Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17801) A texasi válasza V/ (#17795) üzenetére


A texasi
aktív tag

DHL alias Deutsche Post;
és igen:
a Magyar Posta kezeli nálunk ...

(#17802) V/ válasza A texasi (#17801) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem az Aliexpress topik? Onnan, Kínából, a DHL-l küldött csomagot nem a postás hozta ki nekem.

[ Szerkesztve ]

(#17803) V/ válasza sif85 (#17800) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd leírom privátban, de minden adatot tudsz ami kell, vagy pedig megvárod a nyomtatványukat 4-5 nap múlva megkapod és azt küldöd vissza.
A lap elején az első táblázat az övék, oda csak a a nyomkövetési számot kell beírnod.
20,86 € egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#17804) nyisziati válasza adamkk (#17794) üzenetére


nyisziati
veterán

Ne izgulj. Nekem a 25.-én országba érkezett csomagot ma hozták ki. :D

(#17805) A texasi válasza V/ (#17802) üzenetére


A texasi
aktív tag

azt DHL Express-nek hívják

[ Szerkesztve ]

(#17806) V/ válasza A texasi (#17805) üzenetére


V/
Topikgazda

DHL jelentette hogy ecommerce csomagom az orszagba ert
Ezt olvastam a hsz-ben amire írtam.
Ez van a DHL honlapján:
DHL Parcel and DHL eCommerce provide standard domestic and international parcel pick-up, delivery and return solutions for business customers and consumers as well as e-commerce logistics and facilitation services under the brand names 'DHL Parcel' for Europe and 'DHL eCommerce' for the Americas, Asia Pacific, and Middle East/Africa.

Saját eszközeikre utal minden. De akkor rosszul értelmeztem. Nálam a DHL nem csak expressként működhet.

[ Szerkesztve ]

(#17807) TheProb


TheProb
veterán

Sziasztok!

Egyre gyakrabban meggyűlik a bajom azzal, hogy gondom van a megrendelt termékkel, mivel már megkaptam a cuccot és lejárt a 2hét, nem tudok kezdeni semmit, mert az eladó szar válaszolni a levelemre.
Tényleg ennyire szegényes a vevői support, hogy csak 2 hetem van arra, hogy teszteljem a terméket és nyávogjak, ha vmi nem tetszik? Ez elég tré.

Már kb a 3. terméket reklamálnám meg, mert használhatatlan szar, de ha az eladó nem reagál, akkor tényleg buktam minden esélyt arra, hogy kártérítve legyek?

Ráadásul még a feedback-et se lehet adni ahogy nézem x idő után, ezt se értem. (vagy az emlékeim rosszak?)

+Valamint nemtom most mivan, de a héten 3 cuccot rendeltem (volt amit még a 7végén), de még nem adtak fel semmit. Eddig minden max másnap postázva volt.

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#17808) V/ válasza TheProb (#17807) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen így van. Az Aliexpressen több egyedi eladó van. Az AliExpress biztosít az átvetel után az azonnal kiderülhető problémák rendezésére reklamációt 15 napon belül.
Viszont az adott termék leírásának általában a végén a garanciális feltételeknél az eladó akár 1 év garanciát is biztosíthat. Meg kell nézni, hogy mit adnak. Persze van aki nem ad semmit sem, csak az van amit az AliExpress biztosít.

[ Szerkesztve ]

(#17809) *miklos*


*miklos*
csendes tag

Nálatok is spanyolra váltott az ali? Akármit machinálok, csak spanyolul jelenik meg minden.

"Az internet explorer arra való, hogy letöltsünk vele egy másik böngészőt"

(#17810) Sinisi válasza *miklos* (#17809) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nálam nem. Nem bújtál vpn mögé?

(#17811) V/ válasza *miklos* (#17809) üzenetére


V/
Topikgazda

Jobb felső sarokban állítsd át a nyelvet. Mondjuk magyarra.

[ Szerkesztve ]

(#17812) TheProb válasza V/ (#17808) üzenetére


TheProb
veterán

Az oké, de a rendszer által, az eladót kötelező refund policy az csak 2hétig tart a megérkezéstől számítva, ahogy én mondtam, ugye? Utána már csak az eladón múlik a dolog.

Most nézem, hogy az egyiknél írja, hogy 1év gari van rá. De eddig még nem nagyon válaszolt a faszi, Bár az eddigiek alapján még az se jelent semmit, ha visszaír, mert akkor is csak a szokásos bullshit-et nyomják...
Pl. rendeltem LED izzót, mondtam, hogy lepkefing a fényerő, erre visszaírja, hogy rendeljek erősebbet... (kösz b+)
A kedvencem: rendeltem szikét, írtam neki, hogy életlenek a pengék. Erre visszaír, hogy küldjek róla képet. (fuck logic)

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#17813) Sinisi válasza V/ (#17811) üzenetére


Sinisi
senior tag

Na igen, ez is egy lehetőség. :))

(#17814) V/ válasza TheProb (#17812) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem is azt vontam kétségbe, természetesen van ez a 15 nap az átvétel után és esetleg az eladó garanciája. Ezeket a feltételeket tudomásul véve vásárolunk, mert nincs más. Ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#17815) adamkk


adamkk
csendes tag

Lenne egy kerdesem.
Kiprobalnam vegre eloszor a DHL Expresst is. Cipot rendelnek kinabol ~60$ korul. Ugye ez boven vamolas ala kerulhetne. ePackettel es China Posttal ruhazatot es cipot meg sosem vamoltak, viszont DHL-rol nem tudok semmit.
Mennyi eselye van hogy itt is megusznam a vamot? Van valakinek ilyen teren tapasztalat?

(#17816) Sinisi válasza adamkk (#17815) üzenetére


Sinisi
senior tag

Nem írják a termék oldalon,hogy ha ezt választod akkor a szolgáltatása árába benne van a vámkezelési költség?

(#17817) A texasi válasza adamkk (#17815) üzenetére


A texasi
aktív tag

DHL Express esetén szinte biztos,
hogy vámeljárásban lesz részed.

(#17818) nyisziati válasza TheProb (#17812) üzenetére


nyisziati
veterán

Ezekbe a minőségi problémákba én is belefutottam, sajnos ez ilyen. Két hét és passz. És remélhetőleg sikerül bizonyítani az igazad azon belül, mert ha nem, akkor nem fizetnek semmit. Nem véletlen, hogy sok terméket pár hónap után levesznek és újrahirdetik, hogy ne lásd a szaporodó negatívokat.

Cipőt már én se nagyon veszek onnan, mert 6 hónapon belül rendre tönkrementek (kilyukadt a talpuk, még csizmának is! :Y ). Pedig nem is voltak erősen nyúzva. Az áruk meg azért nem kevés, a normálisak 4-5 ezertől indulnak. Akkor inkább itthonról 2-3-4 ezerért ugyanazt. Sőt, jobbat, jobb garival.
Póló szintjén is gyengék, csak az egyediség miatt rendeltem párat, de már arról is leszoktam.

Egy-két megbízható, bevált bolt (pl. Vifocal) kivételével kezdek leszokni róluk, mert gyakran szemetek, direkt hülyének tettetik magukat, ezt pedig nagyon nem szeretem. :((

(#17819) V/ válasza adamkk (#17815) üzenetére


V/
Topikgazda

Vámolni nem fogják mert az 0%, viszont számolj a 27 % áfával ~ 4700 Ft és a DHL 7607 Ft-os közterhek halasztott megfizetése költségével. Ha ingyenes a szállítás akkor ez összesen 12307 Ft-al dobja meg a vételárat. Ha fizetni kell szállításért akkor a 60 $ vételárhoz hozzá kell adni, az áfaalap azzal együtt értendő.
Szerintem 29799 Ft-ért itthon is lehet kapni olyan cipőt.

[ Szerkesztve ]

(#17820) adamkk válasza V/ (#17819) üzenetére


adamkk
csendes tag

Koszonom a valaszokat. :R:

(#17821) TheProb válasza nyisziati (#17818) üzenetére


TheProb
veterán

Ma visszaírt a gyerek a tökéletesen használhatatlan tolatóradar kapcsán. Kérte a PP címemet, reméljük, hogy tényleg visszafizeti az árát.

hülyének tettetés: hát igen, tapasztalom én is. A másik meg mikor téged néznek hülyének. De ezen kihaltam, mikor az életlen pengéről akart képet kérni. Mondjuk lehet, hogy elektronmikroszkópon keresztüli fotót akart volna, nem lehet tudni ;]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#17822) justice84


justice84
tag

Sziasztok.

Megjött ma a jan.28-án rendelt csomagom (Raspberry Pi ház+ borda 37 nap lett volna még háta), az értékelésnél járok de a "Kommunikáció az eladóval" résznél nem tudom mit jelöljek be? mivel nem váltottunk üzenetet ilyenkor hogy kellene adni a csillagot, vagy hagyjam üresen?

(#17823) Sinisi válasza justice84 (#17822) üzenetére


Sinisi
senior tag

Én maxot nyomok neki (mert ha szükség van a kommunikációra az nálam rosszat jelent :K legalább is eddig, ez volt). Szóval ha nincs üziváltás nálam azt jelenti, hogy minden simán ment. Ellenben ha előzetes érdeklődésre szorulnék egy termék kapcsán de nem válaszolna akkor nem hiszem, hogy Tőle venném meg, így ebben az esetben sem játszik ez a rész fontos szerepet. Amennyiben menet közben probléma merülne föl (és még ha időben is válaszolna) akkor sem hiszem, hogy sokra menne azzal, hogy maxot kap erre de a terméket lehúzom a sárgaföldig...

(#17824) justice84 válasza Sinisi (#17823) üzenetére


justice84
tag

Értem köszönök,csak nem tudtam ilyenkor mi a szokás :)
Leave feedback using your real name-nél pipa maradhat vagy vegyem ki?

(#17825) V/ válasza justice84 (#17824) üzenetére


V/
Topikgazda

Kiírja a neved vagy ne írja ki. Én hagyom, nem szégyellem a minősítést. Vállalom névvel is.

[ Szerkesztve ]

(#17826) Sinisi válasza justice84 (#17824) üzenetére


Sinisi
senior tag

Annyi a jelentősége, hogy ha bennhagyod a pipát, akkor a keresztneved látszódni fog az értékelés leadásánál, ha nem akkor a keresztneved első és utolsó betűi között csillagokkal lesz feltöltve.

Szerk.: Így-így ahogy előttem a góré írja!

V/: eleinte én is bennhagytam de aztán mostanában teret engedtem az érzésnek, és kiveszem a pipát... talán mert rengetegen anonímkodnak? hmm...

[ Szerkesztve ]

(#17827) justice84 válasza V/ (#17825) üzenetére


justice84
tag

(#17825) V/ és (#17826) Sinisi köszönöm :R
Csak az nem volt számomra egyértelmű hogy a pipa bent hagyásánál a teljes nevet vagy a My Profile nevet írja e be. Bent hagytam a pipát de AliExpress Shopper HU látszódik még csak.

(#17828) Sinisi válasza justice84 (#17827) üzenetére


Sinisi
senior tag

Jaa igen, most, hogy mondod... ezzel el is bizonytalanítottál.

V/: Hogy van ez pontosan? ha bent marad a pipa akkor csillagozza és ha anonim valaki akkor lesz Shopper?

(#17829) vasi89 válasza V/ (#17825) üzenetére


vasi89
addikt

Nekem volt amikor 3 v 4 csillagot adtam a szállításra vagy kommunikációra mert vagy nagyon lassan ért ide vagy kamu tn-t adott és amikor rákérdeztem h ez mi akkor magyarázta a hülyeségét. És mindezt névvel, majd jöttek a sajnálkozó meg bocsánatkérő üzenetek meg h javítsam az értékelést :DDD na azóta aninoím módon kap mindenki.

(#17830) Compika


Compika
aktív tag

Sziasztok! Hogy van az hogy az eladó csak úgy kitolja a vásárlási védelmi időt (Seller has extended Purchase Protection for you. This is an e-mail notification to inform you that the seller has extended Purchase Protection for you for Order) mit lehet ez ellen tenni.?

Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

(#17831) V/ válasza Compika (#17830) üzenetére


V/
Topikgazda

Röviden, semmit. Úgy látja, hogy nem fog megérkezni az alapból megadott időben és ezért tovább védi az érdekeidet. Addig egyébként ő sem kapja meg a vételárat.

[ Szerkesztve ]

(#17832) Compika válasza V/ (#17831) üzenetére


Compika
aktív tag

A másik kérdés hogy én ezzel a szállítási móddal rendeltem ami nemzetközi ajánlott (China Post Registered Air Mail) de nem ezzel lett feladva hanem (POS Malaysia) ami nincs nemzetközileg regisztrálva. Erre lehet-e vitát nyitni? :R

Compika felhasználónak 10 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!

(#17833) pulutodurumo válasza Compika (#17832) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nézd meg a cainiao-n hogy kapott-e másik számot is. Az LPxxxxxxxxxx mellé lehet hogy lesz egy RQxxxxxxxxxMY rendes nemzetközi száma is.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#17834) V/ válasza Compika (#17832) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd ha megérkezett azután. De akkor is csak legfeljebb a szállítási költség különbözet miatt, ha free mindkettő akkor nincs értelme.

[ Szerkesztve ]

(#17835) Schimi070


Schimi070
tag

Sziasztok!
Vásároltam egy Xiaomi Piston 3 fülhallgatót, aminek a jobb oldala süket volt, nyitottam disputeot, a kereskedő elzárkózott a visszatérítéstől. Miután az ali döntött részemre a kereskedő szépen kér hogy értékeljem 5*-ra.
Milyen korrekt ember. Ezt írta :hi dear
aready agree dispute , refund money to you.
aliexpress will refund to you in 3-15 days.
please you know .
about this , we all feel very sad.
We apologize for the inconvenience caused and appreciate your kind understanding
if have problem , please contact us .
and hope you give us 5-stars.
thank you.

(#17836) Sinisi válasza Schimi070 (#17835) üzenetére


Sinisi
senior tag

Szerintem fontos az őszinteség :) azaz én nem engdnék a kísértésnek :N.
Hogy bizonyítottad, hogy nem szól az egyik fele?

(#17837) Schimi070 válasza Sinisi (#17836) üzenetére


Schimi070
tag

Egyféleképpen lehet csak, megmérni az ellenállást, ennél pl. 30ohm volt a bal oldal, a jobb oldalt nem lehet mérni, és a műszert fotóztam le rákötve a fülest.

(#17838) Sinisi válasza Schimi070 (#17837) üzenetére


Sinisi
senior tag

Hát ok. de ha nincs ilyen műszerem?! :-) A műszert is tőlük vetted?

(#17839) Schimi070 válasza Sinisi (#17838) üzenetére


Schimi070
tag

Olyan ismerősöd sincs akinek van? 200Ohm-os állásba kell állítani,ha ilyen pici ellenállása van mint a Xiaominak, általában egyik paramétere a füleseknek az ellenállás. Nem a műszert nem az alin vettem, de biztos itt is van, nekem egy aránylag komoly Voltcraft van. Ma már szinte mindenkinek van ilyen multiméter, ami mér ellenállást, feszültséget, áramerősséget. olcsó Kínai olyan 1000ft.némelyik ennél is kevesebb.Pl ez is jó https://goo.gl/FdTlr4

[ Szerkesztve ]

(#17840) Sinisi válasza Schimi070 (#17839) üzenetére


Sinisi
senior tag

Igen, már gondolkoztam, hogy az aliról beszerzek egyet, mert sokszor a szomszédét kérem el, de már ég a :B a bőr... van ismerős aki vett ilyet az aliról és meg van elégedve vele?

(#17841) kulu22 válasza TheProb (#17821) üzenetére


kulu22
aktív tag

PayPal-t én nem adok meg soha, mert ilyenkor ha sikerül lezáratnia veled a dispute-ot, nem fogja küldeni a visszajárót, az egész arra megy ki, hogy megszabaduljon tőled. A minap próbálkozott be nálam egy eladó pont ezzel, a végén még egy barátom paypal accountja is jó lett volna, vagy ha regisztrálok (azt szoktam mondani, hogy nincs PP-om). Mikor nyomatékosítottam, hogy ez az út nem opció, mindjárt jó volt neki a normál ügymenet is - ebben, és csakis ebben az esetben eszakálódik a bejelentésed az Ali ügyfélszolgálat felé ha szükséges. Ha lezárod a dispute-ot abban a hiszemben, hogy ez gyorsítja a visszautalást akkor valószínűleg bebukod az összeget, utólagos jogorvoslatra már nincs mód mert kikerül az Ali rálátása alól.

(#17842) V/ válasza kulu22 (#17841) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez téves információ: mert ilyenkor ha sikerül lezáratnia veled a dispute-ot, nem fogja küldeni a visszajárót,
Nem kell lezárni, elég a Cancel. És ha nem kapnád meg, akkor nyithatod újból.
Nincs veszteség.
Másrészt eddig akinek -nekem is- ezt az opciót ajánlották, visszakaptuk a pénzt.
De persze te úgy intézed ahogy akarod, de nem mindig kedvező az AliExpress döntésére hagyatkozni.
Ezért egyszer kipróbálhatod, egy e-mail cím megadása nem sok munka.

[ Szerkesztve ]

(#17843) nyisziati válasza Sinisi (#17840) üzenetére


nyisziati
veterán

Én egy átalakítót vettem az Aliról, amivel a füles egyik fele szólt rendesen, a másik halkan.

Úgy bizonyítottam, hogy elindítottam egy videót a Xiaomin, amin lehetett hallani jó hangosan a zenét, kívülről pedig állványról videóztam a THL-emmel. Ezután bedugtam a fülest a Xiaomiba és odatartottam külön-külön a THL mikrofonjához. Itt hallható volt a különbség a két oldal hangereje közt.
A videót feltöltöttem a dispute-hoz.

Az Ali megítélte a refundot.

(#17844) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

Rendeltem egy telefontokot Aliról, és a bal felső sarkában van egy karcolás/hiba. Ha írok az eladóra számíthatok rá, hogy térít valamennyit?

(#17845) nyisziati válasza Schimi070 (#17835) üzenetére


nyisziati
veterán

Ezt velem is csinálták, refund után szépen kérték az öt csillagot.
:DDD

Felejtős. :N

@-secret-: szerintem tegyél próbát, nem veszíthetsz. Persze csak ha 15 napon belül vagy, utána nem foglalkoznak veled.

[ Szerkesztve ]

(#17846) Sinisi válasza -secret- (#17844) üzenetére


Sinisi
senior tag

Az szokott lenni az első javaslat, hogy az eladóval próbáljon meg egyezkedni az ember(de én a dispute felé hajlanék mert ha jól értem akkor nem akarod visszaküldeni, szóval jó ez így csak nem ennyiért). Mikor érkezett meg pontosan? Megerősítetted már a megérkezést, illetve adtál le értékelést?

(#17847) -secret- válasza Sinisi (#17846) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Tegnap előtt jött meg, egy drágább tok és zavar pedig csak egy tollhegynyi hiba.

Navigálj! Alihoz annyira nem értek.

Nem erősítettem meg a megérkezést, és nem is adtam értékelést.

[ Szerkesztve ]

(#17848) Sinisi válasza -secret- (#17847) üzenetére


Sinisi
senior tag

V/ gazda remek módon összefoglalta a menetrendet itt.
Nálad a (Refund Only)-t kell választani.
Did you receive the item? Nálad: Igen
Kiválasztod az indokokat.
Majd a Refund Amountnál összegesítheted az általad visszakapni kívánt összeget. (ezt neked kell kikalkulálni, hogy a termék árához képest a hiba összegben szerinted mennyiben fejezhető ki) Pl. ha darabáras valami és az egyes darabok rosszak akkor kiszámolja az ember az egy darabra jutó összeget és felszorozza annyival amennyi drab rossz a rendelésből(he egy eladótól vette mindet...)). Nálad keményebb a dió mert ez szerintem kicsit szubjektív.
A többi értelemszerűen töltendő ki.

Várjuk meg V/ mit ír erre a részre de szrintem ha nagyobb összeget írsz mint amennyit az ali gondol a hibára megítélni akkor egyszerűen lecsökkenti az általad kért összeget (szal ilyen esetben kb. mindegy mit írsz pozitív irányba). De ha csak arról dönt, hogy megadja-e amit kértél vagy nem és nem lehet felülvizsgáltatni akkor nem "mindegy", hogy mennyi az annyi, amennyit kérsz megtérítési összegként (az előzőre voksolok, de biztos ami biztos, várjuk meg az expert megerősítését).

Amúgy melyik telót vetted?

[ Szerkesztve ]

(#17849) -secret- válasza Sinisi (#17848) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Nem telefon, csak tok. Írtam az eladónak először, ahogy az összefoglalóban le van írva. Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#17850) TheProb


TheProb
veterán

Rekord született postára adást tekintve...
Múlt szombaton/vasárnap rendelt cuccot most méltóztattak feladni.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.