Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-17 21:43:19

LOGOUT.hu

PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!

Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.

A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63647) EnterR válasza Kendek (#63643) üzenetére


EnterR
veterán

Én sem értem egyébként a rendszert mögötte, az én számlámon és pluszbiztosításomon egy deka referencia nincsen az üzleti cikkszámon kívül, ami legkevésbé sem egyedi. Ha meg ezt központilag valaki valahol vezeti, akkor előttem miért nem világos a doksikról, hogy mire vonatkozik a garancia és a pluszbizti? Elvégre ha gebasz van, akkor fogom és beviszem a rossz gépet a papírjaival, amin hasznosítható infó nincsen a szerviz számára, a nettó és a bruttó áron kívül.

Ugyanezért kerestem meg a boltot is annak idején, hogy ha neadjisten szervizeltetni kell, akkor hogyan bizonyítom, hogy a doksikra vonatkozó gép hibásodott meg, itt a válasz:

Ez fasza, csak hiába van rajta a fedezetigazoláson a bolti számlának a száma, ha a hivatkozott számlán nincsen referencia, pl. nincs egy gyártási szám, semmilyen egyedi azonosító.

Szóval ennyi minimális infó tudatában én azt mondom, hogy bármit bevihetek a szervizbe, ami PS5 lemezes konzol.

PSN ID: marquuard

Útvonal

Fórumok  »  Konzol játékok  »  PlayStation 5 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.