Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101301) Piftuka válasza MaCS_70 (#100991) üzenetére


Piftuka
veterán

"mert eszembe sem jutna ilyen szolgáltatói mailcímet használni."

Nekem eszembe jutott.

Most kaptam ezt a levelet:

"Szeretnénk újra felhívni a figyelmedet, hogy 2021. március 1-jén a Vodafone vezetékes internet szolgáltatáshoz kapcsolódó e-mail fiókok és a hozzá kapcsolódó Webmail (e-mail webtárhely) szolgáltatás megszűnik.
Ennek oka az, hogy a Vodafone Magyarország számára a UPC márkanév és a hozzá kapcsolódó márkák használati joga hamarosan lejár. A márkanevek kivezetése miatt a levelezési szolgáltatásunkkal egyidőben az általad használt (@upcmail.hu, @chello.hu, @monornet.hu vagy @upctelekom.hu végű) e-mail cím is megszűnik."

:(((

Amellett, hogy elmennek a bús, büdös fenébe, meg kell jegyeznem, hogy most először küldték. Nem pedig "újra"...

Mikor kommunikálták ezt ki legelőször?

Persze mindegy ...

Az átvételt követően ígértek szépeket, ipari mennyiségben kaptam a részletes kérdőíveket, és elhittem, hogy majd jobb szolgáltatást nyújtanak, mint a UPC. Még sajnáltam is őket az "örökségük" miatt.

Egyébként az ő levelező szolgáltatásuk kifejezetten jó, stabil és gyors volt. Kimondottan örültem neki, hogy 5 domain-t is regisztrálhattam.

Az elmúlt 20 évben az egyetlen levelező szolgáltatás volt, amivel kapcsolatban nem volt probléma. A "Freemail" és "Gmail" email címeimmel sok gond volt.

Nagy kár, hogy nem a pár hónappal ezelőtti szerződéshosszabbításnál közölték mindezt...! :(

"Aquila non captat muscas."

(#101302) Piftuka válasza wjbhbdux (#101296) üzenetére


Piftuka
veterán

Egyik szolgáltató kutya, a másik eb...

Az persze tény, hogy a "T" féle optikai rendszer jó dolog. Szerencsés, akinél elérhető.

Én családiház övezetben... csak UPC van, ~30-40 éves, ex-Kábelkom alu kábelekkel...

A már lassan 2 éve jelentkezett probléma viszont továbbra is fennál. Majd megírom a fejleményeket. (Visszaolvasva láttam, másnál is jelentkezett, és ott is hasonló "hatékonysággal" kezelte a UPC/Voda...)

"Aquila non captat muscas."

(#101303) MiZo1990 válasza Piftuka (#101301) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

A novemberben kiállított számlán volt az első értesítés a megszűnésről, ami aztán futott pár kört itt, meg a Facebook-on és néhány hír oldal is lehozta.

Egyébként március óta új előfizetőknek már nem is járt se tárhely, se mail cím.

(#101304) cof válasza Piftuka (#101302) üzenetére


cof
veterán

Hát ha 30 éves koax kábelen megy minden, akkor azt bizony cserélni kell az egész szakaszt mert nem a digitális TV-hez lett kitalálva, árnyékolás nulla, garantált a széteső csatorna.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#101305) pjen válasza cof (#101304) üzenetére


pjen
félisten

A 30 éves koaxon már kettős árnyékolás volt.Az AM Mikró kiválóan elment rajta a fejtől akár 10-15 címre is. :)

[ Szerkesztve ]

(#101306) hypno skate


hypno skate
senior tag

Részlet a Voda ma érkezett email tájékoztatójából (email, webmail megszüntetése)

"...A módosítás nem minősül az ÁSZF vagy az Előfizetői Szerződés az Előfizetőre nézve hátrányos módosításának, így határozott idejű előfizetői szerződés esetén felmondási okot nem keletkeztet..."

[ Szerkesztve ]

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#101307) pjen válasza hypno skate (#101306) üzenetére


pjen
félisten

Majd kérnek egy kapcsolat tartó mail cimet.Nálam is citromail van.

(#101308) sziszi-fuszi válasza cof (#101304) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Elég sokszor beszélsz zöldségeket. :) Kettős árnyékolás vagy 30-40 éve van a hálózatokon, sok helyen pedig már a hálózat kiépítésekor 3x árnyékolást alkalmaztak. Az első digitális szolgálatást a PR Telecom nyújtotta, úgy 20-25 éve az országban.

Mi alá kell írás?

(#101309) hypno skate válasza pjen (#101307) üzenetére


hypno skate
senior tag

Mondjuk a légiközlekedésben is a fapados szolgáltatások hasítanak...

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#101310) MadMancs válasza hypno skate (#101306) üzenetére


MadMancs
veterán

Le van írva hogy gondoskodjon az ember mindenhol megváltoztatni.

Egyébként miért olyan nehéz megérteni hogy domain Liberty tulajdona?
Domain:upcmail.hu
Domain-használó neve:Liberty Global Europe Holding BV
Utca, házszám:Boeingavenue 53
Irányítószám, település:1119PE Schiphol-Rijk
Ország:NL
Telefon:+31.20778984

Persze átirányítás, amit Liberty tudna meglépni, viszont több mint valószínű hogy nem akar. Semmi köze a Magyarországi hálózathoz, eladta, ennyi.

Lejár az idő lassan minden Liberty szolgáltatás, brand, stb használatára, voda lép, ennek megfelelően. Nincs itt semmi túlragozni való. Akinek tényleg fontos mail au eddig se szolgáltatóit használt

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#101311) hypno skate válasza MadMancs (#101310) üzenetére


hypno skate
senior tag

Ha ugyanazért a pénzért kevesebb szolgáltatás jár, az a felhasználó számára hátrányos. Mindegy hogy próbálják magyarázni, vagy mik ennek az üzleti indokai. Az utóbbiak nem is tartoznak rám, azok a Voda privát problémái.

Nyilván alkalmazkodom a helyzethez mert mást úgysem tehetek, és azért ez nem olyan téma, hogy napokig idegeskedjek rajta, de amikor egy ilyen sunyi náci dumát beletolnak a képembe, olyankor azért szó nélkül nem nyelem le.

[ Szerkesztve ]

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#101312) MadMancs válasza hypno skate (#101311) üzenetére


MadMancs
veterán

Amiért eddig fizettél azt ugyanúgy ezután is megkapod a pénzedért. Mail soha nem volt szerződés része. Az hogy ajándékba kaptad csak happy.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#101313) hypno skate válasza MadMancs (#101312) üzenetére


hypno skate
senior tag

Ebben nem értünk egyet.

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#101314) Toth_Jani válasza hypno skate (#101311) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az én régi szolgáltatómnál 10 éve még10 évig használtam a szolgáltatós e-mail címet.
A mai napig igénybe tudnám venni, havi 8 ezer forintért úgy hogy a 4 megabites korlátlan Internetet is adnák vele.
De hülye azért nem vagyok!! Inkább választottam szolgáltató független e-mail címet, hiszen az a Kínai cégeknél sem égő, akkor miért számitana egy magán embernél, egy komoly hazai cég meg adjon már magára, nem egy brutális összeg saját domaint fentartani.

[ Szerkesztve ]

(#101315) MadMancs válasza hypno skate (#101313) üzenetére


MadMancs
veterán

Miért? Mit nem kapsz meg ezután ami a számlán szerepel és fizetsz érte?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#101316) MadMancs válasza Toth_Jani (#101314) üzenetére


MadMancs
veterán

Egyetértek.
Nagyon sok vállalkozó/webshop esett ki a kosárból nálam szolgáltatói mail cím miatt. Egyszerűen komolytalanná teszi a céget.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#101317) cof válasza sziszi-fuszi (#101308) üzenetére


cof
veterán

Miért? Te láttad azt a kábelt? Tudod hogy milyen állapotban van? Azt mondja 30 éves kiépítés, 30 éve ki van téve az időjárás viszontagságainak, és azt is írja, hogy alumínium nem is réz ezek szerint az biztosan nem 3x árnyékolású, de még csak 2x sem hinném, valami kis városi cég volt a kiépítő annak idején.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#101319) blakey válasza cof (#101317) üzenetére


blakey
titán

Nálunk a lakásban lévő kábelek építéskor kerültek a helyükre, 31 éve, hibátlanul megy minden, 500-as net, minden kiálláson a digitális TV, stb. Nem feltétlenül használtak sz@r kábeleket, nem kell egyből arra fogni, hogy az a sz@r, sokaknál a sokkal újabb kábelekkel is több gondjuk van 1 hét alatt, mint nekem 10 év alatt.
Egyébként ha már ennyire határozottan állítod azt amit akkor te láttad a kábeleket? Tudod milyen állapotban vannak? Nem azt írom, hogy nem lehet igazad viszont ennyire határozottan áítani, hogy az a gond elég merész.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#101320) cof válasza blakey (#101319) üzenetére


cof
veterán

Nem láttam természetesen, csak abból indultam ki, hogy azt írta, hogy alumínium. Most itt nem tudom mire gondolt valójában, az árnyékolásra vagy magára a magra, mert ha az nem réz az bizony nem jó, még csak a rezezett sem jó.

Persze látni kellene modem értékeket is, meg elosztókat, csatlakozókat, komplex dolog ez.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#101321) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Sokan nem értik itt meg azt, hogy a Vodafone nálunk a felhasználókat vette meg. (Itt-ott kapott velük fizikai hálózatot is.)

Egy ideig kvázi bérelt pár UPC-hez tartozó szolgáltatást, ami világszerte a Liberty tulajdona, akik nyilván hosszabb távon nem kívánják ezeket a Voda használatába adni.

Persze a Vodafone adhatna helyette hasonló jellegű szolgáltatásokat, de hülye lenne, ha a birka felhasználók csak ülnek az egyre kisebb és egyre inkább kihülő pocsolyában és csak ilyen fórumokon sírják ki magukat egymás vállán :K

Majd ha tömegével kezdenek a korábbi UPC felhasználók más szolgáltatóhoz szerződni, akkor talán változtatnak ezen az üzletpolitikán.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#101322) blakey válasza cof (#101320) üzenetére


blakey
titán

Gyerekként nagyon sokat foglalkoztam az antenna szerelésével, hogy minél jobb legyen a vétel de őszintén szólva én még alumínium belső vezetékes antennakábelt nem láttam, mind réz volt, talán még van abból az időből is 1-2 kábelem.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#101323) cof válasza Donki Hóte (#101321) üzenetére


cof
veterán

Ebből is látszik, hogy nekik a német piac kellett igazából, csak hát vele együtt járt a magyar is. És most ott spórolnak ahol csak lehet, engem abszolút nem érint az e-mail mizéria, de még a Diginél is van e-mail szolgáltatás azt is csak most tudtam meg. :D

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#101324) cof válasza blakey (#101322) üzenetére


cof
veterán

Én sem találtam most hirtelen csak rezezett acél maggal. De voltak olyan betyár minőségű koax kábeleim emlékszem régebben, hogy úgy tört mint a ropi. Valószínű, hogy rezezett acél magos volt.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#101325) Ledi válasza Piftuka (#101301) üzenetére


Ledi
aktív tag

Szia!

Lépj be a webmailbe és nézd meg a spam mappát. Az első levelet nekem is oda dobta. :F

Ez ráadásul a saját levelező rendszerük.

Egy szerencséjük, hogy ehhez a második emaihez nem írtak, hogy kellemes ünnepeket kívánnak. Különben Isten bizonnyal rájuk borítottam volna az asztalt! :W

(#101326) kabelmania27 válasza cof (#101324) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Van olyan kábel amelynél az árnyékolás gyenge és ahogy az ember rátekeri a csavaros F csatlakozót el is szakad, analóg földi vételnél ilyen dugóval lehetett a gyengébb minőségű kábelt használni.

(#101327) MaCS_70 válasza Donki Hóte (#101321) üzenetére


MaCS_70
félisten

Sajnos így van.

Amint már írtam, volt szerencsém részt venni pár komolyabb céges akvizícióban. Senkinek ne legyenek illúziói: minden fillérre ki van számolva. A fogyasztókkal való kicseszés, a megjelenő újságcikkek de még a hozzánk hasonló fórumozás következményei is. Az adott piac sajátosságairól nem is beszélve, vö. birka magyar fogyasztók.

Amikor én játszottam ebben, akkor még az volt a nagy dolog, hogy komoly számítástechnikai kapacitás segítette a döntéshozatalt -- ma már gépi tanulásos modellek elképesztő pontossággal jósolnak.

Tévedni persze lehet, de nem egy olyan esettel futottam össze, amikor a külső szemlélő azt látta, hogy egy-egy cég mennyit bukott egy ügylettel, valójában pedig baromi jól jártak azzal a bukással.

A Vodafone pontosan tudja, hogy milyen szolgáltatásokat fog nyújtani, hogy mit nyújtanak a többiek, milyen területeken milyen ügyfélmagatartásra kell számítania, egységnyi forint megtakarítás mennyi ügyfélveszteséget jelent, stb. Mindez ráadásul évekre előre.

Az elégedettségünk nem létező fogalom, csak a pénzünk számít.

Sajnos sok történetet ismerek (többet testközelből), amikor a valódi ügyfélbarátságot elsöpörte a profitkényszer. Régen ismertem cégeket, ahol a vezetőségnek valódi elhivatott célja volt az, hogy szolgálják az ügyfeleiket -- és több ilyen cég bekebelezését figyeltem végig. Több belső anyagot olvastam arról, hogy a jófejségre irányuló szolgáltatásokat azonnal el kell törölni.

Nos, a UPC / Liberty nem éppen jófej, de a a saját területén van egy imidzse, ami remekül profitál neki. Érdekes módon igaz viszont, hogy a Vodafone számára ez éppen nem rentábilis. Ennyi.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#101328) sziszi-fuszi válasza cof (#101317) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Nem. Nem láttam. Ahogy te sem. De én nem is ítélek, és jelentek ki ad acta dolgokat, amiről halovány lila gőzöm sincs. Ellenben te igen.

"Hát ha 30 éves koax kábelen megy minden, akkor azt bizony cserélni kell az egész szakaszt mert nem a digitális TV-hez lett kitalálva, árnyékolás nulla, garantált a széteső csatorna.'"

Minek alapján jelentetted ki, hogy ha 30 éves akkor csak sz@r lehet? Azt bizony cserélni kell. Ez egyáltalán nem biztos! Hidd el, nem mai találmány a 3x árnyékolás sem, ahogy a koaxról is sokat azt gondolják, hogy nem túl régi, pedig bizony lassan 150 éve, hogy használatban van. S van még benne lehetőség mindig. Az pedig nem egy kategória, hogy "valami kis városi cég", attól még lehetnek profibbak a nagyoknál. Hidd el, a tapasztalat mondatja velem. Kábelezés, és annak minősége, használhatósága tekintetében nincs helye a "hinném"-nek.

Mi alá kell írás?

(#101329) sziszi-fuszi válasza cof (#101320) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Összekevered az alumínium kábelezést az acél kábelekkel illetve a rezezett acéllal. Az alumínium kábelek remekül használhatóak. Azért került beépítésre annak idején sok ilyen kábel, mert a mai állapotokkal ellentétben nagyságrendekkel olcsóbb volt mint a réz,

Mi alá kell írás?

(#101330) MaCS_70 válasza sziszi-fuszi (#101328) üzenetére


MaCS_70
félisten

Bocs, esküszöm nem kotnyeleskedésből, csak talán hasznos:

Szerintem "ex cathedrá"-t akartál írni. Az "ad acta" annyit tesz, hogy valamit véglegesen elsüllyesztesz az iratok közt.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#101331) sziszi-fuszi válasza MaCS_70 (#101330) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

(Ha jól sejtem jogász vagy!). Igazad van! Teljesen. Ex cathedrát akartam írni. Javítani már nem tudom.Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

Mi alá kell írás?

(#101332) SFU


SFU
tag

Sziasztok!

Régi UPC ügyfél vagyok, a mostani Vodás átvétel után ajánlottak 1 Gb netet és digitális TV-t, amit elfogadtam, be is szerelték, de....:

-az új Arras modemet, ha jól látom nem lehet szimplán modem üzembe helyezni, fel kell őket hívni, vagy mi a megoldás, de nekem van saját routerem és a beállítások miatt (NAS, Wifi hálózat, stb.) nem szeretném lecserélni,
-a TV-nél az a gondom, hogy fizetek egy videótárat, amelyben egy csomó filmet elértem eddig úgy, hogy az SD adásoknál a piros gomb megnyomásával bejött a menüjük és tudtam kezelni azokat, de most ugye már csak a HD adás jön, de ott nem működik ez a funkció.

Köszönöm a válaszaitokat! :R

"Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.” ― G. Michael Hopf, Those Who Remain

(#101333) cof válasza sziszi-fuszi (#101328) üzenetére


cof
veterán

Nála nem láttam, de máshol láttam békebeli koax kábeleket, na azok egytől egyik rossz minőségűek voltak. Lehet, hogy elhamarkodottan írtam amit, csak a tapasztalat beszélt belőlem. Elengedtem a témát részemről...

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#101334) Livius válasza Piftuka (#101301) üzenetére


Livius
őstag

Kíváncsi leszek hány év múlva fogják azt az e-mail küldeni, hogy leállítják a komplett TV szolgáltatást, mert túl sok a baj vele meg nem értenek hozzá. :C Aztán a következő, hogy leállítják a vezetékes internetet mert túl bonyolult nekik a koax hálózat fenntartása, de akciós jelleggel mindenki átmehet egy Voda 5G mobil csomagba. :DD

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#101335) MiZo1990 válasza SFU (#101332) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Igen, üfsz. tudja átkapcsolni modem módba az Arris-t.
Ha ellenkezik, ragaszkodni kell hozzá, hogy a nekik kiadott legújabb leírást nézze meg. Az alapján lehet átkapcsolni.

Gondolom Vodafone TV beltérit kaptál, annak a távkapcsolóján nincs videótár gomb, a főmenüből éred el a videótárat.

(#101336) SFU válasza MiZo1990 (#101335) üzenetére


SFU
tag

Köszönöm a válaszod!

De az a gondom, hogy az általam fizetett opció pl. az HBO videótár elérésére szól, a főmenüből elérhető viszont:

- nem ez,
-fizetős az összes műsor, eleddig nem így volt, hanem a 95 % nekem ingyenes volt.

Erre esetleg nem tudsz/tudtok megoldást?

Köszönöm még egyszer!

"Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.” ― G. Michael Hopf, Those Who Remain

(#101337) MiZo1990 válasza SFU (#101336) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Értem.
Ezt mindenképp az ügyfélszolgálattal kéne rendezni, simán lehet, hogy a meglévő "videótár bérlet" nem elérhető ezen a beltérin és más kell helyette.

(#101338) hypno skate válasza MadMancs (#101315) üzenetére


hypno skate
senior tag

Eleve rossz a felütés.
Attól, hogy az Ászf nem szerepel a számlán betűről betűre, az nem jelenti azt, hogy nem létezik. Ráadásul még szerepel is a számlán az amit nem kapok meg.

Szerepel rajta az az internet csomag amit igénybe veszek. Az Ászf melléklete meg azt írja, hogy az email fiók az internet szolgáltatás része.

"1/g melléklet - Kiegészítő szolgáltatások
1. E-mail postafiók szolgáltatás
A Szolgáltató az egyes, vezetékes internet-hozzáférési szolgáltatási csomagok részeként legalább egy elsődleges állandó e-mail postafiókot biztosít az Előfizető részére azzal, hogy az Előfizető szolgáltatási csomagonként eltérő számú további járulékos e-mail postafiókokat igényelhet a Szolgáltatótól. A Szolgáltató az Előfizető által igénybe vett elsődleges e-mail postafiókokhoz és járulékos e-mail postafiókokhoz szolgáltatási csomagonként eltérő mértékű tárhelyet biztosít..."

A Voda csúsztat amikor az "internet szolgáltatáshoz kapcsolódó"...szolgáltatásokról beszél. Nem simán kapcsolódik, hanem a része a szolgáltatásnak, vagyis benne van az árban.

[ Szerkesztve ]

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#101340) Piftuka válasza Donki Hóte (#101321) üzenetére


Piftuka
veterán

Biztosíthatlak arról, hogy a Vodafone engem nem vett meg, és birka sem vagyok.

Egyébként nem volt arról információm, hogy nem a teljes szolgáltatást vásárolták meg a UPC-től. A korábbi hírek, és tájékoztatók alapján ez nem volt számomra egyértelmű.

Mint említettem, rendkívül gyakori megkeresést kaptam tőlük, amelyben a múltról, és az elvárásaimról érdeklődtek.

Mivel a hálózatot megörökölték, nem is gondoltam, hogy nem "en bloc" az egész szolgáltatás lett az övék.

Sajnos túl nagy jelentősége nincsen, mert a városban a családi ház övezetekben a kábelhálózat kizárólagossága miatt csak velük köthető szerződés.

A DIGI anno a nagy "dirrel-durral" beharangozott terjeszkedése megállt a panelház övezeteknél (ott könnyű dolguk volt új előfizetőket toborozni, mert a házak hálózata nem volt a UPC kizárólagos tulajdona).

A Telekom pedig nem használhatja a hálózatot, az új hálózat kiépítését pedig valószínűleg nem fogja megfinanszírozni. Pontosabban kérdéses, hogy ezt fedezi-e számukra a 7 milliárods EU-s pályázati pénz, amit megnyertek, és hogy vajon szándékukban áll-e a fejlesztés nálunk is!?

Faramuci helyzet, mert a környező kis falvakban bevezették, vagy éppen most vezetik be a modern, optikai hálózatukat. (Egyébként nem irigylem tőlük. Több évtizedig ott volt a rossz helyzet. Nálunk már ADSL, majd később UPC kábeles internet volt, ők még a betárcsázós modemmel szívtak.)

A megyeszékelyen nekünk pedig van, ami van. A régi, Kábelkom által kiépített, majd UPC, és immár Vodafone tulajdonban álló elavult hálózat.

A többi érintett megyeszékhelyen ugyanez a helyzet, és ez elég nagy számú előfizetőt érint.

Szóval kérlek, ne ítélkezz onnan a távolból a tények ismerete nélkül! Örülj annak, ha nálatok mindez nem jelent problémát!

"Aquila non captat muscas."

(#101342) Piftuka válasza Ledi (#101325) üzenetére


Piftuka
veterán

Köszi az info-t!

A webes felületet nem szoktam használni, mert 20 éve kliensből levelezek. Majd rápillantok alkalmasint.

Persze - ahogyan fentebb írtam - már nincsen jelentősége. A közlésüket tudomásul vettem, "lenyelem a békát".

Ha nem lenne COVID, komolyan mondom, megindítanám a polgári pert. Már csak elvből is. Most, jelen pillanatban - sajnos - vannak ennél komolyabb problémák is...

"Aquila non captat muscas."

(#101343) sziszi-fuszi válasza hypno skate (#101338) üzenetére


sziszi-fuszi
senior tag

Az ÁSZF-et módosíthatja a szolgáltató! Nem tiltja semmi. Arról nem beszélve, hogy így is, úgy is változtatni kellene, mert az UPC stb. domain-eknek nem ő a gazdája hanem a Liberty Global, aki a saját márkanevét nem fogja odaadni a vodkafonnak. Az pedig egy sima üzleti döntés, hogy a vodka nem biztosít a továbbiakban egy csomó szolgáltatást. Megfelelő időben jelezte, hogy megszünteti ezen szolgáltatásokat. Nekünk meg jogunkban áll a szerződést nem elfogadni, hanem felmondani.

Az azért már megérne egy misét, hogy a vodka szerint ez nem "jelentős változás" abból szempontból, hogy azonnal, minden jogkövetkezmény nélkül felmondhassa a szerződést az előfizető. Gyanítom, hogy ez nem állná meg a helyét egy bírósági tárgyaláson.

Mi alá kell írás?

(#101344) hypno skate válasza sziszi-fuszi (#101343) üzenetére


hypno skate
senior tag

Nem is azon polemizáltunk, hogy megteheti-e vagy sem, hanem azon, hogy hogy az email szolgáltatás megszüntetésére a Vodafone úgy tekint, hogy az nem alapozza meg a jogkövetkezmények nélküli felmondást.
Van aki szerint az emailt és a webtárhelyet ajándékba kaptuk, szerintem meg benne van az árban.

Mondjuk emiatt nem fogok bíróságra menni, és a GVH-nál sem nyomom fel őket, pedig az utóbbi simán a nyakukba akasztana egy nagyobb összeget bírságként.

Ahhoz meg semmi közöm, hogy a Voda milyen szerződéssel szerezte meg a UPC-t. Ha hülye volt a jogász, rúgják ki, de szolgáltassanak az élő szerződéseik alapján

[ Szerkesztve ]

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#101345) Piftuka válasza sziszi-fuszi (#101329) üzenetére


Piftuka
veterán

Ne bántsd őt! Az okot illetően igaza van.

(Csak a kiépítőt illetően téved. Nemhogy nem "kis városi cég", hanem az ország akkor legnagyobb szolgáltatója, a "Kábelkom" volt az ominózus vállalkozás.

Így - a jogutódlások révén - mi 30+ éve folyamatosan UPC kábeltelevízió, majd közel 20 éve UPC internet előfizetők vagyunk.)

A 2000-es évek eleje óta a szolgáltatás gyenge minősége miatt több tucat (időnként egy-egy évben volt ennyi összesen) szervizes kiszálláson, számtalan modemcserén, és belső elosztó, kábel, szűrő, stb. cserén vagyok túl.

És több tucat különböző szervizes mondta el a véleményét, tudnivalókat, köztük vissza-visszatérő jelleggel azok a régi vágású "szakik", akik 40-50 éve dolgoznak ezen a területen, előbb a Kábelkom, majd a UPC, végül a Vodafone szolgálatában (már az Ericsson-hoz kiszervezve).

A kisujjukban van minden tudás, és információ is a terület UPC-s hálózatáról. Mindegyikük elmondta, hogy ezekkel a régi, Kábelkom által az utcába behúzott kábelekkel mit kezdeni már nem lehet.

Időnként jár a mérőkocsi, hangolgatják az oszlopon osztókat, jelerősítőket, és ennyi. Az újrakábelezés pedig már a UPC tervei között sem szerepelt, és az elmondottak alapján a Vodafone sem fog már rá költeni rá.

A gyakorlatban az ominózus kábelek használatának eredménye az, amit fentebb írtam. Többek között a már 2 éve fennálló folyamatos adás pixelesedés.

Hosszú-hosszú évek óta, ha országos hidegfront jön, főleg, ha eső és szél is van, akkor biztosra vehető a menetrendszerű TV adás kiesés, gyakran a teljes szolgáltatás szünetel. Akár hosszú órákig.

Elmondták a szervizesek, hogy ezek a régi kábelek (ha van árnyékolás, ha nincs) érzékenyek a hőmérséklet változására is, már sok helyen rossz állapotban is vannak, így ők hiába cserélgetnek, finomhangolgatnak bármi a házon belül. Az utcákban, az előfizetőknél jelentkező említett problémákat már csak egy teljesen új kábel oldaná meg.

Olyan pedig nem lesz. A kör bezárult.

Vannak pletykák (erről is beszéltek) arról, hogy az oszlopokon a Vodafone 5G jeladókat fog elhelyezni, és akkor nem lesz szükség kábelekre, és jön a "szép új világ".

Ám én ezt akkor hiszem el, ha majd látom. (Egyébként jelenleg csak kb. egyetlen tévé típus elérhető, amelyben van 5G modem is.)

Hát így.

[ Szerkesztve ]

"Aquila non captat muscas."

(#101346) Piftuka válasza hypno skate (#101344) üzenetére


Piftuka
veterán

Mondjuk a GVH-nál megtett közérdekű bejelentés "megér egy misét"... Ahhoz nem szükséges a bíróságra mennünk.

A bejelentést követően 30 napon belül (mert ez fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat) elbírálja a hatóság, és megindítja a versenyfelügyeleti eljárást, ha indokoltnak látja.

"Aquila non captat muscas."

(#101347) nyunyu válasza Piftuka (#101301) üzenetére


nyunyu
félisten

Amellett, hogy elmennek a bús, büdös fenébe, meg kell jegyeznem, hogy most először küldték. Nem pedig "újra"...

Már kétszer írtak róla (November 16, 18), más kérdés, hogy a UPC levelező szervere automatikusan a spam folderbe tette a Vodafone körleveleit.

Én is csak nemrég vettem észre, amikor a szokásos asztali Outlookom helyett másik gépről léptem be a webmailre. :W

Outlook csak a Beérkező üzenetek mappa tartalmát tölti le!

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#101348) Winne válasza #72445440 (#101298) üzenetére


Winne
nagyúr

TC7200U van most, az nem tudom mennyire jó a CB-hoz képest. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#101349) fojtviki


fojtviki
senior tag

Sziasztok. Most vegulis mar nem jar HBOGO az elofizeteshez? Neztem az elofizetesemnel, de mar nincs bent a HBOGO :( Nem is tudok belepni :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.