- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Pyttawrx #227559 üzenetére
Először volt sok (~20) manuális autóm, aztán 8 évvel ezelőtt jött 1 automata Saab, utána 2 db DSG-s Golf, majd 1 automata Volvo, majd 1 manuális Golf, most újra DSG-s Golf. Plusz az utóbbi 2 évben párhuzamosan egy manuális Mazda.
Megbizonyosodtam róla, még mindig jobban szeretek kézzel, lábbal gangolni, kuplungolni. 🤗 -
válasz
ArthurShelby #227564 üzenetére
Én támogatom😁
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #227564 üzenetére
Hát nem tudom, volt 2.0Tdi, 190Le, Quattro Q3-asom 2022-ben, DSG-vel, az nagyon szar volt, annyira lassan mozdult meg az az autó, hogy döbbenet, nagyon nem volt jól applikálva benne a DSG. Szerint nagyon attól függ milyen lesz éppen a környezetvédelmi normáknak megfelelő applikálás.
-
bnorci71
addikt
válasz
focvis #227541 üzenetére
Megfigyeltem, hogy N-be kirakva deaktiválja az autoholdot, ki is írja.
na ez engem is tréfált már meg nejem szólt, hogy hééé gurulunk
hagyományos automata után kicsit más a DSG néha fogalma nincs hova kellene váltani felvált aztán pici gázt adok és vissza, picit gyorsítanék vagy csak emelkedőn pici gáz de semmi nem történik aztán még pici gáz erre visszavált akár kettőt is és olyat gyorsul ,hogy nyakam törik.
Viszont a fogyi kárpótol
Miskolc-M3-M7-8-Rábafüzes-Ausztria 350Km 2-3számjegyű utakon kacskaringózás majd haza Szombathely ez 800Km karika + 2 nap nejemnek munkába menés de amit én vezettem az közigbírság határaszinte végig és 5,3L/100Km az előző két tankolás is 5,3/5.2 szóval náluk valahol itt lesz a fogyija ami az XC60 8L/100Km után elég baráti és azt se sokalltam az AWD/Automata miatt
-
Danecay
addikt
válasz
Danecay #227534 üzenetére
Nos, hát a helyzet látszólag változott, viszont jobb nem lett. Megtakarítottam a folytószelepházat, és bár kormos volt, de nem gondolnám feltétlenül, hogy az oldalfalakra rárakódott korom befolyásolt volna bármit is, maximum, a pillangószelep peremére ráégett korom, amitől esetleg nem tudott jól zárni, vagy nem tudom. Minden esetre fémtisztára takarítottam ahol csak lehet. Az űléket is ahová fel van csavarozva és amibe egy cső van bevezetékelve is kitakarítottam, amennyire csak tudtam, még a csőbe is belenyúltam akváriumtisztító (üvegmosó) kefével. Nos az EPC felírat maradt, a hibakód viszont módosult 2 félére:
P0170 - Erőátvitel, Fuel Trim (Bank 1)
ésP0106 Erőátvitel, Manifold Absolute Pressure/BARO Sensor Range/Performance has discovered a problem.
Törlöm a hibát, beindítom az autót, jár hiba nélkül még ha túráztatom is, aztán elindulás után bedobja ezt a hibát, és érezhetően elkezd dadogni a motor, olyan mintha megállt volna vagy 2 henger. Volt, hogy leállítottam, és újra elindítottam hibatörlés nélkül, jelen is volt a műszerfalon, viszont mentem egy kört és olyan volt, mintha nem lenne érezhető probléma, leszámítva, hogy jelen van a műszerfalon, viszont mint írtam, olyan is van, hogy egyértelműen érezhető, hogy gebasz van. -
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni. Adott egy Seat Altea XL , 1.8 TFSI , BYT motor, 2008-as évjáratú autó. Lassan 1 éve fura hangot adott a ventilátor, mármint a belső szellőztetés. Hát ez múlthéten ledöglött. Tisztában voltunk vele. Kellene vennem hozzá Fűtőmotor + sebesség szabályzó ellenállást(szerelőm nem tudja jelenleg beszerezni) .Esetleg erre tud nekem küldeni cikkszámot? Denso kellene, igaz, én találtam is, csak hogy jó vagy sem, na az jókérdés.Mivel digitális benne a panel, nem tekerős, ezért amit én találtam: Denso DEA32003. Az a sebesség szabályzó ellenállás, az mi a fene? Azt hol tudok kapni, vagy hogy van, mi az?
Köszönöm! -
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #227544 üzenetére
-
Corsa02
őstag
válasz
imyourfriend #227543 üzenetére
Be igen, nincs köze a kézifékhez.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok
1.4 tsi superb, 2017-es évjárat. Száraz vagy olajos DSG? -
ArthurShelby
addikt
Új tali szavazás: LINK
Meg kell adni ph-s nevet. Próbáltam vidéknek is kedvezni, így kicsit sok opció lett (felnőttek vagytok már, megtaláljátok a logikát a sorrendben, úgy talán átláthatóbb).Bp-en van hétközi opció is, vidéken csak hétvégén. Etyeki kilátót, tatai Öreg tavat (de akár a többit is) esetlegesen össze lehet kötni sétálással/városnézéssel is (egyénileg, vagy akár közösen).
A szavazás 1-jén 18:00-kor jár le.
-
Corsa02
őstag
válasz
focvis #227541 üzenetére
Gondolom azért már összeszoktatok, de elhiszem, hogy ez így nem optimális. Nekem is nagyon sok DSG-s autóm volt cégesnek, kb 200e km-t raktam "beléjük", mind Audi volt, deee valahogy nem az igazi nekem sem, nem véletlenül manuálisat vettem privátban, én is szeretek gangolgatni, főleg egy előzéskor fix 3 aztán had' menjen
Na mondjuk ami jó emlék az az "S" és "RS" modellek váltói...de az más világ kicsit.
-
válasz
Corsa02 #227530 üzenetére
Megfigyeltem, hogy N-be kirakva deaktiválja az autoholdot, ki is írja.
Nem érdekel, ha koptatja a mikrokapcsolót, rühellem a 950-es alapjáratot, tkp. arra
jutottam, hogy mára a DSG-t utálom a legjobban az autómban. Legközelebb manuális,esetleg ZF*.
*Inkább manuális, nekem városban sem fáj gangolgatni, sőt kimondottan szeretek.A hegymenet asszisztens a "hill holder" eredendően, és tényleg hasznos, ahogy az autohold is.
-
Corsa02
őstag
válasz
szabonagyur #227539 üzenetére
Ja tényleg, na azt elhiszem, hogy ahogy rányúltál benézted
-
Corsa02
őstag
válasz
imyourfriend #227536 üzenetére
Szeritnem is, bár igazából nekünk az egyik autónk elektromos a másik rángatós, de különösebben nem hiányzik az elektromos, kicsit talán elegánsabb megoldás...
Amit én szeretek és van mindkettőben a hegymenet asszisztens vagy hogy is hívják, ha jobban lenyomom a féket megtarja magát 3 másodpercig, manuálisnál tök jó fícsör.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
imyourfriend #227526 üzenetére
Igen, ezért írtam, hogy ha tudja használja azt.
-
Danecay
addikt
Szisztok!
VW Polo 9N típusú autónk, tegnap leállt. A műszerfalon világított a check engine, valamint az EPC felírat. Hibakód szerint P2138-as hibáról van szó (Throttle/Pedal Position Sensor/Switch D/E Voltage Correlation). Annyira már sikerült utánaolvasnom, hogy ezt okozhatja akár elkoszolódott folytószelepház, annak a szenzorja, gázpedálszenzor, de akár elektromos kontaktus is.
Arról érdeklődnék, hogy tipizálható e valamilyen szinten ez a hibajelenség, hogy mi szokott lenni általánosságban a hiba okozója ennél a típusnál?
Köszönöm! -
Corsa02
őstag
válasz
imyourfriend #227526 üzenetére
több olyan típus van ahol nincs is elektromos kézifék viszont van DSG, tehát autohold sincs
(pl. Skoda Scala)
-
gippazoid
senior tag
DSG-s kérdés: hogyan várakozzak a piros lámpánál?
- D-ben és a féket erősen taposva, hogy ne kússzon, ne csúsztasson kuplungot?
- N-ben és a féket taposva/rögzítőféket aktiválva?
- P-ben? -
Atish19
őstag
válasz
szabonagyur #227521 üzenetére
Az általában motor hiba ami hibatárbejegyzést is okoz valamelyik motor hal jeladójára. Vezeték is szokott megtörni a motor tövénél az átvezetőben, de belső hiba is lehet. Ez egy kicsit más. Én egyenlőre a behúzó segéd szorulására gondolok "Zuzieh Hilfe". Eddig sajnos még nem sikerült elcsípnem. Amikor diagolom valamiért pont nem csinálja
-
Atish19
őstag
Octavia 4 tulajoktól kérdeznék. Elektromos csomagtérajtó nyitáskor meleg időben megszorul, sípol egyet és visszazár. Rásegítéssel kinyílik és utána jó. Ilyenkor olyan hangot ad mintha a gumikéder hozzá lenne ragadva és megfogná a csomagtérajtót, de már kezeltem a kédert és nem ragad. A minap beszéltem egy másik tulajjal és ugyan erre panaszkodott. Német fórumokon is találtam panaszokat. Volt akinek motorokat,zárat és vezérlőt is cseréltek, de nem javult meg. Van itt olyan akinek ezt meg tudta oldani márkaszervíz? Már átnéztem mindent és egyszerűen nem találok hibát. [link] Itt van róla egy másik panaszos ügyfél videója. Pontosan ugyan ezzel szenvedek. Van erre TPI vagy erre is ráfogják, hogy ez ilyen?
-
Flowtation
őstag
válasz
bul07 #227500 üzenetére
Szia!
Köszi a részletes választ. Ezek alapján nem bonyolult a csere. Ettől függetlenül persze majd viszem szerelőhöz, mert amúgy is műszakiztatni kell hamarosan, lehet, hogy ezt is megcsináltatom vele.#227514molnarpeter
Neked is köszi. Erre nem is gondoltam. Azt ki tudom deríteni, hogy valóban van e lógás? Ha pl megemelem az ajtót és kicsit kotyog az már az gondolom? Egyébként gyanús, hogy rendesen becsukott állapotban is kicsit kijjebb áll mint a B oszlop. -
norrberth
addikt
Nem Quattro [link] 😂
molnarpeter
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Flowtation #227449 üzenetére
Szerintem lóg az ajtó a zsanérok kopása miatt, karosszériásnak mutasd meg, egy kis hézagolás és fent lesz az eredeti magasságában.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #227476 üzenetére
Visszarakram, hat elegge gyenge eg megoldas ez
-
imyourfriend
őstag
válasz
Sza_Sa #227509 üzenetére
Anno lehet jó döntés volt aztán a rövid táv miatt el kellett volna adni, most már hogy megcsináltattam bolond lennék eladni.. Szentgotthárd - Körmend m80as pályán 4.2/100-as átlagot hozott a szekér enyhe délkeletről fújó szélben. Most lehet 1.5tsi lenne már, de egy darabig nem kell gondolkozom ilyesmin.
-
Sza_Sa
senior tag
-
válasz
imyourfriend #227505 üzenetére
15 km-re dízel autó??
Nagyon necces!
-
imyourfriend
őstag
Helyzetjelentés, kb. 800km telt el a szerelés óta a szekér kezd visszatérni a normális kerékvágásba.. 4.5 liter környéki de inkább alatta van a fogyasztás így hogy 15km-re járok dolgozni és m80-on van belőle 7km. Regenerálni 280km körül fog a mért koromtömeg -3.7g, csütörtökön megcélzom a Schneeberget kíváncsi vagyok pályán hogy fog teljesíteni.
-
bandi0000
nagyúr
Szerintetek mi a reális ára egy 2020 utáni manuális jól felszerelt, keveset futott 1.5 tsi B8.5 nek? 7 alatt akartam venni, de legtöbb felette van, viszont 9 már azért jóval több szerintem, ott azért majdnem új autó is bejátszik már
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Nincs még weboldala, vagy szeretne újabbat? 50.000-ért teljes oldalt kap
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB FSP CMT240 Zalman 500W
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest