Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Öregszem
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
válasz molnarpeter #182596 üzenetére
Hát ööööö, igen is meg nem is. Amióta jó turbó van rajta valahogy nehezebb a lábam Olyan kurva könnyen ugrik 2000-2200ig a fordulatszámmérő
Minden esetre a gyári érték 10.5 szóval azt gondolom nem panaszkodhatok.MOD
No meg a klíma. Nekem ugye két hőcserélőm(62. oldal) van így sokkal többet fogyaszt a kocsi ha be van kapcsolva. Alsó hangon 1 liter.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Saccco
nagyúr
válasz molnarpeter #182598 üzenetére
Az amikor hazajött. Szinte csak városban volt használva. Amikor hosszabb útra ment, akkor sikerült 9 köré lemenni vele.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz molnarpeter #182596 üzenetére
A legjobb 8,54, a legrosszabb 12,13.
Olvasni se tudok...
Nem is nekem írtad.... me scuzi...[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #182593 üzenetére
Jó jó, de a tiéd nem az elmúlt hónapokban lett meg és pláne nem 320le (És ezt most nem a vagizásból, csak hogy ezt még jobban próbálgatod, mert még erősebb )
Szóval azon felül hogy, a nagy átlag még egy vegyes fogyasztásnak se nevezhető (nincs 50%-%50 a város - országút /pálya) ilyen vegyes/városi sok rövid táv fogyasztás ez a 10,6l úgy, hogy azért kapja az ívet igaz a végsebességét nem akarom, vagyis ezeken az autópályákon nem merem kipróbálni. Majd aM6-osonNémet autópályán!!
Elvileg a gyári tiltás is 260kmh és nem 250 ennél és tiltás nélkül 287 a végsebesség. ha jól emlékszem.Visszatérve a Q7-nek amúgy az igen jó fogyasztás, nehezebb mint az A6 több száz kilóval na meg a Malacot is beültetik nagyon jó fogyasztás. Pályán se tudtam 9-alá vinni soha.
Szintén a fent leírtakhoz hasonló város/vegyes átlag fogyasztása az A6-nak 10.5l-11.2l a nagy átlag. Bár csak fejben számolom, nem jegyzetelek meg semmi.
Városban nagyon zabált, ezeket lehet írtam már régebben... 12-14L-t simán meglehetett vele etetni, úgy ahogy most az A7-et használom[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
Látom volt téma az átlag fogyasztás.
Fél tanknál vagyok és 560km-t mentem eddig. Lefelé Eco-ba mentem(mármint Balatonra) mert még hosszú távon nem próbáltam ki. De én hülye mire leértünk elfelejtettem megnézni és utána már nullázta a "short" számlálót... -.-" (úgy gondolom 7l körül lehetett) A nagy átlag 7000kmen 10,6ról lement 10,4l-re.
Hazafelé meg simán dyinamicban jöttem, 7.6l.
Múltkori hosszabb távon is 7.8l.
Eddig stimmelt a board comp átlagja, a beletankolttal. Majd ezt is megnézem most, de ugye fél tank 560km. Ilyen még nem is volt Az A6 van hogy 1 tankból ment el annyit.(Lehet sokan nem "ismernek"
A7 Facelift, 3.0Bitdi 320le
A6 4F 3.0Tdi BMK 225le)Ja... kíváncsi vagyok ezek a brutál erős "kis" 2.0Tfsi-ik mennyire lesznek tartósak, vajon igaz volt amit már másfél éve is mondott a szerelőm, hogy kikönyököl majd mind1, főleg ha gyilkolják
vagy ezek már javítottak ? Azt hiszem a 250Ló körülinél mondta ezt, ezeknek a 272/280 Lovasoknak vajon lesz lánc baja ?(biztos...) Ja meg ezek kokoszosodására kitalált rendszer bevállt ? Ugye hogy betették a plusz "fecsiket" oda hogy mossa szépen a szívótorkot.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz kleinguru #182487 üzenetére
Ja persze, tudom Paszítóból nincs 6 henger.
Most jöttem haza Balatonról, 140-150 átlag meg pár odalépés, 7.6L
Jobban eszik mint az A6-om 3.0Tdi BMK , azt 8,5-9l alá sose ment.Vezérlés csere meg jah... ez a "ez ilyen bicikli" téma.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Csabadi
tag
válasz molnarpeter #182586 üzenetére
Igen a felni furat az patika, csak a kerékagyon látható ütés nyomok, meg átmérőben nincs meg a méret... Bontottra nem is gondoltam, csonkállvánnyal együtt....
Érdekes mert direkt említettem a gumisnal, hogy a felni lötyög az agyon(gyári felni) szerinte az semmi 1mm sem vennék észre...[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz yodamester10 #182584 üzenetére
Jogos,igazad van viszont nem tudom hogy eredetileg 57.1 vagy csak 57mm az agy. Mivel mértem após kocsiján és neki 57mm volt..Nem szeretnék és most nincs idő kicserelni az agyat meg ugye akkor a csapágyat is mert szétesik a csapágy a kerékagy kipréselésekor... Azért keresek más megoldást...
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
Sziasztok, lehet hülyeség de mintha olvastam volna valahol hogy autó kerekeit ki tudják centirozni az autón. Tehát nem szerelik le a kerekeket és így kiveszik az esetleges "féltengely ütést"
Ugye írtam hogy a passatom rázta a kormányt 110-130között, de mivel a kerekek ki lettek centirozva és elég kopott a kerékagy, vagyis már megettem az idő vas foga.De minimális rázás van benne 120km/h nál. Írtam hogy tekertem a kerékagyra szigetelőszallagot hogy meglegyen az 57.1mm. Ugye sokat javult, de idegel, hogy nem tökéletes. Sokat megyek pályán, és ezért gondoltam, hogy esetleg a kocsin rajta centiroznák, hogy tökéletes legyen. Ha van ilyen, de valami rémlik, hogy van... Viszont nem tudom hol csinálják.... Ha volna infótok vagy ötletetek az meghalgatnám.. Köszi -
yodamester10
őstag
Nincs köztünk esetleg valaki aki a Porsche Hungáriánál dolgozik a Fáy u.?
-
bul07
nagyúr
válasz kisfurko #182577 üzenetére
Új autó esetén nem tervezel vele hosszabb időre akkor be lehet tartani a gyártói csereperiódust
Ha új volt és valahol 150e km környékén úgyis cserés az autó akkor gyári ajánlás mehet, majd szív a túlzott kopással a következő gazdája( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tin
veterán
-
-
Tin
veterán
Kerdeznek meg 2 hulye dolgot, lehet, hogy evidens, de a VW hivatalos oldala azert nem annyira vilagos.
Szoval ez a kocsi 2019/08 havi fogalombahelyezes, es itt Nemetorszagban 2 ev gyari gari van ra, 2021/08-ig. Elvileg azt olvastam, hogy az elso szervizig el a mobilitasgarancia is az egesz EU-ban, es a szerviznel kell hosszabbitgatni, ezt meg tudja erositeni valaki? Tehat ha lerohadok, felhivom a szamot, es annyi?
A masik kerdes, nem tudjatok, hogy van a gyari garancia kiterjesztese? Amig garis, addig lehet hosszabbitani (persze penzert), vagy mindenkepp vasarlas utan kellett volna kifizetnem a +3 evet? 5 evre tervezek a kocsival, szoval kiterjesztenem meg 3 evvel a gyari garit. Ennek mi a modja?
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #182566 üzenetére
Legalabb a vizet nem eszi, mint Qru Skodaja. Olajfogyasban ez a szint szerintem is a normalis, altalaban ha 2 csere kozott leeszi a nivot, az meg nem veszes. Azt utalom csak, ha folyton figyelgetni kell, igy havonta 1x ranezek, mint a korabbi kocsijaimra (azok sem ettek).
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #182562 üzenetére
Olajfogyas nekem minimalis. En ugyanott nezem, mindig csonthidegen (masnap), ami viszonyitasra jo. Ha 1 liter van a nivo also es felso pontja kozott, akkor kb 3 deci hianyzik belole, most olyan 2/3 nivonal all, de amikor elhoztam, mar akkor is a felso nivo alatt allt valamivel. De 8000 km alatt szerintem ez teljesen elfogadhato.
-
senior tag
(#182560) Lacess: Köszi szépen a linket!
(#182561) Tin: Többnyire én is városban használom, kéthavonta egyszer van 2x530 km.
Olajfogyás egyáltalán nincs.
Kenguruzás továbbra is fennáll, de megszoktam és kitapasztaltam, hogy mikor nem csinálja.
Olaj + szűrőn kívül én se cserélek mást, úgyhogy nem viszem márkaszervizbe, így a SW frissítés még várat magára. Ezen kívül más problémával nem találkoztam. (kopp-kopp) -
Tin
veterán
válasz Lacess #182558 üzenetére
Koszi, bar most epp Magyarorszagra megyunk, szoval abban gondolkoztam, hogy ott megcsinaltatom. Azt mondjuk lattam, hogy a gyari cuccok itt olcsobbak. A webshop cimet koszi, elraktam, legalabb mar tudom, honnan kell vasarolni gyari cuccokat.
(#182559) BigBoss91: koszi elore is! nekem az odavissza 2000 km, plusz egy 1000 km bele fog szaladni orszagon belul is, szoval en is hasonlo km-nel fogok allni, ha visszaerek. Szivesebben csinaltatnam meg itt, es nem egy nagyobb palyazas elott az olajcseret, mert ha valami gond van, jobb rovid tavokon at figyelni, mint 8 ora autozas utan lerohadni
Amugy lett valami a kenguruzasoddal? En nem voltam meg a szervizbe vele, most tavasszal-nyaron alig csinalja, bar neha melegen is, de tenyleg nagyon ritkan. Azert is nem eroltettem eddig a szoftverfrissitest, mert a nemet forumok szerint mar az ev eleji verziok is megoldottak a tobbsegnek a problemat, gondoltam osszel majd frissittetek, es az mar tuti lesz. Nalad volt frissites, ha igen, megoldotta?
-
Lacess
tag
válasz Big_Boss #182559 üzenetére
Tessék, magyar webshopból
(van üzletük is Budapesten, annyi, hogy gyári alkatrész esetében csak előre utalást követően küldik a terméket, de megbízhatóak)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
senior tag
Szia,
én 11 000 km-nél járok és most fogom cseréltetni. Shell 0W-20 olajat ajánlottak, ami teljesíti az 508.00 vagy 504.00 szabványt.
5 liter elég lesz, elvileg 4,3 l kell bele.
Gyári szűrő ajánlásra még én is várok, a szerelőmnek már elküldtem az alvázszámot.
Ha lesz infóm akkor szólok. -
Lacess
tag
AHWShop (ha jól emlékszem Te Németországban élsz, így gondolom nem gond innen rendelni)
Itt minden gyári alkatrészt megtalálsz ami kellhet. De vigyázz ezzel a webshoppal, mert ha van egy kis "márkafanatizmus" akkor hamar elmegy a havi fizetés!!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Tin
veterán
sziasztok,
most van 8000 km az 1.5 TSI Golfban, de mivel most bele fogok tenni parezret par het alatt, gondoltam lecserelnem elotte/utana/kozben az olajat. meg a gyari olaj van benne, ez lesz az elso csere.
a konyve szerint 508.00 kell bele, ha jol lattam, ez 0W20-at jelent. ahogy latom, a VW gyari LongLife IV 0W20 (GS60577M4) olyan 50€ korul van az 5 literes flakon, ennyi eleg bele, ugye?
ezen felul hol kapok hozza gyari olajszurot, meg gondolom kellene az olajleereszto-csavar es az alatet is?
esetleg ajanlotok mas, tutira kiprobalt olajat? hasznalatot tekintve varosi rovidtavok, de 1-2 hetente hosszabb tavok, illetve akar 1000 km-es utak.
egyeb szuroket nem akarok cserelni, teljesen felesleges. a kovetkezo csere a gyari idopontban lenne, mondjuk 25-30e km korul, de mivel garis a kocsi, es fogalmam sincs, hogy van a garancia, ezert lehetoleg ugy cserelnem, hogy ne lassa a szerviz, hogy volt cserelve (ezert a gyari olajszuro).
koszi elore is!
-
Lacess
tag
válasz TayRol #182549 üzenetére
2017.10.havi gyártástól kaptak 7-es DSG-t a dieselek. (kivéve a BiTDI-t, mert az csak azt kapott, manuállal pedig nem is volt rendelhető). A 6 és 7 sebességes is olajos természetesen.
A videóban szereplő autó -szerintem- csak 6sebességes. 206-nál S6-van a kijelzőn és csak kicsivel van 3000felett a fordulat.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
TayRol
nagyúr
2018-as B8-as, 2.0 dízel, 150 lovas Passatban 7-es DSG-van?
Néztem egy videót, ahol 180-nál 3000-et forog a motor, ami nálam 160-nál következik be. Ez azért nem kis difi.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz macilaci78 #182541 üzenetére
Beh jó lenne, Istenem egy újabb tehén... de mostani helyzet szerint a tehén tovább él mint én
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Csaby25
őstag
válasz molnarpeter #182543 üzenetére
Köszi! Motorkód mindegy? 2.0 CR-ből gondolom az összes DPF-es...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok! Octavia mk2 facelift-ből van ajánlott dízel motor?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182527 üzenetére
Rengeteg számít. Nekem a Golf 204 lóerő és 400Nm. És mindez első keréken sima ecogumikkal. Konkrétan 60-70-ig végig villog a kipörgésgátló. Ide nagyon kellene a jó gumi, de most azért az évi egy két elrúgásért nem éri meg
Szerintem elégedett lennél a 240 lovassal is Abból is ott a 4 motion.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz TayRol #182527 üzenetére
[link] (yt)
Igazából bőven 5.8 alatt van a gyorsulás. Néztem régebben pár dyno mérést ( [link] ) a 272 le-s superbről és kivétel nélkül 290 le felett voltak gyárilag.
Passat sem lehet más, mert ugyanez a motor és hajtáslánc.Az már más dolog, hogy itt az országban 272, 280 le-s passatból nem igazán van eladó. Max arteon, de ott meg hátul elég gyér a fejtér.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnarpeter #182519 üzenetére
Écs nincs benne, nem is tudom, hogyan lehetne beleszámolni pontosan.
Ráadásul úgy látom, hogy 1 év alatt szinte alig csökkent az értéke (ha csökkent egyáltalán (HAHU árak alapján))
Doki16: Itt inkább a 240 Le változathoz hasonlítottam volna, nem a 190-hez. Ráadásul a fogyasztás is érdekes lehet adott esetben.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #182521 üzenetére
B5 Passatra nekünk 8000Ft/100km jött ki, de ez torz még, mert például a gumik, vezérlés teljes értékkel és nem időarányosan van benne. Olyan 7000Ft/100km-re saccolom, ha le kell bontani az ilyesmit is. Egyszer megcsinálom.
Ha csak emiatt váltanék modernebb autóra, akkor kb 10-15 év alatt lenne egálban a két autóra vetített összes költség. Persze ez nem fog elmenni még 10-15 évet, mint ahogyan az újabbon is lenne mit csinálni ennyi idő alatt. Minden esetre nekem/nekünk még 5 évente kocsit váltani is sűrűnek tűnik.
Kíváncsi vagyok, mi lesz. Akinek számít az Euro besorolás, az csúnya mélytorkos elé néz, akár benzin, akár dízel vonalon azt látom, hogy mindenféle sallang miatt aggódnak a tulajok, új autónál gari számít, a szervizek igyekeznek kibújni alóla, stb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182522 üzenetére
Itt kb látod a számokat, hogy azért elég jól alázza
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TayRol
nagyúr
válasz Doki16 #182521 üzenetére
Igen, kb. Mivel én városban nem, vagy csak nagyon ritkán használom nem én vagyok a GTE és társai célközönsége. Még. Ennyire aprólékosan én nem írom, annyi időt nem szánok rá. De azért nagyon kíváncsi lennék a 272 lovas benzines menetdinamikájára a 190 lovas dízellel szemben egy autópályás menetnél.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182516 üzenetére
Úgy már nekem nem olyan jó Teljes mindennel 3840ft/100km. De ebben minden benne a távirányító elemétől a szervizig. Az összes létező költséget írom ami a kocsihoz tartozik. Úgyhogy összességében rövid távon teljesen mindegy milyen a kocsi. Lehet 5 év múlva már látszódna valami különbség vagy ha többet mennék, de most a nagyobb költségek elviszik a számolást (gumi-feln, kötelező, online szolgáltatás stb.)
(#182517)kleinguru: Az én felhasználásomnál soha nem térül meg, de nem is ezért vettem. Egyszerűen szeretem a VW-t és élvezem az elektromos suhanást. Ebben érzem magam jól. Simán maradhattam volna a Passat B7-nél még akkor is maradt volna másfél millióm minden kopó elöregedő alkatrészre.
(#182519)molnarpeter: Nekem nincs benne, sajnos ezzel a Golffal megjártam. Alig, hogy megvettem brutál bezuhant az áruk
(#182520)6030D: Nem tudod visszaállítani, amit a menüben láttál az a nullázás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
őstag
Ha már szóba került a nagy átlag. Véletlenül kinulláztam (gondolom nem 1x nyomtam meg a trip nullázót, hanem hosszan és azért). VIssza lehet valahogy állítani? Vagy egy olyan a menüben, hogy Hosszú távú adatok visszaállítása. Ez nullázza, vagy visszarakja az eredetire?
Octavia Mk3[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
TayRol
nagyúr
válasz kleinguru #182517 üzenetére
Én éves szinten nem megyek sokat, 20e km (tavalyig 35-37ezret mentem), de azt 99%-ban pályán szóval a benzin nem jött szóba. Én az adókat nem számoltam bele a 3200 ft-ba, de azokkal 4000ft/100km felett lennék. Mosás saját kézzel, javítás márkaszervíz.
4Motion, 177 lovas, dsg B7 kombi, 2 gyerek 2 felnőtt és a csomagok. Üresen sosincs.
Ja, és nekem a kocsi az érzelmi döntés (ahogy pl a motor is), megtérülés és társai nem érdekelnek. Ezeket a számokat is csak azért tudom mert a tankolást vezetem a Spritmonitorba és az kiírja kapásból.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Doki16 #182515 üzenetére
Doki16, TayRol: Mennyi volt a többlet bekerülés költsége a sima benzin vagy dízel verzióhoz képest? Számoltatok megtérülést a kocsira és éves szinten mekkora futásteljesítmény mellett?
Nekem minden költséget beleszámolva (tankolás, mosás, alkatrészek, adók, biztosítás stb) jön ki 3933 Forint / 100 km (30000 km futásteljesítményre) --> annyi még hozzá, hogy a munkadíjat, olajat és jelentős alkatrészkedvezményt is kapom ajándékba, egyébként még ettől is több lenne.
(Passat B7 170Le variant + chip)
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182514 üzenetére
Nekem az 1.4tsi lemerülve hibridben és még a benzinest töltésre is használva olyan 5 liter körül jön ki városban és országúton. Pályán dinamikusan 140-180 között 6,5 körül fogyaszt. Jelenlegi nagy átlag 6000km alatt 1,7 és 11kwh/100km. Mivel az áramért még egy forintot sem fizettem így a km költsége a kocsinak 636,56 HUF/100km.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
iceQ!
addikt
-
iceQ!
addikt
válasz CharlieDrop #182507 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
kisfurko
senior tag
válasz Richard #182500 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy a Polo GTI Miller-motorja ennyivel takarékosabb. Nekem ekkora átlagsebességhez 6.8l tartozik. Ha folyamatosan Sport módban megyek, akkor lesz 7.2l. Ok, kisebb turbó, könnyebb kasztni, de na. Országúton 6 alá is befigyel, ha átlagosan vezetek.
-
iceQ!
addikt
Üdv
Cooler csere után a turbó rendszer rendbe is jött. Normál értékeket mutat, illetve nincs kormolás.
Ééééés a cooler, amilyen állapotban kijött:
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
őstag
válasz TayRol #182502 üzenetére
Bocs, kicsúsztam a szerkesztésből. Tehát a részecskeszűrővel (OPF) jött a -8le és a 7 sebesseges DSG a 6 helyett.
Ez elvileg folyamatosan égeti a kormot, így nincs szükség olyan ciklusokra mint a dízelnél.
Pontosan én sem olvastam utána, a lényeg nekem annyi, hogy nincs az a nyűg vele mint mikor a gázolajos regenerál[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Google Chrome
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Torrent meghívó kunyeráló
- LED világítás a lakásban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest