Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17401) V/ válasza #16729600 (#17399) üzenetére


V/
Topikgazda

Én a helyedben visszakérném a postaköltséget, mert így egyértelműen bizonyítható a dispute oka: a nem megfelelő szállítási mód, az AliExpress visszautalja vagy visszaadatja ezt a pénzt.
(Beírta a számot, aztán nem azzal adja fel, elég komolytalan hozzáállás)

[ Szerkesztve ]

(#17402) manu75 válasza V/ (#17354) üzenetére


manu75
aktív tag

Az Ali le is zárta a dispute-t. Gyorsan lezavarták, megkapom a teljes refundot. Kb. másfél éve rendelek Aliról, de idáig még sosem volt ilyen esetem, csak maradjon is meg így. :)

(#17403) Kernel válasza V/ (#17397) üzenetére


Kernel
nagyúr

Köszi, ott néztem én is, de utána ismét belépést kért, majd el sem fogadta a jelszót. Bár ilyen előfordult korábban is.

Ma mondjuk beengedett, utána ez van, amit még soha nem láttam:

Kell ez nekem? Csak azért kérdezem, mert nem akarok felesleges dolgokba belemenni.

Vagy másképp nem férek hozzá a tárolt kártyaadatokhoz? Csak azért furcsa, mert én eddig sem engedtem tárolni, direkt ki szoktam venni a pipát.

A Roboform tölti (töltötte) ki az űrlapot, ami a saját gépemen, egy titkosított, mesterjelszóval védett passcard fájlban tárolja az adatot, a kitöltés nekem egy kattintás volt eddig is.

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#17404) V/ válasza Kernel (#17403) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez lenne az Alipay regisztráció.
De mégeróeygszer írom az a pipa más. Ha nem jelölöd be akkor is az AliExpress felületen tárolódnak a kártya adatok, magát a fizetési folyamatot mindig az Alipay-n keresztül végzed.
Ha van Alipay regisztrációd akkor azon belül, ha nincs akkor un. "vendég" üzemmódban közvetít a kártyád és az AliExpress közt fizetéskor.

(#17405) Kernel válasza V/ (#17404) üzenetére


Kernel
nagyúr

Akkor eszerint nem regisztráltam az Alipay-re, mégis valahol eltárolta a kártyaadataim, amihez az Aliexpress felületén sehol nem férek hozzá, így nem tudom törölni sem?

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#17406) V/ válasza Kernel (#17405) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre utaltam: (Áthúzom azt amit most nem tudsz használni)
Összefoglaló GYIK
5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
Az Alipay-n regisztrált kártya törlése:
Belépés, az egérrel a jobb szélen a név fölé állni a felbukkanó menüben a legalsó My Alipay pontra kattintás, felső menüsor Settings, Manage your cards, Remove

Az AliExpress mobil appban: (ez törli az Alipayről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,
My account
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben
az adott kártyánál REMOVE

[ Szerkesztve ]

(#17407) #16729600


#16729600
törölt tag

Tudom, hogy tegnap ironikus volt a kérés, hogy igazoljam vissza a Digikey-es USA rendelésem 2 napos sikeres megérkezését, de most juszt is 'műhülye leszek és úgy teszek, mintha nem értettem volna. :B És tessék, megérkezett, repkedéstől, vámeljárásostól, mindenestül határidőre a halál f@száról. Szóval nekem ez marad az etalon a jövőben is. :R

(#17408) V/ válasza #16729600 (#17407) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem iróniából kértem, tényleg kíváncsi voltam.
Eddig bármit vettem az USA-ból 10-12 nap volt a szállítás +3-4 nap a vám és magyar belföldi szállítás. Mondjuk 600-700 g-os HO mozdonyok, 15" notebook kijelzők, notebook alaplapok. Felénél kellett áfát fizetnem. A szállítás nem volt ingyenes.
Jó látni, hogy nálad Ausztriában akár 2 napon belül megkapod, mi még messze vagyunk attól.
Az is látszik, hogy ott is nagy ívben tesznek az Uniós Vámkódexre, amit úgy gondolnak, hogy filléres árú simán átengedik.
Vagy most erre fizetned kellett ÁFÁ-t? Ez azt jelenti: The receiver must pay the duties or taxes due on the package.?
Mert ha vámeljárásra kerül nálunk, akkor bekérik a vételről az igazolásokat és addig amíg nem küldjük be, áll a dolog, telnek a napok.
Annak ellenére hogy USA és a Kína viszonylat nem összehasonlítható nagyon sok tekintetben, ha neked ez lesz az etalon, ám legyen.
Mi csak irigykedve olvassuk a lehetőségeidről a beszámolókat.

Csak kíváncsiságból a kosárba tettem, Mo-ra 200 $-tól ingyenes a szállítás, alatta meg 30 $. Szóval mi nagyon a periférián vagyunk.

[ Szerkesztve ]

(#17409) #16729600 válasza V/ (#17408) üzenetére


#16729600
törölt tag

Én tényleg csak érdekességként, összehasonlítási alapként írom meg ezeket, távol álljon tőlem, hogy elfelejtsem honnan jöttem és hogy menőzzek ezzel. Ez csak egy példa, hogy miként is működhetnek a dolgok más országokban odafigyeléssel és jó szervezéssel ( persze a rendszerbe lévő anyagiak is nagyon mások ezt nem szabad elfelejteni ) Most is van futó alis rendelésem, érdekesség, hogy az is szinte ma érkezett meg az országba [link]. Én csak néha mormogok a kínaiak módszereitől, de nem úgy írogatok ide, hogy nem vagyok aktív felhasználójuk. Szóval peace mindenkinek. :) :R

(#17410) viktorhu válasza #16729600 (#17362) üzenetére


viktorhu
veterán

Meg kell nézni, hogy kitől rendelsz. Ez egy piactér, nem egy áruház. Nekem már évek óta nem fordult elő, hogy ne érkezett volna meg valami, pedig szinte mindent Aliról vásárolok (havonta több mint egy rendelés). Dispute-ot utoljára több mint fél éve nyitottam, akkor is az eladó előzetes beleegyezésével.

(#17411) viktorhu válasza #16729600 (#17409) üzenetére


viktorhu
veterán

UPS, DHL Magyarországra is megérkezik hamar (két-három nap alatt) a feladástól számíva - akár az USA-ból, akár Kínából.

(#17412) #16729600 válasza viktorhu (#17410) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nekem sajnos nincsenek ilyen jó tapasztalataim az alival, a piactérhez meg annyit, hogy akikkel legutóbbi vitám volt, azok a Barrow cég legnagyobb kínai forgalmazói , szóval én nem Mr. kim Dzsung Un magánszemélyt, mint eladót hoztam fel példának. Az otthoni 2-3 napos tengerentúli beérkezést futárcégekkel meg dicséretes, szívesen néznék róla konkrét nyomkövetési linket is. :K

(#17413) Kernel válasza V/ (#17406) üzenetére


Kernel
nagyúr

Köszönöm, mindenesetre érdekes, hogy ezt a menüpontot a PC-s felületen nem bírták beiktatni. Ha valaki nem telepít mobil alkalmazást (netán a telefonját csak telefonálásra használja), ki sem tudná törölni.

Most itt nem az a lényeg, hogy nem vészes dolog, csak maga az elv. Ha akarom, hadd törölhessem, desktopról is.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#17414) Benoe77 válasza Kernel (#17413) üzenetére


Benoe77
őstag

Ez talán azért lehet, mert az Ali úgy gondolja, hogy telefonról könnyebben/egyértelműbben tud téged azonosítani, tehát ez egy biztonsági dolog is.
A telefonos appból pl. be lehet jelentkezni a webes felületre is, úgy hogy a webes mutat egy vonalkódot, azt a telefonnal leolvasod (app-ból), majd ott megnyomod, hogy enter, és beenged weben.

(#17415) TripleB


TripleB
senior tag

Sziasztok!

Az egyik rendelt termék rendelési státusza megváltozott, mintha igazoltam volna, hogy megkaptam. A szállítási történetet megnézve egy lezuhant teherszállító gépen volt a csomag, így meg sem kaphattam volna...
Az eladónak képernyőmentéseket küldtem, ő refund-ot ajánlott, de ez már több, mint két hete történt. Mi az ésszerű teendő ilyenkor, azon kívül, hogy felhívom újra a figyelmét a dologra?

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"

(#17416) Digitalpimp válasza gipsztigris (#17393) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Szia! Nekem sapkával volt így, mert amit rendeltem, meg ami jött köszönő viszonyban sem volt. Egy darabig levelezgettem az eladóval, mondom nem rohanok egyből diszputolni, de csak jöttek a mellébeszélős dumák. Ez ugyanaz, csak a megvilágítás, meg a fényképezés meg a stb. Aztán jött azzal, hogy a következő rendelésnél ad kedvezményt, meg a végén, hogy visszaad 1 USD-t. Ekkor meguntam, megnyitottam a diszputot, feltöltöttem a két képet, leírtam a szitut. Meg se várta, hogy az Ali döntsön, visszakaptam a teljes árat, visszaküldeni se kellett. Végül is ő hibázott. Ne hirdessen olyan terméket amilyen nincs neki, vagy figyeljen oda milyen színt küld.

[ Szerkesztve ]

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#17417) viktorhu válasza TripleB (#17415) üzenetére


viktorhu
veterán

Milyen státuszt kapott? Confirmation timeout? Ha van még lehetőséged dispute-ot nyitni, akkor az a megoldás. Ez a lezuhant repülő csúnyán hangzik :( Ez így benne van a trackingben?

(#17418) V/ válasza TripleB (#17415) üzenetére


V/
Topikgazda

Hihetetlen,hogy ilyen sok csomag volt azon a január 16-án kigyulladt gépen. Ez lenne a sláger mentség a meg nem érkező csomagokra. Itt írtam a a dátumokat és helyeket, egyáltalán rajta lehetett a te küldeményed?

(#17419) TripleB válasza viktorhu (#17417) üzenetére


TripleB
senior tag

Ez volt az ominózus eset.

Igen, benne volt a tracking-ben.
"
2017.01.17 10:00 (GMT-7): Package is undeliverable due to ACT airline accident
2017.01.11 02:04 (GMT-7): 【8,BEIJING】Outbound clearance completed successfully and loaded to airline
2017.01.10 22:04 (GMT-7): Received by line-haul"

(#17418) V/

Ezek szerint igen, a gépen volt.

[ Szerkesztve ]

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"

(#17420) viktorhu válasza TripleB (#17419) üzenetére


viktorhu
veterán

Milyen státuszt kapott a rendelésed? Dispute-tal tudod visszakapni a pénzedet (ha engedi még megnyitni - igaziból akkor kellett volna azonnal, amikor felajánlotta a visszatérítést, mert annak ez lett volna a módja). Írd bele a dispute kérésbe, hogy megállapodtatok erről a feladóval (screenshot arról, amikor azt írta, hogy visszaadja a pénzedet); így kivédheted az esetleges vis major hivatkozást azzal, hogy ő maga ajánlotta a refundot.

(#17421) V/ válasza TripleB (#17419) üzenetére


V/
Topikgazda

Másnak ugyanerre a gépre való felrakást más időpontra írtak. Ezek a gépek nem dekkolnak több napig egy repülőtéren, csak mindent ráfognak erre az esetre. Ráadásul minden nap van ez a járat.

2017.01.11 02:04 (GMT-7): 【8,BEIJING】Outbound clearance completed successfully and loaded to airline

2017.01.12 02:12 (GMT-7): 【8,BEIJING】Outbound clearance completed successfully and loaded to airline

11-én és 12-én is pakolták folyamatosan, ráadásul ez egy utasszállítógép, amire némi postai csomag is kerül.
A 11-én megpakolt az 1 nappal korábban 15-én repülhetett, ha igaz az, hogy 4 nappal korábban teszik fel a csomagokat. Bár ez a 4 nap sem valószínű. Annyi ideig nem pihent a gép Hong Kongban. Szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#17422) viktorhu válasza V/ (#17421) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem kerül bele minden részlet a trackingbe sima postai szállításnál, általában csak elindul a posta nemzetisége szerinti országból, és egyszer csak megérkezik a célországba, hogy közben hány helyen pakolták át, azt nem kötik az orrunkra. Itt pekingi pakolásról olvashatunk, a lezuhant járat meg Hong Kong-ból indult.

A trackinget ilyen módon nem tudja meghamisítani az eladó, mert az a posta rendszeréből jön - egyetlen csalási lehetősége az lenne, ha a baleset után írt volna be egy abban érintett tracking számot, az meg elég feltűnő lenne.

(#17423) V/ válasza viktorhu (#17422) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze igaz, de ez a gép heti 6 járatot repül. Így naponta 11 óra 55 perc után minden nap kipakolják Isztanbulba, ha Pekingből 11-én és 12-én is tesznek fel csomagot a Hong Kong-ba menő gépre, és ott átraknák, mert ez ugye onnan száll fel, akkor miért nem viszi el 12-én és 13-án amikor egyébként is van repülése?
Mind a 6 nap visz postai csomagokat és utasokat. Számomra értelmetlen, hogy pont a 16-i gépen voltak ezek a csomagok

Egyébként azt sem értem, hogy akkor ezekre, miért nem jön automatikus refund.

[ Szerkesztve ]

(#17424) viktorhu válasza V/ (#17423) üzenetére


viktorhu
veterán

Például mert lassú a posta? :) Nem tudjuk a választ, de a tracking hivatalos, szóval "ez van". Hogy miért nem fizetik vissza automatikusan, azt nem értem én sem - van rá rendszerük, kezdő alisként én is kaptam automatikus visszatérítést, amikor csalótól rendeltem telefont. Nem kellett semmi dispute, Ali magától zárta a rendelést és refund volt. Ezért kérdezem, hogy mi a rendelés státusza - lehet, hogy most is automatikus refunddal zárták le? Vagy vis maiornak tekintik?

(#17425) Moncsa111 válasza viktorhu (#17424) üzenetére


Moncsa111
csendes újonc

Én kaptam automatikus visszatérítést 10 csomagnál is, ugyanilyen bejegyzésre. ;)

(#17426) huliganboy


huliganboy
addikt

Üdv urak

Aki használja az AliExpress app-ot, az ha Gmail rendszeren keresztül kap emailt és az abban lévő linkre kattint, neki fel jön a linkelt dolog? Legyen ez bármi... Nekem csak az app jön be azon is a főoldal.

Köszi

[ Szerkesztve ]

(#17427) V/ válasza huliganboy (#17426) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen világos. Bekapcsolom az Ali app-ot ott jönnek az üzenetek, nekem is gmail cím van hozzárendelve, de semmit nem küld legalábbis nekem a gmail-re. Csak a vásárlással kapcsolatos üzeneteket kapok az e-mail címre.
Az app üzeneteinek finomhangolása az pedig a Settings, Notification Settings-nél történhet.

[ Szerkesztve ]

(#17428) internetezoo


internetezoo
senior tag

Ali írt emailen és kérdezi mi van a 11.11-i csomaggal. Megvártam a postást nem hozott semmit.
Megnyomom az Open Disputet, kitöltöm az 5 kérdést. Majd kiírta, hogy Dispute Finished, refundolja az összeget. Majd ezt emailben is megerősíti. Időközben a terméket már nem is árulja az eladó, akkor gondolom nem nyit vitát mert nem is tud mit küldeni helyette.

(#17429) Norbi29


Norbi29
tag

Egy rövid történet,hogy milyen a Magyar Posta.
A nevem legyen Kiss Pista-ez fontos lesz.
Vásároltam Aliról macska játékot. RC egér.
Szerdán megérkezett az országba,tegnap belföldi feldolgozásra továbbítva.
Ma reggel hívtak telcsin.-Kiss Pista vagyok és Kiss Pistát keresem.Mondom az én vagyok.
Szóval névrokon.Mondta a csávó,hogy kapott egy csomagot,ami az enyém.Egyszerűen be volt neki dobva.Még csak át se vette.A csomag címzése szokásos módon az én címemre szólt,és mégis hozzá dobták be.Még csak nem is az,hogy a szomszéd ház.A város másik végében lakik a csávó.Legalább rendes volt,hogy felhívott.
A nyomkövetés szerint pedig postán valaki átvette. Nyilván hamisítottak egy aláírást.

RS419560820CN

(#17430) V/ válasza Norbi29 (#17429) üzenetére


V/
Topikgazda

Legalább nálad a a másik Kiss tisztességes volt. Hasonló ügyben az olvashatatlan macskakaparásra azt kaptam válaszul, hogy a címzettnek kézbesítették a küldeményemet, persze nem én vettem át.
Természetesen tévesen kézbesített csomag nincs a Magyar Postánál, ilyen nem fordulhat elő, szerintük.

[ Szerkesztve ]

(#17431) tobias40 válasza V/ (#17430) üzenetére


tobias40
veterán

Hmm,ilyen elven minden ellopni kívánt csomagra macskakaparás a postán és nem tudod bizonyítani hogy te vetted át?Nálunk legalább a szem.ig. számát oda kell írni de hát ugye az is csak....
Akkor ok ha nem néz utána a szem. ig. számomnak.(ami nem nehéz feladat)

[ Szerkesztve ]

(#17432) Vertigo18 válasza Norbi29 (#17429) üzenetére


Vertigo18
addikt

És miért nem teszel panaszt? Bocsáss meg, de az ilyen kézbesítőnek (aláírást hamisít, máshova viszi a cuccot, mint ami rá van írva...) egyáltalán nincs helye a cégnél! Hozzátenném, hogy tanúd is van ráa másik "Kiss Pista" személyében!

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#17433) Norbi29 válasza Norbi29 (#17429) üzenetére


Norbi29
tag

Különben akinek van otthon szoba macskája,kutyája,annak nagyon faxa játék. Sőtt..ha a barátnő,asszony meglátja,rögtön a karjaidba ugrik. 4 dolcsi csak.

(#17434) Norbi29 válasza Vertigo18 (#17432) üzenetére


Norbi29
tag

A csávónak valami ismerőse lehet a kézbesítő,csak a nevet nézte,és ráadásul mondta,hogy ő is szokott rendelni Aliról,és most is vár 3 darabot.Következő alkalommal biztosan panaszt teszek

(#17435) V/ válasza Vertigo18 (#17432) üzenetére


V/
Topikgazda

Aki kiosztja a kézbesítő körzetekre az hibázott elsőnek, azután a postás, aki kivitte. Lehet panaszt tenni, de nincs értelme, majd 30 nap múlva hoznak valai olyan döntést, hogy nem bizonyítható a mulasztás részükről és egyébként is megkapta a küldeményt.

(#17436) Vertigo18 válasza V/ (#17435) üzenetére


Vertigo18
addikt

Csak egy kérdés, és ezt úgy teszem fel, hogy semmi bajom a postával, sőőőt...

Szerinted ússza meg az az ember, az az alkalmazott (mindegy, hogy kézbesítő, rovatoló, vagy akár postavezető), aki aláírta a nevében? Te mennyire örülnél, ha ilyen ember kerülne a küldeményeid közelébe?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#17437) V/ válasza Vertigo18 (#17436) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit itt írtam (#17430) az az egyik panaszom elintézése volt. Meg volt a konkrét kézbesítő személy, meg volt annak a személynek a neve aki átvette csomagomat. Bizonyítékom volt a csomagról a jó lolvasható címzéssel az eladótól kapott kép. Semmi nem történt, el lett utasítva a panaszom.

(#17438) Vertigo18 válasza V/ (#17437) üzenetére


Vertigo18
addikt

Akkor úgy kérdezem, hogy ha az ember lenyeli az ilyesmit, akkor vajon hová kutunk? Te legalább megtetted, hogy panaszt tettél, az már valami. Fogtál egy reflektort és ráirányítottad a hibázóra. Ha többen teszik meg ugyanezt, akkor a vezetőség is gondolkodik majd kicsit, hogy most már a 16. panaszlevelet utasítják el ugyanarra a kézbesítőre, akkor lehet, hogy van alapja?

De ha egyedül teszed, amit tettél, a többiek pedig a tanácsod szerint járnak el, és beletörődnek, akkor bizony egyedül is maradsz.

Én azt mondom, semmit nem veszít, ha valakinek jogos panasza van és azt be is jelenti. Max., ha nagyon sokat vár tőle. Az elején úgy kell elindulni, hogy nem biztos, hogy lesz belőle valami és nem belelovalni magunkat.

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#17439) huliganboy válasza V/ (#17427) üzenetére


huliganboy
addikt

Egy ilyen emailre gondolok:

Hiába kattintok a linkekre, be is hozza az app-ot, de csak max főoldalig, vagy üres fehér oldalt..

(#17440) internetezoo válasza Norbi29 (#17434) üzenetére


internetezoo
senior tag

Az, hogy a postás ismeri a nevet és ha nem az Ő körzetébe tartozik akkor nem viheti magával. Azt a csomagot a körzethez tartozó postás viszi. Nyugodtan tegyél panaszt, sőt hiába van macskakaparás, a személyi igazolvány számot is rá kell írni az átvételi papírra. Na azt honnan tudja? Ezzel tudod bizonyítani az igazadat. És tudok lopkodó postásról is aki lebukott és ki lett rúgva.

(#17441) V/ válasza huliganboy (#17439) üzenetére


V/
Topikgazda

Ja, ez. Ez mindig ezt csinálta ha mobilról kattintasz rá, ez böngészős módban működik.

(#17442) Sinisi


Sinisi
senior tag

Megérkezett az első csomag amit kb. közvetlen az újévi mulatság előtt rendeltem. Kíváncsi vagyok, hogy a többi mikorra ér ide.

(#17443) Sinisi


Sinisi
senior tag

Jól látom, hogy nem lehet a feedback-ot addig kiegészíteni ameddig át nem kerül az Orders Awaiting Seller's Feedback-ból a Published Feedback-ba?

(#17444) V/ válasza Sinisi (#17443) üzenetére


V/
Topikgazda

A saját értékelésedet (My Feedback) egészítheted ki, az eladó értékelésére (Seller’s Feedback) csak válaszolhatsz, azt nem egészítheted ki. :F
Ezek csak azután működnek, ha nyilvános (Published) lesz, ha meg lesz az értékelés.

[ Szerkesztve ]

(#17445) Sinisi válasza V/ (#17444) üzenetére


Sinisi
senior tag

A válaszod alapján szerintem egyre gondolunk. Még nem csináltam ilyet és arra voltam kíváncsi, hogy mielőtt Ő is leadja az értékelését én ki tudom-e (már most) egészíteni (mert kifelejetettem a nemtetszésemet beleszőni) Még nem jelent meg a Published Feedback-ben. Szóval megvárom míg Ő is leadja az értékelését, mert gondolom csak ezután lesz a megjelnt fül alatt elérhető.

(#17446) V/ válasza Sinisi (#17445) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egyre gondolunk. Ha adtál értékelést, akkor azt ki tudod egészíteni, ha kihagytál valamit.
Az eladó vagy értékel vagy nem, értelmesen a nem be érkezőre mit fogsz válaszolni? Miért nem értékeltél kedves eladó?
A második esetben meg eddig amit kaptam, az mind 5 csillag volt a jelenleg látható 161-ből, arra minek válaszolni? Kösz hogy adtál 5 csillagot, de nem vagyok veled megelégedve. :Y Értelme?

[ Szerkesztve ]

(#17447) Sinisi válasza V/ (#17446) üzenetére


Sinisi
senior tag

A termékkel meg vagyok elégedve, de ezekkel a kukászsákokhoz hasonló csomagolásokkal (egyszer már ki volt egy ilyesmi csomagolás résnyire szakadva, de szerencsére nem volt probléma a termékkel) nem nagyon. Ezt szeretném hozzáírni (azok számára akik megnézik az értékeléseket). Szerintem a minimum egy buborékos boríték amit megérdemel egy termék, arról nem is beszélve, hogy kamu TN-el adta fel (ezt is nehezen viselem de ezért nem problémázok)... Szóval annak ellnére, hogy ezek előforduló dolgok, hátha hoz egy kis változást ha meg vannak írva az ilyen spórolásos malőrök.

(#17448) Sinisi válasza Sinisi (#17447) üzenetére


Sinisi
senior tag

Függetlenül attól, hogy az eladó ad-e le étékelést az enyém átkerüla a Published-be?

(#17449) huliganboy válasza V/ (#17441) üzenetére


huliganboy
addikt

Kár, akkor nyitom továbbra is böngészőkből :R

(#17450) V/ válasza Sinisi (#17448) üzenetére


V/
Topikgazda

Most komolyan kérdezem, eddig nem adtál minősítést? Amikor leigazolod a megérkezést, rögtön utána az jön elő, ha adsz, akkor az "nyilvánossá" válik.
Három oszlop van a Feedback menüpontban:
1. Vásárlás amelyet még nem lett értékelve (Orders Awaiting My Feedback)
2. Vásárlás amely az eladó részéről nem lett értékelve (Orders Awaiting Seller’s Feedback)
3. Leadott értékelés (Published Feedback)

A kérdésedre a választ adja a megnevezés, amit értékeltél az nem lehet az 1-es és 2-es pontban.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.