Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58001) tbalint3 válasza Jahno (#57983) üzenetére


tbalint3
tag

Most néztem a FB oldalukon az utolsó bejegyzésüknél a kommenteket. Tényleg nem vagyok egyedül. Katasztrófa egy cég... Mondjuk az express jelző elég vicces, legalább humorérzékük van, ha már futáraik nincsenek.

[ Szerkesztve ]

(#58002) lacoka55 válasza Hiei555 (#57989) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Az aliexpress követője sokszor le van maradva nem mindig pontos nézd meg a posta oldalán vagy az itt használt követők mit írnak [link] [link]

(#58003) blackangel11 válasza lacoka55 (#57999) üzenetére


blackangel11
újonc

Akkor lehet, hogy fogok hosszabbítást kérni, mert már kicsúsznék az időből. :( Innen néztem én is, csak korábban egy másik UH...BE számnál másnap megjött ezután a kiírás után, viszont mivel nem váltott át még más azonosítóra gyanítottam, hogy nem lehet még Magyarországon. De majd akkor a napokban kiderül, köszönöm!

(#58004) V/ válasza tbalint3 (#58000) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor előbb vagy utóbb megkapod, de hidd el hogy egyszerűbb lenne lerendezni személyesen. És nem lenne a jobb a Posta, a topikban nagyon sok társunkat többszörösen megkárosították a jogtalan és trehányságuk miatti pénzbeszedéseikkel.
Nekem évek óta semmi gondom velük, mármint az Express One.

[ Szerkesztve ]

(#58005) V/ válasza blackangel11 (#58003) üzenetére


V/
Topikgazda

19. napon is visszakérheted a pénzed, akkor is időben vagy, az január 16.

(#58006) Jahno válasza tbalint3 (#58001) üzenetére


Jahno
őstag

Tudja fene, az, hogy karácsony előtt 10en dühöngenek, hát az olyan. Mellé még le kell vonni a 30% hülyét, aki azt sem tudja hol van és mi történt.

(#58007) lacoka55 válasza tbalint3 (#58001) üzenetére


lacoka55
aktív tag

lehet hogy egyes körzetekben gond van a szállítással sok csomag sofőr hiány én ma kaptam meg a 3. csomagom semmi gond nem volt vele tegnap központi raktár ma reggel 8-kor futárhoz került 9 előtt már itt volt nálam

(#58008) Digitalpimp


Digitalpimp
senior tag

Akinek van sok coinja nézze meg, hogy van-e ami dec. 31-el lejár. Nekem adott értük egy 10/3-as kupont. Meg megint van hop játék, lehet gyűjtögetni és majd beváltani kuponért meg tárgyakért.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#58009) Ciccuka válasza Ciccuka (#56837) üzenetére


Ciccuka
veterán

Cainiao Standard For Special Goods

2021-11-13 Parcel dispatched
2021-12-28 Customs clearance started / Received by the delivery company
Estimated delivery: Jan 11

Hát ez elég lassúnak tűnik eddig...

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#58010) Vikusz77


Vikusz77
tag

Sziasztok!

Rendeltem egy eladótól két szerszámot két külön rendelésben.
Volt neki ez több verzióban is felrakva, különböző árakon, ez gyanúsan olcsó volt (kb 70%-a "normál" árnak), de gondoltam, hátha elküldi.
Közölte másnap, hogy még sincsen (levette a hirdetést), töröljem a rendelést.
Én kötöttem az ebet a karóhoz, hogy ez ugyanaz, mint amit drágábban is hirdet, küldje el szépen.
Nem akarta, de végül "elküldte".
Kaptam követési számot, majd kb. két hét múlva az jelent meg, hogy a szállítás törölve (alin a bejegyzés: "Cancelled by seller").
Jeleztem a fickónak, aki közölte, hogy a szállítással valami gond adódott, töröljem a rendelést. Mondtam neki, hogy: nem, küldje újra.
Azt mondta, hogy nem tudja (magyarán nem akarja).

A kérdésem:
Van-e valami oka, hogy nem törli ő a rendelést, hanem azt szeretné, ha én töröljem.
Pl. ha én törlöm nem értékelhetem a vásárlást, ha ő törli, akkor meg igen.
Ha tök mindegy, mert se így, se úgy nem tudom majd értékelni, akkor nem húzom az időt és indítok egy dispute-ot (a szállítási időből még 52 nap van hátra, ha ez számít)

Előre is kösz a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#58011) Jahno válasza Vikusz77 (#58010) üzenetére


Jahno
őstag

Nekem tök mindegy mi az ok, ha "cancelled by seller" van akkor már kérem is vissza a pénzt.

(#58012) tothferenc


tothferenc
senior tag

Sziasztok. Tanácsra lenne szükségem. Mostanában rendelt csomagok nagy része eddig ExpressOne által lett kézbesítve. Az elmúlt 3-4 hétben viszont kapom a postától az emailt a vámeljárási díj befizetéséről. Ezeket befizettem. Viszont több csomagom is van, ami a csomagszám alapján dec. 6-8-a óta nem mozdul, "Budai Kézbesítő Posta, A küldemény továbbítása kézbesítésre" jelzéssel. Tegnap megjött két csomagom (lsd kép, uv folyaszto), ami 28-én került a "Budai Kézbesítő Posta, A küldemény továbbítása kézbesítésre" státuszba, viszont ezeken a csomagokon a csomagszám filccel le van satírozva. Posta alkalmazásban a szám alapján nem jelenik meg Sikeres kézbesítés. Attól tartok, hogy a régebbi csomagjaimat lenyúlják, mert hogy is fogalmazzak, elég furcsa a postásunk, volt vele több érdekes beszélgetésem. Meddig érdemes várnom? Lesz valami jogalapom a posta felé, mivel vámeljárási díjat is kifizettem a csomagok után, hogy kártérítenek, ha nem kapom meg a csomagokat? Félek, hogy mivel nem aláírós csomagok, simán azt fogja mondani, ő kézbesítette. :W [kép] [kép]

[ Szerkesztve ]

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#58013) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Az normális, hogy lassan 1 hete meg se mozdul a csomag?

#?*@&!

(#58014) Joker88 válasza zeon.hu (#58013) üzenetére


Joker88
őstag

sokunknak így van.. ;)

In loving memory of Garrett Lockhart

(#58015) Digitalpimp válasza zeon.hu (#58013) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Nekem ami 17-én volt ilyen státuszba, 23-án jelent meg az EO rendszerében.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#58016) KrAt


KrAt
veterán

Sziasztok!

Ha van egy termék Alin, ami 7 napos lengyel szállítással bír, és épp 24-én rendeltem meg (ok, azt hagyjuk ki, számoljunk 27-től), de még mindig csak a feladás tényét jelezték a DPD-nek, akkor majd érdemes a 7(+3) nap után pattogni nekik, vagy engedjem el, IJ kártya, és majd megérkezik?

(#58017) Jahno válasza KrAt (#58016) üzenetére


Jahno
őstag

Majd jön, egyelőre örülj ha nem Kínából, mert még az is lehet.

(#58018) Jahno válasza zeon.hu (#58013) üzenetére


Jahno
őstag

Szerintem igen. És még 1-2 munkaszüneti nap is volt benne, ugye?

(#58019) KrAt válasza Jahno (#58017) üzenetére


KrAt
veterán

Azjó :) Azért rendeltem innen, hogy mihamarabb ideérjen (kis plusz pénzért...), aztán még annyi se.. :)

(#58020) kenand


kenand
veterán

Mos én is közdök egy szélhámossal, EU warehose 4 napos szállítás, 3 hete sehol, csak kamu ígéret, tracking nem működik, most Dispite-ná kínai trackinget mutogat (nem hozzám)

(#58021) Jahno válasza KrAt (#58019) üzenetére


Jahno
őstag

DPDnél nekem volt mikor elfelejtette küldeni, elég volt ráírni és már pattintotta is. Akad mikor visszavonta és hirtelen kínai csomag lett. És felszívódós eladóis.

(#58022) KrAt válasza Jahno (#58021) üzenetére


KrAt
veterán

Az eladótól nem félek, régi, soksok jó értékeléses, a kínaivá válástól picit, de akkor úgyis megreklamálom, h nem ezért fizettem :) (névnapi ajándék lett volna, azért nem ártott volna, ha jan elején megérkezik..)

(#58023) V/ válasza tothferenc (#58012) üzenetére


V/
Topikgazda

Többször írtuk már kapsz küldeményazonosítót, de ez nem mindig nyomkövetési szám, hanem később a szállító ad neki igazi postai nyomkövetési számot. Mint ezeknél is.
Ez a kettő mivel U betűvel kezdődőik nem könyvelt küldemény és ha 24 mm-nél vastagabb akkor postán kell átvenni, hogy értesíteni tudjanak ehhez a helyi kézbesítő posta ad saját azonosítót és az alapján tudod átvenni. Ha 24 mm-nél vékonyabb akkor postaládába bedobják.
Nem könyvelt, nem kell bejegyzésnek lenni, annyi van ha postán veszed át akkor beolvassák a vonalkódját a postás munkastatisztikája miatt és ekkor a rendszerük bevési a kézbesítési bejegyzést, de ezt egyébként nem kellene, mert ugye ez nem könyvelt.
Ha az AliExpress-en a szállítási információkhoz az LP00.... kezdetű küldemény azonosító után nem írják be az új, nálad azeri és vanuatui azonosítót, akkor nem lesz róla tudomásod hogy ezzel fog a szállítás megtörténni. Így sehol nem látod legfeljebb a Posta vámolási értesítőből tudod meg.
Az amit írsz és nem mozdult vagy nem kaptál még értesítőt (24 mm-nél nagyobb) vagy már a postaládádba landolt, mert maximum eddig megy a nyomkövetés Budai Kézbesítő Posta, A küldemény továbbítása kézbesítésre

(#58024) tothferenc válasza V/ (#58023) üzenetére


tothferenc
senior tag

értem, köszi a kielégítő választ.
Most átnyálaztam a rendeléseket és van valami törvényszerűség, hogy amit Cainiao szállítással rendelek, az mindig az ExpressOne-hoz kerül, vagy random osztozik rajta a Postával?

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#58025) V/ válasza tothferenc (#58024) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit mi megfigyeltünk az az AliExpress standard és az AliExpress saver ami az Express One-hoz kerülhet, a Saver előfordul hogy EU-s feladású postai lesz. A Cainiao global az inkább postai.

(#58026) tothferenc válasza V/ (#58025) üzenetére


tothferenc
senior tag

érdekes, én pont az ellenkezőjét vettem észre, legalábbis nálam, eddig ez volt a tapasztalat.

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#58027) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Az új csomagomnál ezt a sok megérkezést nem igen értem a követőnél írja
december 26 04:36 Megérkezett Budapestre
december 28 11:41 Megérkezik a tranzitországba vagy létesítménybe
december 29 08:07 Érkezés a célországba [kép]
ez 23 nap idáig ami elég jó időnek számít valószínűleg holnap ki is hozzák 7 különböző boltból rendelt csomagjaim vannak benne remélem mind megkapom

(#58028) V/ válasza tothferenc (#58026) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy a Cainiao global economy-k azok Express One szállításúak? Az AliExpress Standard-nál kezdte el használni a Cainiao elsőként, aztán néha a Savernél is. Legfeljebb a kezdetekben te nem azzal rendeltél. Főleg hogy fizetős és néha még több is mint a China Post airmail Július közepe óta ami AliExpress standard-el jött azt mind az EO kézbesítette nekem és nem egy-két darab volt. A Saver meg U-s belga.

[ Szerkesztve ]

(#58029) Weor válasza lacoka55 (#58027) üzenetére


Weor
csendes tag

Mi is őszintén reméljük, különben naponta megkapjuk a kérdést, hogy szerintünk ki fogják-e hozni neked a csomagodat és ha igen, akkor mikor.
-
Amúgy tegnap 8:52-kor én is megkaptam a 9-én a tieddel együtt landolt cuccomat anélkül, hogy rajzoltam volna bármit is a kínaiaknak.
-
Peace és Búék mindenkinek!

(#58030) minikahona


minikahona
tag

Sziasztok! Bocsi hogy ha már meg lett egy ilyen kérdés válaszolva, de hiába keresgéltem, konkrétan nem jött át nekem hogy miért is van ez.
A lényeg hogy rendeltem egy 300 forintos cuccot 700 forint szállitási költséggel az aliról. Ma érkezett meg és a furcsa az az hogy nem kellett kezelési költséget fizetni, a postás csak bedobta a ládába a cuccot és kész.
Email-t se kaptam arrol hogy online be kellene fizetnem, pedig ugy készültem hogy kell majd fizetni 800 forintot a postásnak.
Azt észrevettem, hogy ez áll a borítékon mint küldő:
liyuelin (CAINIÃO) PO BOX 10060
Brucargo 829C
1934 EMC Brucargo
BELGIUM
Ezért van hogy nem kellett fizetnem? Vagy majd eztán jön az üzenet hogy fizessem online? Ha jol látom az áfát már kifizettem amikor megrendeltem a cuccot, szóval azt már nem kell, de a kezelési költséggel mi van? Most rendeltem elöször az új vámeljárási szabályok bevezetése óta aztán nem tudom hogy most ez normális vagy sem.
Köszi a választ elöre is! :R

We are the Borg. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile.

(#58031) V/ válasza minikahona (#58030) üzenetére


V/
Topikgazda

Kaptál hozzád egy belga postás nyomkövetési azonosítót és azzal lett kézbesítve. Vámolás csak az EU-n kívüli feladású küldeményekre vonatkozik, Belgiumig Kínából csak egy konténer mozog, nem egyedi csomagszállítás van, majd ott kerül a belga posta kezébe a te csomagod és onnan ottani feladással kapja meg Magyar Posta. EU-n belül 2004 óta nincs vámolás. Így neked semmit nem kell utólag fizetned, hiszen nem vámolandó.
Én személy szerint vagy 15-ször írtam már ezt itt.

[ Szerkesztve ]

(#58032) minikahona


minikahona
tag

Oké, csak azért zavart meg ez a dolog, mert ugye eredetileg kínából jött a cucc. Tudom hogy union belül nincs vám, rendeltem már unios raktárról, de ez kinaiból jött.
Most akkor belgiumban ezeket a csomagokat átmatricázzák és ugy küldik tovább? De akkor meg mlrt a magyar éfát kell fizetnem, vagy ott ilyenkor nem vámolnak? Bocs csak fura ez nekem.

[ Szerkesztve ]

We are the Borg. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile.

(#58033) lacoka55 válasza minikahona (#58032) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Áfát sajnos minden esetben fizetned kell ez benne van a termék árában a címed az ország kód alapján már az ennek megfelelő áfát 27 százalékot számolnak fel már a vásárlásról normál eljárásnál már további áfa számítás levonás nincs

(#58034) V/ válasza minikahona (#58032) üzenetére


V/
Topikgazda

Belgiumban nem átmatricázzák, az ráteszik még kint, hanem a konténerből átadják a belga postának hogy juttassa el Magyarországra postai úton egyedi küldeményként.
Az összes olyan ami Kínában kap EU-s postai azonosítót így van szállítva.
Ennek semmi köze az áfa fizetéshez. Leírta,m az Összefoglalóban a lényeget. Július 1-től van olyan lehetőség hogy nem az országba érkezéskor leygen kifizetve az import áfa a vámolás során, hanem a kereskedő bejelentkezik az IOSS rendszerbe, kap egy azonosítót és jogot arra hogy a vevő országa szerinti áfát beszedje, ez 150 € értékhatárig lehetséges.
Az ilyen termékek esetén is van vámolás, de az áfa fizetésből csak annyi, hogy ellenőrzik érvényes-e a kereskedő IOSS azonosítója, mert ha igen akkor az elküldte az áfát az adóhatósághoz.
AliExpress a holland adóhatóságon keresztül teszi meg, akik a pénzt továbbítják a vevő országa szerinti adóhivatalhoz.
Itt megáll a történet, az ogy a Maygar Posta kitalálta hogy ezzel ők tudnak keresni és az ügyintézésért ami teljesen elektronikus kér pénzt az már egy másik téma. Mert egyébként semmi díja nincs, ha az állami vám vámol és kári az áfát, uganúgy a más szállítási szolgáltatók sem kérnek.
A vámolási történetből pedig az EU-s küldemények kiesnek.
Az áfa az viszont marad, mert EU-n belül is kell áfát beszedni és a vevő országa szerinti mértékűt, így az hogy EU raktárból vagy Kínából, de EU-s szállítással jön az nem számít, az áfát fizetni kell.

[ Szerkesztve ]

(#58035) fairi válasza V/ (#57991) üzenetére


fairi
addikt

Próbáltam reklamálni a szabály miatt ezt kaptam, kb nem is a kérdésre válaszoltak, mintha direkt nem akarnák érteni mi a valódi panaszom.:
"A rendelkezésünkre álló információk szerint az UY000663203AZ azonosítószámú küldeményhez a feladó az előreküldött elektronikus adatokban nem továbbította felénk sem az e-mail címét, sem a telefonszámát, így informatikai rendszerünk nem küldött értesítést a vámkezelésről.
Társaságunk csak azokat az adatokat tudja a vámkezelés során figyelembe venni, amelyet a kereskedő a feladáskor a küldeményhez előzetesen megadott.
Bízunk benne, hogy bár panaszát megalapozatlannak találtuk, elfogadja válaszunkat. Amennyiben panaszának kivizsgálásával, illetve tájékoztatásunkkal elégedetlen, álláspontját alátámasztó bizonyítékaival jogorvoslati eljárást kezdeményezhet. (Jogorvoslati tájékoztató a lap alján.)
Postai szolgáltatásainkkal a jövőben is az Ön szíves rendelkezésére állunk." :W :W

Még ez a magyarázat se jó, de legalább maximalizálni tudják a profitot. Van oly érzésem egyre gyakoribb lesz ez a probléma.

(#58036) Vikusz77 válasza Jahno (#58011) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm a válaszodat!

A kérdésem az, hogy van-e olyan hátránya annak, ha én kérem a vásárlás törlését (amit az eladó szorgalmaz valamiért, ahelyett, hogy egyszerűen ő törölné a vásárlást), hogy ez esetben nem tudom majd értékelni.
Vagy törlés esetén nincs értékelésre lehetőségem, akkor sem, ha ő törli a rendelést.
Mivel hülyére vett, elégedetlen vagyok, szeretném ezt egy értékelésben jelezni, ha módom van rá.

[ Szerkesztve ]

(#58037) V/ válasza fairi (#58035) üzenetére


V/
Topikgazda

Említettem már hogy emírségi, azeri, vau..i számoknál ez van, mert az AliExpress logisztikától megkapott adatokból nem veszik át az IOSS dolgot, az ugye külön vám-árúnyilatkozat féle és adott esetben az elektronikus elérhetőségi adatokat sem és ez kerül a postai adatbázisba ami a küldeménnyel jön, nem teljes Ali adatsor.
A szállító váltóknál sajnos ez élő probléma és igaz van a postásnak, mert a kereskedő mondjuk a Yanwen-nek adta meg, az pedig nem adta tovább az azeri postának és így úgy tűnik hogy a kereskedő nem adta meg.
Pont ezért írjuk be címsorba az elérhetőséget, de még ennek ellenére is előfordulhat hogy csak a címkén lesz rajta, arról meg nem dolgozik a Posta programja.

(#58038) V/ válasza Vikusz77 (#58036) üzenetére


V/
Topikgazda

A vásárlás törlése a részéről negatív minősítésű, jutalék emelő, persze hogy inkább azt szeretik ha te kéred. A tisztességesebb nem jelöli szállítottra és így te hátrány nélkül kérheted a törlést, amit az eladó elfogad, de ebből nem lesz neki sem hátránya.

(#58039) Voice24


Voice24
őstag

Technikai kérdésem lenne:
Az eladó csak akkor kapja meg a vételárat, amikor én leokézom, hogy megkaptam a terméket? Vagy már egyből a vásárlás realizálása után? Azért kérdem, mert a napokban emlegetett (elvileg vonatozós) CN-es csomagomat az eladó elveszettnek látja, és felajánlotta, hogy paypalra visszatéríti az árat. Megadtam neki az accountot, meg odaírtam neki, hogy a paypal jutaléka miatt többet kérek vissza, amit nyugtázott, de azt kéri, előbb igazoljam le, hogy megkaptam a csomagot, és utána indítja a refundot.
Agyalok a dolgon, mert az átvétel leigazolásával kevesebb lehetőségem marad, ha mégis átverőset akarna játszani. A védelmi időből még 34 nap van vissza, lehet, hogy inkább azt kivárom, és ha addig nem döcög be a vonat, disputával ígyis-úgyis visszakapom a pénzt.

(#58040) Vikusz77 válasza V/ (#58038) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm a segítséget!
Akkor jelen esetben indítsak dispute-ot a pénzt visszakérve, mert értékelni sehogy sem fogom tudni már a vásárlást?

(#58041) fradi81 válasza Voice24 (#58039) üzenetére


fradi81
veterán

Ha igazolod hogy megkaptad, akkor szerintem már nincs mit tenni, a pénzed nem látod többet. Nem kell belemenni ezekbe a játékokba csak átvernek.

moto g72, Ninebot d28e

(#58042) V/ válasza Voice24 (#58039) üzenetére


V/
Topikgazda

Egyszerű oka van és az amit írsz. Ha leigazolod akkor hozzáfér a pénzhez és így lényegében azt adja vissza, viszont amíg nem kapja meg, akkor meg kell előlegezni a pénzt és mi van ha megkapod és ennek ellenére reklamálsz? Akkor vételár és ez az összeg is ugrik neki. Meg lehet érteni hogy miért kéri.
Mivel a pénzt azonnal látod a PayPal-on nem napok, hetek és azt nem tudja visszavonni én nem látok benne kockázatot, főleg hogy van 15 napod dispute-t indítani ha még sem teljesítené. Nem a meg nem érkezés lesz az indok, hanem nem kaptál semmit.
De persze megvárhatod hogy lejárjon a védelmi idő és azután a dispute.

[ Szerkesztve ]

(#58043) V/ válasza Vikusz77 (#58040) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát lehet értékelni a vásárlást, az eladót nem igazán. Ha kéred a törlést és az eladó elfogadja a pénz jön vissza automatikusan, nem kell dispute.

(#58044) gyulazsolti


gyulazsolti
senior tag

Sziasztok!

Aliespress saver shipping. SYAET13114153
Miért kell nekem 766Ft-ot fizetni, online. [kép]
Ez meg a termék. [link] 2csomag van belőle. 5.35 $, 2$ kuponnal, 3.35 $-t fizettem.
Jól van ez így?

(#58045) Razzul


Razzul
senior tag

Sziasztok!

November 3-án rendeltem egy terméket Aliról, UD...NL jelzésű Tracking Numbert kapott és lassan lejár a buyer protection időszak. Mivel az AliExpress oldala ebből a szempontból nem túl egyértelmű, pontosan hogyan tudom ellenőrizni, hogy mikor telik le ez a védelmi sáv és meddig tudok vitarendezést kérni?

Az oldalon jelenleg ezt írja a rendelés adatainál: If your order does not arrive on 2022-01-18 , you can apply for a refund by opening a dispute.

De ha jól tudom akkor a buyer protection a rendelés idejéből adódóan január 3-án jár le és pont hogy január 18-ig tudok disputát indítani, utána már nem. Vagy tévedek? :F

Stat crux dum volvitur orbis

(#58046) Jester01 válasza gyulazsolti (#58044) üzenetére


Jester01
veterán

Nem kapta meg a posta az IOSS-t. Kifizeted, megreklamálod (ha ér annyit az a 367Ft) és esetleg visszakapod. Az ÁFÁ-t. A szolgáltatási díjat azt nem.

[ Szerkesztve ]

Jester

(#58047) V/ válasza gyulazsolti (#58044) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért kell fizetni mert ezzel a számmal érkezett UA411759274VU és amit írtam már hogy ezek nem kapják meg az IOSS és az értesítési adatokat, így az áfás programmodul futott le.
Valójában nem azzal a szállítási móddal lett küldve amit választottál.

(#58048) gyulazsolti válasza V/ (#58047) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Köszönöm, mindkettőtöknek.
Akkor nincs más hátra és fizetni.

(#58049) V/ válasza Razzul (#58045) üzenetére


V/
Topikgazda

Nagyon egy értelmű a böngészős oldalon keresd meg vásárlást és ott a számláló az Awaiting delivery, a View Detail-ra kattintva felül meg az hogy mikor indithatsz dispute-t.

Az 1. pontnál piros dátum 2022-03-09, ami összhangban van a számlálóval.

[ Szerkesztve ]

(#58050) Razzul válasza V/ (#58049) üzenetére


Razzul
senior tag

Nagyon nem egyértelmű. Mint írtam november 3-án rendeltem, a két hónap így január 3-án jár le, ezt a részleteknél külön is számolja.

Nomármost, akkor most január 3-tól tudok 15 napig disputát nyitni, január 18-al bezárólag, vagy az általad is mutatott Reminder szövegének megfelelően, erre még január 18. után és a rendelés lezárását követően is lehetséges?

Stat crux dum volvitur orbis

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.