Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101089) Robi_73


Robi_73
őstag

Sziasztok!

Valaki mondott fel vezetékes előfizetést, és adott le eszközöket mostanában? Szerintem elégé vérlázító ahogyan intézi a dolgokat a Vodafone! :W

Bocsánat, kicsit hosszú lesz.. :B

Történt ugyan is, hogy pénteken (12.11.) telefonon felmondtam a vezetékes szolgáltatást és az ügyintéző azt mondta, hogy vagy postán, vagy pedig bármelyik Vodafone üzletben leadhatom az eszközöket. A szolgáltatást 12.14.-én fogják kikapcsolni (a telefonbeszélgetés után 40 perccel már nem üzemelt a upcmail, és a Horizon go) és onnan számolva 3 munkanapon van leadni az eszközöket. Ma hónom alá csaptam a boxokat és a modemet és besétáltam a szolnoki hivatalos (nem a partner) Vodafone üzletbe. A kezelőpultnál kiválasztottam az eszközleadást, és sorszámot húztam. Pár perc múlva hozzám lépet az egyik ott dolgozó alkalmazott és közölte, hogy ha eszközt szeretnék leadni, akkor várnom kell ami lehet akár 1 óra is. A karácsonyi időszak miatt számoltam ezzel a lehetőséggel, mondtam neki kivárom a sorom nem sietek. Az üzletben nem volt tumultus, utánam is közvetlenül ketten, max hárman húztak sorszámot. Ismét eltelt egy kis idő, majd ismét odalépett hozzám egy másik értékesítő hölgy, aki a postai leadást tanácsolta, mert lehet akár 2-3 órát is várnom kell míg leadhatom az eszközeimet. Itt már sejtettem, hogy mire megy ki a dolog, mert a jóval utánam érkező ügyfeleket is rendre elém sorolta a rendszer. Mondtam a hölgynek, hogy a kolléganője 1 órát mondott, azt megvárom és utána eldöntöm mit szeretnék. Ismét eltelt egy kis idő, jött a következő ügyintéző srác, hogy ő csak jót akar, ne várjak feleslegesen jobban járok a postával. Azt a magyarázatot adta, hogy ők csak megörökölték a régi UPC-s ügyfeleket és nincs kapacitásuk, idejük az eszközök leadásával foglalkozni, és a rendszer minden érkező ügyfelet elém fog sorolni. Magyarul addig várakoztatják az ügyfeleket míg fel nem adják a dolgot. Mondtam neki, akkor a weboldalon és a telefonos lemondásnál miért nem kizárólagosan a postai leadást jelölik meg lehetőségként?! Erre nem mondott semmit, morogtam neki egy kicsit, elköszöntem és 40-45 percnyi várakozás után angolosan távoztam. A postán pedig 10 perc alatt végeztem úgy, hogy nem volt megfelelő méretű doboz.

Sajnos lesz velük még egy köröm, mivel a záró-jóváíró számlával amit majd küldenek be kell hozzájuk mennem, hogy kérvényezem az időarányosan visszajáró havidíjam összegét. Ez is milyen dolog már, elektronikusan fizetem, miért nem tudják automatikusan visszautalni a túlfizetés összegét.

20-22 éve vagyok két év megszakítással előfizető, azért ez semmilyen szinten nem ügyfélbarát eljárás. Soha nem volt tartozásom, mindig időre fizettem és egy autó árát hagytam "náluk". A UPC sokkal jobban bánt az ügyfeleivel, a Telekomtól pedig tanulhatnának ügyfélkezelést, pedig ők sem szentek... :(((

Robi73

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.