- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Rap, Hip-hop 90'
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnorci71
addikt
válasz
Pikaa #228519 üzenetére
VCDS nem tudom, de keresni kel a szerviz menübe vízrendszer légtelenítés menüt
Én OBD11+Car Scanner csináltam de az sokkal rövidebb, de az is megjáratja mindkét szivattyút
talán ez is az -
bnorci71
addikt
válasz
zoo8800 #228504 üzenetére
ha nincs S akkor persze én meg a hagyományos automatával azzal jövök le a hegyről meg a DSG-vel is
ja az amcsi buta válton talán van 1-2-3 direkt nem biztos, hogy mindegyiken, de gondolom a mérnökök ott is gondoltak a Coloradóiakra
Kezelési is azt írja lejtmenetbe S mert ott jobb a motorfék.De mindenki úgy jön le ahogy akar én ezt a részét lezártam a témának
Corsa02
köszi akkor ez a végszó -
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #228489 üzenetére
A páralecsapódást kifejted. Tényleg érdekel mert azt gondolnám egy 20+C felületen azért a kinti kevegőben lévő párának nem kellene lecsapódni.
Az alsó fúvókáknak nem hűtő szerepük van elsősorban. Mikor nyitnak? Dci-t tudom ott 2e rpm felett van olyan olajnyomás ,hogy üzemel.
Minél mélyebben vizsgáljuk a kérdést annál színesebb éd nem fekete fehér rgyébkéntDe azért az Alpok is olyan vannak kanyarok ott fékez az ember utána ad pici gázt majd motorfék és újra.
Csak fékkel lejönni egy Stelvióról ahol felfelé is szagosodok a fék elég bátor dolog lenne.
-
bnorci71
addikt
válasz
Reggie0 #228479 üzenetére
a kompresszorokat sem melegítik, nincs terhelése a motornak nem az a terhelés, hogy a főtengely felől megforgatod és össze kel nyomnia a levegőt hanem amikor az üzemanyagot égetsz el benne akkor kap a hajtórúd főtengely csapágy ~100x terhelést
olajnyomás van hisz van fordulat bőven terhlés meg nincsQru
mégse vicc volt -
bnorci71
addikt
válasz
szabonagyur #228468 üzenetére
marad a véleményem
S vagy M és had forogjon a motor kompresszor üzemben
Tirolos van a Passat kesztyűtartóba csak még nem ragasztottam fel a többi nem tudom lesz-e pótolva.....
-
bnorci71
addikt
válasz
Reggie0 #228465 üzenetére
huhaaaaa és amikor füstikézik a fék és nem fog na onnan drága a mutatvány, persze nem megy Budai leereszkedéstől lesz füstös a fék csak ha valaki ezt szokja meg utána ha ne adj isten az Alpokban kel lakókocsival leereszkedni na ott lesz baj. De akár egy Mátrából lejövetelkor is.
Bánkútról anno Ladával Miskolc rally után araszolás lefelé 2-4Km/h félúton szaga volt a féknek -
bnorci71
addikt
válasz
szabonagyur #228441 üzenetére
nem tudom milyen motor
2tdi még kipuf szelep is van rajta a motorfék növelése miatt szóval én az Alpokban is 16%-on úgy jöttem le, hogy S ott jobban fogja és had forogjon, nem lesz annak a motornak semmi baja terhelés nélkül forog 3e-t, tény nem jó hallgatni de egy füstölő fék sokkal rosszabb. Néha bele bele fékezve ha már meggurul.
XC60-al is így csináltam.
De mit is tanítottak anno olyan sebességbe kel lejönni amibe felmennél.
Ja és a teherautóknak 20 vagy 30-as tábla van ezt a tempót kel tartani mögöttük. -
bnorci71
addikt
válasz
Reggie0 #228432 üzenetére
Ok ez elcsépelt dolog
egy hivatalos műhelyben van kint egy árszabás az óradíjjal
az, hogy 4-6-10óra volt megjavítani na az a kérdés és ez bizalmi dolog ha nem egy olaj/vezérlés stb sztenderd normaleírásban szereplő dologról van szó
és mint lentebb is írtam elsőre ugyan sok így, hogy turbó diagnosztika 90e nettó magyarul zsebbe, aztán írta a kolléga hogy oszciloszkóp meg próbaút és egyéb nyalánkságok is voltak ami azért időigényes dolgok így kicsit más lett a megítélésbitpork
és ott előtte ha jól rémlik a teljes story volt 2-3-5? nap "diagnosztika".
Vagy keverem valamivel? -
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #228421 üzenetére
AZMT
a szerelőmhöz hordják a forgalmazó autóit ,de érdekes mód vezérlést vagy vízpumpátcsak gyárit rakatnak fel....
Abba a dobozba bármi lehet. -
bnorci71
addikt
válasz
molnarpeter #228388 üzenetére
5000e/ó számlásan
és az alkatrészt se "3x" áron adja mint a boltba kedvezmény nélkül?
Félreértés ne essék nem ezt várom mert neki is meg kel élni a bevételből tehát korrekt óradjjat és olyan alkatrész árat tartok normálisnak amennyiért mondjuk én is meg tudnám szerezni.Késöbb írta a kolléga ,hogy oszciloszkóp meg egyéb dolgok is voltak így lehet tényleg nem 1-2óra volt a diagnosztika na meg egy próbakör is fél óra azt is valakinek ki kel fizetni
-
bnorci71
addikt
válasz
ArthurShelby #228381 üzenetére
nekem ez kicsit soknak tűnik
nem kötekedés én sem szoktam keveset fizetni a szerelőmnél
90eHuf volt a turbó diagnosztika? Ezt sokallom 3 óra 30e óradíjjal vagy 4 óra 22500-al nekem ez kicsit sok idő, de lehet tényleg ráment egy fél műszakja
Ja és ez nettó.....akkor nekem olcsó szerelőm van 18-19e talán most a bruttó óradíj, de hogy 20 alatt van az biztos
-
bnorci71
addikt
válasz
molnarpeter #228357 üzenetére
úgy rémlik amit a szerelő belerakott azon is csak G13 amit én vettem azon pedig biztos, ezek az utángyártottak MIt Silikat felirat nélkül
-
bnorci71
addikt
válasz
=WiNTeR= #228248 üzenetére
az biztos, hogy sok mert az ha az említett út 70% GPS 130-140 tettem meg akkor a 5,5L átlag nem jöhetett volna ki.
imyourfriend
50euróval megtámogatom a rothadó osztrák gazdaságotReggie0
be csak nem mindegy mekkora fordulaton, egy keresztmetszet után meg nem fog tudni annyit amennyit kellene, de ez extrém eset, nem véletlen a versenyautókon a turbó szűkítő. -
bnorci71
addikt
válasz
=WiNTeR= #228244 üzenetére
így ezt nem szoktam nézegetni rátankolásos számolásba jobban hiszek
B8 Passat sedan
Miskolc-M3-Bp délután 5kor-M7-8-Rábafüzes-Ausztria 350Km 2-3számjegyű utakon kacskaringózás majd haza Szombathely ez 800Km karika + 2 nap nejemnek munkába menés de amit én vezettem az közigbírság határaszinte végig és 5,3L/100Km az előző két tankolás is 5,3/5.2 szóval náluk valahol itt lesz a fogyija
Ha nagyon ez érdekel jövő héten Debrecenbe megyek hétvégén megnézem neked, de ugye sokat számít majd, hogy ha szél van milyen irányú -
bnorci71
addikt
Vita indítása nélkül, előző hsz ezért is lett rövid, de csak leírom
A mérnök meghatároz egy méretet a szűrésre legyen 5micron
ami attól kisebb nem okoz gondot, a szűrő élettartama során ahogy tömődik ettől kisebb szennyeződést is megfog, DE -és itt jön amit focvis is írt- mikor jön el az a pont amikor az ellenállása nagyobb lesz mint az elvárt. Ezt hasra mérés nélkül senki nem fogja megmondani mert más más az üzemeltetési körülmény. Én annak a híve vagyok inkább sűrűbben cserélem és akkor biztos, hogy az elvárt/előírt működési tartományon belül vagyok mint, hogy pl. egy olajszűrő megkerülő szelepje nyisson és szűretlen olajat kapjon a motor.Így értettem a teoriát ami tény valóban.focvis
Ha a VW 90 ezer km-t ad meg, akkor bizonyára európai, normál használati körülmény között kibír 90 ezret eltömődes nélkül.
Igen ,de egyszer mondjuk tankol az ember egy kis magán kúton és máris felborul az elmélet. Vagy pl. gyerek Írországban él azt mondja katasztrófa a gázolaj tisztasága pedig EU lehet van a kezelésibe kivétel ország na meg ha ott él az ember tudja és sűrűbben cserél.
De az is biztos a 90eKm nem az élettartam vége hanem ahogy írtad is ott jön el az a pont ahol az ellenállása már megnő és ebbe is van biztonsági tartalék. -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #228211 üzenetére
nekem is "versenyszerelőm" van a Scenic motor ki esetén volt ugye váltóolaj is leengedve 130eKm-nél vissza lett rakva azt mondta felesleges cserélni olyan mint a gyári új semmi szennyeződés benne, üzemanyag/levegő/pollen szűrőt minden olajcserekor cserélt pedig az XC60-on.
Passaton ezt lehet 2 olejcserénként fogom kérni 1000Km 55l üzemanyag 15000Km az 825L üzemanyag kicsit túlzásnak tartom a gyári előírás 90eKm az 5eL üzemanyag tehát majd 6x mennyiségre van tervezve.
Persze ez üzemanyag függő is ,de szerintem nálunk azért ennyire nem rossz az üzemanyag tisztasága ,hogy ezt indokolná. -
bnorci71
addikt
válasz
426os #228174 üzenetére
Sajna a szélzaj szélvédő felső részéről a B8-on is jellemző már ha nem szól a rádió, amúgy elnyomja és nem zavaró.
A szélvédő-tető találkozásnál kellene egy lezáró gumi ne legyen ott egy 3mm széles 5-8mm mély árok ami szerintem a szélzajért felelős.
Következő hosszú útnál le fogom ragasztani azt a hézagot kíváncsiságból.
fogdmegasöröm -
bnorci71
addikt
hát ha minden héten rak fel az ember ilyet kettőt akkor értem a fogót, de szerintem szerelőből műhelybe 10-ből 1 ha ismeri eme szerkezetet.
De nekem is van olyan szerszám a polcon ami még sose volt használva ,de ha kérdezik van
Mondjuk pont most vettem rugós csőbilincshez fogót, volt már régen is tervben, de amikor sikerült eltörni a hűtőtisztításkor az egyiket persze ami a legszarabb helyen van a vízpuma fogóval na akkor betelt a pohár ráadásul tudtam hogy 4-5x minimum le és fel kel raknom majd a bilincseket. -
bnorci71
addikt
válasz
gippazoid #228025 üzenetére
hosszan és mélyen a mit ne a dsg-vel
tibbike01
igen csak egy mélygarázs, parkolóház, szűk garázs beállásnál, autópálya dugó araszoláskor ez pont rossz megoldás én ott kikapcsolom az auto hold-t -
bnorci71
addikt
válasz
grizlisandor #227878 üzenetére
gondolom mindenki teljesen meg van elégedve az új designnal és egyebekkel
na a konkurenciának most van szerintem alkalma piacot szerezni
-
bnorci71
addikt
hahu-n másnak is eltűnt a "teljes képernyős HD képmód"
"A portál új szabályzata alapján a képek csak fizetősen jelennek meg"
ami felhasználói oldalról is egy kalap kaki, miét cseszi el valaki a saját jól működő oldalát ilyen baromságokkal -
bnorci71
addikt
-
bnorci71
addikt
válasz
szabonagyur #227624 üzenetére
Attól függ mikor lesz olajcsere én annyit löttyintenék bele amit addig megeszik
-
bnorci71
addikt
válasz
focvis #227541 üzenetére
Megfigyeltem, hogy N-be kirakva deaktiválja az autoholdot, ki is írja.
na ez engem is tréfált már meg nejem szólt, hogy hééé gurulunk
hagyományos automata után kicsit más a DSG néha fogalma nincs hova kellene váltani felvált aztán pici gázt adok és vissza, picit gyorsítanék vagy csak emelkedőn pici gáz de semmi nem történik aztán még pici gáz erre visszavált akár kettőt is és olyat gyorsul ,hogy nyakam törik.
Viszont a fogyi kárpótol
Miskolc-M3-M7-8-Rábafüzes-Ausztria 350Km 2-3számjegyű utakon kacskaringózás majd haza Szombathely ez 800Km karika + 2 nap nejemnek munkába menés de amit én vezettem az közigbírság határaszinte végig és 5,3L/100Km az előző két tankolás is 5,3/5.2 szóval náluk valahol itt lesz a fogyija ami az XC60 8L/100Km után elég baráti és azt se sokalltam az AWD/Automata miatt
-
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #227378 üzenetére
ha a hengerfejes és víztér felé dolgozik azt a tágulásiba is észreveszed
bugyborékol felfújódik a tágulási.Én még mindig tartom azt, hogy nyomáspróba, ha kel EGR/IC külön külön is.
Nissan Note
Vízvesztést még nem igazán tapasztaltam csak észrevettem, hogy a blokk oldala mintha fagyállós lenne illetve váltó tetején is volt belőle.
Ott van a termosztát 3-5 csőcsatlakozás a franc keresgeti termosztát úgy is cserés mert nem melegedett a víz. Csináltam egy nyomáspróbát és rögtön látszott a termosztátház repedése szabad szemmel sose vettem volna észre.
Ha már fagyálló aki cserél és környezettudatos a hulladékudvarokba le lehet adni 20Kg/nap 60kg/év mennyiséget. Tegnap elküldött az ember ma kinyomtatott papírral mentem vissza, hogy márpedig ott van leírva. Ma egy hölgy volt ő is csak nézett elsőre aztán mondtam neki ott van a bejáraton is a papír mit lehet leadni -tegnap ezt nem is figyeltem mert ki volt húzva a kapu- 21,5Kg volt ,de kedvesen azt mondta majd hozok egy csokit mivel mondtam neki jövök még vagy 2x mire elfogy a 10kanna az udvarról -
-
bnorci71
addikt
válasz
Pikaa #227245 üzenetére
Én nyomáspróbával kezdenék, az ha látható helyen van rögtön mutatja.
Rendes műhelybe kell legyen ilyen cucc.
Ha meg nem látható akkor megbontva IC/Egr lehet keresgetni a tömörtelenséget -
bnorci71
addikt
XC60-t a 10+ éves aksival adtam el, az indító még nem lehetett rossz kondícióban mert a start/stop ment rajta ha elfelejtettem kinyomni. A kis aksi viszont megszívatott amikor cellazárlatos lett. Nejem hazajött mondja záptojás szag van az autóban mire kimentem a garázsba semmi, reggel semmi, másnap megint jön haza megint mondja. Akkor beszagoltam na éreztem én is ment a szellőzőtől kezdve mindenhol a szag keresés mire rájöttem a záptojás szag=kénsavgőz
hogy ne csak off legyen
ez a biTdi ugyan az mint a Passatok 239Le-s változata?
mert Transporterbe mind elpusztul -
bnorci71
addikt
behajtós tükör
garázsajtó méret röviden
de ha van akkor sokszor parkolóházban is behajtom ha szűk a hely, én is a szomszéd is kényelmesebben tud a két autó között mozogni, bizonyos esetekben az ajtót is nagyobbra tudja nyitni a szomszéd#227185 ArthurShelby
igen nem egyszer rontom el és már szóvá is tetted -vagy más nem tudom- akkor is megírtam sose tudtam helyesen írni ez nem dicsekvés ez tény -
bnorci71
addikt
válasz
enddav #227172 üzenetére
halogénre már van megoldás, a led
ülésfűtés nálunk is kizáró tényező volt.
flottások össze vissza voltak extrázva ahogy rendelte a használója ami belefért a keretbeegyébként egy jó/új halogén simán világít olyat mint egy 6-8éves xenon, led meg nagyon drága extra volt és nem is ezen az árszinten vannak a ledesek árulva
bandi0000
ahogy nepper mondja oda kel menni meg kel nézni
ha neked elég az az extra ami benne van nem kel foglalkozni azzal ami hiányzik
Nálunk valószínű cserés lesz a Passat sajna a tükörbehajtás és a tolatókamera nejemnek nagyon hiányzik, a naptető is hiányzik mindkettőnknek nekem meg egy R-line jönne bede decemberbe ez fért a keretbe
focvis
egyetértek Citanba sávtartó+tábla sebességre figyelmeztetés az első amit indítás után kikapcsolok
az XC60 bézs volt de csak az ülés+ajtóbetét, nekem is már sok a bézs nagyon illetve megnéztünk egyet nejemmel decemberben és az ajtózseb szinte kitakaríthatatlan, egy kozmetikás csávó árulta és elég csúnya volt -
bnorci71
addikt
válasz
Tyrel #226942 üzenetére
egyáltalán nem értem a népszerűségét,
flotta, ezt látják 4-5év után piacképesebbnek
eltérés lehet még ott amit nem látsz, de lényeges lehet a hangszigetelés pl.
Szép lenne nekünkha a SuperB ugyan olyan lenne mindenben mint egy Arteon vagy mint egy A6
Citan/Kangoo lehet eddig is sok volt csak nem figyeltem de mióta Citanba ülök sokat látok pedig ugye a 2 autó ugyan az de gondolom a csillag miatt a flottakezelő ezt gondolja könnyebben értékesíthetőnek
-
bnorci71
addikt
Passat B8 R-line-on a futómű is keményebb, illetve van napfénytető és panoráma tető is? Ezek elhúzhatóak is vagy csak kibillen
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226904 üzenetére
nejem meg pont arra panaszkodott első vezetése ami ablakmosást igényelt után hogy előbb spriccel aztán töröl ő meg nem lát ki. Mondtam neki ez pont így a jó a szélvédőnek meg az ablaktörlő lapátnak is. Csak kicsit hosszabb a szünet mint amit az XC60-on megszokott. meg ugye B8 spricni szétfröcsköl az ablakon nem 6sugárba pisil.
Merci Citan viszont idióta megoldás, hogy ha kicsit nyomsz töröl ha nagyot és egyből akkor spriccel mindezt az index végén ugye -
bnorci71
addikt
válasz
chopin42 #226786 üzenetére
nem védelemből csak a gondolatot folytatva
Marta Benz autóját melyikünk tudná elvezetni vagy akkori korból valamit? Ott ugye előgyújtástól kezdve a frász tudja miket kellett állítani menet közben a kis karokkal a kormányon, kurblis indítás stb. Aztán jöttek az önindítók a mechanikus vákuumos stb előgyújtás szabályzok automata szívatók stb. Kicsit nekünk furcsa, hogy hopp eltűnik egy alkatrész, viszont az infotaiment rendszertől kihullik a hajunk ami a mai fiataloknak természetes. Változik a világ.Félretankolás.
Szerencsére sose tankoltam félre, kutas meg az elmúlt 30-35éveben 1x vagy talán 2x na jó lehet 3x akarta megtankolni az autómat. Sose hagytam ha a UAZ-t az ezeröcsit nem akarta megtankolni az XC60 Mazda6-nál se esik le a gyűrű az ujjamról, hogy magamnak tankoljam sőt köszi az ablakot se mosd le majd összemaszatolom magamnak ha akarom -
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #226728 üzenetére
én úgy vagyok ha van elektromos az csak plusz, de legyen kihúzható ronyggyal tudományosan törölgethető és nézegethető.
Egyébként ha tudom hogy az autóm olajcsere között nem kér ritkán huzigálom a Passaton még ismerkedési szakaszba vagyunk így még sokat nézegetem, na meg az XC60 1500/0,5L zabált így van bennem egy kis para de szerencsére úgy néz ki a CRLB nem motorolajjal megy -
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226715 üzenetére
pedig az okot szívesen hallanánk
mi vagyunk boomerek és autószeretők és azért hiányzik és van generáció/réteg aki amúgy sem nézegeti ezért felesleges.
Én az XC60-nál vettem hozzá mert létezik gyári cikkszámmal és beraktam.
Egy ok miatt tartom értelmét az elektromos a pofájába tolja az embernek 130-nál pályán is ,hogy tölts rá 0,5l-t ami elég para ez XC60 volt.
Na mondjuk azt utáltam, hogy csak gyújtáson volt hajlandó mutatni ha meg beindította z ember akkor nem is tudom mennyi idő múlva lehetett csak megnézni. Renyón jobb szerettem indításkor a ledekkel kijelezte mennyi az annyi.1stVikman
na ugye hogy nem is olyan para
-
bnorci71
addikt
válasz
1stVikman #226697 üzenetére
ésszel kel ezért kel a nyomatékkulcs, ha nem jön akkor jöhetnek a csoda módszerek vagy szerelő, van szeelő akinek van spéci levegős kulcsa ami szépen kis nyomatékkal de ütve kiszedi. Lehet én is az aksis fúróval recegtettem nem is emlékszem....
Én vettem kerámia pasztát azzal raktam össze, ártani nem használ -
bnorci71
addikt
válasz
1stVikman #226658 üzenetére
én hidegen estem neki, na jó nem szó szerint hanem nyomatékkulccsal, tudom kifelé nem pontos, de mégis csak ad valami támpontot. Vagy 6-8 éve egy izzítót a nyomatékkulcsommal egy kiszereltet próbálgattam mikor szakad, a meghúzási nyomatéktól elég messze nem emlékszem pontosan, de szerintem a dupláját kibírta. Semmi varázslás nem volt előtte és kijött mind a kettő a harmadik 2 héttel korábban volt cserélve az nem volt kérdéses csak mondom legyen már egyforma amiket cserélek.
-
bnorci71
addikt
válasz
tibbike01 #226591 üzenetére
Akkor egy érdekes sztori
Pug Led hátsó lámpa gyártás bevezetés előtt kiderült a forrasztási eljárás miatt nem biztos hogy a gari időt ki fogja bírni. Autógyár a beszállítónak nem baj maradjon íg már nem változtatunk rajta ,de adjátok olcsóbban a másodlagos piacon a gari után majd többet fogtok eladni.
Na akkor a "gyári" a jó vagy az utángyártott?
Szóval mindenre lehet példát hozni sajnos, de tény ez erős és ritka kivétel lehet a gyári első lépcsős beszállítói terméknek jobbnak kel lennie. De azt is tudjuk ugyan ott ugyan úgy készül az utángyártott is csak más dobozba kerül.
Van otthon a polcon egy gyári dobozos üzemanyag szűrőm nem tudod ki gyártotta mert csak annyi van rajta Made in Austria. Persze aki nagyon benne van ki tudja deríteni melyik szűrőgyártónak van Ausztriába üzeme.https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2021/11/15/beszallitok-sotet-ugyei/
-
-
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226510 üzenetére
na most rákerestem mi az az MHEV
tényleg 120-130-nál jó az ha indul a generátorral majd azonnal 3000-re forog a motor
nem a hideg motor miatt hanem a vezérműszíj pl. mennyire szereti ezt a tempót
sokan mondják nem szabad berántani betolni egy autót mert a hirtelen rántástól átugorhat a szíj, -
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #226491 üzenetére
Ép ezt beszéltük a szerelőmmel amikor ott volt az autó, hogy bár ezek Eu6 meg magasabb meg minden csodával ellátott motorok, de amíg hideg a kipufogógáza olyan büdös elviselhetetlen mint egy régi IFA-nak
1stVikman
ha a gyári cikkszámra egyezik simán rendelném ennyiért a Skodásat.
meg is nézem a Lángba az én motoromhoz ha Skodát nézek milyen árban van, van-e különbség a gyáriak közöttfocvis
nem akarok hülyeséget mondani, de 1,5Tsi 2015 A3 DSG pályán 130-nál simán leállította a motort nem hogy vitorlázott üresbe. Nem rémlik hogy e-tsi lett volna
Wartyogón kézzel kapcsoltad vagy volt minden sebességbe szabadon futás vagy nem -
bnorci71
addikt
válasz
1stVikman #226480 üzenetére
Ha már ott jársz cseréld ki a másik kettőt is.
Nekem vétel előtt cserélték rá 2eKm hozta a következő a hibát.
Lehet vele jönni menni az indítás lehet kicsit döcögősebb meg talán ezek a modern motorok utóízzítanak is de az csak a károsanyag kibocsájtás miatt
én NGK-ra szavaztam januárba -
bnorci71
addikt
válasz
bandi0000 #226444 üzenetére
én majd 1 hónap különbséggel használtam csereautóként Octáviát B8-t
Nekem a beülés volt 3 nap után kényelmetlen az Octaviába de onnantól semmi problem pedig ha jól emlékszem az csak 1.6Crtdi volt a Passat 3nap után megvett így amikor elment az XC60 azt vettem.
Próbáld ki mindkettőt az a biztos. -
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #226338 üzenetére
Supra-ba utazik nagyon, Supra-s Gerinek is hívják.
Nagyon én sem követem a munkásságát anno ezekből a videókból láttam 3-4t így tudom ki a srác
Azt hiszem ő is itt volt Miskolcon az egyetem 2 hete "előadást" tartani, de talán Győrbe is járt már.
Nagyon remélem a Norbi idén is behúzza a bajnokságot mert az egy hatalmas érdem lenne nem csak neki hanem mindenkinek aki ebbe most beletette a tudását és ahogy ma a Vályi Pista az AMTS-en mondta a magyar gógyin nem lehet kifogni#226337
mi kel ehhez pontosan van valahol valami leírás erről.
CarNet regisztráció mert azt elkezdtem csak nem fejeztem be -
bnorci71
addikt
akkor az egy jó flotta szerződés nálunk csak ha tréler viszi el akkor kapunk és akkor is csak 10 napra, utána megy a kulcsos kocsizás/ sakkozás az autókkal.
Én 1x kaptam így egy BMW X5-tpersze akkor mindenki irigykedett bezzeg az Astra 1,2 három hengerre senki.
Passat is azért lett az XC60 után mert volt egy nálam és nagyon bejött, Octavia nekem ki/be szállás miatt nem jött be túl hátul van az ülés a B oszlop takarásábaHa sok a víz kevés a fagyálló nem csak a fagyás a gond hanem a kenőképesség elvesztése, korrózió állóság, és a hővezetése is rosszabb a víznek mint a hűtőfolyadéknak.
-
bnorci71
addikt
van hogy én se szeretem a céges, de olyankor megfordul a fejemben ha kiesik alólam magammal cseszek ki. Ettől függetlenül a Partnernek 90eKm alatt egyszer nem néztem meg a vízszintjét a motorolajszintjét.
focvis
Vagy a helyi VW-nél is tudsz venni.
amilyen áron van a G12evo sima boltban is a márkaszervizes árát nem is akarom tudni
gyereknek volt Mazda6 2016 Bose hifivel az XC60 gyári alapja körberöhögte, nem tudom a Bose szakemberek ott mit csináltak..Ha már hangrendszer.
Passat B8 2016 az első ajtókban lévők olyan katasztrófa középhangon szólnak, hogy a fader szinte teljesen hátra van állítva.
A gyári ilyen szar vagy a hangszórónak lehet valami baja?
Ha cserélem mi a javasolt gyári/Focal/JBL egyéb ,mindenképp valami típus specifikust szeretnék mert nem akarok barkácsolni kárpit le hangszóró ki-be kárpit vissza sör ciccentés -
bnorci71
addikt
válasz
Mágus2 #226261 üzenetére
Túlfolyó szelep?
a tágulásiba ha sok a folyadék és kevés a levegő megnő a nyomás melegen ezt a sapkában lévő szelep elengedi. Vagy rosszul gondolom tudom a zárt rendszer működését?
Bandit21
önthetsz bele ioncserélt vizet is kicsit csökken a fagyállósága de ugye amilyen telek vannak…. -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #226176 üzenetére
Nekem vagy 6-7éve egymás után 2 cserét fizetett a Casco.
Az első javítható lett volna, de cserét kértem a második nem volt kérdés mert a szélvédő széle a fekete részen kapta a kavicsot azt nem is vettük észre csak a repedést az ablaktörlő alatt.Cserét nekem utángyártottat önrész nélkül cserélték mindent a szélvédős intézett. Aztán volt egy gyári cserém is azt önrésszel csinálták. Javításom soha nem volt.
-
bnorci71
addikt
válasz
Winchester95 #226161 üzenetére
amennyire én beleástam magam az új is idővel ilyen lesz 50-70eKm-ért meg biztos nem cseréltetem ki
-
bnorci71
addikt
válasz
Winchester95 #226140 üzenetére
én nem igen hallok semmit talán ilyesmi
vákuumpumpa azt írják mindenhol ez ilyen, ja és 200e körül van egybe az olajpumpával -
bnorci71
addikt
válasz
zeus_2k14 #226092 üzenetére
osztom én is a többiek véleményét
3-4M közé nincs nagy értelme váltani ha nem akarsz csak muszályból
most eladni nettó ráfizetés ha eddig karban tartottad és tudod milyen és megbízható szereted kiszolgálja az igényeid.
A turbó csöveket is nézzétek át nincs-e repedés kifújás valahol. -
bnorci71
addikt
válasz
Corsa02 #225949 üzenetére
sajnos ez ilyen
vagy tudsz "harácsolni" vagy van saját olyan profiterős céged amiből tudod magadnak finanszírozni
pedig egy végtelen szimpatikus, szerény srác ,de sajna pénz az nincs, ha lenne simán nyerné a kategóriát a legnagyobb ellenfele a Cliónak a motorjára többet költött tavaly mint amiből a Norbi szerintem az egész évet lehozta és most a motorerő az ami nagyon hiányzik mert a gyors hosszú egyenesekkel tarkított pályán nem tudja felvenni a versenyt a Clióval a kanyargós technikás pályákon meg tudja fogni. -
bnorci71
addikt
válasz
ArthurShelby #225926 üzenetére
Jól tudod az lesz az alapja a motornak, de ha jól rémlik a második generációs motor lesz vagy valami ilyesmi elvesztem a motorkódokba a videóban
#225929 Corsa02
konyhapénzből csinálja szinte az egészet, DE nagyon okosan sakkozik a szabályrendszeren belül. A szívó motor kevés volt már kellett a turbós és ez a motor az amihez minden is van és ki is van járva az ösvény "csak menni kel rajta"
A kasztnit>futóművet ismeri illetve a váltás egy zsák pénz lenne pedig ott is sokat lehetne a szabályrendszerben fogni ha csak 4ajtós lenne a kasztni kombiról meg nem is beszélve, de mint írtam sok-sok pénz az meg nincs. Tavaly Debrecenbe beszélgettem vele ott mondta a kasztnis dolgot.
Érdekes szabályrendszere van a hegyi EB-nek itt elég jól elmondják
Érdekesség a jelenlegi kasztni egy 30D jobb kormányos alapból készült, szóval igazi öszvér autó lesz idénre -
bnorci71
addikt
válasz
focvis #225904 üzenetére
2022.11 hó 126420Km
vezérlés csere+vízpumpa G13 hűtőfolyadék előző tulajnález már nálam
2024.12hó 151773Km
vezérlés csere+vízpumpa, G13 folyadék, kiegyenlítő tartály csere szilikát nélkülire a régit nem lehetett kitakarítani a rozsdás szennyezett hűtőfolyadéktól ,sajna nem kértem el a tartályt és nem néztük meg van-e benne szilikazsák és hogy milyen állapotban. Ekkor 2-3x át lett öblítve talán ecettel is.Corsa02
ha elindul a golyó az dugulást okoz gondolom, az szerencsére nincs hűtés fűtés minden rendben van.
Ez a szilika golyó "oldódik"
Én hülye elfelejtettem elkérni a tartályt most amikor cserélve lett hogy a zsák benne van vagy nincs -
bnorci71
addikt
hát fogalmam nincs mit csináltak vele, flottás autó volt, de a lényeg most már tiszta
itt a story részletesen -
bnorci71
addikt
válasz
sanzi89 #225874 üzenetére
az XC60 190Le/440Nm AWD Automata volt 1,9t
érzésre jobban mozgott a bodé mint a Passat 150Le 1,5t és nincs 4motion
Hyunday Kona van tapasztalatom nem tudom a 134 vagy a 200Le 1,6t de mindkettő letépi az ember fejét pályán is megy neki a 150-160 és 130-ról még nagyon tisztességesen gyorsulvillanynál nem a lóerő számít annyira mint az azonnali minden helyzetben teljen nyomaték rendelkezésre állása
-
bnorci71
addikt
válasz
yodamester10 #225867 üzenetére
ja hogy 34Km tévedett hatótávban a fedkomp....
simán benne van.Érdekes,hogy dízelek nem nagyon tolták neki
én meg csak erre írtam, tolják azok csak nem a fogyira koncentrálnak tudják ,hogy nem kel aggódni ha 900Km a pálya egybe akkor se változik a fogyia napokban azért is kérdezgettem a GTE fogyit mert kicsit felkeltette az érdeklődése de azt hiszem ha a fogyi a lényeg marad a diesel.
Ha Pesten kellene dugózni igázni elgondolkodnék rajta de úgy nézz ki a nejem napi 2x40Km fog járni dolgozni az XC60 AWD Aut. 8L átlagot hozott 3év alatt. A Passat szerintem 6 alatt lesz az teljesen elfogadható.
Ja megnéztem ezt a videót nagyba befolyásolta a döntést. Na meg 3 hónapja vettük még bizonyítani se tudott igazán. -
bnorci71
addikt
válasz
Tom1939 #225849 üzenetére
de milyen motor?
osztrák bünti az alap 30juró én annyit kaptam tavaly 50 helyett 70alatt volt valahol.
A pályán az I-lg-re kel figyelni mert az 2x szorzósyodamester
ez egy Miskolc-Debrecen kevés pályával 2x20Km a többi országút 100-110 ahol lehetett
ebbe van pálya is bőven szinte mindenhol a megengedett felett 5-10Km/h óra szerint Miskolc-Innsbruck-Miskolc ,de sok egy helyben motormelegítés torzítja kb 4-6órát szerintem elpöfögtem a garázsba, illetve Pesttől kifelé és vissza végig motorhiba lámpával, ami a DPF nyomásszenzor hiba miatt volt nem tudom az beleszólt-e a fogyiba szerintem nem.
2.0Crtdi 150Le Dsg
-
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #225794 üzenetére
ha a turbó nem hordja az olajat, minek javíttatod, csináljanak egy bevizsgálást és annyi
Volt olajfogyásod?
Amennyire megvan a sztori én arra tippelnék a rossz befecsi miatt tökéletlen égés ez telehordta a DPF-t > sok regenerálás. A korom ugyan eltűnik, de a hamu ott marad.
Na azt nem tudom ezt ki tudják-e takarítani belőle géppel leszerelve vagy csak a kormot mossák ki. -
bnorci71
addikt
válasz
Morris #225747 üzenetére
Szép a vetített kép az vitathatatlan.
Egy dolgot nem látok sehol a forgalmazóknál.
Egy összehasonlító mérést a szórt fényes területen.HUTCHDB
hát nem olcsó, de egy normális Xenon izzó is itt kezdődik
Ez az egy dolog amiért nem bánom, hogy a Passat B8 halogén lámpás. Xenon/vetítőlencsés halogén hiába jobb az elején, de a vetítőlencse idővel elopálosodik valahogy jobban érzékeny a bejutó finom porra mint a sima halogének, így mire használtan hozzám kerül egy ilyen autó a halogén alapból is jobb fényt ad mint a 5-10éves vetítőlencsések hiába xenon. Valószínű nálam is befigyel majd egy Osram led idővel.
Na jó a gyári Led2-t is elviselném
izzókereső
[link] -
bnorci71
addikt
válasz
Sza_Sa #225722 üzenetére
DPF monitor, feltettem de nekem még kapcsolódni se akart vagy én vagyok bamba
visszakértem az árát a céges droidra meg feltettem a VAG DPF-t
mondjuk annak is nehéz volt az elején rájönni hol kel beállítani, hogy WIFi a kapcsolódás.
OBD nekem egy ilyen vanAtish19
én meg csak jót hallottam róluk úgy, hogy Bp autókereskedő hordja hozzájuk az autót. -
-
bnorci71
addikt
válasz
imyourfriend #225625 üzenetére
Továbbá kérdés az, hogy ezt a sok kormot maga a turbó vagy a 250ezernél kiszedett 2db teljesen rossz porlasztó hozhatta össze?
Ezt hogy érted? A turbó nem csinál kormot ezt a kormot a motor csinálta ami a tömítettlen helyen kijutott és nem a katalizátorba DPF-be landolt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Steam Deck
- Villanyszerelés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Medence topik
- Internet, TV, és telefon szolgáltatók, pro és kontra
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Gainward Phantom RTX 4070Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Iphone 15 Pro 128GB 12 Hónap garanciával
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest