Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18751) hackeeeee válasza Gedeon31 (#18750) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nem arról van szó, hogy nem tudok belépni..

Hanem belépek, és a számla helyén sárga X, és nem tölti be a számla adatokat...

Véleményem szubjektív...

(#18752) kali válasza hackeeeee (#18751) üzenetére


kali
legenda

nekem meg időutaznak itt, most nézem azt a számlát, amelynél - szerintük - a számla kelte; 2012. 02. 17. :U
akkor én most azt a számlámat nézem, amit holnap fognak kiállítani... :U

[ Szerkesztve ]

(#18753) hackeeeee válasza kali (#18752) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Az szép....

Véleményem szubjektív...

(#18754) dr.bubo válasza kali (#18752) üzenetére


dr.bubo
őstag

Sz@r a rendszerük, már elég elég rég óta, nekem másodszor a 6xxxFt helyett 13xxxFt-ot ír ki. Bejelentettem, hogy rossz a számla, elismerték, hogy nem jó a számlázási rendszerük, de 30 nap míg kivizsgálják , úgy látszik ennyi kel nekik, hogy 3 számot összeadjanak. ;]

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#18755) #78121280 válasza kali (#18752) üzenetére


#78121280
törölt tag

Lol ez nálam már rendszeres lett :DD

(#18756) kali válasza hackeeeee (#18753) üzenetére


kali
legenda

nem baj, cserébe mostanság - pontosabban a problémám orvoslása óta - rendre kevesebb a számlám, mint kellene! :))

dr.bubo; nekem kevesebbet mutat, mint kellene, de nem gond, hivatalosan is annyi jön ki, befizetésre! :) persze inkább jóváírásról van szó, nem hibás számlázóról! :)

[ Szerkesztve ]

(#18757) dr.bubo válasza kali (#18756) üzenetére


dr.bubo
őstag

Akkor, hozzám csapják azt különbözetet, amennyivel te kevesebbet fizetsz. :O

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#18758) kali válasza dr.bubo (#18757) üzenetére


kali
legenda

:N nálam csak jóváírás játszik! :K

(#18759) gambeca


gambeca
tag

Én meg számlát sem láttam még ebben az évben.

Hoppá, megszületett a számlám, jó sokáig tartott nekik, már csak a ki postázást kell megvárni...
Holnapi keltezésű nekem is.

[ Szerkesztve ]

Az ott hagymás bab? -Nem, krumplis hal...

(#18760) hackeeeee válasza gambeca (#18759) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Én annak utánamennék...

Nehogy az legyen, hogy kapj egy "ömlesztett" számlát...

Véleményem szubjektív...

(#18761) joecontra válasza hackeeeee (#18760) üzenetére


joecontra
addikt

Ez igaz.

Üdv,
J

(#18762) hackeeeee


hackeeeee
Jómunkásember

Nekem még mindig error van.. Nem látok számla adatokat...

Nah mindegy...

Véleményem szubjektív...

(#18763) kali válasza hackeeeee (#18762) üzenetére


kali
legenda

a friss számlára most nekem is java hibát ír - két notiról és mobilról is néztem, szóval nem munkaállomás hibás -, de a régebbiek mennek!

(#18764) hackeeeee válasza kali (#18763) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nem is java hiba.. Sárga-fehér X, hogy valami hiba van...

Nem vágom, h mitől lehet..

Nah nembaj..

Távszámlája van valakinek?

Véleményem szubjektív...

(#18765) gabe_


gabe_
őstag

Hali!

Szolgáltatóváltás előtt vagyok, kábelnetről (Invitel) fogok valamiDSL-re, és egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:
A T-home-nál kb. mennyi időre van szükség egy ADSL net megrendelésétől a beüzemelésig egy olyan lakásban (Kecskemét, lakótelep), ahol telefon előfizetés nincs de a kábel bent van? (6 éve az előző tulajnak volt utoljára előfizu rajta)

Sovány szakácsban sose bízz!

(#18766) hackeeeee válasza gabe_ (#18765) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Invitel, kábelnet? Invitel DSL, nem?

Ha lakótelep, akkor T-home-nál kábelnetre kéne váltani, ha van, és nem DSL-re, szerintem..

Véleményem szubjektív...

(#18767) kali válasza gabe_ (#18765) üzenetére


kali
legenda

szerintem (is) inkább kábel, ha van rá lehetőség!
pláne, ha adott a behúzott kábel, és még minden szempontból jó is!

(#18768) gabe_ válasza hackeeeee (#18766) üzenetére


gabe_
őstag

Az invitel nemrég felvásárolta a fibernetet, akinek a kábelnetjét használom jelenleg. A címem alapján úgy tudom a T nem tud kábelnetet adni nálam, csak ADSL-t. A sebesség igényeim nem nagyok, korlátlan 5 mbit több mint elég lenne. (Jelenleg 5718ft a 6/1-es net+26analóg csatorna kábeltv, ezzel szemben a T 2660ft-ért adna 5megás ADSL netet. TV meg nem kell)

Sovány szakácsban sose bízz!

(#18769) #78121280 válasza kali (#18763) üzenetére


#78121280
törölt tag

Java hiba "normális" mert még nem rakták fel a hitelesített számla képet pdf-be 2-5 nap múlva feltöltik.

hackeeeee Nekem van távszámlám.

[ Szerkesztve ]

(#18770) joecontra válasza gabe_ (#18768) üzenetére


joecontra
addikt

Amennyire tudom az 5 megás DSL csomagot stabilan szokták adni.

Üdv,
J

(#18771) hackeeeee válasza gabe_ (#18768) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Jah, értem.

(#18769) Roli27: Neked működik a my-thome-os számla? Mondjuk akkor mindegy, ha ott nem is látszik, távszámlában csak fog...

Véleményem szubjektív...

(#18772) gabe_ válasza joecontra (#18770) üzenetére


gabe_
őstag

Csak az a kérdésem, hogy a megrendeléstől számítva kb. mennyi idő szokott eltelni, amíg net lesz a gépemen? (Azért kérdezem, mert ha lemondom a jelenlegit, nem akarok mondjuk két hétig mobilneten élni. ) :U

Sovány szakácsban sose bízz!

(#18773) joecontra válasza gabe_ (#18772) üzenetére


joecontra
addikt

A gyakorlatban kb. 1 hét szokott lenni. Amíg be nem kötik a DSL-t, addig ne mondd le a régi netet.

Üdv,
J

(#18774) #78121280 válasza hackeeeee (#18771) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nem jelez hibát momentán, új számla még nem érkezett.
Távszámlán látszani fog,viszont oda napokkal később kerül fel a számla. My T-Home gyorsabb,persze ha nem működik akkor hiába gyors :)

(#18775) kali válasza gabe_ (#18772) üzenetére


kali
legenda

bekötésre van egy rossz példám; telefonon 4 - 5 napot ígértek, mondván, már bent a lakásban a kábel - ami igaz is (volt)! a kiküldött szerződésen várható 7 nap szerepelt, és valósan 32 nap kellett, tehát még az aszf szerinti 30 nap sem volt elég... :(((
hetente telefonáltam, és mindig hitegettek, hogy már továbbítva a munkalap, hamarosan, a jövő héten, a végé meg már csak türelemre intettek, hogy sok a munka a szerelőknek... :( :(((

(#18776) hackeeeee válasza #78121280 (#18774) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hát ha jövőhét elejére sem tér észhez a mythome, akkor majd rákérdezek,, hogy ott mi a hiba.

Véleményem szubjektív...

(#18777) Gedeon31 válasza hackeeeee (#18776) üzenetére


Gedeon31
addikt

Sárga x nálam is megjelent. :C Bravó nem lépesek ezt a rendszert normálisan megcsinálni.

Nekem is van távszámlám,de tényleg pár nap múlva lehet csak ott látni a számlát.

[ Szerkesztve ]

(#18778) hackeeeee válasza Gedeon31 (#18777) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nah, jeah. :D

Véleményem szubjektív...

(#18779) joecontra


joecontra
addikt

Na most már akkor én is ránézek.

Szerk.:
Nálam látszik minden rendesen.

Üdv,
J

[ Szerkesztve ]

(#18780) jézusom


jézusom
addikt

Nekem távszámlán most 3 számla jelent meg, amit már befizettem, tessék észnél lenni! Azt javaolta helpdesk, hogy menjek a fizetésre és akkor eltűnik.

(#18781) dr.bubo válasza hackeeeee (#18776) üzenetére


dr.bubo
őstag

Őrülj neki, hogy nem látszik. :((( Én most ránéztem, megint van új számlám 17xxxFt :Y , az előző 12xxxFT volt a 6xxxFt helyett. Megreklamáltam megint, mindig a 30 nappal jönnek.
Nem igaz, hogy nem tudnak pár nap alatt normális számlát csinálni, amin már a valós előfizetési díjat kéne kifizetni. :( Azt mondja ügyfélszolgálatos néni, hogy fizessem be ezeket a nagyobb számlákat (majd 30ezerFt a 2 hónapi 12ezerFt-os összeg helyett), és majd jóváírják később a jövőbeni számlákon. mondtam neki, hogy majd akkor fizetek, ha rendes számla jön, nem akarok nekik (előre)többet fizetni, mert ők nem tudnak normális számlát csinálni. :(

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#18782) hackeeeee válasza dr.bubo (#18781) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Nah bmeg...

Szétb@szták a csomagod?

Nálam most még az előfizetői adatokra is azt írja, hogy a "Szolgáltatások nem listázhatók
Kérjük, próbálja meg később."

Nah, mostmár jó, de számla mégsincs...

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#18783) dr.bubo válasza hackeeeee (#18782) üzenetére


dr.bubo
őstag

A my-tome-ban pedig az előfizetések és kedvezményeknél, a kedvezményes havidíjak vannak feltüntetve, amennyit valósan fizetni kéne. De valahogy a számlakészítésnél nem azokat veszik figyelembe. Sz@r az egész rendszerük. :(

"Nah, mostmár jó, de számla mégsincs..."
Szívesen küldök neked egyet az enyéimből. ;]

[ Szerkesztve ]

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#18784) joecontra válasza dr.bubo (#18783) üzenetére


joecontra
addikt

Szívesen küldök neked egyet az enyéimből.
:C

Üdv,
J

(#18785) hackeeeee válasza dr.bubo (#18783) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hehehe.. :)

Véleményem szubjektív...

(#18786) #78121280 válasza jézusom (#18780) üzenetére


#78121280
törölt tag

Ha befizetted már korábban, akkor válaszd azt az opciót, hogy Távszámlán kívüli kiegyenlítés és akkor elintézettnek fogja mutatni a távszámla.

dr.bubo: Rontott számlát sose fizess be ( nem biztos hogy a következő hónapban jóvá is írják), kérni kell hogy emeljék ki a számlázásból,vizsgálják ki,ha jogos sztornózzák és állítsanak ki egy új számlát.

Gedeon31 Sárga x néha nálam is befigyel.
Több számlázási ciklus van, nekem a legutóbb Január 27.-én jött meg és Február 5.-ig kellet befizetnem :U

[ Szerkesztve ]

(#18787) Gedeon31 válasza hackeeeee (#18782) üzenetére


Gedeon31
addikt

Vagy holnap vagy legkésőbb a jövő hét elején látni kellene a számlát ugye?

Kiváncsi vagyok mennyi lesz.

(#18788) dr.bubo válasza #78121280 (#18786) üzenetére


dr.bubo
őstag

Nem fizetem be a rossz számlákat. :K Vizsgálják, nem kell befizetnem, nem kapcsolják ki a szolgáltatást (remélem) mert nem fizetek erre rá is kérdeztem, de 30 napig elhúzhatják a dolgot. Először jan.30-án jelentettem a problémát, de 16 nap kevés volt nekik. A mostani is számla is rossz ezt ma jelentettem be nekik. Kíváncsi vagyok hány hónap kell nekik, hogy rendezzék az ügyet. :(((

Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

(#18789) hackeeeee válasza Gedeon31 (#18787) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Kéne..

Én remélem megkapom távszámlán...

Ezek után már Én is kíváncsian várom, h vajon mennyit számláznak.....

[ Szerkesztve ]

Véleményem szubjektív...

(#18790) Gedeon31 válasza hackeeeee (#18789) üzenetére


Gedeon31
addikt

Eddig még nem figyeltem rá a számlazárás után kb hány napra rá kapjuk meg a távszámlába a számlánkat?

(#18791) r4pt0r


r4pt0r
tag

Jöttek a szakik és bekötötték a rendszert. Korábbi kérdésre válaszolva a modem minden portján megy minden. Szóval 1 utp kábellel összekötöttem a modemet és a switchet, majd a switchből megy a 2 gépbe és a 2 IPTVbe, így a switch már mehet a padlásra. Persze a szaki mondta hogy ezt így nem lehet meg nem fog menni, de mondta hogy csak ők nem köthetnek így mert ez nem szabványos.

(#18792) jézusom válasza #78121280 (#18786) üzenetére


jézusom
addikt

thx! ez volt a megoldás:)

(#18793) MY2K válasza gabe_ (#18765) üzenetére


MY2K
aktív tag

A bekapcsolás megy hamar 2-3 nap.

Telefon, TV, Internet, Mobilnet - Rendelés, bekötés egy helyen. Keress pü-be!

(#18794) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Még nem látom sajna az új számlámat pedig kiváncsi vagyok rá.

(#18795) hackeeeee válasza Gedeon31 (#18794) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Én sem látom.

Véleményem szubjektív...

(#18796) barcaloki


barcaloki
csendes tag

Hiba történt a levél küldése közben. A levelezőkiszolgáló válasza: 5.1.8 <a@a.hu>: Sender address rejected: Domain has no MXes. Ellenőrizze, hogy az Ön e-mail címe helyesen van-e megadva a Levelező beállításaiban, majd próbálja újra.

Segítsetek! Mit csináljak? Nálam van a hiba vagy a szolgáltatóban?
Egyik napról a másikra nem tudok emailt küldeni (thunderbird)

(#18797) joecontra válasza Gedeon31 (#18794) üzenetére


joecontra
addikt

Én látom a sajátomat.

Üdv,
J

(#18798) Gedeon31 válasza joecontra (#18797) üzenetére


Gedeon31
addikt

Mit látsz drágulás terén?

(#18799) joecontra válasza Gedeon31 (#18798) üzenetére


joecontra
addikt

Azt, hogy mindhárom szolgáltatásomnak ment egy kicsit följebb a havidíja.
Meg azt, hogy többet telefonáltam a tárgyhónapban mint máskor.

Üdv,
J

(#18800) #78121280 válasza joecontra (#18799) üzenetére


#78121280
törölt tag

Speciális csomagnak is? Ha jól emlékszem neked van olyan.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.