bizonyos határig jár még a viszonteladóknak is, a mezei egérnek meg egyértelműen, hanem repülőgépet vesz.

[ Szerkesztve ]

(#13037) 206 cc válasza TaaT (#13033) üzenetére


206 cc
senior tag

Látom mire válaszoltál azért írtam..... Azt nem értem,ha egy webshopban van elfogadott fizetési mód miért erőltettek mást?? Kb. Ezerszer volt leírva hogy az Alipay ugyan olyan biztonságos mint a Paypal es az Alin az a járható út,úgy van védelem.....de itt mindíg akad vki aki megkérdezi hogy miért nem fizethet Alin Paypallal.... :W :W
Ezt kellene értelmeznetek ,nem feltenni újra és újra ugyan azt a kérdést!...csak kicsit utána kellene olvasni!
Na úgy lenne könnyebb az élet!! :W

[ Szerkesztve ]

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#13038) molvany válasza 206 cc (#13037) üzenetére


molvany
senior tag

Nálad valóban óriási gondok vannak az értelmezésel :Y
Az alap kiinduló kérdés, amire válaszoltunk ALIBABA.COM volt és nem az Alixpress !

" Alibaba.com oldalán milyen vásárlói védelem van? "
[link]

Na de mindegy neked. Te csak szajkózd az Ali - t :C

[ Szerkesztve ]

WhatsApp :+491737182060

(#13039) 206 cc válasza molvany (#13038) üzenetére


206 cc
senior tag

Ember Te mit nem értesz?.?? :W :W :W
Az írta: megkeresett 10 eladót is mire egynél tudott Paypallal fizetni!!
Én erre írtam ,mert az Aliexpressen az Alipay az elfogadott!...ezen mit nem értesz meg?
...és persze most te vagy a mindent megmondó okos ember?! Már azt sem értem miért jó tíz embert végig nézni,hogy tudjak Paypallel fizetni ahelyett ,hogy kb. 2perc alatt regelnél az Alipayen és ezután vásárolhatnál bárkitől!!!... és persze ezek után èn vagyok aki okoskodik??

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#13040) Sanki


Sanki
addikt

Sziasztok.
Megrendeltem ezt a korábban linkelt tigris balzsamot, végig ment a rendelés, de kifizetni viszont nem tudom, hibát dob minden alkalommal (gépről és telefonról is).. Viszont a rendelések között már ott van.
Ilyenkor ezzel mit lehet kezdeni?

(#13041) tivfeny


tivfeny
újonc

Sziasztok ! Valaki megtudná mondani nekem : a wish -en szeretnék vásárolni ,fizetéskor a maestro kártyám adatai beirása után ,bedobja hogy Hoppá adj meg egy érvényes hitelkártyaszámot. nem tudom mért csinálja ezt, az aliexpressen működik a kártyám. a wish-en még nem vásároltam ,most szeretnék először, de ezeknek nem lehet irni hogy mi a probléma.

(#13042) baree78 válasza Sanki (#13040) üzenetére


baree78
csendes tag

Nem véletlenül Erste bankos Maestro kártyád van? Múltkor is volt már ilyen,pár napig nem lehetett fizetni. Ma nekem sem sikerült már megint..

(#13043) Sanki válasza baree78 (#13042) üzenetére


Sanki
addikt

De, pont ilyen kártyám van... Akkor rákeresek a fórumba.

(#13044) baree78 válasza Sanki (#13043) üzenetére


baree78
csendes tag

Pár nap után megoldódott akkor is,remélem most is meg fog. Talán 2-hete volt..

(#13045) Sanki válasza baree78 (#13044) üzenetére


Sanki
addikt

Már látom, volt róla pár hsz..
Örülök neki, most akkor ott van 1 nyitott rendelésem, amit nem tudok kifizetni..

Ha cancel order-t lenyomom, akkor történhet bármi negatív szankció?

(#13046) baree78 válasza Sanki (#13045) üzenetére


baree78
csendes tag

Nem dehogy,asszem 20 napod van fizetni.. De várj vele pár napot szerintem. Aztán ha nem rendeződik,akkor töröld a rendelést. Legalábbis én ezt fogom tenni. :)

(#13047) Sanki válasza baree78 (#13046) üzenetére


Sanki
addikt

Értem, köszi. :R

(#13048) Sanki válasza baree78 (#13042) üzenetére


Sanki
addikt

Reggelt!
Most megpróbáltam fizetni és sikerült. (Erste Maestro)

(#13049) szmyky


szmyky
aktív tag

Sziasztok!

Régi rendelő vagyok már, de most egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek!
Amióta megváltozott az Ali felülete nem volt disputom, de most nem érkezett meg egy termék már 60napja!

Az Ali javasolta, hogy zárjam a disputot, mert nem járt még le a védelmem!
Nem fogadtam el a javaslatot!

Kérlek nézzetek rá, hogy ők ezt miből látják???
Mert én csak azt látom, hogy 09.27.-ig nyithattam vitát, előre is köszi!

Itt a rendelésem:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#13050) baree78 válasza Sanki (#13048) üzenetére


baree78
csendes tag

Nekem is sikerült, köszi!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.