Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16501) hazafy válasza ALgore2 (#16500) üzenetére


hazafy
csendes újonc

Remélem mert most levert a víz.. főleg hogy nem az én lóvém ráadásul... :O

Köszi a választ :)

[ Szerkesztve ]

(#16502) Sinisi válasza V/ (#16498) üzenetére


Sinisi
senior tag

Ok. Köszsönöm.

(#16503) kirkri válasza hazafy (#16501) üzenetére


kirkri
addikt

Nem kell parázni, nem a vevő lenyúlása a cél. :N Ahogy írta a fórumtárs, pár napon belül a számlán lesz a pénz.

21 éve a Prohardveren! ™

(#16504) hazafy válasza kirkri (#16503) üzenetére


hazafy
csendes újonc

Ok ha véletlen valami van írok.. :)

(#16505) pasig


pasig
csendes tag

udv.
ezzel szerintetek mi van?RL246987625CN
mult heten meghosszabbitotta februar elejeig,de mar tele a t....m.tegnap irtam neki hogy nyitok egy disputot.azt irta oke,de ne azt irjam higy nem kaptam meg,hanem felsorolt par dolgot mire hivatkozzak.ez valami trukk akar lenni?
Sajnos reklamalasban nem vagyok otthon.
ilyenkor ha nem kapom meg, a csomagot, kell beszurni valami kepet dispute-nal?vagy ez csak opcio?
A valaszt elore is koszonom.

(#16506) Sinisi válasza pasig (#16505) üzenetére


Sinisi
senior tag

Mennyi védelmi időd van még?
A csomagod 11.12. óta repked valahol az éterben.
Ha dispute-ét indítanék azért jelölném meg a nem kaptam meg a csomagot oknak, mert nem kaptam meg a csomagot (full refund).

Annyi, hogy ha megkapod a pénzed és ha mégis megérkezik a poggyász akkor az etika tudod mit kíván meg :).

(#16507) hakydakillah válasza kirkri (#16495) üzenetére


hakydakillah
senior tag

Köszönöm a válaszokat. :R Töröltem, és azonnal hozzáadta a napokat a védelemhez. Mi történik abban az esetben, ha újra ide jutok? Nem egyezünk meg, és ott az a ali steps in részt hogyan kell elképzelnem? Saját maguktól beszáll a mókába valaki, és eldönti kinek van igaza? Nekem ebben a folyamatban semmit se kell csinálnom, csak nyitva hagyni a disputet?

[ Szerkesztve ]

(#16508) pasig válasza Sinisi (#16506) üzenetére


pasig
csendes tag

februar 4ig tolta ki.en is ugy gondolom hogy az igazi okot jelolom meg,csak azt hittem hogy at akar vagni,ha mast jelolok meg eseteleg ki tud bujni a refund alol.kell a nyomkovetesi printscreen?

(#16509) Sinisi válasza pasig (#16508) üzenetére


Sinisi
senior tag

Átvágni nem tud a refundal, valamennyit mindenkép visszakapsz.
Azt olvasom mostanában a fórumtársaktól, hogy nem egyszer fordul elő, hogy az eladó (vagy az ali?) kéri a termék visszaküldését a full refund-hoz. Ezesetben neked nem is lenne mit visszaküldeni, és nem is igaz, hogy megkaptad a csomagot.

Mit ír ha az egérmutatót a kis autó ikonra húzuod (nem kattintva rá csak rajta pihentetve)?

(#16510) V/ válasza pasig (#16508) üzenetére


V/
Topikgazda

Február 3-ig nem kellene vele foglalkoznod. És nem kell képernyő mentés.
De ha visszaolvasol, keresel a topikban többször olvasható válasz a kérdésedre.
Gyártjuk itt a válaszokat, ugyanazokról a dolgokról 2 naponta. :F

[ Szerkesztve ]

(#16511) V/ válasza Sinisi (#16509) üzenetére


V/
Topikgazda

A teljes visszatérítés alapból termék visszaküldést igényel, úgy ahogy a fogyasztóvédelmi törvények is meghatározzák. De a kérdező minden információt megkapott már.

(#16512) Sinisi válasza V/ (#16511) üzenetére


Sinisi
senior tag

Értem. Thx!

(#16513) Zoty4


Zoty4
őstag

Toltom levelezese update:

En:
Dear seller, please extend this protection time more 40 days for this order. Check the new charger before you send me (if you able to). I payed 5$ extra fee, as you wish, i am wating for my useable charger. Best regards, Zoltan

Elado:
Dear buyer,

Thank you for your reply. We could not extend as you have confirmed teh order.

We will immediately proceed with creating a free replacement order for you. Your order will be shipped soon. We really appreciate your understanding and your patience. Thank you for your cooperation.

For any further assistance do not hesitate to contact us. We will be glad to assist you.

Best regards.

Nem ugy volt, hogy ki lehet tolni meg a vedelmet? Az elado azt irja, hogy miutan visszaigazoltam a megerkezest, utana nem tudja kitolni.

(#16514) pasig válasza Sinisi (#16509) üzenetére


pasig
csendes tag

Bocs a hulye kerdesert,de mi az a kis auto ikon.mobil aliexpresst hasznalom,ott van?

[ Szerkesztve ]

(#16515) V/ válasza Zoty4 (#16513) üzenetére


V/
Topikgazda

De jól írtuk, ha még nem igazoltad le hogy megérkezett akkor lehet kérni.
Onnantól vége a vásárlói védelmednek ha a leigazolás dátumától eltelt a 15 nap. Ez a végső határ, de azt már nem lehet kiterjeszteni. Akkor igencsak logikátlan lenne.
Ez is ott az Összefoglalóban.
Elnézésedet kérem, (kérjük) ha figyelmetlenül olvastuk a kérdésedet és nem vettük észre, hogy egy megérkezett dologra vonatkozott.

[ Szerkesztve ]

(#16516) Moncsa111


Moncsa111
csendes újonc

Sziasztok

Az egyik csomagomnál van egy új bejegyzés: Package is undeliverable due to ACT airline accident

Valakinek volt már hasonlóval tapasztalata? Írjak az eladónak vagy ezt ők is látják? Ahogy olvastam Hon Kongból indult a repcsi és nem utasokat szállított, így gondolom a csomagom is a gépen csücsült. :Y
Ilyen esetben mit csináljak beszéljek az eladóval és küldessem újra vagy indítsak disputot. Csak azért kérdezem, mert nem akarom hogy szankciók érjék őt olyan dolog miatt ami nem az ő hibája, nevezetesen hogy lezuhant a gép. A csomag 1,5 $ értékű és nem olyan fontos mikor ér ide. Az eredeti védelemből van még 46 nap.
Előre is köszönöm ha valaki tud ebbe segíteni nekem, mi ilyenkor az etikus eljárás (újraküldés/dispute), amivel mindketten jól járunk.

(#16517) V/ válasza Moncsa111 (#16516) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké és hol írták azt hogy lezuhant repülőgép mostanában ami mondjuk BP-re, Frankfurtba indult volna.
Ami Isztambulba szállít, az nem a te csomagodat vitte. És repülőgépre feladás időpontja 2017.01. 15-16-nak kell lenni, mert a túlfutó gép akkor szállt fel.

Biztonság kedvéért nézd már meg az Aliexpress vásárlásnál a nyomkövetési információt és egy másik nyomkövetőben is.
De ilyenkor kérdezd az eladót.

[ Szerkesztve ]

(#16518) ALgore2 válasza V/ (#16517) üzenetére


ALgore2
tag

Téves

[ Szerkesztve ]

(#16519) Moncsa111 válasza V/ (#16517) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Néztem trackitonline-on és 17track-en is de ott nem látja a csomagot. A saját (YanWen) nyomkövetőjében néztem ott az utolsó Kínai infót látom, hogy. 1.12-én szállításra kész. Az Ali saját nyomkövetőjében írta amúgy, mármint A CAINIAO.

A TN amúgy ez: LP00067195812469

Ha valaki ránéz megköszönöm. Nem szeretnék jogtalanul senkit se lehúzni. Amikor megláttam nem is fordult meg a fejembe, hogy nem igaz, pedig mindig több helyen nézem. :DD

[ Szerkesztve ]

(#16520) kirkri válasza Moncsa111 (#16519) üzenetére


kirkri
addikt

Ez nem követhető TN, így bármilyen státuszt látsz ezzel kapcsolatban, az teljesen hiteltelen.

A Yanwen-t teljesen felesleges ráadásul nézni, mert az még kamu is ráadásul.

Várd türelmesen a csomagod, majd egyszer megérkezik. Ha nem, akkor a 60 nap lejárta előtt nyiss dispute-ot és kérd vissza a pénzed.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#16521) Sinisi válasza pasig (#16514) üzenetére


Sinisi
senior tag

Böngészőben nézd meg. Mobilappban nem találom én sem.

(#16522) Moncsa111 válasza Moncsa111 (#16519) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Na közben állítgattam a 17tracken és megtaláltam. Azt amúgy valaki megsúgja nekem hogyha YanWennel jön egy csomi akkor mért van mindig törökül egy bejegyzés? Már többször néztem de sosem értettem. :))

(#16523) Moncsa111 válasza kirkri (#16520) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Szuper, köszönöm :R

(#16524) V/ válasza Moncsa111 (#16519) üzenetére


V/
Topikgazda

Röviden: Pekingből indult 12-én, ha igaz amit írtak, a gép meg nem onnan. Persze látom én is a szöveget, de nem gondolom valósnak.

(#16525) Zoty4 válasza V/ (#16515) üzenetére


Zoty4
őstag

Nincs miert elnezest kerni, nem ez a munkatok, igy is nagyon koszi hogy a szabadidotokbol ennyi embernek segitetek, koztuk nekem is :R

Akkor kb az elado joindulataban bizhatok, hogy elkuldi e az uj pakkot vagy sem.

[ Szerkesztve ]

(#16526) Moncsa111 válasza V/ (#16524) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Neked is köszönöm :R

(#16527) 206 cc


206 cc
senior tag

Sziasztok!
Alin volt egy megrendelés ahol a termék nem érkezett meg. Újraküldettem,de ez sem jött meg határidőig így az eladó visszaadta az árat.....láss csodát kb. 3 hónapra befutott egy mégis most megbeszéltem,hogy kifizetem ,de közben változott az ár! Kértem módositsa a rendeléskor érvényesre,bele is egyezett hogy átírja. Megbeszéltük hogy megrendelem kifizetem ö. Meg ugye nem küldi csak majd értékeljem hogy megjött,ez rendben is részemről,de még mindíg az emelt áron tudom csak megrendelni...mit tegyek mert így az emelt árat vonja le az AliPay gondolom?! Várjak,hogy változtassa meg az árat?...gondolom máshogy nem kapnám vissza a különbözetet?!

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#16528) V/ válasza Zoty4 (#16525) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem jóindulat, ha tudomása van róla hogy a szállítás közben van valami gond, az nem érinti azt a kötelezettségét, hogy eljuttassa hozzád a megvett terméket.
Rendezi a szállítóval a kártérítést, a vevőt meg tájékoztatja hogy ez van, ha ragaszkodik a termékhez akkor újból elküldi vagy pedig visszaadja a pénzt.

(#16529) V/ válasza 206 cc (#16527) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen várj és nem kapnád vissza, ha csak nem ad rész refund-ot, de az a megérkezés leigazolása után termék hiba dispute keretében tudná megoldani és ahhoz biztos nem lenne kedve.

(#16530) 206 cc válasza V/ (#16529) üzenetére


206 cc
senior tag

Szia!
Köszönet én is így vélekedtem....írtam,hogy amint beállítja az árat kifizetem!

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#16531) internetezoo


internetezoo
senior tag

2016.11.11: Aliexpressen rendelt, SunYou féle postával: még nem jött meg.
2017.01.02: ebayen rendelt termék, Flyt Expressel ma 18-án érkezett meg az országba.

(#16532) Zoty4 válasza V/ (#16529) üzenetére


Zoty4
őstag

Igen, de ugye most egy kozel 40$ aru disputjaban vagyok, ha ez lejar es az meg nem jon vagy nem olyan , +5$ra nyitok egy disputot akkor mi lesz? Ott csak 0-5$ kozott tudok benyujtani visszafizetesi igenyt, csupan emiatt aggodtam

(#16533) Roland8622


Roland8622
aktív tag

Sziasztok. Ehhez a számhoz semmi infót nem találok. Még dec 31-én rendeltem:
YT1636690005649830
CAINIAO / 17track / packagetrackr.com / aftership.com / globaltracktrace.ptc.post és semmi

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#16534) Sinisi válasza Roland8622 (#16533) üzenetére


Sinisi
senior tag

Honnan van ez a TN? Ahogy számolom mintha több számból állna mint amennyi általában szokott.

(#16535) Roland8622 válasza Sinisi (#16534) üzenetére


Roland8622
aktív tag

Szia.Aliexpress

[ Szerkesztve ]

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#16536) V/ válasza Zoty4 (#16532) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd, nem igazán tudok segíteni. Van egy rossz töltőd, a szabályok szerint úgy kapod vissza a vételárat ha visszaküldöd. Az eladó azt ajánlotta, hogy ha fizetsz 5 $-t akkor küld egy másikat és lényegében nem kell visszaküldened.
Az 5$-t más termék megfizetésével és arra valamilyen okból dispute indítása nem igazán van értelme.
Ebben a szituációban nincs jelentősége a védelem kiterjesztésnek mert már egy megérkezett dologról van szó.
Mi történhet?
1. Megbízol az eladóban és odaadsz neki 5$-t, elküldi és meg is kapod (Rizikó az, hogy a szállítást végző elveszíti).
2. Elfogadod a 10$-os "kártérítést"
3.Az Aliexpressre bízod a döntést. Ennek több kimenetele is lehet.
Visszaküldés esetén teljes refund. Visszaküldés költség bukta.
A hiba miatt rész refund. 10-20% maximum, ami 40$ esetén 4-8 $, de nem kell visszaküldeni.

(#16537) V/ válasza Roland8622 (#16533) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez csak egy küldeményazonosító szám. Kérdezz rá az eladóra, hogy biztos jó-e? A Yun Express használ hasonló számot, de hogy ezt ők kivel küldik és az könyvel-e valamit, azt szerintem senki sem tudja.

(#16538) Zoty4 válasza V/ (#16536) üzenetére


Zoty4
őstag

Igazad van

(#16539) Roland8622 válasza V/ (#16537) üzenetére


Roland8622
aktív tag

Köszönöm. Így már értem. Amúgy az is lehet, hogy holnap már a kezemben lesz, mert pl. a ma megérkezett 2 óra is még leragadt a TN alapján kb. 7-én. Egyre megbízhatatlanabbak ezek a csomagkövető azonosítók.

Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3

(#16540) #16729600


#16729600
törölt tag

Bravó, most elkezdhetek levelezni, hogy végre adják fel a rendelésemet a nagy szállítási halál előtt. Ez a nyamvadt újévi ünnepük cseppet hamar beüt idén... :Y :D

(#16541) Zoty4 válasza #16729600 (#16540) üzenetére


Zoty4
őstag

Az a baj hogy a kinai posta is szabin lesz, szal hiaba adja fel, nem lesz aki elszallitsa

(#16542) V/ válasza #16729600 (#16540) üzenetére


V/
Topikgazda

A munkaszünet hivatalosan csak január 27 és február 2 közt van. Ezek akik írták hamarabb kezdik és tovább tartják.

[ Szerkesztve ]

(#16543) #16729600 válasza Zoty4 (#16541) üzenetére


#16729600
törölt tag

Idén jan 27 -től van ünnepük, akkor mi a lóf@szt munkaszünetelnek már 20.-ától? :F :D Vagy valamiről lemaradtam ?

(#16542) V/ Akkor jól tudtam, köszi a megerősítést. :R Ők azok amúgy

[ Szerkesztve ]

(#16544) veze válasza 206 cc (#16530) üzenetére


veze
őstag

át tudja írni ha akarja.
visszaterő vevő vagyok valakinél és ráírtam a sokadik alkalom után hogy a meghirdetett árnál kevesebbért vennék megint öt db-ot ( magyarul alkudni probáltam) és visszaírt hogy ok, vegyem meg de ne fizessem ki, utána ö átirja az árat a megegyezett összegre. Igy is tett, és azonnal egy két órán belül javította is a vásárolt tétel árát a megbeszéltek szerint. Én meg utána fizettem.

[ Szerkesztve ]

(#16545) Sinisi válasza #16729600 (#16540) üzenetére


Sinisi
senior tag

Biztos kellően fel akarnak készülni az ünnepekre, útana pedig kellő időt adnak a kiheverésére. Hiába, élni tudni kell :)

(#16546) Sinisi válasza veze (#16544) üzenetére


Sinisi
senior tag

Amikor átírja az árat akkor mindenki azon a csökkentett áron látja, vagy csak amit a kosaradba raktál?

(#16547) V/ válasza Sinisi (#16546) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nekem világos: vegyem meg de ne fizessem ki
A megvett dolog árát írja át, azt hogy látná rajtad kívül bárki is? Az eladó nem tud a kosaradba belepiszkálni, ott bármely eladó, bármely terméke lehet. Annyi lenne a biztonságnak. "Számlát" készít a kifizetéshez, nem az azonnali automatikus fizetés történik.

[ Szerkesztve ]

(#16548) Sinisi válasza V/ (#16547) üzenetére


Sinisi
senior tag

Addig a részig nekem is világos, hogy beteszem a kosrába, rámegyek, hogy place order, de ezután csak úgy enged, hogy ha ki is fizetem. Tehtá hogy állítom le a rendelést addig amíg nem állítja át az árát. Ezért gondoltam, hogy az árcsökkentést még mielőtt elindítom a megrendelési folyamatot kell neki megtennie. E logika szerint meg vagy az van, hogy mindenki számára a csökkentett áron lesz elérhető a termék vagy valahogy úgy kell megoldania, hogy a fiókomhoz kötötten csak én fogadhassam el a kedvezményt(pl. kosár, de ez mint írtad kilőve).

[ Szerkesztve ]

(#16549) V/ válasza Sinisi (#16548) üzenetére


V/
Topikgazda

Bocs ez új hsz lett volna. :R
Most már engem is bosszant ez a kártya megerősítési procedure. Ott az Alipay a kártya és adjam meg, most már az sem működik, hogy a Cancel-re nyomok és tovább lép.
De ha Other payment methods-ot választom ott meg előjön az Alipay nem gyorsfizetés, ahol be kell írni a kártyához tartozó Alipay jelszót. :W

[ Szerkesztve ]

(#16550) Sinisi válasza V/ (#16549) üzenetére


Sinisi
senior tag

Okkk! Ezt nem tudtam (mármint, hogy lehet ilyet!). Bár már egyszer valahogy megcsináltam korábba, hogy nem fizettem ki egy terméket (duplarendelésnél). Így már Ő is látja a konkrét terméket nálam és akkor tud változtatni az áron, amit miután megtett kifizetek. Köszi az infót :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.